لیست بهترین فیلم های کمدی سال 2018

یک فیلم کمدی موفق علاوه بر خنداندن کارهای مهم تری هم انجام می دهد. در سال 2018 فیلم های موفق بسیاری در ژانر کمدی تولید شده اند. بنابراین اگر مشتاق دیدن فیلم کمدی باشید باید بدانید کمدی های مختلف نوجوانان درباره روابط عاشقانه، فیلم های کودکانه خنده دار یا انیمیشن های وس اندرسون، آماده تماشا هستند. با پروشات همراه باشید تا برترین فیلم های این ژانر در سال 2018 را به شما معرفی کنیم.

پیشنهاد میکنیم از دست ندهید: بهترین فیلم های 2018 (لیست ۵۰ تایی به همراه خلاصه داستان و تریلر)


10. شب بازی – GAME NIGHT

با رسیدن به یک سن خاص، بازی های شبانه می توانند علاوه بر هیجان، ترس را هم به شما هدیه کنند. در این فیلم یک زوج اهل رقابت (جیسون بتمن و ریچل مک آدامز) شب بازی را آغاز می کنند که به آدم ربایی و مرگ ختم می شود. اگرچه این فیلم پر از خطر و تیراندازی است اما صحنه های جالبی دارد.


9. مرد مورچه ای و زنبورک – ANT-MAN AND THE WASP

پس از آخرالزمان غم انگیزی که در پایان “انتقام جویان: جنگ بی نهایت” (Avengers: Infinity War) اغلب ابرقهرمان ها را از بین برد، مارول تصمیم گرفت کار جالب دیگری انجام دهد. بنابراین فیلم جالب “مرد مورچه ای و زنبورک” به بازار آمد که بسیاری از کلیشه های جالب کامیک مارول را در خود داشته و در کنار “ثور: رگنراک” (Thor: Ragnarok) جز جالب ترین فیلم های مارول می باشد. این فیلم درباره شخصی است که کوچک می شود و در حقیقت نباید خودش را جدی بگیرد. این فیلم پر از مورچه های غول پیکر و تعداد زیادی صحنه اکشن جذاب است.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم هایی که در سال 2018 اکران شدند


8. تروبردز – THOROUGHBREDS

یک کمدی نوجوانانه که به داستان جالب تبدیل شده است. در حقیقت یک فیلم کمدی می تواند به موضوعات مختلفی مانند شهرت، والدین، خشم و یا احساسات دیگر بپردازد. اما احساسات نشان داده شده در این فیلم بسیار معصومانه هستند. لیلی (آنیا تیلور-جوی) و آماندا (الیویا کوک) از ناپدری لیلی، مارک، متنفرند و برای قتل او نقشه می کشند. آنتون یلچین در نقش یک مواد فروشی به نام تیم هم بعدها به نقش لیلی و آماندا وارد خواهد شد.


7. مرگ استالین – THE DEATH OF STALIN

آرماندو یانوچی نویسنده و کارگردان این بار به سراغ مسکوی سال 1953 رفته و یک فیلم کمدی ساخته است. یانوچی با نشان دادن تلاش رفقای استالین برای جانشینی او، در حقیقت می خواهد میان دوره استالین و شرایط سیاسی امروز آمریکا، شباهت ایجاد کند. بنابراین یک کمدی سیاه با یک دنیای مسخره ایجاد کرده که باید به آن وارد شویم.

همچنین بخوانید: لیست کامل بهترین فیلم های سال 2019 به همراه تریلر و خلاصه داستان


6. جزیره سگ ها – ISLE OF DOGS

سبک استاپ موشین برای وس اندرسون همیشه بهترین سبک ممکن بوده است. در این جا سبک خانه عروسکی او می تواند به اوج برسد. اندرسون در دومین تجربه انیمیشنی خود از فیلمنامه خودش استفاده می کند که در آن یک مرد جوان تلاش می کند تا در جزیره متروک خارج از مگاساکی سگش را بیابد. این فیلم یک ماجراجویی است که این سوال را می پرسد: “ما چه کسی هستیم و می خواهیم چه باشیم؟” همچنین به داغ ترین موضوعات سال 2018 نظیر تبعید، فساد دولتی و قدرت رسانه های آزاد، می پردازد. اما سگ های وس اندرسون هم بسیار جالب هستند.


5. ددپول دو – DEADPOOL 2

به سختی می توان چندگانه ددپول را یک فیلم ابرقهرمانی نامید. در واقع این چندگانه نوعی هجو فیلم های ابرقهرمانی است که شخصیت اصلی آن تلاش می کند ادای شخصیت هایی چون ولورین، بتمن و تانوس را دربیاورد و کل ژانر را به سخره می گیرد. ددپول دو در حقیقت یک فیلم کمدی است که صحنه های اکشن به آن افزوده شده است. این در حالی است که ارتباط آن با دنیای بزرگ مارول و دنیای مردان ایکس طنز این فیلم را می افزاید. در کل ددپول دو را می توان بزرگ ترین هجو مدرن ژانر ابرقهرمانی دانست. در کمترین حالت این فیلم یکی از بهترین کمدی های سال است. علاوه بر تمام اینها از بازی خوب رایان گاسلینگ هم نباید بگذریم که طراوت خاصی به این شخصیت بخشیده است.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های ترسناک قرن 21 به همراه تریلر و خلاصه داستان


4. کلاس هشتم – EIGHTH GRADE

دوران نوجوانی پر از لحظات بد و مسخره ای است که در دوران بزرگسالی سعی در فراموش کردن آن ها داریم. بو برنهام نویسنده و کارگردان این فیلم هم کاری می کند که انگار همه این حوادث همین دیروز رخ داده اند. در این فیلم کمدی داستان نوجوانی با بازی السی فیشر به نمایش درمی آید که دنیای نوجوانی اش با شبکه های اجتماعی گره خورده است. همه ما زمانی نوجوان بودیم و کلاس هشتم این را به ما یادآوری می کند.


3. معذرت می خواهم که اذیتت کردم – SORRY TO BOTHER YOU

این اولین بار است که بوتس ریلی کارگردان باورهایی نظیر نژاد، هویت و سرمایه داری را در قالب یک مدینه فاسده حقیقی که مردم در آن در فقر دست و پا می زنند، به تصویر می کشد. این دنیا بسیار عمیق و پیچیده است و کاسیوس گرین (کیت استنفیلد) با پیشرفت اش در کمپانی مخابرات، تنها یکی از اعضای این جامعه است. رمز موفقیت او استفاده از “صدای رسای سفیدپوستان” است. بنابراین این فیلم کنایی کمدی در تلاش است تا دنیای فاسدی را نشان دهد که از دنیای ما دور نیست.

همچنین بخوانید: 30 فیلم کمدی رمانتیک که زنان باید تماشا کنند


2. پدینگتون دو – PADDINGTON 2

اگر تنها یک فیلم در سال 2018 وجود داشته باشد که همه باید آن را تماشا کنند، آن فیلم این اثر است. در این فیلم خرس کوچکی وجود دارد که می تواند در هر انسانی نیکی را ببیند – شخصیتی که دنیا را یک دنیای سیاه و پر از حرص و آز نمی بیند. او اکنون به همراه خانواده براون در ویندسور گاردنز زندگی می کند و زمانی که در فکر یافتن یک کادوی تولد مناسب برای خاله لوسی است، توسط شخصیت مسخره ای با بازی هیو گرانت، به دزدی متهم می شود. انیمیشن و کارگردانی این فیلم خیره کننده و دیالوگ های آن هوشمندانه و در عین حال برای بزرگسالان و کودکان ساده هستند. پدینگتون با رفتن به یک زندان واقعی آن را به بهشت تبدیل می کند، در عین حال هنری (هیو بونویل) و ماری براون (سالی هاوکینز) هم در تلاش برای کمک به او دریغ نمی کنند. این فیلم جدا زیباست.


1. بازدارندگان – BLOCKERS

تریلرهای این فیلم نتوانستند زیبایی آن را به تصویر بکشند. در تریلر دو دقیقه ای که از این فیلم منتشر شده بود تصور می کنیم این فیلم درباره والدینی است که در شب جشن برای روابط نوجوانان خود نگران اند. در حالی که این فیلم درباره وظایف والدین و روابط جنسی نگاه ویژه ای دارد. اگرچه شیطنت های جان سینا و روابط والدین صحنه های طنز و کلیشه را خلق می کند اما در این فیلم به موضوعاتی چون استقلال، رضایت و بلوغ جنسی اشاره می شود. کی کانون، کارگردان این فیلم به موضوعات مهم دقت ویژه ای داشته و در عین حال طنز آن را حفظ می کند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم