4 فیلم رو به اکران گل گدوت که منتظر دیدن آنها هستیم

گل گدوت یک بازیگر، مدل و تهیه کننده اسرائیلی است که در سن 18 سالگی به عنوان بانوی زیبایی اسرائیل معرفی شد. سپس به عنوان مربی رزمی به مدت دو سال در نیروی دفاعی اسرائیل فعالیت کرد و در حین فعالیت مدلینگ و کلاس های بازیگری، در کالج هرتزلیا به تحصیل در رشته حقوق و روابط بین الملل پرداخت.

او در اوایل سال های 2000 مدلینگ را آغاز کرد و برای اولین بار در فیلم چهارم “سریع و خشن” (Fast and Furious) سال 2009 در نقش ژیزل بازی کرد. نقش او در فیلم های سریع و خشن 5 و 6 سال های 2011 و 2013 تکرار شد و با شخصیت هان رابطه داشت. او در این فیلم حرکات رزمی را خودش انجام داد. همچنین در فیلم های “شب قرار” (Date Night) و “شوالیه و روز” (Knight and Day) ال 2010 نیز حضور یافت.

گدوت با حضور در نقش زن شگفت انگیز دنیای دی سی، در فیلم “بتمن در برابر سوپرمن: طلوع ” (Batman v Superman: Dawn of Justice) در سال 2016، “زن شگفت انگیز” (Wonder Woman) و “لیگ عدالت” (Justice League) در سال 2017، به شهرت رسید. او برای این نقش شمشیربازی، کونگ فو کیک بوکسینگ، کاپوئرا و جیو-جیتسوی برزیلی را آموخت. در نتیجه، اجرای او در نقش این شخصیت یکی از بهترین جنبه های این فیلم ضعیف بود. او در سال 2018 در فهرست سالانه 100 فرد تاثیرگذار جهان قرار گرفت.

شاید به این فکر کنید که فیلم بعدی گل گدوت چیست؟ خوشبختانه در اینجا می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم. در اینجا فهرستی از فیلم های گل گدوت که در سال 2018 و 2019 اکران می شوند را به شما معرفی می کنیم. امیدواریم این فیلم ها به خوبی فیلم های قبلی باشند. با پروشات همراه باشید.


1. رالف اینترنت را خراب می ‌کند – Ralph Breaks the Internet – 2019

یک انیمیشن کمدی آمریکایی سه بعدی با تولید استودیو دیزنی و توزیع والت دیزنی پیکچرز. این فیلم سری دوم فیلم های “رالف خرابکار” و ادامه فیلم سال 2012 محسوب می شود. ریچ مور و فیل جانستون کارگردانی فیلم را برعهده داشته، جانستون و پاملا ریبون نویسندگی و جان لستر، کریس ویلیامز و جنیفر لی، تهیه کنندگی آن را برعهده دارند. جان سی.ریلی، سارا سیلورمن، جک مک بریر، جین لینچ و اد اونیل به نقش های خود در سری پیشین بازگشته، الن تودیک صداپیشگی شخصیت جدید را برعهده داشته و گل گدوت، تاراجی پی.هنسون و آلفرد مولینا، از جمله بازیگران جدید آن هستند.

این فیلم در 6 نوامبر 2018 در سینما ال کاپیتان اکران شد و قرار است در 21 دسامبر 2018 در ایالات متحده به اکران عمومی دربیاید.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر آکیرا کوروساوا که باید تماشا کنید


2. زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴ – Wonder Woman 1984 – 2020

“زن شگفت انگیز 1984” یا WW84 یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی براساس شخصیت دی سی، زن شگفت انگیز، که برادران وارنر توزیع آن را برعهده دارند. این فیلم نسخه “زن شگفت انگیز” سال 2017 و نهمین فیلم دنیای دی سی محسوب می شود. پتی جنکینز کارگردانی و جنکینز، جف جانز و دیوید کالاهام نویسندگی آن را برعهده دارند. داستان آن هم توسط جانز و جنکینز نوشته شده است. گل گدوت در نقش زن شگفت انگیز، کریس پاین، کریستن ویگ، پدرو پاسکال، کونی نیلسن و رابین رایت در نقش های فرعی حضور دارند. این فیلم چهارمین لایو اکشن با حضور زن شگفت انگیز بوده که در گذشته در فیلم  “بتمن در برابر سوپرمن: طلوع “، “زن شگفت انگیز” و “لیگ عدالت” حضور داشته و دومین فیلم اصلی این شخصیت می باشد.

بلافاصله پس از اکران فیلم اول در ژوئن 2017، درباره ساخت فیلم بعدی صحبت شد و ماه بعدی ساخت مورد مورد تایید قرار گرفت. فیلمبرداری اصلی فیلم در ژوئن 2018 در کمپانی توسط برادران وارنر و در لوسدون بریتانیا، کلمبیا، ویرجینای ایالات متحده، لندن و داکسفورد، انگستان بریتانیا، تنریف و فوئرته‌ونتورا جزایر قناری، و آلمریا در اندلس اسپانیا، آغاز شد و قرار است در دسامبر 2018 به پایان برسد. این فیلم قرار است در 5 ژوئن 2020 در ایالات متحده و به شکل سه بعدی، دالبی و آی مکس سه بعدی، اکران شود.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر فرانسیس فورد کاپولا که باید تماشا کنید


3. اعلان قرمز – Red Notice – 2020

یک تریلر کمدی اکشن آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی راسون مارشال تربر که دواین جانسون و گل گدوت در آن نقش آفرینی می کنند. این فیلم قرار است در 13 نوامبر 2020 توسط کمپانی یونیورسال اکران شود.

پس از ساخت دو فیلم “اطلاعات مرکزی” (Central Intelligence) و “آسمان خراش” (Skyscraper) به کارگردانی راسون تربر، جانسون قرار است نقش قبلی خود را ادامه دهد. طبق آخرین اخبار، تولید این فیلم در سال بعد آغاز می شود. عنوان فیلم نشان می دهد که داستان به فهرست افراد تحت تعقیب برای استرداد توسط اینترپل مربوط می باشد.

همچنین بخوانید: معرفی 12 فیلم برتر الیزابت اولسن که باید تماشا کنید


4. مرگ بر روی نیل – Death On The Nile – 2020

یک فیلم جدید براساس رمانی به همین نام نوشته آگاتا کریستی که به تعطیلات پوآرو در مصر و کشف یک جسد بر روی نیل که به یک مثلث عشقی مربوط است، می پردازد. گفته می شود که این فیلم ادامه فیلم “قتل در قطار سریع‌السیر شرق” (Murder on the Orient Express) در سال 2017 است.

کنت برانا کارگردانی اثر را برعهده دشته و قرار است به نقش کارآگاه هرکول پوآرو بازگردد. تام بیتون به نقش بوک بازمی گردد. گل گدوت و آرمی همر از ستارگان دیگر این اثر هستند. گل گدوت نقش لینت ریجوی دویل را برعهده دارد، یک وارث ثروتمند که در یک ماجرا درگیر می شود. در سال 1978 اقتباسی از این فیلم ساخته شد که پیتر اوستینوف نقش پوآرو را برعهده داشته و بت دیویس، میا فارو و مگی اسمیت از بازیگران آن بودند.

در این فیلم پوآرو برای کمک به دویل به یک سفر لوکس در مصر سال های 1930 می رود تا یک پرونده عاشقانه را که به یک پرونده قتل تبدیل شده، حل کند. در این فیلم همانند فیلم ” قتل در قطار سریع‌السیر شرق” پوآرو در میان گروهی از مسافرین که تمام شان مظنون به نظر می رسند گیر افتاده و باید قاتل را بیابد. این فیلم قرار است در سوم ژانویه 2020 اکران شود.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر ادوارد نورتون که باید تماشا کنید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم