25 حیوان خانگی عجیب سلبریتی های مشهور

5. گوزن تیکو براهه

تیکو براهه یک ستاره شناس قرن شانزدهمی بود که اگر می توانست طبق ستاره شناسی پیش بینی کند می توانست مرگ غم انگیز گوزن خانگی اش را پیشبینی نماید. براهه حیوان خانگی اش را با خود به مهمانی برد و در نتیجه این گوزن از انسان های آن مهمانی هم بیشتر الکل نوشید. یک شب این گوزن آنقدر آبجو خورد که مسموم شد و با افتادن از پله ها از دنیا رفت.


4. خرسک دم حلقه ای پاریس هیلتون

همه ما می دانیم که پاریس هیلتون سگ های کوچک زیبایی دارد که در کیف اش قرار می دهد اما باید بدانید که این وارث ثروتمند حیوانات خانگی خاص تری هم دارد. خرسک دم حلقه ای او که بیبی لوم نام داشت در سال 2006 و پس از حمله کردن به او شهرت یافت. شاید این حیوان خانگی از اینکه همانند سگ های کوچک به او لباس پوشانده شود، عصبی شده بود.


3. خرس لرد بایرون

اگرچه اغلب افراد لرد بایرون را یک شاعر معروف می دانند اما او یک شخصیت عصیانگر هم بود که حین تحصیل در کمبریج سگ اش را با خود می برد. اما برخلاف خواسته خودش مجبور شد سگ را به خانه بفرستد زیرا برخلاف قوانین بود. به همین دلیل در کتاب ها به دنبال حیوانی بود که نگهداری از آن برخلاف قوانین نبود. در نتیجه با استفاده از یکی از راه های گریز قانونی تصمیم گرفت از یک خرس نگهداری کند. این حیوان در خوابگاه با او زندگی می کرد و بایرون این حیوان را با خود به پیاده روی در اطراف خوابگاه می برد. با این حال این خرس دانش آموزان و پروفسورها را ترساند و اما کسی نمی توانست این حیوان را بیرون کند زیرا خرس در کتاب قانون ثبت نشده بود.


2. باغ وحش کاخ سفید تدی روزولت

ورود خانواده روزولت به کاخ سفید آنجا را به باغ وحش تبدیل نمود. از آنجاییکه این خانواده حیوانات را دوست داشتند، در کاخ سفید خوک گینه، خروس یک پا، کفتار، گورخر، سگ، شیر و خرس نگه می داشتند. در این زمان کاخ سفید به حیوانات خوشامد می گفت. کوئنتین روزولت برایدر رئیس جمهور، در اقدامی برای خوشحال کردن او یک اسب را از آسانسور به طبقات بالا برد.

پیشنهاد مطالعه: 10 سلبریتی که زیباترین چشم‌ها را دارند


1. انسان خانگی شاه جرج اول

اگر تصور کردید این حیوانات عجیب ترین حیوانات خانگی بودند اشتباه کرده اید. زیرا شاه جرج اول عجیب ترین حیوان خانگی تاریخ را داشت. گفته می شود که او یک انسان خانگی به نام پتر داشت و سال ها از او نگهداری می کرد. این پسربچه وحشی در سال 1725 به صورت برهنه در یک جنگل در آلمان شمالی یافت شد. این پسربچه در سن 12 سالگی نمی توانست حرف بزند، چهار دست و پا راه می رفت و علف می خورد. روستایی ها که نمی دانستند با او چکار کنند او را زندانی کردند تا اینکه شاه جرج در طی یک بازدید او را دید. شاه که از او خوشش آمده بود او را به قصر تابستانی برد و نامش را پتر گذاشت. به او لباس های گرانقیمت پوشاند و با او غذا می خورد. این پسر بعدها به قصر سلطنتی برده شد اما رفتارهایش دردسرساز بود. محققان مدرن با مطالعه بر روی پرتره های پتر معتقدند که او به اوتیسم یا نوعی بیماری کروموزومی به نام سندرم پیت هاپکینز مبتلا بود. شاه بعدها او را به یک مزرعه برد که پتر تا زمان مرگش در سن 70 سالگی در آنجا بود.


                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم