10 شخصیت مارول که از دی سی الهام گرفته شده اند

شاید اگر طرفدار مارول باشید باور این حقیقت برایتان دشوار باشد، اما واقعیت این است که مارول همیشه تلاش کرده شخصیت هایی مشابه کامیک دی سی را خلق کند. برای مثال، لباس قرمزآبی مرد عنکبوتی شبیه لباس سوپرمن است و شنل قرمز ثور هم یادآور شخصیت های دی سی است. چنین به نظر می رسد که برخی از شخصیت های مارول با الهام از شخصیت های کامیک دی سی خلق شده اند. البته دی سی هم از مارول الهام گرفته اما نه به اندازه مارول. در اینجا فهرستی از شخصیت های مارول که از کامیک دی سی الهام گرفته شده اند را به شما معرفی می کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. تانوس (1973) و دارک ساید (1970)

دو نیمه خدای قدرتمند ویلن که با یک ضربه می توانند جهان هستی را نابود کنند. دارک ساید (Darkseid) دی سی برای اولین بار در سال 1970 خلق شد و سه سال بعد تانوس (Thanos) قدرتمند مارول معرفی شد. هردوی آن ها دارای چنان قدرتی هستند که می توانند برای رسیدن به هدف خود همه چیز را از پا در آورند. با توجه به شباهت زیاد این دو، مسلما مارول از دی سی الهام گرفته است.

همچنین بخوانید: 25 ابر قهرمان قدرتمند تمام زمان‌ها به همراه تصاویر


9. سندمن (1963) و کلی فیس (1940)

مارول و دی سی دو شخصیت دارند که از گل ساخته شده اند. کلی فیس (Clayface) یا صورت گلی دی سی در سال 1940 خلق شد اما در سال 1971 توانایی تغیر شکل پیدا کرد، که دو سال بعد مارول سندمن (Sandman) را معرفی نمود. هردوی آن ها می توانند با استفاده از گل و شن چهره، اندازه و حجم خود را تغییر دهند.

همچنین بخوانید: فیلم‌های ابرقهرمانی مارول را با چه ترتیبی ببینیم؟


8. مرد آهنی (1963) و بتمن (1939)

اگر به شباهت این دو پی نبرده اید باید بدانید این دو شخصیت، شخصیت های میلیاردی هستند که در حقیقیت قدرت ابرقهرمانی ندارند. آن ها تنها با کمک منابع، لباس، سلاح و گجت های خود را تغییر می دهند. بتمن (Batman) حدود 24 سال پیش از مرد آهنی (Iron Man) به وجود آمد و تنها تفاوت این دو این است که تونی استارک هویت خود را تغییر نمی دهد.

همچنین بخوانید: 25 شخصیت قدرتمند دنیای مارول از بین ابرقهرمانان و ابرشرورها


7. هاک آی (1964) و گرین ارو (1941)

گرین ارو (Green arrow) دی سی در سال 1941 و هاک آی (Hawkeye) مارول در سال 1964 پدید آمدند. هردوی آن ها از اعضای قهرمان تیم های ابرقهرمانی دنیای خود هستند. هردویشان در کودکی والدین شان را از دست داده و برای بقا به دستورالعمل هایی پایبند شده اند. گرین ارو با قناری سیاه رابطه داشت و هاک آی با بیوه سیاه. عجیب تر اینکه هردویشان کشته شده و به زندگی بازگشته اند.

همچنین بخوانید: تمام فیلم های ابرقهرمانی که موفق به کسب جایزه اسکار شدند


6. بیوه سیاه (1964) و قناری سیاه (1947)

قناری سیاه (Black canary) و بیوه سیاه (Black widow) ابرقهرمان های زنی هستند که هیچ قدرت ابرقهرمانی ندارند. در حالی که قناری سیاه بعدها توانست با صدای بلند فریاد بزند. هردوی آن ها هنرهای رزمی را آموخته و لباس های سیاه مشابه می پوشند. هردوی آن ها از اعضای تیم های ابرقهرمانی دنیای خود هستند.

همچنین بخوانید: 50 فیلم ابرقهرمانی برتر تاریخ سینما تا به امروز + تصاویر


5. کوئیک سیلور (1964) و فلش (1940)

اگرچه فلش (Flash) دی سی محصول یک اشتباه آزمایشگاهی بود که به او اجازه داد تا با سرعت زیاد گشت بزند، اما کوئیک سیلور (Quicksilver) مارول فرزند مگنیتو بود که ویژگی های مشابه جهش یافته های مردان ایکس را داشت. فلش شخصیت پرسرعت اصلی دنیای کامیک دی سی بود که مارول ویژگی اصلی آن را برداشت.

همچنین بخوانید: 9 فیلم جذاب DC (دی‌سی) که در آینده نزدیک اکران خواهند شد


4. مرد مورچه ای (1962) و اتم (1961)

اتم (Atom) و مرد مورچه ای (Ant Man) می توانند اندازه شان را از خیلی کوچک تا خیلی بزرگ تغییر دهند. هردوی آن ها پزشک بوده و در زمینه خود نابغه هستند. اتم دی سی نسخه اصلی است که یک سال پیش از مرد مورچه ای مارول خلق شد.

همچنین بخوانید: 10 فیلم ابر قهرمانی که منتظر اکران آن‌ها هستیم


3. ددپول (1991) و دث استروک (1980)

هردویشان ویلن بوده و ضدقهرمان محسوب می شوند. دث استروک (Deathstoke) یا کشتار دی سی در سال 1980 و به عنوان یک سرباز با شمشیر و سلاح، خلق شد. 11 سال بعد که ددپول (Deadpool) معرفی شد، آنقدر به دث استروک شبیه بود که نویسندگان به این نکته پی برده و او را یک پارودی یا هجو می دانستند. هردوی آن ها جز ارتش بوده و از توانایی هایی چون شفا بهره می برند. هردویشان از سلاح و مواد منفجره استفاده می کنند. اگر این موارد کافی نیست باید بدانید که نام اصلی دث استروک «اسلید ویلسون» و نام اصلی ددپول «وید ویلسون» است.

همچنین بخوانید: 8 فیلم ابر قهرمانانه در سال 2017 از بدترین تا بهترین


2. ولورین (1974) و تیمبر ولف (1964)

تیمبر ولف (Timber wolf) و ولورین (Wolverine) در نتیجه آزمایشاتی که رویشان انجام شده به قدرت هایی دست یافته و توانایی هایشان مشابه است. هردویشان قدرت ها و توانایی های ابرقهرمانی، مانند بویایی و شفا، دارند. تنها تفاوت آن دو این است که تیمبر ولف پنجه داشته در حالی که ولورین در داخل دستانش شمشیر دارد.

همچنین بخوانید: بیوگرافی کامل هیو جکمن به همراه 66 حقیقت جالب درباره زندگی او


1. هالک (1962) و سالومون گراندی (1944)

بدون شک هالک (Hulk) یکی از محبوب ترین شخصیت های دنیای کامیک مارول است. او نابود ناپذیر بوده و اگر خشمگین شود هیچ چیز در دنیا نمی تواند خشم حیوانی او را متوقف کند. بروس بنر تلاش کرد تا هویت حقیقی او را، که در نتیجه شخصیت مهیب اش از دست رفته، باز یابد. در هر صورت سالومون گراندی (Solomon Grundy) دی سی دقیقا شبیه اوست و 18 سال پیش از هالک مارول پدید آمد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. درست است که مارول شخصیت‌های زیادی را از دی سی الهام گرفته است، اما باید قبول کنیم که معرفی شخصیت‌ها توسط مارول بهتر از دی سی صورت گرفته؛ حداقل در جهان سینمایی که اینطور بوده است. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

دیدگاه‌ها (193)

بستن فرم

  1. کیارش

    شهریور 24, 1398

    مارول تقلب نکرده شخصیت پردازی کرده . مارول شخصیت های شبیه به ویلین ها ابرقهرمان ها و… های دی سی درست کرده اون شخصیت های دی سیو بهتر جلوه داده مثلا دارک ساید (که اصلاشبیه به تانوس نیست)) قطعا دارک ساید داخل جاستیس لیگ 2 یکئ موجود تک بعدیه

    پاسخ

  2. فرحان

    شهریور 7, 1398

    باید باور کنیم تو دنیای سینمایی مارول بهتر بوده ولی اقا اریو شما برو از کمیک خون ها ببپرس کدوم کمیک بهتره. شک نکن میگن دی سی. مارول به خاطر سینما که مارول شده اگر نه اگه سینما نبود اصلا ماورل وجود نداشت. شما برو کمیک های مارول رو با فیلم هاش مقایسه کن اگه یک وجه تشابه پیدا کردی. بعدشم اون کارگردانه که فیلم رو قشنگ میسازه نه کمیک

    پاسخ

    • آریو

      شهریور 8, 1398

      شخصیت سوپرمن قهر میکنه و نمیاد به کمک زمین …
      اگه لوییز لین نبود که سوپرمن ککش هم نمیگزید…
      زمین هم کن فیکون میشد …
      اتفاقا دیسیه که فیلم هاش رو شبیه کمیک نمیسازه…
      این حرف که کارگردان فیلم رو قشنگ میسازه نه کمیک هم غلطه…
      کارگردانی که شخصیت پردازی کاراکتر تو کمیک رو بخواد تغییر بده از دید کمیک فنا منفور میشه…

      پاسخ

    • shayan

      شهریور 8, 1398

      ببین دوست عزیز خیلی از مردم(مثل خودم)حال و حوصله کمیک خوندن ندارن و زیاد خوشسون نمیاد بنابراین فقط به فیلما بسنده میکنن…..
      خوب ساختن فیلم مطمئن باش حتی از خوب نوشتن کمیک هم مهمتره

      پاسخ

    • یاسین

      شهریور 12, 1398

      آقای باهوش.کافیه بری یه سرچ ساده بکنی تا بفهمی سی ساله که کمیک های مارول پرفروش تر از دی سی بوده.

      پاسخ

  3. امیرمهدی

    مرداد 13, 1398

    هم مارول از دی سی تقلید کرده هم دی سی از مارول ولی مارول از دی سی بیشتر تقلید کرده

    پاسخ

    • آریو

      مرداد 13, 1398

      باشه

      پاسخ

      • فرحان

        شهریور 7, 1398

        چرا الکی میگین باشه. لااقل رو حرفتون وایسید

        پاسخ

    • MOHAMMAD

      مرداد 28, 1398

      میشه تقلید های دیسی رو بگی اخه تا اونجا که من میدونم شخصیت های اصلی دیسی همه شون زمان اومدن که مارول هنوز تقریبا وجود نداشت

      پاسخ

      • آریو

        مرداد 28, 1398

        پایینتر گفتم.

        پاسخ

      • یاسین

        شهریور 12, 1398

        آقای باهوش تنها شخصیت های اصلی دی سی که قبل از تشکیل مارول اومدن بتمن و سوپرمن بودن. تازه از تقلید های دی سی از مارول میشه به :آکوآمن(1943) از نیمور(1941)-بلو بیتل ( که هیچکس نمیشناستش از بس که شخصیت افتضاحیه) از اسپایدرمن-سایبورگ از آیرون من-رد هود از سرباز زمستان(هردوشون دستیار یه قهرمان بودن که بعدا شرور شدن) و … اشاره کرد.

        پاسخ

    • یاسین

      شهریور 12, 1398

      اتفاقا دی سی بیشتر از مارول تقلید کرده(فقط کافیه سرچ کنی تا بفهمی) ولی شخصیت های مارول که از دی سی الهام گرفتن معروفترن چون مارول تونسته با شخصیت پردازی اونا اونا رو از همتایان خودشون بهتر کنه.همین دلیل برتری ماروله.

      پاسخ

  4. میلاد

    مرداد 13, 1398

    لطفا یه شخصی رو بیارید مقاله بنویسه که اهل کمیک باشه نه اینکه صرفا به سال های خلق کاراکتر ها دقت کنه و یه چیز پرت بگه
    اگه من دفاع راست تو تیمم پیدا میکنم و یه نفر دیگم دفاع راست میگیره صرفا تقلید نیست بلکه نیازه اسکلت تیمشه

    هر کمپانی کمیک بوکی نیاز داره که یه قهرمان داشته باشه که ثروتمند باشه این که بتمن و آیرون من رو بهم دیگه نسبت دادی یه فاجعه تو جامعه ی کمیک بوکی بود خود شخصیت بتمن اصلا تقلید از زورو هستش ماشین سیاه اسب لباس های سیاه دستیار آلفرد و دستیار زورو
    خود دی سی که از شخصیت آیرون من دو بار تقلید کرده و راکت سرخ و اتم رو خلق کرده جفتشون نابغه ی تکنولوژی در داخل لباس زره ای

    میگی هالک از یه شخصیت تقلید کرده شرمنده که دومزدی از هالک تقلید کرده هالک هر وقت عصبی میشه قوی تر میشه دومزدی هم همینطور رنگشم خاکستریه اشاره به هالک اولیه داره

    خنده دار تر از هاک آی و گرین ارو رو تقلید میدونین خب هر ماجرایی به یه کماندار نیاز داره از عصر باستان رابین هود و آرش کمانگیر تو کل دنیا بوده تا الان خودگرین ارو که از رابین هود تقلید کرده خب یکم فکر کنید
    خودم بخوام بگم دی سی چی تقلید کرده ده تا مقاله باید بنویسم اما خنده دار ترینش بلک اسپایدر که از اسپایدر من تقلید کرده فقط تفاوت ک خلاقیتش این بود که آرم عنکبوت از رو سینش میره رو کلش

    یا گروه کبری رو چی میگین که تقلید کامل از گروه هایدراس ؟
    یا کمیک تلاقی رو چی میگین که مو به مو از کمیک جنگ پنهان تقلید کرده
    یا کمیک بازگشت کاپتان آمریکا رو چی میگین که تیر میخوره و میره تو گذشته و برمیگرده به زمان حال سال بعدش کمیک بازگشت بروس وین رو ساختن که بتمن تیر میخوره و طی پروسه ی کاپتان آمریکا میره گذشته و میاد حال

    پاسخ

    • آریو

      مرداد 13, 1398

      👍
      مارول هم تقلید داشته ولی اصلا اونقدر زیاد نیست که تو مقدمه مقاله با قاطعیت بگه دیسی هم از مارول الهام گرفته ولی نه به اندازه مارول!
      الان که دارم مقدمه رو دوباره میخونم میبینم این مقاله چقدر غیر حرفه ای بوده!
      میگه لباس قرمز آبی اسپایدرمن تقلید از سوپر منه و شنل قرمز ثور از کاراکترای دیسی!!!

      پاسخ

      • عباس

        مرداد 13, 1398

        سلام آریو جان،
        اگه به انگلیسی درباره الهام گرفتن مارول و Dc از همدیگه سرچ کنی میتونی چند تا مقاله درباره الهامات مارول از DC پیدا کنی ولی برعکسش از سایت معروفی وجود نداره (حداقل من نتونستم پیدا کنم). شاید مهم ترین دلیلش این باشه که بیشتر کاراکترای مارول بعد از کاراکترهای DC خلق شدن و ممکنه حتی ناخواسته شباهت هایی به کاراکترهای قدیمی تر DC داشته باشن.
        و اینکه تو مقدمه مقاله نگفته که لباس اسپایدی “تقلید” از لباس سوپرمنه، نوشته شده شبیهشه و شنل ثور هم شبیه شنل سوپرمنه که خب عین واقعیته!
        این تکه متن مقدمه هم برای فضاسازی ادامه مقاله نوشته شده. اگر چه ترجمه مستقیم مقاله انگلیسی هم هست.

        پاسخ

        • آریو

          مرداد 14, 1398

          در مورد مقدمه ی مقاله بنظر من سایتی که اینو نوشته اشتباه کرده و از اینکه سایت شما رو سرزنش کردم عذر میخوام.
          بله نگفته تقلید ولی حتی بنظرم اشاره بهش هم کار خوبی نبود.
          این مثل این میمونه که بگیم سوپر من از بارسا الهام گرفته چون لباس هردو قرمز و آبیه! صد درصد این جمله غلطه!

          پاسخ

    • عباس

      مرداد 13, 1398

      سلام میلاد جان،
      توی سرتاسر این مقاله حتی 1 بار هم از کلمه تقلید استفاده نشده، بین تقلید و الهام گرفتن از زمین تا آسمون فاصله هست.
      شما دقیقا 11 بار از کلمه تقلید توی کامنتتون استفاده کردید که مشخص میکنه دقیق منظور مقاله رو متوجه نشدید.
      از نظر من اینکه یک کاراکتر از کاراکتر دیگه ای الهام گرفته شده باشه اصلا ایراد محسوب نمیشه، نمیدونم چرا بعضی طرفدارای مارول تو نظرات اینقدر از لفظ تقلید استفاده میکنن و مقاله رو میکوبن 🤔

      پاسخ

      • آریو

        مرداد 14, 1398

        عباس جان من هم از شما عذر میخوام.
        اینقدر تو کامنتا از کلمه ی تقلید استفاده شد که ذهنم رفت به سمت اینکه مقاله درباره ی تقلید هست.

        پاسخ

        • عباس

          مرداد 14, 1398

          اختیار داری آریو جان 🌹
          من به این خاطر اینو گفتم چون لفظ تقلید بار منفی داره و نشون دهنده ضعف اون کسی هست که تقلید کرده،
          ولی الهام گرفتن ایرادی نداره شاید حتی کاراکتر بهتری نسبت به کاراکتر قبلی بوجود بیاد،

          پاسخ

  5. دانیال

    مرداد 12, 1398

    مارول همیشه خدا قهرمانان دی سی رو دزدیده و از روشون تقلید کرده مثل بلک پنتر که فقط یه شنل کم داره تا بشه بتمن دوستان من تحقیقات زیادی رو روی تاریخچه مارول و دی سی کردم و باید بگم درسته که در سال های اخیر فیلم های مارول سینما رو ترکوندن و جای رقابت برای فیلم های دی سی نزاشتن اما باید بگم پتانسیل و محبوبیت قهرمانان دی سی خیلی بیشتره باید افسوس خورد که فیلم نامه های مزخرف در دی سی جا خوش کردن و باعث شکست بزرگ دی سی شدند حتما فانوس سبز رو یادتونه که چه فیلم بدی از آب در اومد در حالی که شخصیت فانوس سبز یک ابر قهرمان محبوب بود بسیار محبوب تر از سری کمیک های نگهبانان کهکشان اما مارول تونست با یک فیلم نامه درجه یک نگهبانان کهکشان رو که داشتند از یادها میرفتن رو محبوب تر از همیشه به زندگی برگردونه من رقابت بین مارول و دی سی رو خیلی دوست دارم اما اگه دی سی شکوه قبلشو میخواد پس بگیره باید اونایی که فیلم نامه هاشو مینویسن رو اخراج کنه و چند نفر آدم خلاق و نوآور استخدام کنه

    پاسخ

    • آریو

      مرداد 13, 1398

      بلک پنتر بجز قیافش هیچ شباهتی به بتمن نداره!!! آیا چون کاستومشون شبیه هم هست باید بگیم که تقلید کرده؟!
      اتفاقا پتانسیل کاراکترای مارول برای سینما بیشتره اما پتانسیل کاراکترای دیسی برای انیمیشن و کمیک خیلی بالاس؛ چون که کاراکترایی که قابل درک باشن معمولا برای سینما پرطرفدارتر میشن؛ مگر اینکه فیلمنامه و کارگردانی فیلما فوق العاده باشه!
      اخیرا فیلمنامه نویس های دیسی دارن بهتر کار میکنن؛ برای مثال همین شزم که واقعا من ازش لذت بردم.

      پاسخ

    • میلاد

      مرداد 13, 1398

      میگی بلک پنتر از رو بتمن ساختن و هیچ دلیل منطقی هم براش نداری

      ولی من بهت میگم دی سی شیر سرخ رو از روی پلنگ سیاه ساخت جفتشون آمریکایی با یک لباس فقط یکی سرخه یکی سیاه

      یکم فکر کن وقتی نظر میدی

      پاسخ

    • shayan

      شهریور 8, 1398

      بلک پنتر از بتمن تقلید شده؟؟؟؟این حرفت لایق اسکرین شاته…هرکی که لباس سیاه میپوشه دیگه بتمنه آره؟؟؟؟لامصب حداقل میگفتی بتمن و آیرون من.بعدشم دزدیده؟؟؟؟؟؟واقعا سطح فکرت در این حده؟وقتی مارول فقط چندتا از کارکتراش شبیه دی سی هستن؟
      درضمن الهام و تقلید با هم فرق دارن!!!!!منم تو مقاله تانوس در مقابل دارکساید فکر کردم مقاله میگه تانوس از روی دارکساید تقلید شده که اشتباه میکردم!!!

      پاسخ

      • کیارش

        شهریور 25, 1398

        ته دل دمنو گفتی شایان باید دهن این دی سی فنو ببندیم که بحثو به دزدی میکشه

        پاسخ

    • یاسین

      شهریور 12, 1398

      سلام آقا دانیال . اولاجمله اول شما کاملا توهین آمیزه چرا که اسم این کار تقلید و دزدی نیست بلکه الهامگیریه.دوما خود دی سی هم زیاد از مارول الهام گرفته(برای مثال آکوامن از نیمور) سوما بلک پنتر هیچ شباهتی به بتمن نداره چرا که:یک پادشاه آفریقایی سیاه پوسته(بتمن هیچکدوم از این مشخصه هارو نداره).حتی دی سی از روی اون شخصیت رد لاین رو الهام گرفته( که افتضاحه) همچنین پتانسیل شخصیت های مارول بسیار بیشتر از دی سی هست چرا که شخصیت های دی سی تک بعدی و بشدت غیر واقعی هستند( جز بتمن) در حالیکه شخصیت های مارول کاملالموس هستند برای مثال اسپایدرمن که اشتباهات زیادی در طول عمرش می کنه(که بزرگترینش مرگ عمو بنه.)

      پاسخ

    • کیارش

      شهریور 25, 1398

      من کاملا با اقای آریو موافقم اصلا بلک پنتر شبیه به بتمن نیست بتمن که پادشاه کشوری نیست .بتمن یه غار داره بلک پنتر یه لشکر 100000 نفری شایدم کم تر . بتمن چیش شبیه به بلک پنتره یعنی بلک پنتر فقط برا سیاه بودن شبیه به بتمنه .خخخخخخخ بشین سر جات عمو جان تو که حتی یک کمیک تو عمرت نخوندی داری مثل یک دی سی فن پر تجربه حرف میزنی .
      دزدی میدونی یعنی چی یعنی چیزی مال دیگران باشه و یه نفر از حسادت بخواد اونو ازش بگیره .
      (به جمله بالا دقت کن )
      و حالا بیاین یک زره از تاریخچه دی سی حرف بزنیم . مارول فنا هم یکم به این دی سی فن چیزی بگن که بره خونشون.
      3 گانه بتمن .1 اغاز می کندش عالی نبود خوب هم نبود . متوسط .بلک نایت عالی بود خودم هم میدونم ولی محشر نبود. 2 به قول آریو بر میخیزد ده تا سوال تره کرد که تو ذهن ما میچرخه . فیلم های سوپرمنم که کلا خوب بودن با اینکه بیشتر فیلم های مارول عالی بودن .
      و میشه گفت اینفیتی وار به اندازه کل فیلم های دی سی مزخرف zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
      فروخته . خوابم گرفت وقتی گفتم فیلم های دی سی . خب عزیز دل بقیه فیلم های بتمن هم شبیه به کرم شکلات بودن بگم سرتو از خجالت پایین میگیری و میگی خاک بر سر من که دی سی فن شدم …
      و بقیه فیلم های دی سی شبیه به کره بودن که تو وان حموم اب شدن.
      اریو گفت شزم خوب بود ولی یه تار مو اینفیتی وار که هیچی Guardians هم نمیشه .
      شاید 2 بشه

      پاسخ

  6. امیرمهدی

    مرداد 2, 1398

    اقای اریو شما کاملا روی مارول تعصب داری

    پاسخ

    • آریو

      مرداد 2, 1398

      بعضیا هم هستن که فقط بلدن بگن تو متعصبی!
      دوست عزیز من این همه دلیل آوردم! شما چنتا دلیل آوردین؟! صفر تا! اگه از نظرتون حرف اشتباه میزنم فقط دلیل بیارین و نگین تو متعصبی تو متعصبی!

      پاسخ

      • آرمان

        شهریور 8, 1398

        داداش تو واقعا تعصبیییییی!😄
        یه سایت دیگه هست که نمیخوام اسم ببرم چون تبلیغ میشه ولی اونجا همه مارول فن هستن
        برو اونجا😄

        پاسخ

        • آریو

          شهریور 24, 1398

          مرسی که دلیلای بی‌شماری میارین

          پاسخ

        • کیارش

          شهریور 25, 1398

          منم یه سایت میشناسم 5 نفر ادم توشن همه دی سی فنن جای خوبی براته این جا همه مارول فنن دادا

          پاسخ

      • کیارش

        شهریور 25, 1398

        درود بر مارول فن های عزیز .
        همون طور که میدونید منم یه مارول فنم نمیتونم همچین توهینیو به مارول تحمل کنم .
        و اگر به یکی از مارول فنا هم توهین بشه یعنی به بقیه مارول فن ها هم توهین شده تو این سایت 95 % درصد مارول فنن و دی سی فنا میخوان تو این سایت بیان و مارولو بد جلوه بدن. ولی خوده دی سی فنا هم میدونند ما مارول فنا هیچ وقت از رو تعصب نظر نمیدن مخصوصا اقای آریو یا حتی خودم یا بقیه مارول فنا تو این سایت . پس دی سی فنا قصد بی احترامی ندارم ولی خواهش میکنم حرف متعصبی رو توی این سایت نیارین
        از مدیران خواهش میکنم هرکی حرف تعصب اورد رو نظرشو ثبت نکنین لطفا

        پاسخ

  7. علیرضا

    تیر 27, 1398

    دوست عزیز اقای اریو کاملا واضح و اشکاره که شما رو شخصیت های مارول تعصب و غیرت داری که البته بی جا هم نیس ولی وقتی یه حرفی که با دلیل و مدرک یه کسی میاد میرنه قبولش کن میدونم سخته میدونم به هر حال این یه شکست برای شما مارول فن ها هستش ببین از هر کسی تو دنیا چه دیسی فن چه مارول فن بپرسید تو زمینه کمیک و انیمشین از نظر جذابیت و موفقیت و دیده شدن در برابر مردم دیسی بهتره گرچه در سال های اخیر در زمینه فیلم سازی بعد از سه گانه شاهکار کریستوفر نولان ضعیف عمل کرده اما با ساختن فیلم واندر وومن و اکوامن و شزم نشون داد که داره فیلم سازیش دوباره احیا میشه کلا بخوای حساب کنی dc توی کمیک و انیمیشن حرف اولو میزنه در ضمن خدمت اون دوستی عرض کنم که گفتش رد هود از سرباز زمستان تقلید کرده باید بگم دوست عزیز درسته که رد هود شاگرد یا دستیار بتمن بود ولی این مورد شایان ذکر سرباز زمستان نیس بخاطر اینکه اصن سرباز زمستان دستیار یا شاگرد کاپیتان امریکا نیس سرباز زمستان خودش یه قهرمانه جداست ولی این این دو نفر با هم رفیق هستن پس حرف شما به این معنیه که اگر دو ابر قهرمان با هم رفیق باسن پس یعنی شاگرد همدیگه ان ?? رد هود اصن ربطی نداره به سرباز زمستان رد هود خودش یه ضد قهرمانه که قصد داره با کشتن و قتل عام کردن قاچاق مواد سعی داره دنیا از بدی پاک کنه به همین دلیل بود که با بتمن سر شاخ شد چون روشش با بتمن کلا 360 درجه فرق داشت و اما در مورد مارول دوست عزیز این فکرو از کلت بیرون کن یه شرکت بزرگ فوق العاده خلاق مث دیسی بیاد از مارول تقلید کنه خودتم میدونی ولی میخوای با مقلطه زدن حرف های بی مورد و مثال ازش در بری در ضمن اینم بدون شما مارول فن ها که این همه به مرد عنکبوتی مینازین و میگین ماورای بتمن یه تقلید بود از مرد عنکبوتی باید بگم شخصیت مرد.عنکبوتی توسط استن لی ساخته شد و اولین حضورش تو دنیای کمیک در کمیک : کمیک فانتزی شگفت انگیز شماره 15 در سال 1962 این یعنی چی یعنی شخصیت فوق العاده بتمن در سال 1941 ساخته شد پس این همه به شخصیت های مارول ننازید و حرف حق و منطقیو قبول کنید مارول هیچ وقت نمیتونه مث دیسی در زمینه شخصیت و انیمیشن و سریال عمل کنه قبولش کن یا کلا بیخیال مارول شو داداچ

    پاسخ

    • آریو

      تیر 28, 1398

      موفق ترین انیمیشن ابرقهرمانی تا fه حال بدون شک into the spider-verse بوده .
      از نظر سریال هم که فلش و ارو اخیرا بسیار افت کردن و دلیل خوب بودن فصول اول فلش هم صد درصد شباهتش به کمیکا و فیلمای مرد عنکبوتی بوده .
      در مورد کمیک هم که تا حد زیادی به هم نزدیکن (از نظر کیفیت) و اینکه بیایم بگیم مارول هیچوقت نمیتونه مثل دیسی بشه هم کاملا بی انصافیه !
      یه جا گفتی سگانه ی شاهکار کریستوفر نولان که به نظرم باید میگفتی دارک نایت شاهکار کریستوفر نولان (مگر اینکه مثل اکثر دیسی فنا ابا فیلمای کریستوفر نولان با کمیک و دیسی آشنا شده باشی)
      شما بگو من کجای بحثم حرف متعصبانه زدم تا با هم بحث کنیم ! کجا ؟؟!!! من هرجا حرف اشتباه زدم رو قبول کردم .
      و اینکه دیسی تو دوسال اخیر فقط چهار تا فیلمش بد نبوده به نظرم چندان پیشرفت نیست:/
      وینتر سولدیر تا جایی که من میدونم هشتاد درصد مواقع به همراه کپ مبارزه میکرده پس سایدکیک کپ محسوب میشه .
      شاید انگیزه ی ردهود با وینتر سولجر فرق داشته باشه ولی به هر حال بعد از یه اتفاق دردناک میاد که با دوست قدیمیش مبارزه کنه . این یعنی سه تا شباهت بزرگ که از نظر من بهش باید گفت «تقلید»
      اگر نمیخواین ردهود و وینتر سولجر رو قبول کنین پس امثال ماورای بتمن ، رد لایون ، گاردین ، رویداد فلش پوینت ، ماورای بتمن ، گروه کبری و غیره رو هم قبول نمیکنین دیگه ؛ نه ؟! هه
      این حرفت رو میخوام یه دیسی فن غیر متعصب بیاد تحلیل کنه :
      «مرد عنکبوتی تو سال 1962 خلق شد و بتمن تو سال 1941 در نتیجه ماورای بتمن که نزدیکای 2000 خلق شد تقلید از مارول نبوده»
      دوست عزیز مگه من گفتم بتمن از مردعنکبوتی تقلید کرد ؟! اگه دقت کنی نوشتم ماورای بتمن .
      ماورای بتمن هم یه جوری تقلید بوده که اصلا نمیتونین انکارش بکنین ؛ حتی اگه متعصب ترین انسان دنیا باشین !
      اگه کامنتم توهین داشت ازتون عذر میخوام .

      پاسخ

      • pppchagoul

        تیر 29, 1398

        اگه به ماه های قبل نگاه کنی می بینی فروش مارول بیشتر هم بوده تو کمیک 🙂

        پاسخ

      • فرید

        مرداد 1, 1398

        تقلید یعنی ساختن شخصیت دد پول از رو دث استروک که حتی یه اسم هم براش انتخاب نکردن(ددپول:ویدویلسون)(دث استروک:اسلید ویلسون)یا شخصیت بلک ویدو از بلک قناری هاک ای از رو اررو کوویک سیلور از فلش بلک کت از رو کت وومن دکتر استرنج از رو دکتر فیت .تانوس از دارک ساید ویژاز مارشن منهانتر انت من از اتم مستر فنتستیک از پلاستیک من و…
        حالا به نظرت کدوم تقلید کاره

        پاسخ

        • آریو

          مرداد 1, 1398

          من هم قبل از اینکه با فلش و کوییک سیلور آشنا شم به فکر قدرت سرعت بالا افتادم . شک نکن خالق کوییک سیلور هم قبل از آشنایی با فلش به فکر کاراکتر کوییک سیلور افتاده بوده !
          مستر فنتستیک هم از پلاستیک من تقلید نکرده. اولا مارول خیلی قدیم که اسمش تایملی بود یه کاراکتر داشت به اسم thin-man که قبل از پلاستیک من خلق شد. دوما که خود کاراکتر پلاستیک من هم تو دیسی خلق نشد و از یه کمپانی دیگه به دیسی اومد.
          شما اعتراف کن که کامنتم رو کامل نخوندی! اگه خونده بودین میفهمیدین که ارو خودش از رابین هود تقلید کرده! تازه تقلید ارو که از هاکای بیشتر بوده! لباس ارو و رابین هود تقریبا فرقی ندارن!
          ددپول و دث استروک هم قبول ندارم؛ البته اخیرا فهمیدم که ددپول از ابتدا یک پارودی از دث استروک بود ولی اینقدر تغییر کرد و تغییر کرد که تبدیل شد به این ددپولی که الان مشناسیم! ددپولی که الان میشناسیم هیچ شباهت بزرگی با دث استروک نداره! علت فامیلی مشترکشون هم اینه که ددپول از ابتدا به داشت کاراکتر دث استروک رو ترول میکرد و اصلا هم قرار نبود که کاراکترش گسترش بیابه و قرار بوده که بعد از چند شماره کاراکترشو تموم کنن .
          اما در مورد بقیه ی تقلیدها و الهام گیری هایی که گفتی : بله اینا خیلیاشون تقلیدن اما چند تاشون تقلید بیشرمانه هستن؟ حالا تو کامنت پایینم ببین چندتا کاراکتر دیسی تقلید بیشرمانه هستن؟!
          من نمیگم مارول تقلید نداشته! ولی این که خیلیا میگن مارول تقلیدکاره و دیسی اصلا تقلید نمیکنه نشونه ی تعصب هست! مثلا علیرضا اون بالاتر گفته که امکان نداره یه کمپانی خلاق مثل دیسی بیاد تقلید کنه! این یعنی غیرت! این یعنی تعصب!

          پاسخ

        • یاسین

          شهریور 12, 1398

          آقای باهوش دو ماه قبل از شکل گرفتن اتم انت من شکل گرفت ولی نه به شکل یک قهرمان و سال بعد به عنوان قهرمان معرفی شد.دکتر فیت هم از دکتر دووم کپی رفته (دکتر دووم هم یک جادوگره و تنها تفاوتش اینه که خبیثه).تانوس هم جز جثه هیچ شباهتی به دارکساید نداره(دارک ساید از چشاش لیزر میزنه ولی تانوس نمیزنه.تانوس میخوادنصف جهانو پودر کنه ولی دارک ساید می خوادجهانو فتح کنه)

          پاسخ

        • کیارش

          شهریور 25, 1398

          خب دیگه اینا تقلید نکردن (مارول) دیدن دی سی داره با این قهرمان هاش به پوچی میرسه و اونا تصمیم گرفتن یه کچولو از رو دیسی تقلید کنن 25% و شخصیت های عالی بسازن که بترکونه
          دی سی که کامل از رو مارول تقلب کرده یه موجود ساخته که دقیقا شبیه به اسپایدرمنه خخخخ فقط خخخخ تنها فرقش اینه که نشون عنکبوت رو سرشه .

          پاسخ

    • آریو

      تیر 28, 1398

      در ادامه ی کامنت قبلیم …
      یه جا گفتی :
      «یه شرکت بزرگ و فوق العاده خلاق مثل دیسی امکان نداره بیاد از مارول تقلید کنه»
      خب این حرفت خون منو به جوش آورده در نتیجه میخوام این کامنتو با عشق بهت تقدیم کنم تا بفهمی که اطلاعاتت اصلا اونقدر بالا نیست که بیای بگی امکان نداره 🙂
      ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
      اول قهرمانایی که دیسی از «مارول» تقلید کرد رو میگم :
      گاردین درست مثل کپ یه کاراکتر میهن پرسته که با سپر مبارزه میکنه 🙂
      ماورای بتمن که انقدر تقلید داشته که اصلا حال ندارم بگم و بهت میگم برو تحقیق کن . حتی بعضی از سایتای ایرانی اومدن با منطق و دلیل گفتن که تقلید کرده . حتی به صحنه ای که اسپایدرمن از زیر آوار خودشو بیرون میاورد رحم نکردن ! حدود شصت درصد ویلین های انیمیشنش هم مشابه یکی از ویلینای اسپایدرمن هستن:) یه شخصیت مشابه هری آزبورن و یک شخصیت مشابه گوئن استیسی و یک شخصیت مشابه زن عمو می هم وجود داره . الان شما اینو کمتر از یک «تقلید بیشرمانه» حساب میکنی ؟؟؟؟!!!!! مطمئنا نه !
      رد لایون درست مثل بلک پنتر پادشاه یک سرزمین خیالی توی آفریقاست و درست مثل اون یک کاراکتر سیاهپوست بود . (اون موقع کاراکترای سیاهپوست تقریبا نایاب بودن!) اسمش هم از فرمول «رنگ+حیوون» درست میشه (البته من اسم رو تقلید حساب نمیکنم گفتم شاید شما اسم رو تقلید حساب کنی.)
      رویداد فلش پوینت هم کاملا مشابه رویداد house of M هست که توش قدرتای یه ابرقهرمان باعث میشه که تایم لاین دنیاش به فنا بره ! تو house of M اسکارلت ویچ برای نجات دادن فرزندانش این کارو کرد و تو فلش پوینت فلش برای نجات مادرش:)
      گروه کبری درست مثل گروه هایدرا یه گروه خبیث متشکل از افراد افراطیه .
      بلو بیتل (نسخه آخرش) یه نوجوون معمولیه که قدرتای زیادی به دست میاره ، دغدغه های زیادی داره و از نظر شخصیت پردازی کاملا مثل اسپایدرمنه 🙂
      کاراکتر sideways یه دانش آموز دبیرستانی بود که داخل یه دریچه ای در بعد ماده تاریک افتاد . حالا میتونه دریچه های میان بعدی رو باز کنه ولی به خاطر مسئولیت پذیری (شما این کلمه رو جای دیگه ای نشنیدین ؟) کارش تو ابرقهرمانی بسیار سخت میشه .
      جنگ های پنهان و تلاقی هم خیلی به هم شباهت دارن ولی اینقدر داستانش طولانیه بهت پیشنهاد میکنم که خودت بری بخونیش !
      گاتهام گرل هم درست مثل اسکارلت ویچ وقتی از قدرتاش استفاده میکنه عمرش کم میشه.
      ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
      حالا کاراکترایی که دیسی از جاهایی غیر از مارول تقلید کرده رو میگم :
      از ارو شروع میکنم : تا حالا به شباهت های ارو و رابین هود دقت کردی ؟! هم لباسشون شبیه همه هم هردو تیرانداز های ماهری هستن ! این یه چیزی بیشتر از الهام گیریه . پس دیگه نیاین بگین هاکای از ارو تقلید کرده !
      بتمن از زورو «الهام» گرفته . هر دو وسیله ی نقلیه ای دارن و میلیاردرن .
      شخصیتی وجود داشت به اسم shadow که قبل از بتمن خلق شد و درست مثل بتمن با هیبتی هولناک سعی میکرد خلافکارا رو بترسونه! آشنا نیست ؟!
      شاید باور نکنی ولی اگه فیلم صامت the bat رو ببینی میفهمی که بتمن کاملا ازش کپی کرده ! تنها تفاوتشون این بود که خفاش یه جنایتکار بود ! شباهتاشون رو میگم:
      خفاش یه کیسه مشابه utiliti belt داشت که وسایل مهمشو توی اون میذاشت!
      هردو به پلیس نامه مینوشتن و علامتشون رو پایین نامشون میذاشتن ! اگه سرچ کنی میبینی که علامتشون تا حد بسیار زیادی شبیه هم هست !
      بتمن تو کمیکای اولیه خودش تفنگ حمل میکرد ؛ درست مثل خفاش !
      خفاش برای رفت و آمد مثل بتمن از چنگک های پیچیده استفاده میکنه و ماشین مخصوص خودشو داره !
      خفاش از یه دستگاه دودزا استفاده میکنه تا به صورت مخفیانه وارد جاهای دیگه بشه !
      خفاش مثل بتمن میتونه علامتشو روی در و دیوار نمایان کنه تا خلافکارا رو بترسونه ! بت سیگنال رو اول خفاش داشت بعدش مرد خفاشی ! بله !
      حالا میخوام حرفتو به خودت یادآوری کنم :
      «یه شرکت بزرگ و فوق العاده خلاق مثل دیسی امکان نداره بیاد از مارول تقلید کنه»
      برای اطلاعات تکمیلی برو spidey.ir تا خوب بفهمی که «یه شرکت بزرگ و فوق العاده خلاق مثل دیسی امکان داره بیاد از مارول تقلید کنه»
      بله شاخ ترین ابرقهرمان دیسی هم خلاقیت خود دیسی نبوده !
      الان حال ندارم ولی بعدا کاراکترایی که سوپرمن ازشون تقلید کرده و الهام گرفته رو بهت میگم !
      منتظر جوابتون هستم .

      پاسخ

      • آریو

        تیر 28, 1398

        مهمترینشو یادم رفت بگم ! کاراکتر spring heeled jack یه کاراکتر اشراف زاده ی ثروتمند بود ؛ لباس یه خفاش انتقامجو رو میپوشید ؛ یه ستاد مخفی زیرزمینی داشت ؛ ورزشکار بود و یکی از قدرتاش تکنولوژی بود . به نظرت این خلاقیته ؟
        #دیسی_خلاق

        پاسخ

        • کیارش

          شهریور 25, 1398

          هشتک دی سی خلاق
          #آریو _عشقی

          پاسخ

      • pppchagoul

        تیر 29, 1398

        گروه هایو و هایدرا هم مشابه هستن و هایدرا 15 سال زود تر به وجود اومد .

        پاسخ

      • pppchagoul

        تیر 29, 1398

        خب به نظر من که بت من و آیرون من اصلا به هم شبیه نیستن . اساس کار آیرون من هوششه ولی بت من به خاطر تراژدی بچه گیش به علاوه پولش تونست یه قهرمان بشه .
        در مورد گرین ارو و هاکای اینو بگم که داشتن تیر و کمان برای تقلید بهونه خوبی نیست . قبل از اونا رابین هودم بود . این جوری گرین ارو از آرش کمانگیر هم تقلید کرده .
        با توجه به مورد بالا فلش و کوییک سیلور هم نقض میشن . فلش با یه حادثه قدراتاشو بدست آورد . علاوه بر اون خدای سرعت ، مرکوری تیز پا ، یکی از خدایانه و میتونه منبع الهامی برای داشتن سرعت باشه .
        در کل به نظرم بیشتر از تقلید شخصیت ها ، تقلید داستان ها مهمه . قبلا مارول تایملی بوده و عملکرد ضعیفی داشته و اون دوران زمانیه که دیسی شخصیتاش رو ساخته .

        پاسخ

      • یوسف

        مرداد 27, 1398

        دوست گرامی پس بزار چند تا از تقلید های مارول از جاهای دیگه رو مثال بزنم البته اگر بخوام مثل تو تعصب کور داشته باشم این میشه شخصیت هالک کاملا تقلید از رمان پرفروش دکتر جکیل و مستر هایده . شخصیت های اودین لوکی تور و هایمدال و هل کاملا از اساطیر نورس دزدیده شدند نژاد تایتان هم که از اساطیر یونان دزدیده شده و تانوس هم مثل زئوس یه تایتانه که به هم نژادان خودش خیانت میکنه و خودش تبدیل به یه فرد خداگونه میشه البته از دید خودش

        پاسخ

        • آریو

          مرداد 28, 1398

          لطفا بیشتر دلیل بیار دوست عزیز.
          و تعصب به این معنیه که بگی اصلا امکان نداره دیسی از مارول تقلید کنه. من برای حرفم کلی دلیل آوردم.
          و ثانوس محبوب تره یا بتمن؟!
          ثور و لوکی هم تقلید حساب نمیشه. خود اون کاراکترا رو مارول آورد تو و اسمشون رو تغییر نداد.
          بنظرم کامنتم نشونه ی تعصب نیست؛ همونطور که نوشتن این مقاله نیست.

          پاسخ

        • یاسین

          شهریور 12, 1398

          تایتان های مارول اصلا هیچ ربطی به تایتان های یونان ندارن چرا که اونا یکی از نژاد های اترنال ها هستند.(که فیلمش سال دیگه میاد و متوجه میشی

          پاسخ

        • کیارش

          شهریور 25, 1398

          تو 5 خط دلیل اوردی ولی آریو رکورد طولانی ترین نظر پروشات رو زد

          پاسخ

        • shayan

          شهریور 25, 1398

          یوسف وقتی هیچی نمیدونی خواهشا چرت نگو ینی یکی از چرت ترین کامنتا مال تو شد.
          اولا استفاده از کلمه دزدی بجای الهام سطح فهمتو میرسونه
          دوما ثور و اودین و…..خدایان افسانه ای مربوط به شمال اسکاندیناوی هستن و به همین دلیل تمامی کمپانی هایی مث مارول و دی سی میتونن ازشون استفاده کنن.
          من دقیقا نمیدونم ولی ی کاربر یبار بهم گفت که تو دی سی هم ثور و اودین و….وجود دارن که بدست دارکساید شکست خوردن و دارکساید قدرتشونو گرفته…..

          پاسخ

          • استیو راجرز

            شهریور 26, 1398

            نه خیر . چنین چیزی کاملا اشتباه هست . درسته که ثور در انتشارات DC حضور داشته ؛ اما اینکه دارک ساید قدرتشو گرفته اشتباه هست .

            پاسخ

    • pppchagoul

      مرداد 2, 1398

      احیانا ۳۶۰ درجه ۰ نمیشه ؟

      پاسخ

    • pppchagoul

      مرداد 3, 1398

      و اینکه شما اولین دیسی فن متعصب هستین که نمیدونین بتمن در سال 1939 خلق شده نه 1941 ! فکر کنم همین اطلاعاتتون رو کاملا نشون میده !
      ولی ولی کسایی که دلیل میارن متعصبن و امثال شما که فکر میکنن دیسی همه ی کاراکتراشو با خلاقیت درست کرده و نمیدونن محبوبترین کاراکترشون تو چه سالی ساخته شد دارن با منطق و دلیل حرف میزنن! (دقت کردی که فقط برای ردهود دلیل آوردی که البته چندان منطقی نبود و بقیه ی حرفات عاری از دلیل و منطق بودن!)

      پاسخ

    • shayan

      شهریور 8, 1398

      یجوری میگی شاااهکااار کریستوفر نولان آدم فکر میکنه فقط واس گفتن این جمله اومدی کامنت دادی آخه ۳گانه نولان فیلم خوبیه ولی خدایی بی تعصب میگم بیشتر از ۱۰تا فیلم مارول رو میتونم بگم که شاااهکاااار نولان در برابرش هیچه چه از نظر کیفیت چه از نظر فروش.بعدشم شما میگی دی سی داره پیشرفت میکنه؟؟من ساختن فیلمایی که سطح متوسط رو به پایین دارن رو پیشرفت حساب نمیکنم کل فیلمای دی سی تا الان(اونایی که خودت گفتیو میگم)سطحشون در بهترین حالت در حد کپ ماروله که به نظر ما مارولیا معنی ی شکست پرفروش رو داره برعکس شما که براتون معنی پیروزی رو میده.
      دی سی شاید تو زمینه انیمیشن از مارول جلوتر باشه ولی هیچوقت نمیتونه تو سینما خودشو به مارول برسونه.
      درضمن وقتی ۳۶۰ درجه فرق داشته باشه که میشه همون جناب باهوش😑😑🤔

      پاسخ

    • یاسین

      شهریور 12, 1398

      از کی تا حالا کسی که مدرک میاره متعصبه؟ با یه سرچ ساده میفهمی سی ساله که کمیک های مارول پرفروش تر از کمیک های دی سی هست.تازه انیمیشنspiderman:into the spiderverse اسکار گرفته در حالی که هیچکدوم از انیمیشن های دی سی حتی نامزد اسکار هم نشدن.تازشم وینتر سولجر تو سال های 1941و1942 که تازه خلق شده بود دستیار کاپیتان بوده(کافیه یه سرچ ساده بزنی تابفهمی)

      پاسخ

    • کیارش

      شهریور 25, 1398

      تو داری به ما مارول فنا بی احترامی میکنی . و این رو بدون ما هیچ وقت شکست نمی خوریم داداچ گلم. با شجاعت بهت میگم شما دی سی فنای بدبخت هستین که با فیلم های مزخرف دی سی ابرو ای دیگه تو هیچ سایتی ندارین. هرکی بیاد بگه تو یه سایتی من دی سی فنم همه بهش میخندن . قبول کن که هم داخل سینما هم داخل سریال و انیمیشن مارول بهترین بوده . همین انیمیشن تیتان ها به پیش چی بود . فقط مسخره بازی بود و مثلا قرار بود کمدی باشه ولی بیشتر شبیه به مسخره بازی بود و حتی شاید فقط چند صحنش بود که ما نزدیک بود خندمون بگیره اونم در این حد هه هه . قراره با انیمیشن اگر میشد … مارول بترکونه . کارتون های اسپایدرمنم عالی بودن همشون . تازه into the spider verse از هر انیمیشنی که مال دی سی بوده بهتر بوده و و بهترین انیمیشن سال بوده. و کمیک دی سی هم تقریبا شبیه به مارول بوده و وقتی میگی 3 گانه بتمن باید 2رو _1 کنی و اون 1 :بلک نایت هست . که عالی بوده ولی هیچ وقت شاهکار نبوده و 1سوم اینفیتی وار هم نمیشه . واندومن هم در حد فیلم های متوسط مارول بود . اکوامن هم همین طور ولی میشه گفت شزم در رتبه خوب های مارول هست جیگر .

      پاسخ

  8. آریو

    تیر 18, 1398

    خب DNA جان خودم اومدم اینجا !
    تو کامنتم با منطق توضیح دادم که من این رو جواب نداشتن میدونم و شما میتونی بری اون کامنتمو بخونی !
    کدوم کامنتم پر از توهین بود ؟! شما گفتی بعد از اینکه ایشون پاسخ ندادن من یه کامنت پر از توهین نوشتم !
    مبالغه تو اشعار فردوسی خیلی به کار میرفت و اگه اشعار فردوسی نبود زبان فارسی از بین میرفت .
    من حرفامو سه بار تکرار کرده بودم چون ایشون یه حرف یکسانو سه بار گفته بود ! اوکی ؟!
    کی گفته حرفای عجیبو فقط دیوانه ها میزنن ؟! من خودم با شجاعت اعتراف کردم که در مورد ددشات و پانیشر یه حرف عجیبو تکرار کردم ! همه حرف عجیب میزنن !
    این حرفتونو هم نفهمیدم میشه توضیح بدین :
    چون من از قبل کامنت ها رو خوندم دیدم که طرف گفته اصلا درمورد کامنت دادن به دوستم هیچی نگفتم و خودش نظر داد.
    خب ؛ الان حرفمو اصلاح میکنم : من فکر میکنم که از نظر خودم وانسانهای عاقل مورد اول باورپذیرتره !
    من تحقیرشون کردم ؟! شاید از نظر شما اینا منطقی بیاد ولی از نظر من این غیر منطقیه که دو نفر با ایمیل مشترک بیان تو یک مقاله کامنت بدن و نفر دومی که کامنت میده از دید انسان بیطرف نگاه کنه ! دقت کنین که گفتم از نظر من ! تو کامنتی هم که دادم گفتم از نظر من ! نظر من شما رو تحقیر کرد ؟!
    منظورم از عرعر این بود که حرفت خیلی غیر قابل باوره و قصد توهین نداشتم . اگه فرحان برداشت اشتباهی داشت من ازش عذر میخوام !

    پاسخ

    • DNA

      تیر 18, 1398

      بله فرمایش شما صحیح منظورم از ایشون خود دوستش بود که گفت ما یک نفر نیستیم و چون من از قبل بحث های شما رو خوندم و دیدم حرفی که شما نسبت به اون بی توجهی میکنید 2 بار تکرار کرد نه سه بار اصلا بحث خسته کننده تکرار رو فراموش کنید!
      آریو جان میشه 2 نفره از یک ایمیل مشترک رفاقتی استفاده کرد من یه ایمیل دیگه دارم که مال منه و دوستم هم ازش استفاده میکنه اگه باور نمیکنی بگم بهتون پیام بده! شما حرف عجیب نزدید شما حرف بدون تحقیق زدید،و به نظر من دو نفر نبودن DC غیر منطقی هست چون توی 25 ابر قهرمان قدرتمند مارولی که دوست DC هست پیام داده درحالی که طرف الان تو اسباب کشی هست و خونه جدیدشون خط تلفن نداره که بیاد ادای مارولی رو در بیاره!
      من طرف خاصی رو نمیگیرم و دوست ندارم این بحث بیشتر از این ادامه پیداکنه این بحث ابرقهرمانان هست یا بحث شما و DC؟

      پاسخ

      • آریو

        تیر 19, 1398

        به نظر من همه ی این حرفا خسته کنندن و تنها دلیلی که دارم ادامشون میدم اینه که نمیتونم تحمل کنم که بقیه بهم بگن توهین میکنی در حالی که اصلا قصد توهین نداشتم .

        پاسخ

        • کیارش

          شهریور 25, 1398

          ای آریو وقتت رو برا این دی سی فنا طلف نکن

          پاسخ

  9. رضا

    تیر 17, 1398

    از نظر من دی سی از مارول بهتره و فیلم های دی سی موفق تر و بهتر از مارول است

    پاسخ

    • آریو

      تیر 17, 1398

      از نظر کمیک خیلیا معتقدن که دیسی از مارول بهتره ولی از نظر فیلم :
      ۱. شما از فیلمای کلیشه‌ای بیشتر خوشت میاد .
      ۲. شما هنوز تو اون دورانی هستی که نولان برا بتمن فیلم میساخت !

      پاسخ

      • ریچارد

        مرداد 24, 1398

        فیلمای کلیشه ای دیسی بجز سوپرمن و شزم دیگه چی هست؟
        سوپر من کلیشه ای هست ولی وقتیکه طرفدار زیاد داره باید شخصیت های جدید شبیه به ان ساخته بشع /مگه ثور کلیشه ای نیست؟
        ولی درواقع خودم از اینجور فیلما خوشم نمیاد ولی اینجور نیست که مارول بدون نقصه
        از طرفی قبول میکنم ساختن فیلم از شخصیتای دیسی سخت تر از مارول هست

        پاسخ

        • آریو

          مرداد 24, 1398

          جاستیس لیگ کلیشه ای نبود؟!
          BVS کلیشه ای نبود؟!
          ثور تو MCU کاراکتری کلیشه‌ای نیست.
          خب وقتی نمیشه از کاراکترای دیسی فیلم خوب بسازن باید به عوامل کاردست بسپرن فیلمو یا میتونستن بچسبن به همون انیمیشن!‌‌ مجبور نبودن دنیای سینمایی درست کنن!
          شزم هم به نظرم فیلم کلیشه ای خوبی بود. یعنی من ازش لذت بردم!

          پاسخ

        • یاسین

          شهریور 12, 1398

          کجای ثور کلیشه ایه؟ اونوقت اگه ثور کلیشه ایه آکوامن کلیشه ای نیست(که یه کپی ضعیف تر از ثوره). یه سوال شما فیلم های افتضاح جاستیس لیگ.سوئید اسکواد وBVS رو کلیشه ای نمیدونی؟

          پاسخ

    • یاسین

      شهریور 12, 1398

      با کدوم دلیل؟

      پاسخ

  10. مارولی

    تیر 4, 1398

    البته سر دی سی و مارول بحث نمیکنیم.

    پاسخ

  11. مارولی

    تیر 4, 1398

    من و فرحان/DC/با هم دوست هستیم و باهم یک ایمیل ساختیم ولی متاسفانه این ایمیلم یادم نبود و از ایمیل مشترکمون استفاده کردم.
    فرحان جان ببخشید.

    پاسخ

    • آریو

      تیر 5, 1398

      بله جانم من باور کردم .
      قبیله ای ایمیل میسازین ؟ شاید !
      بعدش دیروز یه کامنت گذاشتی ولی واسه این مقاله کامنتمو جواب ندادی ! چرا ؟ احتمالا دنبال بهونه ی مناسب بودی !
      بعدش هم فرض کنیم که با خودت دوستی ! اون وقت چرا هردوتاتون اومدین تو این مقاله کامنت گذاشتین ؟ آها ! در اون صورت میخواستین قبیله ای کامنت بذارین ! شایدم فرحان کمک میخواست !
      فرحان جان بیا داشتیم بحث میکردیم . الکی بحثو ادامه نده تا من هم شرلوک هولمز بازی در نیارم !
      بیا جواب کامنت آخریم رو بده .

      پاسخ

      • DC

        تیر 5, 1398

        شرلوک من مگه من دیوونم که با خودم دوست باشم مرتضی(مارولی)باباش بلده که ایمیل بسازه اون موقع که ایمیل ساختن فیلتر بود پدر مارولی برای ما ایمیل مشترک ساخت!
        از نظرت دو نفر قبیلن؟حتما تو داری با قبلیه زندگی میکنی!
        من کمک نمیخوام و میتونم تنهایی با تو بحث کنم!
        تو داری بحث رو ادامه میدی چون پاین نظرم رو نخوندی!(اگه تو شرلوکی من چیم؟)
        من و بقیه دی سی فن ها پیش تو سکوت میکنیم!(چراشو میدونی!)
        من راحت میتونم جواب کامنت آخریتو بدم اما یه حرفی از من داشته باش که من توی بحث یاد گرفتم:
        حرف های خودم رو تلف کسایی نکنیم که سزاوار سکوتم باشند…

        پاسخ

        • آریو

          تیر 5, 1398

          قبیله ای مبالغه بود . با این وضع ادبیاتت چجوری روت میشد از من ایراد بگیری که نقص نقضه !
          اینجا سکوت کردن رو نشانه ی جواب نداشتن میدونن ، چون کسی که جواب داشته باشه بحث رو ادامه میده . من شجاعت اینو داشتم که وقتی با حرفت موافق بودم گفتم ، نه اینکه بگم جواب احمقان خاموشی است و یا هر حرفی که تو میگی !
          به من بگو چه علتی داشت که دو تا دوست با ایمیل مشترک بیان دقیقا تو یه مقاله کامنت بذارن ؟ شانسی اینجوری شد ؟! سه حالت داره :
          ۱- شانسی شد !
          ۲- برای جواب دادن کمک خواستی !
          ۳- هردوتون یه نفرین !
          کامنتامو جواب بده !

          پاسخ

          • DC

            تیر 5, 1398

            از طرز فکرت خوشم میاد!ایشالا جوابتو تو مقالم بدم.
            قصد مسخره کردنت رو نداشتم ولی مجبورم کردی برای مثال ادبی تو و برای مثال ادبی تو تو رو مسخره کنم.با این درکت چطوری روت شد جواب منو بدی؟
            ببین من از کسی کمک نمیمخوام و ترسو نیستم با یه اسم دیگه بهت بگم بی اطلاعات و میخوای باور نکن که بابای مرتضی برامون ایمیل ساخته، بودی نوش نبودی فراموش!
            من به مرتضی گفتم که بیا تو این مقاله هم بحث مارو بخون هم جوابتو بگیر!
            ببین برای این که درکت پایینه بزار هم معنی حرفم رو بگم هم یه معنی دیگشو:
            معنی 1: یعنی گاهی سکوت معنی کم آوردن یا ترسیدن رو نمیده معنی این رو میده که باید وقتم رو پای آدم های مهم بزارم.
            معنی 2:اگه به بعضی ها سکوت کنی میزارن پای کم آوردنت یا پای جواب نداشتنت نه پای یه سری حرمت ها…

            پاسخ

          • آریو

            تیر 5, 1398

            مبالغه رو اگه همه میخواستن مسخره کنن الان باید عربی حرف میزدیم !
            در مورد اینکه دیگه کامنتی نمیذاری هم بگم که من تو کامنتای پایین واقعا از بحث کردن باهات خسته شده بودم ، چون یه حرف رو باید سه بار تکرار میکردم و شما باز هم حرف خودتون رو میشنیدین ! میخواستم بگم که دربرابر تو سکوت میکنم ولی با خودم گفتم که تو حرفم رو نشانه ی جواب نداشتن میدونی ! خودت برو پایین ببین من چند تا حرف رو مجبور شدم تکرار کنم ! درک من پایینه ای حکیم بزرگوار ؟
            درک من پایینه ؟ دیگه از حرفات خندم نمیگیره چون برام این حرفای عجیب عادی شده !
            و اگه واقعا هردوتاتون یه تیمیل داشته باشین هم از دوستت انتظار موافق بودن با من رو که نداشتی که ! داشتی ؟ من حودم بحث رو به دوستم نشون دادم و گفت که با من موافقه ولی ازش نخواستم که بیاد کامنت بده !
            برای من ( و هر انسان عاقلی ) مورد اول باورپذیر تره !
            مورد اول : تو با یه اسم دیگه اومدی بهم ( از دید یه انسان بی طرف ) گفتی دارم آبروی مارول فنا رو میبرم !
            ______
            مورد دوم : تو به دوست بی طرف خودت گفتی بیاد همه ی کامنتا رو بخونه ( و به طرز جالبی شما یه ایمیل مشترک دارین که فقط تو حق استفاده ازش رو داری ) . بعد دوستت اومد و به طرز کاملا بی طرفانه گفت که من دارم بی منطق حرف میزنم !
            آقا عرعر من عرعر باور عرعر کردم .

            پاسخ

          • DC

            تیر 5, 1398

            البته آریو سایت من طرف کمپانی دی سی رو نمیگیره مثلا این مقاله ای که دارم مینویسم در پاسخ به مقاله سایت اسپایدی هست(تقلید های دی سی از مارول هم در سایتم قرار میدم)بابت این غلط املایی هایی که ازت گرفتم ببخشید یه سری صوتی بود و یه سری از بی حوصله گی!بحث خوبی داشتیم امیدوارم قانع شده باشی اگر هم نشدی خودت برو تحقیق کن.

            پاسخ

          • آریو

            تیر 6, 1398

            اعتراف میکنم تو دو جا نظرم رو عوض کردی : یکی در مورد ددشات و پانیشر ، یکی دیگه در مورد کت وومن و بلک کت .
            منتظر مقالت هستم .

            پاسخ

          • DC

            تیر 6, 1398

            خیلی ممنون!فقط مقالم یه خرده طول میکشه چون فردا اسباب کشی داریم و خونه جدید خط نداره شاید گرفتن خط یه خرده طول میکشه اما من تمام تلاشم رو میکنم که مقالم رو بنویسم (فعلا 24 مورد نوشتم)
            تقلید های دی سی از مارول هم مینویسم تا دیگران فکر نکن که سایتم طرف کمپانی دی سیِ

            پاسخ

      • DC

        تیر 5, 1398

        البته فیلتر نبود تحریم بود!

        پاسخ

    • کیارش

      شهریور 26, 1398

      واقعا خیلی نوبی .
      مارو کفتر حساب کردی

      پاسخ

  12. DC

    تیر 4, 1398

    آریو جان من دیگه سکوت میکنم چرا که:
    گاهی سکوت شرافتی دارد که گفتن ندارد!…..

    پاسخ

  13. DC

    تیر 3, 1398

    و من هم در نهایت این رو میخوام اضافه کنم که این نقض هایی که کردی رو نقض کنم:
    1-فامیلی
    2-زوددرمانی
    3-بی خانمان
    4-ارتشی بودن
    5-نقص در صورت
    6-رابطه با ابر قهرمانان

    1- من از جذابیت صحبت نکردم من از شباهت هایاین دو ضد قهرمان صحبت کردم. اگه میگی فرض کن من فرض میکنم که کاپیتان آمریکا از مارشال من هانتر تقلید کرده. در شخصیتش تغییری به وجود نمیاد در موتور های شخصیت سازی مارول تغییر به وجود میاد.
    داشتن فامیلی دث استروک روی ددپول کاری میکنه که از شخصیت بی نمک و بی مزه ددپول بیشتر بدم بیاد.
    2-البته دث استروک مثل ولورین خیلی زود درمان نمیشه.
    3-دث استروک بی خانمان نبود(اکثر اوقات)
    4-شخصیت کاپیتان آمریکاارتشی نبو ، به ارتش کمک کرد . در ضمن دث استوک در ارتش فقط مهارت های رزمی آموخت.
    5-فکر میکنی ددپول شمشیر بازی از خودش درمیاره یا از مهارت های نینجایی توی فیلم ددپول 2 خیلی ددپول حرکتاش مثل حرکات نینجا ها بود!(چون با مهارت های نینجایی آشنا هستم)
    6-دث استروک نه تنها زشت نیست بلکه خوشگل هم هست فقط ولی توی صورتش تقص داره!
    7-حالا دث استروک هم داشته اما رابطش فرق میکرد.
    در نهایت هم این رو باید بگم که شما بحث رو سمت ددپول و دث استروک منحرف میکنی بحث من تمام شخصیت های مارول هستند که شباهت های زیادی باشخصیت ها دی سی دارند و منشا اون ها اکثرا در دی سی هست.(نمیدانم چرا نمیخوای قبول کنی که ددپول از دث استروک تقلید کرده؟).

    پاسخ

    • آریو

      تیر 4, 1398

      ۱ : بله شباهت دارن ولی شباهتش اگر وجود نداشت هم اشکالی پیش نمیومد .
      ۲ : بله ولی ددپول مثل وولورین سریع درمان میشه . شباهت ددپول به وولورین ( و شایدم به تیمبرولف ) هست نه به دث استروک !
      ۳ : اگه ( اکثر اوقات ) نبود پس چرا تو شباهات ددپول و دث استروک بهش اشاره کردی ؟ آها چون به نفعت بود ؟ اوکی .
      ۴ : به هر حال کاپیتان آمریکا وقتی به ارتش کمک میکرد یعنی میشه گفتش که ارتشی بود دیگه …
      ۵ : شمشیر بازیشو بدون هیچگونه نظمی انجام میده ، برعکس نینجاها . یعنی وقتی شمشیرشو در میاره و بدون هیچ نقشه ای حمله میکنه ! ددپول ۲ هم که قرار نبود توش همه چی مثل کمیک باشه !
      ۶ : اگه دث استروک زیبا هست پس چرا اینو تو شباهات ددپول و دث استروک میگی ؟ آها چون به نفعت بود ؟ اوکی . میگم که دث استروک اینقدر زیبا هست پس چرا همه میگن صورتش مشکل داره ! ولی به هر حال ددپول زشته ! یعنی ددپول زشت بودنش الهام از شخصیتای فریک ، جیگسا و غیره هست !
      ۷ : اگه دث استروک فرق داشته چرا تو شباهات ددپول و دث استروک میگی ؟ آهل چون به نفعت بود ؟ اوکی .

      پاسخ

      • آریو

        تیر 5, 1398

        امیدوارم به هر هفت مورد جواب بدی !

        پاسخ

        • محمد

          تیر 17, 1398

          واقعا که خیلی بی ادبانه جواب دادی! واقعا سکوت سزاوارته.

          پاسخ

          • آریو

            تیر 18, 1398

            یا معنی بی ادبانه رو نمیدونین یا دچار سوء تفاهم شدیم !
            میشه بگین کجا توهین کردم ؟!

            پاسخ

          • محمد

            تیر 18, 1398

            مثل تو نیستم که معنی بی ادبانرو نفهمم به جای این که من بگم برو کامنتاتو بخون تا بفهمی کجا به DC بی احترامی کردی!

            پاسخ

          • آریو

            تیر 18, 1398

            میشه بگین ؟! من که نمیفهمم کجا !

            پاسخ

  14. آریو

    تیر 3, 1398

    و در نهایت میخوام دلایلی که گفتی دث استروک و ددپول شبیه همن رو یکی یکی نقص-ض کنم .
    _______________
    ۱ : فامیلی
    ۲ : زود درمانی
    ۳ : بی خ‍انمان
    ۴: ارتشی بودن
    ۵ : مهارت های نینجایی
    ۶ : نقص در صورت
    ۷ : رابطه با ابرقهرمانان
    ___________________
    ۱ : تو میخوای ببینی جذابیت شخصیت چقدره میبینی فامیلیش چیه ؟ تو فرض کن فامیلیش نعمتیانه . آیا در شخصیتش تغییری به وجود میاد ؟ آیا داشتن فامیلی دث استروک باعث شد که شما ذره ای بیشتر از شخصیت ددپول خوشتون بیاد ؟
    ۲ : شخصیتای با قابلیت زوددرمانی تو دنیای کمیک خیلی زیادن و قبل از دث استروک بودن ؛ مثل تیمبر ولف ، وولورین و چند عضو ایکس من
    ۳ : شخصیتای بی خانمان هم قبل از دث استروک زیاد بوذن ، مثل مت مورداک که برای مدتی بی خانمان بود ، شخصیت فریک و شخصیت جیگسا .
    ۴ : شخصیت کاپیتان آمریکا یکی از شخصیتایی هست که قبل از دث استروک خلق شد و ارتشی بود .
    ۵ : مهارت های نینجایی ددپول چی هستن ؟ تو یه کمیکی که از سری ددپول که شمارشو یادم نمیاد ددپول داشت با آیرون من مبارزه میکرد که آیرون من از هوش مصنوعی میخواست حرکات ددپول رو شناسایی کنه ولی هوش مصنوعیش گفت که نمیتونه چون ددپول بدون هیچگونه نظمی میجنگه !
    ۶ : شخصیتای زشت دیگه ای قبل از دث استروک و ددپول بودن مثل فریک ، جیگسا و وزغ .
    ۷ : شخصیتایی که با ابرقهرمانا رابطه داشتن هم قبل از دث استروک زیاد بودن : کت وومن ، بلک کت ، وولورین ، بتمن و غیره .

    پاسخ

    • مارولی

      تیر 3, 1398

      من یه مارول فن هستم و من بحث هاتون رو خوندم و تحقیق کردم دیدم که متاسفانه DC داره منطقی حرف میزنه.
      آریو اینقدر بی مدرک حرف نزن و آبروی ما مارول فن هارو نبر.😑

      پاسخ

      • آریو

        تیر 4, 1398

        دیسی ، نمیخواستم توهین کنم ولی داری مجبورم میکنی !!!
        وای نمیتونم جلو خندمو بگیرم .
        چقد تو پلیدی !
        قصد بدی داشتی .
        خوشبختانه اینو هم نمیدونی که اگه میخوای اسمتو عوض کنی و کاری کنی که من نفهمم داری با یه اسم دیگه نظر میدی باید ایمیلتو هم عوض کنی !
        وای تو چقدر …
        داشتیم عین بچه آدم بحث میکردیم ولی داری تقلب میکنی
        شیطون بلا !
        چقدر تو باهوشی !

        پاسخ

        • Amir

          تیر 24, 1398

          واقعا افرین خوب فهمیدی دی سی فنا همینطورین دیگه

          پاسخ

          • آریو

            تیر 24, 1398

            البته الان تو کامنتای یه مطلب دیگه کسی که اعتقاد داره مارول فنه کامنت میذاره و اگه بخوایم به حرف فرحان که میگه الان خط نگرفتن اعتماد کنیم واقعا دو نفر با یه ایمیل مشترک اومدن تو این مقاله کامنت گذاشتن .
            با این حال باور نمیکنم که مارولی واقعا فکر کنه که کامنتام بی منطق بودن .

            پاسخ

      • کیارش

        شهریور 26, 1398

        چی میگی دادا هر *** اینجا باشه میفهمه تو با تو خودتی چون ایمیل دی سی ایمیل تو عه .
        واقعا داری خیلی منو جوش میاری با این نوب بازی هات .
        چی زدی .

        پاسخ

  15. آریو

    تیر 3, 1398

    و منظورم از شیلد گاردین بوده .

    پاسخ

  16. آریو

    تیر 3, 1398

    خب DC جان با شما هستم .
    در مورد کامنت اولت :
    در مورد ددشات با پانیشر قبلا تو کامنتای یه مقاله تو CBR اینو خونده بودم که یادم نمیاد عنوان مقاله چی بود و هر چی میگردم پیداش نمیکنم .
    اما درمورد بلک کت و کت وومن لینکشو پایینتر دادم تو کامنتای مقالش بگردی پیداش میکنی .
    در مورد کامنت دومت :
    رد لایون انقدر شخصیت بیمزه ای بود و همه میدونستم که تقلید بلک پنتره اصلا فروش نمیرفت و دیسی اگر هم میخواست ازش فیلم ، انیمیشن ، بازی یا هر چیز دیگه ای بسازه اصلا فروش نمیرفت .
    گروه cobra هم درست مثل گروه hydra یه گروه تروریستی متشکل از افراد افراطی بود .
    شخصیت رد هود هم یه کپی نسبتا قوی از سرباز زمستانه . هر دو دستیار یه شخصیت معروف بودن که بعد از یه اتفاق دردناک براشون تبدیل میشن به یه دشمن برای کسی که دستیارش بودن .
    گفتی ماورای بتمن هم تقلید هایی داشت شبیه بود . فقط همین ؟ نه بابا ! دستت درد نکنه ! چه چیزی از اوریجین اسپایدرمن بود که تو ماورای بتمن نباشه ؟ بیشتر از نصف شخصیتای منفی این سریال معادل یه دشمن اسپایدرمن هستن ! دیگه حتی به لحظات ماندگار کمیکای اسپایدرمن رحم نکردن ! به جز لباس اسپایدرمن همه چی اسپایدرمنو تو این سریال میبینین ! من که اون ور خیابون تو ماورای بتمن حس کردم که زن عمو می داره قدم میزنه !

    پاسخ

    • DC

      تیر 3, 1398

      خب آریو جان هر وقت پیداش کردی لینکش رو بده.
      والا من هرچی لینکو زدم نیاورد ، ولی من با تحقیق دارم درمورد کپی بلک کت از کت وومن صحبت میکنم!
      اگه پایین ترو نگاه کنی گفتم که با این حرفت موافقم.
      به جز این دیگه چه شباهت هایی دارن به نظر من تفاوت هاشون خیلی بیشتر از شباهت هاشونه.
      اگه کارتون لیگ عدالت:جنگ رو دیده باشی و اون جایی که ابر قهرمانان از یه دایره ای میان بیرون و میجنگند میفهمی که اونجرز اندگیم هم همین کار رو کرده و خیلی چیز های دیگه که مارول از کمیک و کارتون های دی سی تقلید کرده.
      که به زودی این مقاله رو مینویسم.

      پاسخ

      • آریو

        تیر 4, 1398

        من که انیمیشن لیگ عدالت رو ندیدم . شما که دیدی خواهشا شباهات بیشتری بگو !
        من این همه از تقلید های بتمن بیاند گفتم و میتونم باز هم بگم .
        اصلا به لینک زیر برو :

        spidey.ir/مقالات/دنیای-انیمیشن/1692-کپی-برداری-بی-شرمانه-ماورای-بتمن-batman-beyond-از-مرد-عنکبوتی.html

        پاسخ

  17. DC

    تیر 2, 1398

    سلام آریو اگه نظر دادی این بالا بنویس!

    پاسخ

  18. Flash

    تیر 2, 1398

    سلام من هنوز متوجه یک چیز نشودم اخر مارول قدیمی تر است یا دیسی حالا ولش کن من می گم halk از اون یارو داستانه قشنگ تری داری ولی از اون قدیمی تر از ولی شرکت مارول یکی از اصلی هاش هالکه

    پاسخ

    • DC

      تیر 2, 1398

      سلامFlash جان دی سی قدیمی تراز مارولِ.و حرف شما مثل این میمونه که بوگاتی ویرون رو با بوگاتی شیرون مقایسه کنی!

      پاسخ

    • کیارش

      شهریور 26, 1398

      دی سی پایین چرت میگه . یه دی سی فنه که میخواد هر بار با یه اسم اینجا بیاد مارول رو بد جلوه بده .
      مارول قدیمی تره یه اسم دیگه داشت قدیم که یادم نیست

      پاسخ

  19. DC

    تیر 1, 1398

    اگر مارول هیچ تقلیدی نکرده پس چرا هیچ نوآوری در خلق شخصیت کمیک بوکی نداشته؟اگر کماندارها افسانه ای بودند پس چرا هاکای شبیه گرین ارو است و تیر هایی مشابه پرت میکنند؟اگر قبل از فلش همه به فکر یک شخصیت با سرعت بالا بودند پس چرا قبل از فلش هیچ کس نبود که سرعت بالا داشته باشد؟ منظرتون از بقیه الهام ها هم باعث شده یک شخصیت بهتر خلق بشه منظورتان بولزآی(به تقلید از ددشات)است یا سنتری(به تقلید از سوپرمن)است؟

    پاسخ

  20. اروین

    تیر 1, 1398

    چی شده

    پاسخ

    • HERO

      تیر 2, 1398

      چی چی شده؟

      پاسخ

    • کیارش

      شهریور 26, 1398

      هیچی یه دی سی فن داره شاخ بازی در میاره

      پاسخ

  21. DC

    تیر 1, 1398

    آقا عباس چرا تایید نمیکنید؟من که پیام توهیین آمیز ندادم.!

    پاسخ

    • عباس

      تیر 1, 1398

      سلام DC جان،
      همه کامنت های اخیر شما تایید شده.
      شاید کامنتتون ارسال نشده اصلا 🤔

      پاسخ

      • DC

        تیر 1, 1398

        خیلی ممنون!

        پاسخ

  22. DC

    خرداد 30, 1398

    سلام آقا عباس من یه چندتا عکس از این سایت برای مقالم برداشتم اشکال نداره؟

    پاسخ

    • عباس

      خرداد 30, 1398

      سلام DC جان،
      عکس اشکالی نداره فقط لطفا اگر متن برداشتی هماهنگ کن،
      مرسی که اطلاع دادی 🌹

      پاسخ

      • DC

        خرداد 30, 1398

        خیلی ممنونم نه متن رو خودم مینویسم.خیلی لطف کردین.

        پاسخ

  23. DC

    خرداد 17, 1398

    سلام ممنون از این که بعضی از حقایق رو روشن کردین،آریو گفتی چیه ددپول و دث استروک شبیه همه الان میگم(کمربند های مشابه ولی ددث استروک از اون آرم های ددپول نداره این اولیش دومیش این ک ددپول روی کاستومش دورنگ داره همون طور که دث استروک داره سوم و چارم داشتن شمشیر و دو تفنگ در جا های مشابه،ولی از نظر شکل و ظاهر ددپول خیلی شبیه ردهود هست
    من توی مقاله زومجی خوندم ک ردهود توسال 1983 درست شد و ددپول یعنی(دث استروک+ردهود=ددپول

    پاسخ

    • عباس

      خرداد 17, 1398

      سلام DC جان،
      3 تا نظر ارسال کرده بودی که یکیش به دلیلی تکراری بودن تایید نشد
      مرسی 🌹

      پاسخ

      • DC

        خرداد 29, 1398

        خیلی ممنون!

        پاسخ

    • آریو

      خرداد 17, 1398

      کمربنداشون که از نظر من به جز کمربندبودن اشتراک دیگه ای نداره 😁
      بعدش اینکه اکثر قهرمانای کمیک بوکی لباسشون دو رنگ داره ، پس بگیم که ددپول از دث استروک تقلید کرده ؟
      شمشیر هم که اکثر نینجاها شمشیرشون همونجاییه که شمشیرای دث استروک و ددپول هستن و نینجاها قدمت بیشتری نسبت به دث استروک دارن ، ولی تفنگ رو قبول دارم .
      خالق ددپول هم ظاهر ددپولو از تسپایدرمن تقلید کرده که جریانشو یه کاربری پایین تر توضیح داده .
      همه ی اینایی که گفتیو درست بگیریم ، آیا درسته بگیم ددپول از دث استروک تقلید کرده چون هردوتا کمربند دارن و تفنگاشون تو جاهای متشابهیه ؟ مطمئنا نه !

      پاسخ

      • DC

        خرداد 29, 1398

        چرا نه؟؟؟؟ این فرمول رو با هم ترکیب کنی میشه ددپول(دث استروک+ردهود=ددپول)

        پاسخ

        • آریو

          خرداد 30, 1398

          ببخشید شما اصلا کامنتمو خوندین ؟
          کامنتای پایینیو چی ؟
          اصلا چنتا از دلایل منو فهمیدین ؟

          پاسخ

          • DC

            خرداد 30, 1398

            بله خوندم ولی این دلایل…،امممم چطوری بگم بچه گونس مثل این میمونه که فقط توجیه کنی ولی واقعیت رو انکار کنی!!! راستی خیلی ببخشید قصد توهین ندارم ولی این دلایل رو دیگه جای دیگه ای نگو بهت میخندن!!!

            پاسخ

          • آریو

            خرداد 30, 1398

            اگه میشه بیشتر از ۰۰۰۰۰ دلیل بیار .
            والا به نظرم حرف شما هم خیلی جالب نیست که میگی ددپول از دث استروک تقلید کرده چون هردوتا کمربند دارن ‌‌. میشه بگی کجای کمربنداشون شباهت دارن ؟
            از طرفی هم درمورد شمشیراشون هم بالاتر گفتم نینجاها شمشیرشونو از اول پشتشون و در بیشتر اوقات به صورت ضربدری میذاشتن .
            میشه بگی کجای حرفم از نظرت اشکال داره ؟

            پاسخ

          • DC

            خرداد 31, 1398

            باشه بیشتر از 00000 دلیل میارم:
            اول:این حرف من نیست حرف کل دنیاست.
            دوم:قصد توهین ندارم این فقط یک مثال هست آدم های دیوونه همه رو دیوونه میبینن ولی خودشون رو عاقل.بلا نصبت مثل شما..شما دارید فکر میکنید که ددپول از دث استروک و ردهود تقلید نکرده ولی این توی دنیای عاقلی(که این یک مثال هست)اشتاباهه.
            0سوم:به نظرمن هم حرف نباید جالب باشه باید حرف حرف حق باشه.
            0چهارم:خب اگه نینجاها شمشیر هاشون رو به طور ضربدری میبستن چرا ددپول زودتر به این فکر نیوفتاد؟؟؟ .
            و0پنجم:اونجای حرفت که حقیقت رو انکار کردی ، خودت هم درمورد کمربند ها گفتی که موافق هستی!نگفتی؟باشه میگم کجاشون شبیه همه اونجایی که سلاح های مرگبار توشون دارن یه عکس دیگه هم هست که دث استروک وسط کمربندش قرمزه همون طور که وسط کمربند ددپول قرمزه.

            پاسخ

          • آریو

            خرداد 31, 1398

            صفر اولت :
            پایین توضیح دادم .
            صفر دومت :
            تو همین کامنت میگم چرا به نظرم حرفت اشتباهه .
            صفر سومت :
            منظورم از جالب همون حق بود .
            صفر چهارمت :
            مگه مسابقه هست که هرکی دیرتر کاراکترو درست کرد تقلیدکار باشه ؟ ددپول تقلید کرد ؛ ولی نه از دیسی . از نینجاها …
            صفر پنجمت :
            من در مورد تفنگا موافق بودم که هردوتا کنار کمرشون بود نه درمورد کمربند . اصلا فرض کنیم راست میگی ، آیا درسته بگیم ددپول از دث استروک تقلید کرد چون هردوشون تفنگاشونو کنار کمرشون میذارن و وسط کمربندشون ( اونم تو بعضی موارد ) قرمزه ؟ تازه من اینترنتو زیر و رو کردم به جز چنتا عکس هیچ عکسی با کمربند ِِ وسط قرمز (!) از دث استروک پیدا نکردم !
            حالا تو اگه میگی ددپول به خاطر این تقلیدکاره که جای تفنگاش با دث استروک یکیه ، پس لابد اسپایدرمن از بتمن تقلید کرده چون هردوشون والدینشونو از دست دادن !
            بعدشم فکر نکن کارنامه ی اعمال دیسی خیلی پاکه ! تقلیدای دیسی انقد زیادن که جا داره تو یه کامنت و حتی تو یه مقاله ی دیگه بهشون اشاره بشه !

            پاسخ

          • DC

            تیر 1, 1398

            سلام آریو جان من دارم یه مقاله درمورد تقلید های مارول از دی سی مینویسم خیلی زیاده…اون قدر زیاده که توی مقالم جا نمیشه و سایت میگه مقدور نمیباشد فکر کنم باید بخش بخشیش کنم…وبه زودی در گوگل این مقاله رو میزارم چون به زودی اسباب کشی داریم فعلا ادامه مطلبم رو نمینویسم…
            درمورد اونجایی که گفتی که(فکر نکن کارنامه اعمال دی سی پاکه!تقلیدهای دی سی اون قدر زیده که جا داره تو یه((کامنت))وحتی تو یه مقاله دیگه بهشون اشاره کرد)بله دی سی هم تقلب هایی از مارول داشته ولی دی سی شخصیت های محبوب خودش رو (به جز آکومن که آکوامن محبوبیت بیشتری کسب کرد)تقلید نکرده((واین رو هم در خاطر داشته باش که سایت محبوب خودت/اسپایدی/هم گفته که ددپول از دث استروک تقلید کرده)).
            تو صفر چهارمت گفتی مگه مسابقه هست که هرکی دیرتر کاراکاترشو درست کرد اون تقلید کار باشه ددپول از تقلید کرد ؛ ولی از نینجاها تقلید کرده.
            باید اول از همه بگم که،نه مسابقه نیست و هرکی کاراکاترش رو دیر تر درست کرد معنیش اینه که الهام از کاراکاتر قبلیش گرفته. و بله ددپول تقلید کاره اما این حرفی که میزنی حرف خود خالق ددپوله؟ بله حق رو هم به شما میدم چون قبول کردن حقیقت برای شما سخته و به قول دوستم پوست سختی واین که قبول کردن قهرمان مورد علاقت مثل دث استروک دیوانه،قلدر،خشن،عین آب خوردن آدم میکشند،تادندان مسلح اند،لباس های متشابه دارند.
            شما در مورد این شباهت ها حرف نمیزنید دنبال ریزترین و بیخود ترین شباهت ها میگردین تا هی بگین برای این ها ددپول باید شبیه دث استروک باشند؟جناب DCشما میدانید منطق چی هست؟در صورت این که اگر بخواهیم با منطق حرف بزنیم شما بی منطق حرف میزنید….
            درمورد صفر اول و دوم تون باید بگم منطق میگوید باید هر جواب سرجای خودش باشد
            ودرمورد صفر آخر شما باید بگم که اون عکسی که کل اینترنت رو زیر و رو کردی توی مقاله من هست که بعد از اسباب کشی این مطلب رو میزارم ، واون جایی که گفتی اصلاََفرض کنیم که راست میگی..نیازی به کارگیری قوه تخیل شما نیست من با حرف راست حرف میزنم.و اون جاییی که گفتی تو بعضی از موارد کمربند دث اسروک قرمزه(!)باید بگم که همون موردی که ددپول تقلید کرده کافیه(!) اون جایی که گفتی((حالا تو میگی بخاطر این تقلید کاره که جای ددپول بخاطره این تقلید کاره که جای تفنگاشون یکیه)) من همچین حرفی نزدم الان خودت اعتراف کردی(!)
            ودرمورد صفر سوم شما که زحمت درک کردن حرف یک (آدم) باشخصیت مثل (شما) درک نکردین که حرف شما حق نبود(؟).
            ودر مورد صفر پنجمت که گفتی لابد اسپایدمن هم از بتمن تقلید کرده چون هر دوتا والدین از دست دادن اولاََ باید بگم که هیچ وقت با بتمن شوخی نکن ثانیاََ باید بگم که شاید اسپایدمن به قول خودت از بتمن تقلید کرده(!)
            این رو هم بگم که DC و marvel باهم دوست هستند(به حروف ها توجه کن)

            پاسخ

          • آریو

            تیر 1, 1398

            خب خب خب . از کجا شروع کنم 😁
            هر وقت مقالتو نوشتی حتما لینکشو بذار تا ببینمش کنم .
            خب گفتی که مارول شخصیتای محبوبشو از دیسی الهام گرفته ولی دیسی به جز آکوامن این کار رو نکرده . به نظرم این یعنی مارول خیلی با دقت الهام میگیره . دیسی اکثر اوقاتی که سعی کرد از مارول الهام بگیره از دستش در رفت و الهام تبدیل شد به کپی ضعیف و بی کیفیت مثل red lion.
            اینکه میگی اسپایدی میگه ددپول از دث استروک تقلید کرده ، اینو بگم که اسپایدی لینک این مقاله رو داده بوده :
            cbr.com/deadpool-rob-liefeld-twins/
            در مورد شباهت هایی که گفتی هم بگم که شخصیت وولورین هم دیوانه ، قلدر ، خشن و آدمکش حرفه ای هست ‌‌‌‌( تا حالا هیچوقت دقت نکرده بودم که چقدر وولورین و دث استروک به هم شبیهن ؛ بوی تقلید میاد 😁 )
            اینکه تا دندون مسلح هستن هم کاراکتر پانیشر هم تا دندون مسلحه و مثل وولورین قبل دث استروک خلق شده .
            و نمیفهمم که کجای لیاسشون به هم شباهت داره . ماسکش که تقلید از اسپایدرمن بوده ‌‌‌‌‌‌‌. شمشیراشون هم که مثل نینجاها بوده . کمربندشون هم خیلی به وفور مثل هم میشه .
            اگه نیاز به قوه ی تخیل من نیست هم میگم که جواب این کامنت منو بدین .
            من گفتم ددپول تقلید کرده چون جای تفنگاشون یکیه ؟ من گفتم که این از محدود شباهات ددپول و دث استروکه نه تقلید ! بادقت تر بخون کامنتامو لطفا .
            مگه بتمن برادرته که روش اینقدر غیرت داری 😁
            و بگم بله مارول و دیسی دوست هستن و اگه دوست نبودن قطعا از هم دیگه با این همه تقلید و الهام گیری شکایت میکردن ! اصلا علت پیشرفت مارول و دیسی ذاشتن رقیبایی مثل همدیگس ولی من به عنوان یه مارول فن نمیتونم با یه دیسی فن مثل اشکان که پایین تر کلی بهم توهین کرده دوست باشم و خیلی بخوام شاهکار کنم بتونم بدون توهین پاسخشو بدم !
            اگر هم خیلی غلطای تایپیم زیاده عذر میخوام .
            وای چقدر طولانی شد !

            پاسخ

          • DC

            تیر 2, 1398

            در این جا چند نکته حائز اهمیته.اول اینکه چطور تقلید بیشرمانه مارول الهام محسوب شده اما الهام دیسی یک کپی ضعیف است.دومین نکته اینکه چرا از لفظ اکثر اقات استفاده کردی مگه دیسی چنتا کپی از مارول داشته.خود ولوورین از شخصیت تیمبر وولف که برای دیسیِ تقلید کرده(بیشتر بوی تقلید میاد).
            مگه ددپول برادرته که انقد روش تعصب داری و به طرز غیر منطقی داری ازش دفاع میکنی.درضمن من روی بتمن غیرت ندارم ،دارم جواب حرفهای متعصبانه و غیر منطقی تورو میدم.درضمن وسط بحث جای شوخیِ بی نمک و بیمزه نیست.اگه دیسی نبود مارول هیچوقت با موتور ضعیف و کند شخصیت سازیش در جایگاه فعلی نبود پس قطعا دیسی یک دوستِ موجب پیشرفت برای مارول محسوب میشه و درواقع دیسی داره با خودش رقابت میکنه و حرفهای خودت هم گواهی بر این مدعاست. تو اطلاعات کافی نداری و فقط با مغلطه و سفسطه میخوای مارول رو بالا ببری.
            اگه نوشتت انقد طولانه شد فقط به این دلیل بود که از روی اطلاعات ناقص و تا حدی غلط و توئم با تعصب و خیال بود و فقط وقت منو برای دادن اطلاعات درست گرفت.

            پاسخ

          • DC

            تیر 2, 1398

            و این رو هم اضافه کنم که خود پانیشیر از ددشات تقلید کرده!

            پاسخ

          • آریو

            تیر 2, 1398

            در واقع ددشات از پانیشر الهام گرفته !
            تو کامنتای یه مقاله خونده بودم که ددشات تا قبل از پانیشر با دو تپانچه کارش رو انجام میداد‌ ، ولی پانیشر از اسلحه ی بیشتری استفاده میکرد و پانیشر در اوایل حضورش تو کمیک فقط از سلاح های سنگین استفاده میکرد .
            بمیرم برای استن لی که پانیشرو خلق کرد و ددشات از پانیشر الهام گرفت و بعد همه میگن پانیشر از ددشات «تقلید» کرده .
            در مورد بلک کت و کت وومن هم دقیقا همینطور !
            کت وومن قبل از خلق شدن بلک کت نه با ابرقهرمانا رابطه داشت و نه لباس سیاه میپوشید ، یعنی کت وومن «تقلید» کرده ! دیسی از شخصیتی که استن لی ساخت تقلید کرده ولی همه میگن مارول تقلید کرده !
            اوکی ؟

            پاسخ

          • DC

            تیر 3, 1398

            ددشات کی از پانیشر تقلید کرد؟!
            منم رفتم کلی تحقیق کردم و دیدم که ددشات در شماره کمیک خود همین شد که الان میبینیم. ددشات از اون چیزایی که به دست خودش وصل میکنه بیشتر استفاده میکنه این اولا و دوماََ هم باید دوباره تکرار کنم پانیشر از ددشات تقلید کرده توی 24 سالی که پانیشر نبود ددشات هم از سلاح های سنگین اون موقع استفاده کرده!
            سوماََ اون دو تپانچه نبود دو هفت تیر بود
            چهارماََ کی همه گفتن که شما گفتید بعد ((همه))میگن که دپانیشر از ددشات تقلید کرده؟
            پنجماََ باید عرض کنم شود که چرا در این جا تقلید مارول از دی سی الهام محسوب شده و چرا گناه نکرده دی سی تقلید محسوب شده؟
            شیشماََ وقتی داری دلیل میاری مدرک هم بیار که من ببینم که تو داری راست میگی یا دروغ و البته که درباره معشوقه نبودن کت وومن با بتمن به نظر من دروغ میگی!
            با دلیل و مدرک حرف بزن!
            اوکی؟

            پاسخ

          • DC

            تیر 3, 1398

            البته منظورم از با دلیل و مدرک این بود که فقط دلیل نیار.

            پاسخ

          • DC

            تیر 3, 1398

            در مورد تقلید نکرده کت وومن از بلک کت هم باید این رو اضافه کنم که در سال 1969 لباس کت وومن مشکی شد.
            در سال 1974 لباس کت وومن بیشتر شکل بلک کت بود(بلک کت 1979) و جالب تر اینه که در سریال دهه 60 بتمن کت وومن خیلی شبیه بلک کت بود
            لطفا اول تحقیق کن بعد وقت منو بگیر.

            پاسخ

          • DC

            تیر 3, 1398

            اوکی؟

            پاسخ

          • DC

            تیر 3, 1398

            و این رو هم اضافه کننم که توی سریال دهه 60 بتمن و کت وومن عاشق هم بودن!

            پاسخ

          • DC

            تیر 3, 1398

            در شماره کمیک 474

            پاسخ

          • DC

            تیر 2, 1398

            خیلی بوی تقلید میاد نه؟

            پاسخ

          • آریو

            تیر 2, 1398

            برای شروع بگم بحث کردن بدون توهین همچین سخت نیست . اینو دارم هم به دیسی فنایی مثل تو اشکان میگم و هم به مارول فنا .
            تو رو بتمن غیرت داری چون میگی با بتمن « هیچ وقت » شوخی نکن . من هم بدون هیچ حرف اضافه ای و با دلیل دارم میگم ددپول از دث استروک تقلید نکرده . من غیرت و تعصب دارم یا تو ؟
            ببخشید من تو این سایت و هیچ سایت دیگه ای چه تو ایران و چه تو سایتای انگلیسی زبان ندیدم که وسط بحث شوخی نکردن جزو قوانینشون باشه . اگه دلت میخواد اینقدر جدی باشی بهت حق میدم از دیسی بیشتر خوشت بیاد .
            بله اگه دیسی نبود هیچوقت مارول به این جایگاهش که به نظر من از جایگاه فعلی دیسی بهتره نمیرسید ؛ ولی الان دیسی با اینکه رقیب خوبی مثل مارول داره سرعت پیشرفتش داره کند میشه .
            بعد میشه چنتا تقلید بی شرمانه ی مارول از دیسیو نام ببری ؟ اصلا یه پیشنهاد واسه مقالت دارم : تقلیدای بیشرمانه ، تقلیدای معمولی و الهامگیریا رو جدا کن .
            و در مورد تیمبر ولف ، کله شق بودن جزو شباهات تیمبرولف و وولورین نیست .
            لطفا تلاش کن که کامنت بعدیت بدون توهین باشه .
            توهین کردن کار سختی نیست که امثال من نتونن انجامش بدن .

            پاسخ

          • DC

            تیر 2, 1398

            من اصلا توهین نکردم و سعی کردم مثل خودت باهات صحبت کنم.تقلید تقلیده حالا تو بگو الهام منم میگم حشمت.وقتی نمیخوای قبول کنی ددپول تقلید بوده داری در برابرش مقاومت میکنی و این ینی غیرت یا تعصب پس در نتیجه تو غیرت و تعصب بیجا داری.شوخی کردن جا و مکان داره و باید موقعیتو ببینی و بعد شوخی کنی اونهم شوخیِ درست و بجا نه الکی و بیمزه.اگه کله شق بودنشون شباهت نیست پس تفاوته؟
            باشه 11 تا بگم خوبه؟:انتقام جویان 3 سال بعد از لیگ عدالت-مون نایت 36 سال بعد از دارک نایت-هاکای 23 سال بعد از کماندارسبز-آقای شگفت انگیز 10 سال بعد از پلاستیک من-دکتر استرنج 23 سال بعد از دکتر فیت-تانوس 3 سال بعد از دارک ساید-شاهین به تقلید از هاوک من-هالک 18 سال بعد از سالومون گراندی-کویک سیلور 24 سال بعد از فلش-بلک کت 39 سال بعد از کت وومن-ایکس من 3 یا 7 ماه بعد از دووم پاترول و…
            خیلی خیلی هست من بی شرمانه تریناشو گفتم!
            متاسفانه اینجا اطلاعاتتون کمه و باز هم بی اطلاع حرف زدید ولورین کاملا از نظر کله شقی مثل تیمبر ولف است.
            درضمن من توهین نکردم اگه شما اینطور فک میکنید پس احتمالا جنبه بحث کردنتون ضعیفه.

            پاسخ

          • آریو

            تیر 3, 1398

            اگه با شوخی من شما فلج شدین من ازتون عذر میخوام .
            در مورد تقلیدایی که گفتین نصفشونو پایین توضیح دادم و مطمئنم که خوندی چون پایینتر کامنت دادی .
            اگه اینا بیشرمانن پس امثال رد لایون ، گروه کبرا ، ردهود ، شخصیتی که فکر کنم اسمش شیلد بود ، انیمیشن ماورای بتمن و … چین ؟ فرا بی شرمانه ؟
            تیمبر وولف تقریبا یه حیوونه . یه چیزی فراتر از خوی حیوانی که وولورین داره .
            و من کجا بهتون گفتم بی اطلاعات یا بی منطق ؟ کجا ؟

            پاسخ

          • DC

            تیر 3, 1398

            این همه داری میگی توهین نکن خودت داری توهین میکنی و در ضمن شوخی شما از بس بی ارزش بود فلج نشدم!
            در مورد اونایی که گفتی نصفشو توضیح دادم من کلشو بالا تر توضیح دادم! و مطمئن یه نیم نگاهی بهش ننداختی!
            من با تقلید ردلایون کاملا موافقم اما معروف شد ازش فیلم ساختن؟بازی چی؟کارتون؟نه چون دی سی اکثر اوقات از این تقلید ها هیچی به جز کمیک نمیسازه ولی مارول…..
            گروه کبری خیلی با اون گروه مارول فرق میکنه برای این که هر دو گروهند باید بگیم شباهت دارند؟
            ببخشید کجای ردهود به شخصیت های مارول شباهت داره؟؟؟؟برای این که از تفنگ استفاده میکنه؟
            بله ماورای بتمن هم تقلید هایی داشت که شبیه بود اما کمتر اوقاتش منم میخوام در مورد تقلید انتقام جویان از دی سی هم مقاله بنویسم که کم از ماورای بتمن نداره!
            با حیوون بودن تیمبر ولف ما کاری نداریم مثلا من بگم پلنگ سیاه اصلا نسخه پلنگ انسانی نیست! صد در صد باید بگید که این حرف صحت نداره!ولورین هم از همه لحاظ شبیه تیمبر ولف هست فقط لوگان به جای این که تیغ هاش روی پنجولاش نباشه بالای دستاشه!
            نیاز نیست که خودتون به بی اطلاعاتیتون اعتراف کنید من خودم از بی صحت بودن حرف های شما من فهمیدم که دارید سفسطه و مقلطه میکنید.
            لطفا اول متوجه حرف خود شوید سپس آن را با من در میان بگدارید.

            پاسخ

          • DC

            تیر 3, 1398

            درضمن شیلد مال مارول

            پاسخ

        • DC

          خرداد 30, 1398

          بعد آریو جان یه چیز دیگه اینکه کل دنیا قبول داره ددپول از دث استروک تقلید کرده ولی (از ((نظر))شما این جوری نیست

          پاسخ

          • آریو

            خرداد 30, 1398

            متاسفانه شما هم از اون افرادی هستی که میگن کل دنیا اینو گفته پس ما هم قبول کنیم .
            من دارم با منطق حرف میزنم ولی شما میگی کل دنیا اینو میگه پس بیاین به جای فکر کردن انتخاب کنیم .
            هی روزگار

            پاسخ

          • DC

            خرداد 31, 1398

            تو هم همراه منتطق عقل باش…
            هی روزگار…

            پاسخ

          • DC

            خرداد 31, 1398

            درباره اول متنت هم باید بگم که در تمام سایت های جهان هست وقتی درمورد تقلید های مارول از دی سی هم میزارن حتما توشون تقلید ددپول از دث استروک رو مینویسن…متاسفانه از اون افرادی هستی که با منطق واقعی همراه نیستی و حرف غیر منطقی میزنی!.
            ای خدای من!

            پاسخ

          • آریو

            خرداد 31, 1398

            بازم حرفمو تکرار میکنم چون به خودتون زحمت خوندن کامنتم با دقت رو ندادین :
            شما ببین منطق چی میگه و بعدش حرفتو بزن . اگه همه قرار بود مثل شما فکر کنن که تغییری به وجود نمیاد .

            پاسخ

          • DC

            تیر 1, 1398

            من موارد مذکور رو از روی شواهد و تاریخ ساخت ثبت شده گفتم وشما هم میتونی بری تحقیق کنی با التفات به موارد خونده شده و تطبیق اونها با منطق و عقل به صحت مطالبی که بنده نوشته ام پی ببرید.

            پاسخ

          • آریو

            تیر 1, 1398

            ببخشید من متاسفانه مجبورم دوباره حرفمو تکرار کنم :
            من کِی گفتم سایتای مختلف نگفتن که ددپول از دث استروک تقلید نکرده ؟
            من میگم شما ببین حرف من منطقی تره یا حرف سایتایی که میگن ددپول تقلید دث استروکه ؟

            پاسخ

          • DC

            تیر 2, 1398

            و متاسفانه شما از اون دسته از آدم هایی هستید که فقط حرف خودشون رو تایید و منطقی میدونند!به نظر این منطق کسایی که حرف خودشون رو قبول دارند…

            پاسخ

          • DC

            تیر 2, 1398

            به نظر من باید شما اول اطلاعاتتون در باره دث استروک و منطق کامل کنید و بعد با من بحث کنید…

            پاسخ

          • DC

            تیر 2, 1398

            و نیازی به تکرار حرف نیست چون من فهمیدم شما چی گفتید ولی متاسفانه شما نفهمیدید.

            پاسخ

          • DC

            تیر 1, 1398

            اگر مارول تقلید نکرده چرا هیچ نوآوری در خلق آثار کمیک بوکی اش نداشته؟ چرا دقیق چند سال بعد از dc به فکر خلق شخصیتی با ویژگی های مشابه افتاده؟چرا اگر منشا الهام شخصیت های مارول در افسانه ها بودن مارول پیشدستی در خلق اثر نکرده است و دی سی زودتر اقدام به خلق شخصیت کرده؟ با نگاه به تاریخ خلق آثار مشابه به این نکته پی میبریم که مارول چند سال بعد از dc به فکر خلق شخصیتی با همون ویژگی ها افتاده و چرا مارول در خلق لباس و قدرت از دی سی الهام گرفته است؟

            پاسخ

          • آریو

            تیر 1, 1398

            متاسفانه دوباره باید حرفمو تکرار کنم :
            « مگه مسابقه هست که هرکی دیرتر کاراکترو درست کرد تقلیدکار باشه ؟ ددپول تقلید کرد ؛ ولی نه از دیسی . از نینجاها … »
            احتمالا با این مثال حرفمو بهتر درک میکنی :
            یه پسری هست که یه ساعت خیلی شیک میپوشه .
            بعد تو میری همون ساعت اون پسره رو میخری .
            بعد من میرم همون ساعتی که اون پسره خریده رو میخرم . الان من از شما تقلید کردم ؟

            پاسخ

          • DC

            تیر 2, 1398

            این قیاس مع الفارغ هستش.متاسفانه شما همش مثال بی ربط میاری قبل مثال آوردن به ربطش به موضوع هم نیم نگاهی داشته باش.شما از وجود سه ساعت و سه خریدار صحبت کردی که این ساعت ها تفاوتی باهم ندارن اما اینجا بحث بر سر سه شخصیت دث استروک و ددپول و نینجا کردی که در برخی نقاط جزئی تفاوت دارند البته این به این معنی نیست که ددپول از دث استروک تقلید نکرده باشه.
            چقد مجبورم توضیح بدم تا از تعصب و بی اطلاعاتی بیرون بیای.

            پاسخ

          • آریو

            تیر 2, 1398

            ببینین ، روش بحث کردن صحیح اینه که من دلیل میارم ، شما دلیلمو نقص میکنی ، من میگم چرا با حرفتون مخالفم و … اما الان شما نمیذاری . دلیلتو آوردی ، نقصش کردم . الان شما باید بگی چرا به نظرت هنوز حرفم اشتباهه نه اینکه بیای بگی من بی منطقم و …
            ربطی به بحث نداره ولی من به غیر از الان کِی مثال آوردم که شما میگی «همش» مثال بی ربط میاری 😁
            الان شما مثالمو کامل نفهمیدی .
            ساعتای مثالم فزقی با هم ندارن چون روش به همراه داشتن شمشیر شخصیتای ددپول ، دث استروک و نینجا فرقی با هم ندارن .
            خریدارا با هم فرق دارن چون شخصیتای مزبور با هم فرق دارن .

            پاسخ

          • DC

            تیر 2, 1398

            آریو جان شما فقط و فقط دارین دلیل میارین اما باز هم میگم شما دارید واقعیت رو انکار میکنید و فقط خودتون حرف خودتون رو قبول دارید متاسفانه من هرچی با دلیل و مدرک در مقابل شما حرف میزنم میگید نه من دارم درست میگم و دارد به من توهین میکنید ولی من طبق تاریخ و مراجع علمی مثل ویکی پدیا یا سایت های دیگه دارم حرف میزنم اما شما همش بدون این تاریخ ها و شباهت ها صحبت میکند…بله من دلیل رو نقض میکنم اما دلیل های بنی اسرائیل را برای این با حرفم مخالفی که اطلاعات شما درمورد کمیک بوک و شخصیت ها هنوز کامل نیست!من میزارم ولی شما این جوری فکر میکنی که من نمیزارم حرفت رو بزنی….
            بله من هروقت دلیلم رو آوردم شما با مثال های بی ربط تقلید بی شرمانه ددپول از دث استروک و ردهود را نقض کردین.اگه دلیل خواسستی تو اکانت بعدی میگم.باشه نظرت اشتباهه چون:آقا جای شمشیر و تفنگ رو بی خیال که خودت دنبال اینایی و پشت این ها مانور میدی اگه ددپول شبیه دث استروک نیست پس چرا فامیلی هردوتاشون ویلسون هست؟چرا هردو قدرت زود درمانی دارند؟چرا هردو ویلون بودند؟چرا هردو در ارتش آموزش دیدند؟جرا هردو مهارت های نینجایی را بلدند؟چرا هردو در روی صورت هایشان نقص دارند؟ چراهر دو با ابر قهرمانان رابطه داشتند؟
            اگه یه نیم نگاهی به فحش هات بکنی میفهمید که به جز الان هم مثال اوردید.
            متاسفانه مثل شما نیستم و میفهمم و برای این میگم مثل شما نیستم که این همه از مدارک حرف بزنم (همه جوره) ولی هنوز هم متوجه نشدید.
            متاسفانه شما دنبال شباهت های بسیار بی خود هستید تا فقط در مورد آنها صحبت کنید.
            خواهش میکنم!خواهش میکنم که اول به متن های خودت نگاه کن بعد متن جدید بنویس و اطلاعات خودت هم کامل کن بعد صحبت کن
            در ضمن در اینجا به کاربردن نق(ص) اشتباه است و به کار بردن نق(ض) درست میباشد…

            پاسخ

          • آریو

            تیر 2, 1398

            خب ، استاد اول بحث بی ربط رو میگم : بله نقض درسته و نقص غلط . ولی منم به شما میگم اکانت غلطه کامنت درسته آقا دکتر 😂😂😂
            من حرفامو بدون دلیل و مدرک میگم ؟ کجا دلیل نیاوردم ؟ میشه یکیو بگی ؟
            در مورد شباهات ددپول و دث استروک :
            قدرت زوددرمانی رو اگه اشتباه نکنم اولین بار وولورین داشته .
            شما میخوای فرض کن که فامیلیش یه چیز دیگس . میخوای ببینی که جذابیت یه شخصیت چقدره ویبینی اسمش چی چیه ؟ یا میبینی شخصیت پردازیش چطوره ؟ یا میبینی تو صورتش نقص-ض ـی داره ؟
            رابطه با ابرقهرمانا

            پاسخ

          • DC

            تیر 3, 1398

            ببخشید من کی گفتم شما بی دلیل و مدرک حرف زدید؟!
            این درک شما از متن ادبی من هست!
            قدرت زود درمانی مال تیمبر ولف هست(برای این که فکر کردی اشتباه شد)
            بله اسماشون با هم فرق میکنه ولی درمورد جذابیت در تردیدم!(که اون هم نه ترخدا بیا اسمشم تقلید کن!)
            مارول فقط طنز بودن رو به ددپول اضافه کرده!
            بله مگه نمیدونی دث استروک و ددپول در صودتشون نقض داره؟
            ببخشید جلوی شما اظهار نظر کردم مهندس کمیک!

            پاسخ

          • آریو

            تیر 3, 1398

            بله راست میگی اشتباه کردم . تیمبر ولف اولین شخصیت با قدرت زوددرمانیه ( تا جایی که من میدونم )

            پاسخ

          • آریو

            تیر 3, 1398

            من کجا بی دلیل حرف زدم ؟
            در مورد غلط املایی ای که گرفتین بذارین منم چند اشتباه املایی و غیر املایی شما رو تصحیح کنم : تو این کامنت گفتین اکانت که مطمئنم منظورتون کامنت بود دکتر 😂
            یه جا هم گفتین بلا نصبت که منظورتون بلا نسبت بوده .
            من کجا فحش دادم ؟
            کجا مثال زدم ؟
            خواهش میکنم بگو .
            تو انتخاب کلماتت هم بیشتر دقت کن .
            داری خیلی خستم میکنی .

            پاسخ

          • DC

            تیر 3, 1398

            من گفتم بی دلیل حرف زدی؟
            در مورد قلط املایی تو هم من چند مورد دارم که عبارت اند از:((لیاس(لباس)-ذاشتن(داشتن)-متشابهیه(متشابه هست) )) ببخشید غلط املایی های شما رو گرفتم مهندس!
            اگه همت کنی و به کانتای قبلیت نگاه کنی میفهمی که فحش دادی. اگه هم یه آدم بی همتی خودم الان فحشات رو میگم:((متاسفانه باید حرفم رو (تکرار)کنم(همیشه حرف ها را برای چار پایان تکرار میکنند-احتمالا این مثال از حرفم رو بهتر (درک)میکنی(به معنی هنوز بچه ای)- شما با دلیل های الکی و بی منطق به طور غیر مستقیم گفتید دروغ گو)) بیشتر هم میخوای؟تعارف نکن! مهندس جان!
            من نمیدانم چند بار باید حرفم را تکرار کنم اول به کامنت های قبلی تون نگاه کنید بعد بگید من کی مثال زدم؟باشه باز هم میگویم که کی مثال زدید:((احتمالا این(مثال) از حرفم رو بهتر درک میکنی یه پسره هست میره ساعت میگیره بعد من میرم همون ساعت رو میخرم یعنی من از شما تقلید کردم؟ این اول
            دوم: به جز الان من کی (مثال) اوردم که تو میگی همش؟
            تو انتخاب جمله هاتم دقت کن!
            برای این خسته شدی که میخوای از روی دلیل های من درآوردی بنده را توجیه کنی!
            درضمن اینجا مدرسه نیست!

            پاسخ

          • آریو

            تیر 3, 1398

            شما داری موضوع مسخره ی «غلط» (که نوشتی قلط ) املایی رو بیش از حد کش میدی . باشه قبول غلط تایپی همون غلط املاییه .
            و در مورد حرفایی که زدم . جدا به نظرت فقط بچه ها درک نمیکنن ؟ یعنی افرادی مثل من و تو همه چیو درک میکنن ؟ با این حال ازت عذر میخوام .
            واقعا به نظرت اینکه دوباره حرفمو تکرار کردم یعنی بهت توهین کردم ؟ یعنی بهت گفتم خر ؟ به خدا قسم که منظورم این نبود و فقط میخواستم بهت یادآوریش کنم و بهت فقط یه پیشنهاد دادم که بیشتر به کامنتام توجه کنی .
            بیا کلا این بحث مزخرفو تمومش کنیم و همون بحث کمیک بوکیمونو ادامه بدیم .

            پاسخ

          • آریو

            تیر 3, 1398

            بعد میشه بگی من به جز قضیه ی ساعت کِی مثال آوردم ؟
            یعنی این عبارت یه مثاله ؟
            « به جز الان من کی مثال آوردم که میگی همش »

            پاسخ

          • DC

            تیر 3, 1398

            نمیدونم این رو باید از خودت بپرسی منم خوب متوجه مثال دومیت نشدم(خودت گفتی الان مثال اوردم)

            پاسخ

          • آریو

            تیر 3, 1398

            و یه غلط املایی از دستم در رفت که بگم و اون هم «میزارم» بود که منظورتون «میذارم» بوده احتمالا .
            و من روی شمشیر و تفنگ مانور میدم ؟ یه نگاهی به اولین کامنتت تو این مقاله بنداز پس . به من چه که اطلاعاتت درباره ی شباهت دث استروک و ددپول تا قبل از خوندن کامنت اشکان به شکل نگهداری شمشیر و تفنگاشون ختم میشد ؟!
            مورد شباهات ددپول و دث استروک :
            قدرت زوددرمانی رو اگه اشتباه نکنم اولین بار وولورین داشته .
            شما میخوای فرض کن که فامیلیش یه چیز دیگس . میخوای ببینی که جذابیت یه شخصیت چقدره ویبینی اسمش چی چیه ؟ یا میبینی شخصیت پردازیش چطوره ؟ یا میبینی تو صورتش نقص-ض ـی داره ؟
            رابطه با ابرقهرمانا هم شخصیتای زیادی قبل از دث استروک با ابرقهرمانا رابطه داشتن مثل کت وومن ، سایکلاپس ، بلک کت ، بتمن و …

            پاسخ

          • DC

            تیر 3, 1398

            و بهتر به کامنت های قبلیت یه نگاهی کنی که گفتی جای شمشیر و تفنگاشون یکیه.
            در مورد اسمشم باید بگم که نه ترخدا بیا از اسمشم تقلید کنید!
            قدرت زود درمانی هم مال تیمبرولفه.
            جذابیت دث استروک خیلی از ددپول بیشتر میشد(اگه فیلمش رو میساختن).
            شخصیت فقط پردازی ددپول با دث استروک فرق می کنه بقیه چی؟
            تو صورت دث استروک نقض وجود داره همون طور که تو صورت ددپول نقض وجود داره.

            پاسخ

  24. آریو

    اردیبهشت 30, 1398

    spidey.ir/مقالات/top-news/top-15/5554-15-دفعه-ای-که-دی-سی-از-روی-ایده-های-داستانی-مارول-تقلید-کرد.html
    به نظرم اگه با این مقاله موافق بودید مقاله ای که لینکشو دادم با نظراتش (مخصوصا نظر سی و شیشمی) بخونین .
    اگر هم مثل من مارول فنین این مقاله هه خیلی بهتون حال میده .

    پاسخ

    • امیرمهدی

      تیر 1, 1398

      مارول فن نادون

      پاسخ

      • آریو

        تیر 1, 1398

        مرسی دیسی فن دانای با ادب 😑😑😑😐😐😐😶😶😶

        پاسخ

  25. Dark knight

    فروردین 1, 1398

    وقتی شخصیت های دی سی شبیه ماروله شما میگید تقلید کرده اما وقتی مارول شبیه دی سی میگید الهام گرفته! من اصلا بیشتر مقاله های شما رو میخونم میبینم که طرفدار مارول هستید و از دی سی بیشتر ایراد میگیرید. کامنت ها رو هم که میخونم میبینم که میگن شبیه هم هستن تقلید نکردن! درسته ددپول از نظر رفتاری شبیه دث استروک نیست اما از نظر ظاهری کاملا شبیه هم هستند. ارو و هاکای هم همینطور فلش و کوئیک سیلور هم فقط قیافه و رنگ لباسشون فرق میکنه اونوقت دارید میگید تقلید نکرده؟

    پاسخ

    • آریو

      اردیبهشت 12, 1398

      کلا تقلید بیشتر وقتا همون الهام گرفتنـه . اشتباه میکنن که به شباهت شخصیتا میگن تقلید (باز هم میگم بیشتر وقتا)

      ولی الان به نظرت اینکه لباس شخصیتا شبیه هم باشن میشه تقلید؟ اصلا الان کجای دث استروک و ددپول شبیه همه ؟

      پاسخ

      • DC

        خرداد 17, 1398

        خب میخوای بدونی کجای دث استروک شبیه ددپوله؟باشه بهت میگم ((داشتن کمربند های مشابه البته دث استروک از اون آرم های مزحک رو کمر بندش نداره داشتن تفنگ و شمشیر دو رنگ بودن ماسک ها)) ردهود و ددپول هم از نظر ظاهری شبیه همن برای این که خیالت از این که ردهود از ددپول قدیمی تره میتونی بری زومجی نوشته ردهو در سال 1983 خلق شده و ددپول در سال1991

        پاسخ

        • آریو

          خرداد 17, 1398

          ولی اینو قبول دارم که دیسی توی بخش درست کردن لوگو خیلی از مارول بهتره

          پاسخ

          • DC

            تیر 2, 1398

            خواهش میکنم

            پاسخ

          • آریو

            تیر 2, 1398

            از شما تعریف نکردم 😁

            پاسخ

          • DC

            تیر 3, 1398

            منم نگفتم که با منی
            مهندس!

            پاسخ

  26. SH

    دی 15, 1397

    مارول است و اسکی …😐😑

    پاسخ

  27. رضا نادی

    آذر 28, 1397

    سلام ودرود برشما ممنون از این مقاله ی عالی خیلی خوب بود

    پاسخ

  28. آریا

    مهر 28, 1397

    هاک آی از گرین آرو تقلید نکرده ؛ کماندارهای دقیق همیشه تو افسانه ها بودن!
    کوییک سیلور از فلش تقلید نکرده . کیه که قبل از شناختن شخصیت های کمیک بوکی ، به فکر سرعت بالا نیفتاده باشه؟!
    ددپول که دیگه اصلا از دث استروک تقلید نکرده !!! یعنی چون هردوتا تو استفاده از شمشیر و انواع تفنگ ماهرند ، ددپول از دث استروک تقلید کرده؟؟؟ ددپول و دث استروک از نظر اخلاقی و رفتاری باهم هیچ هیچ هیچ گونه اشتراکی ندارن!
    بقیه ی الهام گرفتن ها هم باعث شده یه شخصیت جالبتر ساخته بشه!(به جز الهام گیری آیرون من از بتمن)

    پاسخ

    • Sina

      دی 8, 1397

      من همین الان از ی سایت دیگه دیدم نوشتم دیسی از مارول تقلید کرده که کامل پاچه خارن بعد قبل از اینکه دیسی سریال هاشو و فیلم هاشو پخش کنه انیمیشن های قهرماناشو پخش میکرد و این مقاله کاملا درسته سریال ارو تو سال ۲۰۱۱پخش شد فکر کنم بعد هاک آی تو سال ۲۰۱۳تو انتقام جویان دیده شد ددپول هم مثل دث استروک یک قدرتایی داره ک نمیکشدتش ولی دث استروک درمان شد فقط تفاوتشون اینکه ددپول نقش خوبو بازی میکنه ولی اسلید نقش بد وفلش ک توانایی سرعت خیلی بالایی داره زود تر ب فکر دیسی رسید تا مارول مارول میتونست زود این شخصیتو بسازه اما ب ذهنشون نرسیده بعد از اینکه دیسی سریالشو ساخت خوششون اومد تقلید کردن اتم هم زود تر از مرد مورچه ای خودشو نشون داد

      پاسخ

      • Amir

        بهمن 25, 1397

        نه هاک ای توی سال 2011 هم بودش

        پاسخ

      • آریو

        اردیبهشت 12, 1398

        متاسفانه جدیدا سایتایی که فرق شباهت و تقلید رو نمیدونن زیاد شده .

        ولی وقتی اینو نمیدونی که این شخصیتا اول تو کمیک بودن بعد اومدن تو فیلم و غیره نباید به خودت اجازه بدی که کامنت بذاری 😉

        پاسخ

    • Fatima

      فروردین 1, 1398

      انقد دلیل‌های الکی نیار حقیقت و قبول کن

      پاسخ

      • آریو

        اردیبهشت 12, 1398

        الان با کدوم تیکه ی حرفم مخالف بودی ؟ به نظر خودم حرفم کاملا منطقیه . هر کی با حرفم مخالفه با دلیل توضیح بده .

        پاسخ

    • اشکان

      اردیبهشت 19, 1398

      قشنگ از طرز تفکرت ضایع ست یه بچه سال به تمام معنایی بچه سال “کماندار های دقیق همیشه تو افسانه ها بودن” خب بچه سالی دیگه اینا کماندارن درست ولی همینا تو سخت ترین شرایط (حالا برای الیور شده جزیره برای کلینت شده یکی از سازمان های روسیه) آموزش دیدن
      بچه سال کوئیک سیلور از فلش تقلید نکرده په چرا زود تر نساختنش؟
      بچه سال خالقان خود ددپول گفتن ما ورژن بانمک دث استروک رو آوردیم تو مارول هر دو نظامی بودن هر دو همسر داشتن هر دو ویلنن هر دو با شمشیر و تفنگ میجنگن هر دو آموزش های نینجایی دیدن هر دو با ابرقهرمان ها رابطه داشتن هر دو فامیلیشون ویلسونه و هر دو نقصی توی صورتشون به وجود اومد و هردو قدرت زنده موندن دارن حالا تو میخوای بگی نه مثل این میمونه تو گوش خر آیت الکرسی بخونن

      بقیه ی *اسکی ها باعث ساخت یه شخصیت جالب تر شدن؟ چند تا کمیک خوندی؟ چی راجب دارک ساید میدونی؟ چی راجب سولومون گراندی میدونی هیچی چون یه احمقی که مغزت که یه سری تفکرات باطل توسط نظام امپریالیسمی بهت القا شده

      پاسخ

      • آریو

        اردیبهشت 19, 1398

        اولا به نظرم خیلی با ادب نیستی ، من وقتی که نظرمو نوشتم به کسی توهین نکردم [•-•]

        دوما هم که اگه به آموزش دیدن تو شرایط سخت باشه ، کاپیتان آمریکا یه هفت هشت ماهی زودتر از گرین ارو خلق شد .

        سوما درباره ی فلش چون مارول تو اون موقع هنوز موتور شخصیت سازیش راه نیفتاده بود . الان منطقیه من بگم فلش تقلید کرده چون که همه ی ما به فکرمون سریع بودن رسیده ؟ من خودم قبل از اینکه بدونم فلش و کوییک سیلور کین ، به فکرم رسیده بود که چقد سرعت زیاد خوبه ! ماهیو هر وقت از آب بگیری تازس …

        چهارما در مورد تقلید از دث استروک هم بگم که خالق ددپول گفته از فیلم twins برا خلق ددپول الهام گرفته cbr.com/deadpool-rob-liefeld-twins/
        پنجما به نظرت خالق ددپول از دث استروک تقلید کرده چون هر دوتاشون زن داشتتن ؟ باشه خندیدم 😂

        ششما بعدشم که تو گوش خر یاسین میخونن نه آیت الکرسی 😉

        هفتما کمیک هم یه پونصدتایی خوندم

        هشتما درمورد دارکساید هم بگم که به نظرم تو کمیک جذابیت ثانوس با دارکساید برابره ، وای تو فیلم جذابیت ثانوس خیلی خیلی خیلی خیلی بیشتره

        نهما سالومون گراندی هم به نظرم از هالک جذاب تر نیست

        دهما شونزده سالمه

        یازدهما در آخر هم بگم که درسته خیلی وقتمو گرفتی ولی با این حال چون از ضایع کردن نوابغی مثل تو لذت میبرم بازم وقتمو بگیر .

        دوازدهما که اگه میخوای یه تقلید بگی میتونی بگی تقلید کاپیتان آمریکا از شخصیت shield (که البته شخصیت جالب تری خلق شد )

        پاسخ

        • عباس

          اردیبهشت 20, 1398

          درسته این بار یکمی تاخیر افتاد
          نظرات اضافی حذف شدن
          مرسی آریو جان

          پاسخ

          • آریو

            اردیبهشت 20, 1398

            دستتون درد نکنه

            پاسخ

      • Darya

        اردیبهشت 19, 1398

        اولا بزرگی به عقله نه به سال آقای اشکان به ظاهر محترم،اینکه به عنوان توهین یکیو بچه سال خطاب میکنی،نشانگر دقیقی از ضعف شخصیتی خودتونه
        قبل از اینک مثال تو گوش خر یاسین خوندن و بامزش کنین و به کار ببرین مطمعن بشین یاسین و دارین درست میخونین😁ولورین هم دهه هفتاد خلق شده و قدرت خوددرمانی رو داره!
        توروخدا جمله بندی جمله آخرتو بخون یبار😂😂😂فک کنم شاخ ترین کلمه ای که بلد بودی امپریالیسمه چون هیچ ربطی نداشت به بحث مزبور😎

        پاسخ

      • عباس

        اردیبهشت 20, 1398

        سلام،
        نظرت منتشر شده آریو جان 😉

        پاسخ

      • DC

        تیر 1, 1398

        خخخ دمت گرم لایک…

        پاسخ

        • DC

          تیر 2, 1398

          با اشکان بودم

          پاسخ

          • آریو

            تیر 2, 1398

            باشه دلایل من نقش نارگیلو دارن 😶

            پاسخ

          • DC

            تیر 3, 1398

            منظورم اون حرف اشکان بود که گفت:
            فکر کنم از نظام امپریالیسمی بهت القا شده خندیدم . :/

            پاسخ

  29. محمدرضا

    مهر 28, 1397

    به نظر من فقط دث اساروک غلطه !
    ددپول بسیار پر حرفه و بی ادب
    از اون طرف دث استروک بسیار کم حرف و جدی
    و در ضمن اینم بگم که خلق شدن ددپول فقط بخاطر مرد عنکبوتیه که نویسنده ها با هم رفیق بودن بعد خالق ددپول می بایست قیافه ی کلی نوجوان با صورت های دشوار سخت بکشه در صورتی که طراح اون زمانه مرد عنکبوتی خیلی راحت تر میتونست مردعنکبوتی رو بکشه و اینجوری خالق ددپول سعی کرد شخصیتی بسازه به نام ددپول که با مرد عنکبوتی هم رفیقه و چند تا کمیک مشترک هم دارن!

    پاسخ

  30. مارولی ترین

    مهر 28, 1397

    تنها چیزی که میدونم تو این چنتا درسته تانوس دیگه بقیش چرته،اینایی که شما نوشتید نمیشه اسمشون رو تقلید گذاشت اینا بیشتر شباهت های این شخصیت ها با هم هستند.

    پاسخ

  31. نه بابا پدر از پسر تقلید کرده واقعا عباس اقا ….

    پاسخ

    • DC

      تیر 1, 1398

      البته پسر از پدر تقلید کرده

      پاسخ