25 مرگ عجیب و غریب در تاریخ که متعجب‌تان می کند

نکته مشترک میان تمام انسان ها مرگ آنهاست. مرگ یک بخش تراژیک و غیرقابل پیشگیری از زندگی است که از آغاز بشریت وجود داشت. برخی از افراد ترجیح می دهند در آرامش بمیرند، درحالی که برخی دیگر ترجیح می دهند مرگ پر سروصدایی داشته باشند. شما از هر دسته ای که باشید مسلما نمی خواهید این 25 مرگ عجیب را تجربه کنید. با پروشات همراه باشید.


25. مرگ با اسهال

گفته می شود آریوس، کشیش اسکندریه، پیش از مرگ هولناک اش زهر خورده است. او در انجمن امپریالیستی در قسطنطنیه مشغول راه رفتن بود که به اسهال ناگهانی همراه با خونریزی مبتلا شد که باعث شد روده هایش از مقعدش بیرون بزند.


24. یک راه شاعرانه برای مرگ

لی پو شاعر قرن هشتم زمانی که از قایق اش خم شده تا بود انعکاس ماه در آب را ببوسد، از قایق افتاد و غرق شد. گفته می شود که او پیش از مرگ شراب نوشید که می تواند در مرگش نقش داشته باشد. او حتی پیش از مرگ یک شعر به نام “تنها و زیر نور ماه با شراب”، نوشت.

همچنین بخوانید: 25 تغییری که پس از مرگ در بدن ما رخ می‌دهد


23. مرگ شیرین

پادشاه آدولف فردریک سوئد گرسنه نمرد. او پس از تناول خاویار، کلم ترش، ماهی دودی و شامپاین، خرچنگ و 14 دسر مورد علاقه اش که در یک کاسه شیر داغ میل شدند، به مشکلات هاضمه دچار شد. کودکان سوئدی هنوز او را به عنوان “شاهی که آنقدر خورد تا مرد” نام می برند.


22. رسوایی آهن داغ

گفته می شود که شاه ادوارد دوم انگلستان با گذاشتن یک آهن داغ در مقعدش مرد. او پیش از مرگ به همراه همسرش ملکه ایزابلا و معشوقه اش راجر مورتیمر، زندانی و اسیر شده بود.

همچنین بخوانید: 10 مورد جراحت و مرگ که توسط عنکبوت‌ها ایجاد شده‌اند


21. مراقب آرزوهایتان باشید

مراقب آرزوهایتان باشید. جیمز اوتیس جونیور، انقلابی آمریکایی، همیشه به دوستانش می گفت که دوست دارد در زمان مرگ با صاعقه رعد و برق از دنیا برود. آرزوی او در سال 1783 برآورده شد که در درگاه خانه دوستش ایستاده بود و رعد و برق او را کشت.


20. پرونده مرگ

کلمنت ولندیگام سیاست مدار آمریکایی در دادگاهی در سال 1871 زمانی که درباره پرونده قتل صحبت می کرد معتقد بود که قربانی می تواند در هنگام کشیدن ماشه به طور تصادفی به خودش شلیک کند. او برای بازسازی صحنه در حالی که تصور می کرد تفنگ خالی است، ماشه را کشید و در نهایت خودش به قتل رسید. بنابراین او در پرونده پیروز شد.


19. مرگ رازآلود

گفته می شود گریگوری راسپوتین شخصیت روسی در سال 1916  پس از اینکه مسموم شد توسط چهار نفر که به او شلیک هم کردند کتک خورد و به رودخانه یخ زده انداخته شد. اما طبق گزارش پزشکی قانونی براثر یخ زدگی آب رودخانه مرد.

همچنین بخوانید: 10 حقیقت عجیب درباره مرگ رازآلود راسپوتین


18. شرایط بغرنج

سیل بزرگ ملاس بوستون در سال 1919 شرایط بغرنجی بود که با انفجار تانکرهای حاوی 2 میلیون گالن ملاس، 21 نفر را کشت و 150 نفر را زخمی کرد. این انفجار موج هایی با سرعت 56 کیلومتر در ساعت را به درون شهر فرستاد.


17. خنده

می گویند خنده بهترین داروست اما احتمالا خنده زیاد می تواند کشنده باشد. الکس میچل از انگلستان در سال 1975 و پس از 25 دقیقه خنده در حین تماشای برنامه کمدی The Goodies، بر اثر نارسایی قلبی ناشی از نبود اکسیژن از دنیا رفت.

همچنین بخوانید: 10 سبزیجاتی که باعث مرگ انسان شده‌اند


16. مرگ غیرمنطقی

افراد کم غذا توجه کنند. کورت گودل فیلسوف اتریشی-آمریکایی پس از بستری شدن همسرش در سال 1978 براثر گرسنگی از دنیا رفت. او از پارانویای شدید رنج می برد و تنها غذای دست همسرش را می خورد.


15. درب قطره

تنسی ویلیامز، نویسنده آمریکایی، عادت داشت در حین ریختن قطره چشم سر قطره را بین دندان هایش قرار دهد. این عادت او باعث شد یک شب در هتلی در نیویورک در سال 1983 سر قطره را بلعیده و در سن 71 سالگی بر اثر خفگی از دنیا برود.

همچنین بخوانید: 25 غذا که باعث مرگتان می‌شود


14. نمی توانی از تقدیر فرار کنی

در سال 1983 حکم اعدام مایکل اندرسون گادوین قاتل به زندان ابد تبدیل شد. اما زمانی که شش سال بعد و در سن 28 سالگی کابل تلویزیون به سلول او برده شد، به سیم دست زد و مرد. او در آن زمان روی توالت فلزی نشسته بود و براثر برق گرفتگی از دنیا رفت.


13. مرگ بر حق

گری هوی وکیل 38 ساله در سال 1993 و برای اینکه ثابت کند شیشه های مرکز تورنتو دامینیکن نشکن است، خود را به سمت آن پرت کرد. البته شیشه نشکست اما پس از خارج شدن پنجره از قاب او از طبقه 24 به بیرون پرت شد و جان سپرد!

همچنین بخوانید: 10 مورد از مرگبارترین جانداران استرالیا


12. مرگ توافقی

برندجرگن براندس آلمانی پیش از خورده شدن توسط آرمین میویس در سال 2001، تکه تکه شد. بعدها مشخص شد که آن دو در اینترنت باهم توافق کرده بودند و براندس در وصیت نامه اش نوشته بود که دوست دارد به قتل برسد و خورده شود.


11. فراموشی

در سال 2001 شانته جوان مالارد با اتومبیل به گریگوری بیگز، یک مرد بی خانمان زد. او به شیشه جلو گیر کرد اما آسیب جدی ندید. با این حال پس از اینکه مالارد با وجود گیر کردن گریگوری به شیشه، خودرو را در گاراژ پارک کرده بود، گریگوری چندین ساعت بعد و براثر جراحات و خونریزی از دنیا رفت.

همچنین بخوانید: عجیب‌ترین رکوردهای جهانی که هرگز تصور نمی‌کردید وجود داشته باشند


10. مبل تاشو

یک مرد ساکن سن پترزبورگ روسیه یک شب با همسرش جروبحث داشت. زنش با عصبانیت به پایه مبل تاشو، که همسرش روی آن دراز کشیده بود، زد و مرد هم در مبل گیر کرد. سه ساعت بعد که زن برگشت همسرش مرده بود.


9. رابطه جنسی طولانی

یک مرد 28 ساله روسی به نام سرجی تورگانوف در سال 2009 با دو زن شرط بست که می تواند به مدت دوازده ساعت و بدون وقفه با آن ها رابطه جنسی داشته باشد. او 4،300 یوروی شرط بندی را برد اما چند دقیقه بعد براثر حمله قلبی از دنیا رفت زیرا پیش از این کار یک بطری ویاگرا مصرف کرده بود.

همچنین بخوانید: 10 حقیقت درباره مثلث برمودا که از خود مثلث عجیب‌ترند


8. قتل با ساخته دست خودش

جیمی هسلدون، مالک کمپانی اسکوتر شگوی، در حین راندن اسکوتر خود بر روی صخره در سال 2010 از دنیا رفت.


7. عقل در سر است نه در ریش

طبق این ضرب المثل سوئدی ریش دانایی نمی آورد. هانس اشتاینیگر یک مرد اتریشی در قرن 16 بود که به خاطر ریش یک و نیم متری خود شهرت داشت. زمانی که در یک آتش سوزی خواست فرار کند، فراموش کرد ریشش را جمع کند، به همین خاطر ریش بلندش زیر پایش رفت، سر خورد، گردنش شکست و مرد.

همچنین بخوانید: 25 غذای عجیب و غریب در سراسر جهان


6. فرشته مرگ را ناراحت نکنید

در سال 1911 بابی لیچ دومین فردی بود که تا به حال به آبشار نیاگرا رفته بود. او تا به حال چندین بار مرگ را به چالش طلبیده بود. با این حال یک بار از روی پوست پرتقال سر خورد و پایش انقدر بد شکست که مجبور شدند آن را قطع کنند. او پس از جراحی از دنیا رفت و ثابت کرد که مرگ در لحظات غیرمنتظره به سراغمان می آید


5. ببر

نوردین مونتانگ، نگهبان باغ وحشی در سنگاپور در سال 2008 و با ورود به قفس ببر سفید با آب و جارو برای تمیز کردن آنجا در حقیقت خودکشی کرد و خوراک ببر شد.

همچنین بخوانید: 10 حیوان بامزه که می‌توانند شما را از بین ببرند


4. زنده به گور

هومر و لانگلی کولیر دو برادر بودند که عادت داشتند آشغال و وسایل دست دوم جمع کنند. آن ها حتی برای انبار خود تله گذاشته بودند تا کسی نتواند به آن وارد شود. یک روز در سال 1947  لانگلی که از لا به لای روزنامه ها می خزید تا برای برادر فلج اش غذا بیاورد زیر آن ها گیر کرد و مرد. هومر هم چند روز بعد براثر گرسنگی از دنیا رفت. پلیس دو هفته بعد و با برداشتن حدود 100 تن آشغال توانست جسد آن ها را بیرون بکشد.


3. سر و دندان

سیگرد دمایتی، دومین ارل وایکنیگ ارکنی، سر دشمن خود را زد و آن را به زین اسب وصل کرد. دندان سر مرده در حین اسب سواری به پای او خورد و یک عفونت مرگبار به وجود آورد که باعث مرگ او شد.

همچنین بخوانید: 25 ابزار مدرن شکنجه


2. تصادف جالب

در سال 1985، نجات غریق های نیواورلئان برای جشن گرفتن اولین فصل بدون غرق خود یک استخر پارتی راه انداختند. باوجود اینکه نیمی از شرکت کننده ها نجات غریق بودند و چهار نجات غریق هم در آنجا حضور داشتند، پس از مهمانی جسد یک مرد 31 ساله در کف استخر یافت شد. دلیل مرگ او غرق شدن بود.


1. اعتراض شدید

در طول تاریخ مردم برای نشان دادن اعتراض خود به کارهای وحشتناکی دست زدند. با این حال اعتراض دیوید فیال با کسی قابل قیاس نیست. او از جمله آخرین افرادی بود که باید روستای بیشوپ استوک انگلستان را تخلیه می کرد. او برای نشان دادن اعتراض خود، سر خود را با اره برقی زد!

نظر شما درباره این مرگ های عجیب و غریب چه بود؟

                               

دیدگاه‌ها (3)

بستن فرم

  1. Hanabi

    آذر 9, 1398

    شمار۰ ۲۴ رومانتیک و تراژدیه که جالبه
    و شماره یک بنظرم از همشون ترسناک تر و مازوخیستی تره

    پاسخ

  2. آریو

    اسفند 16, 1397

    فرض کنین از خانوادتون بپرسن :«مرحوم چجوری مرد ؟»
    خانوادتونم بگن اسهالی شد روده هاشو هم …

    پاسخ

  3. جهانمهر

    اسفند 16, 1397

    فقط از مرگ بر اثر صاعقه خوشم اومد ، کاش مرگ براثر بی خوابی هم داشتیم

    پاسخ