پیش بینی نامزدهای بهترین بازیگر مرد برای مراسم اسکار 2019

چه کسی جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد سال 2019 را دریافت می کند؟ رابرت ردفورد کهنه کار یا بردلی کوپر بازیگر و کارگردان جدید؟ یا اینکه کریستین بل دومین اسکار را به خانه می برد؟ بسیار خوب، ما هنوز پاسخ این سوال را نمی دانیم اما حدس زدن آن بدون اشکال نخواهد بود. در سال های اخیر رقابت بهترین بازیگران مرد همانند رقابت بهترین بازیگران زن داغ نبود. آیا این موضوع در سال جدید تغییر می کند؟ بهتر است منتظر باشیم. با پروشات همراه باشید.


11. استیو کارل، پسر زیبا (Beautiful Boy)

یک فیلم زیبا از یک رمان پرفروش به نام پسر زیبا: ماجراجویی یک پدر از طریق پسر معتادش به قلم دیوید شف. فیلم داستان رابطه فروپاشیده یک پدر و پسر را نشان می دهد که استیو کارل، پس از بازی در فیلم “فاکس کچر” (Foxcatcher)، بازهم قدرت بازیگری خود را به نمایش گذاشته است. متاسفانه این فیلم چندان موفق نبود و به همین به موفقیت کارل در اسکار امیدی نیست.

همچنین بخوانید: معرفی 25 فیلم با پیچیده ترین پایان بندی ها در تاریخ سینما


10. لوکاس هجز، پسر پاک شد (Boy Erased)

براساس خاطرات جرارد کونلی، “پسر پاک شد: خاطرات”، درباره پسری که در نوجوانی خانواده اش را به دردسر می اندازد. لوکاس هجز که در فیلم “منچستر بای د سی” (Manchester by the Sea) اجرای زیبایی داشته، در این فیلم هم یک بار دیگر می درخشد. تا به اینجا شانس او در اسکار به موفقیت این فیلم بستگی دارد.

فیلم: بهترین فیلم های ورزشی که در سال 2018 اکران شدند


9. هیو جکمن، رقیب پیشتاز (The Front Runner)

در سال 1988 و پس از افشای رسوایی های اخلاقی سناتور آمریکایی، گری هانت، کمپین ریاست جمهوری او به خطر می افتد. آیا این داستان برایتان آشناست؟ جیسی ریتمن (کارگردان “بالا در آسمان” (Up in the Air)) خالق این اثر است. این فیلم با نقدهای مختلف مواجه شد اما اجرای هیو جکمن درخشان است. با این حال، عدم موفقیت این فیلم شانس جکمن را کاهش می دهد.

همچنین بخوانید: 10 بازیگر که در نقش جنس مخالف به خوبی ظاهر شدند


8. رابرت ردفورد، پیرمرد و اسلحه (Old Man and the Gun)

داستان درباره یک سارق بانک پیر است که پس از بازنشستگی می خواهد برای آخرین بار شانس خود را انتخاب کند. ردفورد به خوبی نقش این پیرمرد را ایفا می کند و به همین دلیل تا چند ماه پیش شانس خوبی داشت. اما عدم موفقیت فیلم در نظر منتقدین شانس ردفورد را کاهش می دهد.

همچنین بخوانید: 10 بازیگر مرد افسانه‌ای که هنوز هم زنده و فعال هستند


7. رایان گاسلینگ، نخستین انسان (First Man)

پس از اکران فیلم “لالالند” (La La Land) بسیاری معتقد بودند که این فیلم بیشتر از دید سباستین ساخته شده تا میا. اما در نهایت اما استون جایزه اسکار را به خانه برد. گرچه اما از او بهتر بود، اما این بار گاسلینگ نباید نگران باشد، زیرا نیل آرمسترانگ شخصیت کلیدی این فیلم است. منتقدین اجرای او را زیرکانه اما درخشان می دانند. به همین دلیل تا چند ماه پیش درباره نامزد شدن او در اسکار مطمئن بودیم، اما با شکست این فیلم در گیشه چندان مطمئن نیستیم.

همچنین بخوانید: پردرآمدترین بازیگران زن بالیوود در سال 2018


6. جان دیوید واشنگتن، بلکککلنزمن (Blackkklansman)

از آنجاییکه این فیلم در جایزه منتقدین فیلم نامزد شده است و مورد توجه قرار گرفته است، بنابراین احتمال حضور واشنگتن در فهرست نامزدهای اسکار نیز افزایش یافته است.

همچنین بخوانید: حقایق جالبی درباره ایوان ریچل وود بازیگر سریال وست‌ورلد + تصاویر


5. ایتن هاوک، اولین اصلاح ‌شده (First Reformed)

تقریبا همه این فیلم را فراموش کرده بودند، تا زمانی که منتقدین فیلم های منتخب خود را معرفی کردند. مشخص شد که بسیاری از منتقدین فیلم و اجرای هاوک را دوست داشته و حتی آن را بهترین اثر او می دانستند. هاوک تاکنون در قسمت نویسندگی (پیش از طلوع آفتاب (Before Sunset) و پیش از نیمه شب (Before Midnight)) و بهترین بازیگر نقش مکمل (روز تعلیم (Training Day)) نامزد شده است. اما احتمالش زیاد است که در قسمت بهترین بازیگر مرد هم نامزد شود.

همچنین بخوانید: 50 حقیقت درباره پل واکر – بازیگر فیلم سریع و خشمگین


4. رامی ملک، راپسودی بوهمی (Bohemian Rhopsody)

به ندرت رخ می دهد که فیلم مورد علاقه منتقدین با استقبال مخاطب مواجه شود. فیلم “راپسودی بوهمی یا حماسه کولی” که در روتن تومیتوز امتیاز 62% را به دست آورده، به یکی از مدعیان سرسخت اسکار تبدیل شده است. و البته این موضوع به نفع رامی ملک است که در جایزه منتقدین فیلم نامزد بهترین بازیگر مرد شده و احتمالش زیاد است که برای اولین بار نامزد اسکار شود.

همچنین بخوانید: بیوگرافی کامل وین دیزل، بازیگر فیلم سریع و خشن


3. ویگو مورتنسن، کتاب سبز (Green Book)

مورتنسن در نقش یک ایتالیایی لاف زن که به یک راننده تبدیل شده، در این فیلم می درخشد. در حقیقت کل فیلم بر ارتباط میان او و ماهرشالا علی استوار است. و هیچکدام از آن دو بیننده را ناامید نمی کنند. استقبال منتقدین و مخاطبین از این فیلم باعث شده که مورتنسن یکی از شانس های جدی اسکار بهترین بازیگر مرد باشد.

همچنین بخوانید: 10 بازیگر مرد محبوب هالیوود در سال 2017


2. کریستین بل، معاون (Vice)

اگر به تغییرات کریستین بل در این فیلم نگاهی بیندازید متوجه می شوید چرا در صدر این فهرست قرار دارد. او در “رکود بزرگ”، آخرین همکاری اش با مک کی، نقش مکمل را برعهده داشت، در حالی که در این فیلم نقش اصلی دیک چنی، معاون اسبق رئیس جمهور آمریکا را برعهده دارد. احتمالا همانند فیلم قبلی بازهم نامزد اسکار شود و خوش بدرخشد.

همچنین بخوانید: 10 بازیگر که در نقش‌های مسن‌تر خوش درخشیدند


1. بردلی کوپر، ستاره‌ای متولد می ‌شود (A Star is Born)

بردلی کوپر خودش کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. گرچه شاید تصور کنید در این کار موفق نیست، اما در کمال تعجب هم در اجرا درخشان است و هم در کارگردانی. از آنجاییکه او تاکنون سه بار نامزد اسکار شده، احتمالش بالاست که این جایزه را به خانه ببرد.

همچنین بخوانید: 15 فیلم برتر برد پیت که استعداد بازیگری او را ثابت کردند


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم