10 شخصیت مارول که از دی سی الهام گرفته شده اند

شاید اگر طرفدار مارول باشید باور این حقیقت برایتان دشوار باشد، اما واقعیت این است که مارول همیشه تلاش کرده شخصیت هایی مشابه کامیک دی سی را خلق کند. برای مثال، لباس قرمزآبی مرد عنکبوتی شبیه لباس سوپرمن است و شنل قرمز ثور هم یادآور شخصیت های دی سی است. چنین به نظر می رسد که برخی از شخصیت های مارول با الهام از شخصیت های کامیک دی سی خلق شده اند. البته دی سی هم از مارول الهام گرفته اما نه به اندازه مارول. در اینجا فهرستی از شخصیت های مارول که از کامیک دی سی الهام گرفته شده اند را به شما معرفی می کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. تانوس (1973) و دارک ساید (1970)

دو نیمه خدای قدرتمند ویلن که با یک ضربه می توانند جهان هستی را نابود کنند. دارک ساید (Darkseid) دی سی برای اولین بار در سال 1970 خلق شد و سه سال بعد تانوس (Thanos) قدرتمند مارول معرفی شد. هردوی آن ها دارای چنان قدرتی هستند که می توانند برای رسیدن به هدف خود همه چیز را از پا در آورند. با توجه به شباهت زیاد این دو، مسلما مارول از دی سی الهام گرفته است.

همچنین بخوانید: 25 ابر قهرمان قدرتمند تمام زمان‌ها به همراه تصاویر


9. سندمن (1963) و کلی فیس (1940)

مارول و دی سی دو شخصیت دارند که از گل ساخته شده اند. کلی فیس (Clayface) یا صورت گلی دی سی در سال 1940 خلق شد اما در سال 1971 توانایی تغیر شکل پیدا کرد، که دو سال بعد مارول سندمن (Sandman) را معرفی نمود. هردوی آن ها می توانند با استفاده از گل و شن چهره، اندازه و حجم خود را تغییر دهند.

همچنین بخوانید: فیلم‌های ابرقهرمانی مارول را با چه ترتیبی ببینیم؟


8. مرد آهنی (1963) و بتمن (1939)

اگر به شباهت این دو پی نبرده اید باید بدانید این دو شخصیت، شخصیت های میلیاردی هستند که در حقیقیت قدرت ابرقهرمانی ندارند. آن ها تنها با کمک منابع، لباس، سلاح و گجت های خود را تغییر می دهند. بتمن (Batman) حدود 24 سال پیش از مرد آهنی (Iron Man) به وجود آمد و تنها تفاوت این دو این است که تونی استارک هویت خود را تغییر نمی دهد.

همچنین بخوانید: 25 شخصیت قدرتمند دنیای مارول از بین ابرقهرمانان و ابرشرورها


7. هاک آی (1964) و گرین ارو (1941)

گرین ارو (Green arrow) دی سی در سال 1941 و هاک آی (Hawkeye) مارول در سال 1964 پدید آمدند. هردوی آن ها از اعضای قهرمان تیم های ابرقهرمانی دنیای خود هستند. هردویشان در کودکی والدین شان را از دست داده و برای بقا به دستورالعمل هایی پایبند شده اند. گرین ارو با قناری سیاه رابطه داشت و هاک آی با بیوه سیاه. عجیب تر اینکه هردویشان کشته شده و به زندگی بازگشته اند.

همچنین بخوانید: تمام فیلم های ابرقهرمانی که موفق به کسب جایزه اسکار شدند


6. بیوه سیاه (1964) و قناری سیاه (1947)

قناری سیاه (Black canary) و بیوه سیاه (Black widow) ابرقهرمان های زنی هستند که هیچ قدرت ابرقهرمانی ندارند. در حالی که قناری سیاه بعدها توانست با صدای بلند فریاد بزند. هردوی آن ها هنرهای رزمی را آموخته و لباس های سیاه مشابه می پوشند. هردوی آن ها از اعضای تیم های ابرقهرمانی دنیای خود هستند.

همچنین بخوانید: 50 فیلم ابرقهرمانی برتر تاریخ سینما تا به امروز + تصاویر


5. کوئیک سیلور (1964) و فلش (1940)

اگرچه فلش (Flash) دی سی محصول یک اشتباه آزمایشگاهی بود که به او اجازه داد تا با سرعت زیاد گشت بزند، اما کوئیک سیلور (Quicksilver) مارول فرزند مگنیتو بود که ویژگی های مشابه جهش یافته های مردان ایکس را داشت. فلش شخصیت پرسرعت اصلی دنیای کامیک دی سی بود که مارول ویژگی اصلی آن را برداشت.

همچنین بخوانید: 9 فیلم جذاب DC (دی‌سی) که در آینده نزدیک اکران خواهند شد


4. مرد مورچه ای (1962) و اتم (1961)

اتم (Atom) و مرد مورچه ای (Ant Man) می توانند اندازه شان را از خیلی کوچک تا خیلی بزرگ تغییر دهند. هردوی آن ها پزشک بوده و در زمینه خود نابغه هستند. اتم دی سی نسخه اصلی است که یک سال پیش از مرد مورچه ای مارول خلق شد.

همچنین بخوانید: 10 فیلم ابر قهرمانی که منتظر اکران آن‌ها هستیم


3. ددپول (1991) و دث استروک (1980)

هردویشان ویلن بوده و ضدقهرمان محسوب می شوند. دث استروک (Deathstoke) یا کشتار دی سی در سال 1980 و به عنوان یک سرباز با شمشیر و سلاح، خلق شد. 11 سال بعد که ددپول (Deadpool) معرفی شد، آنقدر به دث استروک شبیه بود که نویسندگان به این نکته پی برده و او را یک پارودی یا هجو می دانستند. هردوی آن ها جز ارتش بوده و از توانایی هایی چون شفا بهره می برند. هردویشان از سلاح و مواد منفجره استفاده می کنند. اگر این موارد کافی نیست باید بدانید که نام اصلی دث استروک «اسلید ویلسون» و نام اصلی ددپول «وید ویلسون» است.

همچنین بخوانید: 8 فیلم ابر قهرمانانه در سال 2017 از بدترین تا بهترین


2. ولورین (1974) و تیمبر ولف (1964)

تیمبر ولف (Timber wolf) و ولورین (Wolverine) در نتیجه آزمایشاتی که رویشان انجام شده به قدرت هایی دست یافته و توانایی هایشان مشابه است. هردویشان قدرت ها و توانایی های ابرقهرمانی، مانند بویایی و شفا، دارند. تنها تفاوت آن دو این است که تیمبر ولف پنجه داشته در حالی که ولورین در داخل دستانش شمشیر دارد.

همچنین بخوانید: بیوگرافی کامل هیو جکمن به همراه 66 حقیقت جالب درباره زندگی او


1. هالک (1962) و سالومون گراندی (1944)

بدون شک هالک (Hulk) یکی از محبوب ترین شخصیت های دنیای کامیک مارول است. او نابود ناپذیر بوده و اگر خشمگین شود هیچ چیز در دنیا نمی تواند خشم حیوانی او را متوقف کند. بروس بنر تلاش کرد تا هویت حقیقی او را، که در نتیجه شخصیت مهیب اش از دست رفته، باز یابد. در هر صورت سالومون گراندی (Solomon Grundy) دی سی دقیقا شبیه اوست و 18 سال پیش از هالک مارول پدید آمد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. درست است که مارول شخصیت‌های زیادی را از دی سی الهام گرفته است، اما باید قبول کنیم که معرفی شخصیت‌ها توسط مارول بهتر از دی سی صورت گرفته؛ حداقل در جهان سینمایی که اینطور بوده است. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (539)

بستن فرم

  1. DC

    تیر 4, 1398

    آریو جان من دیگه سکوت میکنم چرا که:
    گاهی سکوت شرافتی دارد که گفتن ندارد!…..

    پاسخ

  2. DC

    تیر 3, 1398

    و من هم در نهایت این رو میخوام اضافه کنم که این نقض هایی که کردی رو نقض کنم:
    1-فامیلی
    2-زوددرمانی
    3-بی خانمان
    4-ارتشی بودن
    5-نقص در صورت
    6-رابطه با ابر قهرمانان

    1- من از جذابیت صحبت نکردم من از شباهت هایاین دو ضد قهرمان صحبت کردم. اگه میگی فرض کن من فرض میکنم که کاپیتان آمریکا از مارشال من هانتر تقلید کرده. در شخصیتش تغییری به وجود نمیاد در موتور های شخصیت سازی مارول تغییر به وجود میاد.
    داشتن فامیلی دث استروک روی ددپول کاری میکنه که از شخصیت بی نمک و بی مزه ددپول بیشتر بدم بیاد.
    2-البته دث استروک مثل ولورین خیلی زود درمان نمیشه.
    3-دث استروک بی خانمان نبود(اکثر اوقات)
    4-شخصیت کاپیتان آمریکاارتشی نبو ، به ارتش کمک کرد . در ضمن دث استوک در ارتش فقط مهارت های رزمی آموخت.
    5-فکر میکنی ددپول شمشیر بازی از خودش درمیاره یا از مهارت های نینجایی توی فیلم ددپول 2 خیلی ددپول حرکتاش مثل حرکات نینجا ها بود!(چون با مهارت های نینجایی آشنا هستم)
    6-دث استروک نه تنها زشت نیست بلکه خوشگل هم هست فقط ولی توی صورتش تقص داره!
    7-حالا دث استروک هم داشته اما رابطش فرق میکرد.
    در نهایت هم این رو باید بگم که شما بحث رو سمت ددپول و دث استروک منحرف میکنی بحث من تمام شخصیت های مارول هستند که شباهت های زیادی باشخصیت ها دی سی دارند و منشا اون ها اکثرا در دی سی هست.(نمیدانم چرا نمیخوای قبول کنی که ددپول از دث استروک تقلید کرده؟).

    پاسخ

    • آریو در پاسخ به DC

      تیر 4, 1398

      ۱ : بله شباهت دارن ولی شباهتش اگر وجود نداشت هم اشکالی پیش نمیومد .
      ۲ : بله ولی ددپول مثل وولورین سریع درمان میشه . شباهت ددپول به وولورین ( و شایدم به تیمبرولف ) هست نه به دث استروک !
      ۳ : اگه ( اکثر اوقات ) نبود پس چرا تو شباهات ددپول و دث استروک بهش اشاره کردی ؟ آها چون به نفعت بود ؟ اوکی .
      ۴ : به هر حال کاپیتان آمریکا وقتی به ارتش کمک میکرد یعنی میشه گفتش که ارتشی بود دیگه …
      ۵ : شمشیر بازیشو بدون هیچگونه نظمی انجام میده ، برعکس نینجاها . یعنی وقتی شمشیرشو در میاره و بدون هیچ نقشه ای حمله میکنه ! ددپول ۲ هم که قرار نبود توش همه چی مثل کمیک باشه !
      ۶ : اگه دث استروک زیبا هست پس چرا اینو تو شباهات ددپول و دث استروک میگی ؟ آها چون به نفعت بود ؟ اوکی . میگم که دث استروک اینقدر زیبا هست پس چرا همه میگن صورتش مشکل داره ! ولی به هر حال ددپول زشته ! یعنی ددپول زشت بودنش الهام از شخصیتای فریک ، جیگسا و غیره هست !
      ۷ : اگه دث استروک فرق داشته چرا تو شباهات ددپول و دث استروک میگی ؟ آهل چون به نفعت بود ؟ اوکی .

      پاسخ

      • آریو در پاسخ به آریو

        تیر 5, 1398

        امیدوارم به هر هفت مورد جواب بدی !

        پاسخ

        • محمد در پاسخ به آریو

          تیر 17, 1398

          واقعا که خیلی بی ادبانه جواب دادی! واقعا سکوت سزاوارته.

          پاسخ

          • آریو در پاسخ به محمد

            تیر 18, 1398

            یا معنی بی ادبانه رو نمیدونین یا دچار سوء تفاهم شدیم !
            میشه بگین کجا توهین کردم ؟!

            پاسخ

            • محمد در پاسخ به آریو

              تیر 18, 1398

              مثل تو نیستم که معنی بی ادبانرو نفهمم به جای این که من بگم برو کامنتاتو بخون تا بفهمی کجا به DC بی احترامی کردی!

              پاسخ

              • آریو در پاسخ به محمد

                تیر 18, 1398

                میشه بگین ؟! من که نمیفهمم کجا !

                پاسخ

  3. آریو

    تیر 3, 1398

    و در نهایت میخوام دلایلی که گفتی دث استروک و ددپول شبیه همن رو یکی یکی نقص-ض کنم .
    _______________
    ۱ : فامیلی
    ۲ : زود درمانی
    ۳ : بی خ‍انمان
    ۴: ارتشی بودن
    ۵ : مهارت های نینجایی
    ۶ : نقص در صورت
    ۷ : رابطه با ابرقهرمانان
    ___________________
    ۱ : تو میخوای ببینی جذابیت شخصیت چقدره میبینی فامیلیش چیه ؟ تو فرض کن فامیلیش نعمتیانه . آیا در شخصیتش تغییری به وجود میاد ؟ آیا داشتن فامیلی دث استروک باعث شد که شما ذره ای بیشتر از شخصیت ددپول خوشتون بیاد ؟
    ۲ : شخصیتای با قابلیت زوددرمانی تو دنیای کمیک خیلی زیادن و قبل از دث استروک بودن ؛ مثل تیمبر ولف ، وولورین و چند عضو ایکس من
    ۳ : شخصیتای بی خانمان هم قبل از دث استروک زیاد بوذن ، مثل مت مورداک که برای مدتی بی خانمان بود ، شخصیت فریک و شخصیت جیگسا .
    ۴ : شخصیت کاپیتان آمریکا یکی از شخصیتایی هست که قبل از دث استروک خلق شد و ارتشی بود .
    ۵ : مهارت های نینجایی ددپول چی هستن ؟ تو یه کمیکی که از سری ددپول که شمارشو یادم نمیاد ددپول داشت با آیرون من مبارزه میکرد که آیرون من از هوش مصنوعی میخواست حرکات ددپول رو شناسایی کنه ولی هوش مصنوعیش گفت که نمیتونه چون ددپول بدون هیچگونه نظمی میجنگه !
    ۶ : شخصیتای زشت دیگه ای قبل از دث استروک و ددپول بودن مثل فریک ، جیگسا و وزغ .
    ۷ : شخصیتایی که با ابرقهرمانا رابطه داشتن هم قبل از دث استروک زیاد بودن : کت وومن ، بلک کت ، وولورین ، بتمن و غیره .

    پاسخ

    • مارولی در پاسخ به آریو

      تیر 3, 1398

      من یه مارول فن هستم و من بحث هاتون رو خوندم و تحقیق کردم دیدم که متاسفانه DC داره منطقی حرف میزنه.
      آریو اینقدر بی مدرک حرف نزن و آبروی ما مارول فن هارو نبر.😑

      پاسخ

      • آریو در پاسخ به مارولی

        تیر 4, 1398

        دیسی ، نمیخواستم توهین کنم ولی داری مجبورم میکنی !!!
        وای نمیتونم جلو خندمو بگیرم .
        چقد تو پلیدی !
        قصد بدی داشتی .
        خوشبختانه اینو هم نمیدونی که اگه میخوای اسمتو عوض کنی و کاری کنی که من نفهمم داری با یه اسم دیگه نظر میدی باید ایمیلتو هم عوض کنی !
        وای تو چقدر …
        داشتیم عین بچه آدم بحث میکردیم ولی داری تقلب میکنی
        شیطون بلا !
        چقدر تو باهوشی !

        پاسخ

        • Amir در پاسخ به آریو

          تیر 24, 1398

          واقعا افرین خوب فهمیدی دی سی فنا همینطورین دیگه

          پاسخ

          • آریو در پاسخ به Amir

            تیر 24, 1398

            البته الان تو کامنتای یه مطلب دیگه کسی که اعتقاد داره مارول فنه کامنت میذاره و اگه بخوایم به حرف فرحان که میگه الان خط نگرفتن اعتماد کنیم واقعا دو نفر با یه ایمیل مشترک اومدن تو این مقاله کامنت گذاشتن .
            با این حال باور نمیکنم که مارولی واقعا فکر کنه که کامنتام بی منطق بودن .

            پاسخ

      • کیارش در پاسخ به مارولی

        شهریور 26, 1398

        چی میگی دادا هر *** اینجا باشه میفهمه تو با تو خودتی چون ایمیل دی سی ایمیل تو عه .
        واقعا داری خیلی منو جوش میاری با این نوب بازی هات .
        چی زدی .

        پاسخ

  4. آریو

    تیر 3, 1398

    و منظورم از شیلد گاردین بوده .

    پاسخ

  5. آریو

    تیر 3, 1398

    خب DC جان با شما هستم .
    در مورد کامنت اولت :
    در مورد ددشات با پانیشر قبلا تو کامنتای یه مقاله تو CBR اینو خونده بودم که یادم نمیاد عنوان مقاله چی بود و هر چی میگردم پیداش نمیکنم .
    اما درمورد بلک کت و کت وومن لینکشو پایینتر دادم تو کامنتای مقالش بگردی پیداش میکنی .
    در مورد کامنت دومت :
    رد لایون انقدر شخصیت بیمزه ای بود و همه میدونستم که تقلید بلک پنتره اصلا فروش نمیرفت و دیسی اگر هم میخواست ازش فیلم ، انیمیشن ، بازی یا هر چیز دیگه ای بسازه اصلا فروش نمیرفت .
    گروه cobra هم درست مثل گروه hydra یه گروه تروریستی متشکل از افراد افراطی بود .
    شخصیت رد هود هم یه کپی نسبتا قوی از سرباز زمستانه . هر دو دستیار یه شخصیت معروف بودن که بعد از یه اتفاق دردناک براشون تبدیل میشن به یه دشمن برای کسی که دستیارش بودن .
    گفتی ماورای بتمن هم تقلید هایی داشت شبیه بود . فقط همین ؟ نه بابا ! دستت درد نکنه ! چه چیزی از اوریجین اسپایدرمن بود که تو ماورای بتمن نباشه ؟ بیشتر از نصف شخصیتای منفی این سریال معادل یه دشمن اسپایدرمن هستن ! دیگه حتی به لحظات ماندگار کمیکای اسپایدرمن رحم نکردن ! به جز لباس اسپایدرمن همه چی اسپایدرمنو تو این سریال میبینین ! من که اون ور خیابون تو ماورای بتمن حس کردم که زن عمو می داره قدم میزنه !

    پاسخ

    • DC در پاسخ به آریو

      تیر 3, 1398

      خب آریو جان هر وقت پیداش کردی لینکش رو بده.
      والا من هرچی لینکو زدم نیاورد ، ولی من با تحقیق دارم درمورد کپی بلک کت از کت وومن صحبت میکنم!
      اگه پایین ترو نگاه کنی گفتم که با این حرفت موافقم.
      به جز این دیگه چه شباهت هایی دارن به نظر من تفاوت هاشون خیلی بیشتر از شباهت هاشونه.
      اگه کارتون لیگ عدالت:جنگ رو دیده باشی و اون جایی که ابر قهرمانان از یه دایره ای میان بیرون و میجنگند میفهمی که اونجرز اندگیم هم همین کار رو کرده و خیلی چیز های دیگه که مارول از کمیک و کارتون های دی سی تقلید کرده.
      که به زودی این مقاله رو مینویسم.

      پاسخ

      • آریو در پاسخ به DC

        تیر 4, 1398

        من که انیمیشن لیگ عدالت رو ندیدم . شما که دیدی خواهشا شباهات بیشتری بگو !
        من این همه از تقلید های بتمن بیاند گفتم و میتونم باز هم بگم .
        اصلا به لینک زیر برو :

        spidey.ir/مقالات/دنیای-انیمیشن/1692-کپی-برداری-بی-شرمانه-ماورای-بتمن-batman-beyond-از-مرد-عنکبوتی.html

        پاسخ

  6. DC

    تیر 2, 1398

    سلام آریو اگه نظر دادی این بالا بنویس!

    پاسخ

  7. Flash

    تیر 2, 1398

    سلام من هنوز متوجه یک چیز نشودم اخر مارول قدیمی تر است یا دیسی حالا ولش کن من می گم halk از اون یارو داستانه قشنگ تری داری ولی از اون قدیمی تر از ولی شرکت مارول یکی از اصلی هاش هالکه

    پاسخ

    • DC در پاسخ به Flash

      تیر 2, 1398

      سلامFlash جان دی سی قدیمی تراز مارولِ.و حرف شما مثل این میمونه که بوگاتی ویرون رو با بوگاتی شیرون مقایسه کنی!

      پاسخ

    • کیارش در پاسخ به Flash

      شهریور 26, 1398

      دی سی پایین چرت میگه . یه دی سی فنه که میخواد هر بار با یه اسم اینجا بیاد مارول رو بد جلوه بده .
      مارول قدیمی تره یه اسم دیگه داشت قدیم که یادم نیست

      پاسخ

  8. DC

    تیر 1, 1398

    اگر مارول هیچ تقلیدی نکرده پس چرا هیچ نوآوری در خلق شخصیت کمیک بوکی نداشته؟اگر کماندارها افسانه ای بودند پس چرا هاکای شبیه گرین ارو است و تیر هایی مشابه پرت میکنند؟اگر قبل از فلش همه به فکر یک شخصیت با سرعت بالا بودند پس چرا قبل از فلش هیچ کس نبود که سرعت بالا داشته باشد؟ منظرتون از بقیه الهام ها هم باعث شده یک شخصیت بهتر خلق بشه منظورتان بولزآی(به تقلید از ددشات)است یا سنتری(به تقلید از سوپرمن)است؟

    پاسخ

    • Mkh در پاسخ به DC

      خرداد 1, 1399

      میدونی هر میرسه شروع میکنه به صحبت از مارول ودیسی اصلا شما بگو دیسی قدیمی تره کلا یه بار بار ابر قهرماناشو جمع کرده درصورت که مارول فقط 4 فیلم اصلی ساخت حالابدون حضور شخصیت های دیگه در فیلم های همدیگه بودن
      فعلا هم که پرفروشترین فیلم برای ماروله وتو کمیک بیشترین طرفداراداره
      پس بعضی ها طرف دیسی هستند لطفا زیادی اظهار نظر نکنند مرسی

      پاسخ

  9. اروین

    تیر 1, 1398

    چی شده

    پاسخ

    • HERO در پاسخ به اروین

      تیر 2, 1398

      چی چی شده؟

      پاسخ

    • کیارش در پاسخ به اروین

      شهریور 26, 1398

      هیچی یه دی سی فن داره شاخ بازی در میاره

      پاسخ

  10. DC

    تیر 1, 1398

    آقا عباس چرا تایید نمیکنید؟من که پیام توهیین آمیز ندادم.!

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به DC

      تیر 1, 1398

      سلام DC جان،
      همه کامنت های اخیر شما تایید شده.
      شاید کامنتتون ارسال نشده اصلا 🤔

      پاسخ

      • DC در پاسخ به عباس

        تیر 1, 1398

        خیلی ممنون!

        پاسخ

  11. DC

    خرداد 30, 1398

    سلام آقا عباس من یه چندتا عکس از این سایت برای مقالم برداشتم اشکال نداره؟

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به DC

      خرداد 30, 1398

      سلام DC جان،
      عکس اشکالی نداره فقط لطفا اگر متن برداشتی هماهنگ کن،
      مرسی که اطلاع دادی 🌹

      پاسخ

      • DC در پاسخ به عباس

        خرداد 30, 1398

        خیلی ممنونم نه متن رو خودم مینویسم.خیلی لطف کردین.

        پاسخ

  12. DC

    خرداد 17, 1398

    سلام ممنون از این که بعضی از حقایق رو روشن کردین،آریو گفتی چیه ددپول و دث استروک شبیه همه الان میگم(کمربند های مشابه ولی ددث استروک از اون آرم های ددپول نداره این اولیش دومیش این ک ددپول روی کاستومش دورنگ داره همون طور که دث استروک داره سوم و چارم داشتن شمشیر و دو تفنگ در جا های مشابه،ولی از نظر شکل و ظاهر ددپول خیلی شبیه ردهود هست
    من توی مقاله زومجی خوندم ک ردهود توسال 1983 درست شد و ددپول یعنی(دث استروک+ردهود=ددپول

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به DC

      خرداد 17, 1398

      سلام DC جان،
      3 تا نظر ارسال کرده بودی که یکیش به دلیلی تکراری بودن تایید نشد
      مرسی 🌹

      پاسخ

      • DC در پاسخ به عباس

        خرداد 29, 1398

        خیلی ممنون!

        پاسخ

    • آریو در پاسخ به DC

      خرداد 17, 1398

      کمربنداشون که از نظر من به جز کمربندبودن اشتراک دیگه ای نداره 😁
      بعدش اینکه اکثر قهرمانای کمیک بوکی لباسشون دو رنگ داره ، پس بگیم که ددپول از دث استروک تقلید کرده ؟
      شمشیر هم که اکثر نینجاها شمشیرشون همونجاییه که شمشیرای دث استروک و ددپول هستن و نینجاها قدمت بیشتری نسبت به دث استروک دارن ، ولی تفنگ رو قبول دارم .
      خالق ددپول هم ظاهر ددپولو از تسپایدرمن تقلید کرده که جریانشو یه کاربری پایین تر توضیح داده .
      همه ی اینایی که گفتیو درست بگیریم ، آیا درسته بگیم ددپول از دث استروک تقلید کرده چون هردوتا کمربند دارن و تفنگاشون تو جاهای متشابهیه ؟ مطمئنا نه !

      پاسخ

      • DC در پاسخ به آریو

        خرداد 29, 1398

        چرا نه؟؟؟؟ این فرمول رو با هم ترکیب کنی میشه ددپول(دث استروک+ردهود=ددپول)

        پاسخ

        • آریو در پاسخ به DC

          خرداد 30, 1398

          ببخشید شما اصلا کامنتمو خوندین ؟
          کامنتای پایینیو چی ؟
          اصلا چنتا از دلایل منو فهمیدین ؟

          پاسخ

          • DC در پاسخ به آریو

            خرداد 30, 1398

            بله خوندم ولی این دلایل…،امممم چطوری بگم بچه گونس مثل این میمونه که فقط توجیه کنی ولی واقعیت رو انکار کنی!!! راستی خیلی ببخشید قصد توهین ندارم ولی این دلایل رو دیگه جای دیگه ای نگو بهت میخندن!!!

            پاسخ

            • آریو در پاسخ به DC

              خرداد 30, 1398

              اگه میشه بیشتر از ۰۰۰۰۰ دلیل بیار .
              والا به نظرم حرف شما هم خیلی جالب نیست که میگی ددپول از دث استروک تقلید کرده چون هردوتا کمربند دارن ‌‌. میشه بگی کجای کمربنداشون شباهت دارن ؟
              از طرفی هم درمورد شمشیراشون هم بالاتر گفتم نینجاها شمشیرشونو از اول پشتشون و در بیشتر اوقات به صورت ضربدری میذاشتن .
              میشه بگی کجای حرفم از نظرت اشکال داره ؟

              پاسخ

              • DC در پاسخ به آریو

                خرداد 31, 1398

                باشه بیشتر از 00000 دلیل میارم:
                اول:این حرف من نیست حرف کل دنیاست.
                دوم:قصد توهین ندارم این فقط یک مثال هست آدم های دیوونه همه رو دیوونه میبینن ولی خودشون رو عاقل.بلا نصبت مثل شما..شما دارید فکر میکنید که ددپول از دث استروک و ردهود تقلید نکرده ولی این توی دنیای عاقلی(که این یک مثال هست)اشتاباهه.
                0سوم:به نظرمن هم حرف نباید جالب باشه باید حرف حرف حق باشه.
                0چهارم:خب اگه نینجاها شمشیر هاشون رو به طور ضربدری میبستن چرا ددپول زودتر به این فکر نیوفتاد؟؟؟ .
                و0پنجم:اونجای حرفت که حقیقت رو انکار کردی ، خودت هم درمورد کمربند ها گفتی که موافق هستی!نگفتی؟باشه میگم کجاشون شبیه همه اونجایی که سلاح های مرگبار توشون دارن یه عکس دیگه هم هست که دث استروک وسط کمربندش قرمزه همون طور که وسط کمربند ددپول قرمزه.

                پاسخ

                • آریو در پاسخ به DC

                  خرداد 31, 1398

                  صفر اولت :
                  پایین توضیح دادم .
                  صفر دومت :
                  تو همین کامنت میگم چرا به نظرم حرفت اشتباهه .
                  صفر سومت :
                  منظورم از جالب همون حق بود .
                  صفر چهارمت :
                  مگه مسابقه هست که هرکی دیرتر کاراکترو درست کرد تقلیدکار باشه ؟ ددپول تقلید کرد ؛ ولی نه از دیسی . از نینجاها …
                  صفر پنجمت :
                  من در مورد تفنگا موافق بودم که هردوتا کنار کمرشون بود نه درمورد کمربند . اصلا فرض کنیم راست میگی ، آیا درسته بگیم ددپول از دث استروک تقلید کرد چون هردوشون تفنگاشونو کنار کمرشون میذارن و وسط کمربندشون ( اونم تو بعضی موارد ) قرمزه ؟ تازه من اینترنتو زیر و رو کردم به جز چنتا عکس هیچ عکسی با کمربند ِِ وسط قرمز (!) از دث استروک پیدا نکردم !
                  حالا تو اگه میگی ددپول به خاطر این تقلیدکاره که جای تفنگاش با دث استروک یکیه ، پس لابد اسپایدرمن از بتمن تقلید کرده چون هردوشون والدینشونو از دست دادن !
                  بعدشم فکر نکن کارنامه ی اعمال دیسی خیلی پاکه ! تقلیدای دیسی انقد زیادن که جا داره تو یه کامنت و حتی تو یه مقاله ی دیگه بهشون اشاره بشه !

                  پاسخ

                  • DC در پاسخ به آریو

                    تیر 1, 1398

                    سلام آریو جان من دارم یه مقاله درمورد تقلید های مارول از دی سی مینویسم خیلی زیاده…اون قدر زیاده که توی مقالم جا نمیشه و سایت میگه مقدور نمیباشد فکر کنم باید بخش بخشیش کنم…وبه زودی در گوگل این مقاله رو میزارم چون به زودی اسباب کشی داریم فعلا ادامه مطلبم رو نمینویسم…
                    درمورد اونجایی که گفتی که(فکر نکن کارنامه اعمال دی سی پاکه!تقلیدهای دی سی اون قدر زیده که جا داره تو یه((کامنت))وحتی تو یه مقاله دیگه بهشون اشاره کرد)بله دی سی هم تقلب هایی از مارول داشته ولی دی سی شخصیت های محبوب خودش رو (به جز آکومن که آکوامن محبوبیت بیشتری کسب کرد)تقلید نکرده((واین رو هم در خاطر داشته باش که سایت محبوب خودت/اسپایدی/هم گفته که ددپول از دث استروک تقلید کرده)).
                    تو صفر چهارمت گفتی مگه مسابقه هست که هرکی دیرتر کاراکاترشو درست کرد اون تقلید کار باشه ددپول از تقلید کرد ؛ ولی از نینجاها تقلید کرده.
                    باید اول از همه بگم که،نه مسابقه نیست و هرکی کاراکاترش رو دیر تر درست کرد معنیش اینه که الهام از کاراکاتر قبلیش گرفته. و بله ددپول تقلید کاره اما این حرفی که میزنی حرف خود خالق ددپوله؟ بله حق رو هم به شما میدم چون قبول کردن حقیقت برای شما سخته و به قول دوستم پوست سختی واین که قبول کردن قهرمان مورد علاقت مثل دث استروک دیوانه،قلدر،خشن،عین آب خوردن آدم میکشند،تادندان مسلح اند،لباس های متشابه دارند.
                    شما در مورد این شباهت ها حرف نمیزنید دنبال ریزترین و بیخود ترین شباهت ها میگردین تا هی بگین برای این ها ددپول باید شبیه دث استروک باشند؟جناب DCشما میدانید منطق چی هست؟در صورت این که اگر بخواهیم با منطق حرف بزنیم شما بی منطق حرف میزنید….
                    درمورد صفر اول و دوم تون باید بگم منطق میگوید باید هر جواب سرجای خودش باشد
                    ودرمورد صفر آخر شما باید بگم که اون عکسی که کل اینترنت رو زیر و رو کردی توی مقاله من هست که بعد از اسباب کشی این مطلب رو میزارم ، واون جایی که گفتی اصلاََفرض کنیم که راست میگی..نیازی به کارگیری قوه تخیل شما نیست من با حرف راست حرف میزنم.و اون جاییی که گفتی تو بعضی از موارد کمربند دث اسروک قرمزه(!)باید بگم که همون موردی که ددپول تقلید کرده کافیه(!) اون جایی که گفتی((حالا تو میگی بخاطر این تقلید کاره که جای ددپول بخاطره این تقلید کاره که جای تفنگاشون یکیه)) من همچین حرفی نزدم الان خودت اعتراف کردی(!)
                    ودرمورد صفر سوم شما که زحمت درک کردن حرف یک (آدم) باشخصیت مثل (شما) درک نکردین که حرف شما حق نبود(؟).
                    ودر مورد صفر پنجمت که گفتی لابد اسپایدمن هم از بتمن تقلید کرده چون هر دوتا والدین از دست دادن اولاََ باید بگم که هیچ وقت با بتمن شوخی نکن ثانیاََ باید بگم که شاید اسپایدمن به قول خودت از بتمن تقلید کرده(!)
                    این رو هم بگم که DC و marvel باهم دوست هستند(به حروف ها توجه کن)

                    پاسخ

                    • آریو در پاسخ به DC

                      تیر 1, 1398

                      خب خب خب . از کجا شروع کنم 😁
                      هر وقت مقالتو نوشتی حتما لینکشو بذار تا ببینمش کنم .
                      خب گفتی که مارول شخصیتای محبوبشو از دیسی الهام گرفته ولی دیسی به جز آکوامن این کار رو نکرده . به نظرم این یعنی مارول خیلی با دقت الهام میگیره . دیسی اکثر اوقاتی که سعی کرد از مارول الهام بگیره از دستش در رفت و الهام تبدیل شد به کپی ضعیف و بی کیفیت مثل red lion.
                      اینکه میگی اسپایدی میگه ددپول از دث استروک تقلید کرده ، اینو بگم که اسپایدی لینک این مقاله رو داده بوده :
                      cbr.com/deadpool-rob-liefeld-twins/
                      در مورد شباهت هایی که گفتی هم بگم که شخصیت وولورین هم دیوانه ، قلدر ، خشن و آدمکش حرفه ای هست ‌‌‌‌( تا حالا هیچوقت دقت نکرده بودم که چقدر وولورین و دث استروک به هم شبیهن ؛ بوی تقلید میاد 😁 )
                      اینکه تا دندون مسلح هستن هم کاراکتر پانیشر هم تا دندون مسلحه و مثل وولورین قبل دث استروک خلق شده .
                      و نمیفهمم که کجای لیاسشون به هم شباهت داره . ماسکش که تقلید از اسپایدرمن بوده ‌‌‌‌‌‌‌. شمشیراشون هم که مثل نینجاها بوده . کمربندشون هم خیلی به وفور مثل هم میشه .
                      اگه نیاز به قوه ی تخیل من نیست هم میگم که جواب این کامنت منو بدین .
                      من گفتم ددپول تقلید کرده چون جای تفنگاشون یکیه ؟ من گفتم که این از محدود شباهات ددپول و دث استروکه نه تقلید ! بادقت تر بخون کامنتامو لطفا .
                      مگه بتمن برادرته که روش اینقدر غیرت داری 😁
                      و بگم بله مارول و دیسی دوست هستن و اگه دوست نبودن قطعا از هم دیگه با این همه تقلید و الهام گیری شکایت میکردن ! اصلا علت پیشرفت مارول و دیسی ذاشتن رقیبایی مثل همدیگس ولی من به عنوان یه مارول فن نمیتونم با یه دیسی فن مثل اشکان که پایین تر کلی بهم توهین کرده دوست باشم و خیلی بخوام شاهکار کنم بتونم بدون توهین پاسخشو بدم !
                      اگر هم خیلی غلطای تایپیم زیاده عذر میخوام .
                      وای چقدر طولانی شد !

                      پاسخ

                    • DC در پاسخ به آریو

                      تیر 2, 1398

                      در این جا چند نکته حائز اهمیته.اول اینکه چطور تقلید بیشرمانه مارول الهام محسوب شده اما الهام دیسی یک کپی ضعیف است.دومین نکته اینکه چرا از لفظ اکثر اقات استفاده کردی مگه دیسی چنتا کپی از مارول داشته.خود ولوورین از شخصیت تیمبر وولف که برای دیسیِ تقلید کرده(بیشتر بوی تقلید میاد).
                      مگه ددپول برادرته که انقد روش تعصب داری و به طرز غیر منطقی داری ازش دفاع میکنی.درضمن من روی بتمن غیرت ندارم ،دارم جواب حرفهای متعصبانه و غیر منطقی تورو میدم.درضمن وسط بحث جای شوخیِ بی نمک و بیمزه نیست.اگه دیسی نبود مارول هیچوقت با موتور ضعیف و کند شخصیت سازیش در جایگاه فعلی نبود پس قطعا دیسی یک دوستِ موجب پیشرفت برای مارول محسوب میشه و درواقع دیسی داره با خودش رقابت میکنه و حرفهای خودت هم گواهی بر این مدعاست. تو اطلاعات کافی نداری و فقط با مغلطه و سفسطه میخوای مارول رو بالا ببری.
                      اگه نوشتت انقد طولانه شد فقط به این دلیل بود که از روی اطلاعات ناقص و تا حدی غلط و توئم با تعصب و خیال بود و فقط وقت منو برای دادن اطلاعات درست گرفت.

                      پاسخ

                    • DC در پاسخ به DC

                      تیر 2, 1398

                      و این رو هم اضافه کنم که خود پانیشیر از ددشات تقلید کرده!

                      پاسخ

                    • آریو در پاسخ به DC

                      تیر 2, 1398

                      در واقع ددشات از پانیشر الهام گرفته !
                      تو کامنتای یه مقاله خونده بودم که ددشات تا قبل از پانیشر با دو تپانچه کارش رو انجام میداد‌ ، ولی پانیشر از اسلحه ی بیشتری استفاده میکرد و پانیشر در اوایل حضورش تو کمیک فقط از سلاح های سنگین استفاده میکرد .
                      بمیرم برای استن لی که پانیشرو خلق کرد و ددشات از پانیشر الهام گرفت و بعد همه میگن پانیشر از ددشات «تقلید» کرده .
                      در مورد بلک کت و کت وومن هم دقیقا همینطور !
                      کت وومن قبل از خلق شدن بلک کت نه با ابرقهرمانا رابطه داشت و نه لباس سیاه میپوشید ، یعنی کت وومن «تقلید» کرده ! دیسی از شخصیتی که استن لی ساخت تقلید کرده ولی همه میگن مارول تقلید کرده !
                      اوکی ؟

                      پاسخ

                    • DC در پاسخ به آریو

                      تیر 3, 1398

                      ددشات کی از پانیشر تقلید کرد؟!
                      منم رفتم کلی تحقیق کردم و دیدم که ددشات در شماره کمیک خود همین شد که الان میبینیم. ددشات از اون چیزایی که به دست خودش وصل میکنه بیشتر استفاده میکنه این اولا و دوماََ هم باید دوباره تکرار کنم پانیشر از ددشات تقلید کرده توی 24 سالی که پانیشر نبود ددشات هم از سلاح های سنگین اون موقع استفاده کرده!
                      سوماََ اون دو تپانچه نبود دو هفت تیر بود
                      چهارماََ کی همه گفتن که شما گفتید بعد ((همه))میگن که دپانیشر از ددشات تقلید کرده؟
                      پنجماََ باید عرض کنم شود که چرا در این جا تقلید مارول از دی سی الهام محسوب شده و چرا گناه نکرده دی سی تقلید محسوب شده؟
                      شیشماََ وقتی داری دلیل میاری مدرک هم بیار که من ببینم که تو داری راست میگی یا دروغ و البته که درباره معشوقه نبودن کت وومن با بتمن به نظر من دروغ میگی!
                      با دلیل و مدرک حرف بزن!
                      اوکی؟

                      پاسخ

                    • DC در پاسخ به DC

                      تیر 3, 1398

                      البته منظورم از با دلیل و مدرک این بود که فقط دلیل نیار.

                      پاسخ

                    • DC در پاسخ به آریو

                      تیر 3, 1398

                      در مورد تقلید نکرده کت وومن از بلک کت هم باید این رو اضافه کنم که در سال 1969 لباس کت وومن مشکی شد.
                      در سال 1974 لباس کت وومن بیشتر شکل بلک کت بود(بلک کت 1979) و جالب تر اینه که در سریال دهه 60 بتمن کت وومن خیلی شبیه بلک کت بود
                      لطفا اول تحقیق کن بعد وقت منو بگیر.

                      پاسخ

                    • DC در پاسخ به آریو

                      تیر 3, 1398

                      اوکی؟

                      پاسخ

                    • DC در پاسخ به آریو

                      تیر 3, 1398

                      و این رو هم اضافه کننم که توی سریال دهه 60 بتمن و کت وومن عاشق هم بودن!

                      پاسخ

                    • DC در پاسخ به آریو

                      تیر 3, 1398

                      در شماره کمیک 474

                      پاسخ

                    • DC در پاسخ به DC

                      تیر 2, 1398

                      خیلی بوی تقلید میاد نه؟

                      پاسخ

                    • Mohamad در پاسخ به DC

                      خرداد 15, 1399

                      آره یکی سیر خورده😂😂😂

                      پاسخ

                    • Mohamad در پاسخ به DC

                      خرداد 15, 1399

                      سلام خدمت آقا عباس اول این که چرا نظرات من تأیید نشده مگه توهین کردم؟؟؟و این که این آریو و DC یكی در میون کامنت گذاشتن جعمشون کنین دیگه😤😤

                      پاسخ

                    • آریو در پاسخ به DC

                      تیر 2, 1398

                      برای شروع بگم بحث کردن بدون توهین همچین سخت نیست . اینو دارم هم به دیسی فنایی مثل تو اشکان میگم و هم به مارول فنا .
                      تو رو بتمن غیرت داری چون میگی با بتمن « هیچ وقت » شوخی نکن . من هم بدون هیچ حرف اضافه ای و با دلیل دارم میگم ددپول از دث استروک تقلید نکرده . من غیرت و تعصب دارم یا تو ؟
                      ببخشید من تو این سایت و هیچ سایت دیگه ای چه تو ایران و چه تو سایتای انگلیسی زبان ندیدم که وسط بحث شوخی نکردن جزو قوانینشون باشه . اگه دلت میخواد اینقدر جدی باشی بهت حق میدم از دیسی بیشتر خوشت بیاد .
                      بله اگه دیسی نبود هیچوقت مارول به این جایگاهش که به نظر من از جایگاه فعلی دیسی بهتره نمیرسید ؛ ولی الان دیسی با اینکه رقیب خوبی مثل مارول داره سرعت پیشرفتش داره کند میشه .
                      بعد میشه چنتا تقلید بی شرمانه ی مارول از دیسیو نام ببری ؟ اصلا یه پیشنهاد واسه مقالت دارم : تقلیدای بیشرمانه ، تقلیدای معمولی و الهامگیریا رو جدا کن .
                      و در مورد تیمبر ولف ، کله شق بودن جزو شباهات تیمبرولف و وولورین نیست .
                      لطفا تلاش کن که کامنت بعدیت بدون توهین باشه .
                      توهین کردن کار سختی نیست که امثال من نتونن انجامش بدن .

                      پاسخ

                    • DC در پاسخ به آریو

                      تیر 2, 1398

                      من اصلا توهین نکردم و سعی کردم مثل خودت باهات صحبت کنم.تقلید تقلیده حالا تو بگو الهام منم میگم حشمت.وقتی نمیخوای قبول کنی ددپول تقلید بوده داری در برابرش مقاومت میکنی و این ینی غیرت یا تعصب پس در نتیجه تو غیرت و تعصب بیجا داری.شوخی کردن جا و مکان داره و باید موقعیتو ببینی و بعد شوخی کنی اونهم شوخیِ درست و بجا نه الکی و بیمزه.اگه کله شق بودنشون شباهت نیست پس تفاوته؟
                      باشه 11 تا بگم خوبه؟:انتقام جویان 3 سال بعد از لیگ عدالت-مون نایت 36 سال بعد از دارک نایت-هاکای 23 سال بعد از کماندارسبز-آقای شگفت انگیز 10 سال بعد از پلاستیک من-دکتر استرنج 23 سال بعد از دکتر فیت-تانوس 3 سال بعد از دارک ساید-شاهین به تقلید از هاوک من-هالک 18 سال بعد از سالومون گراندی-کویک سیلور 24 سال بعد از فلش-بلک کت 39 سال بعد از کت وومن-ایکس من 3 یا 7 ماه بعد از دووم پاترول و…
                      خیلی خیلی هست من بی شرمانه تریناشو گفتم!
                      متاسفانه اینجا اطلاعاتتون کمه و باز هم بی اطلاع حرف زدید ولورین کاملا از نظر کله شقی مثل تیمبر ولف است.
                      درضمن من توهین نکردم اگه شما اینطور فک میکنید پس احتمالا جنبه بحث کردنتون ضعیفه.

                      پاسخ

                    • آریو در پاسخ به DC

                      تیر 3, 1398

                      اگه با شوخی من شما فلج شدین من ازتون عذر میخوام .
                      در مورد تقلیدایی که گفتین نصفشونو پایین توضیح دادم و مطمئنم که خوندی چون پایینتر کامنت دادی .
                      اگه اینا بیشرمانن پس امثال رد لایون ، گروه کبرا ، ردهود ، شخصیتی که فکر کنم اسمش شیلد بود ، انیمیشن ماورای بتمن و … چین ؟ فرا بی شرمانه ؟
                      تیمبر وولف تقریبا یه حیوونه . یه چیزی فراتر از خوی حیوانی که وولورین داره .
                      و من کجا بهتون گفتم بی اطلاعات یا بی منطق ؟ کجا ؟

                      پاسخ

                    • DC در پاسخ به آریو

                      تیر 3, 1398

                      این همه داری میگی توهین نکن خودت داری توهین میکنی و در ضمن شوخی شما از بس بی ارزش بود فلج نشدم!
                      در مورد اونایی که گفتی نصفشو توضیح دادم من کلشو بالا تر توضیح دادم! و مطمئن یه نیم نگاهی بهش ننداختی!
                      من با تقلید ردلایون کاملا موافقم اما معروف شد ازش فیلم ساختن؟بازی چی؟کارتون؟نه چون دی سی اکثر اوقات از این تقلید ها هیچی به جز کمیک نمیسازه ولی مارول…..
                      گروه کبری خیلی با اون گروه مارول فرق میکنه برای این که هر دو گروهند باید بگیم شباهت دارند؟
                      ببخشید کجای ردهود به شخصیت های مارول شباهت داره؟؟؟؟برای این که از تفنگ استفاده میکنه؟
                      بله ماورای بتمن هم تقلید هایی داشت که شبیه بود اما کمتر اوقاتش منم میخوام در مورد تقلید انتقام جویان از دی سی هم مقاله بنویسم که کم از ماورای بتمن نداره!
                      با حیوون بودن تیمبر ولف ما کاری نداریم مثلا من بگم پلنگ سیاه اصلا نسخه پلنگ انسانی نیست! صد در صد باید بگید که این حرف صحت نداره!ولورین هم از همه لحاظ شبیه تیمبر ولف هست فقط لوگان به جای این که تیغ هاش روی پنجولاش نباشه بالای دستاشه!
                      نیاز نیست که خودتون به بی اطلاعاتیتون اعتراف کنید من خودم از بی صحت بودن حرف های شما من فهمیدم که دارید سفسطه و مقلطه میکنید.
                      لطفا اول متوجه حرف خود شوید سپس آن را با من در میان بگدارید.

                      پاسخ

                    • DC در پاسخ به آریو

                      تیر 3, 1398

                      درضمن شیلد مال مارول

                      پاسخ

        • DC در پاسخ به DC

          خرداد 30, 1398

          بعد آریو جان یه چیز دیگه اینکه کل دنیا قبول داره ددپول از دث استروک تقلید کرده ولی (از ((نظر))شما این جوری نیست

          پاسخ

          • آریو در پاسخ به DC

            خرداد 30, 1398

            متاسفانه شما هم از اون افرادی هستی که میگن کل دنیا اینو گفته پس ما هم قبول کنیم .
            من دارم با منطق حرف میزنم ولی شما میگی کل دنیا اینو میگه پس بیاین به جای فکر کردن انتخاب کنیم .
            هی روزگار

            پاسخ

            • DC در پاسخ به آریو

              خرداد 31, 1398

              تو هم همراه منتطق عقل باش…
              هی روزگار…

              پاسخ

            • DC در پاسخ به آریو

              خرداد 31, 1398

              درباره اول متنت هم باید بگم که در تمام سایت های جهان هست وقتی درمورد تقلید های مارول از دی سی هم میزارن حتما توشون تقلید ددپول از دث استروک رو مینویسن…متاسفانه از اون افرادی هستی که با منطق واقعی همراه نیستی و حرف غیر منطقی میزنی!.
              ای خدای من!

              پاسخ

              • آریو در پاسخ به DC

                خرداد 31, 1398

                بازم حرفمو تکرار میکنم چون به خودتون زحمت خوندن کامنتم با دقت رو ندادین :
                شما ببین منطق چی میگه و بعدش حرفتو بزن . اگه همه قرار بود مثل شما فکر کنن که تغییری به وجود نمیاد .

                پاسخ

                • DC در پاسخ به آریو

                  تیر 1, 1398

                  من موارد مذکور رو از روی شواهد و تاریخ ساخت ثبت شده گفتم وشما هم میتونی بری تحقیق کنی با التفات به موارد خونده شده و تطبیق اونها با منطق و عقل به صحت مطالبی که بنده نوشته ام پی ببرید.

                  پاسخ

                  • آریو در پاسخ به DC

                    تیر 1, 1398

                    ببخشید من متاسفانه مجبورم دوباره حرفمو تکرار کنم :
                    من کِی گفتم سایتای مختلف نگفتن که ددپول از دث استروک تقلید نکرده ؟
                    من میگم شما ببین حرف من منطقی تره یا حرف سایتایی که میگن ددپول تقلید دث استروکه ؟

                    پاسخ

                    • DC در پاسخ به آریو

                      تیر 2, 1398

                      و متاسفانه شما از اون دسته از آدم هایی هستید که فقط حرف خودشون رو تایید و منطقی میدونند!به نظر این منطق کسایی که حرف خودشون رو قبول دارند…

                      پاسخ

                    • DC در پاسخ به آریو

                      تیر 2, 1398

                      به نظر من باید شما اول اطلاعاتتون در باره دث استروک و منطق کامل کنید و بعد با من بحث کنید…

                      پاسخ

                    • DC در پاسخ به آریو

                      تیر 2, 1398

                      و نیازی به تکرار حرف نیست چون من فهمیدم شما چی گفتید ولی متاسفانه شما نفهمیدید.

                      پاسخ

                • DC در پاسخ به آریو

                  تیر 1, 1398

                  اگر مارول تقلید نکرده چرا هیچ نوآوری در خلق آثار کمیک بوکی اش نداشته؟ چرا دقیق چند سال بعد از dc به فکر خلق شخصیتی با ویژگی های مشابه افتاده؟چرا اگر منشا الهام شخصیت های مارول در افسانه ها بودن مارول پیشدستی در خلق اثر نکرده است و دی سی زودتر اقدام به خلق شخصیت کرده؟ با نگاه به تاریخ خلق آثار مشابه به این نکته پی میبریم که مارول چند سال بعد از dc به فکر خلق شخصیتی با همون ویژگی ها افتاده و چرا مارول در خلق لباس و قدرت از دی سی الهام گرفته است؟

                  پاسخ

                  • آریو در پاسخ به DC

                    تیر 1, 1398

                    متاسفانه دوباره باید حرفمو تکرار کنم :
                    « مگه مسابقه هست که هرکی دیرتر کاراکترو درست کرد تقلیدکار باشه ؟ ددپول تقلید کرد ؛ ولی نه از دیسی . از نینجاها … »
                    احتمالا با این مثال حرفمو بهتر درک میکنی :
                    یه پسری هست که یه ساعت خیلی شیک میپوشه .
                    بعد تو میری همون ساعت اون پسره رو میخری .
                    بعد من میرم همون ساعتی که اون پسره خریده رو میخرم . الان من از شما تقلید کردم ؟

                    پاسخ

                    • DC در پاسخ به آریو

                      تیر 2, 1398

                      این قیاس مع الفارغ هستش.متاسفانه شما همش مثال بی ربط میاری قبل مثال آوردن به ربطش به موضوع هم نیم نگاهی داشته باش.شما از وجود سه ساعت و سه خریدار صحبت کردی که این ساعت ها تفاوتی باهم ندارن اما اینجا بحث بر سر سه شخصیت دث استروک و ددپول و نینجا کردی که در برخی نقاط جزئی تفاوت دارند البته این به این معنی نیست که ددپول از دث استروک تقلید نکرده باشه.
                      چقد مجبورم توضیح بدم تا از تعصب و بی اطلاعاتی بیرون بیای.

                      پاسخ

                    • آریو در پاسخ به DC

                      تیر 2, 1398

                      ببینین ، روش بحث کردن صحیح اینه که من دلیل میارم ، شما دلیلمو نقص میکنی ، من میگم چرا با حرفتون مخالفم و … اما الان شما نمیذاری . دلیلتو آوردی ، نقصش کردم . الان شما باید بگی چرا به نظرت هنوز حرفم اشتباهه نه اینکه بیای بگی من بی منطقم و …
                      ربطی به بحث نداره ولی من به غیر از الان کِی مثال آوردم که شما میگی «همش» مثال بی ربط میاری 😁
                      الان شما مثالمو کامل نفهمیدی .
                      ساعتای مثالم فزقی با هم ندارن چون روش به همراه داشتن شمشیر شخصیتای ددپول ، دث استروک و نینجا فرقی با هم ندارن .
                      خریدارا با هم فرق دارن چون شخصیتای مزبور با هم فرق دارن .

                      پاسخ

                    • DC در پاسخ به آریو

                      تیر 2, 1398

                      آریو جان شما فقط و فقط دارین دلیل میارین اما باز هم میگم شما دارید واقعیت رو انکار میکنید و فقط خودتون حرف خودتون رو قبول دارید متاسفانه من هرچی با دلیل و مدرک در مقابل شما حرف میزنم میگید نه من دارم درست میگم و دارد به من توهین میکنید ولی من طبق تاریخ و مراجع علمی مثل ویکی پدیا یا سایت های دیگه دارم حرف میزنم اما شما همش بدون این تاریخ ها و شباهت ها صحبت میکند…بله من دلیل رو نقض میکنم اما دلیل های بنی اسرائیل را برای این با حرفم مخالفی که اطلاعات شما درمورد کمیک بوک و شخصیت ها هنوز کامل نیست!من میزارم ولی شما این جوری فکر میکنی که من نمیزارم حرفت رو بزنی….
                      بله من هروقت دلیلم رو آوردم شما با مثال های بی ربط تقلید بی شرمانه ددپول از دث استروک و ردهود را نقض کردین.اگه دلیل خواسستی تو اکانت بعدی میگم.باشه نظرت اشتباهه چون:آقا جای شمشیر و تفنگ رو بی خیال که خودت دنبال اینایی و پشت این ها مانور میدی اگه ددپول شبیه دث استروک نیست پس چرا فامیلی هردوتاشون ویلسون هست؟چرا هردو قدرت زود درمانی دارند؟چرا هردو ویلون بودند؟چرا هردو در ارتش آموزش دیدند؟جرا هردو مهارت های نینجایی را بلدند؟چرا هردو در روی صورت هایشان نقص دارند؟ چراهر دو با ابر قهرمانان رابطه داشتند؟
                      اگه یه نیم نگاهی به فحش هات بکنی میفهمید که به جز الان هم مثال اوردید.
                      متاسفانه مثل شما نیستم و میفهمم و برای این میگم مثل شما نیستم که این همه از مدارک حرف بزنم (همه جوره) ولی هنوز هم متوجه نشدید.
                      متاسفانه شما دنبال شباهت های بسیار بی خود هستید تا فقط در مورد آنها صحبت کنید.
                      خواهش میکنم!خواهش میکنم که اول به متن های خودت نگاه کن بعد متن جدید بنویس و اطلاعات خودت هم کامل کن بعد صحبت کن
                      در ضمن در اینجا به کاربردن نق(ص) اشتباه است و به کار بردن نق(ض) درست میباشد…

                      پاسخ

                    • آریو در پاسخ به DC

                      تیر 2, 1398

                      خب ، استاد اول بحث بی ربط رو میگم : بله نقض درسته و نقص غلط . ولی منم به شما میگم اکانت غلطه کامنت درسته آقا دکتر 😂😂😂
                      من حرفامو بدون دلیل و مدرک میگم ؟ کجا دلیل نیاوردم ؟ میشه یکیو بگی ؟
                      در مورد شباهات ددپول و دث استروک :
                      قدرت زوددرمانی رو اگه اشتباه نکنم اولین بار وولورین داشته .
                      شما میخوای فرض کن که فامیلیش یه چیز دیگس . میخوای ببینی که جذابیت یه شخصیت چقدره ویبینی اسمش چی چیه ؟ یا میبینی شخصیت پردازیش چطوره ؟ یا میبینی تو صورتش نقص-ض ـی داره ؟
                      رابطه با ابرقهرمانا

                      پاسخ

                    • DC در پاسخ به آریو

                      تیر 3, 1398

                      ببخشید من کی گفتم شما بی دلیل و مدرک حرف زدید؟!
                      این درک شما از متن ادبی من هست!
                      قدرت زود درمانی مال تیمبر ولف هست(برای این که فکر کردی اشتباه شد)
                      بله اسماشون با هم فرق میکنه ولی درمورد جذابیت در تردیدم!(که اون هم نه ترخدا بیا اسمشم تقلید کن!)
                      مارول فقط طنز بودن رو به ددپول اضافه کرده!
                      بله مگه نمیدونی دث استروک و ددپول در صودتشون نقض داره؟
                      ببخشید جلوی شما اظهار نظر کردم مهندس کمیک!

                      پاسخ

                    • آریو در پاسخ به DC

                      تیر 3, 1398

                      بله راست میگی اشتباه کردم . تیمبر ولف اولین شخصیت با قدرت زوددرمانیه ( تا جایی که من میدونم )

                      پاسخ

                    • آریو در پاسخ به DC

                      تیر 3, 1398

                      من کجا بی دلیل حرف زدم ؟
                      در مورد غلط املایی ای که گرفتین بذارین منم چند اشتباه املایی و غیر املایی شما رو تصحیح کنم : تو این کامنت گفتین اکانت که مطمئنم منظورتون کامنت بود دکتر 😂
                      یه جا هم گفتین بلا نصبت که منظورتون بلا نسبت بوده .
                      من کجا فحش دادم ؟
                      کجا مثال زدم ؟
                      خواهش میکنم بگو .
                      تو انتخاب کلماتت هم بیشتر دقت کن .
                      داری خیلی خستم میکنی .

                      پاسخ

                    • DC در پاسخ به آریو

                      تیر 3, 1398

                      من گفتم بی دلیل حرف زدی؟
                      در مورد قلط املایی تو هم من چند مورد دارم که عبارت اند از:((لیاس(لباس)-ذاشتن(داشتن)-متشابهیه(متشابه هست) )) ببخشید غلط املایی های شما رو گرفتم مهندس!
                      اگه همت کنی و به کانتای قبلیت نگاه کنی میفهمی که فحش دادی. اگه هم یه آدم بی همتی خودم الان فحشات رو میگم:((متاسفانه باید حرفم رو (تکرار)کنم(همیشه حرف ها را برای چار پایان تکرار میکنند-احتمالا این مثال از حرفم رو بهتر (درک)میکنی(به معنی هنوز بچه ای)- شما با دلیل های الکی و بی منطق به طور غیر مستقیم گفتید دروغ گو)) بیشتر هم میخوای؟تعارف نکن! مهندس جان!
                      من نمیدانم چند بار باید حرفم را تکرار کنم اول به کامنت های قبلی تون نگاه کنید بعد بگید من کی مثال زدم؟باشه باز هم میگویم که کی مثال زدید:((احتمالا این(مثال) از حرفم رو بهتر درک میکنی یه پسره هست میره ساعت میگیره بعد من میرم همون ساعت رو میخرم یعنی من از شما تقلید کردم؟ این اول
                      دوم: به جز الان من کی (مثال) اوردم که تو میگی همش؟
                      تو انتخاب جمله هاتم دقت کن!
                      برای این خسته شدی که میخوای از روی دلیل های من درآوردی بنده را توجیه کنی!
                      درضمن اینجا مدرسه نیست!

                      پاسخ

                    • آریو در پاسخ به DC

                      تیر 3, 1398

                      شما داری موضوع مسخره ی «غلط» (که نوشتی قلط ) املایی رو بیش از حد کش میدی . باشه قبول غلط تایپی همون غلط املاییه .
                      و در مورد حرفایی که زدم . جدا به نظرت فقط بچه ها درک نمیکنن ؟ یعنی افرادی مثل من و تو همه چیو درک میکنن ؟ با این حال ازت عذر میخوام .
                      واقعا به نظرت اینکه دوباره حرفمو تکرار کردم یعنی بهت توهین کردم ؟ یعنی بهت گفتم خر ؟ به خدا قسم که منظورم این نبود و فقط میخواستم بهت یادآوریش کنم و بهت فقط یه پیشنهاد دادم که بیشتر به کامنتام توجه کنی .
                      بیا کلا این بحث مزخرفو تمومش کنیم و همون بحث کمیک بوکیمونو ادامه بدیم .

                      پاسخ

                    • آریو در پاسخ به DC

                      تیر 3, 1398

                      بعد میشه بگی من به جز قضیه ی ساعت کِی مثال آوردم ؟
                      یعنی این عبارت یه مثاله ؟
                      « به جز الان من کی مثال آوردم که میگی همش »

                      پاسخ

                    • DC در پاسخ به آریو

                      تیر 3, 1398

                      نمیدونم این رو باید از خودت بپرسی منم خوب متوجه مثال دومیت نشدم(خودت گفتی الان مثال اوردم)

                      پاسخ

                    • دیسی در پاسخ به آریو

                      خرداد 18, 1399

                      بابا جان من ول کنید تورو خدااااااا منم دیسی فنم اما به قران ول کنید

                      پاسخ

                    • آریو در پاسخ به DC

                      تیر 3, 1398

                      و یه غلط املایی از دستم در رفت که بگم و اون هم «میزارم» بود که منظورتون «میذارم» بوده احتمالا .
                      و من روی شمشیر و تفنگ مانور میدم ؟ یه نگاهی به اولین کامنتت تو این مقاله بنداز پس . به من چه که اطلاعاتت درباره ی شباهت دث استروک و ددپول تا قبل از خوندن کامنت اشکان به شکل نگهداری شمشیر و تفنگاشون ختم میشد ؟!
                      مورد شباهات ددپول و دث استروک :
                      قدرت زوددرمانی رو اگه اشتباه نکنم اولین بار وولورین داشته .
                      شما میخوای فرض کن که فامیلیش یه چیز دیگس . میخوای ببینی که جذابیت یه شخصیت چقدره ویبینی اسمش چی چیه ؟ یا میبینی شخصیت پردازیش چطوره ؟ یا میبینی تو صورتش نقص-ض ـی داره ؟
                      رابطه با ابرقهرمانا هم شخصیتای زیادی قبل از دث استروک با ابرقهرمانا رابطه داشتن مثل کت وومن ، سایکلاپس ، بلک کت ، بتمن و …

                      پاسخ

                    • DC در پاسخ به آریو

                      تیر 3, 1398

                      و بهتر به کامنت های قبلیت یه نگاهی کنی که گفتی جای شمشیر و تفنگاشون یکیه.
                      در مورد اسمشم باید بگم که نه ترخدا بیا از اسمشم تقلید کنید!
                      قدرت زود درمانی هم مال تیمبرولفه.
                      جذابیت دث استروک خیلی از ددپول بیشتر میشد(اگه فیلمش رو میساختن).
                      شخصیت فقط پردازی ددپول با دث استروک فرق می کنه بقیه چی؟
                      تو صورت دث استروک نقض وجود داره همون طور که تو صورت ددپول نقض وجود داره.

                      پاسخ

  13. آریو

    اردیبهشت 30, 1398

    spidey.ir/مقالات/top-news/top-15/5554-15-دفعه-ای-که-دی-سی-از-روی-ایده-های-داستانی-مارول-تقلید-کرد.html
    به نظرم اگه با این مقاله موافق بودید مقاله ای که لینکشو دادم با نظراتش (مخصوصا نظر سی و شیشمی) بخونین .
    اگر هم مثل من مارول فنین این مقاله هه خیلی بهتون حال میده .

    پاسخ

  14. Dark knight

    فروردین 1, 1398

    وقتی شخصیت های دی سی شبیه ماروله شما میگید تقلید کرده اما وقتی مارول شبیه دی سی میگید الهام گرفته! من اصلا بیشتر مقاله های شما رو میخونم میبینم که طرفدار مارول هستید و از دی سی بیشتر ایراد میگیرید. کامنت ها رو هم که میخونم میبینم که میگن شبیه هم هستن تقلید نکردن! درسته ددپول از نظر رفتاری شبیه دث استروک نیست اما از نظر ظاهری کاملا شبیه هم هستند. ارو و هاکای هم همینطور فلش و کوئیک سیلور هم فقط قیافه و رنگ لباسشون فرق میکنه اونوقت دارید میگید تقلید نکرده؟

    پاسخ

    • آریو در پاسخ به Dark knight

      اردیبهشت 12, 1398

      کلا تقلید بیشتر وقتا همون الهام گرفتنـه . اشتباه میکنن که به شباهت شخصیتا میگن تقلید (باز هم میگم بیشتر وقتا)

      ولی الان به نظرت اینکه لباس شخصیتا شبیه هم باشن میشه تقلید؟ اصلا الان کجای دث استروک و ددپول شبیه همه ؟

      پاسخ

      • DC در پاسخ به آریو

        خرداد 17, 1398

        خب میخوای بدونی کجای دث استروک شبیه ددپوله؟باشه بهت میگم ((داشتن کمربند های مشابه البته دث استروک از اون آرم های مزحک رو کمر بندش نداره داشتن تفنگ و شمشیر دو رنگ بودن ماسک ها)) ردهود و ددپول هم از نظر ظاهری شبیه همن برای این که خیالت از این که ردهود از ددپول قدیمی تره میتونی بری زومجی نوشته ردهو در سال 1983 خلق شده و ددپول در سال1991

        پاسخ

        • آریو در پاسخ به DC

          خرداد 17, 1398

          ولی اینو قبول دارم که دیسی توی بخش درست کردن لوگو خیلی از مارول بهتره

          پاسخ

          • DC در پاسخ به آریو

            تیر 2, 1398

            خواهش میکنم

            پاسخ

            • آریو در پاسخ به DC

              تیر 2, 1398

              از شما تعریف نکردم 😁

              پاسخ

              • DC در پاسخ به آریو

                تیر 3, 1398

                منم نگفتم که با منی
                مهندس!

                پاسخ

  15. SH

    دی 15, 1397

    مارول است و اسکی …😐😑

    پاسخ

  16. رضا نادی

    آذر 28, 1397

    سلام ودرود برشما ممنون از این مقاله ی عالی خیلی خوب بود

    پاسخ

  17. آریا

    مهر 28, 1397

    هاک آی از گرین آرو تقلید نکرده ؛ کماندارهای دقیق همیشه تو افسانه ها بودن!
    کوییک سیلور از فلش تقلید نکرده . کیه که قبل از شناختن شخصیت های کمیک بوکی ، به فکر سرعت بالا نیفتاده باشه؟!
    ددپول که دیگه اصلا از دث استروک تقلید نکرده !!! یعنی چون هردوتا تو استفاده از شمشیر و انواع تفنگ ماهرند ، ددپول از دث استروک تقلید کرده؟؟؟ ددپول و دث استروک از نظر اخلاقی و رفتاری باهم هیچ هیچ هیچ گونه اشتراکی ندارن!
    بقیه ی الهام گرفتن ها هم باعث شده یه شخصیت جالبتر ساخته بشه!(به جز الهام گیری آیرون من از بتمن)

    پاسخ

    • Sina در پاسخ به آریا

      دی 8, 1397

      من همین الان از ی سایت دیگه دیدم نوشتم دیسی از مارول تقلید کرده که کامل پاچه خارن بعد قبل از اینکه دیسی سریال هاشو و فیلم هاشو پخش کنه انیمیشن های قهرماناشو پخش میکرد و این مقاله کاملا درسته سریال ارو تو سال ۲۰۱۱پخش شد فکر کنم بعد هاک آی تو سال ۲۰۱۳تو انتقام جویان دیده شد ددپول هم مثل دث استروک یک قدرتایی داره ک نمیکشدتش ولی دث استروک درمان شد فقط تفاوتشون اینکه ددپول نقش خوبو بازی میکنه ولی اسلید نقش بد وفلش ک توانایی سرعت خیلی بالایی داره زود تر ب فکر دیسی رسید تا مارول مارول میتونست زود این شخصیتو بسازه اما ب ذهنشون نرسیده بعد از اینکه دیسی سریالشو ساخت خوششون اومد تقلید کردن اتم هم زود تر از مرد مورچه ای خودشو نشون داد

      پاسخ

      • Amir در پاسخ به Sina

        بهمن 25, 1397

        نه هاک ای توی سال 2011 هم بودش

        پاسخ

      • آریو در پاسخ به Sina

        اردیبهشت 12, 1398

        متاسفانه جدیدا سایتایی که فرق شباهت و تقلید رو نمیدونن زیاد شده .

        ولی وقتی اینو نمیدونی که این شخصیتا اول تو کمیک بودن بعد اومدن تو فیلم و غیره نباید به خودت اجازه بدی که کامنت بذاری 😉

        پاسخ

    • Fatima در پاسخ به آریا

      فروردین 1, 1398

      انقد دلیل‌های الکی نیار حقیقت و قبول کن

      پاسخ

      • آریو در پاسخ به Fatima

        اردیبهشت 12, 1398

        الان با کدوم تیکه ی حرفم مخالف بودی ؟ به نظر خودم حرفم کاملا منطقیه . هر کی با حرفم مخالفه با دلیل توضیح بده .

        پاسخ

    • اشکان در پاسخ به آریا

      اردیبهشت 19, 1398

      قشنگ از طرز تفکرت ضایع ست یه بچه سال به تمام معنایی بچه سال “کماندار های دقیق همیشه تو افسانه ها بودن” خب بچه سالی دیگه اینا کماندارن درست ولی همینا تو سخت ترین شرایط (حالا برای الیور شده جزیره برای کلینت شده یکی از سازمان های روسیه) آموزش دیدن
      بچه سال کوئیک سیلور از فلش تقلید نکرده په چرا زود تر نساختنش؟
      بچه سال خالقان خود ددپول گفتن ما ورژن بانمک دث استروک رو آوردیم تو مارول هر دو نظامی بودن هر دو همسر داشتن هر دو ویلنن هر دو با شمشیر و تفنگ میجنگن هر دو آموزش های نینجایی دیدن هر دو با ابرقهرمان ها رابطه داشتن هر دو فامیلیشون ویلسونه و هر دو نقصی توی صورتشون به وجود اومد و هردو قدرت زنده موندن دارن حالا تو میخوای بگی نه مثل این میمونه تو گوش خر آیت الکرسی بخونن

      بقیه ی *اسکی ها باعث ساخت یه شخصیت جالب تر شدن؟ چند تا کمیک خوندی؟ چی راجب دارک ساید میدونی؟ چی راجب سولومون گراندی میدونی هیچی چون یه احمقی که مغزت که یه سری تفکرات باطل توسط نظام امپریالیسمی بهت القا شده

      پاسخ

      • آریو در پاسخ به اشکان

        اردیبهشت 19, 1398

        اولا به نظرم خیلی با ادب نیستی ، من وقتی که نظرمو نوشتم به کسی توهین نکردم [•-•]

        دوما هم که اگه به آموزش دیدن تو شرایط سخت باشه ، کاپیتان آمریکا یه هفت هشت ماهی زودتر از گرین ارو خلق شد .

        سوما درباره ی فلش چون مارول تو اون موقع هنوز موتور شخصیت سازیش راه نیفتاده بود . الان منطقیه من بگم فلش تقلید کرده چون که همه ی ما به فکرمون سریع بودن رسیده ؟ من خودم قبل از اینکه بدونم فلش و کوییک سیلور کین ، به فکرم رسیده بود که چقد سرعت زیاد خوبه ! ماهیو هر وقت از آب بگیری تازس …

        چهارما در مورد تقلید از دث استروک هم بگم که خالق ددپول گفته از فیلم twins برا خلق ددپول الهام گرفته cbr.com/deadpool-rob-liefeld-twins/
        پنجما به نظرت خالق ددپول از دث استروک تقلید کرده چون هر دوتاشون زن داشتتن ؟ باشه خندیدم 😂

        ششما بعدشم که تو گوش خر یاسین میخونن نه آیت الکرسی 😉

        هفتما کمیک هم یه پونصدتایی خوندم

        هشتما درمورد دارکساید هم بگم که به نظرم تو کمیک جذابیت ثانوس با دارکساید برابره ، وای تو فیلم جذابیت ثانوس خیلی خیلی خیلی خیلی بیشتره

        نهما سالومون گراندی هم به نظرم از هالک جذاب تر نیست

        دهما شونزده سالمه

        یازدهما در آخر هم بگم که درسته خیلی وقتمو گرفتی ولی با این حال چون از ضایع کردن نوابغی مثل تو لذت میبرم بازم وقتمو بگیر .

        دوازدهما که اگه میخوای یه تقلید بگی میتونی بگی تقلید کاپیتان آمریکا از شخصیت shield (که البته شخصیت جالب تری خلق شد )

        پاسخ

        • عباس در پاسخ به آریو

          اردیبهشت 20, 1398

          درسته این بار یکمی تاخیر افتاد
          نظرات اضافی حذف شدن
          مرسی آریو جان

          پاسخ

          • آریو در پاسخ به عباس

            اردیبهشت 20, 1398

            دستتون درد نکنه

            پاسخ

      • Darya در پاسخ به اشکان

        اردیبهشت 19, 1398

        اولا بزرگی به عقله نه به سال آقای اشکان به ظاهر محترم،اینکه به عنوان توهین یکیو بچه سال خطاب میکنی،نشانگر دقیقی از ضعف شخصیتی خودتونه
        قبل از اینک مثال تو گوش خر یاسین خوندن و بامزش کنین و به کار ببرین مطمعن بشین یاسین و دارین درست میخونین😁ولورین هم دهه هفتاد خلق شده و قدرت خوددرمانی رو داره!
        توروخدا جمله بندی جمله آخرتو بخون یبار😂😂😂فک کنم شاخ ترین کلمه ای که بلد بودی امپریالیسمه چون هیچ ربطی نداشت به بحث مزبور😎

        پاسخ

      • عباس در پاسخ به اشکان

        اردیبهشت 20, 1398

        سلام،
        نظرت منتشر شده آریو جان 😉

        پاسخ

      • DC در پاسخ به اشکان

        تیر 1, 1398

        خخخ دمت گرم لایک…

        پاسخ

        • DC در پاسخ به DC

          تیر 2, 1398

          با اشکان بودم

          پاسخ

          • آریو در پاسخ به DC

            تیر 2, 1398

            باشه دلایل من نقش نارگیلو دارن 😶

            پاسخ

            • DC در پاسخ به آریو

              تیر 3, 1398

              منظورم اون حرف اشکان بود که گفت:
              فکر کنم از نظام امپریالیسمی بهت القا شده خندیدم . :/

              پاسخ

      • Mohamad در پاسخ به اشکان

        خرداد 15, 1399

        بهت قول میدم یکم دیگه فکرکنی فحش های جدید تر و بهتری به ضحنت میرسه😂😂شما ها همینین کم که میارین فحش میدین جمع کنین بابا

        پاسخ

  18. محمدرضا

    مهر 28, 1397

    به نظر من فقط دث اساروک غلطه !
    ددپول بسیار پر حرفه و بی ادب
    از اون طرف دث استروک بسیار کم حرف و جدی
    و در ضمن اینم بگم که خلق شدن ددپول فقط بخاطر مرد عنکبوتیه که نویسنده ها با هم رفیق بودن بعد خالق ددپول می بایست قیافه ی کلی نوجوان با صورت های دشوار سخت بکشه در صورتی که طراح اون زمانه مرد عنکبوتی خیلی راحت تر میتونست مردعنکبوتی رو بکشه و اینجوری خالق ددپول سعی کرد شخصیتی بسازه به نام ددپول که با مرد عنکبوتی هم رفیقه و چند تا کمیک مشترک هم دارن!

    پاسخ

  19. مارولی ترین

    مهر 28, 1397

    تنها چیزی که میدونم تو این چنتا درسته تانوس دیگه بقیش چرته،اینایی که شما نوشتید نمیشه اسمشون رو تقلید گذاشت اینا بیشتر شباهت های این شخصیت ها با هم هستند.

    پاسخ

  20. نه بابا پدر از پسر تقلید کرده واقعا عباس اقا ….

    پاسخ