لیست بهترین انیمه های 2018 که حتما باید ببینید

انیمه ها همیشه زیبا و دیدنی هستند و در طی سال ها از لحاظ روایت و جلوه های ویژه تغییر کرده اند. امسال هم به همین صورت بوده است. از یک سو شاهد انیمه هایی مانند انیمه Devilman: Crybaby بوده ایم و از سوی دیگر شاهد فصل جدید انیمه مشهور Boku no Hero Academia. اما در سال 2018 در ژانرهای متفاوت اکشن، عاشقانه، رازآلود، تریلر، علمی تخیلی یا ترسناک، شاهد ظهور انیمه هایی بوده ایم. براساس سلیقه خود می توانید انیمه این ژانرها را تماشا کنید. در این جا فهرستی از برترین انیمه های سال 2018 را به شما معرفی می کنیم. با پروشات همراه باشید.


12. Aggretsuko

نتفلیکس یکی از سرویس های رسانه های محبوب است که می توانید از طریق آن سریال های تلویزیونی مختلف و فیلم های هالیوودی را تماشا کنید. Aggretsuko یکی از انیمه های اصلی نتفلیکس است که قهرمان اصلی آن رتسوکو یک پاندای قرمز رنگ است. او در یک شرکت تجاری در ژاپن به عنوان حسابدار کار می کند. اما از آنجاییکه رئیس و همکارانش شرایط بدی را ایجاد کرده اند، از کار و زندگی اش راضی نیست. او برای رهایی از این نگرانی ها هرشب به کاراکوئه رفته و آهنگ متال می خواند. اما پنج سال از این داستان گذشته و به نظر می رسد که رابطه او با همکارانش تغییر کرده است.

همچنین بخوانید: 12 انیمه خون آشامی برتر در تاریخ انیمه به انتخاب پروشات


11. Karakai Jouzu no Takagi-san

بهترین نکته درباره ژانر برشی از زندگی این است که می توانید با دیدن یک انیمه ساده از آن لذت ببرید و این انیمه هم دقیقا چنین چیزی است. یک انیمه در ژانر برشی از زندگی با موضوع عاشقانه که بسیار جالب است. شخصیت مرد داستان نیشیکاتاست که یک بچه  مدرسه ای است. تاکاگی هم شخصیت مونث داستان است و نیشیکاتا را همانند کف دست می شناسد. اگرچه همه دوستان باید چنین باشند اما درباره نیشیکاتا چنین نیست. تاکاگی از اطلاعات خود درباره نیشیکاتا برای فریب او استفاده می کند. او می داند که چه چیزی نیشیکاتا را آزرده و واکنش های او را نسبت به این آزارها نیز می شناسد. بنابراین همیشه او را در مقابل دیگران شرمنده می کند. نیشیکاتا امیدوار است که روزی تاکاگی را در برابر دیگران شرمنده کند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه هایی که در سال 2019 و 2020 منتظر اکران شان هستیم


10. Hataraku Saibou

یک انیمه جالب که به فیلم هالیوودی لایو اکشن “اوسموسیس جونز” (Osmosis Jones) بی شباهت نیست. این انیمه هم مفهوم مشابهی دارد و کل آن درباره درون بدن است. با تماشای این انیمه درباره بدن خود بیشتر می دانید. زیرا حدود 37 تریلیون سلول در بدن وجود دارد و هر کدام وظیفه ای را برعهده دارند. گلبول قرمز مسئول انتقال اکسیژن و گلبول سفید مسئول محافظت بدن در برابر باکتری است. این انیمه بسیار زیبا و در عین حال عجیب است.

همچنین بخوانید: سلبریتی‌هایی که انیمه دوست دارند


9. Megalo Box

این انیمه در آوریل اکران شد و بسیار محبوب بود. یک انیمه درباره بوکس که با تحسین مواجه شد. تماشای این انیمه همانند این است که راکی را درحالی تماشا کنید که او و دشمنانش از تکنولوژی هم استفاده می کنند. در حقیقت این انیمه آینده ورزش بوکس را نشان می دهد که شرکت کنندگان آن به ابزارهای مکانیکی مجهز می شوند. جانک داگ یک مبارز زیرزمینی است که برای یک گروه خلافکار کار می کند و مسئول راه اندازی مسابقه است. تا اینکه یک روز قهرمان بوکس با پنهان کردن هویت اش با می خواهد با او مبارزه کرده و در راند اول او را شکست دهد. او در حقیقت جانک داگ را برای مبارزه تحریک می کند. جانک داگ تصمیم می گیرد او را شکست دهد اما برای تمرین کردن زمان اندکی دارد.

همچنین بخوانید: 7 انیمه‌ی سریالی برتر سال 2018 به انتخاب پروشات


8. Hinamatsuri

یک انیمه ماورایی در ژانر کمدی، که بسیار جالب است و می تواند یک انیمه کمدی زیبا باشد. نیتا شخصیت اصلی داستان است که عضو معمولی یاکوزا هم هست. یک روز یک چیز کپسول مانند از سقف روی سرش می افتد. یک دختر کوچک به نام هینا در آن کپسول وجود دارد. سپس مشخص می شود که هینا دارای قدرت های روحی است. نیتا تصمیم می گیرد هینا را نگه داشته و از قدرت های او به نفع یاکوزا استفاده کند. هینا بسیار قدرتمند است و باید قدرت های خود را به کار ببرد. اما اگر از قدرت اش علیه نیتا استفاده کند، چه؟ اگر از قدرت هایش استفاده نکند هم دیوانه شده و همه چیز را به هم میریزد. این انیمه رابطه عجیب نیتا و هینا و زندگی آن دو را نشان می دهد.

همچنین بخوانید: معرفی 12 انیمه ورزشی برتر تمام زمان ها


7. Lupin III: Part V

اگر طرفدار این انیمه هستید باید خوشحال باشید زیرا سارق موردعلاقه تان بازگشته است. این انیمه در گذر زمان ماندگار بوده و هنوز از سال 1967 که تولید شد، محبوبیت دارد. اگر این انیمه را تماشا نکرده اید نگران نباشید زیرا برای فهم آن نیاز نیست قسمت های پیشین را تماشا کنید. اما بهتر است که این کار را انجام دهید. این بار لوپین بازگشته تا سرقت هایی را انجام دهد و دوستانش هم به او کمک می کنند. اما این بار او هم از تکنولوژی استفاده می کند و بنابراین این سریال هم درگیر تکنولوژی شده است: واحدهای پول دیجیتال، وب تاریک، هک و مشکلات دیگر در اینجا هم دیده می شود.

همچنین بخوانید: 12 انیمه برتر سامورایی که باید تماشا کنید


6. Natsume Yuujinchou Movie: Utsusemi ni Musubu

یک فیلم انیمه مربوط به ژانر تخیل و ماورا، که هیچ محدودیتی در آن وجود ندارد و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. تاکاشی ناتسومو قهرمان داستان است و از دوران کودکی می توانست ارواح هیولاوار به نام یوکای را ببیند. مادربزرگش ریکو هم این توانایی ها را داشت. او یوکای را به چالش کشید و با پیروزی بر آن ها و وارد کردن نام شان به کتابش، ارتباط خود را با آن ها حفظ نمود. اکنون پس از مرگ مادربزرگ ناتسومو این کتاب را به ارث برده است و می خواهد نام آن ها را به صاحب شان بازگرداند. نیانکو سنسی، محافظ ناتسومو در این ماجراجویی همراه اوست. اما گویی یوکای عجیبی در شهر است.

همچنین بخوانید: لیست بهترین انیمه های عاشقانه سینمایی در همه زمان ها


5. Mirai no Mirai

یک انیمه فانتزی دیگر درباره خانواده، مخصوصا روابط خواهر و برادری. کون یک پسر چهارساله است که خواهرش به تازگی متولد شده و زندگی او تغییر کرده است. عضو جدید خانواده میرای نام دارد، به معنای آینده. میرای بسیار دوست داشتنی شده و نور چشم همه است. کون این شرایط را دوست ندارد و به خواهرش حسادت می کند. یک روز با عصبانیت به باغ خانه رفته و موجوداتی را میبیند. آن ها از گذشته و آینده آمده اند و یکی از آنها آینده میرای است. گرچه دلیل دیدار آن ها مشخص نیست اما میرای نوجوان برادرش را در سفری با خود همراه می کند تا با داستان خانواده شان آشنا شوند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های اکشن که تاکنون ساخته شده اند


4. Boku no Hero Academia Season 3

این سریال انیمه درباره پسر جوانی به نام ایزوکو میدوریاست که که دوست دارد شبیه بت خود All-Might بزرگ ترین قهرمان دوران شود. اما متاسفانه او شخصیت متزلزلی دارد و بنابراین احتمال موفقیت اش اندک است، با این حال برای ورود به آکادمی همه تلاشش را می کند. تا اینکه یک روز All-Might را دیده و پس از تلاش فراوان دوست دارد قدرت های او را به دست آورد. سری سوم این سریال به قدرت All-Might پرداخته  و ویلن های جدید معرفی می کند.

همچنین بخوانید: 14 انیمه اکشن رمانتیک برتر همه زمان ها


3. Violet Evergarden

این سریال در ماه ژانویه پخش شد و تا آوریل ادامه داشت. شخصیت های آن بسیار جالب اند به خصوص شخصیت ویولت اورگاردن که دوران کودکی معمولی نداشت و تنها برای شکست دشمن پرورش داده شد. اکنون چهار سال از جنگ گذشته و تلسیس (یک قاره) از تاثیرات ناشی از جنگ بهبود یافته است. ویولت در آخرین بخش جنگ آسیب دید. عزیزترین فرد او در جنگ کشته شد و اکنون تنهاست. او در حال مرگ چیزهایی به او گفت اما ویولت نتوانست معنی گفته هایش را متوجه شود. او ابتدا در اداره پست کار کرد و پس از کار به عنوان فردی که افکار دیگران را روی کاغذ می آورد، تصمیم گرفت همان شغل را ادامه دهد. این مسیر جدید ویولت را به ماجراجویی وارد می کند که عمیقا او را تحت تاثیر قرار می دهد.

همچنین بخوانید: 12 انیمه غم انگیز و تماشایی در تاریخ انیمه‌سازی


2. Devilman: Crybaby

این سریال انیمه در ماه ژانویه در نتفلکیس پخش شد و بسیار محبوب بود. در ابتدا باید بدانید که اگر از انیمه هایی که به موضوعات جنسی می پردازند خوشتان نمی آید پس این انیمه را فراموش کنید. این انیمه در ژانر ماورایی اهریمن هایی وجود دارند که به جسم انسان ها وارد می شوند. آکیرا فودو یک فرد مهربان است که دوست دارد به همه کمک کند. ریو آسوکا، دوست دوران کودکی اش از او می خواهد در مبارزه با اهریمن ها به او کمک کند. آکیرا هم می پذیرد. اما به زودی این اهریمن ها جسم انسان ها را تسخیر کرده و همه چیز به هم می ریزد. ریو برای نجات آکیرا تصمیم می گیرد به اهریمنی به نام آمون اجازه دهد تا جسم اش را تسخیر کند. اکنون آکیرا، که یک اهریمن شده در کنار ریو باید اهریمن ها را خنثی کنند تا دیگر برای انسان ها تهدید محسوب نشوند.

همچنین بخوانید: 10 انیمه‌ی سینمایی زمستانی که ژاپنی ها انتظارش را می‌کشند


1.Liz to Aoi Tori

یک درام موزیکال درباره شخصیت های اصلی انیمه Hibike! Euphonium. این انیمه درباره دو دختر به نام های میزوری یوروزوکا و نوزومی کاساکی است که هم دوست صمیمی هم هستند و هم عضو یک گروه موسیقی. میزوری یک دختر خجالتی است که ابوا می نوازد درحالی که نوزومی یک دختر اجتماعی است که فلوت می نوازد. با نزدیک شدن زمان فارغ التحصیلی این دو باید از هم جدا شوند و به همین دلیل ناراحت اند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (3)

بستن فرم

  1. shadow

    خرداد 29, 1399

    black clover هم به لست اضافه کنید

    پاسخ

  2. Draven

    فروردین 31, 1399

    اقا چرا انیمه سنتنز گیت نبود 😑😑🤦‍♂️🤦‍♂️

    پاسخ

  3. یلدا

    بهمن 6, 1397

    banana fish نبود داخل لیستتون واقعا ناامید شدم

    پاسخ