9 فیلم جذاب DC (دی‌سی) که در آینده نزدیک اکران خواهند شد

در سال های اخیر سینمای دی سی هم مانند سینمای مارول فیلم های درخشانی را تولید کرده است. حتی برخی معتقدند سینمای دی سی از مارول هم بهتر بوده و در صورت همکاری با برادران وارنر می تواند در گیشه بسیار موفق باشد.

اگرچه شاید سرعت پیشرفت سینمای مارول در سال های اخیر بیشتر باشد اما طرفداران دی سی باید صبر کنند. استودیوی برادران وارنر برای تولید بهترین فیلم ها تلاش می کنند و هرساله فیلم های بیشتری از دنیای مارول را ارائه می دهند. اگرچه اغلب این فیلم ها با بازخوردهای مختلف رو به رو می شوند اما در نهایت خواهند درخشید. در این مقاله می خواهیم 9 فیلم برتر دی سی در آینده را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


9. شزم – Shazam – پنج آوریل 2019

شزم یا همان کاپیتان مارول، یکی از قهرمان های کامیکی است که در اختیار دی سی می باشد و در سال های 1940 از کامیک سوپرمن هم پرفروش تر بود. این شخصیت حتی اولین ابرقهرمان کامیکی بود که در سال 1941 به فیلم بدل شد. اما مشکل  از آنجا آغاز شد که مشکلات حقوقی در رابطه با کپی رایت شخصیت مشابه دیگری به نام “کاپیتان مارول” باعث شد که این شخصیت به فراموشی سپرده شود. بعدها دی سی نام شخصیت را به شزم تغییر داده و کامیک را ادامه داد. اما تغییر نام باعث شد که واکنش مخاطبین دلچسب نباشد. تبدیل این شخصیت به شخصیت سینمایی توسط دی سی می تواند درخشش این شخصیت را بیشتر کند. گرچه این شخصیت در ظاهر کپی سوپرمن محسوب می شود اما داستان جالب و ویلن های مختلفی دارد که می توانند به یک فیلم جذاب بدل شوند. اما سوال اینجاست که آیا برادران وارنر می توانند شخصیت شزم را به محبوبیت برسانند یا نه؟

همچنین بخوانید: 50 فیلم ابرقهرمانی برتر تاریخ سینما تا به امروز + تصاویر


8. سایبورگ – Cyborg – سه آوریل 2020

اکنون می خواهیم جالب ترین شخصیت را به شما معرفی کنیم. این شخصیت نیمه انسان، نیمه ماشین، در برابر ابرقهرمان هایی همانند سوپرمن، بتمن و زن شگفت انگیز، تحسین برانگیز خواهد بود. سایبورگ یا ویکتور استون یکی از برترین شخصیت های دی سی است که به عنوان یکی از اعضای تایتان های نوجوان کار خود را آغاز کرد. ویک استون باوجود مغز پرقدرت مصنوعی اش می خواهد علیه والدین دانشمند خود قیام کند، که به یک حادثه وحشتناک منجر می شود. در طی فیلم به تدریج سایبورگ توسط پدرش دکتر سیلاس استون نجات می یابد (با توجه به صحنه های  “بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت” Batman Vs. Superman: Dawn Of Justice). براساس گفته ری فیشر (بازیگر سایبورگ)، بازیگران دیگر “لیگ عدالت” (Justice League) در این فیلم حضور نخواهند داشت، بنابراین تنها بر داستان سایبورگ تکیه می شود. باید ببینیم موفقیت این فیلم به چه اندازه خواهد بود.

همچنین بخوانید: فیلم‌های ابرقهرمانی مارول را با چه ترتیبی ببینیم؟


7. سپاه گرین لانترن – Green Lantern Corps – بیست و چهار جولای 2020

این گفته ها که فیلم “فانوس سبز” (Green Lantern) در سال 2011 و با بازی رایان رینولدز یک فاجعه بوده و این فیلم شانس رایان رینولدز برای تبدیل شدن به یک ابرقهرمان را کاهش داده است، نمی تواند درست باشد. برادران وانر قصد دارند فیلم “فانوس سبز” یا گرین لانترن را به سطح جدیدی ببرند. همانطور که از نام این فیلم پیداست، در اینجا سپاه گرینت لانترن به عنوان گونه بیگانه ای که مسئول پیش بردن اهداف خود است، محسوب می شود. فقط امیدواریم بر روی شخصیت هایی مانند هال جردن یا جان استوارت خوب تمرکز شود. زیرا سپاه گرین لانترن باید به مخاطب معرفی شود. اما باید شخصیت هایی را معرفی کرد که بعدا بتوانند به لیگ عدالت افزوده شده و در دنیای دی سی محبوب شوند. به طور کلی می توان گفت این فیلم با داستان کم و بیش عاشقانه اش از لحاظ مفهومی و فیلم برداری موفق خواهد بود.

همچنین بخوانید: 25 ابر قهرمان قدرتمند تمام زمان‌ها به همراه تصاویر


6. جوخه خودکشی 2 – Suicide Squad 2 – بدون تاریخ

در سال 2016 برادران وارنر قدم بزرگی برداشته و یک فیلم براساس سوپرویلن ها تولید کرد که در آن هیچ ابرقهرمانی وجود نداشت. ایده و مفهوم این فیلم از موفقیت فیلم ضدقهرمانی “ددپول” (Deadpool) الهام گرفته شده است. فیلمی پر از شخصیت های بد و بدتر با بازی ویل اسمیت و مارگو رابی در نقش اصلی، که توانست توجه طرفداران دنیای دی سی را به خود جلب کند. به طور کلی می توان گفت این فیلم براساس بازی ویل اسمیت و مارگو رابی ساخته شد. با این حال سری دوم این فیلم برای ادامه یافتن شخصیت های ویلن به یک داستان جذاب نیاز دارد. بنابراین برادران وارنر باید داستان قابل قبولی را ارائه دهند تا آرای منفی منتقدین درباره “جوخه خودکشی” (2016) را جبران کند. تولید این فیلم از اواسط سال 2018 آغاز می شود.

همچنین بخوانید: 25 شخصیت قدرتمند دنیای مارول از بین ابرقهرمانان و ابرشرورها


5. بلک ادم – Black Adam – بدون تاریخ

در این فیلم شاهد بازی جذاب راک در نقش بلک ادم خواهیم بود. گفته می شد در فیلم شزم با بازی زاکاری لوی نیز دواین جانسون در نقش ضدقهرمان یا بلک ادم نقش آفرینی می کند. اما سپس مشخص شد که این شخصیت فیلم مجزای خود را خواهد داشت که البته فکر بسیار هوشمندانه ای است. از آنجاییکه مارول و فاکس می خواهند بر روی ضدقهرمان هایی چون پانیشر و ددپول تمرکز کنند، بنابراین تعجبی ندارد که برادران وارنر هم تصمیم گرفتند ضدقهرمان خود را داشته باشند. در دنیای خشن و اکشن این فیلم شخصیت ها به نظم و قانون چندان اهمیتی نمی دهند. از آنجاییکه راک قرار است نقش بلک ادم را ایفا کند، بنابراین در رقابت دنیای دی سی با دیگران، انقلابی به پا خواهد شد.

همچنین بخوانید: راهنمای سنگ های بی نهایت مارول و نحوه پیدا شدن آن توسط تانوس


4. فلش پوینت – Flashpoint – بدون تاریخ

اتفاقات این فیلم پس از “لیگ عدالت” رخ می دهد و از این جهت حائز اهمیت است. شخصیت اصلی فیلم بری الن یا فلش است و ری فیشر در نقش سایبورگ و گل گدوت در نقش زن شگفت انگیز هم حضور خواهند داشت. اگرچه این سه شخصیت در کنار هم می توانند فیلم را به جلو ببرند اما به نظر می رسد برادران وارنر فکرهای دیگری هم در سر دارند و قرار است فلش به یک واقعیت دیگر ترنسپورت شود. اگر داستان این کامیک را نمی دانید باید گفت که فلش قرار است در قالب شخصیت معادل خود در یک دنیای دیگر منتقل شود. بری الن در این دنیا قدرتی ندارد، سوپرمن زندانی است و بتمن دشمنان خود را به قتل می رساند. جالب است نه؟ داستان های فلش معکوس، جنگ بین زن شگفت انگیز و آکوامن و داستان های جذاب دیگر هم در این فیلم دیده می شوند. این فیلم از آن فیلم هایی است که حتما باید تماشا کنید.

همچنین بخوانید: لیست کامل بهترین فیلم های سال 2019 به همراه تریلر و خلاصه داستان


3. آکوامن – Aquaman – بیست و یک دسامبر 2018

احتمالا شخصیت جیسون موموآ در نقش کال دروگو در مقابل کالیسی (امیلیا کلارک) در سریال “بازی تاج و تخت” (Game of Thrones) را به یاد دارید که در فصل اول شخصیت برجسته سریال بود. او در فیلم آکوامن هم شخصیت مشابهی را ایفا می کند. این شخصیت جدا از بازی در فیلم “لیگ عدالت” در این فیلم هم حضور داشته که در سال 2018 اکران می شود. گفته می شود که داستان این فیلم به خواستگاه شخصیت آکوامن یا پادشاه دریاها می پردازد. امبر هرد در نقش میرا یا ملکه آتلانتیس حضور یافته و پاتریک ویلسون هم نقش ارباب اقیانوس، برادر خائن آکوامن را ایفا می کند. بنابراین در کنار پرداخته شدن به داستان آکوامن، با شخصیت های امبر و جیسون هم آشنا می شویم. علاوه بر این، نیکول کیدمن هم در این فیلم حضور دارد.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های سال 2018 به تفکیک ماه اکران


2.  زن شگفت انگیز دو – Wonder Woman 2 – سیزده دسامبر 2019

برادران وارنر سری دوم “زن شگفت انگیز” را هم عرضه خواهند کرد که با توجه به موفقیت فوق العاده نسخه اول کاملا طبیعی است. پس از عرضه فیلم “زن شگفت انگیز” به دنبال “بتمن در مقابل سوپرمن”، بسیاری آن را یکی دیگر از شکست های دنیای دی سی می دانستند اما شانس خوب برادران وارنر باعث شد که این اثر به یک اثر موفق تبدیل شود. سری دوم این فیلم قرار است در 13 دسامبر 2019 تولید شده و مانند نسخه اول، پتی جنکینز کارگردانی آن را برعهده داشته باشد. داستان فیلم مشخص نیست اما احتمالا به خواستگاه زن شگفت انگیز و رابطه اش با پدرش زئوس مربوط باشد.

همچنین بخوانید: معرفی 30 فیلم برتر هالیوودی که در سال 2018 منتظر اکران آن‌ها هستیم


1. بتمن – The Batman – بدون تاریخ

گویی برادران وارنر به این نتیجه رسیدند حالا که همه شخصیت ها فیلم مجزای خود را دارند، بهتر است بتمن جدید آنها هم از قافله عقب نماند. در جولای 2015 بن افلک اعلام کرد در کنار جف جانز نویسندگی و کارگردانی یک فیلم بتمن را برعهده می گیرد. اما به دلیل نبود فیلمنامه مناسب، بن افلک تصمیم گرفت بخش کارگردانی را رها کرده و بر نویسندگی و صحنه های اکشن تمرکز کند. با این حال طرفداران و مخالفان دنیای دی سی از فیلمی که در مقابل شوالیه تاریکی قد علم کند، استقبال می کنند. برادران وارنر اعلام کردند که این فیلم بن افلک بیشتر بر مهارت های جاسوسی بتمن که در داستان های کامیک به دلیل آن شهرت یافت، تمرکز خواهد کرد. بتمن در هنگام گرفتن اطلاعات از دشمنان، همانند رورشاخ جدی و جسور است و به همین دلیل بهترین جاسوس جهان محسوب می شود. مشخص نیست که آیا بن افلک می تواند تولید موفقی داشته باشد یا نه. با این حال او تاکنون توانسته بر سر زبان ها بیفتد و بنابراین تا به اینجا خوب پیش رفته است.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (26)

بستن فرم

  1. Amir

    تیر 24, 1398

    اصن با هیچ جای مقاله کار ندارم فقط ا نجا که میگه سینمای دی سی فیلم های درخشانی رو تولید کرده و حتی از مارول هم بهتر یوده تا جایی که بازخوردا نشون داده تنها فیلم بدرد بخور زیبای دیسی واندر ومن و اکوامن بوده

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به Amir

      تیر 24, 1398

      سلام امیر جان،
      این مقاله هم تقریبا تو بحبحه انتشار همین فیلم هایی که گفتی نوشته شده بود،
      و اینکه با این صراحتی هم که میگی تو متن مقاله ننوشته که دیسی بهتر از مارول بوده، نوشته «برخی معتقدند» که واقعا هم برخی معتقدند!

      پاسخ

    • ILIA در پاسخ به Amir

      خرداد 22, 1399

      خسته شدم از بس حرف الکی خونم آره دی سی سریال های خیلی بهتری از مارول داشته مثل بتمن شوالیه تاریکی درسته که مارول یه چند وقتی است که داره فیلم های قشنگ میسازه ولی این دلیل نمیشه که آدم اگه یه مارولی دوست باشه بگه فیلم های مارول خیلی بهتره دس سی

      پاسخ

    • Capitan Bad در پاسخ به Amir

      آذر 24, 1399

      ببین اقای نسبتن محترم دیگه این حرف اضافیه ک بخای بگی دی سی فیلم های بدی داده همشون از یک دم عالیه و این یک توهینه پس حدودت رو بدون و شعر و گزافه نگو

      پاسخ

  2. بروس وین

    تیر 23, 1398

    تو فیلم بلک آدام سوپرمن چی کار میکرد؟

    پاسخ

    • آریو در پاسخ به بروس وین

      تیر 23, 1398

      منظورتون شزمه ؟! آخه تو شزم حضور داشت .

      پاسخ

      • بروس وین در پاسخ به آریو

        تیر 23, 1398

        نه تو همین تصویر فیلم بلک آدام سوپرمن توش بود.

        پاسخ

        • آریو در پاسخ به بروس وین

          تیر 24, 1398

          آها دقت نکرده بودم .
          ولی تا جایی که میدونم هنوز هیچگونه تصویری از این فیلم به صورت رسمی منتشر نشده . پس به احتمال بالا تصویرو طرفدارا درست کردن .

          پاسخ

        • Aria در پاسخ به بروس وین

          شهریور 2, 1398

          آره بین سوپر من و بتمن گیر کرده گویا

          پاسخ

    • عباس در پاسخ به بروس وین

      تیر 24, 1398

      سلام،
      بله درسته این تصاویر فن مید هستن و هنوز تصویر رسمی از بلک آدام منتشر نشده

      پاسخ

    • محمد حسین هدایت در پاسخ به بروس وین

      تیر 28, 1399

      دادش پس تو اون فیلم کی جلوی بلک ادام رو میگیره اخه اگه شزم بیاد میشه فیلم
      شزم ۳

      پاسخ

      • عسل در پاسخ به محمد حسین هدایت

        شهریور 2, 1399

        شزم ۳ ؟؟؟؟ من فقط شزم ۱ رو دیدم نه ۲ رو. اسم فیلم شزم ۲ چیه

        پاسخ

        • BN در پاسخ به عسل

          شهریور 13, 1399

          اصلا نیست

          پاسخ

        • BN در پاسخ به عسل

          شهریور 13, 1399

          من همیشه دلم برای بتمنی که قبل از این یکی بود میسوزه چون هر ستا فیلماش خوشگل بودن اما برای لیگ عدالت نزاشتنش و حتا فیلمش رو هم ادامه ندادن اگه اون رو ادامه میدادن چون رابین و زن گربه ای میومد تو کار خیلی خشگل می شد و حتا از مارولم بهتر می شد اما ادامش ندادن

          پاسخ

  3. فیلم زن شکفت انگیز و چوخه انتحار 2 …بتمن …اکوامن عالی هستند شزم کمدی باید باشه عباس اقا مگه نه

    پاسخ

  4. آریو

    مهر 16, 1397

    به نظر من فقط 5-4 تا از این فیلم ها میتونن موفق بشن !!!
    واقعا به نظرم تا الان تنها فیلم خوب دیسی بعد از the dark knight واندروومن بوده.جوخه ی انتحارم فیلم نسبتا خوبی بود ولی بعد از این ها واقعا فیلم خوب ندیدیم از دیسی ! کلا شخصیت های دیسی به جز بتمن و سایبورگ پتانسیل کمی دارن برای ساختن فیلم! اگه قرار باشه که یه فیلم درست و حسابی ببینیم از دیسی حتما باید بدن دست یه کارگردان بزرگ نه استاد زک اسنایدر !!! 90% دلیل عدم موفقیت دیسی به نظرم وارنر بوده

    پاسخ

    • کمپانی بردارن وانر فیلم های دیگر ی را خوب ساختند بخش کردند …

      مشکل از کاگردان ها هستش …

      کارگردان جوخه انتحار اینبار جمیز گان کسی نگهبانان کهکشان ها 1و2مارول ساخته قرار نویسندگی و کاگردانی را بر عهده بیگرید …جمیز گان بد فیلمی نمیسازه خوخه انتحار 2 موفق ترین فیلم دی سی شاید بشه از کجا معلموم

      پاسخ

    • HOSSEIN در پاسخ به آریو

      خرداد 9, 1398

      برای شروع به نظرم شما قطعا از طرفداران مارولیت و بعد از اون DC بعد شوالیه تاریکی ، شوالیه تاریکی بر میخزد هم ساخته که از شوالیه تاریکی هم موفق تر و هم پر فروش تر بوده ولی تو زمینه این نه فیلم به نظرم همه موفق میشن و برادران وارنر هم تو این چند ساله واقعا تلاش خودشونه کردن امه عدم فیلم نامه خ

      پاسخ

      • آریو در پاسخ به HOSSEIN

        خرداد 9, 1398

        قبل نظرم درباره ی شوالیه تاریکی برمی‌خیزد رو تو مقاله ی «اگر فیلم پلنگ سیاه را دوست دارید این ده فیلم را تماشا کنید» از همین سایت گفتم . دنباله ی هر فیلم خوبی هم پرفروش میشه ( چون مردم میگن اگه این فیلم خوب بود احتمالا ادامش هم خوب میشه )
        حالا اگه این فیلم رو مثل شما فیلم خوبی محسوب کنیم بازم کارنامه ی دیسی خوب در نمیاد :

        مرد پولادین : متوسط

        بتمن علیه سوپرمن : خیلی ضعیف

        جوخه انتحار : نسبتا خوب

        واندرومن : خیلی خوب

        جاستیس لیگ : خیلی ضعیف

        آکوامن : نسبتا خوب

        شزم : خوب

        پاسخ

        • بروس وین در پاسخ به آریو

          تیر 24, 1398

          ولی به نظر من رده بندی باید این جوری باشه:
          مرد پولادین:بد
          بتمن علیه سوپرمن:…………………………………………………. .
          جوخه انتحار:متوسط
          واندروومن:نسبتا خوب(چون گل گدوت اصلا بهش واندروومن بودن نمیخوره)!
          جاستیس لیگ:………………………………………………………….. .
          آکوامن:متوسط رو به بد
          شزم:خیلی خوب(البته بدون سانسور)

          پاسخ

          • آریو در پاسخ به بروس وین

            تیر 24, 1398

            به نظرم واندرومن به جز بازیگری گل گدوت هیچ ایراد بزرگی نداره !
            جوخه ی انتحار هم حداقل آدم رو سرگرم میکرد .
            آکوامن هم تم کمیک بوکیش خیلی بالائه .

            پاسخ

          • محمد حسین هدایت در پاسخ به بروس وین

            تیر 28, 1399

            چرا به گل گروت نمیخوره بازیگر به اون خوبی تو فیلم بازی کرد

            پاسخ

        • محمد حسین هدایت در پاسخ به آریو

          تیر 28, 1399

          چجوری فیلم بتمن علیه سوپرمن و لیگ عدالت خیلی ضعیف بودن شاید بتمن علیه سوپرمن متوسط باشه ولی لیگ عدالت خوب بود

          پاسخ

          • دکتر منهتن در پاسخ به محمد حسین هدایت

            مهر 17, 1399

            منم مثل شما نمیدونم چرا میگن فیلم لیگ عدالت بد بود از نظر من
            1-شزم(خیلی خیلی خوب) ببینید چیه که اسپایدیم میگه بهترین فیلم دی سی تا الان بود
            2-آکوامن(خیلی خوب)
            3-واندروومن(برابر با آکوامن)
            4-مرد پولادین (خیلی خوب)
            5-لیگ عدالت (خوب)
            6-جوخه انتحار (من خوشم نیومد اما طبق گفته های مردم فیلم بدی نبود پس متوسط)
            7-بتمن علیه سوپرمن (بدترین فیلم تاریخ کمیک بوکی آدم میبینتش از بتمن متنفر میشه!!!!! و خب اشکالات زیادی دارا بود)
            ولی به نظرم دی سی فیلم بتمن علیه سوپرمن و لیگ عدالت (چون به هم مرتبط هستن) رو حذف کنه و نسخه و شخصیت بهتری از قهرمانها و مخصوصاً بتمن ارائه بده
            امیدوارم درمورد نیو گادز هم یک فیلم ساخته شه

            پاسخ