6 فیلم رو به اکران که حاوی آخرین کمئوهای استن لی هستند

استن لی برای دهه ها چهره اصلی کتاب های کامیک دنیای سرگرمی بود. چندین نسل و طرفداران بیشمار شخصیت های مارول که توسط او و جک کیربی نابغه خلق شده بود، را دنبال می کنند. با مرگ او در سن 95 سالگی به نظر می رسد که جای خالی او کاملا احساس شود. اما افسانه او در دنیای سرگرمی پایدار خواهد بود.

او در این عرصه یک چهره قابل شناسایی است و کمئوهای او در فیلم های مارول و برنامه های تلویزیونی دنیای مارول بسیار مورد توجه قرار گرفتند. طرفداران می توانند کمئوهای او را در فیلم های مارول رو به اکران مشاهده کنند. این موضوع طرفداران او را به شدت خوشحال می کند. در اینجا فیلم های جدید با حضور او را به شما معرفی می کنیم. با پروشات همراه باشید.


1. رالف اینترنت را خراب می‌کند: رالف خرابکار ۲ – Ralph Breaks the Internet – 2018

یک انیمیشن کامپیوتری سه بعدی آمریکا که توسط استودیوی انیمیشن دیزنی تولید و توسط والت دیزنی پیکچرز توزیع شد. این فیلم دومین سری رالف خرابکار است که در سال 2012 ساخته شد. ریچ مور و فیل جانستون کارگردانی،  جانستون و پاملا ریبون نویسندگی، جان لستر، کریس ویلیامز و جنیفر لی تهیه کنندگی، و جان سی. ریلی، سارا سیلورمن، جک مک بریر، جین لینچ و اد اونیل همان نقش های قبلی خود را ارائه داده، در حالی که آلن تودیک صداپیشگی یک شخصیت جدید را برعهده داشته و بازیگران جدیدی چون گل گدوت، تاراجی پی.هنسون و آلفرد مولینا نیز به آن افزوده شده اند.

این فیلم در 6 نوامبر 2018 در سینما ال کاپیتن پیش نمایش داده شد و در 21 نوامبر 2018 نیز در سراسر آمریکا اکران شد. طبق گزارشات رسانه ای استن لی در یک صحنه توسط یکی از شخصیت های اصلی به طور تصادفی با یک ضربه بر زمین می افتد.

همچنین بخوانید: معرفی 10 ویلن برتر در کامیک های مارول


2. مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی – Spider-Man: Into the Spider-Verse – 2018

یک فیلم انیمیشن آمریکایی کامپیوتری براساس شخصیت مرد عنکبوتی دنیای مارول که توسط انیمیشن سونی و با همکاری مارول ساخته شده و سونی پیکچرز توزیع آن را برعهده دارد. در این فیلم دنیاهای متعددی وجود دارد که دنیای عنکبوت ها نامیده می شود. پیتر رمسی، رادنی راثمن و رابرت پرسیشتی کارگردانی، فیل لرد و راثمن فیلمنامه نویسی و شمیک مور در نقش مورالس در کنار هیلی استاینفلد، جیک جانسون، ماهرشالا علی، لیو شرایبر، برایان تیر هنری، لونا لورن ولز و لیلی تاملین، نقش آفرینی در آن را برعهده داشتند. در این فیلم موارلس به یکی از مردان عنکبوت تبدیل می شود.

صداپیشگان دیگر عبارت اند از نیکلاس کیج در نقش مرد عنکبوتی نویر، جان مولانی در نقش مرد تارعنکبوتی و کیمیکو گلن در نقش پنی پارکر. کیج براساس فیلم های هامفری بوگارت شخصیت خود را خلق کرد زیرا می خواست شخصیتش شبیه بازیگران آن دوره نظیر جیمز کاگنی یا ادوارد جی.رابینسون باشد. استن لی در این فیلم یک کمئو دارد. این فیلم قرار است در 14 دسامبر 2018 اکران شود.

استن لی در یک ساعت اولیه فیلم در نقش کارتونی یک فروشنده مغازه حضور داشته و حتی یک دیالوگ یک خطی هم دارد.

همچنین بخوانید: 10 شخصیت مارول که از دی سی الهام گرفته شده اند


3. جنون آنی – Madness in the Method – 2018

یک فیلم کمدی جنایی آمریکایی در سال 2018 که جیسون میوز کارگردانی و کریس آناستاسی نویسندگی آن را برعهده دارد. لی در این فیلم که از دنیای مارول نیست نقش خودش را برعهده دارد. هنوز مشخص نیست که او در کدام صحنه از فیلم حضور دارد اما مسلما آن صحنه یک صحنه درخشان خواهد بود.

همچنین بخوانید: 25 شخصیت قدرتمند دنیای مارول از بین ابرقهرمانان و ابرشرورها


4. کاپیتان مارول – Captain Marvel – 2019

یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی براساس شخصیت کارول دنورز/کاپیتان مارول ساخته شده است. استودیوی مارول تولید و استودیوی دیزنی پیکچرز توزیع آن را برعهده دارد، این فیلم قرار است بیست و یکمین فیلم دنیای سینمایی مارول باشد. آنا بودن و  ریان فلک نویسندگی و کارگردانی آن را برعهده داشتند و مگ لی فاو، نیکول پرلمن، جنیوا رابرتسون دورت، لیز فلاهیو و کارلی منش هم در فیلمنامه آن نقش داشتند. بری لارسون در نقش اصلی حضور داشته و ساموئل جکسون، بن مندلسون، دجیمون هونسو، لی پیس، لاشانا لینچ، جما چان، الگنیس پرز سوتو، رونه تمته، مکنا گریس، کلارک گرگ و جود لاو هم در آن حضور دارند. در سال 1995 زمین به مرکز مبارزه بیگانه ها تبدیل شده و دنورز به کاپیتان مارول تبدیل می شود. این فیلم قرار است در 8 مارس 2019 به صورت آی مکس و سه بعدی اکران شود. اگرچه این مطلب تایید نشده اما گفته می شود که استن لی در این فیلم حضور افتخاری خواهد داشت.

همچنین بخوانید: فیلم‌های ابرقهرمانی مارول را با چه ترتیبی ببینیم؟


5. فیلم انتقام جویان نام گذاری نشده – Untitled Avengers Film – 2019

یکی از فیلم های ابرقهرمانی آمریکایی براساس تیم انتقام جویان مارول که استودیوی مارول تهیه کنندگی و والت دیزنی پیکچرز توزیع آن را برعهده دارد. این فیلم قرار است ادامه فیلم های “انتقام جویان: جنگ بی نهایت” (Avengers: Infinity War) سال 2018، “انتقام جویان” سال 2012 و “انتقام جویان: عصر التران” (Avengers: Age of Ultron) سال 2015 و همچنین بیست و دومین فیلم دنیای مارول باشد. آنتونی و جیئو روسو کارگردانی، تیم نویسندگی کریستوفر مارکوس و استیون مک فیلی فیلم نامه نویسی و بازیگران سری های پیشین، نقش آفرینی در آن را برعهده دارند. این فیلم قرار است در 3 مه 2019 به صورت آی مکس و سه بعدی اکران شود.

اگرچه جزئیات این فیلم مشخص نیست، اما جئو روسو یکی از کارگردان های فیلم به بی بی سی گفت: “ما تصمیم داریم که تمام کمئوهای استن لی را در یک زمان ضبط کنیم تا به بهترین شکل ممکن از او استفاده نماییم. بنابراین اگر بخواهد در فیلم های مرد مورچه ای 2 یا انتقام جویان 4 حضور یابد بنابراین تمام کمئوهای او را طبقه بندی نموده و سپس در یک روز تمام آن ها را پشت هم ضبط می کنیم.”

همچنین بخوانید: راهنمای سنگ های بی نهایت مارول و نحوه پیدا شدن آن توسط تانوس


6. مرد عنکبوتی: دور از خانه – Spider-Man: Far From Home – 2019

یک فیلم آمریکایی ابرقهرمانی براساس شخصیت مرد عنکبوتی دنیای مارول که کلمبیا پیکچرز و استودیو مارول تهیه کنندگی و سونی پیکچرز توزیع آن را برعهده داشت. این فیلم قرار است ادامه “مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه” (Spider-Man: Homecoming) و بیست و سومین فیلم دنیای سینمایی مارول باشد. جان واتس کارگردانی و کریس مک کنا و اریک سامرز نویسندگی آن را برعهده دارند. تام هالند در نقش پتر پارکر (مرد عنکبوتی)، مایکل کیتون، جان فاورو، زندایا، ماریسا تومی، جیک جیلنهال، کوبی اسمالدرز و ساموئل جکسون، نقش آفرینی خواهند داشت. در این فیلم پتر پارکر و دوستانش برای تعطیلات تابستانی به اروپا سفر می کنند. این فیلم قرار است در 5 جولای 2019 در ایالات متحده اکران شود.

احتمالا این کمئو چندان مورد استقبال قرار نگیرد. با این حال طرفداران معتقدند که حضور او در فیلم می تواند جالب باشد. همچنین گفته می شود که دور از خانه به صحنه ای که در “جنگ بی نهایت” برای اولین بار پتر پارکر/مرد عنکبوتی را دیدیم، مربوط است، به این معنا که کمئوی پایانی استن ای می تواند تنها یک تلافی از شخصیت راننده اتوبوس او در فیلم “انتقام جویان” باشد.

همچنین بخوانید: 9 فیلم جذاب DC (دی‌سی) که در آینده نزدیک اکران خواهند شد


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. کیارش

    مرداد 19, 1398

    خدا رحمتش کنه مرد خوبی بود تو همه فیلم های مارول یه تیکه حضور داشت از اون مرد عنکبوتی 1 تا اونجرز اینفیتی توی پایان بازی بود البته نمیدونم خودش بود یا نه تو پایان باز میگه
    (عشق بازی کنین جنگ نکنین )

    پاسخ

  2. آریو

    آذر 4, 1397

    واقعا مرد بزرگی بود.وقتی فهمیدم مرده بغضم گرفت
    فقط من شنیده بودم تو مرد عنکبوتی دور از خانه حضور نداره و واقعا خوشحال شدم وقتی فهمیدم تو این فیلمم حضور داره

    پاسخ