10 فیلم خون آشامی پرطرفدار که در حال ساخت هستند

اگرچه همیشه از داستان های مربوط به خون آشام ها و گرگینه ها استقبال کرده ایم اما در حقیقت این موجودات می توانند ترسناک باشند. پس چرا از آن ها خوشمان می آید؟ خوشبختانه این حقیقت در هالیوود فراموش نشده است و به همین دلیل شاهد داستان های جدید مربوط به گرگینه و خون آشام ها هستیم. حتی یکی از چندگانه ها به نام گرگ و میش (The Twilight Saga) که مربوط به ماجرای عاشقانه خون آشام ها بود توانست میلیاردها دلار فروش داشته باشد. اکنون می خواهیم مورد انتظارترین فیلم های مرتبط با خون آشام ها و گرگینه ها را که در چند سال آینده به بازار می آیند، مرور کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. بازسازی عروس فرانکنشتاین – Bride of Frankenstein – بدون تاریخ

احتمالا بیل کاندون، کارگردان فیلم “دیو و دلبر” (Beauty and the Beast) با همکاری کمپانی یونیورسال، این کلاسیک ترسناک سال 1935 را بازسازی کند. گفته می شد که آنجلینا جولی در این فیلم نقش آفرینی می کند اما سپس کارگردان از گال گدوت سخن گفت. از آنجاییکه این فیلم قرار است سنگین باشد، بنابراین هنوز فیلنامه نویسی آن به پایان نرسیده و به برنامه ریزی استراتژیک و تولید جدی نیاز دارد. همچنین طبق اخبار منتشر شده احتمالا خاویر باردم در نقش فرانکنشتاین ظاهر خواهد شد.


9. بازسازی ون هسلینگ – Van Helsing – 2020

اریک هیزرر نویسندگی این اثر را برعهده داشته و درباره آن هیجان زده است. طبق گفته این نویسنده این فیلم قرار است ترسناک باشد و شخصیت اصلی تنها یک انسان عادی خواهد بود که توسط مخلوقات ماورالطبیعه احاطه شده است. ون هسلینگ در سال 2004 و با بازی هیو جکمن در نقش اصلی به روی پرده سینما رفت. کارگردان فیلم مشخص نیست اما احتمالا خود هیزرر که قبلا کارگردانی اثر “در تاریکی” (Lights Out) را برعهده داشت مسئولیت این اثر را هم برعهده بگیرد. طبق شایعات احتمال دارد چنینگ تاتوم نقش ون هلسینگ را در نسخه جدید ایفا نماید.


8. موریبوس، خون آشام زنده – Morbius, The Living Vampire – اعلام خواهد شد

دنیل اسپینوزا پس از کارگردانی فیلم “حیات” (Life)، اینبار با  همکاری سونی پیکچرز، کارگردانی شخصیت کامیک، یعنی موریبوس را برعهده می گیرد. موریبوس داستان کودکی است که در یونان بزرگ شده و سپس به زیست شناس برنده جایزه نوبل تبدیل می شود. او که به مشکلات خونی مبتلاست به دنبال درمان آن ماجراجویی را آغاز کرده که در نهایت به یک نیمه خون آشام بدل می شود. در نتیجه قدرت های ماروالطبیعی و هنر پرواز را به دست آورده اما در کنار آن هم به خون تمایل دارد و هم از تاریکی گریزان است. او در کامیک های بسیاری ظاهر شده و در مقابل مرد عنکبوتی و بلید ایستاده است. این فیلم از کمپانی سونی پیکچرز قرار است از ستاره “جوخه خودکشی” یعنی جرد لتو استفاده نماید.


7. مرد گرگ نما  – The Wolfman – بدون تاریخ

دی سی قرار است دنیایی پر از هیولا خلق کند تا مارول را شکست دهد، اما پس از آخرین نسخه “مومیایی” (Mummy) با حضور تام کروز، نمی توان چندان به این موضوع اعتماد کرد. نسخه 2010 فیلم “گرگ نما” با واکنش منفی منتقدین و مخاطبین رو به رو شد. اکنون دی سی قرار است نسخه جدید این فیلم با نویسندگی اِرِن گازیکووسکی را برعهده بگیرد. از آنجاییکه تراژدی این شخصیت برای طرفداران دی سی بسیار جالب است، دوست داریم درباره بازیگران هم بیشتر بدانیم اما تاکنون اخباری منتشر نشده است. اگر این شخصیت به خوبی پرداخته و کارگردانی شود می تواند به شاهکار دنیای دی سی بدل شود. امیدواریم دی سی به این شخصیت به اندازه کافی توجه کرده و فیلمنامه جذابی خلق کند.


6. کستلوانیا – Castlevania – شایعه

همه ما با بازی ویدیویی کستلوانیا آشنا هستیم که در آن سایمون بلمونت، شکارچی خون آشام، دراکولا را به دام انداخته و از ترانسیلوانیا بیرون می کند. با محبوبیت این بازی و عرضه سری های مختلف آن تقاضا برای نسخه سینمایی مربوطه احساس شد. سرانجام در سال 2005 پل اندرسون به این پروژه ملحق شد اما اتفاقی رخ نداد. حتی توجه فیلم سازان دیگری مانند جیمز وان هم به این داستان گوتیک جلب شده بود. گفته می شود این پروژه در حال انجام شدن است و احتمالا اخباری از آن به گوش برسد. گفته می شود که جیمز وان کارگردانی آن را برعهده دارد اما باوجود زمان زیاد صرف شده توسط پل اندرسون برروی این پروژه، می توان گفت که او انتخاب بهتری است.


5. هیولای تغییر یافته – Altered Beast – اعلام خواهد شد

این بازی محصول شرکت سگا در سال 1988 درباره رم باستان بود که زئوس از یک هیولا می خواهد تا دخترش آتنا را از چنگ هیولایی به نام نف نجات دهد. گفته می شود تهیه کنندگان سریال “مرده متحرک” (Walking Dead) با مذاکره با کمپانی سگا تصمیم دارند این فیلم را تولید کنند. سگا می خواهد با همکاری اون چالفین روایت آن را برعهده گرفته و یک فیلم یا سریال تلویزیونی تولید کند. درباره بازیگران اخباری شنیده نمی شود، تنها چیزی که می دانیم این است که سگا می خواهد در تولید این فیلم از فیلم هایی چون “سونیک خارپشت” (Sonic the Hedgehog) و “شورش در شهر” (Streets of Rage) پیشی بگیرد.


4. ششمین فیلم از سری دنیای مردگان – Underworld – 2020

دنیای مردگان با وجود خون آشام هایی که بر بلندترین برج ها ایستاده اند، لباس های چرم مشکی پوشیده اند و چشمان و لبان سرخ رنگی دارند، با وجود استقبال منفی منتقدین، طرفداران خود را دارد. داستان درباره خون آشامی به نام سلن است که می خواهد از گرگینه هایی به نام لیکان ها انتقام بگیرد. سری های مختلف این فیلم در طی 15 سال داستان های مختلف داشته است. از آنجاییکه کیت بکینسل به تازگی اعلام کرده دیگر در این فیلم بازی نمی کند، طرفداران کنجکاوند که بدانند بازیگر بعدی کیست. در این فیلم که ششمین سری خواهد بود، گفته می شود که علاوه بر تغییر محتوا، روایت هم تغییر می کند. با این حال امیدواریم که این فیلم صحنه های اکشن خود را از دست ندهد و هنوز شاهد مبارزه با سلاح های درخشان باشیم.


3. بازسازی یا نسخه جدید تیغه – Blade – اعلام خواهد شد

وسلی اسنایپس اعلام کرد که درباره چگونگی بازگشت این شخصیت به روی پرده سینما در حال مذاکره با مارول است. گفته می شود که مارول دو ایده در ذهن دارد و تهیه کنندگان باید یکی را انتخاب کنند. همچنین گفته می شود که داستان فیلم قرار است از یکی از رمان های تیغه انتخاب شود. داستان درباره دختر این شخصیت است که توسط پدر شناسایی شده و همانند او قدرتمند است. کوین فایگی از دنیای مارول این شخصیت را افسانه ای می داند. او همچنین در یکی از مصاحبه های خود گفت که مارول با تولید این فیلم در 20 سال پیش مالکیت آن را برعهده گرفت. بدون شک این فیلم یکی از بهترین فیلم های مارول است و امیدواریم نسخه جدید آن شاهکار دنیای مارول باشد.


2. بازسازی دراکولا – Dracula – اعلام خواهد شد

دراکولا همیشه یکی از خون آشام های جذابی است که می تواند در هر فیلم توجه مخاطب را به خود جلب کند. در نسخه 2014 این شخصیت کمپانی یونیورسال تاحدی توانست در روایت این شخصیت صادق و موفق باشد. بنابراین این اثر با وجود نقدهای منفی طرفداران خود را نیز داشت. چیزی که فیلم جدید به آن نیاز دارد یک خون آشام هولناک جدید است که از نسخه استیون موفات بهتر باشد. گفته می شود که موفات پس از موفقیت شرلوک قصد دارد سریال دراکولا را بسازد. البته این قضیه در حد شایعه است و درباره آن مطمئن نیستیم. برای آشنایی با آثار موفات می توانید سریال های “شرلوک” و “دکتر هو” را تماشا کنید.


1. مصاحبه با خون ‌آشام – Interview with the Vampire – اعلام خواهد شد

کتاب های خون آشامی سیزده جلدی آن رایس قرار است به نسخه سینمایی بدل شده و تام کروز نقش لستات یا خون آشام بلوند را که راوی داستان هم است، بازی کند. جاش بون، کارگردان “بخت پریشان” (The Fault in Our Stars) در توییتر اعلام کرد که فیلمنامه این فیلم را آماده کرده است. حتی گفت که نقش لستات توسط جرد لتو ایفا می شود نه تام کروز. این گفته ها باعث شد که طرفداران به سراغ توییت های کارگردان این فیلم بروند اما از انجاییکه او سرگرم تولید مردان ایکس است در چند ماه اخیر درباره “مصاحبه با خون آشام” چیزی نگفته است. بون حتی گفت که فیلمنامه این فیلم اقتباس مستقیم رمان محسوب نمی شود بلکه با الهام از رمان یک شخصیت عمیق تر خلق کرده که با تصور نویسنده همسو باشد. احتمالا این پروژه توسط استودیو آغاز شود و امیدواریم در آینده درباره آن بیشتر بشنویم.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (6)

بستن فرم

  1. Mehdi

    بهمن 22, 1398

    ای کاش قسمت جدید مجموعه گرگ و میش و بلید ساخته بشن

    پاسخ

  2. SRK

    مرداد 26, 1398

    م و خسته نباشید مطالب سایتتون عالی بود خسته نباشید آدمین 😉👍
    یه کلمه میخوام بگم خون آشام و گرگینه وجود داره و دلایلی به اثباتش دارم و حتی میدونم چه جا های هستن
    و الان خودمم میخوام تبدیل بشم دقیقأ نصف راه رفتم و نصف دیگه مونده اگه کسی میتونه بهم کمک کن کاملش کنم بیاد تل م منم تا جای بتونم بهش کمک میکنم اینم آیدی تل م👇****
    (آیدی حذف گردید)

    پاسخ

    • ابتین در پاسخ به SRK

      بهمن 25, 1398

      خعیلی مطمئن حرف میزنی😐من هزار تا سایت چک کردم تقریبا حرف های مشابهی دارن😑بینشونن همه ب جز برخی کع با نظر سنجی های روانشناسانع حرف میزنن
      اصن 😐مطمئنی زاییدع ذهن اداما نیست؟
      منم میخوام پیداشوم کنم در موردشون بدونمم 😑ول هیچی قابل اعتماد نیست وهر حرفی دو تا میشع

      پاسخ

    • آلیس کالن در پاسخ به SRK

      فروردین 6, 1399

      سلام،میشه بگی چطور این کارو کردی؟من عاشق خون آشام ها هستم مخصوصا کالن ها و مخصوصا آلیس😘 و ادوارد😍
      هر روز بهشون فکر می کنم میشه دلایل اثبات رو بگی.و کجان؟
      من شنیدم های گیت لندن خوناشام هست وا ای منم خوناشام می خوام

      پاسخ

    • nh در پاسخ به SRK

      آبان 27, 1399

      شاید کسایی باشن ک خون بخورن، اما خون اشام هایی ک ما توی فیلم ها دیدیم، اصلا واقعی نیستند و قدرت های فوق العاده هم ندارن! و صرفا زاده ذهن خلاق بشره ://///

      پاسخ

    • Morteza در پاسخ به SRK

      اسفند 22, 1400

      حاجی موفق به این کار شدی

      پاسخ