10 مکان مورد علاقه قاتلان زنجیره ای

قاتلین سریالی باید درباره مسائل مختلفی فکر کنند، انتخاب قربانی، انتخاب سلاح برای قتل و همچنین انتخاب محل وقوع قتل. برخی از قاتلین سریالی در مقایسه با دیگران به مکان های خاصی علاقه دارند. می توان این امر را یک انتخاب و یا “یک مکان کامل برای قتل” دانست. در این مقاله می خواهیم مکان هایی را به شما معرفی کنیم که اتفاقات هولناکی در آن به وقوع پیوسته است و مورد علاقه قاتلان سریالی بوده اند. پس با پروشات همراه باشید.


10. گری، ایندیانا

شهر گری در ایندیانا به دلیل وجود 10،000 خانه متروک در خیابان های متروکه، “زمین بازی قاتلین سریالی” نامیده می شود. بسیاری از این خانه ها با دیوارهای شکسته و سقف های فرو ریخته غیرقابل تعمیر هستند و افزایش رقابت در عرصه صنعت فلز در کشورهای مختلف باعث بیکاری در این قسمت شهر شد. این خانه های متروک در حال حاضر برای سکونت افراد بی خانمان یا پنهان کردن اجساد قربانیان کشته شده توسط قاتلان سریالی استفاده می شود.

دارن وان یک قاتل سریالی است که در سال 2018 به جرم خفه کردن هفت زن بین سال های 2013 تا 2014 محکوم شد. او برای همکاری با پلیس آن ها را به این خانه های متروکه برد که اجساد قربانیان اش را در آن ها پنهان کرده بود. قتل های او کشف نشده بودند تا اینکه آخرین مقتول خود را در یک مسافرخانه به قتل رساند و جسدش را در حمام رها کرد. مشخص نیست اگر او دستگیر نمی شد چندین نفر دیگر را به قتل می رساند و اجسادشان را در این خانه ها پنهان می کرد.

پیشنهاد مطالعه: باهوش ترین مجرمین دنیا


9. طبیعت آلاسکا

آلاسکا به دلیل داشتن طبیعت زیبا و بکر معروف است. اما دلیل دیگر معروفیت آن آمار بالای جنایت است. طبق آمار قتل های زنجیره ای، این ایالات از سال های 1900 تا 2014 بیشترین آمار قتل های زنجیره ای را دارا بوده است. بسیاری از قسمت های آلاسکا تنها با هواپیما قابل دسترس هستند و حداقل حدود 75 روستا قانون مدنی ندارند. متروک بودن، آب و هوای نامساعد و تعداد کم افسران پلیس باعث شده که قربانیان شانس چندانی نداشته باشند.

یکی از این موارد بحث برانگیز یک قاتل سریالی به نام رابرت هانسن بود که عملا قربانیان خود را سلاخی می کرد. او در منطقه آنکورج حداقل 17 زن که اغلب آن ها در محدوده 16 سالگی بودند را به قتل رساند. او در ابتدا این زنان را آزار می داد و سپس در حالی که آنان لا به لای درختان در حال فرار بودند، با خونسردی آنان را به قتل می رساند. قتل های بی رحمانه اش باعث شد که به مرگ محکوم شود.

پیشنهاد مطالعه: 15 جاذبه دیدنی آلاسکا


8. اراضی آدم کشی تگزاس

اراضی آدم کشی تگزاس از بزرگراه 45 بیرون از شهر تگزاس تنها 1.6 کیلومتر فاصله دارد، هم ترسناک است و هم رازآلود. از سال های 1970 بیش از 30 زن و دختر جوان در این ناحیه گم شده و یا به قتل رسیده اند. که دلیل آن را قاتلین سریالی بی رحم می دانند. این منطقه آنقدر بزرگ است که اگر کسی جیغ بزند کسی صدایش را نمی شنود. بر روی پل یک اخطار نصب شده است که می گوید: “شما اکنون به یک دنیای بی رحم وارد می شوید.”

یکی از ماموران فدرال در این باره می گوید: “این مکان برای کشتن یک نفر و رها کردن او بهترین مکان ممکن است.” او سپس افزود، “اگر یکی از دختران جوان به این مکان آورده شوند…یکی از همین دخترانی که می بینیم…هیچ شانسی برای کمک کردن به آن ها و زنده ماندن شان وجود ندارد، هیچ شانسی و زندگی شان به تقدیر بسته است.”

پیشنهاد مطالعه: 10 گروه موسیقی متال منفور تاریخ موسیقی


7. بتن روژ

بتن روژ در قتل های سریالی نقش مهمی دارد. از سال 1977 حدود 70 انسان بی گناه توسط پنج قاتل خونسرد در این ناحیه به قتل رسیدند. این شهر پایتخت لوئیزیانا بوده و تنها ایالت آمریکاست که براساس آمار سال 2017 از هر 100،000 ساکن این منطقه 10 نفر خودکشی می کنند.

در این منطقه این قاتلین سریالی دستگیر شدند: دریک تادلی (هفت یا هشت مقتول)، شان وینسنت جیلیز (هشت مقتول)، جفری گیلاری (12 مقتول یا شاید هم بیشتر) و رونالد دامینیک (23 مقتول و شاید هم بیشتر).

پیشنهاد مطالعه: 10 فیلم ترسناک که بر اساس داستان های واقعی ساخته شدند


6. پلهم بی پارک

پلهم بی پارک یک مکان معروف برای قاتلین سریالی است که از سال 1986 تا 1995، در این پارک 2700 هکتاری حداقل 65 جسد یافت شد. در سال 1991 جسد مثله شده یک مرد در یک بشکه یافت شد و بسیاری از اجساد یافت شده دیگر نیز بدون انگشت یا دست و پا بودند. اگرچه بسیاری از قسمت های پارک با خودرو قابل دسترسی نیست اما هنوز هم برخی از مسیرهای آن با خودرو قابل دسترسی هستند. از آنجاییکه این پارک تنها 30 متر با بزرگراه فاصله دارد بنابراین یک قاتل می تواند در پارک اجساد را تکه تکه کرده و سپس به درون شهر ببرد.

للوید اولتان تاریخدان برونکس در این باره می گوید، “پلهم بی پارک بزرگ ترین پارک نیویورک بوده و یک قلمروی بسیار بزرگ می باشد. بسیاری از قسمت های این پارک متروک است. بنابراین در این پارک به سختی می توان چیز عجیبی یافت.” امروزه اگر به این پارک بروید خواهید دید که بسیاری از قسمت های آن توسط ماموران پلیس به عنوان صحنه جرم مسدود شده اند.

پیشنهاد مطالعه: 10 جاذبه عجیب و دیدنی جاده‌های آمریکا


5. پارک لکین

پارک لکین یا پارک آبشار لکین بزرگ ترین پارک بالتیمور است که یک منطقه 1216 هکتاری را پوشانده و “بزرگ ترین گورستان غیررسمی بالتیمور” نامیده می شود. جنگل پر شاخ و برگ آن هم با پوشاندن بسیاری از مسیرها یک گورستان حقیقی به وجود آورده است. از سال های 1948 تا 2010 بیش از 68 جسد در این جنگل یافت شد که اغلب آن ها مثله شدن بودند و این جنگل را به عنوان یک مکان ترسناک معرفی کردند. در سال 1968 جسد سه کودک زیر 11 سال کشف شد که قاتل آن ها فردی به نام رجینالد ورنون اوتز در حالی که کیفی حاوی اندام جنسی آن ها را حمل می کرد، دستگیر شد.

یکی دیگر از موارد ترسناک این پارک که تیتر اخبار بود در سال 1999 رخ داد که جسد یک جوان 18 ساله به نام هائی مین لی کشف و در گورستان شالو به خاک سپرده شد. دوست پسر قبلی او، عدنان مسعود سید به عنوان قاتل درجه یک معرفی شد، گرچه خودش اظهار بی گناهی می کرد. مستند این جنایت به یک پدیده تبدیل شد و بیش از 175 بار دانلود شد.

پیشنهاد مطالعه: 25 حقیقت ترسناک درباره دارک وب


4. سنترال پارک

سنترال پارک یک منطقه مهم گردشگری نیویورک است که گردشگران سراسر جهان با سفر به این شهر در این پارک استراحت کرده یا دوچرخه سواری می کنند و یا از مناظر و باغ وحش آن لذت می برند. با این حال در این پارک حوادثی رخ داده که شاید سازمان گردشگری درباره آن ساکت مانده باشد. در سال 2017 و به فاصله دو ماه جسد سه فرد از دریاچه و مخازن آب این پارک خارج شد در حالی که پلیس تنها توانست هویت دو تن از آن ها را تشخیص دهد. با وجود حفاظ 2.4 متری در اطراف دریاچه جکلین کندی، دو قربانی در آن افتاده بودند. از انجاییکه عمق این مخزن 9 متر است بنابراین احتمالا اجساد بسیاری از آن ها کشف نشده باقی مانده است.

این پارک 840 هکتاری هم برای فراری ها یک مکان دنج است و هم برای قاتلین سریالی. در سال 1862 مقامات تصمیم گرفتند شب ها پارک را ببندند و در این باره گفتند، “بستن پارک در شب هنگام انقدر ضروری است که در این باره نیازی به توضیح نیست.”

پیشنهاد مطالعه: 10 شهر برتر ایالات‌متحده برای زندگی


3. بیابان موهاوی

بیابان موهاوی خاستگاه بیش از 200 گونه گیاهی و درخت جاشوا است و به همین دلیل یکی از محیط های بکر و زیبای ایالات متحده درنظر گرفته می شود، اما دلیل اصلی شهرت این مکان این است که این بیابان یک گورستان حقیقی است. یکی از کلانترهای پیشین این منطقه می گوید: “زمانی که یک نفر را می کشی باید جسد را به یک مکان خلوت و دوردست ببری و بیابان کالیفرنیا از این لحاظ بهترین گزینه ممکن است. این بیابان علاوه بر زیبایی هایش بهترین مکان برای پنهان کردن اجساد می باشد.”

در سال 1984 ویلیام ریچارد بردفورد یک دختر 21 ساله که خدمتکار رستوران بود را به این بهانه که عکاس است، به قتل رساند. او پس از اینکه این دختر را خفه کرد تتوهای پوستش را کند و او را در این بیابان به قتل رساند. او به دو قتل متهم شد اما احتمالا به قتل های دیگر هم دست زده است زیرا اینگونه رجز می خواند: “درباره خیلی از قتل ها چیزی نمی دانید.” اخیرا، در سال 2013 اسکلت باقی مانده چهار قربای دیگر نیز در این گورستان یافت شد.

پیشنهاد مطالعه: 25 استراتژی برای زنده ماندن در آخرالزمان زامبی‌ها


2. اورگلیدز

پارک ملی اورگلیدز یک منطقه 1.5 میلیون هکتاری است که پر از جنگل و بوته زار می باشد و در جنوب فلوریدا قرار دارد. تاریخچه این پارک به اواخر قرن 19 بازمی گردد که گفته می شود صاحب یک مزرعه نیشکر به نام ادگار جی.واتسون پس از پایان روز کارگرهایش را می کشت تا به آن ها مزد ندهد. او به آن ها شلیک می کرد و سپس جسدشان را در دریاچه می انداخت تا تمساح ها کارشان را تمام کنند. از آن زمان دو مسیر منتهی به اورگلیدز به نام جاده 41 و جاده 84 که جاده تمساح نامیده می شود، شاهد کشف اجساد بسیاری بوده است.

از سال 1965 بیش از 175 قتل حل نشده به وقوع پیوسته و پلیس های فلوریدا مدت هاست که به دنبال یافتن قاتل سریالی هستند. علاوه بر این در این منطقه افراد بسیاری گم شده اند، به طوری که گویی هرگز روی زمین وجود نداشتند. دو قاتل سریالی به نام های اوتیس تول و هنری لی لوکاس به دو مورد قتل دست زده اند که با توجه به تاریخ ترسناک این منطقه شوکه کننده است.

پیشنهاد مطالعه: 10 نفر که ادعا می کنند به آینده سفر کره اند


1. پارک ملی یلو استون

این پارک به دلیل وجود یک راه گریز قانونی بهترین مکان برای انجام قتل است. پارک ملی یلو استون یک پارک بسیار بزرگ در وایومنیگ است که به بخش هایی از مونتانا و آیداهو منتهی می شود. این پارک پهناور به دلیل وسعت 9000 کیلومتر مربعی خود بین سه ایالت قرار داشته و اگر قتل را در منطقه متعلق به آیداهو مرتکب شوید از لحاظ قانونی بیگناه خواهید بود. به این صورت که در قسمت متعلق به آیداهو یک فرد را به قتل می رسانید، سپس دستگیر شده و به وایومینگ برده می شوید. طبق قانون آمریکا یک فرد باید در ایالتی که در آن قتل را مرتکب شده مجازات شود. اما طبق بند ششم “قاضی بی طرف ایالاتی که در ان قتل رخ داده” نیز باید حضور داشته باشد.

ایالتی که در آن قتل رخ داده آیداهو اما حوزه آن وایومینگ است. بنابراین از لحاظ نظری هیچ قاضی وجود ندارد که بی طرف باشد. برایان ای.کالت، یک پروفسورحقوق در مقاله خود در سال 2005 درباره این راه گریز صحبت کرد و آن را “یک جرم کامل” خواند. او در این باره گفت، “شاید دادگاه ها باور داشته باشند که این راه گریز وجود دارد، شاید هم باور نداشته باشند، اما در هر صورت نیت مقاله من این نیست که مردم را به انجام جرایم تشویق نمایم.”

یشنهاد مطالعه: بهترین شهرهای آمریکا برای پولدار شدن

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم