10 انیمه شبیه ناروتو (Naruto) که باید تماشا کنید

“ناروتو” (Naruto) باوجود انتقادات وارده یکی از محبوب ترین انیمه هاست. در روستای کونوها چهارمین هوکاگه با استفاده از قربانی کردن خود موفق می‌شود روباهی غول پیکر با ۹ دم را داخل بدن ناروتوی تازه به ‌دنیا آمده زندانی کند. این پسر همان ناروتو است. او ماجراجویی را آغاز کرده تا احترام مردم روستا را جلب کند و به هوکاگه بعدی تبدیل شود. او همچنین می خواهد قوی ترین نینجای تاریخ باشد. اما با وجود هیولای داخل وجود او این کار آسان نیست و باید با خودش کشمکش کند.

در نهایت این داستان خودشناسی است. همه ما در درون خود یک هیولای 9 دم داریم اما برای به دست آوردن اهداف خود باید با عزم و اراده با این هیولا رو به رو شویم. سریال ناروتو در 220 قسمت عرضه شد و سری دیگر آن به نام ” ناروتو: شیپودن” هم به بازار آمد. در اینجا می خواهیم 10 انیمه مشابه این سریال را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. سیای قدیس – Saint Seiya – 1986-1989

سیا یک پسر یتیم است که به صومعه ای در یونان می رود تا جامه برنزی نجات دهنده آتن را به دست آورد. این نجات دهنده ها قدیس نام دارند. این انیمه تحت تاثیر اساطیر یونان قرار گرفته و صحنه های اکشن آن نفسگیر است. در ابتدا صحنه ها بازی هستند اما سپس به مرگ و زندگی بدل می شوند. سریال اصلی “سیای قدیس” در اواخر دهه 80 حاوی 114 قسمت اکشن بود.

همچنین بخوانید: 28 انیمه سریالی برتر تاریخ که باید تماشا کنید


9. شبدر سیاه – Black Clover – 2017

“َشبدر سیاه” یک سریال جادویی فانتزی است درباره دو پسر به نام های استا و یونو که با وجود متفاوت بودن از کودکی جداناپذیر بودند. در این دنیای جادویی یونو قدرت های جادویی نیرومندی دارد. استا قدرت جادویی ندارد و به همین دلیل باید از لحاظ فیزیکی تلاش کند. تا به حال 38 قسمت این انیمه عرضه شده است.

همچنین بخوانید: لیست 20 تایی بهترین انیمه های سینمایی جهان


8. سول ایتر – Soul Eater – 2008-2009

در آکادمی میستر سلاح مرگ، همه دانش آموزان میستر نام دارند. هر دانش آموز می تواند با جمع آوری 99 روح شرور و 1 روح جادوگر، یک سلاح مرگ بسازد. این انیمه جالب و فانتزی توجه تان را به خود جلب خواهد کرد و حاوی 21 قسمت است.

همچنین بخوانید: لیست بهترین انیمه های عاشقانه سینمایی در همه زمان ها


7. فری تیل – Fairy Tail – 2009-2013

یک انیمه جادویی فانتزی در سرزمین پریان که جادو بخش مهمی از آن است. در این سرزمین انجمن های جادویی مختلفی وجود داشته و لوسی هارت فیلیا یک زن جوان است که برای تبدیل شدن به یک جادوگر به یکی از این انجمن ها به نام فری تیل ملحق می شود. این انیمه 175 قسمت دارد.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های اکشن که تاکنون ساخته شده اند


6. دراگون بال زد – Dragon Ball Z – 1989-1996

داستان انیمه پنج سال پس از دراگون بال رخ می دهد. گوکو، قهرمان داستان، پس از آگاهی درباره گذشته و هدف اش بر روی زمین، از زمین در برابر بیگانه ها محافظت می کند. این انیمه بسیار محبوب بوده و یکی از انیمه های الهام بخش “ناروتو” به شمار می رود. شخصیت های قوی، انیمیشن زیبا و صحنه های اکشن، باعث برتری این انیمه شده و به همین دلیل است که برخی آن را بهترین انیمه تاریخ می دانند.

همچنین بخوانید: 12 انیمه برتر استودیو جیبلی که حتما باید ببینید


5. کاتاناگاتاری – Katanagatari – 2010

در دنیای مبارزه با شمشیر، شیچیکا یاسوری با تکنیک کیوتوریو آشنا می شود که عجیب ترین تکنیک شمشیربازی است و جسم مبارز به شمشیر بدل می شود. سپس توگامه از شیچیکا می خواهد تا در جمع اوری 12 شمشیر مخصوص به نام “تیغ شرارت” به او کمک کند. شیچیکا پذیرفته و یک ماجراجویی عجیب را آغاز می کند. این انیمه با 12 قسمت یکی از محبوب ترین انیمه هاست که جلوه های ویژه بسیار زیبایی دارد.

همچنین بخوانید: 10 انیمه جذاب شبیه دفتر مرگ (Death Note) که باید تماشا کنید


4. هانتر × هانتر – Hunter x Hunter – 2011-2014

یک انیمه زیبا درباره پسری به نام گان فریکس که در کودکی تصور می کرد والدین اش مرده اند اما حالا می داند که پدرش زنده بوده و یک شکارچی خبره است. او تصمیم می گیرد در مسابقه شکار که توسط انجمن شکارچیان برگذار شده شرکت کند و همانند پدرش یک شکارچی باشد. در این داستان هم همانند “ناروتو” با عزم و اراده فردی آشنا می شویم که باید در مقابل موانع ایستادگی کند. این انیمه دارای 62 قسمت بوده و از جمله بهترین انیمه ها محسوب می شود.

همچنین بخوانید: لیست 30 شخصیت برتر در تاریخ انیمه ها


3. کیمیاگر تمام‌ فلزی – Fullmetal Alchemists – 2003-2004

زمانی که دو برادر به نام های ادوارد اریک و آلفونسو تلاش می کنند از طریق جهش انسانی مادر خود را از مرگ بازگردانند، اشتباهی رخ داده و ادوارد دست خود و آلفونسو کل بدنش را از دست می دهند. اکنون ادوارد و برادرش در جستجوی سنگ جادو سفری را آغاز می کنند تا اشباهات شان جبران شود. این انیمه یک انیمه خاص است که اگر طرفدار این ژانر هستید باید آن را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: 10 انیمه جذاب شبیه توکیو غول که باید تماشا کنید


2. بلیچ – Bleach – 2004-2012

ایچیگو کوروساکی یک سول ایتر است (فردی که از ارواح مراقبت کرده و آن ها را به آرامش می رساند). اگرچه در ابتدا بی توجه است اما سپس باید همه وظایف خود را با دقت انجام دهد. او باید با ارواح شرور مبارزه کرده و در دنیای پس از مرگ ارواح تبعید شده را راهنمایی کند. اگرچه فیلم با وجود آغاز بی نظیرش کمی ضعیف می شود اما دیدنی است. این انیمه که یکی از برترین انیمه هاست در 366 قسمت عرضه شد.

همچنین بخوانید: 12 انیمه شبیه حمله به تایتان (Attack on titan) که باید تماشا کنید


1. وان پیس – One Piece – 1999

داستان مانکی دی.لوفی و همراهانش که برای یافتن گنج معروف وان پیس سفری را آغاز می کنند. این انیمه کلاسیک درباره دزدان دریایی پر از صحنه های اکشن و درام است که لوفی خود را رئیس دزدان دریایی می نامند. این انیمه هنوز عرضه شده و 842 قسمت آن پخش شده است. بنابراین اگر به دنبال یک انیمه محبوب هستید که از مدت ها پیش تاکنون نمایش داده می شود، این انیمه بهترین انتخاب می باشد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (72)

بستن فرم

  1. محمد

    مهر 9, 1400

    این انیمه هارو همه نگاه‌کردم و بهترین انیمه هاایی که خوشم میاد و کامل دیدم رو بهتون میگم اولین انیمه توکیو غول بود که خیلی عالی بود دومیش حمله به تایتان ها اونم عالی بود سومیش ناروتو که فوق‌العاده بود و چهاریمش بورتو و خیلی دیگه که بقیه حوصله ندارم بگم

    پاسخ