لیست بهترین فیلم های جنایی که در سال 2018 اکران شدند

قوانین برای زیر پا گذاشتن خلق شده اند، یا حداقل این چیزی است که قانون شکنان می گویند. بدون شک همه انسان ها، نه فقط تعدادی از آنها، از زیر پا گذاشتن قانون، انجام کارهای ممنوعه و دست زدن به چیزهایی که نباید، لذت می برند. این شخصیت درونی مجرم در همه ما وجود دارد، گرچه در برخی بیشتر است. سوال اینجاست: آیا به انتخاب خودتان قانون شکنی می کنید؟ اما نصیحت کافی است. نکته اینجاست که همه ما از داستان های جنایی و مجرمانه خوشمان می آید. راز قانون شکنی و موش و گربه بازی دزد و پلیس، برای اغلب ما جذاب است. اگر به دنبال چنین فیلمی هستید، در اینجا فهرستی از فیلم های جنایی سال 2018 را به شما معرفی می کنیم. بهترین فیلم های جنایی، گانگستری، اکشن جنایی و تریلر جنایی، در این فهرست قرار دارند. با پروشات همراه باشید.

پیشنهاد میکنیم از دست ندهید: بهترین فیلم های ۲۰۱۸ (لیست ۵۰ تایی به همراه خلاصه داستان و تریلر)


20. شاه دزدان – King of Thieves  – 2018

طمع یک خطای بزرگ است. گرچه این طمع می تواند جایگاه انسان در زندگی را بالا ببرد، اما نابودگر هم بوده و می تواند باعث سقوط انسان شود. “شاه دزدان”  به چنین موضوعی می پردازد و داستان گروهی از سارقین است، که طمع  شان، گرچه موفقیت کوتاه مدت را به دنبال دارد، اما باعث سقوط آن ها در گروه می شود. بی اعتمادی ایجاد شده در نتیجه این شرایط جنونی را ایجاد کرده که همگان را تحت تاثیر قرار می دهد. شخصیت حقیقی هاتون گاردنز و اعمال او در سال 2015 از بازی درخشان مایکل کین در نقش اصلی سرچشمه می گیرد. این بازیگر کهنه کار برای نشان دادن مهارت های خود هیچ فرصتی را از دست نمی دهد و در این سن چنین بازی درخشانی را به نمایش می گذارد. بازیگران نقش های دیگر نیز کنار او بوده و در این موفقیت تاثیرگذار هستند. این فیلم با وجود صحنه های ضعیف، یک اثر جذاب است که این جذابیت و کاریزما را مرهون ستارگان اش می باشد.

همچنین بخوانید: اولین تریلر فیلم مورد انتظار انتقامجویان 4 منتشر و عنوان این فیلم اعلام شد + ویدئو


19. هشت یار اوشن – Ocean’s 8 – 2018

دبی اوشن، خواهر دنی اوشن از دنیا رفته، از زندان آزاد می شود. او پس از رهایی یک باند سرقت تشکیل می دهد تا یکی از باارزش ترین جواهرات جهان را برباید. برای این کار از یک چهره اجتماعی به نام دافنه کلوگر کمک گرفته و چهره او را تحت الشعاع قرار می دهد. این فیلم پس از اکران به موضوع مورد بحث منقدین تبدیل شد. منتقدین این فیلم را ضدفمینیسم یا مردسالار افراطی می دانستند، و حتی بازیگران فیلم هم علیه آنان بحث می کردند. باوجود نظرات منفی درباره فیلم، این اثر مورد استقبال قرار گرفت. گرچه این فیلم نتوانست همانند نسخه های مردانه بدرخشد، اما وجود ستارگان معروف و صحنه های مهیج، باعث جذابیت آن شدند. همچنین داستان فیلم هم ضعف هایی دارد. نبود انسجام و ساختار یکپارچه باعث می شود که بیننده در اواسط فیلم خسته شود.

همچنین بخوانید: رده بندی تمام فیلم های ابرقهرمانی که در سال 2018 اکران شدند


18. دختری در تار عنکبوت – The Girl in the Spider’s Web – 2018

یک فیلم اقتباسی از کتابی به همین نام نوشته دیوید لاگرکرانتز، با بازی کلیر فوی در نقش هکری به نام لیزبث سالاندر (که در فیلم “دختری به خالکوبی اژدها” (The Girl with the Dragon Tattoo) توسط رونی مارا ایفا شده بود). فرنس بالدر برای انجام کارهایش به لیزبث نزدیک می شود. او که در گذشته در سرویس جاسوسی کار می کرده اکنون می خواهد به کمک لیزبث برنامه ای را بدزدد که او را به قدرتمندترین فرد زمین تبدیل می کند. لیزبث وظیفه خود را انجام داده اما کارهای او توجه دیگران را جلب کرده و او به مرور زمان بیشتر و بیشتر در دنیای سیاست و جاسوسی غرق می شود.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های واقعه ای و حادثه ای که در سال 2018 اکران شدند


17. گرینگو – Gringo – 2018

هارولد سوئینکا در برنامه تحقیقاتی پرومتیوم یک کارمند بود. یک بار برای دیدن رئیس نمایندگی شرکت در مکزیک به همراه روسای شرکت، ریچارد راسک و الین مارکینسون به آنجا رفت. سپس به اطلاعات شخصی و حرفه ای بسیاری دست یافت. او متوجه روابط همسرش شد و درنتیجه زندگی شخصی اش نابود گشت. همچنین در حین صرف شام حرف های دوستانش را شنید که به نظر می رسید قرار است شغلش را از دست بدهد. همچنین این شرکت با مواد مخدر هم سروکار دارد. مجموعه ای از اتفاقات باعث زندانی شدن هارولد و جریمه  پنج میلیون دلاری او شد.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های خون آشامی که در سال 2018 اکران شدند


16. در بتن فرو رفته –  Dragged Across Concrete – 2018

برت ریجمن و آنتونی لوراستی پلیس های خوبی بودند، با این حال روش شان چندان جالب نبود. برت مدت ها تحت زور و اجبار بود و متوجه شد که باید ذهن بازی داشته باشد. اما آنتونی جوان تر بوده و خشم درونی اش می تواند هرلحظه دهان باز کند. زمانی که رسانه ها به تاکتیک های آنان پی میبرند مورد سوظن قرار می گیرند. اکنون باید برای یافتن پول راهی پیدا کنند. به همین دلیل به دنیای زیرزمینی می روند تا حق شان را به دست آورند. اما این دنیا آنقدر تاریک و پیچیده است که نمی توانند راه بازگشت را پیدا کنند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های کره ای که در سال 2018 اکران شدند


15. هتل آرتمیس – Hotel Artemis  – 2018

این فیلم چندین سال آینده را نشان می دهد. سال 2028 است و چیزهای زیادی در جهان تغییر کرده اند. منابع اندک شده و اکنون آب وسیله دادوستد محسوب می شود. این حوادث باعث شده مردم به خیابان ها بریزند و علیه این شرایط شورش کنند. گروهی از سارقین از این شرایط استفاده کرده و می خواهند به یک بانک دستبرد بزنند. اما نقشه شان خوب پیش نرفته و سه نفرشان زخمی می شوند. بنابراین به تنها جایی که می توانند می روند: هتل آرتمیس. این مکان مخصوص ویژه مجرمین است اما شرایط خاص خود را دارد.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های کمدی رمانتیک که در سال 2018 اکران شدند


14. لانه دزدان – Den of Thieves – 2018

در هنگام بروز یک جرم تنها نکته مهم برای پلیس این است که هرچه زودتر مجرمین را دستگیر کنند. برای مجرمین هم تنها نکته مهم این است که به موفق ترین و بهترین شکل ممکن از مهلکه فرار کنند. گروهی از سارقین در لس آنجلس مشغول دزدی بوده و نیک اوبرایان هم این سارقان را دنبال می کند. و اکنون از هر زمان دیگر به آن ها نزدیک تر شده است. آن ها توانستند مردی که را که نقشه سرقت ها را میکشد پیدا کنند. و از همین جا مکان اجرای نقشه بعدی را پیدا می کنند. بنابراین در سرقت بانک بعدی می تواند دستگیرشان کند.

همچنین بخوانید: لیست پرفروش ترین فیلم های سال 2018 هالیوود و باکس آفیس


13. حیوانات آمریکایی – American Animals  – 2018

فیلمی براساس یک داستان واقعی که در سال 2004 در کتابخانه دانشگاه ترنسیلوانیا رخ داد. دو دانشجو متوجه می شوند که در جهان چندین چیز قیمتی وجود دارد که یکی از آن ها در کتابخانه دانشگاه شان قرار دارد. در آنجا چندین کتاب نایاب قرار دارد. اسپنسر رینهارد تنها به دلیل هیجان به دنبال این کار می رود زیرا معتقد است زندگی اش به هیجان نیاز دارد. وارن لیپکایس هم به دلیل عصبانی کردن والدین اش در این کار شرکت می کند. بنابراین این سرقت نوعی شورش محسوب می شود. اما این جوانان تنها به این عمل فکر می کنند نه به عواقب اش.

همچنین بخوانید: لیست تمام فیلم های ابرقهرمانی که در سال 2019 اکران خواهند شد


12. سیکاریو ۲: روز سرباز – Sicario: Day of the Soldado – 2018

اولین سری این فیلم که سیکاریو نام داشت، امیلی بلانت را در نقش یک مامور اف بی آی نشان داد که در دردسر رخ داده توسط مت گریور، مامور سیا و دستیارش آلخاندرو گیلیک، درگیر شده است. در فیلم جدید بلانت حضور ندارد و احتمالا این یکی از نقاط ضعف فیلم است. با این حال حوادث آن پس از فیلم اصلی رخ داده و مسیر متفاوتی را دنبال می کند. پس از سانحه ای که تعدادی را به قتل می رساند، سیا معتقد است که کارتل مواد مخدر مکزیک مسئولیت آن را برعهده داشت. بنابراین تصمیم می گیرد با ایجاد یک مشکل بین کارتل ها، در میان شان جنگی به وجود آورد. اما زمانی که گیلیک باید اعمال غیرقانونی انجام دهد به نظر می رسد کنترل همه چیز از دست رفته است.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های ترسناک که در سال 2018 اکران شدند


11. ریک پسر سفیدپوست – White Boy Rick  – 2018

کار یک افسر پلیس بسیار مشکل است. اما کار یک مخبر از او هم دشوارتر است. زندگی در میان مجرمین و خبرچینی درباره آن ها کار دشواری است. اگر دستگیر شوید کارتان تمام می شود. اما ریک ورشر جونیور در سن چهارده سالگی این وظیفه را برعهده می گیرد. سال های 1980 است و مصرف مواد مخدر و فروش آن در دترویت افزایش یافته است. این فیلم داستان ریک است که برای کمک به پلیس به دنیای جرایم وارد شده و پایان غم انگیزی دارد.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های اکشن که در سال 2018 اکران شدند


10. زیر دریاچه نقره ای – Under the Silver Lake – 2018

همسایه سام یک زن جذاب و اغواگر است که به زودی این مرد ساده را تحت تاثیر قرار داد. سام باور کرده بود که عاشق اوست اما پیش از آنکه کاری کند زن گم شد. سام که اندوهگین شده تصمیم میگیرد بفهمد چه بلایی سر او آمده است. او درتصورات اش زن را یافته و زن که تحت تاثیر قرار گرفته عاشق او می شود. اما سام نمی داند که این مسیر چقدر دشوار است و در چه بازی خطرناکی وارد شده است.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های علمی-تخیلی که در سال 2018 اکران شدند


9. گناهکار – The Guilty – 2018

ادارات پلیس وظایف مختلفی دارند. گرچه اسگر هولم وظیفه پاسخ دادن به تلفن را برعهده ندارد اما از آنجاییکه قرار است درباره یکی از پرونده ها اخباری شنیده شود، این وظیفه را برعهده می گیرد. پس از آن هم می تواند وظایف همیشگی خود را انجام دهد. روز او با تماس هایی آغاز می شود که شاید افراد عادی را بترساند اما از آنجاییکه اسگر یک پلیس کارکشته است چندان تحت تاثیر قرار نمی گیرد. اما تماسی برقرار می شود که ذهنیت او را تغییر می دهد. یک زن تماس گرفته و از صدایش به نظر می رسد که دزدیده شده است. اکنون اسگر باید به هویت زن پی برده و پیش از رخ دادن حوادث بدتر او را نجات دهد.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم هایی خارجی که در فضای قرون وسطی ساخته شده اند


8. پیرمرد و تفنگ – The Old Man and the Gun – 2018

زمانی که مردم پیر می شوند تنها به بازنشستگی و استراحت فکر می کنند. بنابراین زمانی که فارست تاکر هفتاد ساله از سان کوئنتین می گریزد، هیچ کس تصور نمی کند که او فرار کرده باشد، چه برسد به سرقت کردن که می تواند هیجان انگیزترین تجربه دوران بازنشستگی اش باشد. جان هانت کارآگاه پرونده تاکر است و به نوعی طرفدار او می باشد. او  تعهد تاکر به کارش را ستایش کرده و برای دستگیر کردن تاکر باید مثل او باشد. اما هانت تنها کسی نیست که به دنبال تاکر می گردد.

همچنین بخوانید: 6 فیلم رو به اکران که حاوی آخرین کمئوهای استن لی هستند


7. نابودگر – Destroyer  – 2018

زمانی که ارین بل جوان تر بود، با پنهان نمودن هویت خود با یک گروه خلاف همکاری می کرد. او به خوبی توانست با آن ها ارتباط برقرار کرده و وظایف مختلف را انجام دهد. اما مثل همیشه همه چیز خوب پیش نرفت. عملیات شکست خورد و ارین باید مشکل رخ داده را حل می کرد. اما این داستان برای یک سال پیش است. و اکنون ارین داستان را  فراموش کرده است. گرچه گاهی اوقات به یاد آن اتفاق می افتد اما حالش خوب است. تا اینکه یک روز رئیس گروه سروکله اش پیدا می شود. و به نظر می رسد که می خواهد مجددا اعضای گروه را دور هم جمع کند. حالا  ارین می تواند همه چیز را درست کند. بنابراین باید برای آخرین بار این پرونده را حل نماید.

همچنین بخوانید: 12 فیلم برتر لهستانی در تاریخ فیلم سازی این کشور


6. قاطر – The Mule – 2018

یک فیلم به کارگردانی و اجرای کلینت ایستوود که از دوره اجرای همزمان این وظایف توسط او سال ها می گذرد. داستان درباره یک مواد رسان است که برخلاف سایر فروشندگان مواد هشتاد سال سن دارد. ارل استون سرباز جنگ جهانی دوم است که برای پرداخت مخارج به دنبال یک شغل پردرآمد است. جستجوهایش او را به سمت کارتل مواد مخدر سوق می دهد. او نمی تواند این فرصت را از دست بدهد و کارتل هم سن او را یک فرصت مناسب می داند.

همچنین بخوانید: معرفی 12 فیلم برتر سینما با موضوع هک و امنیت سایبری


5. بیست و دو جولای – 22 July

یک فیلم اقتباسی از یک داستان واقعی که در سال 2011 نروژ را شوکه کرد  و در کتاب “یکی از ما: داستان قتل عام در نروژ و پس از آن” از آسنه سیستاد ثبت شد. داستان درباره یک حادثه تروریستی است که توسط افراط گران راست رخ داد. در آن روز هفتاد و هفت نوجوان کشته شدند. فیلم بر ذهنیت تروریست ها، خانواده قربانیان و دلیل چنین اقداماتی در جهان امروز، می پردازد.

همچنین بخوانید: اگر به فیلم لالالند علاقه دارید این 12 فیلم را از دست ندهید


4. فرشته – The Angel – 2018

از ظاهر افراد نمی توان به هویت شان پی برد، یا حداقل درباره کارلیتوس چنین است. زمانی که به دلیل جرایم اش دستگیر شده، قضات نمی توانند باور کنند فرد به این زیبایی به چنین کارهای شرورانه دست بزند. از آنجاییکه او مرگ و بدبخت را به بار می آورد، او را “فرشته مرگ” می نامند. این فیلم با یک داستان واقعی ما را با زندگی کارلیتوس همراه می کند که به مسیر بدی وارد شده و سیزده نفر را به قتل می رساند.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر فرانسیس فورد کاپولا که باید تماشا کنید


3. بیوه ها – Widows – 2018

مردها از زنان رازهایی را پنهان می کنند، اما رازهای سیاه برملا خواهند شد. پس از مرگ همسر ورنیکا، چند مرد به در خانه اش آمده و معتقدند که همسر ورونیکا پول شان را دزدیده است، اینجاست که ورونیکا به حرفه واقعی همسرش پی میبرد. او که می داند درصورت پس ندادن پول آن مردها، آنها برای او و خانواده همسر شرکا مشکل درست می کنند، از زن های بیوه دیگر نیز کمک می خواهد تا سرقت خودشان را انجام دهند.

همچنین بخوانید: 33 فیلم برتر اسپانیایی زبان که باید ببینید


2. بلکککلنزمن – BlacKkKlansman – 2018

فیلمی به کارگردانی اسپایک لی و برگرفته از یک داستان واقعی. امروزه مشکلات نژادی گسترده هستند اما در سال های 70 که سازمان هایی مانند کو کلاکس کلن وجود داشتند و باورهای نژادی را توسعه می دادند، این مشکل بزرگ تر بود. در ک لرادو، یک کارآگاه آفریقایی آمریکایی باید جایگاه های یک سازمان را  بررسی کرده و هویت افراد جایگاه های بالا را برملا کند. با این حال گرچه فیلم از عناصر درام و شاعرانه استفاده می کند، اما در نشان دادن مضامین اصلی داستان چندان موفق عمل نکرده است.

همچنین بخوانید: 7 فیلم برتر جیمز کامرون که نباید از دست بدهید


1. اگر خیابان بیل می توانست حرف بزند – If Beale Street Could Talk – 2018

براساس کتابی به همین نام نوشته جیمز بالدوین، درباره مردی که به اشتباه متهم شده و زنش تلاش می کند بی گناهی او را ثابت نماید. یکی از زیباترین فیلم های سال درباره تبعبض نژادی که بر باورهای مردم نسبت به هم تاثیر  می گذارد. صداقت موجود در این فیلم باعث شد به یک داستان تلخ و گزنده بدل شود که با نمایش حقیقت تصویر واقعی تبعیض را نشان می دهد، بدون اینکه رنگ و لعاب اضافی به تصویر بکشد. همچنین داستان تلاش یک زن برای محافظت از همسر و خانواده اش به نمایش گذاشته می شود. این فیلم یکی از بهترین فیلم های سال است که نمی توان تماشای آن را از دست داد.

همچنین بخوانید: بررسی کامل اولین تریلر فیلم انتقامجویان 4: پایان بازی (Endgame)


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم