فیلم های رو به اکران مارک روفالو در آینده نزدیک

مارک روفالو یک بازیگر، فیلمساز و فعال اجتماعی آمریکایی است که با حضور در یک اپیزود از سریال Playhouse در سال 1989 و نقش های کوتاه پس از آن فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد. او بخشی از بازیگران اصلی This Is Our Youth در سال 1996 بود.

فیلم های بعدی او عبارت اند از “رفتن از ۱۳ به ۳۰” (13 Going on 30) در سال 2004، “درخشش ابدی یک ذهن پاک” (Eternal Sunshine of the Spotless Mind) در سال 2004، “زودیاک” (Zodiac) در سال 2007 و “آنچه تو را نمی کشد” (What Doesn’t Kill You) در سال 2008. او در سال 2010 در تریلر روان شناسانه “جزیره شاتر” (Shutter Island) و درام کمدی “بچه‌ها حالشان خوب است” (The Kids Are All Right) حضور یافت. برای فیلم آخر در جشنواره سندیکا، بفا و اسکار، نامزد جایزه بهترین بازیگر مکمل مرد شد. همچنین در فیلم های رازآلود “اکنون مرا می‌بینی” (Now You See Me)  و “اکنون مرا می بینی 2” نقش دیلن رودز، مامور اف بی آی را ایفا کرد.

او با بازی در نقش شخصیت کامیک مارول، هالک، به شهرت رسید، فیلم های این شخصیت: “انتقام جویان” (The Avengers) در سال 2012، “مرد آهنی” (Iron Man 3) در سال 2013، “انتقام جویان” عصر اولتران” (Avengers: Age of Ultron) در سال 2015، “ثور: رگنراک” (Thor: Ragnarok) در سال 2017 و “انتقام جویان: جنگ بی نهایت” (Avengers: Infinity War) در سال 2018، جز پرفروش ترین فیلم های تاریخ بودند.

او یکی از تهیه کنندگان و بازیگران فیلم درام تلویزیونی “قلب طبیعی” (The Normal Heart) بود که جایزه امی برترین فیلم تلویزیونی را دریافت کرده و روفالو هم جایزه بهترین بازیگر مرد یک فیلم تلویزیونی را به خانه برد. در همان سال در فیلم “فاکس کچر” (Foxcatcher) نقش دیو شولتز را ایفا کرد و نامزد جایزه بهترین بازیگر مکمل مرد اسکار و گلدن گلوب شد. در سال 2015، به خاطر بازی در کمدی یا موزیکال موشن “خرس همیشه‌ قطبی” (Infinitely Polar Bear) نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد و به خاطر بازی در درام “اسپات‌لایت” (Spotlight) نامزد اسکار شد.

شاید تا به اینجا این سوال به ذهن تان برسد که فیلم بعدی مارک روفالو چیست؟ خوشبختانه در اینجا می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم. در اینجا فیلم های آماده برای اکران مارک روفالو در سال 2019 را به شما معرفی می کنیم. امیدواریم این فیلم های مارک روفالو همانند فیلم های پیشین او باشد. با پروشات همراه باشید.


فیلم انتقام جویان بدون عنوان – 2019

این فیلم انتقام جویان بدون عنوان یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی براساس گروه انتقام جویان کامیک مارول است که توسط استودیو مارول تولید و توسط موشن پیکچرز والت دیزنی توزیع شد. این فیلم ادامه فیلم “انتقام جویان: جنگ بی نهایت” سال 2018، “انتقام جویان” 2012 و “انتقام جویان: عصر اولتران” 2015 و همچنین بیست و دومین فیلم دنیای مارول می باشد. آنتونی و جو روسو کارگردانی، کریستوفر مارکوس و استیون مک فیلی نویسندگی و بازیگران فیلم های قبلی مارول، اجرای آن را برعهده دارند.

این فیلم در اکتبر 2014 به عنوان “انتقام جویان: جنگ بی نهایت – بخش دوم” معرفی شد. برادران روسو در آوریل 2015 کارگردانی و مارکوس و مک فیلی در ماه مه، فیلمنامه نویسی اثر را برعهده گرفتند. در جولای مارول عنوان فیلم را برداشت و آن را با نام “انتقام جویان بدون عنوان” معرفی کرد. در اوت 2017 فیلمبرداری این فیلم در استودیو پاین وود آتلانتا در فایت کانتی، جورجیا، آغاز شد، به همراه فیلم “انتقام جویان: جنگ بی نهایت” انجام گرفت و در ژانویه 2018 پایان یافت. فیلمبرداری بخش های دیگر در مرکز شهر و متروی آتلانتا انجام شد. این فیلم قرار است در 3 مه 2019 به صورت آی مکس و سه بعدی اکران شود.

همچنین بخوانید: 25 شخصیت قدرتمند دنیای مارول از بین ابرقهرمانان و ابرشرورها


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم