10 جدایی پرحاشیه در تاریخ هالیوود

از آنجاییکه سلبریتی ها 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته تحت فشار و استرس به سر می برند، بنابراین این استرس بر روابط و دوستی شان تاثیر می گذارد. در اینجا 10 جدایی رسوا برانگیز در تاریخ هالیوود را به شما معرفی می کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. برد پیت و آنجلینا جولی

Brad Pitt and Angelina Jolie

برد پیت و آنجلینا جولی پس از 12 سال رابطه در حالی که برنجلینا نامیده می شدند در سپتامبر 2016 از هم جدا شدند. رابطه آن ها در سال 2005 و در فیلمبرداری فیلم “آقا و خانم اسمیت” (Mr and Mrs. Smith) آغاز شد. گرچه جولی در ابتدا و در زمان طلاق برد پیت و جنیفر آنیستون هرگونه رابطه با برد را تکذیب کرد اما در سال 2006 اعتراف کرد که از برد پیت باردار است.

این جدایی همه جهان را شوکه کرد و گفته می شود که تقاضای پایان این رابطه از طرف آنجلینا جولی بود. دلیل طلاق این بود که جولی از سبک رفتار برد یا فرزندان ناراضی بود. این یکی از بدترین جدایی سلبریتی ها بود.


9. جانی دپ و امبر هرد

جانی دپ یکی از بااستعدادترین بازیگران هالیوود است و در فیلم های بسیاری مانند سری فیلم های “دزدان دریایی کارائیب” (Pirates of the Caribbean) و غیره حضور یافته است. او در سال 2011 در فیلم “خاطرات عجیب و غریب” (The Rum Diary) با امبر هرد مدل و بازیگر آشنا شد. این زوج در فوریه 2015 در یک مراسم خصوصی باهم ازدواج کردند. اما تنها یک سال پس از ازدواج، امبر هرد در سال 2016 تقاضای طلاق داد و علیه جانی دپ شکایت کرد.

هرد از این شکایت داشت که در طول رابطه شان دپ او را تحت آزار کلامی و فیزیکی قرار می داد. در ژانویه 2017 مراحل طلاق به پایان رسید. این جدایی هم یکی از جدایی های بحث برانگیز محسوب می شد.


8. بریتنی اسپیرز و جاستین تیمبرلیک

بریتنی اسپیرز، خواننده موفق جهانی، در “کلوپ میکی موس” در سال 1992 با جاستین تیمبرلیک و ستارگانی چون رایان گاسلینگ و کریستینا آگلرا آشنا شد. این ستاره در سال 2000 ارتباط خود با جاستین تیمبرلیک را تایید کردو بریتنی اسپیرز و جاستین تیمبرلیک به یک زوج معروف تبدیل شده و نماد عشق محسوب می شدند.

اما این رابطه پس از 3 سال به پایان رسید. جاستین تیمبرلیک پس از جدایی آهنگ Cry Me a River را عرضه کرد و باعث شد درباره خیانت بریتنی نسبت به او شایعاتی شنیده شود.


7. جاستین بیبر و سلنا گومز

جاستین بیبر، خواننده و ترانه سرای کانادایی در سال 2011 ارتباط خود با سلنا گومز را آغاز کرد. البته شایعات رابطه آن ها در سال 2010 آغاز شد اما یک سال بعد و در تعطیلات سنت لوسیا رابطه شان را تایید کردند.

آن ها طی چندین سال قهر و آشتی کردند تا اینکه در سال 2014 رسما از هم جدا شدند. گفته می شود که سلنا آهنگ The Heart Wants What It Wants را برای او نوشته است. جاستین بیبر هم برای این رابطه چندین آهنگ نوشت، از جمله What Do You Mean  و Sorry. سلنا گومز در سال 2015 اعتراف کرد که همیشه از بیبر حمایت خواهد کرد.


6. زین ملک و پری ادواردز

زین ملک، عضو پیشین گروه One Direction در اوایل سال 2012 رابطه با پری ادواردز، عضو گروه Little Mix را آغاز کرد. این زوج در سال 2013 و یک سال پس از رابطه نامزد شدند. در اوت 2015، چهار سال پس از رابطه شان زین جدایی شان را تایید کرد.


5. زک افران و ونسا هاجنز

ستارگان فیلم “موزیکال دبیرستان” (The High School Musical) بر سر صحنه این فیلم در سال 2005 باهم آشنا شدند و پس از چندین سال رابطه در سال 2010 از هم جدا شدند. گفته می شود که این جدایی توافقی بود. ونسا هاجنز به نیویورک تایمز اعتراف کرد که دخترها همیشه دنبال زک بودند و از این موضوع ناراحت بود و نمی توانست توجه دیگران به او را ببیند.


4. کریستین استوارت و رابرت پاتیسنون

کریستین استوارت در فیلم “گرگ و میش” (Twilight) با رابرت پاتینسون همبازی شد. در سال 2012 تصاویر خیانت کریستین استوارت با روپرت ساندرز، کارگردان “سفیدبرفی و شکارچی” (Snow White and The Huntsman) منتشر شد. در جولای 2012 استوارت رسما از پاتینسون عذرخواهی کرد. آن دو در سال 2013 از هم جدا شدند که یکی از بدترین جدایی ها بود.


3. ماریا کری و نیک کانون

ماریا کری در صحنه موزیک  ویدیوی آهنگ Bye Bye با نیک کانون آشنا شد. آن دو در باهاما ازدواج کردند و صاحب یک جفت دوقلو شدند. با این حال در سال 2014 نیک کانون تایید کرد که آن دو جدا شده و جدا از هم زندگی می کردند. نیک در سال 2014 تقاضای طلاق داده بود و در سال 2016 به سرانجام رسید.


2. ریچل مک آدامز و رایان گاسلینگ

ریچل مک آدامز در سال 2004 و در صحنه فیلم رمانتیک “دفترچه خاطرات” (The Notebook) با همبازی کانادایی اش رایان گاسلینگ آشنا شد. آن دو از اواسط سال 2005 تا اواسط سال 2007 باهم بودند و یک زوج ایده آل محسوب می شدند. پس از جدایی شان مشخص شد که این جدایی توافقی بود و آن دو زوج ایده آل هم نبودند. رایان گاسلینگ سپس همسر رویاهایش را در اوا مندس یافت.


1. تیلور سوئیفت و کالوین هریس

تیلور سوئیفت در مارس 2015 رابطه با کالوین هریس اسکاتلندی را آغاز کرد. فوربس آن ها را به عنوان پردرآمدترین زوج معرفی کرد که درآمدی بیش از 146 میلیون دلار به دست آوردند. علاوه بر آن، سوئیفت پردرآمدترین خواننده زن جهان است.

در سال 2016 و پس از جراحت هریس در تصادف اتومبیل آن دو از هم جدا شدند. اما درباره جدایی آن ها شایعه ای وجود ندارد و خیانتی وجود نداشت.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم