معرفی 15 انیمه سریالی جذاب و دیدنی شبیه “نوراگامی” (Noragami)

نوراگامی داستان یک خدا به نام یاتو و بدشانسی های او در دنیای انسان هاست. او برخلاف خدایان دیگر ثروت، شهرت و جایگاه مقدس مخصوص به خود را ندارد. بنابراین یک خدای معمولی است که در ازای هر خواسته پنج ین دریافت می کند. یک روز یک دانش آموز به نام هیوری او را از تصادف اتومبیل نجات می دهد. این برخورد زندگی او و زن جوان را تا ابد تغییر خواهد داد.

نوراگامی یکی از انیمه هایی است که شما را به دنیای خود می کشاند. به همین دلیل یکی از مشهورترین انیمه های موجود است. مطمئنا نوراگامی را دوست دارید که این مقاله را می خوانید و به دنبال انیمه های مشابه هستید. پس نگران نباشید زیرا برترین انیمه های مشابه نوراگامی را به شما معرفی می کنیم. با پروشات همراه باشید.


15. خشم بهموت: پیدایش – Shingeki no Bahamut: Genesis – 2014

اگر دوست دارید یک انیمه جادویی اکشن را تماشا کنید این انیمه مناسب شماست. سرزمین میستارسیا جایی است که خدایان و شیاطین در کنار انسان ها زندگی می کنند. اژدهایی به نام بهموت هم در آنجا زندگی می کند و آنجا را طلسم کرده. خدایان و شیاطین تصمیم دارند با همکاری هم این اژدها را از بین برده و طلسم را بشکنند. در این صورت در سرزمین شان صلح برقرار می شود. سال ها بعد شکارچی به نام فاوارو لئونه که یک فرد بیخیال است به آنجا می آید و با دیدن دختری به نام آمیرا که کلید قتل این اژدها را دارد، زندگی اش دگرگون خواهد شد.

همچنین بخوانید: 12 انیمه برتر سامورایی که باید تماشا کنید


14. فری تیل – Fairy Tail – 2009

یکی از انیمه های محبوب حاضر که در ژانر ماجراجویانه، جادویی و اکشن بوده و داستان ها و شخصیت ها بسیار جالب اند. این دنیا جادویی بوده و با کمک جادو همه مشکلات حل می شود. جادوگران اتحادیه ای تشکیل داده و درخواست کار می پذیرند. فری تیل یکی از این اتحادیه هاست که بسیار محبوب بوده و لوسی هرتفیلیا تصمیم می گیرد یک جادوگر حرفه ای شده و به این اتحادیه بپیوندد. یکی از مهارت های او یافتن کلید درهای آسمانی است. اما مردی می خواهد از او سواستفاده کند و فریب اش می دهد. سپس پسری به نام ناتسو که یکی از اعضای اتحادیه است لوسی را نجات داده و از او می خواهد که عضو انجمن شود. بنابراین یک ماجراجویی آغاز می شود.

همچنین بخوانید: 12 انیمه غم انگیز و تماشایی در تاریخ انیمه‌سازی


13. دوازده قلمرو –  Juuni Kokki – 2002

یک انیمه جادویی/فانتزی درباره یک دختر موقرمز به نام یوکو ناکاجیما که می خواهد یک زندگی معمولی داشته باشد و تلاش می کند در مدرسه شخصیت موجهی از خود نشان دهد. او سخت درس می خواند و نمره های خوبی می گیرد. اما او فرد مفیدی هم است و در مواقع لزوم به همکلاسی هایش کمک می کند. اما این ویژگی او باعث سواستفاده دیگران می شود. اما مشکل دیگر او موهای قرمزش است که عجیب به  نظر می رسد یک روز مردی به کلاس او وارد شده و مشخص می شود که یوکو یک پرنسس بوده و وارث امپراتوری کی است. بنابراین ماجراجویی او آغاز می شود.

همچنین بخوانید: 10 انیمه شبیه ناروتو (Naruto) که باید تماشا کنید


12. بتووم – Btooom – 2012

یک تریلر اکشن در ژانر رمانتیک که درباره بازی است و مردی به نام ریوتا ساکاموتو که آنقدر هم عجیب نیست. او  شغلی ندارد و با مادرش زندگی می کند. او در یک بازی آنلاین به نام بتوووم بهترین بازیکن ژاپن است. اما یک روز بیدار شده و خود را در جزیره ای می بیند و نمی داند که چگونه به آنجا آمده است. او متوجه می شد در دنیایی است که تجسم بتوووم می باشد و برای برنده شدن باید شرکت کننده های دیگر را بکشد.

همچنین بخوانید: 12 انیمه شبیه حمله به تایتان (Attack on Titan) که باید تماشا کنید


11. هاروهی سوزومیا – Suzumiya Haruhi no Syoshitsu – 2010

یک انیمه زیبا درباره هاروهی سوزومیا که عاشق رمزوراز است و به همراه کیون تشکیلات اس‌اواس را راه اندازی می کند. اما یک روز که کیون برای جشن تشکیلات اس‌اواس به مدرسه می رود متوجه می شود اثری از سوزومیا و تشکیلات نیست. عجیب تر اینکه هیچکس او یا تشکیلات را به یاد نمی آورد. یک فرد دیگر به نام ایتسوکی کویزومی هم گم شده است. چه بلایی سر هاروهی آمده؟ این فیلم واقعا لذت بخش است.

همچنین بخوانید: لیست بهترین انیمه های عاشقانه سینمایی در همه زمان ها


10. اسورد آرت آنلاین – Sword Art Online – 2013

حتما دلیلی وجود دارد که خود تماشاگران هم به یک ژانر تبدیل شده اند. در آینده نزدیک تکنولوژی پیشرفت کرده و بازیکنان می توانند با گذاشتن کلاهی بر سر که با عصب‌های گردن ارتباط برقرار می‌کند به دنیای مجازی بازی منتقل شوند. کیریتو یکی از بازیکنانی است که به همراه هزاران بازیکن دیگر در دنیای این بازی گیر افتاده است. داستان این انیمه در فصل اول جذاب تر است و رفته رفته جذابیت آن کاهش می یابد. با این حال یک انیمه بی عیب و نقص است. این انیمه دو فصل 24 و 26 قسمتی داشته و فصل سوم آن در اکتبر 2018 پخش می شود.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های اکشن که تاکنون ساخته شده اند


9. شهری که تنها من در آن گمشده ‌ام – Boku Dake ga inai Machi – 2016

ساتورو فوجینوما یک توانایی خاص دارد که می تواند در زمان سفر کرده، به عقب بازگشته و از بروز اتفاقات بد که زندگی انسان را تهدید می کند پیشگیری کند. او معمولا به 5 دقیقه پیش از اتفاق بازمی گردد. اما زمانی که یکی از نزدیکانش از دنیا می رود به 18 سال قبل بازمی گردد تا از بروز یک آدم ربایی که به این قتل منجر شده پیشگیری کند. این انیمه جلوه های شاعرانه داشته و کارگردانی آن عالی است.

همچنین بخوانید: 14 انیمه اکشن رمانتیک برتر همه زمان ها


8. کیسیجو – Parasyte – 2014

داستان و شخصیت اصلی این انیمه همانند Blue Exorcist از رین اوکومارا است. یک داستان فضایی که بیگانه ها به صورت کیسیجوها از طریق بینی و دهان به مغز انسان راه یافته و بر او کنترل دارند. یک شب که ایزومی شینیچی 17 ساله در خواب است، بیگانه تلاش می کند به مغز او رفته و کنترل او را برعهده می گیرد. اما از آنجاییکه در گوش او هدفون است، تلاش بیگانه بی نتیجه بوده و به دست او وارد می شود. با این کار شینیچی توانایی خاصی پیدا کرده و برای مبارزه با بیگانه ها به کار می برد. او در این ماجراجویی با میگی بیگانه، که ذهن مستقل خود را دارد همراه می شود.

همچنین بخوانید: 12 انیمه برتر استودیو جیبلی که حتما باید ببینید


7.  شیدونیا نو کیشی – Knights of Sidonia – 2014

یک بار دیگر انسان برای موجودیت خود مبارزه می کند، اما این بار در فضا! سفینه های فضایی بزرگ از آخرین انسان های باقی مانده پر شده و دیگر اثری از قلمروهای محافظت شده در “حمله به تایتان” وجود ندارد. بلکه تنها تعداد کمی از انسان ها باقی مانده اند. زمین توسط بیگانه ها نابود شده و اثری از آن نیست. بنابراین در سراسر کهکشان برای بقای خود تلاش می کند. قهرمانی که در زمان حیات بشر رانده شده بود اکنون ناخواسته به میان این هیاهو وارد شده و چیزی از آن سردر نمی آورد. او خود را در میان آخرین انسان هایی می بیند که برای بقای خود تلاش می کنند تا نسل انسان منقرض نشود.

همچنین بخوانید: 10 انیمه جذاب شبیه دفتر مرگ (Death Note) که باید تماشا کنید


6. اینویاشیکی – Inuyashiki – 2018

داستان یک مرد 58 ساله به نام ایچیرو اینویاشیکی که با همسر و فرزندانش زندگی دشواری داشته و قضیه زمانی بدتر می شود که به سرطان معده مبتلا شده و تنها 3 ماه زنده می ماند. او که از شرایط زندگی و بیماری خسته شده یک روز به همراه سگش به اطراف خانه رفته و گریه می کند. کمی پیش از یک انفجار یک غریبه به او زل میزند. پس از نشستن گرد و خاک متوجه می شود که یک سلاح ماشینی است و تنها پوسته رویی اش همانند گذشته است. اکنون مسیر مهربانی او و نجات جهان از شر بدی ها آغاز می شود.

همچنین بخوانید: لیست 30 شخصیت برتر در تاریخ انیمه ها


5. کد گیاس – Code Geass –  – 2006

کد گیاس با وجود طرح ها و استراتژی ها بهترین گزینه علاقه مندان به این ژانر است. این انیمه صحنه های بسیار جذابی هم دارد که شبیه “توکیوغول” می باشد. لولوش که در یک حمله تروریستی درگیر شده، یک دختر عجیب به نام سی سی را پیدا می کند که با تماس با او و اهدای قدرتی به نام گیاس، جان لولوش را در برابر گارد سلطنتی بریتانیا نجات می دهد. لولوش با این قدرت بریتانیا را که ژاپن را گرفته، شکست داده و نام آن را به منطقه 11 تغییر می دهد. تقلای لولوش برای آزاد کردن ژاپن همانند تلاش کانکی برای در کنار هم قرار دادن انسان ها و غول هاست.

همچنین بخوانید: لیست بهترین انیمه های جهان، 20 انیمه برای چند بار دیدن!


4. سری دراگون بال – Dragon Ball Series – 1986

این انیمه باید در این فهرست قرار بگیرد. داستان نوراگامی و دراگون بال به هم شباهت دارند. کودکی به نام گوکو با بولما، دختر یک مخترع یک ماجراجویی را آغاز می کند. بولما در حین جستجو برای یافتن دراگون بال با گوکو آشنا شد. زیرا گوکو یکی از آن ها را دارد. گوکو برای قوی تر شدن به این ماجراجویی می پیوندد و بولما هم یک محافظ پیدا می کند. با پیشروی این انیمه به داستان پیچیده و جذاب آن پی می بریم. صحنه های اکشن جذابیت این انیمه را افزایش داده است. اگر از دیدن افراد قدرتمند و مبارزات آن ها خوشتان می آید این انیمه را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: 10 انیمه جذاب شبیه توکیو غول که باید تماشا کنید


3. استاینز؛ گیت – Steins; Gate  – 2011-2015

اگر از داستان های پیچیده و سفر در زمان خوشتان می آید حتما باید این انیمه را تماشا کنید زیرا اقتباسی از یک بازی ویدیویی به همین نام محسوب می شود. داستان آن در سال 2010 آکیباهارای توکیو رخ داده و درباره یک دانشمند دیوانه به نام رینتارو اوکابه است که به همراه دوستانش مایوری شینا و ایتارو “دارو” هاشیدا در آپارتمان خانه اش یک آزمایشگاه راه اندازی می کند و تصادفا به مفهوم سفر در زمان دست می یابد. این انیمه با استقبال مواجه شده است و توانسته تمام انتظارات یک انیمه علمی تخیلی (یا تریلر) را براورده کند. سری جدید آن در آوریل 2018 پخش شده و با واکنش های مثبت مواجه شد.

همچنین بخوانید: 28 انیمه سریالی برتر تاریخ که باید تماشا کنید


2. حمله به تایتان – Attack on Titan – 2013

ایرن ییگر پس از مشاهده مرگ مادرش توسط یک تایتان، غول های آدم خواری که تشنه خون و گوشت انسان هستند، قسم می خورد که برای گرفتن انتقام مادرش همه تایتان ها را از بین ببرد.با این حال نمی داند که یکی از معدود انسان هایی است که می تواند خود را به تایتان ها تبدیل کند. در اینجاست که تفاوت میان رین و ایرن را درک می کنیم. با آشکار شدن این حقیقت مردم به ایرن شک کرده و می خواهند او را بکشند.  آیا او می تواند اعتماد آن ها را جلب کرده و تایتان ها را شسکت دهد؟

همچنین بخوانید: 25 انیمیشن کوتاه برتر کمپانی پیکسار


1. ناروتو – Naruto – 2002

“ناروتو” یکی از محبوب ترین انیمه های نسل ماست. داستان انیمه درباره پسری است که روباهی غول پیکر با ۹ دم بدن او را تسخیر کرده است. این پسر همان ناروتو است. او ماجراجویی را آغاز کرده تا احترام مردم روستا را جلب کند و به هوکاگه بعدی تبدیل شود. او همچنین می خواهد قوی ترین نینجای تاریخ باشد. اگر این انیمه را پس از انیمه Blue Exorcist تماشا کنید متوجه رین و ناروتو خواهید شد. زیرا هردوی آن ها در وجودشان قدرت های مرگبار دارند. به همین دلیل از جامعه رانده می شوند. بنابراین برای جلب اعتماد مردم باید به آن ها کمک کنند.

همچنین بخوانید: 12 فیلم انیمیشن پیکسار که تأثیر روان‌شناسانه عمیق داشتند


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (38)

بستن فرم

  1. سلام ببخشید میشه از عاشقان شیطانیکهم بزارید؟

    پاسخ

  2. لطفا انیمه هایی که مثل انیمه نوراگامی هست و بزارین لطفا
    و انیمه های عاشقانه خون آشامی هم بزارین.

    پاسخ

  3. من فقط انیمه نوراگامی دوس دارم عاشقش شدم.

    پاسخ

  4. F.A. E

    آبان 12, 1400

    بین انیمه ها خداییش ناروتو و اتک و کدگیاس چیش شبیه هستن به نوراگامی 😐😐
    انیمه ی بوسه ایزدی جاش خالی بود به نظرم خیلی شبیهه

    پاسخ

  5. ……..

    آبان 12, 1400

    بین انیمه ها خداییش ناروتو و اتک و کدگیاس چیش شبیه هستن به نوراگامی 😐😐
    انیمه ی بوسه ایزدی جاش خالی بود به نظرم خیلی شبیهه

    پاسخ

  6. اتنا

    تیر 1, 1400

    ببخشید اولین عکسی که برای این سایت گذاشتید عکس بالا اون مال کدوم انیمس؟

    پاسخ

  7. هانا طالبی پور

    اردیبهشت 24, 1400

    خیلی ممنون بابت این انیمه های زیبا ولی جای یک انیمه خالی هست اون انیمه این هست :MY HERO ACADEMIE ولی باز ممنون😊

    پاسخ

  8. سلام

    فروردین 27, 1400

    نوراگامی و اتک و کد گیاس چه ربطی به هم دارن؟
    اصلا ژانر هاشون هم متفاوته
    یعنی تمام شباهتشون اونایی هست که ذکر کردین؟
    به این باشه همه ی سریال های دنیا شبیه همن

    پاسخ

  9. ..

    اسفند 12, 1399

    من بهتون انیمه ی فری تیل رو پیشنهاد می کنم خیلی خوبه من خیلی وقت پیش دیدم حتماً ببینید

    پاسخ

  10. رها

    دی 7, 1399

    سلام میخواستم چند تا انیمه شبیه میرای نیکی یا خاطرات اینده …توکیو غول و یه انیمه غمگین عاشقانه بهم معرفی کنین ممنون

    پاسخ

    • mb در پاسخ به رها

      دی 7, 1399

      سلام
      انیمه شبیه توکیو غول، پاراسایت هست
      یک فصل 24 قسمتی هست کلا و خیلی قشنگه

      پاسخ

    • 🌸🌸ساکورا 🌸🌸 در پاسخ به رها

      مهر 11, 1400

      سلام 👋 انیمه غمگین و عاشقانه انیمه ی صدای خاموش هستش که انیمش فیلمی هستش و مدت زمانشم هم دو ساعت و خورده ای هستش 😊 انیمش عالی هستش پیشنهاد می کنم حتماً ببینی 😉👍😉👍😉👍

      پاسخ

  11. mb

    آذر 14, 1399

    سلام یه سوال از ادمین سایت داشتم
    مگه steins gate به فارسی نمیشه اشتاینز گیت یا فقط ژاپنی ها چون اول هر س کلمه ی خارجی رو ش میگن، اینطور تو انیمه گفته میشه؟

    پاسخ

  12. Ani

    خرداد 11, 1399

    من شش تا از انیمه هایی که گفته بودین رو دیدم و بنظرم هیچکدوم شبیه نوراگامی نبودن😂
    ولی بازم مرسی انیمه هایی که نعرفی کردین خیلی خوبن
    (البته اولی که به سلیقه من نمیخورد😅)

    پاسخ

    • مدیسا در پاسخ به Ani

      آذر 14, 1399

      دقیقنننن.نوراگامی کاش فصل سومش میومد
      ینی هست قسمت یک و دوشو پیدا کردم فقط
      ناراحتم 🙁

      پاسخ

      • ناشناس در پاسخ به مدیسا

        دی 20, 1399

        فصل سوم نوراگامی هنوز نیومده !!
        از کجا قسمت یک و دوشو پیدا کردی؟!
        اصلا معلوم نیست بسازن یا نه !!
        مطمعنی؟؟
        بگو از کجا دیدی

        پاسخ

      • ناشناس در پاسخ به مدیسا

        مرداد 27, 1400

        موافقم ولی کاش دوبله بود

        پاسخ

  13. Sobhan101

    اسفند 14, 1398

    اشتباهی بجای دارگون بال نوشتین دراگول بال
    گفتم کع تصحیح کنین🙏

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به Sobhan101

      اسفند 14, 1398

      سلام سبحان جان،
      دراگون بال که درست نوشته شده

      پاسخ

      • mb در پاسخ به عباس

        آذر 14, 1399

        راست میگه اشتباه فارسیش رو نوشتید
        لطفا اصلاح کنید

        پاسخ

  14. mahdi .hofal

    دی 13, 1398

    من که اتک ان تایتان death note مرد تک مشتی و توکیو غول رو خیلی دوست دارم بنظر من هر انیمه بازی باید اینارو دیده باشه

    پاسخ

  15. mahdi.hofal

    دی 13, 1398

    دوستان حتمی توکیو غول رو ببیند مثل نوراگامی نیست از نظر داستان ولی بسیار زیبا تر از انیمه نوراگامی و اتک ان تایتان هستش از نظر من و اینکه انیمه کد گیاس واقعا جاش تو این لیست نیست و من اصلا خوشم نیومد با اینکه کیفتن و شخصیت هاش خوب طراحی شدن ولی خودش…

    پاسخ

    • سلام در پاسخ به mahdi.hofal

      فروردین 27, 1400

      توکیو غول از اتک ان تایتان بسیار زیبا تره؟
      حالا میفهمم چقدر نظر دو نفر میتونه متفاوت باشه.
      من بهت پیشنهاد میکنم مانگای توکیو غول رو حتما بخونی.

      پاسخ

    • دیوانه شده ام در پاسخ به mahdi.hofal

      آذر 12, 1400

      داش من فکرکنم کسایی که میگن توکیو غول از اتک بهتره ۴۰٪ عه

      پاسخ

  16. مبینا

    شهریور 31, 1398

    فکر می کنم به جای این انیمه ها که شباهت چندانی به نوراگامی ندارن باید انیمه ی فراتر از محدودیت توی این لیست باشه…

    پاسخ

  17. مرتضی÷

    شهریور 4, 1398

    چرا death note رو نزاشتین ؟؟؟ به نظرم باید رتبه 1 این لیست باشع

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به مرتضی÷

      آذر 11, 1400

      به قرآن شباهتی که رتبه ۱ لیست کنه نسبت نوراگامی بیار صد تومن میدم فقط قابل قبول بده

      پاسخ

  18. Yasamin

    خرداد 1, 1398

    من نوراگامی، شمشیر زنی آنلاین، حمله ب تایتانها و ناروتو رو دیدم، واااااقعااااااا عالییییین… پیشنهاد میکنم حتما ببینیدشون….

    پاسخ

  19. مهبد

    آذر 22, 1397

    شمشیر(sword) سورد خونده میشه نه اسورد

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به مهبد

      آذر 23, 1397

      سلام مهبد جان،
      املای درستش اسورد هستش. میتونی صفحه ویکی پدیای فارسی این انیمه رو هم مطالعه کنی 😉

      پاسخ

  20. parnian

    آذر 17, 1397

    من زیاد شباهتی بین انیمه های معرفی شده نمی بیم نه از نظر داستان نه ژانر…

    پاسخ

    • H در پاسخ به parnian

      مرداد 28, 1399

      منم بخدا اصا نوراگامی فک نکنم مثلش پیدا بشه خیلی خاصه ی کمدی دوس داشتنیه بنظرم از نظر کمدیش انیمه kamisama hajimemashita مثلش بود توی قشمت کمدی و خدایان و اینا

      پاسخ