لیست بهترین فیلم‌های “کریس همسورث” که باید تماشا کنید

کریس همسورث (Chris Hemsworth) یکی از برترین بازیگران سینماست که از تلویزیون کارش را آغاز کرد. مهم ترین اثر تلویزیونی او عبارت است از “خانه و دوری” (Home and Away). اولین فیلم سینمایی مهم او فیلم پرفروش “پیشتازان فضا” (Star Trek – 2009) در نقش جرج کیرک، پدر قهرمان است. با این حال مهم ترین نقش او ثور در دنیای سینمای مارول بود. او در فیلم های چندگانه ثور نقش این شخصیت را برعهده گرفت. فیلم های مهم دیگر او عبارت اند از: سری “انتقام جویان” (Avengers)، “شتاب” (Rush – 2012) و “کلبه‌ای در جنگل” (The Cabin in the Woods – 2013). با پروشات همراه باشید تا با 12 فیلم برتر او آشنا شویم.


12. استخراج – 2020 – Extraction

“استخراج” به کارگردانی “سم هارگریو” (Sam Hargrave) فیلمی اکشن-مهیج است که در آن یک مزدور به نام “تایلر ریک” (کریس همسورث، Chris Hemsworth) مأموریت دارد”اوویی” پسر رئیس یک گروه فروشنده مواد را نجات دهد. این فیلم، با داستان پر هیجان خود، غالباً با صحنه‌های مبارزه‌اش به پیش می‌رود. صحنه‌ای اکشن پربار فیلم و داستان آن باعث می‌شود تا انتها محو آن شوید.

مانند دیگر کاراکترها “تایلر” نیز در هنگام نجات دادن “اوویی” مشکلاتی در ذهن خود دارد. در میان راه، اوضاع به قدری پیچیده می‌شود که به نظر هیچ گونه راه فراری وجود ندارد، تا اینکه تایلر بر احساساتش به عنوان یک پدر غلبه کرده و سوگند می‌خورد اوویی را به خانه بازگرداند. جدای از بخش احساسی داستان، صحنه‌های اکشن آن، به قدری جذاب و هوشمندانه ساخته شده‌اند که باعث می‌شوند در جای خود میخ شوید.


11. مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی – ۲۰۱۹ – Men in Black: International

“مردان سیاه پوش” یکی از پرمخاطب ترین فیلم های ژانر اکشن در سال های اخیر است که قسمت جدید آن نیز با استقبال خوبی مواجه شد. داستان این فیلم روایتگر داستان گروه ویژه‌ای از تیم مامورین ویژه‌ی لندن می‌باشد که وارد جریان یک پرونده‌ی جنایی اسرار آمیز می‌شوند که به منظور حلش، آنها مجبور خواهند بود به سرتاسر دنیا سفر کنند و در این راه با اتفاقات و ماجرا هایی رو به رو می شوند.


10. بلک هت – Blackhat – 2015

یک درام جنایی درباره جرایم سایبری با داستان غنی و پرمایه که یکی از برترین آثار هالیوود است. مضامین کلاسیک و صحنه های شلیک، تعقیب و گریز، جرم و جنایت، عشق و رابطه جنسی و روشنایی های شب، به وفور در آن یافت می شود. بیننده با چندین مجرم سایبری و تجربه های آن ها همراه می شود. که شاید ممکن باشد میان بیننده و فیلم فاصله ایجاد کند و برخی دوست نداشته باشند. با این حال حضور اف بی آی باعث می شود تا حدی از زبان سایبری مجرم ها دور شده و فیلم را بهتر درک کنیم. حتما این فیلم را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: معرفی تمام 42 فیلم تام کروز از بدترین تا بهترین


9. ثور: دنیای تاریک – 2013 – Thor: The Dark World

بهترین راه برای تماشای این فیلم این است که خود را در میان دنیای حقیقی و دنیای آسگارد تصور کنید، همین. یک فیلم اکشن با داستان بسیار زیبا و علمی تخیلی که در آن هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و با ثور به سیاره آسگارد می روید.

همچنین بخوانید: 15 فیلم برتر برد پیت که استعداد بازیگری او را ثابت کردند


8. گریز بی‌نقص – A Perfect Getaway – 2009

یک تریلر جنایی که حتی تا بیست دقیقه آخر که معمولا تریلرها خسته کننده می شوند، همچنان جذابیت خود را حفظ می کند. یک ماجراجویی زیبا با اجرای زیبای بازیگران، مخصوصا اولیفانت، که به خوبی از عهده نقش خود برآمده و آن را با جدیت ایفا می کند. یک تریلر خوش ساخت که به خوبی پیش میرود و بیننده را سرگرم می کند.

همچنین بخوانید: 12 فیلم برتر نیکول کیدمن که باید تماشا کنید


7. ثور – Thor – 2011

یک فیلم زیبا با داستان بی نقص درباره دنیای فانتزی آسگارد و جاتنهایم در دنیای مدرن آمریکا. داستان رقابت این دو برادر همانند داستان کتاب مقدس است که تنش زیبایی ایجاد کرده و آنتونی هاپکینز نیز نسبت به دشمنی فرزندانش واکنش جالبی نشان می دهد. صحنه های اکشن فیلم هم زیبا هستند، مخصوصا نبرد اول با یوتون ها. نبرد لوکی با همدل و ثور، و مخصوصا نبرد او با تخریب گر، از جمله نکات جالب فیلم هستند. جلوه های ویژه فیلم بسیار رویایی هستند، مخصوصا نمایش پل رنگین کمان.

همچنین بخوانید: 13 فیلم برتر رابرت داونی جونیور که باید ببینید


6. انتقام جویان: عصر اولتران – Avengers: Age of Ultron – 2014

این فیلم عصر جدیدی از دنیای مارول را نشان می دهد که در آن اعضای انتقام جویان نه توسط دشمنان خارجی بلکه توسط خودشان تکه پاره می شوند. این فیلم با افزودن شخصیت هایی چون کوئیک سیلور، اسکارلت جادوگر و ویژن، ریسک کرد که البته موثر واقع شد. همچنین درباره شخصیت های کوئیک سیلور و اسکارلت جادوگر هم خوب توضیح داده شده است. اما مهم ترین مزیت این فیلم نسبت به فیلم های پیشین انتقام جویان این است که لوکی نه تنها توانست در مقابل انتقام جویان بایستد بلکه بهترین دیالوگ ها را داشته باشد. دیدگاه های فلسفی او نیز اعمالش را به خوبی نشان می دهد. صدای جیمز اسپادرز برای شخصیت اش بسیار متناسب بود.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های شارلیز ترون به انتخاب مخاطبین


5. انتقام جویان – The Avengers – 2012

یک داستان ساده اما زیبا با شخصیت های تاثیرگذار، که بازی رابرت داونی جونیور در نقش تونی استارک/مرد آهنی خیره کننده است. مارک رافلو هم در نقش بروس بنر/هالک بسیار خوب ظاهر شده و در این فیلم آرام تر است. کریس ایوانز نقش استیو راجرز/کاپیتان آمریکا را ایفا می کند که پس از 70 سال انجماد باید خود را با دنیای مدرن وقف دهد. کریس همسورث در ننقش ثور تلاش می کند لوکی را به عدالت بازگرداند. اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف/عنکبوت سیاه بسیار خوب عمل کرده و اجرای تام هیدلستون در نقش لوکی هم دیدنی است.

همچنین بخوانید: 12 فیلم برتر وین دیزل که باید تماشا کنید


4. پیشتازان فضا به‌سوی تاریکی – Star Trek Into Darkness – 2013

فیلم پیشین پیشتازان فضا بسیار زیبا بود و  به سختی می توان آن را کنار زد. بنابراین این فیلم کار دشواری را بر دوش داشت اما نویسندگی، کارگردانی، فیلمبرداری و نقش آفرینی در آن بسیار عالی است. با این حال نقص هایی هم داشته و داستان آن ضعف های ریزی دارد. اجرای کامبربچ در نقش خان دیدنی است. همچنین شخصیت های کیرک و اسپاک هم عمیق تر شده اند.

همچنین بخوانید: معرفی 12 فیلم برتر الیزابت اولسن که باید تماشا کنید


3. کلبه‌ای در جنگل – The Cabin in the Woods – 2012

یک تریلر زیبا و نفسگیر که تمام عناصر فیلم های ترسناک، که در تاریخ سینما استفاده شده است را نشان می دهد. در این فیلم از جلوه های ویژه به خوبی استفاده شده است. همچنین بازیگران جوان آن اجرای خوبی دارند، مخصوصا کریس ثور همسورث در نقش کرت. همچنین در این فیلم یک بازیگر مهمان هم وجود دارد.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر ادوارد نورتون که باید تماشا کنید


2. پیشتازان فضا – Star Trek – 2009

یک فیلم علمی تخیلی زیبا و بدیع در دنیای پیشتازان فضا که در مدت 127 دقیقه شما را بر صندلی میخکوب می کند. داستان فیلم به خوبی جریان دارد و فیلم برداری موفق، ویرایش هوشمندانه، نویسندگی دقیق و اجرای بازیگران، این فیلم را به یک اثر موفق تبدیل می کند. شاید اجرای بازیگران از این بهتر نمی شد، مگر اینکه مجبور می شدیم جیمز دوهان و دیفراست کلی را از قبر بیدار کنیم.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر جکی چان که ارزش چند بار دیدن را دارند


1. شتاب – Rush – 2013

“شتاب” یک فیلم معمولی درباره ورزش و رقابت نیست بلکه یک داستان شگفت انگیز است که در واقعیت رخ داد. این فیلم زیبا به تمام جزئیات داستان واقعی توجه کرده است، از ظاهر بازیگران که به شخصیت های واقعی شبیه شده اند تا تمام جزئیات ریز داستان. درباره نقطه اوج داستان هم نگران نباشید زیرا پر از لحظات مهیج است. زیرا داستان در حقیقت اتفاق افتاد و سازندگان آن را بازسازی کرده اند. با تماشای این فیلم از دیدن آن لذت برده و با دنیای فرمول یک آشنا می شوید. این فیلم بهترین فیلم همسورث است.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (7)

بستن فرم

  1. علیرضا

    خرداد 5, 1400

    فیلم in the heart of the sea هم فیلم خوبی بود
    ولی تو لیست نبود

    پاسخ

  2. مجتبی

    خرداد 30, 1399

    عکس ثور:رگناروک رو زدین ولی خودشو تو لیست نزاشتین؟ 😂😐

    پاسخ

  3. ROZ

    اردیبهشت 7, 1399

    اون فیلمی که با ملکه یخی بازی کرده کدومه

    پاسخ

    • محمدرضا مهدوی در پاسخ به ROZ

      دی 8, 1399

      اسم فیلم سفید برفی و شکارچی بود البته دوتا است .😉

      پاسخ

  4. آیدا

    تیر 3, 1398

    این بازیگر مورد علاقه منه اما فیلما بعضیاشون اصلا جنبه هنری ندارن فقط تفریح.
    کریس که عشقه ولی فیلما به درد نمیخورن چندتاشون!

    پاسخ

    • جاوید در پاسخ به آیدا

      مهر 1, 1400

      فقط فیلم استخراج و ثور ۳
      از همه فیلم هاش بهتر بود

      پاسخ

    • جاوید در پاسخ به آیدا

      مهر 1, 1400

      فقط فیلم استخراج

      پاسخ