10 نفر که ادعا می کنند به آینده سفر کرده اند

اگرچه سفر در زمان هنوز بحث برانگیز است اما افرادی هستند که ادعا می کنند به گذشته، آینده و یا حتی جهان های موازی سفر کرده اند. یکی از مباحث درباره سفر به گذشته امکان تغییر آن است. اگر به گذشته بازگردید و والدین تان را بکشید چه بر سر شما خواهد آمد؟ آیا خواهید مرد؟ یا غیب می شوید؟

ادعای سفر به آینده واقع بینانه تر و باورپذیرتر است، زیرا آینده نامشخص است. افرادی که به آینده سفر می کنند برای اثبات گفته خود آینده را پیش بینی می کنند. اگر پیش بینی هایشان به حقیقت بدل شود، در آن صورت گفته هایشان پذیرفته خواهد شد. حتی اگر پیش بینی نکنند بازهم می توانند درباره وقایع صحبت کرده و درباره آینده با ما بحث نمایند. با پروشات همراه باشید.


10. جان تیتور – John Titor

در 2 نوامبر 2000، جان تیتور در اینترنت پیامی منتشر نمود و ادعا کرد از سال 2036 آمده است. تیتور ادعا کرد که برای برداشتن یک کامپیوتر IBM 5100 به سال 1975 سفر کرده و تنها به دلایل شخصی در سال 2000 توقف نمود. او برای اثبات گفته اش تصاویری از ماشین زمان خود را اضافه نمود و ادعا کرد که توسط جنرال الکتریک ساخته شده است.

تیتور ادعا کرد که در سال 2004 در ایالات متحده یک جنگ داخلی ایجاد شده و آمریکا و روسیه جنگ هسته ای خواهند داشت که میلیون ها نفر طی آن کشته می شوند. او ادعا کرد بخشی از یک واحد ارتش است که برای برداشتن ابزار ضروری گذشته در زمان سفر کرده بود. او باید این کامپیوتر را از سال 1975 برمی داشت تا ماشین زمان سال 2036 را ایراد یابی می کرد.

او علاوه بر جنگ داخلی ادعا کرد که در سال 2004 هیچ المپیکی رخ نداده و غرب در سال 2005 نابود می شد. در همین سال بیماری جنون گاوی شیوع خواهد یافت و رئیس جمهور سال از آبراهام لینکلن تقلید خواهد کرد. تیتور ادعا کرد که می تواند افرادی را با خود به آینده ببرد اما این اتفاق هم مانند پیش بینهایش رخ نداد و او در سال 2001 ناپدید شد.

در سال 2009 جان هیوستون ادعا کرد که تیتور درحقیقت برادران لری و جان ریک هابر بودند. در حالی که برخی معتقدند تیتور حقیقی بود و با صحبت درباره جنگ داخلی به دولت آمریکا هشدار داد و از بروز آن اجتناب کرد. او گفته بود که با سفر به گذشته یک خط زمانی ایجاد کرده و تاریخ را تغییر داده است. او همچنین ادعا کرد که در اتفاقاتی تغییر ایجاد کرده، مثلا باعث شده که به جای تیم برنده تیم مقابل پیروز شود.


9. اندرو بازیجو – Andrew Basiago

اندرو بازیجو یک وکیل اهل سیاتل و مدعی سفر در زمان است. او ادعا می کند به گذشته، آینده و حتی مریخ سفر کرده است. او ادعا می کند در سال 1981 به همراه باراک اوبامای نوجوان و ویلیام استیلینگز، که در آژانس پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفتهٔ دفاعی برای ساخت ماشین زمان فعالیت داشتند، به مریخ سفر کرده بود.

او ادعا می کند این پروژه با نام رمزی Pegasus از سال 1968 تا 1972 فعال بوده و به ایجاد یک ماشین زمان منجر شده است. او مدعی است که با این ماشین زمان به سال 1863 سفر کرد و به یکی از سخنرانی های آبراهام لینکلن گوش داد، او همچنین مدعی است به سال 2054 سفر کرده است. او می گوید که دولت آمریکا با استفاده از این ماشین زمان بارها گذشته را تغییر داده تا آینده نیز تغییر پیدا کند.

اما برخلاف مدعی های دیگر بازیجو پیشبینی ارائه نداده و تنها گفته در سال های 2016 تا 2028 رئیس جمهور خواهد شد. بسیاری گفته او را درباره ماشین زمان و سفر در زمان دروغ پنداشته و آن را شیوه ای برای جلب توجه به کتابی که آن موقع نوشت می دانند. شاید هم آن کتاب مدرکی برای اثبات سفرش در زمان باشد.


8. بریانت جانسون – Bryant Johnson

در سال 2017 پلیس های کاسپر، وایومینگ با پسر مستی که در خیابان فریاد می کشید رو به رو شدند. او بریانت جانسون بود که می گفت از سال 2048 سفر کرده است. او می گفت به این سال سفر کرده تا درباره حمله بیگانه ها در سال 2018 به ما هشدار بدهد. او می گفت می خواسته به سال 2018 برود اما چون بیگانه ها او را در حالت مستی گرفتند به یک سال قبل آمده است.

او حتی می خواست با شهردار شهر صحبت کرده و درباره حمله به او هشدار دهد. ادعای سفر در زمان او تنها برای عدم پرداخت هزینه برای مستی در ملاعام بود. افسران به گفته او توجه نکرده و او را دستگیر نمودند. طبق گفته ماموران پلیس او آنقدر مست بود که چشم هایش باز نمی شد و به سختی صحبت می کرد.


7. نوح – Noah

نوح معتقد است از سال 2030 آمده. او در طی کلیپی در یوتیوب ادعا کرد که هوش مصنوعی جهان را قبضه کرده، بیت کوین یک واحد پولی قانونی است و تغییرات آب و هوایی آمریکای شمالی را گرم کرده و اروپا را خنک نموده است. او همچنین گفت خودروهای برقی قابل اعتمادترند و انسان به مریخ سفر می کند و برخی سرطان ها درمان می شوند.

عجیب ترین پیشبینی او درباره ریاست جمهوری دونالد ترامپ است. او می گوید ترامپ پس از پیروزی در انتخابات سال 2020 نام خود را به ایلانا رمیکی تغییر می دهد. اما نوح درباره اثبات حرف هایش چیزی نگفت. او معتقد است درهر صورت ممکن است افراد حرف او را باور نکنند.

او در کلیپ بعدی از تست دروغ سنج استفاده کرد. البته دراین باره مطمئن نیستیم چون دستگاه در کلیپ مشخص نبود. البته در این ویدیو چهره او شطرنجی شده و صدایش هم تغییر یافته است. ویدیوهای او در Apex TV، کانال مخصوص افرادی که در زمان سفر می کنند، منتشر شد.


6. ویلیام تیلور – William Taylor

ویلیام تیلور مدعی است از سال 2005 به 3000 و پیش از بازگشت به سال 8973 هم سفر کرده است. او مدعی است برای “آژانس جاسوسی بریتانیا” کار کرده و برای انجام آزمایشاتی که از سال 1981 در جریان است به آینده سفر نموده است. او در ابتدا به سال 3000 سفر کرد که انسان دیگر راه نمی رفت بلکه بر روی دستگاه های پرنده حرکت می کرد.

او سپس به سال 8973 سفر می کند که بیماری، مرگ، جنگ و جنایت وجود ندارد. انسان ها لاغر و قدبلند بوده و سرها و چشم های بزرگی دارند و با ربات ها و سایبرگ ها در صلح زندگی می کنند. او می گوید در آینده سفر در زمان بسیار عادی بود و کسی از گفته او تعجب نکرد. او با مسافر زمان دیگری که از سال 2055 سفر کرده بود دیدار کرد.

تیلور درباره پروژه سفر در زمان این آژانس بیشتر توضیح داد. طبق گفته او با این ماشین نه تنها در زمان بلکه به جهان های موازی سفر رخ می دهد. او می گوید ملت های دیگر هم پروژه سفر در زمان دارند اما آن را فاش نمی کنند. اما دولت بریتانیا آن را در سال 2028 به جهان معرفی می کند.


5. بلا – Bella

بلا یک زن آلبانیایی است که ادعا می کند به سال 3800 سفر کرده است. او مدارکی هم ارائه داده است: یک سلفی که گویا در آینده گرفته شده است. او می گوید به کمک یک فیزیک دان بلاروسی به نام الکساندر کوزلوف به آینده سفر کرده است. او می گوید فرایند سفر در زمان آنچنان که تصور می کنیم نیست. طی سفر همه چیز سیاه شد و ولتاژ بسیار بالایی به بدن اش وارد شد.

او می گوید آینده هم چندان جالب نیست. همه چیز به کل نابود شده و ربات ها بر انسان می تازند. او به هر سویی می نگریست ربات ها و انسان های مرده را می دید. او همچنین مدعی است که با یکی از این ربات های قاتل رو به رو شده است. او بزرگ بود و می توانست صحبت کرده و حالات چهره اش را نشان دهد. او از بلا پرسیده بود از کجا آمده اما بلا پاسخ نداده بود.

بسیاری از افراد گفته های او را نقض کردند. او می گوید عکس های زیادی گرفته اما تنها یک تصویر ارائه داده است که همانم کاملا گویا نیست، اگرچه ساختمان های زمینه تصویر امروزی نیستند. همچنین، رژلب او از بین نرفته، چیزی که در میان آشوبی که او می گوید عجیب به نظر می رسد.


4. مرد ناشناخته

یک مرد مجهول از سیبری مدعی است که به سال 4040 سفر کرده است. او می گوید به عنوان یک فیزیک دان در یک آزمایشگاه کار می کند و به همراه دانشمندان دیگر مشغول ساخت ماشین زمان است. او این دستگاه را آزمایش کرد و خود را در سال 4040 دید، زمانی که نیمی از جمعیت زمین مرده بودند و ربات ها کنترل همه چیز را برعده داشتند.

او می گوید نابودی بشر از سال 2458 که آغاز ارتباط انسان با بیگانگان بود، شروع شد. طول عمر بیگانه ها از انسان ها بیشتر است – به طور متوسط 400 و 450 سال – اما جنگ مهیبی رخ داده بود که تنها 200،000 تن زنده مانده بودند. آن ها در سال 2460 به زمین آمده بودند.

مهاجرت بیگانه ها باعث توسعه سریع زمین شد. بهداشت گسترش یافت و طول عمر انسان به 200 سال رسید. در سال 3213 انسان و بیگانه ها هوش مصنوعی را ایجاد کردند. آن ها یک کامپیوتر بزرگ ساختند که به اندازه نصف اروپا بود و آن را در اقیانوس آرام قرار دادند. این کامپیوتر تمام ربات ها و دستگاه های الکترونیکی جهان را کنترل می کرد.

این کامپیوتر به زودی انسان ها را برانداخت و ربات ها را در مقابل انسان و بیگانه ها قرار داد. بین انسان و بیگانه ها در مقابل ربات جنگی درگرفت که تا سال 4040 طول کشید، در این زمان نیمی از بشر نابود شده بود. این مرد ناشناخته در انتها با اخطار درباره هوش مصنوعی به داستانش پایان داد. او می گوید یک فاجعه در انتظار بشریت است.


3. هاکان نردکویست – Hakan Nordkvist

هاکان نردکویست یک مرد سوئدی است که می گوید به سال 2042 سفر کرده است. او برخلاف افراد دیگر از ماشین زمان استفاده نکرده و تصادفا به آینده رفته است. او می گوید در 30 اوت 2006 که او برای تعمیر چکه سینک به آشپزخانه وارد شد این اتفاق رخ داد. او در کابینت زیر سینک را باز کرد اما نتوانست سینک را بیابد. او به داخل کابینت رفت و خود را در سال 2042 دید.

او می گوید در آن سال با نسخه 72 ساله خودش رو به رو شد. هردوی آن ها یک تتوی مشترک داشتند. او از این مرد 72 ساله سوالات شخصی پرسید و پاسخ های درست دریافت کرد. او برای اثبات همه چیز از نسخه 72 ساله خودش یک ویدیو تهیه کرد.


2. اندرو کارلسین – Andrew Carlssin

در 19 مارس 2003 اخبار یاهو اعلام کرد که اندرو کارلسین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به جرم تجارت خودی دستگیر شد. او 126 سهام پرریسک را با موفقیت فروخته بود و سرمایه 800 دلاری را در عرض دو هفته به بیش از 350 میلیون دلار تبدیل نموده بود. آن هم در رکود اقتصادی که بسیاری از سرمایه گذاران درحال از دست دادن سرمایه خود بودند.

کارلسین شرکت در تجارت خودی را تکذیب کرد و ادعا نمود از سال 2256 به سال 2003 آمده تا در سهام شرکت کند. او گفته همه آیندگان درباره رکود بازار سهام در سال 2003 خبر دارند و تنها به این دلیل آمده که سود به دست آورد.

اوهیچ گاه ماشین زمان خود را فاش نکرد اما قبول کرد در برابر آزادی مکان اختفای بن لادن و داروی درمان ایدز را در اختیار دولت قرار دهد. دولت این گفته های او را خنده دار می دانست. عجیب اینجاست که هیچ مدرکی دال بر وجود کارلسین بر روی زمین تا پیش از دسامبر 2002 وجود ندارد.

کارلسین قرار بود محاکمه شود اما پیش از حضور در دادگاه ناگهان غیب شد. تا به حال هیچکس درباره او چیزی نشنیده است. شاید او به آینده بازگشته باشد؟ شاید هم کل داستان یک فریب بود. زیرا یاهو این اخبار را از مقاله Weekly World News برداشت که گاهی اوقات اخبار خنده دار پخش می کند.


1. مایکل فیلیپس – Michael Philips

مایکل فیلیپس مدعی است از سال 2070 آمده تا درباره جنگ سال 2019 هشدار دهد. این جنگ که جنگ جهانی سوم خواهد بود انقدر مهیب است که جنگ جهانی اول و دوم در مقابل آن یک بازی کودکانه خواهند بود. فیلیپس می گوید ماموریت او توقف این جنگ است.

این جنگ از اواخر 2018 و با حمله هسته ای کره شمالی به ایالات متحده آغاز می شود. ایالات متحده هم با دو موشک کروز پاسخ داده و به زودی در میان ملت های مخالف یک جنگ هسته ای رخ می دهد که هرکدام می خواهند دیگری را منقرض کنند.

فیلیپس درباره حادثه 11 سپتامبر هم صحبت کرد و مسبب آن را مسافر زمان دیگر: یعنی تیتور می دانست. تیتور به سال 2000 بازگشت تا حادثه 11 سپتامبر را مدیریت کند. هدف این کار رخ دادن اتفاقی برای متحد کردن ایالات متحده و پیشگیری از جنگ داخلی سال 2004 بود (یا به گفته فیلیپس 2008).

فیلیپس علاوه بر صحبت درباره جنگ داخلی و جنگ جهانی سوم، پیشبینی های دیگری هم انجام داد. او مدعی است ترامپ در ریاست جمهور سال 2020 انتخاب شده و الون ماسک در سال 2025 اولین سفینه فضایی برای انتقال انسان به مریخ را خواهد ساخت. تا سال 2032 انسان بر روی مریخ زندگی خواهد کرد. پیشبینی فیلیپس درباره مریخ با گفته های بازیجو درباره سفر انسان به مریخ در تضاد است.

                               

دیدگاه‌ها (247)

بستن فرم

  1. دانا

    مرداد 5, 1400

    والا اونایی که ادعای مهدویت و امام زمانی داشتن خیلی بهتر دروغ سرهم کردن

    پاسخ

  2. مصطفی

    مرداد 2, 1400

    1)سفر در زمان وجود نداره.
    2)جهان موازی هم وجود نداره
    3)تلپورت هم وجود نداره

    پاسخ

    • D.R strange در پاسخ به مصطفی

      مرداد 3, 1400

      جناب مصطفی ، با شماره 1 و 3 موافق هستم. داستان تلپورت هم خودم نمیدونم
      ممکنه شدنی باشه، ولی زیاد باورش ندارم. سفر درزمان هم تقریبا غیر ممکنه.

      ولی شماره 2 کاملا مخالفم. نظر شما کاملا قابل احترامه ولی من مخالف هستم.

      جهان های موازی وجود داره.
      یا بهتر بگم جهان های دیگری هم وجود داره که ممکنه کلا ساختارش با جهان ما فرق داره یا جهان موازی از ما هست.

      کائنات بی نهایت ابعاد داره. پس نمیشه تو بی نهایت ابعاد، فقط جهان ما اونجا خودش تک و تنها باشه. پس وقتی ابعاد کائنات بینهایت هست پس بینهایت جهان هم توش هست.

      یا مثلا همین اتم ها.
      هسته اتم از 3 کوارک تشکیل شده که دیگه ریز تر از اون کشف نکردن. ممکنه اون هم یه کائنات باشه… اصلا ممکنه جهان ما یه اتمی باشه در بی نهایت اتم… که اون اتم ها هم جهانی خلق کردن… جهانی بر جهانی دیگر… ابعادی در ابعاد دیگر….

      یه لحطه به این فکر کنید، مختون سوت میکشه.

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به D.R strange

        مرداد 3, 1400

        به خدا بعضب وقتی به وقتی فکر می کردم که وجود نداشته باشم من کجام اون موقع چه اتفاقی می افته تقریبا دیوونه میشدم

        پاسخ

      • کاربر در پاسخ به D.R strange

        مرداد 6, 1400

        هسته اتم از سه قسمت تشکیل شده پورتون ، نوترون ، الکترون . و خود اتم کوچکترین چیز تو جهانه که ماده رو تشکیل میده

        پاسخ

    • کاربر در پاسخ به مصطفی

      مرداد 6, 1400

      ما توی منظومه شمسی هستیم منظومه شمسی داخل کهکشان راه شیری هست که تریلیون ها ستاره و منظومه و سیاره داره و ما کوادرلیون ها کهکشان داریم و این کهکشان ها هم به بخش بزرگتری مربوط میشن که من دیگه در موردش اطلاعی ندارم . پس جهان هستی بینهایته . پس نمیشه از این همه بزرگی وقت جهان ما وجود داشته باشه پس جهان های خیلی خیلی خیلی زیادی هم به غیر از ما وجود داره . پس میشن جهان های موازی .

      پاسخ

  3. کاربر

    تیر 20, 1400

    سلام و درود همه اینها که میگن در زمان سفر کردن دروغه و شایعات فضای مجازی ولی من به سفر در از نظر علمی اعتقاد دارم طبق گفته البرت انیشتین اگه چیزی با سرعت نور ( توجه سرعت نور 300 هزار کیلومتر بر ثانیه است برابر با هفت دور زمین تو یه ثانیه ) حرکت کنه از جدول زمانی خارج میشه و به اینده سفر میکنه نه به گذشته چون زمانش کند میشه و تو یک هفته به 100 سال اینده سفر میکنه و اون یک هفته به خاطر کند شدن زمان برای اون جسم اندازه صد سال طول میکشه و فقط میتونیم به اینده سفر کنیم . و دست پیدا کردن به سرعتی معادل سرعت نور جز محالاته و تازه (سریع ترین ساخته بشر سرعتش 600 هزار کیلومتر بر ساعته ) یعنی 11 هزار کیلومتر بر ثانیه) هست و یه فضا پیما هست که داره به خورشید سفر میکنه پس سفر در زمان با رشد علم و فناوری امکان پذیر میشه

    پاسخ

    • امید در پاسخ به کاربر

      مرداد 2, 1400

      600 هزار کیلومتر در هر ساعت رو بخوایم به ثانیه تبدیل کنیم
      166کیلومتر در هر ثانیه=3600÷600000
      اول برو یه معادله ساده رو یاد بگیر
      بعدش اظهار نظر کن
      این فضا پیما کلا 160 کیلومتر در ثانیه حرکت میکنه (فوقش 170 تا)

      پاسخ

  4. اوتاکو⁦✌️⁩

    تیر 19, 1400

    کسانی که میگن زمان را نمی شکند می خواستم بهتون بگم
    فرض کنید از یک تخم مرغ سالم در حال فیلم گرفتنیم و بعد تخم مرغ رو میشکونیم،
    در این حالت ما نمی تونیم تخم مرغ رو برگردونیم اما میتونیم فیلمی که تخم مرغ رو در آن شکوندیم ببینیم و بعد آن فیلم را به طور کامل شبیه سازی کنیم(سفر به گذشته)

    پاسخ

    • پوکر من در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

      تیر 21, 1400

      اوتاکو عزیز میشه کمتر حرفای الکی بزنی استیونز هاوکینگ با اون عظمتش گفت نمیشه در زمان به گذشته سفر کرد الان داری از تخم مرغ حرف میزنی😏

      پاسخ

      • فرزاد در پاسخ به پوکر من

        تیر 22, 1400

        اون فیلم ذخیره شده
        در الان پخش میشه. پس بهش نمیشه گفت سفر در زمان. میشه گفت تکرار پخش

        پاسخ

      • اوتاکو⁦✌️⁩ در پاسخ به پوکر من

        تیر 23, 1400

        منم نگفتم میشه،فقط گفتم میشه گذشته رو به طور کامل شبیه سازی کرد

        پاسخ

        • پوکرمن در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

          تیر 24, 1400

          ببخشید من حرفتون رو اشتباه متوجه شدم فک کردم منظورتون از شکستن زمان سفر به گذشتس

          پاسخ

  5. امید

    تیر 19, 1400

    جمع کنید باو
    الان علم این دوره زمونه کفاف نمیده شکم مردم جهان سیر بشه. این علم دوزاری حتی برای ساخت یک فضا پیمای با سرعت چند هزار کیلومتر بر ثانیه هم کافی نیست.
    اون وقت سفر در زمان؟؟ جمع کن بینیم باو
    اگر حداقل میگفتن 4000 سال دیگه ساخته شده کمی با عقل سازگار بود.

    پاسخ

    • %$&# در پاسخ به امید

      مرداد 6, 1400

      علم راهی برای شکست معیار های واقعیت نیست
      پس چرند نگیم

      پاسخ

  6. D. R strange

    تیر 15, 1400

    با درود خدمت دوستان

    دهه 40 میلادی کسی فکرش رو میکرد جنگده بسازن با سرعت 7 ماخ بره؟؟ دهه 90 میلادی که سریعترین خودرو ها شتابشون 4 ثانیه بود. خب آیا اون موقع فکر میکردن سال 2021 ماشینی ساخته بشه با شتاب 1.98 ثانیه!؟؟ ( تسلا s plaid)

    ما از آینده خبر نداریم. پس ممکنه مثلا 100 سال دیگه ماشین زمان ساخته شه یا دستگاهی ساخته شه آینده رو نشون بده یا برسی محیط گذشته رو نشون بده.
    اگر روزی چنین دستگاهی ساخته بشه من تعجب نمیکنم

    ولی سفر در زمان غیر ممکنه چون تخمه مرغ شکسته شده درست نمیشه و نمیشه رفت قدیم و درست شدشو دید. حالا چرا؟؟ فضا و زمان ساختاری غیر قابل شکستن هستن و از اون ور ناپایدار!! توضیح دادنش سخته و خودم نمیدونم چه‌طوری بگم 😅 ولی چون زمان ساختاری غیر قابل تخریب هست و یه جورایی واحدی از کائنات هست نمیشه دورش زد… یعنی نمیشه رفت آینده چون هنوز به وجود نیومده و. نمیشه رفت گذشته چون سلسله مراتب اتفاقات تموم شده…

    ما نمی‌تونیم در زمان سفرکنیم فقط شاید بشه از طریق کرمچاله ها به جهان های موازی گذشته یا آینده بریم
    تازه اگر بتونیم بریم تو اون جهان ها تو جهان خودمون نیستیم. بلکه در جهان دیگه ای هستیم.

    سفر درزمان غیر ممکنه ولی میشه به دنیا های موازي سفر کرد. البته شاید سفر در زمان غیر ممکن باشه ولی شاید بشه دستگاهی ساخت که با برسی سلسله مراتب آینده رو پیش بینی کرد یا با برسی اطراف بشه گذشته رو دید. ساخت این وسیله ممکنه. چیز عجیبی نیست

    اما ساخت ماشین زمان یا سفر در زمان تقریبا غیر ممکنه.

    این دوستان هم که گفتن از آینده اومدن ممکنه دروغ گو باشن و فکر معروفیت یا شاید خواب دیدن…

    پاسخ

  7. پوکر من

    خرداد 27, 1400

    اولن تو درحد انیشتن نیستی که براش ایراد بگیری
    درثانی انیشتن طبق قانون خودش گفته هیچ چیزی سریعتر نور نمیتونه حرکت کنه
    از ثالث ازنظر فیزیک سفر در زمان غیر ممکن هستش ولی متوقف و کند کردن اون ممکنه
    از رابع دین هرگز چیزی درباره سفر به اینده نگفته و این چیزیه که ممکنه

    پاسخ

  8. پوکر من

    خرداد 27, 1400

    طبق گفته دانشمند بزرگ استیون هاوکینگ سفر در گذشته ممکن نیست و حتی سفر به اینده هم ممکن نیست بلکه طبق نظریه انیشتین میشه زمان رو کند یا تند تر کرد بنابراین نمیشه به اینده سفر کرد فقط میشه با کند کردن زمان و تغرات فضا زمان بشه اینده رو دید
    طی این روش با حرکت به دور یک چیز با جرم بسیار بالا مثل سیاه چاله ها زمان برای ما کند خواهد شداین سفر در زمان نیست بلکه روشی هست که سن سالانه شما خیلی بیشتر از سن فیزیکیتون باشه
    این افراد دروغ گو هستند و هیچگونه حقیقتی در حرف هاشون وجود نداره

    پاسخ

  9. کاراکتر

    خرداد 27, 1400

    یه چیزی رو یادم رفت بگم شاید سفر در زمان ممکن باشه اما اینا یه مشت شیادن چون اکثر پیش بینی هاشون اشتباه بود

    پاسخ

  10. کاراکتر

    خرداد 27, 1400

    خخخ یه آیه داریم میگه اگه میتونین مرز های آسمان را بشکنید و از آن فراتر بروید ولی بعدش نوشته هرگز نمیتوانید مگر با نیروی الهی

    ولی همین کافر های ناسا بودن که تونستن مرز های آسمان رو بشکنن
    پس رو دلیل دومت همچین حساب نکن

    بعد گفتی که من راهش رو میدونم ولی شما بچه ها خودتون رو خیس میکنید ؟

    آره منم نوه سوپر منم

    پاسخ

    • مصطفی در پاسخ به کاراکتر

      مرداد 3, 1400

      مرز های آسمان که سیاره زمین نیست
      نگفته مرز های زمین
      گفته آخر این آسمان
      يعنی فراتر کهکشان های دور دست
      چون که اونا توی این آسمون هستن.

      پاسخ

    • مصطفی در پاسخ به کاراکتر

      مرداد 3, 1400

      بعدشم ايه رو تحریف نکن
      نگفته نیروی الهی. گفته شده نیرو و انرژی فوق العاده بالا

      پاسخ

  11. کاراکتر

    خرداد 27, 1400

    نباید زود قضاوت کرد
    در سال 1900 هم سفر به ماه جزو محالات بود ولی الان یه چیز عادیه
    همینطور اختراعات دیگه مثل تلفن رادیو ماهواره از نظر فیزیک ناممکنه که بشه به گذشته رفت اما خب این غیر ممکنی هنوز به تایید نرسیده در واقع خیلی کشور ها هستن که به دنبال ساخت ماشین زمان هستند

    پاسخ

    • امید در پاسخ به کاراکتر

      خرداد 30, 1400

      سفر به ماه رو با شکست معیار های واقعیت یکی میدونی؟؟
      سفر در زمان مثل موشک ها و فضاپیما ها یه تکنولوژی بحال و کار راه انداز نیست
      که با 4 تا قطعه که سوختشون آمادست بتونن از روی زمین بلند شن
      سفر در زمان اصلا وجود نداره. چون زمانی که گذشته تمام. گذشته رفت آینده هم معلوم نیست

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به کاراکتر

      تیر 1, 1400

      وجود دو موجود همزاد در یک بعد غیر قابل انجامه تجسم فیزیکی تو در دو جسم داخل یک بعد وجود نخواهد داشت و بعد دچار اختلال میشه که کلا دنیارو نابود می کنه 😐یکم علم داشته باشی اینو میفهمی

      پاسخ

  12. افسون

    خرداد 10, 1400

    همه اینا توهمی بیش نیست آینده یه رازه که فقط خدا از اون خبر داره و قدرت اونو به کسی نداده این اشخاص هم یه خوابی دیدن واسمشو گذاشتن سفر به زمان که خوب البته بعضی خوابای انسان درست درنمیاد

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به افسون

      خرداد 10, 1400

      همه می دونیم جناپ

      پاسخ

  13. King messi

    خرداد 5, 1400

    کاملا باور دارم که این اتفاقات میفته اما فعلا نه و از نظم بیشترشون دروغ میگن و این جهانی که ما توشیم فقط داناییمون در حد یک الکترون در یک اتم و یک اتم در جهان هست یعنی تقریبا ۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به King messi

      خرداد 6, 1400

      من به فرضیه ی چند جهانی باور دارم همون قضیه ی امنی ورسو یونیورسو مولتی ورسو اینا
      کاملا درسته دانش ما خیلی ناچیزه

      پاسخ

  14. مصطفی

    خرداد 5, 1400

    بعضی چیزا هست تو دنیا اگر میلیارد میلیارد سال هم خدا بهتون عمر ببخشه بازهم جواب و راه حلش رو پیدا نمی‌کنید
    مثل این تقسیم ساده
    =3÷7
    ….2.33333333333333333333333
    این ماجرا هم یک توهمه که کنترلش دست بشر خاکی نیست
    همون طور که دروغگویی این شیاد ها معلوم شد.

    پاسخ

  15. علی

    خرداد 3, 1400

    پس اینا هرچی پیش بینی کردن همش اشتباه دراومد که🤣
    از رای آوردن ترامپ تا جنگ جهانی سوم 🤣
    پارکشون رو باید عوض کنند

    پاسخ

  16. ولش کن

    اردیبهشت 12, 1400

    سفر در زمان واقعیه
    تسلا دانشمند بزرگ جهان در زمان سفر کرده و در اثر این سفر با استفاده از اصلحه ای که دانشمندان دارن امروزه روش کار میکنن کشته شده و به زمان خودش برگشته است مومیایی این شخص رو میتونین ت گوگل ببینین

    پاسخ

    • صالح در پاسخ به ولش کن

      اردیبهشت 25, 1400

      تسلا کی سفر کرده که هیچکی نفهمید؟؟!
      خواهشا دروغ نگیم
      دروغگو دشمن خداست

      پاسخ

      • تینا در پاسخ به صالح

        خرداد 29, 1400

        😐دروغ چیع همع میدونن شماچیزی در مورد هوش مصنوعی تسلا شنیدی؟

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به تینا

          تیر 1, 1400

          وات دا فاز چی میگی

          پاسخ

    • Mahziyar در پاسخ به ولش کن

      خرداد 27, 1400

      چطور فقط شما خبر داری؟🤔🤣🤣

      پاسخ

  17. محمد

    اردیبهشت 1, 1400

    من هیچی این دنیاو دنیاهای دیگه رو قبول ندارم

    پاسخ

  18. ر. ک

    اسفند 27, 1399

    سلام و عرض ادب
    بنظرم این نفراتی که این خزعبلات رابیان می‌کنند شخص نیستند بلکه یک سیستم یا یک حکومت استبدادی واستعماری مانند انگلیس کثیف یا آمریکای جنایتکار یارژیم جعلی صهیونیستی اسرائیل که خود از آلمان نازی بسیار بسیار وحشی تر وجنایت کار تراست واینها اهدافی دارند از بیان این قضایا یک هدف کوتاه مدت ویک هدف بلند مدت که دراهداف کوتاه مدت خودمثلا می‌گویند در2018این اتفاق میفتد در 2020 فلان در……. خوب آن سال می‌رسد و شما می‌بینید که اتفاقاتي که گفتند انجام نشد آنها زودتر به مقاصد پلیدشان رسیده اند وکار خود را انجام ونتیجه را گرفته آندو….. دراهداف بلند مدت هم هرگونه که بخواهند افکار خواننده را در مشت گرفته و…..
    اما عزیزان این صیادان انسان فقط هدف وانگیزه اشان این است که فرزندان جوانان ما را درمسیر دلخواه خود قراردهندمخصوصا دین مبین اسلام وازجمله شیعه که به حق پاکترین وریباترین مبانی انسانی واسلامی است را تضعیف کنند پس هوشيار باسید

    پاسخ

  19. ایران

    بهمن 30, 1399

    چقدر دروغ سال ۲۰۲۰ هستیم هنوز جنگ نشده ترامپ که انتخاب نشد 😄😄😄😄😄

    پاسخ

  20. Reza

    بهمن 30, 1399

    يعني خودشون از این دروغ ها از خودشون حالشون بد نمیشه؟؟

    پاسخ