بهترین فیلم های لئوناردو دیکاپریو که حتما باید تماشا کنید، 20 اثر ممتاز

لئوناردو دیکاپریو از آن دست بازیگرهایی است که همه دوستش دارند. چرا که نه؟ او یکی از معدود بازیگرانی است که در 25 سال اخیر با هر اجرای خود ما را سرگرم کرده است. اگرچه او پس از بازی در فیلم “تایتانیک” به شهرت رسید اما پیش از آن فیلم هم اجراهای خوبی داشت. پس از موفقیت بزرگ تایتانیک، در فیلم هایی حضور یافت که شاید برای آن زمان آوانگارد محسوب می شدند.

دیکاپریو برای بازی در فیلم “بازگشته” جایزه اسکار را از آن خود نمود، اما می دانیم که موفقیت او به همین جا ختم نمی شود. بلکه تنها باعث می شود محدودیت های بازیگری را کنار بگذارد. او طی سال ها با حضور در پروژه های مختلف مهارت بازیگری خود را به چالش کشیده است. دی کاپریو برای حضور در نقش های متفاوت به آماده سازی زیاد نیاز ندارد. او مانند آل پاچینو و رابرت دنیرو یک متد اکتور است. لئوناردو سبک خاص خود را داشته و متمایز است، همچنین می تواند آنقدر در یک نقش فرو برود که اثری از خودش به جا نماند.

به همین دلیل برایمان جالب است بدانیم از این به بعد چه عملکردی خواهد داشت. اگر او با کارگردان های مورد علاقه اش کار کند، که شامل مارتین اسکورزی و کوئنتین تارانتینو هستند، حتما شاهد فیلم های زیباتری از او خواهیم بود.  اما ببینیم لئوناردو تا به اینجا چه کار کرده است. اغلب فیلم هایی که دیکاپریو در آن ها حضور یافته موفق بودند اما در اینجا می خواهیم به موفق ترین این فیلم ها اشاره کنیم. با پروشات همراه باشید.


20. رومئو و ژولیت – Romeo and Juliet – 1995

پیش از اینکه لئو به یک ستاره جهانی تبدیل شود، در یک فیلم رمانتیک حضور یافت که باعث شد در موفق ترین فیلم کارنامه بازیگری خود حضور پیدا کند (مسلما درباره “تایتانیک” صحبت می کنیم). در این فیلم چیز جدیدی وجود ندارد، زیرا این داستان مرگ را به شکل های مختلف نشان می دهد. اجرای زیبای دی کاپریو و کلر دنز دیدنی است. مهارت بازیگری دی کاپریو در آغاز کار دیدنی است.

همچنین بخوانید: معرفی 7 فیلم برتر براساس زندگی تد باندی (Ted Bundy) مخوف ترین قاتل سریالی تاریخ


19. برنده و بازنده – The Quick and the Dead

شاید این فیلم با اجراهای دیگر او متفاوت باشد با این حال دیدنی است. در حقیقت نقص های فیلم زیاد است. گرچه دی کاپریو در آغاز کار است، با این حال مهارت خوبی را به نمایش می گذارد. گرچه در آن زمان منتقدین مهارت بازیگری او را کافی نمی دانستند، اما اگر دقت کنید سبک و مهارت بازیگری او مشخص است. گرچه شاید فیلم چندان دیدنی نباشد، اما طرفداران این بازیگر می توانند برای بررسی عمق بازیگری و سبک او این فیلم را تماشا کنند.


18. اتاق ماروین – Marvin’s Room – 1996

یکی از ملودرام های فراموش شده دهه 90 با بازیگری مریل استریپ، دایان کیتون، لئوناردو دی کاپریو و رابرت دنیرو، درباره خواهر و برادری که حدود دو دهه پیش و از زمان سکته پدرشان از هم جدا بوده اند. دی کاپریو نقش هانک، پسر لی (با بازی استریپ) را نشان می دهد. گرچه لئو در این فیلم در آغاز راه قرار داشت اما بلوغ اجرای خود را نشان داد. او عناصر ملودرام فیلم را به خوبی درک کرده و مطمئن است که در نمایش احساسات خود اغراق نکند. اجرای زیبای او نشانه نبوغش است. موفقیت فیلم مدیون فیلمنامه اسکات مک فرسون نیز می باشد. نویسندگی او آنقدر موفق بود که کار لئو را آسان کرد.

همچنین بخوانید: معرفی 16 فیلم برتر درباره مسابقات اتومبیل رانی خیابانی


17. ساحل – The Beach – 2000

این فیلم با بازی بازیگرانی چون دیکاپریو و تیلدا سوئینتن، بدون شک یکی از بهترین آثار هنری بویل است. داستان فیلم درباره ریچارد و سال است که در جزیره دور افتاده ساموی باهم آشنا می شوند، البته پس از اینکه ریچارد نقشه خود را نزد دفی، غریبه ای که خودکشی می کند، جا می گذارد. رابطه آن ها همزمان با رویدادهایی چون جشن آتش و کارهای کشاورزی، به جلو می رود. تغییر هوش احساسی آن ها و آسیب پذیری روانی شان در رابطه با جزیره بسیار دیدنی است. با وجود واکنش برخی از منتقدین و حتی نظر منفی کارگردان، این فیلم یک داستان جذاب از عشق و قربانی شدن است. یکی از اولین فیلم های دیکاپریو که نشان دهنده استعداد بالای اوست.


16. گتسبی بزرگ – The Great Gatsby – 2013

فیلم “گتسبی بزرگ” با همه حواشی اش یکی از بهترین آثار دیکاپریو است. در این فیلم زیبا و غنی، لورمن تلاش می کند با خلق جلوه های زیبا هویت جدیدی از خود را نشان دهد. علاوه بر آن، چگونه می توان حضور زیبای لئوناردو دیکاپریو در نقش گتسبی بزرگ را نادیده گرفت؟ شاید از فیلم خوشتان نیامده باشد، اما قطعا نمی توانید اجرای دیکاپریو را دوست نداشته باشید. او به زیبایی هرچه تمامتر نقش گتسبی ثروتمند اما عاشق پیشه را ایفا می کند.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های شارلیز ترون به انتخاب مخاطبین


15. دارو دسته های نیویورکی – Gangs of New York – 2002

فیلمی به کارگردانی مارتین اسکورزی درباره گروه های گانگستری خیبان نیویورک پیش از جنگ داخلی، که به دلیل تاثیرگذاری داستان و اجرای زیبای بازیگران مورد تحسین قرار گرفت. مطمئنا از بازی دنیل دی لوئیس در نقش بیل قصاب و لئوناردو دیکاپریو در نقش آمستردام، چنین فیلم زیبایی حاصل خواهد شد. گرچه فیلم از بهترین آثار اسکورزی نیست اما نقش آفرینی ها عالی هستند.


14. اگه می‌تونی منو بگیر – Catch Me If You Can – 2002

یک درام جنایی زندگی نامه ای به کارگردانی استیون اسپیلبرگ که از آغاز تا پایان اش زیباست. اسپیلبرگ از چهره پسرانه دیکاپریو، جذابیت و اعتماد به نفس اش نهایت استفاده را برده و او را در نقش یک سارق حرفه ای و جذاب نشان می دهد. تام هنکس نیز در این فیلم نقش پلیس را بازی می کند.

همچنین بخوانید: 12 فیلم برتر تام هنکس که باید تماشا کنید


13. یک مشت دروغ – Body of Lies – 2008

اگر می خواهید نقش آفرینی دو تن از بهترین بازیگران این نسل را در فیلمی به کارگردانی یکی از بهترین کارگردان ها ببینید، باید این فیلم  را تماشا کنید. ریدلی اسکات معتقد است که صحنه های اکشن، به داستان پیچیده و چند لایه فیلم ابدا ضربه ای وارد نمی کند. اگرچه طرح داستان نقص های خاص خود را دارد، با این حال “یک مشت دروغ” در ژانر خود استثنائی است. مطمئنا بازی لئوناردو دیکاپریو در کنار راسل کرو می تواند یک اثر را به بهترین تبدیل کند. یک فیلم زیبا با نمایش چهره سیا در خاورمیانه و حقیقت سیاه تروریسم.


12. رفتگان – The Departed – 2006

زمانی که مارتین اسکورزی کارگردانی یک فیلم را برعهده بگیرد، مسلما آن فیلم به مسیر درستی هدایت می شود. فیلم “رفتگان” دقیقا چنین  فیلمی است که با بازی زیبای بازیگران توانست در مراسم اسکار جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را کسب کند. این فیلم بازسازی تریلر هنگ کنگی “امور داخلی” (Internal Affairs) محسوب شده و درباره یک پلیس مخفی و یک جاسوس است که در هنگام جاسوسی یک گروه ایرلندی در جنوب بوستون یکدیگر را شناسایی می کنند.

همچنین بخوانید: 25 فیلم زیبا که در آن‌ها قهرمان داستان یا شخصیت اصلی می‌میرد


11. تایتانیک – Titanic – 1997

یک شاهکار با کارگردانی جیمز کامرون که به یادماندنی ترین نقش لئوناردو را به او بخشید و از او یک ستاره ساخت. اگرچه لئوناردو پس از این فیلم از بازی در فیلم های سنگین رمانتیک خودداری کرد (البته به جز گتسبی بزرگ). این فیلم زیبا و عظیم در کنار تمام جلوه های زیبایش از بازی چشمگیر لئوناردو دیکاپریو و کیت وینسلت هم بهره برد.


10. جاده انقلابی – Revolutionary Road – 2008

دیکاپریو در این فیلم مجددا با ستاره تایتانیک، یعنی کیت وینسلت همراه شده و این دو نقش زوجی را ایفا می کنند که در دهه پنجاه زندگی کرده و می خواهند زندگی خوبی داشته باشند. این فیلم بدون شک یکی از بهترین نقش آفرینی های دیکاپریو را نشان می دهد که در آن نقش فرانک را بازی می کند، یک مرد متاهل نه چندان وفادار که باعث می شود همسرش احساس بدبختی کند.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر کیت وینسلت که باید تماشا کنید


9. چه چیزی گیلبرت گریپ را آزار می‌ دهد – What’s Eating Gilbert Grape – 1993

بازی دیکاپریو در نقش آرنی که از لحاظ روانی افسارگسیخته بود، آنقدر به دل نشست که کسی باورش نمی شد این نقش توسط یک انسان سالم ایفا شده است. این اثر ثابت کرد که او نه تنها یک بازیگر توانا بلکه یک ستاره است. او نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش مکمل اسکار شد. اگرچه جانی دپ نقش اصلی فیلم را برعهده داشت اما این دیکاپریو بود که همانند یک ستاره درخشید.


8. الماس خونین- Blood Diamond – 2006

یک تریلر جنگی در آفریقا که در آن دیکاپریو نقش یک قاچاقچی خوش قلب را ایفا می کند. آرکر که برای بقا انگیزه بالایی دارد، در تجارت الماس به یک شخصیت کلیدی تبدیل شده است. در سیرالئون مشکلات سیاسی دامن گیر شده و زندگی آنکر هم پر از آشوب است، اما با ملاقات سلیمان و مدی، می تواند جنگ اطراف خود را فرو بنشاند و به این ترتیب زندگی اش دچار تغییر می شود. لئو برای این فیلم نامزد جایزه بهترین بازیگر شد، اما مطمئنا استحقاق او بیش از این است. صحنه های پایانی اشک تان را در می آورد، بنابراین حتما این فیلم را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر جانی دپ به انتخاب منتقدین


7. جانگوی آزاد شده – Django Unchained – 2013

این فیلم از آغاز تا پایان تاثیرگذار است و داستان انتقام، خشونت، خونریزی و شلیک را روایت می کند. اما در عین حال بسیار جالب هم می باشد و حتی خشن ترین صحنه ها شما را به خنده وامی دارد. در حقیقت قدرت فیلم هم همین است. “جانگوی آزاد شده” چهار اجرای خیره کننده را به نمایش می گذارد: فاکس با بازی در نقش یک برده یا همان جانگو در یک ماموریت، اجرای خیره کننده ای دارد. والتز در نقش دکتر شولتز، اجرای جذاب و جالبی را ارائه می دهد. لئوناردو دیکاپریو هم در اولین نقش منفی خود صحنه را از آن خود می کند. میزان نفرت شما نسبت به شخصیت کالوین کندی نشان دهنده میزان تلاش دیکاپریو برای اجرای این نقش منفی است.


6. جزیره شاتر – Shutter Island – 2010

“جزیره شاتر” یکی از بهترین تریلرهای روان شناسانه این قرن است که در دهه 50 رخ داده و یک روایت نوآر از یک معمای عجیب است: نقش اصلی که به دنبال یافتن معمای هویت خود و داستان است، فلش بک هایی که بر جریان روایت تاثیر می گذارند، حضور یک زن اغواگر، شخصیت های مکمل که نه تنها معما را حل نمی کنند بلکه بر رازهای فیلم می افزایند و پایان تراژیک داستان که بیننده را میخکوب می کند. دیکاپریو یک مارشال فدرال است که همانند موش به تله افتاده و برای بازی در این نقش باید احساسات مختلفی را نشان دهد. بدون شک این نقش یکی از بهترین نقش های اوست.

همچنین بخوانید: معرفی 25 فیلم جذاب و دیدنی شبیه جزیره شاتر (Shutter Island)


5. تلقین – Inception – 2010

بهترین بازیگر و بهترین کارگردان هزاره جدید در کنار هم قرار می گیرند تا یک فیلم علمی تخیلی بسازند که به بهترین فیلم این دهه تبدیل می شود. دام کاب فردی است که از فرزندان اش دور افتاده و حاضر است هرکاری انجام دهد تا دوباره کنار آن ها باشد. دیکاپریو نقش کاب را به بهترین شکل ممکن ایفا می کند. دام کاب یکی از پیچیده ترین شخصیت هایی است که نولان تا به حال خلق کرده و دیکاپریو با نشان دادن احساسات، گناه، اراده و خودخواهی، این نقش را از آن خود می کند.

وجود مقالات، نقدها، وبلاگ ها و مطالب مختلف نوشته شده درباره این فیلم نشان دهنده میزان محبوبیت و تاثیر این فیلم در فرهنگ عامه است. و مطمئنا در سال های آتی هم موضوع بسیاری از بحث ها می باشد. اما مهم ترین تاثیر این فیلم بر روی فیلم های علمی تخیلی این است که این ژانر را دوباره زنده کرد. البته این فیلم بیش از آنکه فیلم دیکاپریو باشد فیلم کریستوفر نولان است. برخلاف فیلم های دیگر این فهرست که دیکاپریو  از فیلم جدا نشدنی است، در این فیلم موفق هر بازیگر دیگری هم می توانست درخشان ظاهر شود. اما او یک چیز خاص به همراه می آورد، نوعی آسیب پذیری که مختص خودش است. فیلم و شخصیت به این آسیب پذیری نیاز داشت.


4. هوانورد – The Aviator – 2004

دیکاپریو این شانس را پیدا کرد تا در این فیلم زندگی نامه ای، سال های اولیه زندگی هاوارد هیوز، کارگردان و هوانورد افسانه ای، در اواخر سال های 1920 و اواسط 1940 را به نمایش بگذارد. این فیلم در 11 قسمت نامزد اسکار شد، از جمله بهترین کارگردانی مارتین اسکورزی و بهترین بازی لئو. اگرچه درباره بهترین نقش آفرینی های او بحث های زیادی انجام می شود اما بدون شک بازی او در این فیلم یکی از سه اجرای برتر اوست.

همچنین بخوانید: معرفی 30 فیلم جذاب و دیدنی شبیه تلقین (Inception)


3. روزی روزگاری در هالیوود – Once Upom a Time in Hollywwod – 2019

از جهاتی این فیلم را می توان متعلق به برد پیت دانست زیرا نقش او جذاب تر است. با این وجود جذابیت بازیگری لئوناردو باعث می شود در هر صحنه آن را از آن خود نماید. او در نقش های پرچالش می درخشد. در این فیلم هم نقش یک بازیگر را برعهده دارد. بنابراین میبینید که این اثر برای او یک چالش محسوب می شود. او حداقل پنج صحنه با دیالوگ بلند در اختیار دارد، که برای درک آنها باید خوب تمرکز کنید. از آنجاییکه تارانتینو این دیالوگ ها را نوشته بنابراین شنیدنی خواهند بود.


2. بازگشته – The Revenant – 2015

یک فیلم خشن، آزاردهنده و بدون شک زیبا که از هر جهت مرزهای سینما را کنار زده و نقش آفرینی زیبای دیکاپریو را نشان می دهد که سرانجام جایزه اسکار را برای او به ارمغان آورد. بازی زیبای او به تعریف نیاز ندارد، زیرا با اجرای طولانی خود که بدون سخن گفتن تنها بر بیننده تاثیر می گذاشت، یکی از بهترین اجراهای فیزیکی تاریخ سینماست. صورت و چشم های او به تدریج یخ زده و بدن کتک خورده او به تدریج به زندگی بازمی گردد و معجزه حقیقی را به ما نشان می دهد. بازگشته به معنای بازگشت از مرگ یا بازگشت پس از غیبت طولانی است و دیکاپریو هم با حضور روح مانند خود در طبیعت، حقیقتا زنده است و می خواهد با تمام وجود به زندگی بازگردد.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر آمریکایی در ژانر نوآر (Noir) در تاریخ سینما


1. گرگ وال استریت – The Wolf of Wall Street – 2013

گرگ وال استریت برای برخی یک فیلم نمایشی  و برای برخی دیگر یک فیلم اخلاقی است که پیامی را به بیننده منتقل می کند. هردو باور صحیح است، اما این فیلم از لحاظ سینمایی جسورانه ترین اثر اسکورزی، پس از “دار و دسته ها” تلقی می شود. اسکورزی یک فیلمساز موفق است اما این فیلم میزان مهارت او را به نمایش می گذارد. یک کمدی درام هجوی درباره زندگی حقیقی جردن بلفورت، فروشنده بازار سهام است که از هیچ به همه چیز می رسد. اسکورزی هرگز در سینما به آموختن درس های اخلاقی توجه نکرده بلکه تنها به مردم و زندگی شان و همچنین تاثیر سرنوشت پرداخته است. در این فیلم شاهد زندگی چندین مرد هستیم که کارهای جالبی انجام داده و زندگی لذت بخشی دارند، البته بدون اینکه به عواقب آن بیندیشند.

اسکورزی با نشان دادن زندگی بلفورت ثابت می کند که خوب و بد و اخلاقیات ساخته دست بشر هستند و می توان به راحتی آن ها را زیر پا گذاشت. بلفورت همانند رفقای دیگرش حیله گر است و ما هم همانند شخصیت های فیلم یک بیننده خام هستیم. این فیلم حقیقتا زیباست و بخشی از زیبایی آن به دلیل بازی درخشان دیکاپریو است. این فیلم به او فرصتی داد تا هنر بازیگری خود را نشان دهد و بدون شک یکی از بهترین اجراهای این قرن است.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (18)

بستن فرم

  1. هانیه

    شهریور 23, 1400

    به نظر من تمام فیلم هاش بینظیره تک تکشو نبینی نصف فیلم های جزاب دنیا رو از دست دادی:)طرفدار لئو❤✋

    پاسخ

  2. هانیه

    شهریور 23, 1400

    خدایا لئوناردو بهترین بازیگر دنیاست من به عنوان طرفدارش به جرغت میگم عاشق تک تک فیلم هاشم همشو ببینین اگه الماس خونین و گرگ وال استریت رو نبینین نصف جزابیت فیلم های دنیا رو از دست دادین❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    پاسخ

  3. جواد

    تیر 13, 1399

    لعونارد دی کاپریو بازیگر مورد علاقه منه هیچ بازیگری رو به این ترجیح نمیدم همیشه فیلم هاشو تماشا میکنم راستی اون یکی از طرفدارای یهودی هاست و دستبند قرمز کابالا داره واقعا که یهودیا چه ادمایی رو طرفدار خودشون میکنن اون عاشق یه زن و دختر یهودی به نام بار رافلی هم بوده و باهاش رابطه داشته

    پاسخ

  4. ایلیا

    اردیبهشت 18, 1399

    فقط تایتانیک ، وقتی این فیلمو دیدم تا سه شب چشام خون بود از بس ناراحت کننده بود ، ولی عااااالی بود

    پاسخ

  5. taha

    اردیبهشت 4, 1399

    لطفا وقتی میگید یه نقشی حق اسکار داش یا نداش برید حریف های اون سالش هم ببینید بعد نظر بدید

    پاسخ

  6. نسترن

    آذر 13, 1398

    این فیلم شاهکاره و دی کاپریو در این فیلم بسیار هنرمندانه بازی کرده.
    لئوناردو دی کاپریو یکی از بهترین بازیگرهای دنیاست و بازی ایشون در این فیلم به معنای واقعی فوق العاده و درخشان بود.

    پاسخ

  7. فردین

    شهریور 2, 1398

    پیشنهاد میکنم فیلم رفتگان رو ببینید
    همچنین فیلم ستیغ اره ای
    یا نجات سرباز رایان یعنی فوق العادس یه شاهکاره

    پاسخ

    • آریو در پاسخ به فردین

      شهریور 2, 1398

      دی‌کاپریو توشون بازی کرد؟…
      هعی

      پاسخ

  8. کیارش

    مرداد 19, 1398

    تایتانیکش و ساحل عالی بودن عالی ممنون از سایت خوبتون باز هم فیلم های بازیگران معروف مقاله بنویسین

    پاسخ

  9. عسکیا

    مرداد 18, 1398

    به نظرم به جای بازگشته باید تایتانیک رو در شماره ۲ میزاشتید
    بازگشته الکی اسکار گرفت دی‌کاپریو حقش نبود

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به عسکیا

      مرداد 18, 1398

      سلام عسکیا جان،
      خود دیکاپریو گفته که نقشش توی “بازگشته” سخت ترین نقشی بوده که تا بحال بازی کرده.
      شاید فیلم تایتانیک از فیلم بازگشته قشنگ تر بود ولی نقشی که دیکاپریو توی بازگشته بازی کرد خیلی قشنگ تر از نقشش توی تایتانیک بود.

      پاسخ

    • R.min 2004 در پاسخ به عسکیا

      مرداد 22, 1398

      دوست عزیز نظر شما محترمه ولی اینجوری که شما میگید معلومه که از سینما چیزی نمیفهمید… در فیلم The Revenant دیکاپریو نقش کلیدی فردی با احساس و شکست خورده و کم حرف اما پر از حرف رو به خوبی بازی میکنه … تمام سکانس های این فیلم با بازی Leonardo یک اثر هنری بی نقص رو پدید اورده …
      توی این فیلم مهم مفهوم و مقصود داستانه نه اینکه خسته کننده و بی هیجانه … مخصوصا در سکانس اخر که دیکاپریو به ما یعنی بینندگان نگاه میکنه درواقع منظورش اینه که شمایی که میخواستید انتقام بگیرم الان بعد از انتقام چی نصیبم شد ؟ همسرم و فرزندم برگشتن ؟ که قبلش هم به فیدز جرالد یعنی تام هاردی گفنه بود که انتقام فقط دست خداست …

      پاسخ

      • محمد در پاسخ به R.min 2004

        مرداد 23, 1398

        منم با نظر دوستمون موافقم به نظرم تام هاردی تو فیلم ریوننت خیلی قشنگ تر از دیکاپریو بازی کرده بود

        پاسخ

      • Em در پاسخ به R.min 2004

        آذر 4, 1399

        بهترین نظری بود گه زیر این سایت دیدم

        پاسخ

    • لیلا در پاسخ به عسکیا

      آبان 21, 1398

      دیکاپریو خودش گفته که از نقشش تو تایتانک خوشش نمیومده و به اصرا کارگردان اونو بازی کرده .میگه هیچوقت نتونستم با نقش جک ارتباط برقرار کنم .خودشم زیاد دوس نداشته

      پاسخ

    • فرانک در پاسخ به عسکیا

      دی 20, 1398

      دی‌کاپریو بهترین بازیگر وبازی او در بازگشته بینهایت زیبا و بهترین بازی او بود واقعا لیاقت اسکار را داشت… به نظر من اکثردر فیلم‌هایش لیاقت گرفتن اسکار را داره

      پاسخ

    • M.E در پاسخ به عسکیا

      آذر 4, 1399

      خواهشا چیزی نمیدونی حرف نزن حتما نقشش رو خوب بازی کرده که اسکار گرفته خودش گفته سخت ترین بازی ای که داشته برای همین فیلم بوده پس حتما لایق اسکار بوده

      پاسخ

    • اصغر😂🤔 در پاسخ به عسکیا

      دی 21, 1399

      من با نظر شما کاملا مخالفم او در سریال بازگشته خیلی تلاش کرد سخت بازی و بهترین بازی 😘😂

      پاسخ