14 انیمه اکشن رمانتیک برتر همه زمان ها

ژانر رمانتیک و اکشن از جمله ژانرهای محبوب انیمه هستند که قرار گرفتن شان در کنار هم به عنوان ژانر اکشن رمانتیک می تواند بهترین حالت ممکن باشد. اگر دوست دارید در فیلم های انیمه داستان های عاشقانه بیابید، چندان عجیب نیست. اما در اینجا انیمه هایی را به شما معرفی می کنیم که عناصر عاشقانه جز اصلی آن بوده و بر داستان و شخصیت ها تاثیر می گذارند. با پروشات همراه باشید.


14. دورارارا– Durarara – 2010

ایکبوکورو یک شهر عجیب و خاص است که برخی آن را دوست داشته و برخی دوست ندارند. اما چیز مسلمی که وجود دارد این است که در این شهر یک زندگی تکراری نخواهید داشت. زیرا هرروزه اتفاقات و شایعات عجیبی رخ می دهد که دوست دارید آن ها را دنبال کنید. یکی از این افسانه های محبوب یک راننده بی کله است که یک دوچرخه سیاه را می راند و در شهر به دنبال کله گمشده اش است. میکادو ریوگامین که از زندگی اش خسته شده تصمیم می گیرد به شهر بیاید و با دوستانش بماند، بنابراین ماجراجویی اش آغاز می شود.


13. گل دیواری – Yamato Nadeshiko Shichi Henge – 2006

یک انیمه متفاوت که گرچه موضوع معمولی دارد اما داستان آن کمی عجیب است. شخصیت اصلی این انیمه زنی به نام ناکاهارا سوناکو است که صدای ترسناکی دارد. او که در گذشته از پسر موردعلاقه اش شنید که زشت است، اکنون به هر چیز زیبایی حساسیت دارد و با دیدن یک چیز زیبا به خون دماغ دچار می شود. چهار شخصیت مذکر تصمیم می گیرند با اجاره خانه به او کمک کنند و بنابراین حوادث جالبی روی می دهد.


12. گارگانتیا در سیاره سبز – Suisei no Gargantia – 2013

یک انیمه اکشن فضایی در ژانر رمانتیک درباره انسان های پیشرفته روی زمین که سپس به فضا می روند. به تدریج زمین فراموش شده و فردی به نام Galactic Alliance خلق می شود تا نیازهای انسان را رفع کند. اما مخلوقات دیگری خلق شده و با انسان مبارزه می کنند. لیدو یک کلانتر جوان است و رباتی به نام چمبر دارد. او در یک مبارزه درون یک کرم چاله افتاده و با بیدار شدن متوجه می شود غرق در آب است. سپس متوجه می شود اینجا زمین است، خواستگاه انسان.


11. خون+ – Blood+ – 2005

داستان این انیمه درباره دختری به نام سایا اوتوناشی است که زندگی معمولی داشته و با خانواده ای که او را به سرپرستی گرفته اند زندگی می کند. تنها تفاوت او فراموشی اش است که باعث شده گذشته را فراموش نماید. او تنها می تواند امسال را به یاد آورد. اما گذشته گاهی اوقات آزارش می دهد. یک موجود عجیب که خون انسان را می مکد به او حمله می کند و یک پسر نجات اش می دهد. او پس از نجات یافتن باید خون ناجی خود را بنوشد تا بتواند آن موجود را از بین ببرد. او تصمیم می گیرد در راه محافظت از انسان قدم بردارد.


10. عکاس سریع – Speed Grapher – 2005

یک انیمه زیبا که داستان و شخصیت های آن شما را سرگرم می کند. داستان درباره زمانی است که جنگی رخ داده و پس از گذشت مدتی از این جنگ که جنگ حباب نام دارد، فاصله طبقاتی زیاد می شود. توکیو به شهر ثروتمندان تبدیل شده که با پول به خواسته های خود می رسند. سایگا، قهرمان داستان که عکاس بود توسط هیبارا گینزا استخدام می شود تا درباره یک کلوپ تحقیق کند. تحقیقات خوب پیش نمی رود زیرا سایگا دستگیر شده و نزد یک زن برده می شود. ملاقات با زن قدرتی را در او بیدار می کند که با گرفتن عکس از یک مکان، آن مکان منفجر می شود.


9. هیگاشی نو ادن – Higashi no Eden – 2009

اگر به انیمه تریلر علاقه دارید پس از این انیمه خوشتان می آید. ژاپن توسط یک موشک منهدم می شود. این حمله را یک حمله تروریستی می دانند اما خوشبختانه کسی آسیب ندیده و داستان به فراموشی سپرده می شود. ساکی موریمی یک دانش آموز معمولی ژاپنی است که زندگی اش دچار تحول می شود. ساکی در سفر دوران فارغ التحصیلی خود از آمریکا دیدن می کند و در آنجا طی یک حادثه توسط پسر عجیبی به نام آکیرا نجات می یابد. او برهنه است و یک گوشی موبایل دارد که میلیاردها ین ارز دیجیتال می ارزد. ساکی با او دوست شده و به یک دنیای خطرناک وارد می شود که هرلحظه امکان مرگش وجود دارد.


8. بتوووم – Btooom – 2012

یک تریلر اکشن در ژانر رمانتیک که درباره بازی است و مردی به نام ریوتا ساکاموتو که آنقدر هم عجیب نیست. او  شغلی ندارد و با مادرش زندگی می کند. او در یک بازی آنلاین به نام بتوووم بهترین بازیکن ژاپن است. اما یک روز بیدار شده و خود را در جزیره ای می بیند و نمی داند که چگونه به آنجا آمده است. او متوجه می شد در دنیایی است که تجسم بتوووم می باشد و برای برنده شدن باید شرکت کننده های دیگر را بکشد.


7. لاپوتا قلعه‌ای در آسمان – Tenkuu no Shiro Rapyuta – 1986

یک انیمه زیبا محصول سال های 1980 که هنوز تماشای آن لذت بخش است. قهرمان داستان شیتا است که توسط دولت دستگیر می شود تا سنگ طلسم او را از چنگ اش دربیاورند. او که سوار یک سفینه هوایی شده راه فرار ندارد و ناامید است. خوشبختانه دزدان به این سفینه حمله کرده و شیتا فرار می کند. او با پسری آشنا می شود که می خواهد قصر شناور را بیابد و شیتا هم به او ملحق می شود. اما زمانی که همه چیز خوب پیش می رود دولت او را پیدا می کند.


6. رورونی کنشین – Rurouni Kenshin – 1996

یک انیمه سامورایی با شخصیت های جالب و صحنه های مبارزه با شمشیر که به نوستالژی تبدیل شده است. کنشین هیمورا، قهرمان داستان، قسم خورده دیگر کسی را نکشد و شمشیری دارد که لبه دیگر آن تیز شده و استفاده از آن را مشکل کرده است. کنشین در حقیقت یک قاتل بود که اکنون از کارش خسته شده و می خواهد کفاره گناهان اش را پس بدهد.


5. یونای سپیده دم – Akatsuki no Yona – 2014

قهرمان اصلی این انیمه پرنسس یونا است که حقیقت قلمروی خود را نادیده گرفته است و می خواهد قبول کند امپراتوری اش آرام و ثروتمند است. اما پس از قتل پدر و خیانت پسرعمویش، باید به همراه دوست و بادیگارداش سان هاک از آنجا فرار کند. او پس از فرار متوجه حقیقت می شود زیرا فقر و فساد سرزمین او را اشغال کرده اند. در این شرایط رویای او برای دستیابی به سرزمین اش غیرممکن به نظر می رسد.


4. اوتنا دختر انقلابی – Shoujo Kakumei Utena – 1997

پیش از تماشای این انیمه باید به عمق آن پی ببرید. شاید داستان ساده به نظر برسد اما جنبه های نمادین و استعاری آن باعث می شوند که خالقان آن را تحسین کنید. اوتنا تنجو پس از نجات توسط یک شاهزاده می خواهد خودش هم شاهزاده باشد. این شاهزاده یک حلقه به او یادگاری می دهد. او پس از بزرگ شدن به آکادمی اوتوری رفته و متوجه می شود دیگران هم اشیای این چنینی دارند. آن ها باید در مبارزه ای شرکت کنند که جایزه آن یک دختر جادویی به نام آنتی است. اوتنا این دختر را برده و تصمیم می گیرد او را آزاد کند. اما این به معنای شورش علیه جهان است.


3. هاروهی سوزومیا – Suzumiya Haruhi no Syoshitsu – 2010

یک انیمه زیبا درباره هاروهی سوزومیا که عاشق رمزوراز است و به همراه کیون تشکیلات اس‌اواس را راه اندازی می کند. اما یک روز که کیون برای جشن تشکیلات اس‌اواس به مدرسه می رود متوجه می شود اثری از سوزومیا و تشکیلات نیست. عجیب تر اینکه هیچکس او یا تشکیلات را به یاد نمی آورد. یک فرد دیگر به نام ایتسوکی کویزومی هم گم شده است. چه بلایی سر هاروهی آمده؟ این فیلم واقعا لذت بخش است.


2. مردان کوچک – Little Busters!: Refrain – 2013

یکی از ژانرهای محبوب فیلم یا سریال عاشقانه های دبیرستانی است که البته در دنیای انیمه هم چنین داستانی وجود دارد. این انیمه موضوع ورزشی هم دارد و شخصیت های اصلی آن به بیسبال علاقه داشته و با تشکیل یک تیم به این بازی می پردازند. این تیم مردان کوچک نام دارد. ریکی باید مشکلات مختلف این تیم را حل کند.


1. اورکا سون – Eureka Seven – 2005

رنتون ترستون یک مکانیک بامهارت است که از زندگی روزمره خسته شده و همراه پدربزرگ اش که او هم مکانیک است در بلفورست زندگی می کند. او دوست دارد به گروه یاغی ها یا گِکواِستِیت ملحق شده و به ماجراجویی بپردازد اما پدربزرگ اش اجازه نمی دهد. زیرا دوست دارد او هم مکانیک شود. اما یک روز رباتی به نام نیرواش تایپ صفر به گاراژ او می آید و خلبان آن دختری است که عضو گروه یاغی ها می باشد. رنتون پس از تعمیر ربات با دختر همراه شده و خلبان دوم این ربات می شود. در نتیجه به گروه یاغی ها می پیوندد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (20)

بستن فرم

  1. Yekta

    بهمن 20, 1400

    عالی بود عزیزدلم ممنون ، شما همیشه مطالب جالبی می‌گذارید 👌

    پاسخ

  2. Gh

    آبان 25, 1400

    اوف باید تو هر سایتی بزنم؟ خب باشه اسم ها: نام تو .زمزمه قلب. سفید برفی با موهای قرمز . هنر جادویی رنسانس.اعتصاب خون.ماهنامه دخترانه نوزاکی کون.و شاهزاده مونونوکه و شاهزاده روانی. شبح در گرگ و میش. بوسه ایزدی. مبصر ما پیشخدمته. ارومانگا سنسی. اولین و گرگ .زمان طلایی. گلی که آن روز دیدم. ویولت اورگاردن. عروس جادوگر عالیهههههههههه حتما باید ببینید. سواری در بهار جوانی. شکوفایی جهانی. کاگویا ساما عشق جنگه. کاکوریو نو یا دومشی. آتش بازی. هیولای کوچک من. سبد میوه.من و سگ سرویس مخفی.هوریمیا.بگو دوستت دارم. من همیشه وسعت داشتم. من عاشق شدم پس تلاش می‌کنم.مونوگاتاری. شوالیه خون آشام. خون آشام های سنگوکو. رقص با شیاطین. بوسه ی شیطنت آمیز. عاشقان شیطانی. گرنبلم.relife. ارتباط قلب ها. قلعه متحرک هاول عالیههههه. عشق دروغی. اولی عشق هیولا. نارنجی.داستان عاشقانه من.چویویو. اورا ببوس نه من.دختر اهلی ساکوراسو.زاکورو دختر شیطانی‌. دختر گرگی و شاهزاده سیاه. صدای خاموش. صدای روباه .

    پاسخ

    • معتاد انیمه در پاسخ به Gh

      دی 17, 1400

      حلالت اوتاکو فقط 50 درصد مونده تا لیستت رو تموم کنم

      پاسخ

    • Saleh در پاسخ به Gh

      دی 17, 1400

      عالی

      پاسخ

    • تالار انیمه در پاسخ به Gh

      دی 17, 1400

      هوریما
      Rezero
      Love is war
      فستیوال مرگ
      کدقیاش
      Grand blue
      کلاس ادم کشی
      دوست دختر اجاره ای
      Darling the franxx
      اونی چان گاکیتا
      Orewo sukinano omae
      Dakekayo
      Orimai
      Kissxsis
      Ao chan cant study
      Date alive
      داشتن یک دوست دختر خسته کننده
      ایا تو تنها کسی هستی که من رو دوست داری
      ما هرگز یاد نمیگیریم
      اریفورتا
      هنوسکی دوست داری عاشق یک عوضی زیبا شوی
      وال ایکس لاو
      نابونگا عروس جوان معلم
      Nande koko ni sensei ga
      پنج قلو های باکلاس
      Seakano
      Naocji hohnokidani
      Free
      اواتار
      سگ های ولگرد پانجو
      Akudama drive
      دازای اوسامو
      هفت گناه کبیره
      نازونو کانوجو
      وان پیس
      اسپیشیال ای
      Clannad
      عشق برای اوتاکو ها سخته
      نوراگامی
      دیگری
      حمله به تایتان ها
      دفتر مرگ
      Ero manga sensei
      اهریمن کش
      بلیچ
      هنر شمشیر انلاین
      مدرسه قهرمانانه من
      کیمیا گرتمام فلزی
      والیبالیست ها
      مرد تک مشتی
      کورکو بسکت
      توکیو غول
      ناروتوشیپودن و ناروتو
      Soul eater
      Claymore
      Fairy tail
      Toradora
      باکومان
      اسلم دانک
      جنگ غذا
      جنگیر ابی
      هلسینگ
      Fate stay night
      Hajimeno ippo
      هیولا
      گلی که انروز در مدرسه دیدیم
      Gakusen toshi asterisk
      Chain saw man
      Hajimete no gal
      Niseskoi
      تاناکا همیشه بی حال است
      Viland sage
      Given
      Tonikawa
      My teen romantic comedy snasfu
      Fake nowel your own tsundere یه بازیه
      وقتی به عنوان اسلایم به زندگی برگشتم
      جوجوتسو کایسن
      شبندر سیاه
      خادم سیاه
      Mikecrac
      Moriaty the patriot
      Bunny girl senpai
      Demon king academy
      Umaru chan
      Asobi asobase
      Mushoku tensei
      Nisekoi false love
      isekai quartet
      Edameh in balayi
      کاکگورویی
      Chuunibyou
      Infinite Stratos
      Saekano
      Infinite Stratos
      Hagure Yuusha no Aesthetica
      How To Not Summon A Demon Lord
      Monster Musume
      Maken Ki
      Kuzu No Honkai
      Shimoneta to Iu Gainen ga Sonzai Shinai Taikutsu na Sekai
      Seitokai Yakuindomo
      . B Gata H Kei
      Sekirei
      Ichiban Ushiro no Daimao
      Seikon No Qwaser
      The Testament of Sister New Devil
      Shomin Sample
      . Do You Love Your Mom and Her Two-Hit Multi-Target Attacks?

      Prison School
      To-Love-Ru
      Highschool of the Dead
      Keijo
      Kill La Kill
      Freezing
      I shaved then i brought a high school girl home higehiro
      بوکو نو پیکو
      Fire force
      Myriad colors phantom wrold
      Sience fell in love so i tired to prove it
      Devil part timer
      Jahy_sama wa kujikenai
      Kageki shoujo
      Castlevania
      Sprit chronicles
      Ijiranalde nagatoro san
      kishuku gakkou no juliet
      D frag
      Tokyo revengers
      Beyond the boyndray
      Zombiland saga
      COmbatants will be dispatched
      گوبلین کش
      زندگی روزمره پسرای مدرسه ای
      The detective is already dead
      Iove is lie
      Amagami san chi no enmusubi
      Girlfirend girlfirend
      My been kiling slimes for 300year
      Eden zero
      Welcome to devil school iruma kun
      Fulldive
      Super club
      How not to summon a demon lord
      من یه عنکبوتم که چی
      Youji senkai
      گینتاما
      هانتر ایکس هانتر
      دکتر استون
      دراگون بال
      ظهور قهرمان سپر
      Edameh balayi
      Dumbell nan kilo motru
      Vinland saga
      Solo levelin
      High school of dead
      Shimoneta
      Non non biyori
      Citrus
      فرشتگان مرگ
      بامن بازی نکن خانم ناگاتورو
      God of high school
      Osamake
      Kanokon
      Sekirei
      Rosario to vampire
      Kill la kill
      Yuragi sou no yuuna san
      Sankarea
      چارلوت
      Kemono jihen
      Iruna kun
      Araiya san ore to aitsu ga onnayu de
      Sentouin hakenshimasu
      Aho girl
      Dororo
      Mousaigennophantomworld
      Ikebukro west gate park
      Yuru camp
      Sara yorimo tooi basha
      Black logan
      Chunbyo
      cropse party
      من نمیخوام صدمه ببینم بنابراین دفاع رو مکس کردم
      Ishuzoku reviewers
      Tate no yosha
      مگه نشنیدین من ساکوموتوعم
      Joshirako
      اوزاکی چان میخواهد بازی کند
      هانکو کون وابسته به توالت
      Kampfer
      Hitori no shita
      : Shadows House
      اینویاشیکی اخرین قهرمان
      Kamojo mo kanojo
      The irregular at magic high school
      Kuma kuma kuma bear
      Korewa zambie desu ka
      Baku wa tomodachi ga sukunai
      Kanokno
      School days
      Sekirei
      Isekaiwa smartphone tomo ni
      No game no life
      The way of househusband
      اوزاکی چان میخواهد بازی کند

      musaigen in phantom wrold
      tokio revengers
      aura koga maryuins last war
      yosuga nosora
      maken ki
      kimiga aruji deshitsuji gaorede
      hundred
      پریسون اسکول
      Baku wa romodancgi ga sukunai
      Genjutsu shugi no oukko sanki
      Akagami no shirayuki hime
      86
      Inuyashiki
      To your eternity
      Full dive
      Vivy
      Mars red
      Endens zero
      Dead man wonderland
      Imouto saeblreba
      Rakudai kishi no cavalry
      Juuni taisen
      Hinamattsuri
      Gantz 0
      دانماچی
      Love live
      The record of ragnorak
      High rise invetaion
      ردو اف هیلر
      Hells paraise
      joukamachi no danelion
      magic record
      megamiــryou no ryouboـkun
      meikyuu black company
      scarlet nexus
      remain
      damestickgirl firend
      jahy sama
      hitori no shita
      scissorseven
      اسرافیل پایانی
      musaige no phantm world
      detective is already dead
      maid sama
      lumine is my baby girl
      inuxboku
      platinum end
      hyoka
      how to keep a mommy
      hen zemi
      مبصر کلاس ما پیشخدمته
      aurakoga maryuins last war
      yosuga nasora
      maken ki
      petegrlhketanoo jikan
      kimiga arujideshitsuji gaorede
      shinmamaou no testamo
      tatoeb a last pungeon
      hundread
      ore dake hairer akakush idungeon
      maji de watashi ni koi shinasal
      kanojo mo kanojo
      aho girl
      وقتی به عنوان ویلن تناسخ پیدا کردم
      akame ga kill
      maji de watashi hinikoi shinasai
      petegryh kentaryo jikan
      Shinma maou no testamo
      اوساما گیم
      tatoeb a last dungeon
      لیست پخش اول
      ناروتو
      Kiss x sis
      پنجوقلو های باکلاس
      Re zero
      Love is war
      Date a live
      Kanojookarimasu
      Moshoku tensei
      Jujutsu kisen
      Moriaty the patriot
      Bunny girl senpai
      Umaru chan
      High school dxd
      isekai quartet
      کاکگورویی
      کونوسوبا
      Hajimete no Gal
      وقتی به عنوان اسلایم تناسخ پیدا کردم
      Devil part timer
      Darling in the franxx
      کونوسوبا
      Over lord
      عاشقان شیطانی
      خادم سیاه
      هوریمیا
      Ero manga sensei
      زندگی روزمره پسران دبیرستانی
      Shimoneta
      تاناکای همیشه خسته
      سگ های ولگرد دانگو
      هایکیو
      Aoths
      Aot
      Drogon maid
      چارلوت
      شبدر سیاه
      وان پیس
      لیست پخش جدید
      ناروتو
      مرد تک مشتی
      اریفوتا
      بامن بازی نکن خانم ناگاتورو
      Combatants will be dispathed
      Demon king academy
      Dr stone
      اوزاکی چان میخواهد بازی کند
      ردو اف هیلر
      دث نوت
      I shaved then i brought a high school girl home higehiro
      hxh
      joshirako
      مای هیرو اکادمی
      نورواگامی
      کلاس ادمکشی
      kampfer
      kimetsu no yaiba
      ساکاموتو
      دورورو
      isekaiwa smartphone tomo ni
      grand blue
      مبصر کلاس ما پیش خدمته
      تو تنها کسی هستی که عاشقمه
      دانماچی
      Ao chan cant study
      من نمیخوام صدمه ببینم بنابراین دفاع رو مکس کردم
      kanojo mo kanojo
      وقتی به عنوان ویلن تناسخ پیداکردم
      akame ga kill
      ahogirl
      اوساما گیم
      monster girl doctor
      tatoeb a last dungeon
      aura
      tokio revengers
      hundred
      rasing of shield hero
      monster girl doctor
      tokio revengers
      wonder egg prioty
      snow white with red hair
      میخوام پانکراستو بخورم
      voiolet evergan
      تانیای شیطانی
      saikiki
      cells at work
      cautio us hero
      دروازه اشتاین
      پوکمون
      یوگی او
      انتقام ماسامونه کون
      seikaiyakuindong
      mijiro days
      the irreguler at magic high school
      اسرافیل پایانی
      parazit
      mo dao zu shi
      baku tachi nore make
      hyou kawiki
      hei on sedainol daten itachi
      vanitas
      seirei gensouki
      meikyuu black company
      mirimashita iruma kun
      obeyme
      noblesse
      kـon
      sk8 infity
      maou sanaretry
      hypnosismic
      choyoyu
      fudanshi koukou seikatsu
      getsuyou bi no tawawa
      86
      komisan wa comyshou desu
      Senpa ga urusaikokunino hanashi
      iseka shokudau
      shumatsu no harem
      mieruko chan
      shinkanomi
      golden time
      ouranhighschool host
      magi the labyrith of magic
      ao haru ride
      over flow
      Ishozuko reviewers
      uramichi onisan
      Takt op pestiny
      fyp
      my senpai is annoying
      Platinum end
      the record of ragnorak
      Mahouka Koukou no Rettousei
      Tsuki ga michibiku isekai douchuu
      ore dake ireru kakushi dungeon
      Blend S)
      Gabriel DropOut
      WataMote
      Lucky Star
      Barakamon

      پاسخ

      • Saleh در پاسخ به تالار انیمه

        دی 18, 1400

        داداش تو واقعا بی کاری من میخواستم بخونمش خسته شدم موندم تو موقع نوشتن چجوری خسته نشدی

        پاسخ

    • Alireza در پاسخ به Gh

      خرداد 30, 1401

      عالی مرسی ازتوتشکر😂❤

      پاسخ

    • Shantia در پاسخ به Gh

      شهریور 15, 1401

      اینا که همشون بیشترشون دخترونس
      ما را هم در نظر گیر.. ای…. دختر خوب

      پاسخ

      • و در پاسخ به Shantia

        آذر 26, 1401

        نه نیست یکم چشاتون باز کن

        پاسخ

    • AST7556 در پاسخ به Gh

      اردیبهشت 7, 1402

      همش رو قبلا دیده بودم 😐

      پاسخ

  3. اسفند 12, 1399

    ایننا چین؟
    باید صادقانه بگم لیست خیلی بدیه .
    انیمه هایی مثل سفید برفی با موهای قرمز یا سوار در بهار جوانی توش نیست
    من خیلی دنبال انیمه هایی مثل سفید برفی با موهای قرمز و یونا دختر سپیده دم میگردم ولی نتاسفانه نیست . اگر میشناسید لطفا معرفی کنید

    پاسخ

    • Zh در پاسخ به ...

      دی 6, 1400

      بنظر من اگه انیمه یونا و سفید برفی با موهای قرمز رو دوست داری رقص با شیاطین و خون‌آشام های سنگوکو و سبد میوه و شاهزاده روانی رو ببین و اگه مانگای یونا رو نخوندی بخون مانگا یونا هنوز هم در حال انتشاره و تا چتپر 218 اومده 219 هم قراره چند هفته دیگه بیاد

      پاسخ

    • Arora در پاسخ به ...

      فروردین 14, 1401

      من دارمشون بیا تا بهت بدم

      پاسخ

  4. امیرحسین

    اسفند 6, 1399

    اعجیبه نیمه هایی مث دارلینگ و هنر شمشیرزنی آنلاین تو لیست نیستن!

    پاسخ

    • Mamad در پاسخ به امیرحسین

      بهمن 7, 1401

      داداش واقعا که حق گفتی بنازم بهت ناموسا انیمه لیست رومنسی که توش
      Darling in the franxx
      Sword art online
      نباشه خیلی مزخرف هست

      پاسخ

  5. Lili

    بهمن 3, 1399

    حس میکنم ما رو دست انداختین با این مقاله !!!!! این تیتر انیمه اکشن رمانتیک برتر همه زمان ها عجیب اغراق آمیزِ هیچ کدوم این ها زیبا نبودن و ارزش دیدن نداشتن

    پاسخ

  6. پرنسس

    شهریور 30, 1399

    ممنون

    پاسخ

  7. یک اوتاکو

    مرداد 21, 1398

    این لیست هیچکدوم از عنوان های محبوب رو نداره
    kaichou wa maid sama
    your lie in april
    love com

    پاسخ

    • Kaneki Ken در پاسخ به یک اوتاکو

      آبان 4, 1398

      اوتاکو جان اینایی که تو گفتی اکشن نیس،صرفا کمدی رمنس یا درامه،،ولی جای انیمه sao و مشابهاش خالیه

      پاسخ

      • Mahdi در پاسخ به Kaneki Ken

        شهریور 30, 1399

        سلام
        گویا شما ب توکیو غول علاقه دارین
        میشه چنتا انیمه مشابهش رو بگین
        و اینکه دیگ چه انیمه هایی رو پیشنهاد میکنین که ژانر درام هم داشته باشن
        ممنون از ادمینای سایت

        پاسخ