فراخوان جذب نویسنده دورکار در پروشات

با عرض سلام و ادب و احترام به کاربران عزیز و وفادار مجله سینمایی پروشات

قبل از هرچیز از تمام شما عزیزان کمال تشکر را داریم که در طی این مدت همواره مایه دلگرمی ما بودید و کمک کردید که با وجود تمام مشکلات، با اراده ای محکم به رشد کردن ادامه دهیم. اکنون دو سال از تولد پروشات می‌گذرد؛ دو سال پر از فراز و نشیب و اتفاقات خوب و بد.

در دی ماه سال 95، پروشات به عنوان یک مجله عمومی با موضوعاتی در حوزه سبک زندگی و خانواده در وب فارسی متولد شد. در طی حدود 2 سال این مسیر ادامه پیدا کرد و پروشات با سرعتی مثال زدنی به وبسایت محبوب علاقه مندان سینما تبدیل شد. تا اینکه در اواخر تابستان سال 97 به دلیل علاقه بسیار زیاد کاربران به مقالات حوزه سینما و درخواست های زیاد شما عزیزان، تصمیم بزرگی برای آینده پروشات گرفته شد و آن، در قدم اول تبدیل پروشات به یک رسانه تخصصی سینمایی و در ادامه ساخت یک مرجع سینمایی خوب برای کاربران کثیر هنر هفتم بود. در راستای همین تصمیم، نیاز به جذب نیروهای جدید و تازه نفس نیز حس شد.

بدیهی است که اولویت ما برای جذب نویسندگان جدید، کاربران همیشه وفادار پروشات و علاقه مندان حوزه سینما و تلویزیون هستند. از این رو در راستای تقویت تیم تولید محتوای مجله پروشات، از مخاطبین و علاقمندانی که توانایی نویسندگی و ترجمه مطالب در حوزه سینما را دارند (مخصوصا افرادی که سابقه همکاری با وب‌سایتهای معتبر حوزه سینما را داشته‌اند) دعوت به همکاری می نماییم.

شرایط عضویت در تیم تولید محتوای پروشات

  • مهم ترین شرط، داشتن اطلاعات سینمایی بالا و همچنین اشتیاق و علاقه قلبی به نویسندگی در حوزه سینما و دنبال کردن اخبار روز سینمای جهان (یا به زبان خودمانی فیلم‌باز بودن!) است
  • تسلط کامل به زبان انگلیسی و توانایی بالا در ترجمه انگلیسی به فارسی سلیس و روان
  • آشنا به اصول نگارشی زبان فارسی و رعایت آنها، دارای لحن نوشتاری مناسب و خوانا
  • دارای خلاقیت و مهارت کافی در انتخاب واژه‌ها و عناوین مقالات
  • آشنایی خوب با اصول SEO و رعایت آنها در متن (اگر آشنایی خوبی هم در این مورد ندارید ما آنرا به شما آموزش میدهیم)
  • خوش ذوق بودن در انتخاب تصاویر مناسب برای مطالب نوشته شده
  • ترجیحا آشنا به وردپرس

مهارت‌های مورد نیاز

در مرحله فعلی، نیروهای جدید در دو بخش اصلی مشغول فعالیت خواهند شد.

بخش اول شامل نقد سریال و انیمه خواهد بود. نویسنده این بخش باید اطلاعات کامل و بروزی درباره سریال های پرطرفدار و همچنین انیمه های سریالی درحال پخش داشته باشد و بتواند بررسی و نقد هر قسمت را در روز انتشار هر قسمت از سریال تالیف کند. مهم ترین مهارت‌های مورد نیاز برای این بخش، به روز بودن نویسنده و قدرت نگارش نقد و بررسی و تحلیل منطقی فیلم است. لازم به ذکر است مقالات بررسی نباید ترجمه مستقیم مقالات انگلیسی باشند و نویسنده می‌تواند صرفا برای کسب اطلاعات بیشتر در هنگام تالیف، از مقالات انگلیسی استفاده نماید.

همچنین بخش دوم شامل اخبار روز دنیای فیلم و سریال است. نویسنده این بخش باید اطلاعات کاملی از دنیای سینما داشته باشد و آخرین اخبار سینمای ایران و جهان را از وبسایت های معتبر انگلیسی زبان استخراج نموده و در وبسایت منتشر کند. مهم ترین مهارت مورد نیاز برای این بخش، قدرت بالای درک مطلب انگلیسی و به روز بودن نویسنده است. بدیهی است که اخبار مهم باید در اولین فرصت و در همان روز انتشار در وبسایت منتشر شود.

نوع همکاری

نیروهای جدید به صورت غیرحضوری (از هرجای ایران) و پاره وقت مشغول کار خواهند شد و در صورت توافق، ابتدا به مدت 1 ماه بصورت آزمایشی فعالیت خواهند کرد.

مراحل شروع همکاری

اگر فکر می‌کنید شرایط ذکر شده در بالا را دارید، از طریق ارسال ایمیل به آدرس jobs@paroshat.com مشخصات خود را برای ما بفرستید. ذکر جزئیات زیر ضروری است:

  • نام و نام خانوادگی
  • آدرس ایمیل
  • تلفن همراه (ترجیحا دارای اکانت واتساپ و تلگرام)
  • تاریخ تولد
  • شهر محل سکونت
  • مدرک تحصیلی
  • چند وقت است با پروشات آشنایی دارید؟
  • توضیح در مورد میزان تخصص و سابقه فعالیت (سعی کنید در این قسمت بطور کامل صلاحیت خود را برای جذب شدن توضیح دهید. بدیهی است در صورت ناقص بودن این بخش، تماسی با شما برقرار نخواهد شد)
  • در صورت داشتن فایل رزومه با فرمت pdf و یا word، فایل را به همراه مشخصات بالا به آدرس ایمیل jobs@paroshat.com ارسال نمایید.

اطلاعات ارسالی شما در اولین فرصت بررسی شده و در صورت تایید با شما تماس خواهیم گرفت.


*  شما می‌توانید سوالات خود را نیز در بخش نظرات مطرح نمایید، سوالات عمومی به همراه پاسخ ما در بخش نظرات همین پست منتشر خواهند شد.

پیشاپیش ورود شما به خانواده صمیمی پروشات را گرامی می‌داریم و از علاقه شما برای پیوستن به این مجموعه کمال تشکر را داریم.

                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. فروردین 16, 1399

    بدون دادن شماره هم میشه درخواست داد؟
    منظورم اینه که اگر متقاضی خط نداشته باشه و یا خطش در حال استفاده نباشه..

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به ...

      فروردین 16, 1399

      سلام کاربر گرامی،
      در صورت تمایل به همکاری لطفا اطلاعات ذکر شده در متن مقاله رو به آدرس ایمیل jobs@paroshat.com ارسال کنید،
      برای حفظ ارتباط با شما نیاز هست که شماره همراه داشته باشید،
      با تشکر

      پاسخ