10 شخصیت زن جذاب در بازی های ویدیویی

این شخصیت های زن بازی های ویدیویی بسیار زیبا، باهوش و قوی هستند، بنابراین نباید گول ظاهر فریبنده شان را بخورید. در این مقاله می خواهیم این شخصیت ها را براساس جذابیت فیزیکی و زیبایی شان طبقه بندی کنیم. البته برخی از ویژگی های ظاهری شان غیرواقعی به نظر می رسد. با پروشات همراه باشید.


10. کیتانا – Mortal Kombat Series

پس از آفرینش سری دوم این بازی، کیتانا با ظاهر زیبا و شخصیت پیچیده خود، در این چندگانه به نماد جنسیت زن تبدیل شد. و در عین حال یکی از شناخته شده ترین شخصیت های زن بازی ها می باشد. با اینکه او حدودا 10،000 ساله است اما هنوز زیبا و جوان می باشد.

همچنین بخوانید: 10 بازی ویدیویی دونفره برای پلتفرم PS4 با گیم پلی عالی


9. آنا ویلیامز – Tekken series

او جذاب، دلفریب و خوش لباس است و اندام زیبایش را به رخ می کشد. تاکتیک های مبارزه او هر دشمنی را به زانو درمی آورد. او یک زن بد و جذاب است و تکنیک های مرگبارش تمام دشمنان را می ترساند.

همچنین بخوانید: معرفی 10 بازی برتر شبیه کانتر استرایک نسخه GO


8. نینا ویلیامز – Tekken series

یک زن بلوند جذاب اما قدرتمند و مرگبار که برخلاف خواهرش آنا که همیشه تلاش می کند جذاب به نظر برسد، ذاتا جذاب و فریبنده است. او نماد کامل جذابیت و سرد بودن است.

همچنین بخوانید: 10 شخصیت اصلی دوست داشتنی در بازی‌های کامیپوتری مدرن


7. چونی لی – Street fighter series

دختر محبوب چینی با پیراهن آبی که نماد بازی مبارزه و یکی از زنان برتر دنیای بازی محسوب می شود. پاهای ماهیچه ای و فرز او می توانند با سرعت نوز حرکت کرده و قربانی را از پا دربیاورند.

همچنین بخوانید: 30 بازی ویدیویی که بهترین های 2018 هستند


6. کاسومی – Dead or alive series

او نه تنها اندام بسیار جذابی دارد بلکه لگدهای پرسرعت او و حملات مرگبارش هر دشمنی را به راحتی شکست می دهد. این دختر 17 ساله بلوند علاوه بر اینکه یک مبارز بامهارت است، یکی از جذاب ترین اندام های دیجیتالی تاریخ را داراست.

همچنین بخوانید: اگر به بازی GTA علاقه دارید، این 10 بازی را از دست ندهید


5. ماریگان آنسلند – Darkstalkers series

شخصیت خاص چندگانه ماریگان با زیباترین بال های ممکن که عقایدتان درباره زیبایی را تغییر می دهد. نام او از یک الهه الهام گرفته شده و با دیدن عکس او به دلیل این نامگذاری پی می برید. او تکنیک های جادویی داشته و می تواند بال های خود را به سلاح و سپر تبدیل کند.

همچنین بخوانید: 50 بازی برتر در تاریخ بازی های کامپیوتری: از نوستالژیک ها تا مدرن ها


4. ایوی ولنتاین – Soul caliber series

دختر یک دزد دریایی نامیرا که با هیکل زیبا، شمشیر شلاقی و پوشش خاص خود، هم بیننده را مشتاق کرده و هم او را می ترساند. در حقیقت نمی توان گفت ظاهر زیبایش بیشتر به چشم می آید یا توانایی های مبارزه اش. اگر ظاهرش توجهتان را جلب نکرده مطمئنا مهارت های مبارزه اش این کار را می کند.


3. بایونتا – Bayonetta series

همیشه جادوگرها را پیر و زشت تصور کرده ایم اما این مورد چنین نیست. لباس چرم مشکی، کفش های پاشنه بلند و عینک زیبا او را به جذاب ترین جادوگر موجود تبدیل کرده است. اما توانایی او تنها به زیبایی محدود نمی شود، او می تواند با تفنگ و جادو با دشمنان اش مبارزه کند. موهایش لباس او بوده و می توانند به هیولاهای غول پیکر تبدیل شوند. دست و پاهای او از حالت طبیعی بلندتر بوده و همین مسئله او را به یک شخصیت اکشن جذاب تر تبدیل می کند.


2. تیفا لاکهارت – Final fantasy series

تیفا با وجود ظاهر زیبا یک زن بسیار جذاب است که در تمام مبارزه ها شرکت می کند. او علاوه بر اینکه یک مبارز سرسخت است یک شخص مهربان هم می باشد. موهای بلند او همانند دم دلفین است و لباس هایش ساده و عادی است. تیفا نمونه بارز یک شخصیت جذاب، مستقل و قوی است و بدون شک یکی از بهترین شخصیت های مونث بازی های ویدیویی می باشد. اگر انیمیشن Final fantasy: Advent children را دیده باشید کاملا با او آشنایی دارید.


1. لارا کرافت – Tomb Rider series

در صدر این فهرست یک باستان شناس زیباست که نه تنها بهترین قهرمان بازی های ویدیوی می باشد، بلکه هیکل زیبایش بر جلد بسیاری از مجلات قرار گرفته است. لهجه بریتانیایی و مهارت هایش در استفاده از سلاح، از ابتدا یکی از دلایل جذابیت های این بازی بوده است. او همیشه یک تاپ تنگ با شلوارک کوتاه و بوت می پوشد و یک کوله پشتی آبی و قهوه ای رنگ هم بر دوشش دیده می شود.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (40)

بستن فرم

  1. مانی گیمر

    دی 9, 1399

    آنا ویلیامز از همشون جذاب تر و با حال تره .

    پاسخ

  2. Ayda

    آذر 2, 1399

    ایدا وانگ چی پس؟

    پاسخ

    • محمد در پاسخ به Ayda

      آبان 1, 1400

      آفرین

      پاسخ

  3. ماهان

    آبان 6, 1399

    ایوی ولنتاین و انا ویلیامز جذاب ترین بودن از نظر من

    پاسخ

  4. متین

    مهر 2, 1399

    شخصیت های زن خیلی معروف و محبوب دیگه ای هستن که توی این لیست نبودن مثل:جیل ولنتاین-اِیدا وانگ-کلِیر ردفیلد-ربکا چیمبرز-

    پاسخ

    • محمد در پاسخ به متین

      آبان 1, 1400

      مرسی همه اویلی ها

      پاسخ

  5. ایلین

    خرداد 29, 1399

    عالی بود آسوکا جان هم عقیده ایم من هم عاشق شیایو هستم و آسوکا رو هم میزاشتی عالی بود تیفا عالی بود یعنی فوق العاده بود نینا و انا و کیتانا هم همینطور لایتنینگ جاش خیلی خالیه کاسومی هم فوق العاده بود اما جای هونوکا و ماری و لی فنگ و آیانه هم خالیه

    پاسخ

  6. مسعود

    خرداد 21, 1399

    مونا از سری مکس پین(2) و شخصیت زن که دربازی اویل 4(ایدا ونگ)

    پاسخ

  7. Asuka

    خرداد 14, 1399

    عالی نینا خوب بود انا هم فوق العاده بود تیفا هم که عشقمه کیتانا هم عالی بود طرفدار کاسومی نیستم اما اونم خوب بود فقط چرا در تیکن آلیسا بوسکونوویچ،آسوکا کازاما،لیلی،الیزاو کازومی میشیما و در فاینال فانتزی اسمی از لایتنینگ،استلاو سارا نبردید‌. ترو خدا اینا رو اضافه کنید

    پاسخ

  8. احسان

    اردیبهشت 23, 1399

    فقط نینا ویلیامز از همه بهتر بود

    پاسخ

  9. Z

    فروردین 20, 1399

    فقطAda Wong

    پاسخ

  10. الکس استینر

    فروردین 13, 1399

    خیلی لیست خوب بود… البته شاید فقط نینا از بین ویلیامزها کافی بود.
    مهارت های مبارزه آیوی واقعا عالیه… یه هوش بالایی میخواد باهاش بازی کردن، سول کالیبر هم جزء سخت ترین کاراکترها دسته بندیش کرده… وقتی تو کنترلش ماهر میشید واقعا از بازی باهاش لذت میبرید. با اون شمشیر چند حالته حریفش رو کاملا گیج میکنه. میتونست توی لیست حتی بالاتر هم باشه.

    پاسخ

  11. Blue_suit

    بهمن 9, 1398

    مقاله خوبی بود ولی قبل از خوندن مقاله امیدوار بودم که بجای اینکه شخصیت های زن رو بر اساس اندام و زیبایششون و دلبریشون قضاوت کرده و رتبه بندی کنید ؛ بر اساس ماندگاری شان در تاریخ بازی های ویدویی ، همچنین هوششان و عمیق بودن شخصیت آنان طبقه بندی کنید . با تشکر

    پاسخ

  12. محمد

    مهر 5, 1398

    خیلی خیلی ناقصه
    اسمی از Clare Redfield یا Ada Wong یا حتی Jill از سری Resident Evil
    درضمن حیفه که این وسط به شخصیت Lightning از سه گانه Final Fantasy Xiii اشاره نشه

    پاسخ

    • Matin در پاسخ به محمد

      آذر 10, 1398

      من که واقعا انتظار داشتم رتبه اول یا جیل ولنتاین باشه یا کلر ردفیلد یا ایدا وانگ مخصوصا کلر توی re2 remake خیلی زیبا ظاهر شده بود و از همه اینها بهتر
      البته این فقط نظر شخصی منه

      پاسخ

      • AR در پاسخ به Matin

        خرداد 1, 1399

        آفرین باهات موافقم کلر ردفیلد بهترین دختر تو بازی های ویدیویی هست خوشگلترین و بی نظیر ترین و بی نقص ترین دختری که تا حالا دیدم فقط و فقط کلر هست نینا هم خوبه ولی فقط کلر بهترینه من میمیرم برای کلر واای کلر جونم عاشقتم تو RE2 Remake عالی شده قیافش اول از همه تو اونجا کلر از همه خوشگل تر شده بعد هم تو انیمیشن تباهی خیلی خوشگل شده ولی تو رزیدنت ایول ۲ دیگه بی نظیر شده کلر بهترینه! Claire I Love You!💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

        پاسخ

      • AR در پاسخ به Matin

        خرداد 1, 1399

        جای Claire Redfield خیلی خالیه! واقعا که…. اصلا کلر رو نذاشتین آخه چرا؟؟ کلر بهترینه!😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍اسم اون انیمه اولیه تیفا لاکهارت هست که اسم نداره اسمش رو یه جای دیگه با یه عکس دیگه نوشته! من عاشق کلرم!! واقعا که که جاش رو خالی گذاشتین اه!😣😣😣😣 من راستش خیلی از ایدا وانگ خوشم نمیاد خیلی مغروره و خود پسنده ولی خوبه بد نیس قیافه نداره همش علیه لیان که عشقشه تفنگ میگیره! فقط کلر عشقه که هم قیافه بی نظیر داره هم خوش اخلاق و خیلی خیلی خفن و مهربون هست! جاش واقعا خالی! ولی ایدا هم باید بین اینا باشه هرچند طرفدارش نیستم ولی بقیه هستن جیل هم خیلی طرفدار داره یه جورایی هم ازش خوشم میاد اونم باید باشه!

        پاسخ

    • Asuka در پاسخ به محمد

      خرداد 15, 1399

      راست میگه والا

      پاسخ

  13. محمد SHADOW

    مرداد 2, 1398

    با خیلیاش موافقم عالیه لیستت البته شاید جای بعضیا بازم خالی بود

    پاسخ

  14. Mohammad Ali 86

    تیر 28, 1398

    لارا کرافت از همشون خوشگل تر

    پاسخ

  15. امیر

    اسفند 25, 1397

    فقط ada توی رزیدنت اویل چهار. تمام

    پاسخ

  16. جهنمهر

    اسفند 16, 1397

    خیلی بی سلیقه اید ، خوشگل فقط chaika coffin princess ، اندام که نداره اما متریال چهرش به تنهایی عالیه ، اگرچه بازی ویدئویی نداره

    پاسخ

    • آریو در پاسخ به جهنمهر

      اسفند 16, 1397

      اولا که عنوان مقاله درباره ی بازیای ویدیویی هست .
      دوما که نظرت محترمه ولی به نظر من اصلا چهره ی خاصی نداره .
      سوما هم که خوبه یه کم به نظر بقیه احترام بذاری و «بی سلیقه» صداشون نزنی !

      پاسخ

  17. آریو

    اسفند 6, 1397

    به نظرم کریستی مانترو و کاترینا از تیکن هم باید بودن

    پاسخ

    • Asuka در پاسخ به آریو

      خرداد 15, 1399

      نه من اونارو دوست ندارم اما بدک نیستن

      پاسخ

  18. مهدی

    اسفند 5, 1397

    ایوی فرای assassin’s creed sindycate رو یادتون رفت لامصب خیلی اسمیه

    پاسخ

  19. ahmad

    دی 12, 1397

    خوبه ولی خیلی شخصیت داریم که تونا رو جا گزاشتی خوب بود ابتدا یه مطالعه کامل راجب به شخصیت بازیها میکردی من اکثر بازیهایی کامپیوتری رو بازی کردم خیلی ها رو جا انداخنی دوست عزیز شخصیت های زن resident evill 1.2.3.4.5.6.7عالی بودن مخصوصاadaشخصیته زن silent hill 3___شخصیت زن tomb rider و خیل های دیگه که اگه بخوام بگم یه مقاله میشه دوست عزیز

    پاسخ

    • محمد اسحاق در پاسخ به ahmad

      دی 14, 1397

      جالبه هم من و هم دو نفر دیگر که این مطلب رو خوندن و نظر دادن انتظار داشتند نام جیل ولنتاین(شخصیت بازی رزدنت اویل 3 ) در این لیست قرار بگیره که بر خلاف تصورات مون چنین نبود.

      پاسخ

  20. etzio

    آبان 26, 1397

    خوب گفتی ولی شخصیت رزدینت اویل و بلک میرور و ریممبر می و بازیه اکع عی اسمشو یادم نیست جاش خالیه موهای بلوند داشت که خرگوشی بسته بود یه لباس کوتاه نارنجی و دوتا شمشیر که انگار ازخودشون نور میدادن بازیش قدیمیه 2005 فکر کنم کلمه تایم یا بلید یا لجند هم توش بود مهم نیس بیخی حالا ولی اونایی که گفتم اسماشئنئ حیفه واقعا

    پاسخ