لیست بهترین فیلم های کمدی رمانتیک سال 2018

لیست بهترین فیلم های کمدی رمانتیک سال 2018

سال 2018 به دلیل تولید فیلم های کمدی رمانتیک جدیدی که به این ژانر هویت تازه ای بخشیدند، برای ژانر کمدی رمانتیک سال بسیار خوب و امیدبخشی است. در این سال کمدی موزیکال های زیبا، فیلم های رمانتیک نتفلیکس و مجموعه ای از فیلم های کمدی رمانتیک اکران شدند. با پروشات همراه باشید تا با بهترین فیلم های کمدی رمانتیک سال 2018 آشنا شوید.

پیشنهاد میکنیم از دست ندهید: بهترین فیلم های 2018 (لیست ۵۰ تایی به همراه خلاصه داستان و تریلر)


7. ماما میا! دوباره شروع کنیم – MAMMA MIA! HERE WE GO AGAIN

دنباله ای برای موزیکال آبا که همانند سری دو فیلم “پدرخوانده” (Godfather) موفقیت سری پیشین را دوبرابر نمود. در این فیلم شاهد موزیک های سوئدی و ترانه هایی از شر هستیم.

همچنین بخوانید: 10 فیلم کمدی رمانتیک برتر که باید تماشا کنید


6. ژولیت، برهنه – JULIET, NAKED

رز بیرن و کریس اودوود در نقش زوجی به نام انی و دونکان نقش آفرینی می کنند که در آستانه جدایی اند. زمانی که انی با یک خواننده راک به نام تاکر کرو (با بازی ایتان هاک)، خواننده مورد علاقه دونکان، یک رابطه آنلاین را آغاز می کند، همه چیز بدتر می شود.

همچنین بخوانید: 30 فیلم کمدی رمانتیک که زنان باید تماشا کنند


5. کلوپ کتاب – BOOK CLUB

چهار دوست قدیمی (دایان کیتون، جین فوندا، کندیس برگن و مری استینبورگن) با انتخاب سه گانه “پنجاه طیف” ای.ال جیمز برای کلوپ کتاب خود، در زندگی خود انگیزه های جدیدی می یابند. با پیدایش عشق و هیجان در زندگی آن ها صحنه های جذابی پدید می آید.

همچنین بخوانید: 100 فیلم عاشقانه تاریخ سینما


4. با عشق، سایمون – LOVE, SIMON

سایمون اسپیر (نیک رابینسون) همانند تمام نوجوان های آمریکایی یک راز مهم دارد و آن راز همجنس گرا بودن اوست. زمانی که یکی از دانش اموزان به رابطه او با دانش اموز دیگر پی می برد، سایمون را تهدید می کند که درصورت آشنا نکردن او با دوستش، سایمون را از مدرسه بیرون می کند. این مشکلات باعث می شود تا سایمون با خودش رو به رو شده و برای خودش ارزش بیشتری قائل شود.

همچنین بخوانید: 25 فیلم برتر عاشقانه در قرن 21


3. آن ها را باهم آشنا کن – SET IT UP

دو دستیار (زوئی دویچ و گلن پاول) از روسای زورگوی خود (لوسی لیو و تایی دیگز) خسته اند و تصمیم می گیرند آن ها را باهم آشنا کنند تا زورگویی شان کمتر شود. اما در این راه به هم علاقه مند می شوند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های کمدی سال 2018


2. تقدیم به تمام مردانی که در گذشته دوست شان داشتم – TO ALL THE BOYS I’VE LOVED BEFORE

در این فیلم که براساس رمان جنی هان ساخته شده، لارا جین (لانا کاندور) یک دختر نوجوان است که هرروز برای مردانی که دوست دارد و حسش یک طرفه است نامه می نویسد. اما زمانی که این نامه ها به این افراد ارسال می شود زندگی او دگرگون شده و ماجراهای عاشقانه ای برایش رخ می دهد.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های ترسناک سال 2018


1. آسیایی های خرپول – CRAZY RICH ASIANS

ریچل چو (کنستانس وو) نمی داند که دوست پسرش نیک (هنری گلدینگ) به یکی از ثروتمندترین خانواده ای آسیایی تعلق دارد. اما زمانی که به همراه او به سنگاپور سفر می کند و با مادر سختگیر او (میشل یئو) آشنا می شود، همه چیز تغییر می کند.


امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. اگر فیلم زیبای دیگری در ژانر کمدی رمانتیک می‌شناسید که در سال 2018 اکران شده است، در بخش نظرات معرفی کنید تا به این لیست اضافه شود.

منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم