پیش از تبلیغ اپلیکیشن خود این 7 مورد را در نظر بگیرید

امروزه با گسترش تکنولوژی و گوشی‌های هوشمند هر شرکت، مانند آمازون و فلیپکارت، اپلیکیشن موبایل خاص خود را دارد. 98% از بازار به‌وسیله گوشی‌های هوشمند قبضه شده است که 48% آن‌ها اندروید و 41% آن‌ها کاربران iOS هستند. استارت آپ ها برای داشتن اپلیکشین موبایل مخصوص مبالغ سنگینی پرداخت می‌کنند.

1. همه کاربران iOS و اندروید

بیشتر شرکت‌ها فقط بر روی کاربران iOS تمرکز کرده و فراموش می‌کنند که 48% کاربران از گوشی‌های اندروید استفاده می‌کنند. بنابراین منطقی است که بر هردو گروه تمرکز کنیم. درخواست مجوز از شرکت اندروید ممکن است هفته‌ها طول بکشد، اما اپلیکیشن اندروید در عرض چند ساعت فعال می‌شود.

2. مدت‌زمان نصب اپلیکیشن

اپلیکیشن شما باید در عرض دو ثانیه نصب شود، در غیر این صورت کاربر از نصب آن منصرف خواهد شد. بنابراین مدت‌زمان نصب باید تا حد امکان سریع باشد.

3. بودجه

شرکت شما باید تحقیقات کاملی انجام دهد و تصمیم بگیرد که کاربران هدفش فقط از کشور خودش هستند یا از کل جهان. اگر می‌خواهد اپلیکیشن پرسرعتی را با قیمت مناسب به دست آورد باید فقط کاربران شرکتش را هدف قرار دهد. اگر بودجه‌اش خیلی کم است می‌تواند کاربران محدودی را هدف قرار دهد.

4. هدف

این مهم‌ترین مورد است. هدفتان از راه‌اندازی این اپلیکیشن چیست؟ می‌خواهید به کجا برسید؟ آیا می‌خواهید مشکل کاربران را حل کنید؟ ازآنجایی‌که کاربران نمی‌خواهند با نصب اپلیکیشن های بی‌فایده حافظه گوشی خود را اشغال کنند، بنابراین اپلیکیشن شما باید کار مهمی انجام دهد. همیشه از خودتان بپرسید که چرا کاربران باید از این اپلیکیشن استفاده کنند؟

5. بازار هدف

برای موفقیت در عرصه تجارت موبایل، باید بازار هدف خود را انتخاب کنید. آیا این اپلیکیشن به طبقه‌بندی سبک زندگی مربوط است یا زیبایی؟ زیرا بیشتر کاربران اپلیکیشن های زیبایی بانوان هستند.

6. مصرف باتری

این مورد یکی از موارد بسیار مهم است، مخصوصاً در رابطه با اپلیکیشن هایی که از بلوتوث استفاده می‌کنند. اگر اپلیکیشن شما باتری زیادی مصرف کند، درنهایت شکست خواهید خورد. بنابراین قبل از عرضه اپلیکیشن خود باید مصرف باتری آن را امتحان کنید.

7. باگ اپلیکیشن

باگ‌های موجود در اپلیکیشن را شناسایی کرده و آن‌ها را در نسخه جدید رفع کنید. این باگ‌ها می‌توانند نظر کاربران را نسبت به اپلیکیشن موردنظر تغییر دهند.

 

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم