10 فیلم برتر نائومی واتس (Naomi Watts) که باید تماشا کنید

هیچ بازیگر زنی نمی تواند به اندازه نائومی واتس در یک دهه با چنین کارگردان های صاحب نامی همکاری کند. از دنیای عجیب دیوید لینچ گرفته تا فیلم های عظیم پیتر جکسون و آثار انسانی میشائل هانکه، این‌ها آثاری هستند که نائومی واتس (Naomi Watts) در دهه اخیر در آن ها حضور یافته است. او همچینن با کارگردان هایی چون کلینت ایستوود، دیوید کروننبرگ، وودی آلن، دیوید او راسل، الخاندرو گونسالس اینیاریتو، گور وربینسکی، گاس ون سنت، ژان-مارک ولی و نوآ بامباک همکاری داشته؛ چنین کارنامه درخشانی می تواند حسادت بسیاری را  برانگیزد!

چهره گیرا، چشم های آبی و حالت نجیبانه صورتش، باعث شده نائومی وقار خاصی داشته و برای بازی در نقش شخصیت های مختلف بهترین گزینه باشد. به همین دلیل می توان او را یکی از بهترین بازیگران نسل خویش دانست. با پروشات همراه باشید تا با 10 فیلم برتر نائومی واتس آشنا شوید.


10. مادر و فرزند – Mother and Child – 2010

یکی از بهترین فیلم ها و اجراهای نائومی که چندان موردتوجه قرار نگرفت. در این فیلم او نقش یک زن سرسخت را بازی می کند که به موفقیت اهمیت بسیاری می دهد. با وجود نام های بزرگ در این فیلم، اجرای نائومی بی نظیر است.

همچنین بخوانید: 16 فیلم برتر لئوناردو دیکاپریو که حتما باید تماشا کنید


9. حلقه – The Ring – 2002

اولین فیلم ترسناک قرن جدید که ثابت کرد فیلم های ترسناک برای موفقیت در گیشه نباید احمقانه باشند. گرچه فیلم “جاده مالهالند” جایگاه نائومی در این صنعت را قرص کرد اما این فیلم او را به یک ستاره تبدیل نمود.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر جانی دپ به انتخاب منتقدین


8. بازی منصفانه – Fair Game – 2010

فیلمی که بیشتر به دلیل اجرای نائومی واتش و شان پن در یادها مانده است. این فیلم یک فیلم خوش ساخت است که استحقاق توجه بیشتری را داشت و نائومی هم مثل همیشه در آن درخشیده است.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر کیت وینسلت که باید تماشا کنید


7. قول های شرقی – Eastern Promises – 2007

یک فیلم عالی با یک اجرای زیبا که گرچه فیلم به ویگو مورتنسن تعلق داشت اما نائومی واتس انرژی خاصی به آن بخشید. او مرکز اخلاقی داستان بود و به دلیل مسئولیت خطیرش بسیار خوب درخشید.

همچنین بخوانید: 12 فیلم برتر وین دیزل که باید تماشا کنید


6. مرد پرنده – Birdman – 2014

اگرچه اما استون به خاطر این فیلم نامزد دریافت بهترین بازیگر مکمل شد اما نائومی استحقاق بیشتری داشت. او در یک صحنه 15 دقیقه ای از فیلمی که برنده جایزه بهترین فیلم اسکار شد، توانست صحنه را از آن خود نماید.

همچنین بخوانید: 12 فیلم برتر آنجلینا جولی که باید تماشا کنید


5. کینگ کنگ – King Kong – 2005

شاید برخی تصور کنند بازیگران نمی توانند در فیلم های پرفروش گیشه ای چندان موفقیت داشته باشند اما نائومی واتس نشان داد که می تواند نه تنها بازی فیزیکی زیبایی داشته باشد، بلکه به گونه احساسی چنان بازی کند که عشق خود به یک گوریل را نشان دهد. او نه تنها به همه این موفقیت ها رسیده بلکه توانسته فراتر از انتظار ظاهر شود.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر آرنولد شوارتزنگر که باید تماشا کنید


4. غیرممکن – The Impossible – 2012

یک فیلم زیبا که ثابت می کند نائومی بر سر راه اجرای خود هیچ مانعی نمیبیند.  او  در این فیلم نقش یک مادر را ایفا می کند که خانواده اش در سونامی از هم جدا شده و اکنون او باید با همه چیز بجنگد تا پسرش را بازیابد. این فیلم بدون شک یکی از بهترین فیلم های اوست.

همچنین بخوانید: 13 فیلم برتر رابرت داونی جونیور که باید ببینید


3. 21 گرم – Grams 21 – 2003

یک فیلم زیبا که باعث شد نائومی برای اولین بار نامزد اسکار شود و برای این فیلم باید نقش یک مادر عزادار، یک معتاد، یک عاشق دلشکسته و دورافتاده را بازی کند و همه این نقش ها را به خوبی اجرا نمود. به سختی می توان بازیگری را دید که بتواند عشق، غم، اندوه، فراق و انتقام را به خوبی نشان دهد.

همچنین بخوانید: معرفی تمام 42 فیلم تام کروز از بدترین تا بهترین


2. پردهٔ رنگی – The Painted Veil – 2006

دگرگونی نائومی در این فیلم و تبدیل شدن اش از یک زن خودخواه به یک زن پشیمان نه تنها تاثیرگذار بلکه انسانی است. شخصیت او با وجود خطاها احساسات مختلفی را متحمل شده و با خشم و تمنا رودررو می شود، و جالب تر اینکه نائومی تمامی این احساسات را به خوبی نشان داده و یک داستان عاشقانه را به داستانی بزرگ تر تبدیل می کند.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر ژان کلود ون دام (فرانکی)


1. جاده مالهالند – Mulholland Dr. – 2000

نائومی واتس پس از حدود یک دهه تقلا در هالیوود، با حضور در این فیلم استعداد واقعی خود را نشان می دهد. تغییر او از بتی معصوم و شیرین به دایان خودخواه و مجنون حقیقتا دیدنی است. بدون شک این بهترین اجرای یک بازیگر زن در دهه اخیر است و باعث ثبت نام او در تاریخ سینما می شود.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (3)

بستن فرم

  1. محمد

    فروردین 11, 1401

    نائومی واتس فوق العاده است😂

    پاسخ

  2. الینا باشوکیان

    بهمن 25, 1398

    واقعا ممنون.مطالب و نظرهاتون واقعا عالی هستند.نائومی واتس در فیلم ساعت گرگ هم بسیار درخشان بازی کرد.درکل ممنون.

    پاسخ

  3. MERCEDE.KAVIANI

    مرداد 12, 1398

    ممنون از مطلب عالی شما من همیشه کارهای نائومی واتس دنبال میکنم تنها هنرمند سیمنا مورد علاقه من هستند
    باتشکر مرسده کاویانی

    پاسخ