لیست بهترین فیلم های خانوادگی که در سال 2018 اکران شدند

خانواده یک واحد پیچیده است. از والدین گرفته تا فرزندان، هر عضو خانواده متفاوت بوده و درباره سرگرمی و هنر نظرات متفاوت دارند. با گذشت زمان تفاوت میان والدین و فرزندان افزایش می یابد. بنابراین، در زمان تعطیلات، یا شب نشینی های خانوادگی، انتخاب یک فیلم مناسب که خسته کننده نباشد و بتواند به اندازه کافی تمام اعضا را سرگرم می کند، یک کار دشوار است. طبیعی است که گروه های سنی مختلف در انتخاب فیلم سلایق مختلف داشته باشند. بنابراین چگونه می توان برای کل خانواده یک فیلم مناسب انتخاب کرد؟ در این مقاله می خواهیم درباره این موضوع به شما کمک کنیم و فهرستی از بهترین فیلم های خانوادگی سال 2018 را به شما معرفی می کنیم. فیلم های خانوادگی کمدی، کریسمس و دیزنی، در این فهرست جای دارند. با پروشات همراه باشید.

پیشنهاد میکنیم از دست ندهید: بهترین فیلم های ۲۰۱۸ (لیست ۵۰ تایی به همراه خلاصه داستان و تریلر)


20. سگ های برنامه – Show Dogs – 2018

شاید با خودتان فکر کرده باشید اگر حیوانات بتوانند حرف بزنند چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ این فیلم به این سوال پاسخ می دهد. در دنیای این فیلم حیوانات می توانند حرف بزنند و به همین دلیل انسان ها و حیوانات در کنار هم کار و زندگی می کنند. مکس یک سگ پلیس است که گرچه شجاع به نظر می رسد اما بسیار تنهاست. یک سازمان برای پنهان کردن فعالیت های غیرقانونی خود از برنامه های سگ ها استفاده می کند. این حیوانات قاچاقچی بوده و مکس برای شکست دادن این سازمان با کمک همکار انسان خود وارد گروه آن ها شده و هویت خود را پنهان می کند.

همچنین بخوانید: معرفی 10 فیلم شبیه دزدان دریایی کارائیب که نباید از دست بدهید


19. فندق‌شکن و چهار قلمرو –  The Nutcracker and the Four Realms – 2018

دختری به نام کلارا به همراه خواهر و برادرها و پدر بیوه اش در لندن دوره ویکتوریا کار می کند. او در شب کریسمس جعبه ای را که مادرش برایش گذاشته دریافت کرده اما کلید آن را ندارد. جستجو برای یافتن کلید جعبه به دنیایی منجر می شود که شامل چهار قلمروست. او متوجه می شود این کلیدها نه تنها برای باز کردن جعبه ها ضروری است بلکه در این قمروها نقش هایی هم دارد. اما در حال حاضر کلید در دست دشمن است و کلارا باید برای یافتن آن راهی پیدا کند. “فندق شکن و چهار قلمرو” یک دنیای رنگارنگ با یک جلوه بصری زیبا را به نمایش می گذارد.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های جنایی که در سال 2018 اکران شدند


18. جنگ با پدربزرگ – The War with Grandpa – 2018

یک فیلم اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته رابرت کیمل اسمیت، درباره داستان یک پسر جوان که باید اتاقش را با پدربزرگش شریک شود. پیتر یک پسر بدجنس اما خوش قلب است که گرچه از پدربزرگش متنفر نیست، اما دوست دارد همه چیز فقط برای خودش باشد. به همین دلیل زمانی که مجبور است با پدربزرگش باشد، آن را به منزله جنگ میبیند. بنابراین با دوستانش نقشه می کشد که برای پدربزرگش یک اتاق پیدا کند. اما نمی داند گرچه پدربزرگش پیر به نظر می رسد اما عقب نشینی نمی کند.

همچنین بخوانید: لیست 30 فیلم برتر آخرالزمانی در تاریخ سینما که باید ببینید


17. چین‌خوردگی در زمان – A Wrinkle in Time – 2018

یک فیلم براساس رمانی به همین نام نوشته مدلین لینگل، درباره یک دختر جوان که برای یافتن پدرش یک ماجراجویی را آغاز میکند. پدر مگ یک اخترشناس بود که درباره پیدایش جهان مطالعه می کرد و یک روز ناپدید شد. مگ و مادرش تصور می کنند او احتمالا پاسخ سوالاتش را یافته و به جهان دیگری سفر کرده است. مگ و دوستانش پس از ملاقات مسافرانی از جهان های دیگر، تصمیم می گیرند به یک دنیای دیگر سفر کنند که او را به پدرش نزدیک می کند اما در این میان چشم هایش بر روی رازهای پنهان و حقیقت جهان باز می شود.

همچنین بخوانید: بررسی کامل اولین تریلر فیلم انتقامجویان 4: پایان بازی (Endgame)


16. خانه‌ای با ساعتی درون دیوارهایش – The House with a Clock in Its Walls – 2018

فیلمی براساس رمانی به همین نام نوشته جان بلیرس درباره پسری به نام لویس که باید با عموی عجیبش زندگی کند. والدین او در یک تصادف اتومبیل کشته شده و از آنجایی که کسی نیست از او مراقبت کند به خانه عمویش، جاناتان برده می شود. خانه عمویش قدیمی بوده و فضای عجیبی دارد. در اولین شب اقامت او دیوارهای خانه صدا خورده و او رازی را برملا می کند که عمویش از او پنهان کرده است، بنابراین راز مرگ والدین اش فاش می شود.

همچنین بخوانید: رده بندی تمام فیلم های ابرقهرمانی که در سال 2018 اکران شدند


15. هتل ترنسیلوانیا 3: تعطیلات تابستانی – Hotel Transylvania 3: Summer Vacation – 2018

اکنون که دخترش ماویس ازدواج کرده و خانواده خود را دارد، دراکولا به فکر زندگی خودش است که پس از مرگ همسر راکد باقی مانده بود. او به این نتیجه می رسد که هرگز نمی تواند عاشق شود زیرا تصمیم خود را گرفته و می خواهد تنها باشد. ماویس تصور می کند که برای تغییر روحیه پدرش، بهتر است از مهمانی ها دست کشیده و مدتی را به تنهایی و برای خود زندگی کند. بنابراین یک سفر دریایی را ترتیب می دهد. در آنجا دراکولا کاپیتان کشتی را دیده و عاشق او می شود. این فیلم یک فیلم جالب و شاد است که می تواند اعضای خانواده تان را سرگرم کند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های واقعه ای و حادثه ای که در سال 2018 اکران شدند


14. کتاب جنگل: ریشه‌ها – Mowgli: Legend of the Jungle – 2018

داستان پسری که توسط گرگ ها بزرگ شده یکی از داستان هایی است که هرگز قدیمی نمی شود. اخیرا فیلم “کتاب جنگل” دیزنی اکران شده و با موفقیت بسیاری رو به رو شد. با این حال همانند فیلم های پیشین با وجود فضای شاد و جالب پایان تلخی داشت. اما “کتاب جنگل: ریشه ها” داستان تلخ تری را بازگو می کند.  موگلی در جنگل های هند به همراه گرگ ها و در پناه بالو خرسه و باگیرا، پلنگ سیاه، زندگی می کند که این پلنگ معلم او نیز می باشد. حیوانات این جنگل او را به عنوان عضوی از خانواده پذیرفته اند، به جز شرخان که به دنبال فرصتی است تا پسر را از بین ببرد. اما این ببر تنها تهدید او محسوب نمی شود.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های خون آشامی که در سال 2018 اکران شدند


13. کودکی مانند جیک – A Kid Like Jake – 2018

جامعه ما از برچسب زدن خوشش می آید. از نحوه لباس پوشیدن افراد گرفته تا آنچه می خورند یا ظاهرشان، بر روی همه چیز برچسب گذاشته و از این کار خسته نمی شویم. ما درباره فرزندان مان هم این کار را انجام می دهیم. حتی زمانی که کوچک هستند و درباره چیزهای مختلف اطلاعاتی ندارند، با تعریف های خود به آنها برچسب میزنیم. الکس تصور می کند درباره فرزندش جیک هم همین اتفاق رخ می دهد. جیک یک پسربچه است و از پوشیدن پیراهن خوشش می آید. بنابراین مردم آن را نشانه ای می دانند مبنی بر اینکه “او یک پسر معمولی نیست.” الکس تصور می کند این طرز فکر مردم کودکانه است. اما گویا مسائل بی اهمیت بر تحصیلات او تاثیر می گذارند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های کره ای که در سال 2018 اکران شدند


12. پیتر خرگوشه – Peter Rabbit – 2018

پیترخرگوشه و خانواده اش از باغچه یک پیرمرد سبزیجات دزدیده و از این کار لذت میبرند. از آنجاییکه این پیرمرد والدین آن ها را کشته بنابراین او را دشمن خود می دانند. یک روز که پیرمرد به دنبال یافتن پیتر و کشتن اوست حمله قلبی کرده و می میرد. پس از آن، پیتر و خانواده اش به خانه پیرمرد هجوم می برند. اما شادی آن ها کوتاه مدت است زیرا برادرزاده پیرمرد خانه را به ارث برده و مالک آن است. بنابراین پیتر و خانواده اش دشمن جدیدی دارند. او برای خرگوش ها تله می گذارد تا برای اولین بار و آخرین بار آن ها را نابود کند. اما آن ها هم برای او نقشه هایی دارند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های کمدی رمانتیک که در سال 2018 اکران شدند


11. انسان های نخستین – Early Man – 2018

برای پایان دادن به بحث ها، مشکلات و رسیدن به توافق، راه های مختلفی وجود دارد. زمانی که بحث به جایی نمی رسد، انسان ها از ورزش های رقابتی استفاده می کنند تا برنده مشخص شود. و این چیز جدیدی نیست. انسان ها از مدت ها پیش این ترفند را به کار برده اند. یا حداقل “انسان های نخستین” این را نشان می دهد. داگ یک مرد غارنشین در عهد سنگی است که تلاش می کند به مردم قبیله اش چیزهای جدید یاد داده اما در اغلب موارد شکست می خورد. اما مردم قبیله متوجه نیستند که زمانه تغییر کرده و دوره جدیدی در حال آغاز است. اما زمانی که مردم عصر برنز به آنها حمله می کنند این حقیقت برایشان از روز روشن تر می شود.

همچنین بخوانید: لیست پرفروش ترین فیلم های سال 2018 هالیوود و باکس آفیس


10. بنجی – Benji – 2018

بازسازی فیلم “بنجی” محصول سال 1974، درباره ماجراجویی های سگی به نام بنجی و داستان هایش. زمانی که دو کودک بنجی را در خیابان می بینند، توجهشان به چشم های او و صورتش جذب می شود. آن ها تصمیم می گیرند او را به خانه برده و از والدین شان سوال می کنند. اما والدین شان نمی خواهند این مسئولیت را به عهده آنها بگذارند و خواسته شان را رد می کنند. با این حال رابطه خوب شان را با سگ حفظ کرده و سگ هم آن ها را دوست دارد. به همین دلیل زمانی که دزدیده می شوند، بنجی مسئولیت یافتن آن ها را به عهده گرفته و به دنبال شان است تا آن ها را از خطر نجات دهد.

همچنین بخوانید: لیست تمام فیلم های ابرقهرمانی که در سال 2019 اکران خواهند شد


9. شرلوک گنومز – Sherlock Gnomes – 2018

داستان های شرلوک هولمز و جان واتسون الهام بخش بسیاری از برنامه های تلویزیونی و فیلم ها بوده اند. “شرلوک گنومز” ادامه فیلم “گنومز و ژولیت” (Gnomeo and Juliet) است. در این فیلم شرلوک گنومز و گنومه واتسون در موزه ملی تاریخی لندن با دشمن شان موریارتی رو به رو می شوند. پس از اینکه اسکلت یک دایناسور روی موریارتی می افتد، گویی عمر او به پایان رسیده است. اما اتفاق دیگری در شرف وقوع است. پس از اینکه گنومه های دیگر هم گم می شوند، گنومه و ژولیت در درگیری وارد می شوند. شرلوک و واتسون و گنومه و ژولیت باید باهم همکاری کنند تا دردسر پیش آمده توسط موریارتی متوقف شود.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های ترسناک که در سال 2018 اکران شدند


8. کریستوفر رابین – Christopher Robin – 2018

کریستوفر رابین دوران کودکی خود رابا وینی پو، تیگر، پیگلت و دوستان دیگرش گذرانده، اما اکنون که بزرگ شده باید تمام این چیزهای خوب را پشت سر بگذارد. او قرار است به مدرسه شبانه روزی فرستاده شود اما پیش از آن به دوستانش قول می دهد که هرگز آن ها را فراموش نخواهد کرد. با گذشت زمان کریستوفر مجبور است با حقایق تلخ زندگی مواجه شده و زندگی خود را بپذیرد. به همین دلیل پس از مرگ پدر مسئولیت های او را برعهده می گیرد. با آغاز جنگ جهانی دوم باید به جنگ برود. پس از پایان جنگ برای رسیدگی به خانواده شغلی را برعهده می گیرد. اما با آغاز شغلش آنقدر درگیر شده که خانواده اش را نادیده می گیرد. و سپس پو به کمک اش می آید.

همچنین بخوانید: رده بندی تمام فیلم های کمپانی دیزنی که در سال 2018 اکران شدند


7. پاکوتاه – Smallfoot – 2018

جهان پر از موجودات عجیب است. مردم درباره موجودات عجیبی که دیده اند حرف میزنند، اما این موجودات آنقدر عجیب اند که کسی این گفته ها را باور نمی کند. این اتفاقی است که درباره میگو رخ می دهد. او یک مرد برفی عادی است که به همراه قبیله اش در هیمالیا زندگی می کند. تا اینکه یک روز به موجود عجیبی برمی خورد. موجودی که اصلا شبیه حیوانات دیگر نیست. او یک انسان است. زمانی که درباره این تجربه با مردم اش حرف میزند، کسی سخنان او را باور نخواهد کرد. بنابراین، میگو برای ثابت کردن خویش ماجراجویی جدیدی را آغاز می کند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های علمی-تخیلی که در سال 2018 اکران شدند


6. جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد – Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald – 2018

افرادی که در دنیای جادویی هری پاتر زندگی کرده اند می دانند که نمی توانند از جادوی جی.کی.رولینگ فرار کنند. داستان هری پاتر چند سال پیش به پایان رسید، اما بسیاری از داستان های دنیای جادوگران به پایان نرسیده است. داستان جانوران شگفت انگیز یکی از آنهاست. در سری های پیشین با این موجودات آشنا شدیم و معرفی شدند. فیلم بر شخصیت منفی گریندِل‌والد تمرکز می کند که می خواهد با کمک دنیای جادو بر جهان تسلط کند، درحالی که دامبلدور و کو می خواهند مانع او شوند. شخصیت های جدید معرفی شده و بسیاری از جزئیات چندگانه هری پاتر مجددا مطرح می شوند.

لیست بهترین فیلم های اکشن که در سال 2018 اکران شدند


5. جزیره سگ ها – Isle of Dogs – 2018

همه سگ ها را دوست دارند اما زمانی که در دنیای آن ها ویروسی سرایت می کند، همه چیز از کنترل خارج شده و از آنجاییکه این ویروس ممکن است به انسان ها سرایت کند، همه سگ ها را به جزیره دوردستی به نام جزیره زباله می فرستند. دانشمندی مدعی است که درمان را یافته اما کسی به حرف او گوش نمی دهد. آتاری برای شهردار کار می کند و زمانه که قانون اجرا می شود، سگ او اولین سگی است که باید به جزیره برود. ماه ها بعد آتاری به جزیره وارد می شود تا سگ محبوب اش را بازیابد.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم هایی خارجی که در فضای قرون وسطی ساخته شده اند


4. مکان آرام – A Quiet Place – 2018

چه فیلمی از یک فیلم خانواده بهتر است؟ “مکان آرام” یک فیلم تریتر و سرگرم کننده است که تمام گروه های سنی می توانند از دیدن آن لذت ببرند. خانواده ابوت در طبیعت خاموش زندگی کرده و تلاش می کنند تا جای ممکن آرام باشند. زیرا جهان توسط موجودات عجیبی اشغال شده که به سروصدا حساس اند. اگر صدایی شنیده شود، به سراغ تان می آید. این فیلم آنقدر آرام است که شلوغ ترین خانواده ها باید ساکت مانده و به فیلم گوش دهند.

همچنین بخوانید: 6 فیلم رو به اکران که حاوی آخرین کمئوهای استن لی هستند


3. پلنگ سیاه – Black Panther – 2018

چه کسی فیلم های ابرقهرمانی را دوست ندارد؟ “پلنگ سیاه” یکی از برترین فیلم های سال است و در عرصه فیلم های ابرقهرمانی مارول دوره جدیدی را آغاز کرد. پس از مرگ پادشاه در بمب گذاری که در فیلم “کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی” (Captain America: Civil Wa) رخ داد، شاهزاده تی چالا واکاندا باید مسئولیت پدر را برعهده بگیرد. اکنون که مسئولیت کل قلمرو برعهده اوست، خواهر نابغه اش شوری و رئیس گارد سلطنتی، اکویه، به او کمک می کنند. اما فهمیدن رازی از گذشته پدر، باعث می شود که تی چالا نظرش را درباره پدر و پادشاهی تغییر دهد.

همچنین بخوانید: 12 فیلم برتر لهستانی در تاریخ فیلم سازی این کشور


2. شگفت انگیزان دو – Incredibles 2 – 2018

معمولا در همه خانواده ها مرد به سر کار رفته و مسئولیت نگهداری از خانه و فرزندان به عهده زن است. از زمان برنامه بهبود ابرقهرمان ها، باب وظایف را برعهده گرفته و نمی داند هلن چگونه کارها را انجام می دهد. اما اکنون همه چیز تغییر می کند. هلن برای تغییر تصورات نسبت به ابرقهرمان ها، برای کمک فراخوانده شده و به عنوان یک دختر انعطاف پذیر آسیب های کمتری به جا می گذارد. اکنون باب باید در خانه مانده و از کودکان محافظت کند، مخصوصا جوان ترین کودک، جک-جک، که قدرت هایش شناخته شده نیست.

همچنین بخوانید: معرفی 8 فیلم برتر که از داستان های استیون کینگ اقتباس شده اند


1. بازگشت مری پاپینز – Mary Poppins Returns – 2018

سری دیگر فیلم “مری پاپینز” در سال 1964، که از کتابی به همین نام نوشته پی.ال ترورز، اقتباس شده است. کودکان بنکز اکنون بزرگ شده و تشکیل خانواده داده اند. سال های 1930 است و مایکل باید با سه فرزندش زندگی کند، در حالی که خواهرش جین و خدمتکار خانواده، الن، به او کمک می کنند. اما خبر ندارند که فاجعه ای در حال وقوع است و آرامش خانه شان به هم میریزد. بنابراین مری پاپینز به کار قبلی اش بازمی گردد. امیلی بلانت در نقش مری پاپینز درخشیده و استانداردهای دیزنی در این فیلم دیده می شود. بازیگران دیگر عبارت اند از مریل استریپ، کولین فیرث، جولی والترز و بن ویشاو، که این فیلم را به یک فیلم خانوادگی زیبا بدل می کنند.

همچنین بخوانید: 25 فیلم برتر سینما درباره اختلال چند شخصیتی


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. صنم

    فروردین 17, 1399

    فیلم اینترسلا و مکانی برای سکوت عالی هستن

    پاسخ