25 حیوان خانگی عجیب سلبریتی های مشهور

15. مار کبرای نیکلاس کیج

نیکلاس کیج برای نقش آفرینی در فیلم “روح سوار” (Ghost Rider) از دوستش شیبا که یک مار کبراست الهام گرفت. او در مصاحبه ای اعتراف کرد که مارش از او متنفر است و وقتی می خواهد به او غذا دهد مارش به او پشت کرده و سعی می کند او را هیپنوتیزم کند. در پشت این مار علامت هایی وجود دارد که مانند چشم است و جز مکانیسم دفاعی اوست. کیج که می خواست در نقش خود هم مخاطب را بترساند و هم او را مجذوب کند از حرکات مارش الهام گرفت.

پیشنهاد مطالعه: 25 سلبریتی که پیش از شهرت مشاغل عجیبی داشتند


14. واتر دراگون چینی چارلی شین

زمانی که صحبت از حیوانات خانگی است چارلی شین حرف اول را می زند. این بازیگر زمانی یک واتر دراگون چینی داشت که هاپر جونیور نام داشت. این حیوان هم همانند حیوانات دیگر شین بر اثر بی توجهی از دنیا رفت.


13. هشت پای نیکلاس کیج

کیج علاوه بر مار کبرایش یک هشت پا هم دارد و معتقد است که نگهداری از حیوانات خانگی متفاوت از انسان در تقویت مهارت های بازیگری به او کمک می کند. متاسفانه پس از مشکلات مالی، کیج مجبور شد هشت پای خود را بفروشد.


12. شیر تیپی هدرن

تیپی هدرن بازیگر و مدل سال های 1970 و مادر ملانی گریفیث بازیگر است که ایده عجیبی داشت و تصمیم داشت در نزدیکی لس آنجلس یک مرکز نگهداری برای گربه سانان راه اندازی کند. با این حال همه حیوانات در این مرکز نمانند. خانواده او یک شیر بالغ را نیز به عنوان حیوان خانگی به خانه آوردند. زندگی آن ها با این شیر که توگار نام داشت در تصاویر سال های 1970 منتشر شد.


11. ببر سفید مایک تایسون

در حمام مایک تایسون یک ببر وجود دارد و در کمدی معروف The Hangover در سال 2009 به شهرت رسید. اما او چندین ببر سفید هم دارد. متاسفانه هزینه های مالی باعث شد که این حیوانات را به فروش برساند.


10. کانگوروی وانیلا آیس

وانیلا آیس زمانی که یک کانگوروی کوچک را دید او را خریداری کرد و نامش را باکی بوکارو گذاشت. اما حالا که باکی بزرگ شده وانیلا تصمیم دارد یک زندگی راحت در اختیارش قرار دهد. این رپر اعتراف کرد که این کانگورو در حال حاضر زندگی راحتی داشته و با یک خوک دوست است.


9. تمساح جان کوئینسی ادمز

جان کوئینسی  ادمز یک رهبر جدی بوده و از نگهداری حیوان در کاخ سفید نمی ترسید. این رئیس جمهور پیشین از مارکی دو لافایت یک تمساح هدیه گرفت و آن را در حمام کاخ سفید نگهداری می کرد. این تمساح یک دوست هم داشت زیرا همسر ادمز یک ابریشم را نیز در کنار او نگهداری می کرد.


8. پلنگچه سالوادور دالی

سالوادور دالی یک هنرمند سورئال بود که به دلیل طبیعت هنرمندانه اش عجیب نیست که از یک حیوان خانگی نامتعارف نگهداری کند. او یک پلنگچه به نام بابو داشت و در همه سفرها او را می برد. یک بار او را با خود به یک رستوران در نیویورک برد و به پایه میز بست. یک زن اعتراض کرد که نباید یک حیوان وحشی را به رستوران برد اما دالی گفت این گربه یک اثر هند دیدگانی است. زن که شرمنده شده بود قبول کرد که این یک گربه خانگی است.

پیشنهاد مطالعه: 26 عکس از سلبریتی ها که تابه‌حال ندیده‌اید


7. خوک شکم گنده جرج کلونی

رابطه جرج کلونی با خوک شکم گنده اش مکس 18 سال به طول انجامید. مکس که یک خوک کوچک هدیه از طرف دوست دختر قبلی اش کلی پرستون بود. او بزرگ شد و به یک خوک 150 کیلویی تبدیل شد. اگرچه کلونی در نزدیکی خانه برای مکس یک خانه کوچ ساخته بود اما مکس اغلب در تخت او می خوابید. او در سال 2006 از دنیا رفت.


6. آهوی آدری هیپورن

آدری هیپورن در حین بازی در فیلم “عمارت سبز” (Green Mansion) در سال 1959 با یک حیوان جذاب همبازی شد. مربی حیوانات در این فیلم به او توصیه کرد بچه آهو را به خانه ببرد تا به او عادت کند. هیپورن موافقت کرد و آن دو به هم عادت کردند. این بچه آهو که پیپین نام داشت همیشه در کنارش بود و در بورلی هیلز همراهی اش می کرد. هیپورن که به او عادت کرده بود پس از فیلم هم از او نگهداری کرد.


                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم