7 ابزار برای این‌که بهترین مسافرت را تجربه کنید

همه ما در رویای خود دوست داریم تعطیلات طولانی‌مدت و جالبی داشته باشیم. اما برای محقق نمودن این رؤیا باید قبل از سفر کارهای زیادی انجام دهیم. در غیر این صورت، سفرمان چندان جالب نخواهد شد. البته منظورمان این نیست که هرگز نمی‌توانید تعطیلات خوبی داشته باشید. منظورمان این است که قبل از سفر باید برنامه‌ریزی کرده و شرایط مختلفی را مهیا کنید. با کمک این ابزارها می‌توانید برنامه‌ریزی کرده و از سفر خود بهترین استفاده را داشته باشید.

1. Safestore

اگر بخواهید به مدت چند هفته به مسافرت بروید، در آن صورت باید نگران اموال خود باشید. آن‌ها را در خانه رها نکنید. از افرادی که کارشان حفاظت است، کمک بگیرید. معمولاً در کشورهای مختلف شرکت‌های مختلفی وجود دارند که این کار را انجام می‌دهند. بنابراین شرکت مناسب را انتخاب نموده و اموال خود را به آن‌ها بسپارید.

2. TripIt

آیا می‌خواهید از قبل مسافرت خود را به بهترین وجه ممکن برنامه‌ریزی کنید؟ شرکت TripIt این کار را برای شما انجام می‌دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از خدمات این شرکت استفاده کنید، در آن صورت آن‌ها تمام کارهای مربوط به بلیت و هتل را پشتیبانی می‌کنند و حتی اگر شما آنلاین نباشید بازهم این کار را برایتان انجام می‌دهند. با کمک این خدمات سفر راحت‌تر و جالب‌تری خواهید داشت.

3. City Mapper

هرکجا که بخواهید بروید و هر برنامه‌ای هم داشته باشید، ابتدا باید بدانید که چگونه باید به آن مقصد بروید. با کمک این سایت متوجه خواهید شد که آدرس مناطق مختلف کجاست و چگونه می‌توانید به آنجا بروید. بنابراین آدرس رستوران‌ها، هتل‌ها، مناطق تفریحی و دیدنی‌های شهرهای بزرگ را به دست آورید. با کمک این برنامه، هرکجا که باشید، هرگز گم نخواهید شد.

4. XE Currency Converter

اگر به کشورهایی می‌روید که واحد پول آن‌ها از واحد پول شما متفاوت است، باید بدانید که چگونه می‌توان این واحدها را به یکدیگر تبدیل نمود. بنابراین از ارزش واقعی اجناس مختلف باخبر خواهید بود. با کمک این سایت می‌توانید ارزش ارزهای مختلف را دانسته و جدیدترین اطلاعات مالی و ارزی را به دست آورید.

5. Foodspotting

آیا می‌خواهید بدانید بهترین رستوران‌های جهان در کجا قرار گرفته‌اند؟ (حتی رستوران‌هایی که کسی از وجود آن‌ها خبر ندارد؟) این ابزار به شما کمک خواهد نمود. به کمک آن می‌توانید از بهترین رستوران‌ها، بهترین غذاها و بهترین سلیقه‌های غذایی، باخبر باشید. حتی می‌توانید به بستنی‌فروشی‌های بی‌نظیری نیز بروید.

6. Expat Explorer

اگر می‌خواهید همانند کولی‌ها مسافرت کنید، این بهترین برنامه برای شماست. این برنامه درباره شهرها و کشورهای مختلف، اطلاعات ارزنده‌ای در اختیارتان قرار خواهد داد. متوجه خواهید شد که زندگی در کشور دیگر چگونه می‌تواند بر زندگی شما اثر بگذارد، و با چه چالش‌هایی روبه‌رو خواهید شد. حتی در صورت بروز مشکلات پیش‌بینی‌نشده می‌توانید تماس گرفته و درباره مشکل خود راهنمایی بخواهید.

7. Spotted by Locals

توریست‌ها همیشه از مناطق دیدنی لذت نمی‌برند، زیرا ممکن است درباره آن اطلاعاتی نداشته باشند و فقط افراد محلی منطقه از آن لذت ببرند. بنابراین باید همانند مردم محلی منطقه فکر کرده و بدانید که چرا از آن لذت می‌برند. با کمک این ابزار می‌توانید متوجه شوید که دلیل توجه به یک منطقه تفریحی یا تاریخی چیست و چگونه می‌توانید از آن لذت ببرید.

 

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم