لیست بهترین فیلم های خون آشامی که در سال 2018 اکران شدند

همه ما می دانیم که داستان های خون آشامی هرگز کهنه نمیشوند. این موجودات نامیرای خون خوار تا قرن ها موضوعات اصلی داستان ها بوده اند و هنوز نیز به همین گونه است. احتمالا داستان های آنان نیز به اندازه خودشان نامیراست. از زمان اکران فیلم های “گرگ و میش” (Twilight) شهرت این فیلم ها نیز افزایش یافته است. فیلم هایی با بودجه های سنگین بر این موضوع تکیه کرده و کمپانی های بزرگ هم از این داستان ها حمایت می کنند.

با این حال امسال برای فیلم های خون آشامی سال چندان موفقی نبود. اگر به این موجودات خونخوار علاقه دارید، از نبود فیلم های پربودجه خون آشامی در این سال ناراحت نباشید. در اینجا فهرستی از 10 فیلم خون آشامی برتر را به شما معرفی می کنیم. فیلم های خون آشامی رمانتیک، فیلم های خون آشامی کلاسیک و فیلم های خون آشامی ترسناک شامل این فهرست می شوند. همچنین فیلم های دراکولا و گرگینه را نیز قید کرده ایم. با پروشات همراه باشید.

پیشنهاد میکنیم از دست ندهید: بهترین فیلم های ۲۰۱۸ (لیست ۵۰ تایی به همراه خلاصه داستان و تریلر)


10. جشن خون – Blood Fest – 2018

گرچه این یک فیلم  کاملا خون آشامی نیست اما در کنار موجودات دیگر خون آشام هایی هم در آن دیده می شوند. داستان درباره پسری به نام دکس است که دیدن فیلم های ترسناک را دوست دارد، اما زمانی که در حین تماشای این فیلم ها مادرش در خانه کشته می شود،  همه چیز تغییر می کند. سال ها گذشته و اکنون دکس با دیدن فیلم های ترسناک مرگ مادر را تحمل می کند.

چیزی که در گذشته یک علاقه بوده اکنون به یک شیفتگی جدی بدل شده است. از سوی دیگر، پدر دکس از چنین فیلم هایی متنفر بوده و سازندگان این فیلم ها را مقصر قاتل شدن جوانان می داند. یک روز دکس این شانس را به دست می آورد که در یک جشن خون شرکت کند. یک جشن طنز برای علاقه مندان فیلم های ترسناک. زمانی که پدرش متوجه می شود به دکس اجازه نمی دهد اما دکس برای فریب دادن پدرش راهی یافته و به جشن می رود. اما نمی داند که اتفاقات ترسناکی در انتظار او و دوستانش است. وحشت موجود در فیلم ها اکنون حقیقی شده است.

همچنین بخوانید: معرفی 15 سریال خارجی شبیه خاطرات خون آشام (The Vampire Diaries)


9. ویدار خون آشام – Vidar the Vampire – 2018

فیلم داستان یک مرد 33 ساله است که تمام عمرش در مزرعه بوده است. هیچ جایی نرفته، هیچ چیزی به دست نیاورده و تنها زنی که با رابطه دارد همسرش است که از او مراقبت می کند. او به جایی میرسد که دیگر نمی تواند زندگی پوچ و بی هدف خود را ادامه دهد. بنابراین از خدا می خواهد تا او را به موجود بهتری تبدیل کند. آرزوی او براورده میشود، اما نه آنطور که انتظار داشت. پس از اینکه خدا را در خواب میبیند، بیمار شده و از دنیا می رود. اما این پایان او نیست، زیرا بیدار شده و متوجه میشود که دلش خون می خواهد و نمیتواند نور را تحمل کند. او که متوجه میشود به یک خون آشام تبدیل شده، تصمیم می گیرد تا جایی که می تواند از زندگی لذت ببرد. این کمدی نروژی درباره مردی که به دنبال هوا و هوسش رفته، مضامین مختلفی را به تصویر میکشد. طنز تلخ و هجو این فیلم محدودیت نداشته و مضامین مذهبی نیز قربانی او خواهند شد. گاهی اوقات این عناصر طنز تلخ خواهند.

همچنین بخوانید: 10 فیلم خون آشامی پرطرفدار که در حال ساخت هستند


8. کوربین ناش – Corbin Nash – 2018

کوربین ناش یک پلیش شهر نیویورک است که پس از قتل والدین اش توسط یک موجود عجیب، زندگی اش دگرگون می شود. ناش به دنبال یافتن قاتل به لس آنجلس میرود، و متوجه میشود که یک شکارچی شیطان بوده و آخرین باقی مانده نسل خودش است. او که نمی تواند هویت جدید خود را قبول کند، درباره گفته های والدین اش، اطلاعاتی که از او دارد و چیزهایی که از او پنهان کرده اند، تحقیق می کند. در همین حین قاتلین روانی که والدین اش را به قتل رساندند دنبال می کند. اما قدرت آن ها را دست کم گرفته و شکست می خورد. او که رها شده تا بمیرد توسط یک زن یافت شده که به او کمک می کند. اما او اکنون یک فرد متفاوت است نه فردی که در گذشته بوده.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های ترسناک که در سال 2018 اکران شدند


7. خون خانواده – Family Blood – 2018

اعتیاد به هرچیزی همیشه بد است. الی به مواد مخدر اعتیاد دارد. تا به حال چندین بار برای ترک اقدام کرده و همیشه شکست خورده است. دختر و پسر نوجوانش با صبر و حوصله به او کمک می کنند اما مشکلات او تمامی ندارد. پس از مدتی فرزندانش دیگر نمی توانند شرایط او را تحمل کنند زیرا زندگی خودشان هم تحت تاثیر قرار گرفته است. یک بار دیگر الی تلاش می کند تا ترک کرده و به یک گروه معتادان پاک می پیوندد. در این گروه با کریستوفر آشنا می شود. او که به ترک اعتیاد امیدوار است، تصور می کند که می تواند از اول شروع کند. اما کریستوفر هم اعتیاد خود را دارد، اعتیادی که از مواد هم بدتر است. و سعی می کند الی را نیز به سمت این اعتیاد ترغیب کند. به همین دلیل به خانه او نقل مکان کرده و به فرزندان او دستور می دهد. کایل، پسر الی، به رفتارهای کریستوفر شک کرده و از صمیم قلب از او متنفر است. آیا الی حقیقت کریستوفر را درک می کند یا خانواده خود را قربانی او خواهد کرد؟

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های ترسناک سال 2018


6. زندگی میان ما – Living Among Us – 2018

یکی از سوالاتی که قرن هاست پرسیده می شود این است: آیا موجودات فراطبیعی مانند خون آشام و گرگینه ها در میان ما زندگی می کنند؟ اگرچه این سوال ذهنمان را مشغول می کند اما به این فکر می کنیم که در صورت مثبت بودن پاسخ این سوال، زندگی شان چگونه خواهد بود. این قبیل سوالات باعث خلق داستان های مختلف شده که هرکدام از این داستان ها این موجودات را به شکل خاص تداعی می کنند. با این حال هویت آن ها هنوز پنهان بوده و شاید تنها برخی به حقیقت دست یابند. “زندگی میان ما” در کنار بیان این داستان مسیر متفاوتی را برمی گزیند. در دنیای این داستان، خون آشام بودن در نتیجه یک ویروس رخ می دهد، بنابراین این مشکل یک شرایط پزشکی تلقی شده و خون آشام ها دیگر هویت خود را پنهان نمی کنند. با این حال، مردم هنوز از آن ها ترسیده و نمی توانند آن ها را به عنوان عضوی از جامعه بپذیرند. جامعه خون آشام ها برای اینکه به عنوان دشمن انسان تلقی نشوند تصمیم می گیرند یک فرد رسانه ای را دعوت کنند تا از زندگی آن ها فیلم گرفته و ثابت کنند که آن ها به کسی آسیب نمی رسانند. سه گزارشگر قبول می کنند که این داستان را به تصویر بکشند. به زودی به این نتیجه می رسند که این کار می تواند موثر باشد زیرا زندگی شان با یک خطر بزرگ تهدید می شود.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های ترسناک قرن 21 به همراه تریلر و خلاصه داستان


5. با یک بوسه میمیرم – With A Kiss I Die – 2018

داستان تراژدی “رومئو و ژولیت” شکسپیر با مرگ رمانتیک دو شخصیت اصلی به پایان میرسد. این پایان رومئو بود نه ژولیت. پس از اینکه او با خنجر رومئو خودش را میکشد، به عنوان یک خون آشام بیدار می شود. او که از مرگ معشوقه اش اندوهگین شده به زندگی بی هدفش ادامه داده و منتظر مرگ است. با این حال او یک خون آشام خاص است. زیرا هرگز کسی را نکشته، هرگز خون ننوشیده و نور خورشید او را آزار نمی دهد. او برخلاف خون آشام های دیگر می تواند روزها همانند شب ها پیاده روی کند. یک روز با زنی آشنا شده که به او نشان می دهد عشق واقعی تنها یک بار رخ نمی دهد. ژولیت مخفیانه عاشق این زن شده اما می ترسد که همانند عشق اول اش او را هم از دست بدهد. اما این ترس او بیهوده نیست، زیرا خون آشام های دیگر می خواهند ژولیت را شکست داده و از عشق جدید او برای پیشبرد نقشه شان استفاده کنند.

همچنین بخوانید: 15 فیلم ترسناک برتر درباره بیگانگان که باید تماشا کنید


4. وحشی – Wildling – 2018

آنا از زمان کودکی تنها یک نفر را در زندگی می شناخت. او پدرش بود که همیشه آنا را زندانی می کرد و او را از موجودات شرور و ترسناک بیرون می ترساند. او آنا را متقاعد کرده بود که با بیرون آمدن از کمد توسط موجودات شرور کشته می شود. اما این تنها چیزی نبود که به آنا می گفت، زیرا به آنا گفته بود که بیمار است و به  این بهانه همیشه به او تزریق می کرد. عوارض این تزریقات به زودی افزایش یافت و پدر آنا به سر خود شلیک کرد. کلانتر شهر آنا را یافته و او را به بیمارستان می برد. آنا در آنجا متوجه می شود که آن مرد پدرش نبود و آن تزریقات کشنده بودند. آنا در این جامعه جدید تلاش می کند تا با عوارض آن تزریقات کنار بیاید. او متوجه می شود که حواس قوی داشته و به نوشیدن خون تمایل دارد. گرچه مستقیما گفته نمی شود که اون خون آشام است، اما ویژگی های خون آشام ها را داراست (بیشتر شبیه خون آشام های “گرگ و میش” تا “دراکولا”، اما بهتر و کم اهمیت تر!)

همچنین بخوانید: 25 فیلم ترسناک برتر درباره زامبی


3. تابوت دراکولا – Dracula’s Coffin – 2018

این فیلم کمدی کوتاه شخصیت های افسانه ای ون هلسینگ و کنت دراکولا را به گونه ای نشان می دهد که هرگز ندیده بودید. ون هسلینگ با موفقیت دراکولا را دستگیر کرده است، او را در تابوت قرار داده و حالا که کارش به پایان رسیده می خواهد کمی لذت ببرد. او دوست دارد در سراسر جهان سفر کند، اما باید کسی را مامور کند که مراقب تابوت باشد. او نمی خواهد در غیبت اش اشتباهی رخ دهد، زیرا همه زحماتش نابود شده و همکارانش کشته می شوند. او یک دختر نوجوان به نام جوزی را به کار می گیرد تا مراقب خانه اش باشد و قول می دهد که به او حقوق خوبی پرداخت کند. اما او اشتباه بزرگی مرتکب شده زیرا جوزی کسی نیست که بتواند از این راز محافظت کند. جوزی که در این خانه تنهاست، دوست پسرش را به آنجا می آورد. دوست پسرش با شنیدن صدا از زیرزمین مشکوک شده و برای تحت تاثیر قرار دادن جوزی به آن جا می رود. اما به جای او فرد دیگری بازخواهد گشت.

همچنین بخوانید: 10 فیلم ترسناک که بر اساس داستان های واقعی ساخته شدند


2. هتل ترنسیلوانیا 3: تعطیلات تابستانی – Hotel Transylvania 3: Summer Vacation – 2018

سری سوم فیلم “هتل ترنسیلوانیا” بازهم دراکولا و همراهانش را به تصویر می کشد. در سری قبل دیدم که دراکولا برای خود هتلی ساخته که هیولاهای دیگر بتوانند در آن خوشگذرانی کنند و خودش هم در آن زندگی می کند. اکنون که دخترش ماویس ازدواج کرده و خانواده خود را دارد، دراکولا به فکر زندگی خودش است که پس از مرگ همسر راکد باقی مانده بود. او به این نتیجه می رسد که هرگز نمی تواند عاشق شود زیرا تصمیم خود را گرفته و می خواهد تنها باشد. ماویس تصور می کند که برای تغییر روحیه پدرش، بهتر است از مهمانی ها دست کشیده و مدتی را به تنهایی و برای خود زندگی کند. بنابراین یک سفر دریایی را ترتیب می دهد. در آنجا دراکولا کاپیتان کشتی را دیده و عاشق او می شود. اما اریکا رازی دارد که می تواند دراکولا و همراهانش را از بین ببرد. در این فیلم شاهد نزدیک شدن دراکولا به اریکا، و تلاش اریکا برای انجام ماموریت و پنهان کردن هویت اش هستیم.

همچنین بخوانید: لیست پرفروش ترین فیلم های سال 2018 هالیوود و باکس آفیس


1. خون آشام ها – Vamps – 2018

این فیلم که “غول ها” هم نام دارد، یک فیلم روسی است که قرن 18 را نشان می دهد. یک پیام رسان سزار برای دیدار از یک راهب پیر که در یک صومعه دوردست زندگی می کند راهی کوه های کارپاتیان می شود. او به راهب می گوید که شاه از او دعوت کرده تا سال های پایانی زندگی اش را در پایتخت و یک مکان بهتر زندگی کند. اما راهب این دعوت را نپذیرفته و می گوید که مردم روستا برای مبارزه با نیروهای شر به کمک او نیاز دارند. این پیام رسان و خدمتکارش که نمی توانند راهب را مجاب کنند، برمی گردند اما به دلیل سرمای هوا شب را در روستا می مانند. در آنجا پیام رسان با دختری به نام میلنا آشنا شده و آن دو عاشق هم می شوند. در این حال، خدمتکاران خون آشام بزرگ او را زنده کرده و برای حمله به روستا ارتش خود را  آماده می کنند. این خون آشام ها نمی توانند آفتاب روز را تحمل کنند اما ارباب شان برای این مشکل راه حلی برمی گزیند. این راه حل میلنا است. با نزدیک شدن خون آشام ها، راهب، مرد پیام رسان و روستایی ها خود را برای جنگی آماده می کنند که تنها چند تن شان زنده می مانند.

همچنین بخوانید: لیست تمام فیلم های ابرقهرمانی که در سال 2019 اکران خواهند شد


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم