13 فیلم با داستان غیرمنتظره که ارزش دیدن دارند

اگر به دنبال تماشای فیلمی هستید که نه تنها شما را بترساند بلکه به تفکر وادار، پس این فهرست مناسب شماست. در این فهرست فیلم هایی را آماده کرده ایم که ساعت ها پس از تماشای آن شما را به فکر فرو می‌برند. این فیلم ها از آن دسته فیلم هایی هستند که پایان شان با آنچه شما تصور می کنید مطابقت ندارد. با پروشات همراه باشید.


شب بازی – Game Night – 2018

این فیلم درباره زوجی (با بازی جیسون بیتمن و ریچل مک‌آدامز) است که هر آخر هفته در بازی های شبانه شرکت می کنند. اما زمانی که برادر شخصیت اصلی در مقابل چشمان بقیه دزدیده می شود، همه چیز تغییر می کند. آن ها نمی دانند این هم جز بازی است یا حقیقت. اگر این قضیه ادامه یابد، این شب برای همه آخرین شب خواهد بود. داستان خیره کننده و نفس گیر آن شما را تا آخر فیلم میخکوب می کند.


The Limehouse Golem – 2016

این فیلم اقتباسی از کتاب Dan Leno and the Limehouse Golem نوشته پتر آکروید محسوب می شود. داستان در دوران ویکتوریایی لندن رخ می دهد که یک دختر به چندین قتل متهم شده است. اما آیا این قضیه حقیقت دارد؟ یکی از ماموران اسکاتلندیارد می خواهد این پرونده را حل کند. الن ریکمن قرار بود در این فیلم نقش اصلی را برعهده داشته باشد اما به دلیل بیماری نتوانست. اما بیل نای به جای او حضور یافت و بازی خیره کننده ای ارائه کرد. اگر از داستان های کارآگاهی خوشتان می آید باید این فیلم را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم هایی که در سال 2018 اکران شدند


شش روح – Six Souls – 2010

یک تریلر کلاسیک روانشناسانه درباره یک مادر مجرد (با بازی جولیان مور) که یک روانپزشک است و درباره اختلالات هویتی مطالعه می کند. زندگی او کاملا عادی است تا اینکه یک بیمار روانی به زندگی اش وارد می شود. این فیلم ترسناک است و بازی جولیان مور هم خیره کننده می باشد.

همچنین بخوانید: 25 فیلم برتر ژانر تریلر (thriller) در تاریخ سینما


خواهران مگدالن – The Magdalene Sisters – 2002

این فیلم براساس یک داستان واقعی در سال های 60 میلادی ساخته شد. آسایشگاه مگدالن در ایرلند جایی بود که دختران مجبور بودند 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته کار کنند و همچنین شکنجه هم می شدند. زنان به دلایلی همانند زیبایی بیش از حد یا بارداری پیش از ازدواج به این مکان برده می شدند. این فیلم واقعا تاثیرگذار است.


رگرسیون – Regression – 2015

در سال 1990 در ایالت مینه سوتا یک کاراگاه به نام بروس کنر (ایثن هاوک) درباره آزار جنسی دختری به نام آنجلا (اما واتسون) تحقیق می کند. این آزار توسط پدرش که ادعا می کند همه چیز را فراموش کرده، انجام شده است. آن ها می خواهند برای بازیابی حافظه جان گری از پروفسوری به نام کنت رینز کمک بگیرند. این تریلر پر از رمزو راز و پرسش های مختلف است.

همچنین بخوانید:

اما واتسون و تمام پسرانی که با آن‌ها ملاقات داشته

همه‌چیز درباره اما واتسون


پارانویا – Paranoia – 2013

اقتباسی از کتاب پارانویا نوشته جوزف فیندر درباره یک جوان 26 ساله به نام ادم کسیدی (با بازی لیام همسورث) که در یک شرکت کار می کند و از شغل اش متنفر است. اما این همه چیز نیست و پس از اینکه بزرگ ترین اشتباه زندگی خود را مرتکب می شود همه چیز تغییر می کند. با این همه شما باید برای تماشای اجرای لیام همسورث، امبر هرد، گری اولدمن و هریسون فورد، این فیلم را تماشا کنید.


خون – Blood – 2012

یک دختر جوان به قتل رسید و دو پلیس که برادر هم هستند درباره آن تحقیق می کنند. اگرچه داستان ساده به نظر می رسد اما شخصیت ها به نتایج مختلف دست یافته و این دو پلیس درباره قتل های دیگر هم باخبر می شوند. این یک فیلم بریتانیایی زیبا با فیلم برداری خارق العاده است.

همچنین بخوانید: بهترین موسیقی های متن فیلم، 55 ساندترک ماندگار تاریخ سینما


پروانه سیاه – Black Butterfly – 2016

یک نویسنده بازنده به نام پل با بازی آنتونیو باندراس، امید خود به نوشتن را از دست داده تا اینکه در جایی که همه با مرگ مواجه می شوند، الهام می گیرد. این فیلم غیرمعمول، ترسناک و غیرقابل پیشبینی است.


تمام چیزهای خوب – All Good Things – 2009

پسر یک مولتی میلیونر (با بازی رایان گاسلینگ) تصمیم می گیرد با یک دختر معمولی ازدواج کند. خانواده او مخالف هستند و این قضیه برای زن جوان به یک تراژدی تبدیل می شود. مدت طولانی پس از ناپدید شدن او همه چیز آشکار می شود. این فیلم از داستان رابرت الن درست الهام گرفته است.

همچنین بخوانید: 25 فیلم زیبا که در آن‌ها قهرمان داستان یا شخصیت اصلی می‌میرد


پس از زندگی – After.Life – 2009

فیلم با مرگ شخصیت اصلی آغاز می شود. آنا تیلور (با بازی کریستینا ریچی) پس از بحث با دوست پسرش با خودرو تصادف کرده و خود را در یک سالن مراسم تشییع جنازه می بیند. او در آنجا با الیوت دیکان با بازی لیام نیسون ملاقات می کند. الیوت خود را یک واسطه می داند که در گذر از این مرحله به دختر کمک می کند. اما دختر در شک و تردید به سر می برد.


آخرین الماس – The Last Diamond – 2014

یک سارق حرفه ای باید یک الماس افسانه ای به ارزش 40 میلیون دلار را بدزدد. برای اینکار باید به دختری که ارزش این الماس را مشخص می کند، نزدیک شود. اما زمانی که او الماس را به چنگ می آورد همه چیز خطرناک می شود.

همچنین بخوانید: بدترین فیلم های تاریخ سینما بر اساس امتیاز متاکریتیک


دره تاریک – Das finstere Tal – 2014

فیلم در یک شهر کوچک با رازهای ترسناک رخ می دهد. البته که هیچکسی از مرد عجیب این شهر خوشش نمی آید اما داستان چندان ساده نیست. با وجود طبیعت ترسناک، فضای رازآلود و داستان جذاب، حتما باید این فیلم را تماشا کنید. اگر فیلم “اسلیپی هالو” (Sleepy Hollow) را دوست داشته باشید، از این فیلم هم خوشتان می آید.

همچنین بخوانید: لیست کامل بهترین فیلم های سال 2019 به همراه تریلر و خلاصه داستان


دوشیزه اسلون – Miss Sloane – 2016

یک فیلم سیاسی با بازی جسیکا چستین در نقش اصلی. الیزابت اسلون یک لابی گر موفق و بااستعداد است که از روش های غیرقانونی استفاده می کند. تا پایان فیلم افراد مختلف به داستان وارد می شوند. جزئیات در این فیلم به خوبی پرداخته شده اند. این فیلم واقعا زیباست و از دیدن آن لذت می برید.


آیا این فیلم ها را دیده اید؟ نظرتان درباره آن ها چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید!

                               

دیدگاه‌ها (5)

بستن فرم

  1. مصطفی

    اسفند 20, 1401

    ممنون بابت معرفی فیلم ها

    پاسخ

  2. عباس اقا یه فیلم هستش بنام نوری میان اقیانوس …درام عاشقانه …بهترین فیلمی بوده که دیدم توی عاشقانه ها قبلنا توی سایت ها دیده بودم ولی دانلود نکرده بودم از قضا این فیلم فکر میکردم بدرد نخور باشه بهترین دارم عاشقانه بود که دیده بودم خدایش لذت بردم …و 2 خرده از فیلم میخکوب نشستم دیدم …داستانش

    داستان فیلم درباره مردی به نام تام (مایکل فاسباندر) می باشد که در یک جزیره واقع در سواحل استرالیا نگهبان فانوس دریایی است. وی بزودی در این محل عاشق ایزابل (آلیشیا ویکاندر) می شود و در آن سو، ایزابل نیز دلباخته تام می شود تا عاشقانه ای دلنشین میان این دو شکل بگیرد. اما این دو پس از ازدواج، قادر به بچه دار شدن نیستند، تا اینکه یک روز آنها بچه ای از دریا نجات می دهند و…

    اگر این فیلم را ندید حتما پیشنهاد من هست بیبنید به پنهای صورت اشک میزیم ….نقد شو توی اینترنت هست بخونید …حتما دانلود کنید من این فیلم زیبا را به شما عباس اقا پیشنهاد ویژه میکنم …..از دستش ندهید توی همه فیلم ها عاشقانه روی دست نداره عباس اقا ….حتما توی لیست فیلم ها عاشقانه قرار بدهید ….با رتبه شماره یک ….دانلود کنید عباس اقا دوبله اختصاصی از سایت تاینی موویز هستش …

    نوری در میان اقیانوس —-The Light Between Oceans 2016

    پاسخ

    • بله فیلمشو دیدم، درسته خیلی فیلم قشنگیه،
      ولی امتیازای متاکریتیک و روتن تومیتوز نسبتا ضعیفی گرفت (هر دو حدود 60 درصد)،
      ولی تو لیست های بعدی این فیلم رو هم تو ذهنم هست اگه متناسب بود قرار میدیم. مرسی بابت معرفیش 😉🌺

      پاسخ

      • تنها مشکلی که داشت فضای کوچیک فیلم بود لوکیشین ها …بازی بازیگران عالی هستش .من که توی عاشقانه ها و توی لیست ها عاشقانه واقعا پسندند میکنم …نظر منتقدان درسته نمره کم دادند ولی فیلم نولان که منتقدان رای مثبت دادن جزوه 250 فیلم بر تر شد جایز اسکار گرفت نظر منتقدان عالی بود فیلم دانکرک نولان …ولی مخاطب ها بعضی ها شون خوششون نیامده بود میگفتند مثل کار های قبلی نولان نیستش ….عباس اقا نظر شخصیتی تو بگو نظر منتقدان مهم هست ولی تو نظر شخصی ت بنظرت فضای عاشقانه اش خدایش به بهترین نحوه بود و بین دو مادر …مادر اصلی و مادری که بچه را بزرگ کرده …اون صحنه ها بغض میگره ادم را مادر الیزبل مرد دختره که بزرگ کرد امد بیش شوهر ایزبل و بچه اش اورد و نامه ایزبل را خونند ….موقعی که مرده بود ایزبل ….الیسا ویکاندر خیلی قشنگ بازی کرده ….همون چیزی بود که میخواستم …..

        عباس اقا فیلم اتاق ROOM-2015 را دیدی اگر ندیدی بیبین دقیقا داستانش مثل همین نوری میان اقیانوس هست با این تفاوت که در اینجا عشق مادر به فرزندش هستش پیشنهاد شدید من به شما عباس اقا بینید …اگر ندید نگاه کنید اگر بد بود هر چی دلت خواست بگو ….من از اینجور فیلم ها میخواهم

        فیلم اتاق جزوه 250 فیلم شد با رتبه 127
        و بری لارسون نامزد و دریافت جایز اسکار شد ….
        فیلم اتاق ROOM-2015

        داستان در مورد پسربچه ای 5 ساله و با روحیه بنام جک می باشد که مادر دلسوزش از او مراقبت می کند. مثل تمام مادرهای مهربان دیگر، مادر جک هم خودش را وقف جک می کند تا او خوشحال و در امان باشد. اما زندگی آنها معمولی نیست، آنها درون مکانی محبوس شده اند که آن را اتاق می نامند. تا اینکه سرانجام حس کنجکاوی جک، مادر را مجبور می کند که ریسک کند از آنجا فرار کنند و دنیای بیرون را ببینند…

        حتما نگاهش کنید واقعا از اون فیلم هست که دوست داری بیشنی ده بارهم تما شا کنی ……………..

        این فیلم فوق العادست و بر اساس واقعیته و همچنین جزء ۲۵۰ فیلم برتر IMDb با رتبه ١٢٧ هست.
        در وصف قدرت کارگردانی آبراهامسون همین بس که **جیکوب ترمبلی** بازیگر کودک فیلم جایزه ی بهترین بازیگر جوان از دید منتقدین رو برنده شد(با اون سخنرانی بینطیرش که همه حضار رو تحت تاثیر قرار داد).
        به شخصه تا الان شخصیت کودکی را در سینما به اندازه ی جک عمیق ندیده ام.در عین حال که بچه است و درکی از دنیای بزرگ تر ها ندارد دغدغه اش همانند بسیاری از ماست….جک به نوعی همانند همه ی ماست با سنی کمتر.فقط صحنه هایی که به عنوان راوی صحبت میکند را ببینید…با زبان کم سن و سال خودش و با تجربه ای که از دنیای واقعی ندارد آن قدر زیبا و زیبا و زیبا و متناسب با خودش مسائل را تحلیل میکند که راهی به جز تحسین سازندگان فیلم برای آدم باقی نمیماند.
        واقعا چیزی میماند که در ستایش 2بازیگر اصلی فیلم قابل ذکر باشد؟؟هرچیزی که بگم قطعا حق مطلب ادا نمیشود.jacob tremblay در نقش جک استثنایی است نمیدانم پدرش رابرت دنیرو بوده یا مادرش آدری هپبورن اما قطعا استعداد خارق العاده ای دارد.brie larson هم که در نقش جوی بی نقص بود
        تا الان بهترین فیلم 2015 برای من بدون شک همین بود
        از قدرت درام،داستان تکان دهنده ی فیلم که بگذریم…..کارگردان بسیار خوب فیلم رو آغاز کرد،کمتر سرنخ داد و در سکانس *نیک پیر* شاید همه رو شکه کرد،تا اون موقع رفتار مادر داستان منطقی نبود تا اینکه ریسک کرد و داستان واقعی رو به جک گفت،(ری اکشن جک خیلی امریکایی و زیبا بود).اون لحظه قضیه برای مخاطب برعکس شد و تازه شروع داستان از اونجا بود،این گره و گره گشایی دراماتیک بسیار زیرکانه بود.
        نریشنهایی که با صدای جک در وصف دنیا گفته شد خیلی بجا بود،دنیایی که ما اون رو کثیف میدونیم چطور از دید یک بیگانه توصیف میشه و شاید تلنگری باشه برای کسانی که دچار روزمرگی شدند،که میشه دنیا رو اینگونه هم دید.
        دیالوگ ها و سکانسهای فوق العاده تاثیرگذاری در فیلم بود که ذکر همه اونها و باز کردن مفهوم اجتماعی و روانشناسیشون جای بحث فراوان داره…
        و در پایان باید گفت شاید فیلم از بعد فنی وروایی ضعف های اندکی داشته باشه اما توجه کنیم که این فیلم درامه و درامی در این فیلم به نمایش در اومد که همه چیز رو تحت تاثیر قرار میده،پس تمامی ضعف ها و نقد ها در حاشیه قرار میگیره چون کارگردان پیامش رو بدرستی انتقال داد.

        عباس اقا ….

        ناموسا از فیلم چی میخوای دیگ 😐
        بازیگری فوق العاده که داشت …
        فیلمنامه ی قوی که داشت …
        موسیقی دلنشین و قوی که داشت …
        فیلمبرداری خوب که داشت …
        کارگردانی فوق العاده ی آبراهامسون رو هم که داشت …
        دیالوگ های قوی که داشت …
        و…
        ناموسا از یه فیلم چی میخوای ؟

        توی لیست فیلم ها قرار بده با رتبه 1 واقعا ارزشش را داره

        پاسخ