25 فیلم زیبا که در آن‌ها قهرمان داستان یا شخصیت اصلی می‌میرد

25 فیلم زیبا که در آن‌ها قهرمان داستان یا شخصیت اصلی می‌میرد
15. بخوان و بسوزان – Burn After Reading

این کمدی سیاه از برادران کوئن قهرمان مشخصی ندارد اما چاد فیلدهایمر (با بازی زیبای برد پیت) نزدیک ترین شخصیت به قهرمان است. زمانی که در کمد پنهان شده، هری فارر (با بازی جورج کلونی) ترسیده و به طور اتفاقی به چاد شلیک می کند. این پایان تلخ برای یک شخصیت ساده و مسخره کمی خشن است. تیلدا سوئینتن نیز در این فیلم زیبا نقش‌آفرینی کرده است.


14. هشت نفرت انگیز – The Hateful Eight

اگر یکی از شخصیت های فیلم تارانتینو باشید مطمئنا زنده بیرون نمی آیید. در این فیلم هم همینطور است. مارکوئیس وارن (با بازی ساموئل ال. جکسون) و کلانتر کریس مانیکس (والتون گوگینس) که در یک کابین پنهان شده اند و دشمنان در اطراف شان هستند، اگرچه تا پای مرگ زخمی شده اند اما این مانع انتقام جویی‌شان از دیزی دامرگ نمی شود.


13. وی مثل وندتا – V for Vendetta

هدف اولیه وی (با بازی به یادماندنی هوگو ویوینگ) این است که در مقابل حکومت استبدادی شورش کند. او می خواهد نماد مقاومت باشد نه شرارت. بنابراین پس از رسیدن به خواسته خود در آغوش اوی (ناتالی پورتمن) می میرد.


12. بی خوابی – Insomnia

در این فیلم ویل دورمر (با بازی آل پاچینو) زخمی شده و در آغوش پلیس دیگر، الی بر (هیلاری سوانک) جان می دهد. با این حال پیش از مرگ او قرار است الی اسنادی را فاش کرده و او را متهم کند اما دورمر می گوید، “از مسیر خود خارج نشو”. این یک پایان قدرتمند برای یک قهرمان پیچیده است. رابین ویلیامز فقید نیز در این فیلم نقش‌آفرینی کرده است.


11. نابودگر ۲: روز داوری – Terminator 2: Judgment Day

در این فیلم اکشن علمی تخیلی، نابودگر (با بازی آرنولد شوارتزنگر) که می خواست جان کانر را بکشد حالا فرستاده شده تا او را از یک سایبورگ قوی تر نجات دهد. نابودگر پس از اتمام ماموریت خود، به آرامی به درون یک مایع داغ فرو رفته، در حالی که انگشت شست اش بیرون است.


10. فیلادلفیا – Philadelphia

اندرو بکت (با بازی تام هنکس) پس از اخراج شدن از شرکت به دلیل ابتلا به ایدز، یک وکیل به نام جو میلر (با بازی دنزل واشنگتن) را استخدام می کند تا در دادگاه از او دفاع کند. در پایان بکت پرونده را پیروز شده اما قربانی این بیماری می شود.


9. پرستیژ – The Prestige

رابرت انگیر (با بازی زیبای هیو جکمن) پس از یادگیری شیوه کپی کردن خود توسط نیکولا تسلا (دیوید بوی)، از این شیوه برای یک ترفند شعبده بازی استفاده می کند که در آن کپی هایش در یک تانک آب کشته می شوند. رقیب اش، آلفرد بوردن (با بازی زیبای کریستین بیل) این ترفند را متوجه شده و او را می کشد.


8. به سوی طبیعت وحشی – Into the Wild

این فیلم که براساس داستان واقعی ساخته شده به زندگی کریستوفر مک کندلس (امیل هیرش)، فارغ التحصیل دانشگاه اموری، می پردازد، که با داشتن 24،000 دلار دارایی و هیچ هایکینگ در طبیعت آلاسکا سفر می کند و البته چندان آمادگی سفر ندارد. این ماجراجویی او را به یک اتوبوس متروکه کشانده که در آنجا می میرد. کریستین استوارت نیز از دیگر بازیگران این فیلم است.


7. تایتانیک – Titanic

این داستان خاطره انگیز و عاشقانه تراژیک که به معرفی نیاز ندارد درباره یک نقاش فقیر به نام جک داوسون (با بازی فراموش‌نشدنی لئوناردو دیکاپریو) است که عاشق رز ثروتمند (با بازی به‌یاد‌ماندنی کیت وینسلت) می‌شود و همه ما می‌دانیم که تایتانیک غرق شده و جک در آب‌های سرد اطلس یخ می‌زند.


6. نجات سرباز رایان – Saving Private Ryan

در این فیلم کاپیتان میلر (با بازی تام هنکس) پس از نبرد روز دی، مامور شده تا به قلمروی دشمن برود و سرباز رایان (با بازی مت دیمون)، که تمام برادران او در جنگ کشته شده اند را به خانه برگرداند. امید است که رایان و میلر نجات پیدا کنند اما متاسفانه میلر در آخرین نبرد کشته می شود. وین دیزل نیز در این فیلم نقشی فرعی را ایفا نموده است.

ادامه این مقاله را در صفحه سوم بخوانید.


                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. امیر

    فروردین 8, 1398

    لوگان هم همینطوری بود اونم بزارین تو لیست

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به امیر

      فروردین 8, 1398

      سلام امیر جان،
      به فیلم خیلی خوبی اشاره کردی. منتها این فیلمم جزو فیلم های ابرقهرمانیه و اگه بخوایم اینارو اضافه کنیم خیلی لیست طولانی میشه 😊

      پاسخ