پیش بینی نامزدهای بهترین بازیگر زن برای مراسم اسکار 2019

چه کسی قرار است جایزه اسکار بهترین بازیگر زن سال 2019 را دریافت کند؟ آیا یک سلبریتی کهنه کار مانند نیکول کیدمن یا یک نابغه جوان مانند سورشا رونان؟ یا یک خواننده پاپ؟ ما پاسخ این سوال را نمی دانیم اما حدس زدن اشکالی ندارد. گویا رقابت در قسمت زنان از قسمت مردان جذاب تر است. این نشانه خوبی است و گویا سرانجام هالیوود به ارزش بازیگران زن پی برده است. به همین دلیل در اینجا می خواهیم فهرستی از بازیگران زن نامزد جایزه اسکار را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


11. فلیسیتی جونز، براساس جنسیت (On the Basis of Sex)

حقیقت این است که فلیسیتی جونز در دریافت جایزه اسکار نقشی ندارد، نه اینکه اجرای او خوب نباشد، بلکه به این دلیل که فیلم اصلا خوب نیست.

همچنین بخوانید: 10 بازیگر زن گران‌قیمت جهان در سال 2017


10. کیکی لین، اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند (If Beale Street Could Talk)

می دانیم که بری جنکینز بسیار بااستعداد است و در فیلم “مهتاب” (Moonlight) اجراهای برنده جایزه اسکار را کارگردانی نمود. این بار نیز با فیلم “اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند” در اوج قرار دارد. گرچه رجینا کینگ بهترین بازیگر نقش مکمل نامزد اسکار است، اما اجرای لین چندان تعریفی ندارد.

همچنین بخوانید: 10 بازیگر مرد افسانه‌ای که هنوز هم زنده و فعال هستند


9. وایولا دیویس، بیوه ها (Widows)

وایولا مثل همیشه در این فیلم هم می درخشد. او لایق نامزد شدن در اسکار است. اما مشکل این است که “بیوه ها” یک فیلم ژانربندی شده (و یکی از خوب ها) است و نامزدشدن برای یک فیلم ژانربندی شده تقریبا غیرممکن می باشد. علاوه بر این، فیلم در گیشه موفق نبود و به نظر میرسد دیویس شانسی ندارد.

همچنین بخوانید: پردرآمدترین بازیگران زن بالیوود در سال 2018


8. نیکول کیدمن، نابودگر (Destroyer)

کیدمن فیلم ها و پروژه های موفقی داشته است، فیلم هایی مانند “شیر” (Lion) و برنامه های تلویزیونی مانند “دروغ‌های کوچک بزرگ” (Big Little Lies). در این فیلم با بازی در نقش یک کارآگاه که از  افسردگی و آزار رنج می برد، به جایگاه بالاتری دست یافته است. گرچه اجرای او زیباست اما فیلم چندان موفق نیست. گرچه این بازیگر نامزد جایزه گلدن گلوب شده، اما ورود او به فهرست نامزدهای جوایز اسکار چندان آسان نخواهد بود.

همچنین بخوانید: 10 صحنه فیلم‌های سینمایی که لحظات تراژیک زندگی بازیگران را پیش بینی نمودند


7. سورشا رونان، ماری ملکه اسکاتلند (Mary Queen of Scots)

سورشا رونان بهترین بازیگران جوان امروز است که در سن 22 سالگی نامزد 3 جایزه اسکار شده است. با فیلم “ماری ملکه اسکاتلند” می تواند اولین جایزه اسکار خود را به دست آورد. اما متاسفانه فیلم چندان موفق نیست. به همین دلیل به نظر می رسد که رونان برای دستیابی به جایزه اسکار باید بیشتر صبر کند.

همچنین بخوانید: پردرآمدترین بازیگران زن و مرد هالیوود همراه با تصویر


6. یالیتزا آپاریشیو، رم (Roma)

یالیتزا آپاریشیو در این فیلم بهترین اجرای سال را ارائه می دهد. با این حال نام او چندان شناخته شده نیست و این اولین فیلم موفقش محسوب می شود. بنابراین در بهترین حالت نامزد جایزه اسکار خواهد شد.

همچنین بخوانید: 10 بازیگر جذاب زن در بالیوود


5. گلن کلوز، همسر (The Wife)

گلن کلوز لایق ترین بازیگر زن زنده است که باید این جایزه را از آن خود نماید. او تاکنون 6 بار نامزد شده و هیچ جایزه ای نبرده است. اما امسال ممکن است همه چیز تغییر کند. او در این فیلم نقش موفقی دارد. با این حال باوجود اجراهای زیبای شخصیت های زن امسال، او می تواند هنوز شانس داشته باشد.

همچنین بخوانید: 10 ابرقهرمان  زن جذاب در تاریخ سینما


4. امیلی بلانت، بازگشت مری پاپینز (Mary Poppins Returns)

از آنجاییکه بلانت در گلدن گلوب و انجمن بازیگران نامزد شد، بنابراین قرارگیری او در فهرست پنج نامزد برتر اسکار چندان دشوار نخواهد بود، مخصوصا حالا که فیلم در گیشه موفق بوده است. یادتان باشد که برای فیلم “مکان آرام” (A Quiet Place) هم نامزد جایزه انجمن بازیگران شد. بنابراین جایگاه او قوی تر می شود.

همچنین بخوانید: 10 بازیگر که در نقش جنس مخالف به خوبی ظاهر شدند


3. ملیسا مک کارتی، آیا می توانی مرا ببخشی؟ (Can You Ever Forgive Me؟)

ملیسا مک کارتی در این فیلم اجرای زیبایی دارد. او برای این فیلم سنگ تمام گذاشته و می درخشد. به نظر می رسد که او توجه داوران اسکار را به خود جلب خواهد کرد.

همچنین بخوانید: بیوگرافی کیرا نایتلی به همراه حقایق جالبی درباره زندگی او


2. الیویا کلمن، موردعلاقه (The Favorite)

“موردعلاقه” یکی از فیلم های اصلی مراسم اسکار امسال بوده است که در انجمن منتقدان پخش فیلم در 14 قسمت نامزد شده و برترین جایگاه را داشته است. الیویا کلمن در نقش اصلی عالی بوده و به نظر می رسد اولین بار نامزد اسکار شود. شاید نقش آفرینی درخشان او باعث شود که جایزه را به خانه برده و اما استون و ریچل وایس را کنار بزند.

همچنین بخوانید: بیوگرافی کامل کیت وینسلت بازیگر تایتانیک + تصاویر


1. لیدی گاگا، ستاره‌ ای متولد می ‌شود (A Star is Born)

هالیوود سوپراستارها را دوست دارد، حالا از هر بخشی که آمده باشند. لیدی گاگا در فیلم “ستاره ای متولد می شود” نقش آفرینی درخشانی دارد و همه ما از قدرت صدای او آگاه هستیم. صدای او باعث می شود این اجرای دشوار را به راحتی انجام دهد. احتمالا او در جوایز گرمی به جایگاه ویژه ای دست می یابد.

همچنین بخوانید: بیوگرافی کامل هیث لجر (بازیگر نقش جوکر) + تصاویر


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم