7 دلیل استفاده از تیغ ژیلت‌های ایمن

تمام افراد همواره به دنبال چیزهای بهتر و جدیدتر هستند. با کمک تکنولوژی جدید چیزهای جدیدی به زندگی ما راه یافته است. اما تکنولوژی جدید همیشه به معنای زندگی بهتر نیست. یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی یک مرد اصلاح صورت است. شرکت‌های مختلفی وجود دارند که هرروز تیغ‌های اصلاح جدیدتر و امن‌تری تولید می‌کنند. تیغ‌های اصلاح امن بهترین انتخاب هستند. این تیغ‌های ژیلت اصلاح همانند تیغ‌های معمولی‌اند، با این تفاوت که یک دسته فلزی داشته و می‌توانید تیغ آن را تعویض کنید.

برخی از مزیت‌های استفاده از تیغ ژیلت امن عبارت‌اند از:

1. می‌توانید اصلاح دقیق‌تری داشته باشید

اگر می‌خواهید اصلاح دقیق و ظریف‌تری داشته باشید تیغ‌های دولبه بهترین انتخاب هستند. زیرا این تیغ‌ها به پوست نزدیک‌تر شده و اصلاح را راحت‌تر می‌کنند. با این تیغ می‌توانید به‌راحتی نواحی زیر بینی و گردن را اصلاح کنید. در این صورت اصلاح دقیق‌تری داشته و احساس بهتری خواهید داشت.

2. انتخاب به‌صرفه‌ای است

این تیغ ژیلت‌های قابل تعویض در مقایسه با ژیلت‌های یک‌بارمصرف به‌صرفه‌تر هستند. در این صورت می‌توانید در مخارج خود صرفه‌جویی کنید. این ژیلت‌ها تنها ژیلت‌هایی هستند که می‌توان بیشتر از سه ماه از آن‌ها استفاده نمود.

3. اصلاح بدون درد و راحتی خواهید داشت

اگر صبور هستید و از لوسیون اصلاح خوبی استفاده می‌کنید، در این صورت اصلاح راحتی خواهید داشت. هیچ زخمی پدید نخواهد آمد. زیرا چرب کردن صورت کافی نیست. یک تیغ ژیلت خوب باید در طی دو بار رفت‌وبرگشت تیغ اصلاح خوبی ارائه دهد. زیرا باید فشار کمتری به پوست شما وارد شده و اصلاح آسان‌تری داشته باشید..

4. سریع‌تر از همیشه اصلاح کنید

اگر می‌خواهید سریع‌تر از هر زمان دیگر اصلاح کنید بهتر است از تیغ‌های سلمانی استفاده کنید. البته شاید در مقایسه با ریش‌تراش به وقت و دقت بیشتری نیاز داشته باشد، اما ازآنجایی‌که کیفیت بالا ارزش صرف وقت و انرژی را دارد، بنابراین این تیغ‌های بهترین انتخاب هستند.

5. نگهداری از آن آسان است

نگهداری از ژیلت‌های ایمن آسان و بی‌دردسر است. تنها کافی است که پیش از هر بار اصلاح آن را بشویید. زیرا این کار باعث می‌شود تمیز و قابل‌استفاده باشد. همچنین بدون دردسر می‌توانید تیغ آن را تعویض کنید. همچنین باید آن را در جای مناسبی نگه دارید تا گردوخاک روی آن ننشیند.

6. کنترل بیشتری دارید

با استفاده از این ژیلت‌ها می‌توانید اصلاح خود را بهتر کنترل نموده و اصلاح راحت‌تری تجربه کنید. این نوع ژیلت‌ها تعادل و وزن مناسبی دارند. حرکت دادن آن آسان است و وزن کم آن این کار را راحت‌تر می‌کند.

7. به نفع محیط‌زیست است

ازآنجایی‌که با استفاده از این ژیلت، استفاده از ژیلت‌های یک‌بارمصرف کاهش می‌یابد، بنابراین به نفع محیط‌زیست است. استفاده کمتر از ژیلت یک‌بارمصرف به معنای صرفه‌جویی بیشتر است. این ژیلت‌ها از دسته فلزی ساخته شده‌اند که بازیابی آن چندان دشوار نیست. اما ژیلت‌های مدرن از فلز و پلاستیک ساخته شده‌اند، بنابراین بازیافت آن‌ها مشکل است.

ژیلت‌های ایمن از ژیلت‌های مدرن یا ریش‌تراش‌های الکتریکی بهتر است. با کمک این ژیلت‌های باکیفیت اصلاح راحت و بدون دردسری خواهید داشت. این ژیلت‌ها پوست را نرم و لطیف نگه می‌دارند.

 

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم