7 فیلم رو به اکران ساموئل ال جکسون که منتشر تماشای آنها هستیم

ساموئل جکسون یک بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است که در اوایل سال های 1900 با بازی در فیلم هایی چون “رفقای خوب” (Goodfellas)، “تب جنگل” (Jungle Fever)، “بازی پاتریوت” (Patriot Games)، “آموس و اندرو” (Amos & Andrew)، “عشق واقعی” (True Romance)، “پارک ژوراسیک” (Jurassic Park) و همکاری با کوئنتین تارانتینو در فیلم هایی چون “پالپ فیکشن” (Pulp Fiction)، “جکی براون” (Jackie Brown)، “جانگوی آزاد شده” (Django Unchained) و “هشت نفرت انگیز” (The Hateful Eight) به شهرت رسید.

این بازیگر کارنامه درخشانی دارد زیرا تاکنون در بیش از 100 فیلم حضور یافته است، از جمله: “جان‌سخت ۳” (Die Hard with a Vengeance)، “زمانی برای کشتن” (A Time to Kill)، “بوسه طولانی شب‌بخیر” (The Long Kiss Goodnight’)، “مذاکره ‌کننده” (The Negotiator)، “دریای آبی عمیق” (Deep Blue Sea)، “شکست ناپذیر” (Unbreakable)، “شفت” (Shaft)، “ایکس”، “مارها در هواپیما” (Snakes on a Plane)، “کونگ: جزیره جمجمه” (Kong: Skull Island) و “جنگ ستارگان” (Star Wars) نسخه پیش از سه گانه.

با اجازه او چهره اش را برای شخصیت کامیک مارول یعنی نیک فری استفاده کردند. او در برخی از فیلم های مارول در نقش نیک فری حضور یافت، از جمله: “مرد آهنی” (Iron Man)، “مرد آهنی 2″، “ثور” (Thor)، “کاپیتان آمریکا: آخرین انتقام جو” (Captain America : The First Avenger)، “انتقام جویان” (The Avengers)، “کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی” (Captain America: The Winter Soldier)، “انتقام جویان: عصر اولتران” (Avengers : Age of Ultron) و “انتقام جویان: جنگ بی نهایت” (Avengers : Infinity War) و همچنین برنامه تلویزیونی “ماموران شیلد” (Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D.).

او در چندین فیلم انیمیشنی، سریال تلویزیونی و بازی ویدیویی صداپیشگی کرده است، از جمله نقش های لوسیوس بست/فروزون در فیلم های انیمیشنی استودیو پیکسار: “شگفت انگیزان” (The Incredibles) و “شگفت انگیزان  2″، میس ویندو در “جنگ های ستارگان: جنگ های کلون” (Star Wars: The Clone Wars)، آفرو سامورایی در سریال تلویزیونی “آفرو سامورایی” (Afro Samurai) و فرانک تنپنی در بازی ویدیویی “Grand Theft Auto : San Andreas”.

شاید در حال حاضر به این فکر کنید که فیلم های بعدی ساموئل جکسون چه هستند؟ خوشبختانه پاسخ این سوال را می دانیم. در اینجا می خواهیم فهرستی از فیلم های رو به اکران ساموئل جکسون در سال های 2018 و 2019 را معرفی کنیم. امیدواریم جدیدترین فیلم های او همانند فیلم های گذشته موفق باشند. با پروشات همراه باشید.


1. شیشه – Glass – 2019

یک فیلم تریلر-وحشت ابرقهرمانی آمریکایی به نویسندگی، تهیه و کارگردانی ام.نایت شیامالان که قرار است سری سوم و آخر مجموعه “شکست ناپذیر” باشد، که سری های پیشین “شکست ناپذیر” و “شکافته” (Split) نام داشتند.

پس از موفقیت هنری و تجاری “شکافته”، در فوریه 2017، شیامالان اعلام کرد که فیلم بعدی او سومین فیلم سه گانه “شکست ناپذیر/شکافته” خواهد بود. او در آوریل 2017 فیلم نامه را به پایان رساند و تولید فیلم را آغاز کرد. همچنین اعلام کرد این فیلم “شیشه” نام داشته و در 18 ژانویه 2019 اکران می شود. کمپانی یونیورسال اکران فیلم در آمریکای شمالی را برعهده دارد و کمپانی موشن پیکچرز والت دیزنی اکران بین المللی را. در تاریخ 2 اکتبر 2017 و پس از یک هفته تمرین، فیلم برداری اصلی آغاز شد.

در صحنه پایانی فیلم “شکافته” شاهد حضور دیوید دان با بازی بروس ویلیس بوده ایم. شیامالان به این دلیل دان را در فیلم قرار داد تا “شکافته” را به “شکست ناپذیر” مرتبط کند، زیرا دان با فرار “هیولا” متوجه می شود که طبق پیشبینی آقای گلس (ساموئل جکسون) ابرقهرمان های دیگر هم در جهان وجود دارند. بروس ویلیس، ساموئل جکسون، اسپنسر تریت کلارک و چارلین وودارد، نقش های خود در “شکست ناپذیر” را ادامه داده و جیمز مک آووی و آنیا تیلور-جوی به نقش های خود در “شکافته” بازمی گردند، درحالی که سارا پالسون هم بازیگر جدید خواهد بود.

همچنین بخوانید: معرفی 10 فیلم برتر برادران کوئن که نباید از دست بدهید


2. کاپیتان مارول – Captain Marvel – 2019

یک فیلم ابرقهرمانی جدید آمریکایی براساس شخصیت کارول دنورس/کاپیتان مارول دنیای کامیک مارول. که کمپانی مارول تولید آن و کمپانی موشن پیکچرز والت دینزی توزیع آن را برعهده دارد و بیست و یکمین فیلم دنیای مارول محسوب می شود. آنا بودن و رایان فلک نویسندگی و کارگردانی اثر را برعهده داشته و مگ لفاوه، نیکول پرلمن، جینیوا رابرتسون-دورت، لیز فلاهایو و کارلی منشک بازیگران آن هستند. بری لارسون در نقش اصلی و ساموئل جکسون، بن مندلسون، جایمن هانسو، لی پیس، لاشانا لینچ، جما چان، آلجنیس پرز سوتو، رون تمت، مکنا گریس، کلارک گرگ و جود لاو، بازیگران دیگر آن هستند. داستان فیلم در سال 1995 رخ داده و پس از درگیری زمین در میان جنگ بیگانه ها، دنورس به کاپیتان مارول جدید تبدیل می شود. این فیلم قرار است در 8 مارس 2019 و با کیفیت آی مکس و سه بعدی توزیع شوند.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر جکی چان که ارزش چند بار دیدن را دارند


3. پسر شفت – Son of Shaft – 2019

یک فیلم کمدی اکشن آمریکایی به کارگردانی تیم استوری و نویسندگی کنیا بریس و الکس بارنو که جسی آشر، ساموئل جکسون و ریچارد راندتری از جمله بازیگران آن محسوب می شوند. این فیلم قرار است در 14 ژوئن 2019 اکران شود. “پسر شفت” پنجمین فیلم از مجموعه فیلم های “َشفت” و سری مستقیم فیلم “شفت” سال 2000 خواهد بود.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر نیکلاس کیج که باید تماشا کنید


4. آخرین اندازه گیری کامل – The Last Full Measure – 2019

یک درام جنگی جدید به نویسندگی و کارگردانی تاد رابینسون که قرار است در سال 2019 اکران شود. یک محقق پنتاگون به افتخار یک پزشک جنگ ویتنام که در آن قربانی شده، به جستجو می پردازد. بازیگران عبارت اند از سباستین استان، کریستوفر پلامر، ویلیام هرت، ایتان راسل، اد هریس، زک روئریگ و ساموئل جکسون.

همچنین بخوانید: 12 فیلم برتر نیکول کیدمن که باید تماشا کنید


5. مرد عنکبوتی: دور از خانه – Spider-Man: Far From Home  – 2019

یک فیلم ابرقهرمانی جدید آمریکایی براساس شخصیت مرد عنکبوتی دنیای مارول که کمپانی های کلمبیا پیکچرز و مارول تولید آن را برعهده داشته و کمپانی سونی پیکچرز آن را توزیع می کنند. این فیلم ادامه “مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه” (Spider-Man: Homecoming) و بیست و سومین فیلم دنیای مارول است. جان واتس کارگردانی و کریس مک کنا و اریک سامرز نویسندگی اثر را برعهده دارند. تام هالند در نقش پتر پارکر/مرد عنکبوتی، مایکل کیتون، جان فاورو، زندیا، مریسا تومی، جیک جیلنهال، کوبی اسمالدرز و ساموئل جکسون، از بازیگران فیلم هستند. در این فیلم پتر پارکر و دوستانش برای تعطیلات به اروپا سفر می کنند. این فیلم قرار است در 5 جولای 2019 در ایالات متحده اکران شود.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر دیوید فینچر به انتخاب مخاطبین


6. سامورائی براق – Blazing Samurai – اعلام نشده

یک اکشن ماجراجویانه کامپیوتری-انیمیشنی کمدی با الهام از فیلم وسترن کمدی مل بروکز به نام “زین های شعله ور” (Blazing Saddles) در سال 1974، که کریس بیلی کارگردانی و اد استون و نیت هاپر نویسندگی آن را برعهده دارند. میکل سرا، ساموئل جکسون، ریکی جرویز، جرج تاگی، گابریل ایگلسیاس، جایمن هانسو، میشل یئو و مل بروکز از جمله بازیگران فیلم هستند.

این فیلم قرار بود در 14 آوریل 2017 اکران شود. سپس قرار شد در نوامبر 2015 عرضه شود اما اوپن رود فیلمز این تاریخ را به 4 ا.ت 2017 تغییر داد؛ اما این فیلم هرگز در آن ماه اکران نشد و مجددا از ژانویه 2018 به 10 مه 2018 تغییر داده شد. اما تا به امروز اکران نشده است.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر فرانسیس فورد کاپولا که باید تماشا کنید


7. بنکر – The Banker – اعلام نشده

یک درام جدید به نویسندگی و کارگردانی جرج نلفی. داستان آن در سال های 1950 رخ داده که دو کارآفرین آفریقایی آمریکایی یک سفیدپوست را به عنوان رئیس شرکت خود معرفی می کنند. ساخت این فیلم در اکتبر 2018 اعلام شد که جرج نلفی کارگردانی آن را برعهده داشت اما نیکول لوی نیز در نویسندگی فیلم همکاری کرد. ساموئل جکسون، آنتونی مکی، نیکلاس هالت، نیا لانگ و تیلور بلک از ستارگان فیلم هستند و فیلمبرداری آن در آتلانتا آغاز شد.

همچنین بخوانید: 9 فیلم برتر کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) به انتخاب مخاطبین


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم