25 شخصیت قدرتمند دنیای مارول از بین ابرقهرمانان و ابرشرورها

15. هالک – Hulk

پس از اینکه بروس بنر در معرض مقدار زیادی پرتو گاما قرار می گیرد به هالک تبدیل می شود. او هربار که عصبانی می شود به یک هیولای سبزرنگ بدل خواهد شد. او قدرت فیزیکی نامحدود داشته و کاملا آسیب ناپذیر است. هالک همانند بروس بنر هوش بالایی داشته و با استعدادترین دانشمند هسته ای سیاره است. البته در دنیای سینمایی کمی به او کم لطفی شده و قدرتش آنچنان که باید و شاید نمایش داده نشده است، زیرا در دنیای سینمایی او در مبارزات تن به تن با ورونیکا (ربات غول پیکر مرد آهنی)، ثور و تانوس شکست خورده است. مخصوصا در فیلم “انتقامجویان: جنگ بی نهایت” او اصلا حضور محسوسی نداشت و طرفداران بسیار بابت این مسئله شاکی شدند، زیرا اعتقاد داشتند که برادران روسو (کارگردانان فیلم) از هالک یک بزدل ساخته اند. ایفای نقش هالک در دنیای سینمایی بر عهده مارک روفالو است.


14. آدام وارلاک – Adam Warlock

آدام وارلاک توسط گروهی به نام کندو، که می خواستند یک انسان کامل را خلق کنند، به وجود آمد. او انرژی، سرعت و قدرت بسیار زیادی دارد و می تواند کرم چاله ها را شناسایی و ایجاد کرده، در مقابل تغییر واقعیت مقاومت کرده و توانایی تایم جم برای توقف زمان را هم تحمل کند. در انتهای فیلم نگهبانان کهکشان پیله او نمایش داده شد اما هنوز خبری از او نیست.

همچنین بخوانید: بهترین ابر شرور ها و شخصیت‌های منفی در تاریخ سینما + تصاویر


13. تانوس – Thanos

تانوس، آخرین فرزند آلارس، از جوانی شیفته مرگ بود. اما با افزایش قدرت به مبارزه روی آورد. او یک نبرد ناتمام را با انتقام جویان آغاز کرد. بسیاری از توانایی های او مانند قدرت، هوش، مقاومت و سرعت، بی همتا هستند. با درنظر گرفتن توانایی های دیگری مانند کنترل انرژی، تله پاتی و نامیرایی، به یک موجود غیرقابل شکست تبدیل می شود. در فیلم انتقامجویان نیز دیدیم که در تمام نبردهایی که با اعضای انتقامجویان داشت به راحتی پیروز شد. جاش برولین به خوبی توانست در دنیای سینمایی در نقش تانوس ظاهر شود و طرفداران را راضی کند.

پیشنهاد مطالعه: 25 ابر قهرمان قدرتمند تمام زمان‌ها به همراه تصاویر


12. آماتسو-میکابوشی – Amatsu-Mikaboshi

آماتسو-میکابوشی پادشاه آشوب نام دارد. او نابودگر جهان است. اگرچه قدرت های فیزیکی او از موجودات دیگر کمتر است اما قدرت های جادویی و مقاومت او بسیار بالاست. یکی از توانایی های منحصر به فرد او استفاده از اجساد انسان های مرده است.


11. سورت – Surtur

سورت یک اهریمن بزرگ آتشین در دنیای مارول است که قدرت هزاران خورشید را داراست. او در کنار قدرت های ابرقهرمانی یک مشعل زنده است که توانایی دورجنبی، کنترل آتش و نامیرایی را داراست. برخی معتقدند که قدرت او با اودین برابر است. در فیلم “ثور: رگنوراک” او بیشتر شبیه یک احمق نمایش داده شد و به راحتی از ثور شکست خورد، اما در کامیک‌ها داستان او کمی متفاوت است.

همچنین بخوانید: 25 ابر قهرمان قدرتمند تمام زمان‌ها به همراه تصاویر


10. اودین – Odin

اودین یکی از قدرتمندترین خدایان است که پدر نام دارد. هوش، سرعت، مقاومت و کنترل انرژی توسط او، از بسیاری دیگر بیشتر است. توانایی های او باعث شده که قدرت او غیرقابل توضیح و بی نهایت باشد. او پدر ثور و لوکی و هلا است. در دنیای سینمایی، آنتونی هاپکینز به شایستگی توانسته نقش اودین را ایفا نماید.


9. یورش – Onslaught

یورش یک موجود قدرتمند است که از ترکیب هوش مگنیتو و پرفسور اگزویر به وجود آمده است. او همچنین ترکیب نفرت، خشم و عصبانیت مگنیتو و اگزویر را نیز داشته و به همین دلیل یک ویلن قدرتمند و هولناک است. او تمام قدرت ها از تله پاتی تا هوش را داشته و به معنای کامل غیرقابل توقف است.


8. کارول دنورز – Carol Danvers

کارول دنورز که با نام خانم مارول (یا کاپیتان مارول) نیز شناخته می شود، یکی از قدرتمندترین ابرقهرمانان انسانی مارول است. بعد از ترکیب DNA او با مار-ول (Mar-Vell)، وی دارای قدرت های ابرانسانی شد. از جمله قدرت های وی میتوان به سرعت و استقامت و قدرت ابرانسانی و همچنین پرواز، آسیب ناپذیری و جذب انرژی اشاره کرد. بری لارسون نقش او را در دنیای سینمایی ایفا خواهد کرد.

پیشنهاد مطالعه: فیلم‌های ابرقهرمانی مارول را با چه ترتیبی ببینیم؟


7. گالاکتوس – Galactus

گالاکتوس که از قدرت کیهانی تغذیه می کند با استفاده از توانایی های خداگونه اش غیرقابل مهار است. او ضعف هایی هم دارد اما توانایی های غیرقابل تصورش بی نهایت است. زمانی او را خارق العاده ترین موجود زنده کیهان می دانستند.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم هایی که در سال 2018 اکران شدند


6. سیتوراک – Cyttorak

سیتوراک که هم خداست و هم اهریمن، یک موجود قدرتمند است که پیش از فرستاده شدن به جهنم بر روی زمین پرستیده می شد. اگرچه هوش چندانی ندارد اما با قدرت، سرعت و چابکی خود در توانایی های دیگر سرآمد است. یکی از بزرگ ترین سلاح های او الماس سرخ است.


 


                               

دیدگاه‌ها (253)

بستن فرم

  1. ابوالفضل

    تیر 4, 1401

    دوستانی که میگید کاپیتان مارول ضعیفه
    کاپیتان مارول تا حالا با حداکثر قدرتش ظاهر نشده

    پاسخ

  2. مرتضی

    اردیبهشت 30, 1401

    نظرات رو میخونم واقعا افسوس میخورم یه مشت بچه سال اومدن نظر دادن. اینها اصلا بر اساس فیلم نیستتتت!!!! فیلم ها کاملا با دنیای مارول در تضاد هستن و سعی میکنن خیلی متفاوت تر باشن. آخه کدوم آدمی میاد میگه مرد آهنی قوی ترینه؟؟؟؟ مرد آهنی رو دکمه شات داونش رو بزنی داغون میشه. هیچ قدرت فرابشری نداره. قوی هست ولی واقعا نه در حد اینا. توی اونجرز قوی ترین نیست چه برسه به این

    پاسخ

  3. ……

    اردیبهشت 1, 1401

    ددپول جون بی نهایت داره و از همه قوی تره
    تنها کسی که هم داستانای قهرمانا رو کامل دیده و انتقام جویان لیگ عدالت رو کامل دیده منم
    منتظرم فلش ۲۶ بیاد
    منتظرم ددپول ۳ بیاد

    پاسخ

    • بچه پایین در پاسخ به ......

      خرداد 21, 1401

      تو اگه فیلم مردان ایکس رو کامل دیده باشی میبینی که ولورین به راحتی ددپول رو کشت
      بخدا ددپول در صورتی زنده میمونه که یک سلولش زنده بمونه خو وقتی ثور با رعد بزنه به بدن ددپول معلومه چیزی ازش نمیمونه

      یا هالک تو فیلم ولورین علیه هالک گرفت ددپول رو نابود کرد

      پاسخ

  4. ۰۰۹۹

    اسفند 26, 1400

    داداش اگر توی فیلم ثور رگنوراک رو دیدی آپدیت به ثور میگه که تو قوی تر از منی و قدرت ثور به هیچ مکانی یا زمانی وابسته نیست و ثور تبدیل میشه به کینگ ثور آزگارد رو دوباره از نو درست می‌کنه و تانوس رو به راحتی شکست میده

    پاسخ

    • محمد در پاسخ به ۰۰۹۹

      فروردین 21, 1401

      آخه چرا بیخودی حرف میزنی ثور کی به راحتی تانوس رو شکست داد تانوس داشت ثور می‌کشت لوکی نجاتش داد مگه تویه انتقام جویان 4 ندیدی ثور.کاپیتان.مرد آهنی. حرف تانوس نشد الان میگی ثور به راحتی تانوس رو شکست میده بیخودی حرف نزن

      پاسخ

      • داداش تو ایفینتینی وار رو ندیدی ؟ ندیدی که آخرش با اینکه تانوس ۶ تا سنگ داشت نتونست با استفاده از اونا جلو استورم بیکر (تبرش) رو بگیره و تا مرگ رفت که در نهایت با استفاده از شش سنگ خودش رو نجات داد .داخل اند گیم هم که کارگردان ها گفتن به دلیل افسردگي شدیدش و اینکه ۵ سال فقط نشسته بود و فورتنایت بازی میکرد ضعیف شد و در اون حال هم باز خیلی قوی بود و مقابل تانوس وایستاد و اگه چند جا خنگ بازی نمی‌کرد ممکن بود دوباره شکستش بده

        پاسخ

      • ثور در پاسخ به محمد

        بهمن 13, 1401

        برادر ثور تو هم کمیک و سینمایی خیلی قویه اون موقع هم که تانوس داشت اونو می کشت از همون اول اونجرز۳ اونطوری بود
        جدا لز بحث توسکانسای اول اونجرز۳از ابونی ماو متنفر و از عاشق لوکی شدم.

        پاسخ

    • محمد جواد در پاسخ به ۰۰۹۹

      خرداد 22, 1401

      استنلی داره میگه تانوس قوی ترین موجود ماروله بعدش یه بچه میگه تانوس از ثور شکست میخوره مگه اونجرز ندیدی تانوس بدون سنگ ابدیت کاپیتان آمریکا و مرد آهنی و ثور رو باهم زد

      پاسخ

  5. مرد آهنی

    اسفند 9, 1400

    اصلا مقاله ی خوب و مفیدی نبود مرد آهنی قدرتمندترین انتقام جو هست ولی تو لیست نبود بقیه هم در جایگاه وترتیب مناسبی نبودند مثلا برای مگنیتو واقعا بی انصافی کردن وحداقل جایگاه مگنیتو شماره 20 هست.

    پاسخ

    • دیسی در پاسخ به مرد آهنی

      اسفند 9, 1400

      از اسمت معلومه داری درست میگی یا نه
      مرد آهنی که با پدر آهنین هم بیاد نمیتونه تو تاپ ۱۲ مارول جا بگیره عادیش میخوای چیکار کنی مثلا ؟

      پاسخ

      • ایرون من در پاسخ به دیسی

        اردیبهشت 22, 1401

        اولا به ستون اونجرز توهین نکن دوما اگه استارک نبود اینا اصلا معروف نمیشدند اونا قبل ایرون من اصلا اسمشونو مردم نمیدونستند ، ندیدی چقدر فداکاری انجام داد . Legends never die . RIP IRON MAN

        پاسخ

      • MFT در پاسخ به دیسی

        آذر 9, 1401

        ریدم 😂😂 کاپیتان مارول رتبه شش اودین رتبه ده ! مقاله خیلی مفیدی بود

        پاسخ

    • May Alo در پاسخ به مرد آهنی

      اسفند 9, 1400

      وات . هالک قوی ترین انتقام جو هستش نه مرد آهنی

      پاسخ

      • ونوم در پاسخ به May Alo

        بهمن 26, 1401

        واتتتتتتتتتتتتتت قوی ترین انتقام جو کسی نیز جز

        ثور اودینسان البته تو سینمایی تو کمیک هرکول

        پاسخ

    • May Alo در پاسخ به مرد آهنی

      اسفند 9, 1400

      هالک قوی ترین انتقام جو هست نه مرد اهنی

      پاسخ

    • ابوالفضل در پاسخ به مرد آهنی

      تیر 4, 1401

      مرد آهنی تو کمیک یه قهرمان درجه ۲ یا ۳ حساب میشه این سینماست که اینجوری نشون داده
      وگرنه من خودم طرفدار آیرون من هستم که رابرت داونی جونیور عالی بازی کرد

      پاسخ

  6. محمد

    شهریور 29, 1400

    وایسا چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگنیتو جهش یافته در سطح امگا در رتبه 25 قرار گرفته؟؟؟؟؟؟؟
    مگنیتو در حد و اندازه افرادی مثل ثور یا استرنج هست ثور رو هم شاید حتی بتونه شکست بده حالا چرا ثور استرنج نه بخاطر اینکه مگنیتو می تونه آذرخش رو جذب بکنه شاید استرنج رو هم بتونه شکست بده اما شکست ثور ساده تر هست اگه مگنیتو به اوج خشمش برسه می تونه زلزله 8 ریشتری در سر تا سر زمین راه بندازه که به این معنا هست که همه چی نابود میشه
    عجیبه که در این رتبه قرار داده شده

    پاسخ

    • تحلیل گر در پاسخ به محمد

      شهریور 29, 1400

      اتفاقا مگنیتو اونقدرم قوی نیس!! استقامتش در حد یه آدم عادیه پس ثور یا هالک به راحتی تمام میزننش

      پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به محمد

      مهر 2, 1400

      مگنیتو از واندازه شکست خورده ثور بزنه ؟ تو کامیک ثور قویتر ازو اندا هست

      پاسخ

  7. اوتاکو *

    شهریور 26, 1400

    بهشش میگن بیاندر ماقبل ریتکان اون با بقیه نژادش فرق داره یکی از ۴ تا شخصیت برتر مارول هست و قبل از بوجود اومدن پروتژ و اینکه تانوس ریگلاتور رو بدست بیاره بهش میگفتن تنها رقیب والای همگان و میکائیل دمیورگس یچی ولی میکائیل معمولی بخواد اونو شکست بده ؟

    پاسخ

  8. کاربر

    تیر 22, 1400

    چی شد اودین و ثور و هالک و مگنیتو و موج سوار نقره ای میزنن کاپیتان مارول رو له میکنن اخه اودین اصلا با کاپیتان مارول قابل قیاس نیست اودین از شخصیت دارک ساید به مراتب قویتره کسی که سوپرمن رو له کرده مگنیتو هم کاپیتان مارول رو تیکه تیکه میکنه هالک هم که هیچ کدوم از انرژی هاش روش تاثیر نداره و هالک با یه مشت کاپیتان مارول رو میترکونه ثور هم با دو تا مشت و یه صاعقه پودرش میکنه ثور از 6 سنگ ابدیت و انرژی ستاره نوترونی که از انفجار ابرنواختر به وجود میاد رد شده در حالی که کارول با سنگ غش کرد

    پاسخ

    • ونوم در پاسخ به کاربر

      بهمن 26, 1401

      یس

      ثور اودینسان البته تو سینمایی تو کمیک هرکول

      پاسخ

  9. ناشناس

    خرداد 18, 1400

    یه خورده تحقیق کن بعد مقاله بنویس ثور و موج سوار
    از کاپیتان مارول قوی تره

    پاسخ

  10. علی

    فروردین 24, 1400

    من کاری به شخصیت های کارتونی ندارم منم یه موجودی میتونم بسازم با ویژگیه اینکه هیچ نیرو و انسانی نمیتونه بهش آسیب بزنه چون روحه فقط خودش میتونه آسیب برسونه پس قوی تراز همست..کارتون ولش فیلم رو میگیم.ولی خدایی واقعی تر از همه هالکه..هالک هرچقدر کتک بخوره عصبانی تر و بزرگ تر و قوی ترمیشه..پس منطقیه دلیل قوی تر بودنش..درضمن این هالکی که در انتقام جویانه اون هالک نیست چون هالک بزرگ تر بود و بزرگترم میشد بدنشم اصلا آسیب پذیر نبود..بمب میخورد فورا خوب میشد ..هالکو مثل یه ادم عادی کردن ..این خیلی نامردیه..

    پاسخ

    • ناشناس در پاسخ به علی

      تیر 4, 1400

      آفرین دقیقا همینه هالکو خیلی ضعیف تر از اونی که هست کردن موقعی که تو هالک۱ اون همه موشک زدن سنگای گندرو روسرش خراب کردن هیچیش نشد سگ جهش یافته نتونست بازوشو بکنه هالکم هیچیش نشد پس چجوری تو انتقام جویان جنگ ابدیت بادوتا مشت خودن از تانوس نتونست از جاش بلند بشه در حقیقت اگه هالک واقعی بود اون لحظه باید قوی ترم میشد

      پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به ناشناس

        شهریور 26, 1400

        اون خب قبول دارم باید بلند میشد پدر تانوس رو در میاورد ولی هالک نمیتونه تو تاپ ۲۰ مارول باشه و خیلی از افراد قوی نبودن تو این لیست از جمله افرادی مثل پروتژ والای همگان (این یکی سلستیاله و خیلی قویه ولی نه اندازه خدای مارول ) اینفینیتی خدای نظم و آشوب و همین تانوس خودش خیلی قویتره ثور هم قویتره و اینکه چرا کپ مارول ۸ هست ؟ اون تو تاپ ۴۰ جایی نداره خودش

        پاسخ

      • فاضل در پاسخ به ناشناس

        مهر 23, 1400

        هالک یکی از قوی ترین شخصیت هاست هالک حتی از ثور هم قوی تره انفجار سیاره ها هم روش اثر نداره نمیدونم چرا به این شخصیت بی مهری میکنن و ضعیف نشونش میدن
        هالک به نظرم جزو ۱۰تا موجود برتر مارول هست

        پاسخ

        • اوتاکو * در پاسخ به فاضل

          مهر 25, 1400

          پس نظر نده که از ۲۲ تا برتر هم نیست

          پاسخ

          • May Ali در پاسخ به اوتاکو *

            اسفند 9, 1400

            هالک بعد از والای همگان قوی ترین موجود مارول هست

            پاسخ

    • حسین در پاسخ به علی

      خرداد 18, 1401

      داش هالک هیچی نیس مگه انمیشن وات ایف what if رو ندیدی هنک پیم چطوری میزنه هالک رو میترکونه هالک هم فنا نا پذیر نیس قصد دعوا ندارم اینجا همه میان فن بوی بازی در میارن دعوا میشه

      پاسخ