لیست بهترین فیلم های عاشقانه که در سال 2018 اکران شدند

اگر در جهان یک موضوع باشد که بیش از هر چیز الهام بخش داستان ها باشد، آن موضوع عشق است. از داستان های “رومئو و ژولیت” گرفته تا داستان “ستاره ای متولد می شود”، عشق مهم ترین موضوع مشترک این داستان هاست. عشق به شکل های مختلف آشکار می شود. برخی از نویسندگان دوست دارند داستان عشق اول را بازگو کنند، درصورتی که نویسندان دیگر به سراغ عشق هایی می روند که با گذشت زمان و از میان مشکلات مختلف سربلند بیرون آمده و عشاق هنوز در کنار هم هستند. برخی از نویسندگان داستان عشاقی را نشان می دهند که تا پایان عمر با خوبی و خوشی در کنار هم زندگی می کنند، درحالی که نویسندگان دیگر روابطی را نشان می دهد که دو عاشق به پایان غم انگیزی گرفتار می شوند.

عشق به شکل های گوناگون از راه می رسد و در اینجا فهرستی از فیلم های عاشقانه سال 2018 را به شما معرفی می کنیم. فیلم های عاشقانه نوجوانان، درام های عاشقانه، عاشقانه های تلخ، عاشقانه های همجنسبازان، عاشقانه های فانتزی و عاشقانه های تاریخی، در این فهرست جای دارند. با پروشات همراه باشید.

پیشنهاد میکنیم از دست ندهید: بهترین فیلم های ۲۰۱۸ (لیست ۵۰ تایی به همراه خلاصه داستان و تریلر)


20. عشقم برای همیشه – Forever My Girl – 2018

برای موفقیت باید خود را قربانی کرد، اما تا چه اندازه؟ یک فرد می تواند چه چیزهایی را پشت سر بگذارد؟ لیام پیج برای رسیدن به حرفه موردنظرش در موسیقی همه چیز را کنار گذاشت. او در مدرسه با جوزی رابطه خوبی داشت. آن ها انقدر همدیگر را دوست داشتند که می خواستند باهم ازدواج کنند. اما ناگهان لیام وسایلش را جمع کرد و در محراب جوزی را تنها گذاشت. او سال ها بعد به شهر آمده و می خواهد کنار خانواده اش باشد، اما دیگر کسی خواهان او نیست. او نیز می خواهد آنجا را ترک کند که ناگهان چیزی او را به ماندن وادار می کند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های خانوادگی که در سال 2018 اکران شدند


19. مری شلی – Mary Shelley – 2018

مری ولستون ‌کرافت برای اینکه عاشق پرسی شلی شود دلایل بسیاری داشت. پرسی یک شاعر بود و مری هم عاشق ادبیات، و دوست داشت یک روز اثر خود را بنویسد. اما عشق آن ها مورد تایید والدین مری قرار نگرفت. آن ها که متوجه شدند والدین شان ازدواج آن ها را نمی پذیرند، باهم فرار کردند. سپس در خانه لرد بایرن اقامت کردند که یک اتفاق در زندگی مری به نقطه عطف بدل شد. این فیلم با نقش آفرینی ال فنینگ در نقش مری شلی، روزهای اول زندگی مری و حوادث الهام بخش در نوشتن داستان “فرانکنشتاین” را بازگو می کند.

همچنین بخوانید:معرفی 10 فیلم شبیه دزدان دریایی کارائیب که نباید از دست بدهید


18. کلوپ کتاب – Book Club – 2018

دایان، ویویان، شارون و کارول، سه دهه است که عضو یک کلوپ کتاب بوده اند. زندگی آنها در جوانی هرطور که بوده، اکنون هرکدام شان احساس می کنند چیزی را از دست داده اند. دایان به تازگی همسرش را از دست داده و تنهاست، با این حال دخترش که در شهر دیگری است پیشنهاد می کند که به کنارش بیاید. ویویان در تجارتش موفق است اما همیشه از تعهد فراری بوده است و آزادی اش را دوست دارد.شارون پانزده سال است که طلاق گرفته و از آن زمان نتوانسته کسی را جایگزین کند. و کارول هم ازدواج کرده، اما خوشحال نیست. عشق میان او و همسرش سال ها پیش از بین رفته است. اما پس از اینکه آن ها کتاب “پنجاه طیف خاکستری” را می خوانند، احساسات شان بازمی گردد. آن ها تصمیم میگیرند یک بار دیگر سفر عشق را تجربه کنند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های جنایی که در سال 2018 اکران شدند


17. با عشق، سایمون – Love, Simon – 2018

سایمون یک نوجوان معمولی است که خانواده و خواهر دوست داشتنی و دوستان مهربان دارد. اما در زندگی او رازی وجود دارد که کسی از آن باخبر نیست. سایمون یک همجنسگراست. او که می داند با افشای این حقیقت زندگی او تغییر می کند، تصمیم می گیرد تا پایان مدرسه صبر کند. و زمانی که به کالج رفت هرطور که دوست دارد زندگی کند. درحالی که زندگی شخصی خود را پنهان نگه می دارد، از طریق ایمیل با پسری شبیه خودش در ارتباط است. اما این دو به دلیل ترس از طرد شدن هویت خود را پنهان می کنند. سایمون عاشق این پسر شده و باید پیش از اتمام مدرسه عشق را بیابد.

همچنین بخوانید: لیست 30 فیلم برتر آخرالزمانی در تاریخ سینما که باید ببینید


16. جورش کن – Set It Up – 2018

هارپر مور و چارلی یانگ کارمندهای جوان و بلندپروازی هستند که با وجود تلاش هایشان به جایی نمیرسند. دلیلش این نیست که کار نمی کنند، بلکه به این دلیل که بیش از حد کار می کنند. روسای آن ها افراد سختگیری هستند که آنها را به کارهای دشوار وادار می کنند. هارپر و چارلی مجبورند کارهایی مانند برنامه ریزی روزانه تا انجام پروژه های مدرسه فرزندان رئیس هایشان را انجام دهند. اما این زندگی کاری دشوار که به اندازه کافی حقوق نمی گیرند، برایشان عذاب آور است. آنها با آشنایی با یکدیگر متوجه می شوند شرایط یکسانی دارند و باید رئیس هایشان را باهم آشنا کنند، زیرا آن ها زندگی عاشقانه ندارند.

همچنین بخوانید: رده بندی تمام فیلم های ابرقهرمانی که در سال 2018 اکران شدند


15. مقصد ازدواج – Destination Wedding – 2018

معمولا در هنگام توصیف عشق افراد به یکدیگر از عبارت “عشق به تفاوت ها” استفاده می شود، اما به طور معمول افراد عاشق کسانی می شوند که شبیه خودشان هستند. فرانک از همه چیز متنفر است. از اینکه باید در عروسی برادرش ظاهر خوبی داشته باشد متنفر است، از مصرف گرایی جهان متنفر است و اکنون از لیندسی هم متنفر است. لیندسی نامزد قبلی برادر فرانک بوده و در مسیر رفتن به عروسی فرانک را میبیند. اما رفتار بد او باعث می شود از فرانک بدش بیاید. سپس متوجه می شوند از آنجاییکه در مراسم حوصله کسی را ندارند مجبورند باهم صحبت کنند. با گذشت زمان در کنار هم و داشتن تجربه مشترک، متوجه می شوند باهم نقاط مشترکی هم داشته و باید قدر تفاوت هایشان را بدانند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های واقعه ای و حادثه ای که در سال 2018 اکران شدند


14. شاد و خوشبخت – Nappily Ever After – 2018

کمال بهایی دارد و بهای آن اعتماد به نقس و عزت نفس است. ویولت از زمان کودکی به گفته مادرش خود را کامل می پنداشت. او شغل موفقی دارد و امیدوار است در رابطه اش هم پیشرفت کند. اما زمانی که در سالن به مشکل برمی خورد، تصویر کامل ویولت از بین رفته و باید در خودش کنکاش کند. او که دیگر خودش را کامل نمی داند حالا در خودش غرق شده و نگران تصور مردم نسبت به خودش است. وضعیت روحی او در رابطه اش هم انعکاس می یابد. دوست پسرش با او به هم زده و رابطه اش با مادر هم خراب می شود. اما فرد دیگری به او کمک می کند تا تصویر ذهنی اش را بهبود ببخشد.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های خون آشامی که در سال 2018 اکران شدند


13. پیدا کردن پای شما – Finding Your Feet – 2018

ساندرا ابوت به مدت سی و پنج سال است که با همسرش زندگی ساده ای دارد. اما زمانی که متوجه می شود همسرش با بهترین دوستش رابطه دارد همه چیز خراب می شود. در نتیجه همسرش را ترک کرده، طلاق گرفته و با خواهرش زندگی می کند که همانند ساندرا ساده نیست. اما او که می داند با این زندگی ساده به جایی نمیرسد، با خواهر و دوستان او همراه می شود تا ماجراجویی های تازه را تجربه کند. ساندرا در این داستان زندگی را پیدا می کند که تا آخرین لحظه ارزش جنگیدن را دارد.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های کره ای که در سال 2018 اکران شدند


12. ماما میا! دوباره شروع کنیم – Mamma Mia! Here We Go Again – 2018

ده سال پیش ماما میا داستان دختری به نام سوفی را نشان داد که می خواست برای دعوت کردن پدرش به مرسم ازدواج، او را پیدا کند. اما مادرش دونا نمی داند پدر دخترش کیست، زیرا در یک بازه زمانی کوتاه با سه مرد رابطه داشت. در نهایت سوفی هر سه آن ها را به عنوان پدر پذیرفته و مادرش در کنار یکی از آن ها قرار می گیرد. درحالی که داستان دونا جالب است اما هرگز روزهای جوانی او را نمیبینیم. در این فیلم جدید به داستان او پرداخته می شود. با مرگ دونا سوفی تصمیم می گیرد هتل مادر را باز کند، بنابراین با روزهای جوانی دونا و چالش های او در زندگی برای یافتن جایگاه اش، مواجه می شویم. در این فیلم داستان چگونگی آشنایی او با این سه مرد که یکی از آن ها پدر دخترش است، و آرزوی او برای داشتن یک رستوران را شاهد هستیم.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های کمدی رمانتیک که در سال 2018 اکران شدند


11. شناور – Adrift – 2018

تامی در زمان برنامه ریزی برای قایق رانی در اقیانوس آرام با ریچارد آشنا شد. او که جذب ریچارد شده بود تصمیم گرفت در این سفر همراهش باشد. در زمان این سفر عشق آن ها به هم بیشتر و بیشتر شد. آن ها از بودن در کنار هم لذت می بردند اما نمی دانستند که به سمت مرگ پیش می روند. یک طوفان سهمگین قایق را خراب کرده و تامی خود را در وسط دریا میبیند، درحالی که ریچارد زخمی است. اکنون او باید در عین زنده نگه داشتن ریچارد با تمام قوا به خشکی بازگردد.

همچنین بخوانید: لیست پرفروش ترین فیلم های سال 2018 هالیوود و باکس آفیس


10. ژولیت، برهنه – Juliet, Naked – 2018

اگر دوست پسر آنی عاشق موزیسینی به نام تاکر کرو نبود، رابطه شان بهتر می شد. او آنقدر عاشق این موزیسین است که وب سایت طرفداران موسیقی کرو را اداره می کند و آنی که از موسیقی کرو خوشش نمی آید، درباره یکی از آلبوم های معروفش یک نقد منفی می نویسد. این نقد توجه کرو را جلب کرده و از آنی به دلیل صادق بودن اش تشکر می کند. آن دو بیشتر صحبت کرده و به مرور رابطه شان جدی می شود. با جدی شدن رابطه آنی و کرو، دوست پسرش به او خیانت می کند. آنی هم او را ترک کرده و رابطه اش با کرو زندگی هردو را تغییر می دهد.

همچنین بخوانید:لیست تمام فیلم های ابرقهرمانی که در سال 2019 اکران خواهند شد


9. جنس شوهر – Husband Material – 2018

صادقانه بگوییم، دشوار است که این فیلم را ساخته آنوراگ کاشیاپ تصور کرد. اما خوب است که کاشیاپ هم توانسته مانند فیلمسازان دیگر در سینمای هند یک فیلم عاشقانه بسازد. اما برخی از عناصر فیلم مشخصه کاشیاپ هستند، مانند موسیقی فیلم که در داستان ادغام شده است. رومی (تاپسی پانو) یک زن جوان است که به همراه خانواده اش زندگی می کند. او عاشق ویکی (کاوشال) است، یک دی جی مو آبی که از مسئولیت می ترسد. والدین رومی می خواهند که او ازدواج کند، و به دنبال یک داماد مناسب هستند. روبی (آبیشک باچان)، داماد لندن نشین وارد شده و از نگاه اول دلباخته رومی می شود. رومی برای فرار با ویکی آماده شده اما متوجه می شود که ویکی برای ازدواج آماده نیست.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های ترسناک که در سال 2018 اکران شدند


8. در ساحل چسیل – On Chesil Beach – 2018

ادوارد و فلورانس در زمان آشنایی جوان بوده و درباره عشق هیجان داشتند. به همین دلیل با وجود تفاوت ها عاشق هم شده و تصمیم می گیرند ازدواج کنند. اما هردو از لحاظ جنسی بی تجربه بوده و درباره اولین رابطه شان نگران هستند. در ماه عسل شان اولین رابطه جنسی شان چندان موفق نیست. اکنون فلورانس می خواهد به عنوان همسر ابدی ادوارد با او زندگی کند اما گویا ادوارد چندان موفق نیست. سورشا رونان و بیلی هول در نقش این زوج بازی می کنند که گرچه عاشق هم هستند اما گویا زندگی آن ها در کنار هم مشکل می باشد.

همچنین بخوانید: رده بندی تمام فیلم های کمپانی دیزنی که در سال 2018 اکران شدند


7. انجمن ادبی و پای پوست سیب زمینی گرنزی – The Guernsey Literary and Potato Peel Pie Society – 2018

“کتاب جادوی یکتای قابل حمل است.” – استیون کینگ. کتاب ها جادویی هستند و می توانند جهان را تغییر دهند. آن ها می توانند مردم و زندگی شان را دگرگون کنند. ژولیت اشتون یک نویسنده موفق است و از طرف طرفدارهایش ایمیل های بسیاری دریافت می کند. اما یکی از این ایمیل ها بیش از سایرین توجهش را جلب می کند. این ایمیل از سمت مردی است که در جزیره گرنزی زندگی می کند. این مرد از بابت کتاب زن تشکر می کند، زیرا آن کتاب را در کلوپش نقد کرده و معتقد است که این اثر زندگی او و دوستانش را نجات داده است. جولیت که جذب سخنان او شده تصمیم می گیرد از این جزیره دیدن کرده و تصورات خود را حقیقی کند.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم هایی خارجی که در فضای قرون وسطی ساخته شده اند


6. پازل – Puzzle – 2018

اگنس زندگی یکنواختی دارد. دو فرزندش بزرگ شده و خانه را ترک کرده اند و همسرش هم به او توجه نمی کند. او که احساس پوچی می کند، تصور می کند خانواده اش قدرش را نمی دانند. یک روز یک جعبه پازل به عنوان هدیه دریافت کرده و متوجه می شود در کنار هم قرار دادن تکه های شکسته و ایجاد یک تصویر زیبا تخصص دارد. او تصمیم می گیرد پازل های بیشتری خریداری کند و در فروشگاه با رابرت آشنا می شود که همانند خودش به پازل ها علاقه دارد. این علایق مشترک آن ها را به یک رقابت وارد می کند که باعث می شود به یکدیگر و هویت شان نزدیک تر شوند.

همچنین بخوانید: 12 فیلم برتر لهستانی در تاریخ فیلم سازی این کشور


5. آسیایی های خرپول – Crazy Rich Asians – 2018

ریچل به عنوان پروفسور دانشگاه نیویورک زندگی آرامی دارد و با مرد رویاهایش، نیک یانگ آشنا می شود. زمانی که نیک برای رفتن به مراسم ازدواج دوستش در سنگاپور از او دعوت می کند، ریچل که امیدوار است با خانواده او آشنا شود، او را همراهی می کند. اما پیش از عزیمت متوجه می شود نیک در سنگاپور یک چهره مطرح است. او از یک خانواده ثروتمند است و به عنوان یک مرد مجرد به او توجه می شود که البته باعث می شود ریچل هم زیر ذره بین برود. ریچل که از این کشف خود هیجان زده شده، در این سفر با نیک همراهی می کند، اما متوجه می شود جامعه نیک جامعه متفاوتی بوده و مادر نیک هم از او متنفر است.

همچنین بخوانید: 6 فیلم رو به اکران که حاوی آخرین کمئوهای استن لی هستند


4. پیرمرد و اسلحه – The Old Man and the Gun – 2018

یک فیلم عاشقانه و در عین حال اکشن، براساس یک داستان واقعی، درباره یک مجرم و هنرمند به نام فارست تاکر که از زندان گریخته و از سرقت بانک خوشش می آید، البته نه به دلیل نیاز به پول، بلکه به دلیل هیجان آن. او تاکنون 18 بار از مهکه گریخته است. این فیلم بازی موش و گربه مهیج و جالب است. “پیرمرد و اسلحه” فیلمی است که هالیوود سال ها قبل از ساخت آن دست برداشته است. زیرا فیلم های سرقتی امروزی بیشتر به خشونت، خونریزی و ترس می پردازند. به همین دلیل است که این فیلم لوری چنین مورد توجه قرار گرفته زیرا این داستان را در قالب طنز و عشق و حسرت بازگو می کند. “پیرمرد و اسلحه” یکی از فیلم های خوب سال است.

همچنین بخوانید: 100 فیلم عاشقانه تاریخ سینما


3. اگر خیابان بیل می ‌توانست حرف بزند – If Beale Street Could Talk – 2018

اقتباسی از فیلم جیمز بالدوین به همین نام، درباره تیش (کیکی لین) و فونی (استیون جیمز) که عاشق هم شده اند. تیش تنها 19 سال دارد و از فونی باردار است. اما فونی به جرمی که مرتکب نشده راهی زندان است. در ابتدای فیلم تیش باید این خبر را به گوش خانواده خود و فونی برساند. مادر تیش (رگینا کینگ) متوجه می شود که باید برای آینده دخترش تلاش کند. این فیلم در دوره ای ساخته شده که داستان های تلخ جذاب ترند و به همین دلیل مورد توجه قرار می گیرد. فضای عاشقانه و شاعرانه فیلم مورد توجه قرار خواهد گرفت. به نظر می رسد که جنکینز توسط ونگ کار-وای نیز تحت تاثیر قرار گرفته است. این فیلم به فیلم دیگر جنکینز، “در حال و هوای عشق” (In the Mood For Love) هم نزدیک است. به طور کلی این فیلم ثابت کرد که جنکینز یک فیلمساز موفق است و درخشش فیلم “مهتاب” (Moonlight) تصادفی نبوده است.

همچنین بخوانید: 25 فیلم برتر عاشقانه در قرن 21


2. جنگ سرد – Cold War – 2018

در زمان های سخت است که ارزش عشق مشخص می شود. پاول پاولیکوفسکی، کارگردان این فیلم، با الهام از داستان والدین اش، تلاش دو عاشق را نشان می دهند که می خواهند عشقی را حفظ کنند که از همان ابتدا محکوم به فنا بود. در دوران جنگ سرد لهستان، ویکتور یک موزیسین است که می خواهد صدای جدید قرن را کشف کند. در یکی از مصاحبه ها زولا وارد می شود، یک خواننده که صدایش همانند شخصیت اش دلنشین است. ویکتور که مجذوب چهره و صدای زیبای او شده، به یک مسیر عاشقانه وارد می شود که هم از لحاظ عاشقانه پرتلاطم است و هم از لحاظ سیاسی.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر کلاسیک عاشقانه


1. ستاره ای متولد می شود – A Star Is Born – 2018

برخی از داستان ها فراموش نشدنی هستند و داستان این فیلم هم یکی از آنهاست. سومین بازسازی یک فیلم محصول سال 1937، که بردلی کوپر کارگردانی آن را برعهده گرفته است. از آنجاییکه همه با داستان این فیلم آشنا هستند، بنابراین داستان آن برای کسی غریبه نیست. بنابراین نویسنده و بازیگران این فیلم برای خلق یک جادوی جدید که فیلم راز از نسخه های پیشین متمایز کنند، وظیفه سنگینی بر دوش داشتند. و البته موفق هم شدند. بردلی کوپر و لیدی گاگا در نقش جک، یک خواننده خوش صدا اما معتاد، و الی، خواننده جوانی که آرزوی خوانندگی را رها کرده است، دیدنی است. موسیقی زیبا و اجراهای دیدنی، این فیلم را به یک داستان عاشقانه تاثیرگذار و جانسوز تبدیل کردند.

همچنین بخوانید: 30 فیلم کمدی رمانتیک که زنان باید تماشا کنند


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم