معرفی 12 سریال جذاب و دیدنی شبیه “سوپرنچرال” (Supernatural)

سریال زیبای سوپرنچرال ما را با ماجراجویی های وینچسترها همراه کرد تا اهریمن ها را شکار کرده، هیولاها را به قتل رسانده و با ارواح بجنگند و در عین حال با نمایش موجودات عجیب و مهیب مسیر تازه ای را به وجود آورد. ما سام و دین و چگونگی تلاش آن ها برای نجات جهان را دوست داریم.

در اینجا می خواهیم سریال های مشابه سوپرنچرال را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


12. آنجل – Angel

آنجل خون آشامی است که روح خود را بازپس گرفته و اکنون به عنوان یک فرد عذاب کشیده باید به لس آنجلس رفته و به عنوان یک کارآگاه فعالیت کند. او باید در عین مواجهه با مشکلات درونی با انسان های شرور هم مبارزه کند. نمایی از روح و روان یک قاتل طبیعی و چگونگی کنار آمدن او با اعمالش، مخصوصا اکنون که جنبه انسانی اش بیدار شده است.

همچنین بخوانید: اگه به سریال فرار از زندان (Prison Break) علاقه دارید این 15 سریال را از دست ندهید


11. افسون شده – Charmed

یکی از پرامتیاز ترین سریال های موجود درباره سه خواهر که متوجه می شوند قدرتمندترین جادوگران زمین هستند و باید بشریت را در مقابل نیروهای اهریمنی نجات دهند. قدرت این سه خواهر و ارتباط میان شان ما را به یاد پیوند برادران وینچستر می اندازد که وظایف هردو گروه مشابه است، البته برادران وینچستر قدرت های جادویی ندارند.

همچنین بخوانید: معرفی 15 سریال خارجی شبیه خاطرات خون آشام (The Vampire Diaries)


10. لوسیفر – Lucifer

در سوپرنچرال شیطان می خواست جهان را نابود کند. در اینجا شیطان یک مامور پلیس است که خودش در پرونده ها دخالت دارد. در این سریال شاهد طغیان یک شخصیت شرور است و در عین حال استعاره های کتاب مقدس نظیر فرشتگاه الهی و قابیل هم دیده می شود. یک سریال مشابه سوپرنچرال که به جای دنیای واقعی به دنیای اساطیری اشاره داشته و بازیگران آن هم بسیار موفق هستند.

همچنین بخوانید: 12 سریال خارجی شبیه آینه سیاه (Black Mirror) که باید ببینید


9. روزی روزگاری – Once Upon a Time

داستان چندین پری که با یک طلسم به این دنیا آمده و حافظه خود را از دست داده اند. استفاده از مضامین دیزنی و ادبیات غرب، به خصوص داستان های عامیانه آمریکا و افسانه های شهری، از دلایل موفقیت این اثر است.

همچنین بخوانید: معرفی 11 سریال کره ای عاشقانه و درام که نباید از دست بدهید


8. اصیل ها – The Originals

داستانی درباره یک خون آشام و گرگینه و خانواده اش و مواجهه آن ها با مسائل ماورایی نئواورلئان. موضوع جذاب این سریال باعث شده که با تحسین مواجه شود. طرفداران داستان های ماورایی از دیدن این هیولاها لذت می برند. با تماشای این سریال دلتنگی تان برای سریال سوپرنچرال رفع می شود.

همچنین بخوانید: اگر سریال دوستان (Friends) را دوست دارید این 25 سریال را از دست ندهید


7. شکارچیان سایه – Shadowhunters

کلاری فری نوجوانی است که در روز تولدش متوجه می شود یک انسان و فرشته است و باید اهریمن های زمین را از بین ببرد. فری باید با مشکلات زندگی شخصی و اجتماعی اش کنار آمده و همانند سریال “گریم” است، البته به جز مسائل پلیسی. اگر از شخصیت کاستیل خوشتان می آید از دیدن فری خوشتان می آید.

همچنین بخوانید: 15 سریال شبیه برکینگ بد (Breaking Bad) که نباید از دست بدهید


6. گریم – Grimm

داستان نیک برکاردت، کاراگاه پورتلندی که متوجه می شود از خانواده مدافعین است و باید بین انسان ها و قدرت های ماورایی تعادل ایجاد کند. در اینجا این کاراگاه باید کاری را انجام دهند که در سوپرنچرال به عهده سام و دین بود. در حقیقت این برادران برای یافتن فرشتگان خود را به جای اف بی آی جا میزنند و از نظر پرونده ها مانند “پرونده های ایکس” (X-Files) می باشد.

همچنین بخوانید: بهترین سریال‌های تلویزیونی انگلیسی زبان سال 2018 (تا به امروز)


5. تین ولف – Teen Wolf

اسکات نوجوان یک پسر منزوی است که باید با مشکلات زندگی و گرگینه بودن کنار بیاید. چه چیز این سریال به سوپرنچرال شباهت دارد؟ سام و دین منزوی بودند، البته دین از سام هم بدتر بود، زیرا او حداقل به تحصیل علاقه داشت. این دو برادر مشکلات اسکات را تجربه می کنند. همچنین همکاری اسکات و برادران وینچستر با موجودات ماورایی از دلایل جذابیت این سریال است. تین ولف زندگی نوجوانان در یک شهر کوچک را نشان داده و این سریال را دیدنی تر می کند.

همچنین بخوانید: بهترین سریال‌های تلویزیونی انگلیسی زبان سال 2018 (تا به امروز)


4. بافی قاتل خون آشام ها – Buffy the Vampire Slayer

خانواده وینچستر باید هیولاها را شکار کرده و آنها را بکشد. بافی سامرز هم اینگونه است. سرنوشت او این است که با نیروهای اهریمنی مبارزه کرده و در عین حال همانند سام وینچستر برای تعادل میان زندگی معمولی و ماورایی اش تعادل ایجاد کند. این سریال با دریافت واکنش های مثبت و تحسین، به یکی از برترین سریال های تلویزیونی تبدیل شده است.

همچنین بخوانید: بهترین سایت‌ها برای دانلود رایگان فیلم و سریال


3. خاطرات خون آشام – The Vampire Diaries

آیا می دانید یکی از دلایل جذابیت سوپرنچرال چهره بازیگران است؟ از برادران وینچستر گرفته تا فرشته ها و اهریمن ها، تمام شان جذاب هستند. اما یکی از دلایل آن ارتباط برادرانه سام و دین است. گرچه گاهی به مشکل برمی خورند اما باید از یکدیگر حمایت کنند. داستان برادران جذابی که با اهریمن ها مبارزه می کنند فانتزی همه است. برادران سالواتوره هم اینگونه هستند، به جز اینکه هم خون آشام هستند و هم جذاب. این دو برادر در مقابل اتفاقات بد از دختری به نام النا حمایت می کنند. سالواتوره ها و مخصوصا دامون، ایان سامر هالدر را به یک خون آشام جذاب تبدیل می کند.

همچنین بخوانید: 65 سریال تلویزیونی که پیش از مرگ باید تماشا کنید


2. پرونده های ایکس – The X Files

یک سریال علمی تخیلی در سال 2002 درباره مالدر و اسکالی، ماموران اف بی آی، که باید درباره پرونده های ماورایی تحقیق کنند. این تریلر جذاب در کنار نمایش جلوه های ماورایی ارتباط میان این دو را نشان می دهد. اگر از بخش حل کردن پرونده ها در سوپرنچرال خوشتان می آید، پس باید داستان اسکالی و مالدر را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: 50 سریال خارجی برتر تاریخ سینما به انتخاب مخاطبان


1. داستان ترسناک آمریکایی – American Horror Story

یک سریال هفت قسمتی که شبیه هفت مینی سریال است و هر فصل داستان مخصوص خود را دارد. به همین دلیل فصل ها به هم مرتبط نیستند. داستان های ماورایی و عجیب و غریب این سریال گاهی واقعی و گاهی تخیلی هستند. یک سریال جذاب که شاید تمام فصل های آن به یک اندازه دیدنی نباشد اما به طور کلی اثر زیبایی را پدید می آورد. عناصر ماورایی این فیلم یادآور روزهای طلایی سریال سوپرنچرال است.

همچنین بخوانید: فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) تا سال 2019


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (7)

بستن فرم

  1. a

    فروردین 17, 1402

    سلام وقت بخیر
    چند سریال مشابه سریال گریم یا شکارچیان سایه معرفی کنید،
    تشکر

    پاسخ

  2. Mohammad

    مهر 21, 1401

    این سریال بدجوری آدم و با خودش همراه میکنه
    طوری که یکی دو فصل مونده تا تموم شه، افسردگی مزمن میگیری. واقعا دلم برای تمام کارکترهاش تنگ شده. همه‌شون ، حتی بازیگرای غیر اصلی هم عالی بودن

    پاسخ

  3. ab

    اسفند 5, 1399

    نمیدونم چی بگم درمورد سریال سوپر نچرال من که وقتی
    اهنگ کانساس( همون اهنگ اول هر فصل) رو گوش میکنم
    خیلی خیلی ناراحت میشم که چرا تموم شد این سریال اگه کسی میخواد نگاه کن از فصل 3 به بعد جذاب میشه

    پاسخ

  4. Selina

    بهمن 5, 1399

    سلام خواهشا شماره ی 3 را تصحیح کنید. بازیگر دیمن ادوارد کالن نیست و ایان سامرهالدره. ادوارد کالن مال توایلایت بود نه خاطرات یک خوناشام.

    پاسخ

  5. Lucifer

    تیر 31, 1399

    سلام ط سایت شما ی سریال هست ب اسم آنجل ولی ط گوگل سرچ میکنم همچین اسمی وجود نداره،مطمعنید اسم سریال درسته؟

    پاسخ

    • Mohammad در پاسخ به Lucifer

      مهر 21, 1401

      هست، فقط چون به این اسم مطالب زیادی هست نمیاره.
      بزن Angel Serial (1999-2004 میاره

      پاسخ