لیست بهترین فیلم های سال 2018 به تفکیک ماه اکران

سال 2018 تا به اینجا فیلم های جذاب بسیاری را در اختیارمان گذاشته و با وجود اقتباس ها، تریلرها و سری های دیگر فیلم های معروف، فیلم های زیادی برای دیدن داریم. در اینجا می خواهیم برترین فیلم های این سال براساس ماه اکران را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.

پیشنهاد میکنیم از دست ندهید: بهترین فیلم های 2018 (لیست ۵۰ تایی به همراه خلاصه داستان و تریلر)


بهترین فیلم های اکران شده در ژانویه


کوکو – Coco

آخرین انیمیشن پیکسار بیننده را به سرزمین مردگان برده و داستان پسری را نشان می دهد که در زندگی پس از مرگ گیر افتاده است. انتظار یک داستان ترسناک و غم انگیز را نداشته باشید زیرا طبق سنت مکزیکی زندگی پس از مرگ نوعی رستگاری محسوب می شود. این داستان زیبا از عشق، موسیقی و سرنوشت توسط لی آنکریچ، کارگردان “داستان اسباب بازی 3” (Toy Story 3) کارگردانی شده است.


کوچک سازی – Downsizing

همانگونه که انسان با مشکلات محیط زیستی دست و پنجه نرم می کند، گزینه ای در اختیارش قرار می گیرد که می تواند خود را کوچک کرده و به 13 سانتی متر برساند. در این شرایط هم میزان کربن تولید شده کاهش خواهد یافت و هم هزینه های زندگی. مت دمون نقش یک درمانگر به نام پل سفرانک را ایفا می کند که به یک جامعه کوچک، یا سرزمین تفریح” می رود. در این جامعه از مشکلات زندگی بزرگسالان خبری نیست. اما او به زودی متوجه می شود که این زندگی او آن چیزی نیست که قولش را به او داده بودند.


سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری – Three Billboards Outside of Ebbing, Missouri

فرانسیس مک دورمند در نقش میلدرد هیس مادری است که هنوز عزادار دخترش آنجلاست. او هفت ماه پیش مورد تجاوز قرار گرفت و کشته شد. او که به خاطر عدم پیشرفت تحقیقات پلیس عصبانی است، سه بیلبورد قرار می دهد که مخاطب آن پلیس (وودی هارلسون) و همکارانش هستند. مارتین مک دونا کارگردان این فیلم توانست به خوبی این موضوع سنگین را به یک کمدی سیاه احساساتی تبدیل کرده و از هارلسون، مک دورمند و سم راکول بازی بگیرد.


دونده مارپیچ: علاج مرگ – Maze Runner: The Death Cure

توماس در سومین و آخرین فیلم از سه گانه دونده مارپیچ موفق شد علاج مرگ را بیابد، اما … در آخرین فیلم این مجموعه شاهد یک پایان بندی نسبتا خوب اما نه چندان دلچسب بودیم که سوالات زیادی را در ذهن تماشاگران باقی گذاشت. اما این چیزی از مهیج بودن و زیبا بودن این فیلم کم نمی‌کند.


برترین فیلم های اکران شده در فوریه


پلنگ سیاه – Black Panther

این فیلم ابرقهرمانی از دنیای مارول سرانجام از دل صفحات بیرون آمد و بر روی پرده سینما نشست. چادویک بوزمن پس از حضور در “کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی” (Captain America: Civil War) در نسخه اصلی خود حضور یافت که توسط رایان کوگلر کارگردانی شد. پلنگ سیاه نه تنها یک ابرقهرمان بلکه پادشاه یک کشور است، بنابراین شاهد یک دنیای داستانی جدید در مارول هستیم.


شکل آب – The Shape of Water

فیلمی به کارگردانی گی یرمو دل تورو که داستان خیره کننده ای دارد. در اوج جنگ سرد در دولت آمریکا شاهد رابطه یک کارگر کرولال (سالی هاوکینز) با یک موجود ناشناخته (داگ جونز) هستیم. این فیلم زیبا جایزه اسکار بهترین فیلم را از آن خود نمود و به فیلم های “هزارتوی پن” (Pan’s Labyrinth) و “قلعه ای به رنگ خون” (Crimson Peak) دل تورو پیوست.


لیدی برد – Lady Bird

سیرشا رونان نقش یک نوجوان سرکش لجوج را ایفا می کند که رفته رفته به دنیای بلوغ و بزرگسالانه وارد می شود و رفتارهای عجیبی از او سر می زند.او اصرار دارد که او را لیدی برد (نامی که خودش انتخاب کرده) بنامند، و با مادرش، با بازی لاری میت کالف، مشکل دارد و حتی طی یک بحث با او خودش را از خودروی درحال رانندگی بیرون می اندازد. رابطه این مادر و دختر گاهی غم انگیز و تاثیرگذار و گاهی سرکشانه است و این داستان زیبا توانست این فیلم به کارگردانی و نویسندگی گرتا گرویک را نامزد بهترین فیلم کند.


برترین فیلم های اکران شده در مارس


چین خوردگی در زمان – A Wrinkle in Time

ایوا دوورنی کارگردان فیلم “ُسلما” (Selma) با اقتباس از یک رمان علمی تخیلی به همین نام نوشته مادلین لنگل در سال  1960، از دل داستان های فضایی مگ موری (استورم رید) این فیلم زیبا را ساخت. مگ به همراه مسافران بسیاری (اپرا وینفری، میندی کالینگ و ریس ویترسپون) به نقاط دوردست فضا می رود تا پدرش را پیدا کند و در عین حال با نیروی شیطانی که به زمین نزدیک می شود، مبارزه می کند. یک فیلم عظیم و تخیلی و یکی از بهترین کارگردانی های دنیای امروز سینما.


نابودی – Annihilation

یک فیلم علمی تخیلی زیبا و خیره کننده با بازی ناتالی پورتمن در نقش اصلی، که به دلیل مشکلات میان کارگردان فیلم الکس گارلند و تهیه کننده ها، در نتفلیکس بریتانیا اکران شد. پورتمن نقش دانشمندی را ایفا می کند که به طور داوطلبانه به یک دنیای زیرزمینی محوف که زندگی در آن جهش می یابد، وارد شده است. شاید تماشای این فیلم آسان نباشد اما امتیاز 87% آن در روتن تومیتوز نشان می دهد که این فیلم ارزش تماشا کردن دارد.


مهاجم مقبره – Tomb Raider

آلیسیا ویکاندر توانست این نقش را از چنگ آنجلینا جولی که آخرین بازیگر این سری فیلم ها بود، در آورد. داستان فیلم به داستان بازی ویدیویی سال 2013 نزدیک است که در آن لارا کرافت سفری را آغاز می کند تا پدرش را بیابد. زیرا پدرش در جستجوی جزیره یاماتی، مقبره ملکه باستانی ژاپن، هیمیکو، گم شده است. او سپس متوجه می شود که پدرش می خواسته این ملکه را از چنگال بدخواهان دور کرده و کار ناتمام خود را تمام کند.


حاشیه اقیانوس آرام طغیان – Pacific Rim Uprising

دنبال فیلم زیبای حاشیه اقیانوس آرام نسبتا توانست نظر طرفداران این مجموعه را جلب کند و در راستای نسخه قبل حرکت کرد. جلوه‌های ویژه قوی و داستان نسبتا روان این فیلم هم باعث شد که فروش خوبی در گیشه داشته باشد. شاید نتوان گفت که این فیلم بهترین فیلم اکشن امسال بود اما قطعا ارزش تماشا کردن و لذت بردن را دارد.


بازیکن شماره یک آماده – Ready Player One

جدیدترین ساخته استیون اسپیلبرگ در ژانر تریلر/فانتزی توانسته سر و صدای زیادی به پا کند. تصور کنید در دنیای مدرن با زدن یک عینک می‌توانید وارد جهان مجازی جدیدی شوید و مسابقه بدهید، اگر از این داستان خوشتان آمد احتمالا عاشق این فیلم خواهید شد.


برترین فیلم های اکران شده در آوریل


انتقام‌جویان: جنگ ابدیت – Avengers: Infinity War

اولین بخش از فینال بزرگ مارول اکران شد. پس از حدود 18 فیلم، سرانجام تمام ابرقهرمان های مارول در این فیلم گرد هم آمده اند تا در مقابل تانوس مبارزه کنند. شاید در مقابل تانوس برخی از قهرمان ها از دنیا بروند اما باید جلوی او گرفته شود زیرا در غیر این صورت تاریخ را خواهد نوشت.


رمپیج – Rampage

رمپیج با بازی دواین جانسون یک فیلم علمی تخیلی برپایه یک بازی ویدیویی به همین نام است. جانسون نقش مردی را ایفا می کند که با یک گوریل جهش یافته به نام جرج رابطه نزدیکی دارد. یکی از آزمایشات ژنتیکی اشتباه انجام شده و این گوریل به همراه حیوانات دیگر، به طور عظیم الجثه ای رشد می کند. شخصیت جانسون، دیویس اوکویه، به دنبال حیوانات جهش یافته می رود و به گفته کارگردان، این فیلم از آنچه تصور می کنید احساساتی تر است.


یک مکان ساکت – A Quiet Place

این فیلم زیبا در ژانر ترسناک و علمی تخیلی با کارگردانی جان کرازینسکی توانست نظر بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کند و به نوعی سورپرایز فیلم‌های ترسناک سال 2018 باشد. داستان فیلم در زمانی دنبال می‌شود که شهرها پر از موجوداتی شده که فقط به صدا حساس هستند و اگر کسی کوچک ترین صدایی از خودش دربیاورد در طی چند لحظه او را تکه پاره می‌کنند! در این حین ناشنوا بودن یکی از فرزندان خانواده اصلی داستان و همچنین باردار بودن زن این خانواده، این فیلم را بسیار مهیج کرده است. بازی زیبای امیلی بلانت در نقش مادر خانواده نیز ستودنی است.


برترین فیلم های اکران شده در مه


تولی – Tully

جیسون رایتمن و دیابلو کودی خالقان “بزرگسال جوان” (Young Adult) و “جونو” (Juno)، برای سومین بار گرد هم آمدند تا یک داستان جالب با بازی شارلیز ترون در نقش اصلی را خلق کنند. در این فیلم شاهد رابطه مادر سه فرزند و پرستارش (تولی با بازی مکنزی دیویس) هستیم که استرس مشکلات و بی تفاوتی همسرش او را خسته کرده است. پس از تولد سومین فرزندش، برادر مارلون (ترون)، این پرستار را به عنوان هدیه به او معرفی می کند، در حالی که همسر خوب اما بی تفاوت اش از چیزی خبر ندارد. بازی ترون با واکنش مثبت منتقدین و مخاطبین رو به رو شده است.


ددپول 2 – Deadpool 2

ددپول 2 با همان میزان موفقیت و استقبالی مواجه شد که ددپول 1 مواجه شده بود. در این فیلم ددپول رایان رینولدز با ایجاد تیمی از جهش یافته ها سعی می کند تا از یک جهش یافته جوان در مقابل کیبل قدرتمند، با بازی جاش برولین، محافظت کند. اگر از فیلم های تکراری ابرقهرمانی خسته شده اید از تماشای این فیلم لذت می برید. این فیلم چیز خسته کننده ای ندارد و تماشای آن بسیار لذت بخش است.


سولو: داستانی از جنگ ستارگان – Solo: A Star Wars Story

آخرین فیلم دنیای جنگ ستارگان شاید نتوانسته همانند سه گانه جدید یا “یک سرکش” (Rogue One) سروصدا کند اما یک سری موفق است و حتی می توان آن را از برخی از سری های پیشین بهتر دانست. یک وسترن فضایی از سنت جنگ ستارگان که همانطور که از نامش پیداست، هان سولوی جوان در هزاره فالکون و رویارویی او با چوباکا و لاندو کالریسیان، با بازی دونالد گلاور، را نشان می دهد. این فیلم یک فیلم زیباست که طرفداران جنگ های ستارگان از آن لذت می برند.


برترین فیلم های اکران شده در ژوئن


دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده – Jurassic World: Fallen Kingdom

پنجمین سری این اثر کلاسیک اکران شد و بازیگرانی همانند کریس پرت، جف گلدبلوم و بی.دی.ونگ در آن حضور دارند. پس از اینکه پارک ژوراسیک در آمریکای مرکزی رو به ویرانی است، دایناسورها به مدت سه سال در آنجا سلطنت کرده تا اینکه انفجار یک آتشفشان آن ها را در معرض انقراض قرار می دهد. برای نجات آن ها تلاش بسیاری انجام می شود، مخصوصا گونه ولاسیرپتر آبی رنگ. اما پس از تلاش های بسیار برای حفظ و بقای این موجودات، یک دایناسور هیبرید باهوش و شرور از آنجا گریخته و امپراتوری خود را تشکیل می دهد.


هشت یار اوشن – Ocean’s 8

شاید برای موفقیت این فیلم دلایل بسیاری وجود داشته باشد اما مهم ترین آن حضور ریحاناست. در این کمدی که ادامه سه گانه اوشن استیون سودربرگ محسوب می شود، رابین ریحانا فنتی نقش یک هکر جنبش راستافار به نام ناین بال را ایفا می کند. دبی اوشن (ساندرا بولاک) با الهام از برادرش دنی، می خواهد نقشه یک سرقت تیمی را طراحی کند. ستارگان دیگر این فیلم عبارت اند از کیت بلانشت، ان هاتاوی، میندی کالینگ، ریحانا، هلنا بونهام کارتر، سارا پلسون و آکوافینا. گری راس، کارگردان “عطش مبارزه” (The Hunger Games) کارگردانی این اثر را برعهده داشت.


وراثتی – Hereditary

وراثتی که موجودات مختلفی، از جمله مورچه ها را به تصویر می کشد، یکی از ترسناک ترین فیلم های سال است. زمانی که الن از دنیا می رود، دخترش – با بازی تونی کولت – و خانواده اش عزادار شده و رازهای سیاه و سیاه تری از خانواده خود را فاش می کنند. این فیلم که اولین اثر نویسنده و کارگردان، آری استر است و در فستیوال فیلم ساندنس اکران شد، جنگیر مدرن محسوب می شود.


هتل ترنسیلوانیا 3: تعطیلات تابستان – Hotel Transylvania 3: Summer Vacation

در قسمت سوم این کارتون پرطرفدار، خانواده خون آشامی به همراه داماد و سایر هیولاها به تعطیلات می‌روند و دوباره داستان‌های جالبی برای آنها پیش می‌آید. احتمالا تعداد بزرگسالانی که این انیمیشن را دنبال می‌کنند بیشتر از کودکان است!


برترین فیلم های اکران شده در جولای


شگفت انگیزان 2 – Incredibles 2

طبق گزارش واکس، برد برد، کارگردان “شگفت انگیزان 2” نباید با آین رند راست گرا مقایسه شود، گرچه “درباره حقوق افراد استثنائی و مشکلات آن ها در مقابل دیگران” نگران است. در این فیلم مادری به نام هلن (هولی هانتر) همسرش باب (کریگ تی.نلسون) را تنها می گذارد تا با مشکلات شگفت انگیزان کوچک اش، ویلوت و دش، رو در رو شود. اگرچه خانواده هنوز از قدرت این کودکان و ویلنی که ظهور خواهد کرد خبر ندارند، اما به همراه فروزن (ساموئل ال.جکسون) در تلاش اند تا برای برقراری آرامش خانواده شان، کاری کنند. این فیلم پیسکار در ژانر انیمیشن ساخته شده و برخلاف فیلم های دیگر شخصیت اصلی آن یک زن است.


اولین اصلاح شده – First Reformed

ایثن هاک در این فیلم نقش ارنست تولر کشیش اولین کلیسای اصلاح شده نیویورک، که تلاش می کند با استانداردهای عصر مدرن مطابق شود، را ایفا می کند. یک زن باردار با بازی آماندا سایفرد به سراغ او آمده و از او می خواهد همسرش را متقاعد کند تا بچه را نگه دارد. زیرا همسر او یک فعال محیط زیست است که با تغییرات آب و هوایی به داشتن بچه تمایل ندارد. تولر که در گذشته هولناک خود گیر کرده نمی داند باید چه کار کند و سرانجام به خشونت دست می زند. پل شریدر، کارگردان “راننده تاکسی” (Taxi Driver) و “ژیگولوی آمریکایی” (American Gigolo)، نویسنده و کارگردان این فیلم است.


نیایش قبل از سپیده‌دم – A Prayer Before Dawn

یک درام به کارگردانی ژان استفان سوآور و نویسندگی جاناتان هیرسبین و نیک سالتریس و بازی جو کول در نقش یک بوکسور جوان انگلیسی به نام بیلی مور، که به مخوف ترین زندان های تایلند فرستاده شده تا در رقابت های موای تای شرکت کرده و آزادی خود را به دست آورد. این فیلم که براساس یک داستان واقعی ساخته شده، نشان می دهد که بیلی در چنگال خشونت و مواد مخدر دنیای زیرزمینی گرفتار شده و تنها راه گریزش شرکت در این مبارزات است. این فیلم که در یک زندان واقعی و با بازیگرانی که برخی زندانی بودند، فیلم برداری شد، در فستیوال کن سال 2017 اکران شد.


مأموریت: غیرممکن – فال‌اوت – Mission: Impossible – Fallout

در سری ششم این فیلم تام کروز مجددا در نقش ایتان هانت ظاهر می شود. زمانی که ماموریت آی ام اف با شکست رو به رو شده، جهان با تهدیدهای خطرناکی مواجه می شود. هانت به برنامه های پیشین خود ادامه می دهد اما زمانی که سیا به او و همکارانش مشکوک است، هانت مجبور است برخلاف ساعت حرکت کرده و جهان را نجات دهد. کریستوفر مک کوری کارگردانی و تهیه آن را برعهده داشته و بازیگران آن هم عبارت اند از: تام کروز، سایمون پگ، ربکا فرگوسن، وینگ ریمز، شان هریس، میشل موناگان و الک بالدوین.


برترین فیلم های اکران شده در اوت


مرد مورچه‌ای و زنبورک – Ant-Man and the Wasp

سری دیگر “مرد مورچه ای” با بازی اسکات لنگ در نقش اصلی، یک اثر ابرقهرمانی جدید است. در این فیلم که بیستمین فیلم دنیای مارول است، لنگ در نقش مرد مورچه ای در کنار هوپ پیم یا زنبورک نقش آفرینی می کند. این زوج با رازهای گذشته آشنا شده و در مقابل یک دشمن جدید و نیرومند مبارزه می کنند.


بیروت – Beirut

بیروت با بازی جان هم در نقش دیپلمات پیشین آمریکا و رزمند پایک و دین نوریس در نقش دو مامور سیاه، یک فیلم موفق است. در سال های 1980 بیروت و در اوج جنگ داخلی، میسون اسکیلز (هم) از جانب سیاه فراخوانده می شود تا با گروهی که احتمالا مسئول مرگ خانواده اش هستند، مبارزه کرده و جان همکارانش را نجات دهد. برد اندرسون کارگردانی و تونی گیلروی نویسندگی این اثر را برعهده دارند. فیلم در فستیوال ساندنس 2018 اکران شد و منتقدین با وجود نقص ها از این فیلم تعریف کرده و از بازی دو شخصیت اصلی تمجید کردند.


بلکککلنزمن – BlacKkKlansman

رون استالوورث اولین پلیس سیاهپوست دپارتمان پلیس کلرادو اسپرینگز بود که در اواخر سال های 1970 به سازمان کو کلاکس کلان نفوذ کرد. این فیلم داستان استالوورث است که توسط اسپایک لی کارگردانی شد. این پلیس با افسری به نام فلیپ زیمرمن که نسخه سفید استالوورث در آن سازمان است، همکاری می کند. نفوذ آن ها موفق بوده و به سازمان اصلی کلان دعوت می شوند. این فیلم برای اولین بار در کن اکران شد تا برای دریافت نخل طلایی رقابت کند. سراجام جایزه را دریافت نمود.


برترین فیلم های اکران شده در سپتامبر


راهبه – The Nun

شاید بتوان به جرات گفت که نام امروزه در نزد طرفداران سینمای وحشت، نام جیمز وان به سمبل ترس تبدیل شده باشد. فیلم راهبه به کارگردانی کورین هاردی و تهیه کنندگی جیمز وان داغ ترین فیلم ترسناک سینماست که کمتر از 10 روز از اکران آن گذشته است (در تاریخ نگارش این مقاله). راهبه شخصیتی است که در فیلم احضار معرفی شد و از آنجاییکه طرفداران عاشق این شخصیت مخوف شدند، تیم کارگردانی تصمیم گرفت که فیلم اختصاصی آن را نیز روانه گیشه ها کند. احتمالا شما هم منتظر کیفیت بلوری این فیلم زیبا هستید!


شکارچی – The Predator

شکارچی اینبار با قدرت بسیار بیشتری بازگشته تا خودی نشان بدهد. از دهه 90 میلادی تا به امروز، شکارچی یکی از جالب ترین چندگانه های فضایی است که البته طرفداران زیادی هم داشته است. جدیدترین نسخه شکارچی به کارگردانی شین بلک توانست در گیشه ها به موفقیت (نه چندان چشم گیری!) رسیده و در صدر قرار بگیرد. البته تازه ابتدای اکران این فیلم است و احتمالا تا چندین هفته دیگر در لیست اکران خواهد بود.


این لیست در هفته های آتی و با اکران فیلم‌های جدید به روز رسانی خواهد شد.

فیلم های زیبایی که لایق قرار گرفتن در لیست هستند:

  • آسیایی های ثروتمند دیوانه – Crazy Rich Asians
  • مگ – The Meg
  • ماما میا! دوباره شروع شد – Mamma Mia! Here We Go Again
  • پیتر خرگوشه – Peter Rabbit
  • اکوالایزر 2 – The Equalizer 2
  • پنجاه طیف آزادی – Fifty Shades Freed
  • من فقط می توانم تصور کنم – I Can Only Imagine
  • اولین پاکسازی – The First Purge
  • شب بازی – Game Night
  • باشگاه کتاب – Book Club
  • آسمان خراش – Skyscraper
  • توطئه آمیز: آخرین کلید – Insidious: The Last Key
  • مسدودکننده‌ها – Blockers
  • سیکاریو: روز سولدادو – Sicario: Day of the Soldado
  • گنجشک سرخ – Red Sparrow
  • با عشق، سایمون – Love, Simon
  • پدینگتون 2 – Paddington 2
  • مسافر همیشگی – The Commuter
  • قطار ۱۵:۱۷ به مقصد پاریس – The 15:17 to Paris
  • مایل 22 – Mile 22
  • جزیره سگ ها – Isle Of Dogs
  • اسلندر من – Slender Man
  • مرگ استالین – The Death of Stalin
  • دیوانه – Unsane

البته هنوز فیلم های زیبایی همچون “جنایات گریندل‌والد”، “آلیتا: فرشته جنگ” و “آکوامن” اکران نشده اند.

نظر شما درباره این لیست چیست؟

فیلم محبوب شما در سال 2018 کدام بود؟

                               

دیدگاه‌ها (13)

بستن فرم

  1. Rza

    مرداد 21, 1398

    سلام ، میشه فیلم تو مایه‌ها red sparrow معرفی کنید ممنون میشم

    پاسخ

  2. عباس اقا این اشیور هم جدید اضافه کردید به سایت تا حالا ندیده بودم عالی هست ….

    واقعا اون فیلم های که لیاقت بهترین داره منم قبول دارم مثل ….

    فیلم های محبوب من …دونده مارپیچ — راهبه –مرد مورچه ای زنبورک –پارک ژولاستیک پادشاهی سقوط –ماموریت غیر ممکن فال اوت — پلنگ سیاه –بازیکن شماره یک –تام رایدار همون مهاجم مقبره –رمپیچ–و اخری انتقام جویان جنگ ابدیت

    ولی محبوب ترین را بخواهم بگم انتقام جویان هست مشخص هست چون مارول یه چیز دیگه هست

    فیلم های که واقعا لیاقت داشتند را هم گفتم …

    پاسخ

    • آره این مقاله رو کار کردیم و رفته رفته تکمیلش میکنیم انشالله. فک کنم همه فیلمایی که گفتی رو گذاشته باشیم توی لیست 😉😉

      پاسخ

      • اره گذاشتید عباس اقا …این لیست بر اساس ماهانه هست عباس اقا ….

        جدول با کس افیس هم برای راحتی کار می تونی به صورت تصو یر عکس بگذار ی یه جدول با کس افیس کم داره اشیور سایت هر موقع فیلم های جدید اکران میشه لیست فروسش فیلم های جدید را اعلام کن عباس اقا مثل همین اشیور بهترین فیلم ها که گذاشتی البته با عکسشون باشه که متوجه بشیم چون بعضی ها را انگلیسی نمی تونیم بخونیم با دیدن تصویر متوجه میشیم …فروش هفته ..رتبه چندم …فروشش با تمام جزیتات قرار بده عباس اقا با تشکر از شما ….عباس اقا گل …

        پاسخ

        • قراره طی دو سه ماه آینده قالب سایت رو عوض کنیم و خیلی امکانات از جمله همین باکس آفیس هم انشالله قراره اضافه بشه به سایت 😉

          پاسخ

          • انشالله عباس اقا راستی عباس اقا فیلم ها را شما زبان اصلی می بیندید یا دوبله فارسی می مونید عباس اقا …از موقع که سایت تاینی موویز بسته شد مدیرانش را دستگیر کردند دیگه فیلم های دوبله کم شده …سایت تاینی موویز گروه دوبلاژه اختصاصی داشتند اولین سایتی بودند که فیلمها را توی سایت شون می گذاشتند و بعد ددوبله می کردند سنیگ اختصاصی دوبله داشتند که تمام سایت های دیگه فیلم های دوبله میخرند سایت های دیگه فیلم ها دوبله را میخرند می گذاشتند داخل سایت ها شون ….وازت ارشاد جمهموری اسلامی یه بر چسپی زدند که فیلم های دوبله شده و دوبله می کنند داری صحنه های غیر اخلاقی بوده و مجوز بخش نداره مدیران عاملان سایت تاینی مویز را دستگیر کردند …البته چند نفر ی فراری هستند …در همون سالهای فعالیت شان بیش از 4800 فیلم را دوبله منتشر کردند …من از سایت سلام دانلود دانلود میکردم مثلا فیلم لوگان که می امد دانلود نمی کردم یه یا دو هفته بعدش دوبله فارسی می شد مدیر سایت نخسه دوبله را جایگزین میکرد ….دوبله اش هم معروف بود به دوبله سندیگا بود سلام دانلود از موقع که تاینی مویز تعیطل شد دیگر دوبله نگذاشت روی سایتش ….البته دیبا مووی بعضی از موسسه ها دوبله می کنند می گذاره …همه فیلم باز از سایت تاینی موویز شا هکار یاد می کنند اصلا سانسور معنی نداشت وقتی صدا سیما یا موسسه ای فیلمی را دوبله می کنه اول نخسه سانسور شده اش می گذاره بعد نخسه دو زبانه می اید ….من واندر واومن

            الان اگر تاینی موویز بود تا حالا صد فعه فیلم هشت یار اوشن را دوبله کرده بود ….

            وازت ارشات ترس داشت زمانی تبنی موویز کسی اصلا فیلم ایرانی نگاه نمی کرد فیلم های ایرانی روی دستشون باد کرده بود فیلم های ایرانی توی سی دی فروشی ها خاک می خورد چون کسی فیلم ایرانی نگاه نمی کرد وقتی فیلم های خارجی همه دوبله بدون سانسور بود 95 درصد کاربران اینتر نت هجوم اورده بودند به سمت و سوی فیلم های خارجی …چون هم دوبله حر فه ای بود و هم بدون سانسور بود همه داستان فیلم متوجه می شدند …وانقدر دوبله تاینی موویز جذاب بود که بر روی هر شخصیت انگار صدای خود ان شخصیت هست می خورد …اون زمان کسی زبان اصلی نگاه نمی کرد ..همه می گفتند دوبله اش کی میاد ….دوبله اش کی میاد ….

            عباس اقا فیلم ها کمپانی مارول همه را دانلود کردم با دوبله فارسی تلینی موویز رد خور نداشته هیچکدوم از فیلم های مارول دوبله نشه همه را از سایت سلام دانلود …..بعدشم نوبت کمپانی دی سی هست دانلودکنم دوبله ………..عباس اقا با تشکر از حمات تون برای ما و بیقه کاربران

            پاسخ

            • من راستش زبان اصلی میبینم.
              بله اون سایت کارش حرفه ای بود و پاتوق فیلم بازار بود یه جورایی، ولی خب به هر حال بستنش.
              الانم بعضی سایت ها دوبله اختصاصی دارن که شاید به پای تاینی نرسه ولی کارشون بد نیست، مثل نایت مووی،
              لطف داری احمد جان 🌺

              پاسخ

              • عباس اقا فیلم مرد مورچه ای وزنبورک کیفت وب دب بلوری اومده زبا ن اصلی هستش …من منتظر دوبله می مونم …شما زبان اصلی نگاه می کنید بیبند …سایت دیبا مووی قالب سایتش قشنگه مر تب …دوبله فارسی هم داره یه سر بزن اونجا ….

                پاسخ

                • اره امروز کیفیت WEB-DL اومد واسه مرد مورچه ای و زنبورک. البته من فقط بلوری نگاه میکنم 🙂
                  اون سایتم دیدم تقریبا از تاینی کپی کرده قالبش رو. البته آدرسش رو از پیام حذف کردم چون اجازه انتشارش رو نداریم 🌺

                  پاسخ

                  • عباس اقا خوب کیفت بلوری هستش دیگه وب دل ….
                    عباس اقا فیلم ونوم 2و 3 روز دیگه اکران میشه بنظر شما در روز اول افتحاحیه چقدر فروش می کنه و گیشه ایا صدر جدول می مونه یا نه ….کمپانی سونی که خوش بین هستش به فروش ونوم …

                    پاسخ