15 انیمه جذاب شبیه بازی نباشه زندگی نیست (No Game No Life)

یک انیمه درباره داستان ارباب بازی سورو و شیرو که در یک بازی واقعیت مجازی به دام می افتند. این دو که خود را بلنکس می نامند، در بازی های قهرمانی شکست ناپذیرند. شکست ناپذیری آن ها باعث می شود که خدای یک دنیای دیگر آن ها را به مسابقه شطرنج به چالش بکشد. سورو و شیرو آن را یک بازی دیگر دانسته و در آن شرکت می کنند. به زودی در دنیای دیگری گیر افتاده که قوانین عجیبی دارد و این قوانین به نفع بازیکن ها نیستند. تنها راه رهایی از این دنیا کشتن خدای آن است.

دنیای این بازی فانتزی بوده و داستان جالبی دارد. مبارزه سورو و شیرو در برابر خدا و برنامه ریزی شان برای بقا باعث جذابیت این اثر می شود. افرادی که در بازی های مختلف شرکت می کنند از انجام آن لذت میبرند. برای دیگران هم یک انیمه علمی تخیلی زیباست. حالا که از این انیمه صحبت شد می خواهیم 15 انیمه مشابه را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


15. اینویاشیکی: آخرین قهرمان – Inuyashiki: Last Hero – 2017

در یک پارک عمومی انفجاری رخ داده و مردم اطراف آن قدرت های ماورایی به دست می آورند. مرد مسنی به نام اینویاشیکی یکی از ان هاست که از زندگی اش خسته شده و در زندگی اش عشق وجود ندارد، بنابراین پس از دستیابی به قدرت در زندگی خود دلیلی می یابد. او تلاش می کند با کمک به دیگران زندگی خود را هدفمند کند. مرد دیگری هم همانند او تغییر می کند. این فرد نوجوانی است که می خواهد با قدرت های جدید خود مردم را از شر زندگی خود رها کنند. او به یک روانی تبدیل شده که مردم را به قتل می رساند و به یکی از مجرمین تحت تعقیب تبدیل می شود. آن دو که از وجود هم خبر ندارند بر سر راه هم قرار گرفته و نمی دانند که باید همدیگر را می دیدند.

همچنین بخوانید: 12 انیمه برتر سامورایی که باید تماشا کنید


14. سرزمین لاستروس – Land of the Lustrous – 2017

در دنیای آینده، انسان به جاودانگی رسیده و لاستروس نام دارد. این گونه ها جاودانه بوده و نسل بیست و هشتم سنگ های قیمتی محسوب می شوند. لوناریان ها دائما به سرزمین آن ها حمله کرده و آن ها را اسیر می کنند زیرا شبیه الماس هستند و می خواهند خانه خود را با آن ها تزئین کنند. لاستروس ها با آن ها مبارزه می کنند اما تمام آن ها مفید نیستند. فوس جوان ترین گونه لاستروس ها بوده و به دلیل شکنندگی نمی تواند مبارزه کند. اما او را به مکان های تاریخی می برند تا تاریخ را ثبت کند. در این مسیر با سنگ های منزوی آشنا می شوند که سمی هستند. ناگهان به نظر می رسد که فوس توانایی هایی دارد.

همچنین بخوانید: 12 انیمه غم انگیز و تماشایی در تاریخ انیمه‌سازی


13. شیطان نیمه وقت است – The Devil Is a Part-Timer – 2013

زمانی که شیطان و همراهانش نمی توانند دنیای اینته ایسلا را فتح کنند، به توکیوی مدرن می گریزند. اما قدرت هایشان در اینجا کاربرد نداشته و برای بقا باید راهی بیابند. شیطان خود را به شکل انسان درآورده تا بتواند کنار آن ها باشد و در یک فست فود کار نیمه وقت پیدا می کند.

همچنین بخوانید: 10 انیمه شبیه ناروتو (Naruto) که باید تماشا کنید


12. کد گیاس – Code Geass – 2008

در دنیایی با حوادث تاریخی، داستان پسری را میبینیم که می خواهد دولت کشورش را شکست داده و از قاتلین مادرش انتقام بگیرد. لولوش شاهزاده امپراتوری بریتانیا و یکی از سه فرد قدرتمند جهان است. بریتانیا ژاپن را تصاحب کرده و امتیازات آن ها را سلب نموده است. پس از قتل مادر و فرستاده شدن به ژاپن، توسط یک دختر قدرتی به نام گیاس را به دست می آورد.

همچنین بخوانید: 12 انیمه شبیه حمله به تایتان (Attack on Titan) که باید تماشا کنید


11. نعمت خدا در این دنیای شگفت انگیز – God’s Blessing on This Wonderful World – 2016-2017

زمانی که کازوما ساتو در جوانی می میرد، در مقابل یک الهه بیدار می شود که به او پیشنهاد می کند تا او را به دنیای دیگری بفرستد تا ماجراجویی کرده و با هیولاها مبارزه نماید. کازوما تصمیم میگیرد الهه را نیز به دنیای جدید ببرد اما پس از آشنایی با ذات حقیقی او، باید یک جادوگر و جنگجو را احیا کند تا در مبارزه علیه شاه ظالم به او کمک کنند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین انیمه های عاشقانه سینمایی در همه زمان ها


10. بچه های مشکل ساز از دنیای دیگری می آیند، مگر نه؟ – Problem Children Are Coming from Another World, Aren’t They? – 2013

ساکاماکی، کودو و کاسوکابه با داشتن توانایی های روانی زندگی خسته کننده ای دارند زیرا قدرت هایشان همه چیز را آسان کرده است. با دریافت نامه ای مبنی به رفتن  به جهان دیگر خود را در مکانی به نام “باغ کوچک” می یابند. در اینجا برای حفاظت از قلمروی خود باید در بازی های گیفت شرکت کنند. به زودی همه چیز از بازی جدی تر می شود.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های اکشن که تاکنون ساخته شده اند


9. دفتر مرگ – Death Note – 2006-2007

دفتر مرگ به خوانندگان اجازه می دهد تا افرادی که چهره و نام شان را می شناسند به قتل برسانند. یک پسر دبیرستانی به نام لایت یاگامی با این دفتر مواجه شده و تصمیم می گیرد مجرمین و تروریست ها را از صفحه زمین محو کنند. با کشته شدن مجرمین زمین، اینترپل با کمک یک کارآگاه به نام ال می خواهد لایت را دستگیر کند. بنابراین بازی موش و گربه آغاز می شود.

همچنین بخوانید: 12 انیمه برتر استودیو جیبلی که حتما باید ببینید


8. بی نظم در دبیرستان جادو – The Irregular at Magic High School – 2014

در حالی که انیمه “بازی نباشه زندگی نیست” بر پایه واقعیت افزوده ساخته شده، اگر به دنبال یک انیمه جادویی هستید باید این انیمه را تماشا کنید. این انیمه با تغییر برخی از جنبه های تاریخ، وجود چهار ابرقهرمان پس از جنگ جهانی سوم را نشان می دهد که ژاپن هم یکی از آنهاست. پس از جنگ تعداد افرادی که دارای قدرت جادویی هستند چند برابر شده اند. بقیه هم باید به مدرسه جادو رفته و به قدرت برسند. تاتسویا تکنیک های رزمی خوبی دارد اما به دلیل ضعیف بودن در مدرسه قدرت های جادویی چندانی ندارد. درحالی که خواهرش میوکی به دلیل داشتن توانایی های جادویی یکی از بهترین دانش آموزان مدرسه است.

همچنین بخوانید: 10 انیمه جذاب شبیه دفتر مرگ (Death Note) که باید تماشا کنید


7. بتوم – Btoom – 2012

مردی به نام ریوتا ساکاموتو در بازی ویدیویی بتوم حرفه ای است. اما یک روز بیدار شده و خود را در جزیره ای می بیند و نمی داند که چگونه به آنجا آمده است. او متوجه می شد در دنیایی است که تجسم بتوووم می باشد و برای برنده شدن باید شرکت کننده های دیگر را بکشد.هیمیکو که در بازی همسرش است باید به او کمک کرده تا راه فرار بیابند. سپس مشخص می شود که این بازی بخشی از یک سیاست تروریستی است.

همچنین بخوانید: لیست 30 شخصیت برتر در تاریخ انیمه ها


6. شرکت بزرگ – Outbreak Company – 2013

شینیچی شیفته انیمه، مانگا و بازی های ویدیویی است. این علاقه از سرگمی بیشتر بوده و درباره آن ها اطلاعات زیادی دارد. به همین دلیل کار در یک شرکت بزرگ به او پیشنهاد می شود. اما پس از پذیرفتن شغل ربوده شده و به دنیای واقعیت افزوده فرستاده می شود. سپس مشخص می شود که کارفرمای او دولت ژاپن بوده و او را به این جهان فرستاد تا میان مردم زمین و این دنیا یک پل فرهنگی ایجاد کند.

همچنین بخوانید: 10 انیمه جذاب شبیه توکیو غول که باید تماشا کنید


5. دنیایی که تنها خدا از آن خبر دارد – The World God Only Knows – 2008-2014

کیما کاتسوراگی در زندگی عادی یک فرد غیرمحبوب و در دنیای بازی یک قهرمان است. او از بازی هایی که باید توجه دختران انیمه را به خود جلب کند لذت می برد. او در دنیای واقعی در این کار موفق نیست اما در دنیای بازی قلب تمامی دختران را به تپش می اندازد. به همین دلیل “خدای فتوحات” نامیده می شود. یک روز کسی به او پیشنهاد می کند تا در یک بازی برای “تسلط” بر دختران شرکت کند. او هم که این  کار را شبیه بازی های قبلی می داند آن را می پذیرد. اما سپس متوجه می شود که این بازی متفاوت است.

همچنین بخوانید: 28 انیمه سریالی برتر تاریخ که باید تماشا کنید


4. دنیای اکسل – Accel World – 2012

هارویوکی به دلیل قد کوتاه و اضافه وزن اش در مدرسه تمسخر می شود. اما در دنیای بازی می تواند توجه کورویوکی همه، محبوب ترین دختر مدرسه را جلب کند. این دختر او را با بازی دیگری آشنا می کند که می تواند شناخت خود را تغییر داده و زمان را کند کند. هارویوکی سپس متوجه می شود که بازی پیچیده تر است و تصمیم می گیرد در این بازی پیروز شود تا خالق آن را ببیند.

همچنین بخوانید: 12 فیلم انیمیشن پیکسار که تأثیر روان‌شناسانه عمیق داشتند


3. ورود به افق – Log Horizon – 2013-2014

داستان قدیمی یک بازی آنلاین موفق است که میلیون ها کاربر دارد. با پخش آخرین نسخه آن، بازیکنان سری های قبلی به دنیای وارد می شوند که همانند دنیای واقعی شان بوده و البته پیچیده تر است. شیروعه با دیدن موانع بسیار با دوستان خود همراه شده تا بقای خود را تضمین کنند.

همچنین بخوانید: 11 سریال درام کره ای بسیار زیبا که نباید از دست بدهید


2. ارباب – Overlord – 2015 تا به امروز

یاگ درزیل یک بازی نقش آفرینی آنلاین موفق است که یک روز، پس از 12 سال، سرورهای آن غیرفعال می شوند. مومونگا، یکی از بهترین بازیکن های آن و رهبر یکی از قوی ترین دژهای آن غمگین شده است. درحالی که بازیکن های دیگر با رسیدن زمان غیرفعال شدن سرورها از ان خارج می شوند او تصمیم می گیرد تا انتها در آن بماند. اما با خاموش شدن سرورها مونونگا متوجه می شود که بازی به دنیای واقعیت افزوده بدل شده و قوانین حاکم هم کارساز نیست، بنابراین در این دنیا گیر افتاده است.

همچنین بخوانید: 25 انیمیشن برتر تاریخ سینما


1. اسورد آرت آنلاین – Sword Art Online – 2013

زمانی که یک بازی جدید با واقعیت مجازی پخش می شود، حدود هزار نفر در آن شرکت می کنند. اما متوجه می شوند در یک واقعیت افزوده گیر افتاده اند که در صورت خروج یا کشتن، خواهند مرد. تنها راه این است که تمام مراحل را انجام دهند. کازوتو یکی از آزمایش کنندگان نسخه بتای بازی است و می داند بازی چطور پیش می رود. بنابراین تصمیم می گیرد برای آزادی شرکت کنندگان بازی را شکست دهد، اما این کار از آنچه که تصور کرده پیچیده تر و سخت تر است.

همچنین بخوانید: 10 پرنسس محبوب دخترها در دنیای انیمیشن های دیزنی


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (17)

بستن فرم

  1. املی

    خرداد 20, 1402

    فصل بعدی شیطان نیمه وقت است کی میاد

    پاسخ

  2. محمد صادق

    تیر 6, 1401

    چرا توی ۱۷ میزنم رو مطالب بیشتر میگه موجود نیست

    پاسخ

  3. زهرا

    اسفند 19, 1400

    کد گیاس شاهکاری بود که در حقش کم لطفی شد

    پاسخ

  4. ❤انیمه❤

    آبان 8, 1400

    نکوپارا
    ره‌زیرو
    جوجوتسو کایسن
    کد گیاه
    فرشتگان مرگ
    اینا رو من دیدم عالی بودن

    پاسخ

  5. ❤انیمه❤

    آبان 8, 1400

    نکوپارا و ره زیرو هم محشرن

    پاسخ

  6. لطفا یکی انیمه هایی شبیه به انیمه بوسه ایزدی و سبد میوه و زندگی هنوز زیباست و کلوپ مهمانداری اوران و مبصرکلاس ما پیشخدمته.و غیره بهم معرفی کنم خواهش میکنم من فقط میخوام انیمه ها عاشقانه باشن و شخصیت پسر و دختر هم خوشکل باشن و جذاب تروخدا یکی بهم انیمه معرفی کنم خواهش میکنم فقط کارکتر هاش جذاب و خفن باشن و انیمه ها هم عاشقانه باشن تروخددددااااااا یکی بهم معرفی کنه

    پاسخ

    • Melina در پاسخ به اوتاکوی عاشقانه

      دی 4, 1400

      اگه انیمه عاشقانه میخواهی
      عاشقان شیطانی ، شوالیه خون. آشام ، سفید برفی با موهای قرمز ، یونا دختری در سپیده دم ، کیوکو سوییری ، هیوکا ،بگو عاشقتم ، رسیدن به تو ، کاربن
      این ها انیمه های عاشقانه ای هستن که من دیدیم اگه دوست داری ببین

      پاسخ

  7. زد

    خرداد 14, 1400

    اینا که ژانر ایسکای هستن من دنبال یه انیمه فانتزی عین no game no life هستم فقط مهم اینه که شخصیت زرنگ باشه فان و کمدی باشه یه کسی عین خدا هم باشه

    پاسخ

    • م… در پاسخ به زد

      آبان 30, 1400

      اورلورد شخصیتش مثل خدا هست طنزم هست
      کونوسوبا شخصیت کلا کنار یک خدا هست طنزم هست
      نوه یک جادوگر قویترین شخیت هست طنزم هست
      جادو با تقلب و مائو ساما برگشت هم از همین دسته

      پاسخ

  8. kfw

    اردیبهشت 13, 1400

    من اولین بار این سریال ها را اسمشان را می شنوم

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به kfw

      آذر 11, 1400

      شاید چون سریال نیستن

      پاسخ

  9. .

    بهمن 12, 1399

    واقعا انیمه ارباب رو دوست داشتم فیت / زیرو‌ هم خیلی جالبه

    پاسخ

  10. RADIKAL

    بهمن 28, 1398

    انیمه ارباب از همشون بهتر

    پاسخ

    • . در پاسخ به RADIKAL

      بهمن 12, 1399

      موافقم

      پاسخ

  11. تانیا

    دی 9, 1397

    فقط هنر شمشیرزنی انلاین

    پاسخ

    • Maria در پاسخ به تانیا

      مهر 1, 1399

      اون که تکه تو دنیا

      پاسخ

    • . در پاسخ به تانیا

      بهمن 12, 1399

      من فقط فصل اولشو دوست داشتم

      پاسخ