بهترین انیمه های اکشن که تاکنون ساخته شده اند

انیمه اکشن یکی از محبوب ترین انواع انیمه است زیرا شیوه نمایش صحنه های اکشن در انیمه بسیار جالب و خاص می باشد. این صحنه ها با شخصیت های عجیب و غریب، نمایش قدرت، نیروهای پنهانی و غیره، به دست می آیند. همه ما زمانی که ایچیگو برای اولین بار بانکای را نشان داد یا زمانی که گوکو به سوپر سایان 3 تبدیل شد، را به یاد داریم. بنابراین بهترین انیمه های اکشن کدام اند؟ برای دانستن این موضوع با ما همراه باشید. برای تهیه این لیست از معرفی انیمه های معروفی چون “ناروتو” (Naruto) یا “دراگون بال” (Dragon Ball) خودداری کرده ایم تا انیمه های کمتر شناخته شده را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


15. سایکو-پاس – Psycho-Pass – 2012

آینده تباه شده باعث شد که مقامات دولتی برای پیشگیری از جرم و جنایت یک راه حل جدید ارائه دهند. این راه حل جدید سیستم سیبل است که هر شهروند را بررسی می کند. حتی اگر فردی ذره ای تمایل جنایی از خود نشان دهند دستگیر می شود. آکانه یکی از ماموران این سیستم است که با شینیا همکاری می کند. به تدریج آکانه به بی عدالتی سیستم سیبل پی می برد.


14.  گورن لاگان – Gurren Lagann – 2007

داستان انیمه درباره دو پسر جوان به نام سایمون و کامینا است که در یک روستای زیرزمینی به دنیا آمده و بزرگ شدند. آن ها با روی زمین هیچ ارتباطی نداشتند و برای درک آن تنها از تخیل شان استفاده می کردند. آن ها یک روز کلید یک سلاح باستانی را می یابند که به آن ها کمک می کند از حمله زمینی ها به دور بمانند. سپس برای یافتن زمین ماجراجویی را آغاز می کنند و به یک دختر یوکو که اسلحه عظیمی دارد، ملحق می شود.


13. ارگو پراکسی – Ergo Proxy – 2006

داستان درباره دو نفر به نام ری-آی و وینسنت و دو ربات انسانی به نام ایگی و پینو است که باید به رازهای شهرشان، دومدو پی ببرند. پس از یک فاجعه زیستی مردم نمی توانند در جهان زندگی کنند و باید به این شهر پناه بیاورند. اوتوریوها ربات های انسانی هستند که به کمک آن ها می شتابند. اما ویروسی به آن ها حمله کرده و در حال نابودی شان است. آیا این افراد می توانند پیش از دیر شدن به رازها دست یابند؟


12. تایگر و بانی – Tiger and Bunny – 2011

یک انیمه در ژانر اکشن/کمدی درباره شهر استرن که مردم آن توانایی های خاصی دارند و نکس نامیده می شوند. آن ها می توانند نیروهای شر را دستگیر کرده و در برنامه های تلویزیونی محبوب شوند. آن ها می خواهند پادشاه قهرمان ها باشند. کورماتسو یکی از آن قهرمان هاست که تایگر نام دارد و به دلیل شهرت رو به کاهش اش با بارنابی بروکز جونیور همراه شده است. آن ها باید با وجود تفاوت ها با هم همکاری کنند و به هدف شان برسند.


11. کنیچی: قویترین شاگرد – Kenichi: The Mightiest Disciple – 2006

یک انیمه اکشن/کمدی دیگر با شخصیت های بسیار جالب. کنیچی می خواهد قوی شود و به باشگاه کاراته می رود. زمانی که فردی از طبق اشراف می خواهد با او مبارزه کند، کنیچی به مشکل برمی خورد. او می خواهد تسلیم شود اما با دیدن میو همه چیز تغییر می کند. او سخت تلاش می کند و پس از چندین جلسه مرد اشرافی را شکست می دهد. اما مسیر او تازه آغاز شده و باید تکنیک های رزمی دیگری را یاد بگیرد تا قوی تر و حرفه ای تر شود.


10. بی نظم در دبیرستان جادو – The Irregular at Magic High School – 2014

اگر به دنبال یک انیمه جادویی هستید باید این انیمه را تماشا کنید. دو خواهر و برادر به یک دبیرستان جادو وارد می شوند و به کلاس های مختلف می روند. میوکی یا بلوم یک دانش آموز مستعد و تاتسویا یا وید، دارای قدرت های جادویی است. اما مشخص می شود که تاتسویا هم اطلاعات تکنیکی و توانایی مبارزه دارد. بنابراین یک انیمه زیبا به وجود می آید.


9. خون + – Blood + – 2005

سایا اوتوناشی بیمار است. او به کم خونی و فراموشی دچار بوده و توسط خانواده ای که او را به سرپرستی گرفته اند نگهداری می شود. یک روز یک موجود عجیب به او حمله می کند و مشخص می شود او یکی از چیروپترون هاست که از خون انسان تغذیه می کند. اما سایا متوجه می شود خون خودش با منجمد کردن این موجودات آن ها را از بین می برد. به همین دلیل تصمیم می گیرد این هیولاها را نابود کند.


8. جادوگر – Witchblade – 2006

اگر از تماشای شخصیت های زن ترسناک که در مقابل نیروهای شر مبارزه می کنند لذت می برید باید این انیمه را تماشا کنید. ماسانه از دولت فرار می کند تا دخترش ریهوکو را از او نگیرند. اما شکست خورده و دخترش را از دست می دهد. سپس یک ربات انسان مانند به او حمله می کند. در نتیجه قدرت های پنهان او بیدار شده و به یک موجود قدرتمند بدل می شود، درنتیجه ربات را شکست می دهد. این حادثه توجه سازمان های مختلفی را جلب می کند که به دنبال قدرت او هستند.


7. عکاس سریع – Speed Grapher – 2005

در دنیایی که پس از جنگ حباب شکل گرفته، بین فقرا و ثروتمندان شکاف بزرگی ایجاد شده است. سایگا که در گذشته عکاس جنگ بوده اکنون با هیبارا در توکیو کار می کند. او به کلوپی فرستاده می شود تا درباره آن تحقیق کند اما دستگیر شده و نزد زنی به نام کاگورا برده می شود. این ملاقات قدرتی را در او بیدار می کند که با عکس گرفتن از یک مکان آن مکان منفجر خواهد شد.


6. اورکا سون – Eureka Seven – 2005

رنتون در شهر بلفورست یک زندگی کاملا معمولی دارد و پدربزرگ اش از او می خواهد همانند خودش مکانیک شود اما رنتون می خواهد به گروه یاغی ها بپیوندد. یک روز دختری با یک ماشین به گاراژ او آمده و رنتون را به آرزوی خود می رساند. دختر از او می خواهد ماشین او را تعمیر کند و رنتون پس از انجام این کار به عنوان کمک خلبان به او ملحق شده و ماجراجویی جدیدی را آغاز می کند.


5. بلک لاگون – Black Lagoon – 2006

یکی از بهترین انمیه های موجود درباره تغییر شکل یک مرد تاجر که توسط گروهی ازمزدوران دستگیر شده و نزد آن ها می رود. این انیمه در رواناپور که مرکز جرم و جنایت است رخ می دهد. بلک لاگون کاملا شبیه داستان های هالیوودی است و پر از خشونت، زبان تند و تیز و تیراندازی می باشد.


4. ماب سایکو 100 – Mob Psycho 100 – 2016

یک انیمه جدید درباره زندگی شیگئو کاگیاما یا ماب که قدرت های روانی حقیقی دارد و بسیار قدرتمند است. اما نمی تواند قدرت های خود را کنترل کند. بنابراین به یک روان شناس تبدیل می شود تا شیوه کنترل قدرت هایش را به خود بیاموزد. آیا می تواند خودش را کنترل کند؟


3. بوکس مگالو- Megalo Box – 2018

داستان این انیمه تاحدی شبیه فیلم “راکی” سیلوستر استالونه است. در این انیمه مبارزان باید با بازوهای رباتیک مبارزه کنند. جانک داگ قهرمان اصلی داستان است که به عنوان یک مبارز زیرزمینی در مبارزات مخفیانه شرکت می کند اما پس از رویارویی با مسابقه قهرمانی بوکس تصمیم می گیرد به این مسابقه وارد شده و ربات را شکست دهد. این مسابقات مهیج و سرگرم کننده هستند.


2. حمله به تایتان – The Attack on Titan – 2013

حمله و خوردن انسان توسط تایتان ها، موجودات عظیم الجثه با ظاهر انسانی، نسل انسان را به انقراض کشانده است. ارن یائگر پس از مشاهده مرگ مادرش توسط یک تایتان می خواهد به تیم تحقیقاتی بپیوندد. به همین دلیل با خواهرش میکاسا، که به سرپرستی گرفته شده و دوست دوران کودکی اش آرمین، همراه می شود. او برای شکست تایتان ها تکنیک های سه بعدی را تمرین کرده و فرا می گیرد اما او رازی دارد که می تواند سرنوشت انسان را تغییر دهد.


1. وان پانچ من – One Punch Man – 2015

می خواهیم با یک اثر عظیم این فهرست را پایان دهیم. یک انیمه در ژانر ابرقهرمانی که پر از صحنه های اکشن بوده و صحنه های جدی را با عنصر طنز ادغام می کند. سایتاما پس از سه سال تمرین آنقدر قوی شده که با یک ضربه می تواند هرکس را شکست دهد. تنها مشکل این است که با این کار موهایش را از دست می دهد. قدرت زیادش او را خسته می کند زیرا دیگر نمی تواند یک دشمن قوی داشته باشد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. البته انیمه های زیبای دیگری همچون دراگون بال، توکیو غول، برسرک و …نیز لیاقت قرار گرفتن در این لیست را داشتند. نظر شما چیست؟

منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (63)

بستن فرم

  1. jalil

    فروردین 25, 1400

    سلام به همگی اول به نظرم ناروتو بهترینه و اتک تایتان با اینکه تا فصل3 خیلی پر شور بود اما تو فصل 4 معایبش به شدت بالا بود و پیشنهاد میکنم نوه جادوگر هم ببینین یه انیمه ی ایسکای بلیچ جا نندازین همینطور هنر شمشیر زنی انلاین،مربی تمام وقت….اشتباه نکنین انیمه مربی ژانر جادویی-ایسکای هستش راسی موشوکو تنسی رو هم ببینین

    پاسخ

  2. zahra…h

    اسفند 15, 1399

    به همه توصیه میکنم حتما انیمه ی attack on titan رو ببینن.یه انیمه ی فوق العاده که به همه پیشنهاد میکنم.حتی اونایی که هیچی از انیمه نمیدونن و تا حالا انیمه ندیدن.به راحتی میشه با این انیمه ارتباط برقرار کرد و از همون قسمت اول به شدت شما رو درگیر خودش میکنه

    پاسخ

    • 😎 در پاسخ به zahra...h

      فروردین 22, 1400

      دقیقا

      پاسخ

    • Amin در پاسخ به zahra...h

      اردیبهشت 27, 1400

      خیلی ها با اتک اوتاکو شدن اما کسای که فصل 4 اتک را درک نمیکنن میگن بد شده ادم عاقل خوب باید بری داخل داستان طرف میگه ارن بده وی ازش بدم از فصل اخر اتک بدم میاد خوب طرف ببخشید خره چون معنیش درک نکرده خیلی ها هم هستن با فصل 4 زده میشن باهاش اوتاکو میشن و با فصل 4زده میشن چون درک نمیکنن

      پاسخ

  3. Shima

    اسفند 15, 1399

    من کلی انیمه دیدم ولی واقعا هیچکدومشون به توکیو غول نمیرسن واقعا فوق العاده است پیشنهاد میکنم حتما ببینید عالیه یکی از شاهکار ترین انیمه هایی است که تا به حال دیدم

    پاسخ

    • arta در پاسخ به Shima

      فروردین 4, 1400

      چند فصل هست و هر فصل چند قسمت هست؟

      پاسخ

      • Death در پاسخ به arta

        فروردین 13, 1400

        4 فصل 24 قسمتی یا 12 قسمتی

        پاسخ

      • Shima در پاسخ به arta

        فروردین 13, 1400

        چهار فصل هست و هر فصل ۱۲ قسمت

        پاسخ

    • Death در پاسخ به Shima

      فروردین 13, 1400

      درسته منم مثل توکیو غول ندیدم واقعا خیلی حیجان انگیز است مخسوسا چشم بند

      پاسخ

      • علی در پاسخ به Death

        فروردین 22, 1400

        خب شما حالا برین مانگا رو بخونین چی میگین؟
        اگر انیمه رو به اندازه مانگا قوی می ساختن الان حداقل جزء ده تای اول بود
        منظورم اینکه انیمه توکیو غول خیلی خیلی جای پیشرفت داشت.

        پاسخ

    • دکو در پاسخ به Shima

      خرداد 6, 1400

      هر انیمه ای فاز خودشو داره ،هر کدومو شروع کنی باید تموم کنی و تجربه خوبی میشه،انیمه های بالای هشت انیمه لیست رو ببین ،تم روانشناختی و اکشن کمه در حد توکیو غول ولی هس

      پاسخ

  4. R.M

    اسفند 1, 1399

    دیدن انیمه باکی هم خالی لطف نیست

    پاسخ

  5. ناشناس

    بهمن 27, 1399

    فول متال ( کیمیاگر تمام فلزی ) واااقعا جاش خالیه
    اصلا این انیمه فوق العادسو به همه پیشنهاد میکنم ببیننش. نبینین از دستش دادین.

    پاسخ

    • ابوالفضل در پاسخ به ناشناس

      اسفند 3, 1399

      من خیلی قبل تر از تو کیمیاگر تمام فلزی رو دیدم دوبرادرن بانام های ادوارد وآلفونس

      پاسخ

  6. یکی

    بهمن 22, 1399

    Rick and morty مرز های اکشن بودن رو کیلومتر ها جابجا کردن چرا نزاشتینش.؟

    پاسخ

    • صادق در پاسخ به یکی

      اسفند 5, 1399

      اون انيمه اس؟؟😂😂

      پاسخ

    • نمیدونم در پاسخ به یکی

      فروردین 28, 1400

      اینجا ففط درباره انیمه ها نوشته اون انیمه نیست

      پاسخ

  7. A

    بهمن 19, 1399

    توکیو غول و اتک ان تایتان و ناروتو بهترین هستند و باید در رتبه اول قرار بگیدند. اگر نظرسنجی های اصلی روهم ببینید این طور هست . مرد تک مشتی بیشتر کمدیه.
    یه نکته وقتی نوشتید بهترین انیمه های اکشن که تاحالا ساخته شده اند نمی تونید اونایی که کمتر شناخته شده اند رو بنویسید و باید از امار و نمرات دقیق و انیمه های چند سال پیش هم استفاده کنید .

    پاسخ

    • 😎 در پاسخ به A

      فروردین 22, 1400

      ناروتو و نبرد با تایتان ها بهترینن من عاشقشونممم

      پاسخ

  8. omid

    دی 8, 1399

    کنگان عاشورا انیمه در حد متوسطه و اینکه انیمه رزمی هستش نباید با ناروتو و اتک تایتان ها مقایسه کرد. کنگان عاشورا تو ژانر رزمی خوبه باحاله به نگاهی بهش بندازین

    پاسخ

  9. محمد

    آذر 24, 1399

    هنر شمشیرزنی آنلاین
    ناروتو شیپودن
    اتک آف تایتان

    بهترینا هستن

    پاسخ

    • Levi در پاسخ به محمد

      اسفند 5, 1399

      👍👍👍

      پاسخ

    • 😎 در پاسخ به محمد

      فروردین 22, 1400

      👍👍

      پاسخ

  10. VICTOR

    آذر 24, 1399

    وااا
    پس توکیو غول چیی؟!

    پاسخ

  11. mb

    آذر 20, 1399

    ادمین سایت بنظرم یه بار دیگه کلا یه نظر به این لیست بنداز و مشکلات املایی اش رو بگیر
    ولی من در حد انیمه هایی که دیدم میگم چی ها پیدا کردم
    داخل انیمه ی بلک لاگون ، بجای مزدور ، مذدور نوشتید
    و داخل انیمه ی اتک آن تایتان، ارن یائگر رو ، ایرن ییگر نوشتید
    لطفا اصلاح کنید

    پاسخ

    • هوم در پاسخ به mb

      اسفند 1, 1399

      مگ مهمه🤣

      پاسخ

  12. Lia

    آذر 20, 1399

    Death note نیست تو لیست؟؟؟؟😐😐😐😐 مرسی واقعا😂

    پاسخ

    • mb در پاسخ به Lia

      آذر 20, 1399

      دث نوت واقعا اکشن بود؟؟
      فقط معمایی و استراتژیک وار بود

      پاسخ

    • ی نفر در پاسخ به Lia

      فروردین 6, 1400

      #بی_ملاحظه_حرف_نزنیم

      پاسخ

    • dark در پاسخ به Lia

      تیر 7, 1400

      عجب . حتی نگاه نکردی زده انیمه های اکشن و اگه فکر میکنی دث نوت انیمه اکشن هست که بحثش جداس😂

      پاسخ

  13. سجاد صابری

    آذر 3, 1399

    بابا بهترین بین فیلم، کارتون و انیمه ها در ژانر رزمی هیچچچچچی به کنگان آشورا نمیرسه ولی من نمیفهمم چرا یچیزی مثل اتک ان تایتان یا کیمتسونو یایبا یا ناروتو از این معروف تره خدایی این از همشون قشنگ تر بود کافی دو قسمت اولو ببین

    پاسخ

    • Mikasa در پاسخ به سجاد صابری

      آذر 4, 1399

      اون چیزی ک تو میگی اصلا به اندازه اتک شناخته شده نیست اتک خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی بیشتر از انیمه کنگان آشورا طرفدار داره اون اصلا به قشنگی انیمه اتک نیس

      پاسخ

      • صبا در پاسخ به Mikasa

        اسفند 5, 1399

        کاملا موافقم اتک واقعا محشره

        پاسخ

      • Levi در پاسخ به Mikasa

        اسفند 5, 1399

        به نظرم اتک ان تایتان از همه شو ن بهتره واقعا شاهکاره

        پاسخ

        • Victor در پاسخ به Levi

          اردیبهشت 27, 1400

          اوتاکویی؟
          خوب خوبه لیوای فنی بازم خوبه
          اما نمیشه بین انیمه ها فرق گذاشت اگر اوتاکویی

          پاسخ

    • رضا در پاسخ به سجاد صابری

      آذر 23, 1399

      ناروتو فوق العاده است خیلی خوبه اصلا این کنگان آشورا که میگی چی هست وجود خارجی داره😂

      پاسخ

  14. مهر 13, 1399

    تون انیمه اتک تایتان میکاسا خواهر ارن نیست😑

    پاسخ

    • رایگا در پاسخ به ...

      مهر 29, 1399

      نه

      پاسخ

    • سجاد در پاسخ به ...

      بهمن 15, 1399

      نه نیست چون خوانواده میکسا کشته شدندن پدر ارن تصمیم گرفت میکاسا رو خودش بزرگ کنه

      پاسخ

  15. پرهام

    شهریور 31, 1399

    بابا ناروتو چی ؟

    پاسخ

  16. هومان

    شهریور 12, 1399

    سلام دوستان خدایی بهترین انیمه رزمی ک دیدم و منتظر فصل جدیدشم Kengan Ashura 100 درصد یکی از بهترین انیمه ها هستش

    پاسخ

  17. Kunoichi

    شهریور 9, 1399

    یکی از بهترین انیمه های دنیا sengoku musou هست. قشنگ ترین انیمه ای بود که دیدم

    پاسخ

  18. Hasti

    مرداد 26, 1399

    My hero academia. پس چی؟
    پیشنهاد میکنم هر کی ندیده حتماً بره ببینه

    پاسخ

  19. ..

    اردیبهشت 9, 1399

    توکیو غول چی پس ؟ :/

    پاسخ

    • ممد در پاسخ به ..

      خرداد 15, 1399

      بعد از افتضاحی که از فصل دوم شروع شد و در فصل سوم به اوج رسید باید تشکر کرد که تو این لیست آورده نشده…
      پیشنهاد میکنم مانگاشو بخونید تا به عمق فاجعه و چرت بودن انیمه پی ببرید

      پاسخ

      • ایلیا در پاسخ به ممد

        مرداد 3, 1399

        دقیقا توفصل2 گند خورد به انیمه کلا بی معنی بود

        پاسخ

      • در پاسخ به ممد

        شهریور 29, 1399

        واقعا یه فاجعه بود…

        پاسخ

      • ا. در پاسخ به ممد

        بهمن 19, 1399

        چه ربطی داره به مانگا این یه چیز جدا است
        اگه می خواستن از روی مانگا می ساختن ولی تغییر دادن که تکراری نباشه
        تازه خیلی هم قشنگه

        پاسخ

  20. mostafa

    دی 21, 1397

    سلام
    میشه یه سایت جامع انیمه معرفی کنید که این انیمه ها رو بشه دانلود کرد .

    پاسخ

    • امید در پاسخ به mostafa

      اسفند 14, 1397

      تک انیمه

      پاسخ

    • adel در پاسخ به mostafa

      اردیبهشت 30, 1399

      سلام سایت animelist

      پاسخ