10 نفر که ادعا می کنند به آینده سفر کرده اند

اگرچه سفر در زمان هنوز بحث برانگیز است اما افرادی هستند که ادعا می کنند به گذشته، آینده و یا حتی جهان های موازی سفر کرده اند. یکی از مباحث درباره سفر به گذشته امکان تغییر آن است. اگر به گذشته بازگردید و والدین تان را بکشید چه بر سر شما خواهد آمد؟ آیا خواهید مرد؟ یا غیب می شوید؟

ادعای سفر به آینده واقع بینانه تر و باورپذیرتر است، زیرا آینده نامشخص است. افرادی که به آینده سفر می کنند برای اثبات گفته خود آینده را پیش بینی می کنند. اگر پیش بینی هایشان به حقیقت بدل شود، در آن صورت گفته هایشان پذیرفته خواهد شد. حتی اگر پیش بینی نکنند بازهم می توانند درباره وقایع صحبت کرده و درباره آینده با ما بحث نمایند. با پروشات همراه باشید.


10. جان تیتور – John Titor

در 2 نوامبر 2000، جان تیتور در اینترنت پیامی منتشر نمود و ادعا کرد از سال 2036 آمده است. تیتور ادعا کرد که برای برداشتن یک کامپیوتر IBM 5100 به سال 1975 سفر کرده و تنها به دلایل شخصی در سال 2000 توقف نمود. او برای اثبات گفته اش تصاویری از ماشین زمان خود را اضافه نمود و ادعا کرد که توسط جنرال الکتریک ساخته شده است.

تیتور ادعا کرد که در سال 2004 در ایالات متحده یک جنگ داخلی ایجاد شده و آمریکا و روسیه جنگ هسته ای خواهند داشت که میلیون ها نفر طی آن کشته می شوند. او ادعا کرد بخشی از یک واحد ارتش است که برای برداشتن ابزار ضروری گذشته در زمان سفر کرده بود. او باید این کامپیوتر را از سال 1975 برمی داشت تا ماشین زمان سال 2036 را ایراد یابی می کرد.

او علاوه بر جنگ داخلی ادعا کرد که در سال 2004 هیچ المپیکی رخ نداده و غرب در سال 2005 نابود می شد. در همین سال بیماری جنون گاوی شیوع خواهد یافت و رئیس جمهور سال از آبراهام لینکلن تقلید خواهد کرد. تیتور ادعا کرد که می تواند افرادی را با خود به آینده ببرد اما این اتفاق هم مانند پیش بینهایش رخ نداد و او در سال 2001 ناپدید شد.

در سال 2009 جان هیوستون ادعا کرد که تیتور درحقیقت برادران لری و جان ریک هابر بودند. در حالی که برخی معتقدند تیتور حقیقی بود و با صحبت درباره جنگ داخلی به دولت آمریکا هشدار داد و از بروز آن اجتناب کرد. او گفته بود که با سفر به گذشته یک خط زمانی ایجاد کرده و تاریخ را تغییر داده است. او همچنین ادعا کرد که در اتفاقاتی تغییر ایجاد کرده، مثلا باعث شده که به جای تیم برنده تیم مقابل پیروز شود.


9. اندرو بازیجو – Andrew Basiago

اندرو بازیجو یک وکیل اهل سیاتل و مدعی سفر در زمان است. او ادعا می کند به گذشته، آینده و حتی مریخ سفر کرده است. او ادعا می کند در سال 1981 به همراه باراک اوبامای نوجوان و ویلیام استیلینگز، که در آژانس پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفتهٔ دفاعی برای ساخت ماشین زمان فعالیت داشتند، به مریخ سفر کرده بود.

او ادعا می کند این پروژه با نام رمزی Pegasus از سال 1968 تا 1972 فعال بوده و به ایجاد یک ماشین زمان منجر شده است. او مدعی است که با این ماشین زمان به سال 1863 سفر کرد و به یکی از سخنرانی های آبراهام لینکلن گوش داد، او همچنین مدعی است به سال 2054 سفر کرده است. او می گوید که دولت آمریکا با استفاده از این ماشین زمان بارها گذشته را تغییر داده تا آینده نیز تغییر پیدا کند.

اما برخلاف مدعی های دیگر بازیجو پیشبینی ارائه نداده و تنها گفته در سال های 2016 تا 2028 رئیس جمهور خواهد شد. بسیاری گفته او را درباره ماشین زمان و سفر در زمان دروغ پنداشته و آن را شیوه ای برای جلب توجه به کتابی که آن موقع نوشت می دانند. شاید هم آن کتاب مدرکی برای اثبات سفرش در زمان باشد.


8. بریانت جانسون – Bryant Johnson

در سال 2017 پلیس های کاسپر، وایومینگ با پسر مستی که در خیابان فریاد می کشید رو به رو شدند. او بریانت جانسون بود که می گفت از سال 2048 سفر کرده است. او می گفت به این سال سفر کرده تا درباره حمله بیگانه ها در سال 2018 به ما هشدار بدهد. او می گفت می خواسته به سال 2018 برود اما چون بیگانه ها او را در حالت مستی گرفتند به یک سال قبل آمده است.

او حتی می خواست با شهردار شهر صحبت کرده و درباره حمله به او هشدار دهد. ادعای سفر در زمان او تنها برای عدم پرداخت هزینه برای مستی در ملاعام بود. افسران به گفته او توجه نکرده و او را دستگیر نمودند. طبق گفته ماموران پلیس او آنقدر مست بود که چشم هایش باز نمی شد و به سختی صحبت می کرد.


7. نوح – Noah

نوح معتقد است از سال 2030 آمده. او در طی کلیپی در یوتیوب ادعا کرد که هوش مصنوعی جهان را قبضه کرده، بیت کوین یک واحد پولی قانونی است و تغییرات آب و هوایی آمریکای شمالی را گرم کرده و اروپا را خنک نموده است. او همچنین گفت خودروهای برقی قابل اعتمادترند و انسان به مریخ سفر می کند و برخی سرطان ها درمان می شوند.

عجیب ترین پیشبینی او درباره ریاست جمهوری دونالد ترامپ است. او می گوید ترامپ پس از پیروزی در انتخابات سال 2020 نام خود را به ایلانا رمیکی تغییر می دهد. اما نوح درباره اثبات حرف هایش چیزی نگفت. او معتقد است درهر صورت ممکن است افراد حرف او را باور نکنند.

او در کلیپ بعدی از تست دروغ سنج استفاده کرد. البته دراین باره مطمئن نیستیم چون دستگاه در کلیپ مشخص نبود. البته در این ویدیو چهره او شطرنجی شده و صدایش هم تغییر یافته است. ویدیوهای او در Apex TV، کانال مخصوص افرادی که در زمان سفر می کنند، منتشر شد.


6. ویلیام تیلور – William Taylor

ویلیام تیلور مدعی است از سال 2005 به 3000 و پیش از بازگشت به سال 8973 هم سفر کرده است. او مدعی است برای “آژانس جاسوسی بریتانیا” کار کرده و برای انجام آزمایشاتی که از سال 1981 در جریان است به آینده سفر نموده است. او در ابتدا به سال 3000 سفر کرد که انسان دیگر راه نمی رفت بلکه بر روی دستگاه های پرنده حرکت می کرد.

او سپس به سال 8973 سفر می کند که بیماری، مرگ، جنگ و جنایت وجود ندارد. انسان ها لاغر و قدبلند بوده و سرها و چشم های بزرگی دارند و با ربات ها و سایبرگ ها در صلح زندگی می کنند. او می گوید در آینده سفر در زمان بسیار عادی بود و کسی از گفته او تعجب نکرد. او با مسافر زمان دیگری که از سال 2055 سفر کرده بود دیدار کرد.

تیلور درباره پروژه سفر در زمان این آژانس بیشتر توضیح داد. طبق گفته او با این ماشین نه تنها در زمان بلکه به جهان های موازی سفر رخ می دهد. او می گوید ملت های دیگر هم پروژه سفر در زمان دارند اما آن را فاش نمی کنند. اما دولت بریتانیا آن را در سال 2028 به جهان معرفی می کند.


5. بلا – Bella

بلا یک زن آلبانیایی است که ادعا می کند به سال 3800 سفر کرده است. او مدارکی هم ارائه داده است: یک سلفی که گویا در آینده گرفته شده است. او می گوید به کمک یک فیزیک دان بلاروسی به نام الکساندر کوزلوف به آینده سفر کرده است. او می گوید فرایند سفر در زمان آنچنان که تصور می کنیم نیست. طی سفر همه چیز سیاه شد و ولتاژ بسیار بالایی به بدن اش وارد شد.

او می گوید آینده هم چندان جالب نیست. همه چیز به کل نابود شده و ربات ها بر انسان می تازند. او به هر سویی می نگریست ربات ها و انسان های مرده را می دید. او همچنین مدعی است که با یکی از این ربات های قاتل رو به رو شده است. او بزرگ بود و می توانست صحبت کرده و حالات چهره اش را نشان دهد. او از بلا پرسیده بود از کجا آمده اما بلا پاسخ نداده بود.

بسیاری از افراد گفته های او را نقض کردند. او می گوید عکس های زیادی گرفته اما تنها یک تصویر ارائه داده است که همانم کاملا گویا نیست، اگرچه ساختمان های زمینه تصویر امروزی نیستند. همچنین، رژلب او از بین نرفته، چیزی که در میان آشوبی که او می گوید عجیب به نظر می رسد.


4. مرد ناشناخته

یک مرد مجهول از سیبری مدعی است که به سال 4040 سفر کرده است. او می گوید به عنوان یک فیزیک دان در یک آزمایشگاه کار می کند و به همراه دانشمندان دیگر مشغول ساخت ماشین زمان است. او این دستگاه را آزمایش کرد و خود را در سال 4040 دید، زمانی که نیمی از جمعیت زمین مرده بودند و ربات ها کنترل همه چیز را برعده داشتند.

او می گوید نابودی بشر از سال 2458 که آغاز ارتباط انسان با بیگانگان بود، شروع شد. طول عمر بیگانه ها از انسان ها بیشتر است – به طور متوسط 400 و 450 سال – اما جنگ مهیبی رخ داده بود که تنها 200،000 تن زنده مانده بودند. آن ها در سال 2460 به زمین آمده بودند.

مهاجرت بیگانه ها باعث توسعه سریع زمین شد. بهداشت گسترش یافت و طول عمر انسان به 200 سال رسید. در سال 3213 انسان و بیگانه ها هوش مصنوعی را ایجاد کردند. آن ها یک کامپیوتر بزرگ ساختند که به اندازه نصف اروپا بود و آن را در اقیانوس آرام قرار دادند. این کامپیوتر تمام ربات ها و دستگاه های الکترونیکی جهان را کنترل می کرد.

این کامپیوتر به زودی انسان ها را برانداخت و ربات ها را در مقابل انسان و بیگانه ها قرار داد. بین انسان و بیگانه ها در مقابل ربات جنگی درگرفت که تا سال 4040 طول کشید، در این زمان نیمی از بشر نابود شده بود. این مرد ناشناخته در انتها با اخطار درباره هوش مصنوعی به داستانش پایان داد. او می گوید یک فاجعه در انتظار بشریت است.


3. هاکان نردکویست – Hakan Nordkvist

هاکان نردکویست یک مرد سوئدی است که می گوید به سال 2042 سفر کرده است. او برخلاف افراد دیگر از ماشین زمان استفاده نکرده و تصادفا به آینده رفته است. او می گوید در 30 اوت 2006 که او برای تعمیر چکه سینک به آشپزخانه وارد شد این اتفاق رخ داد. او در کابینت زیر سینک را باز کرد اما نتوانست سینک را بیابد. او به داخل کابینت رفت و خود را در سال 2042 دید.

او می گوید در آن سال با نسخه 72 ساله خودش رو به رو شد. هردوی آن ها یک تتوی مشترک داشتند. او از این مرد 72 ساله سوالات شخصی پرسید و پاسخ های درست دریافت کرد. او برای اثبات همه چیز از نسخه 72 ساله خودش یک ویدیو تهیه کرد.


2. اندرو کارلسین – Andrew Carlssin

در 19 مارس 2003 اخبار یاهو اعلام کرد که اندرو کارلسین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به جرم تجارت خودی دستگیر شد. او 126 سهام پرریسک را با موفقیت فروخته بود و سرمایه 800 دلاری را در عرض دو هفته به بیش از 350 میلیون دلار تبدیل نموده بود. آن هم در رکود اقتصادی که بسیاری از سرمایه گذاران درحال از دست دادن سرمایه خود بودند.

کارلسین شرکت در تجارت خودی را تکذیب کرد و ادعا نمود از سال 2256 به سال 2003 آمده تا در سهام شرکت کند. او گفته همه آیندگان درباره رکود بازار سهام در سال 2003 خبر دارند و تنها به این دلیل آمده که سود به دست آورد.

اوهیچ گاه ماشین زمان خود را فاش نکرد اما قبول کرد در برابر آزادی مکان اختفای بن لادن و داروی درمان ایدز را در اختیار دولت قرار دهد. دولت این گفته های او را خنده دار می دانست. عجیب اینجاست که هیچ مدرکی دال بر وجود کارلسین بر روی زمین تا پیش از دسامبر 2002 وجود ندارد.

کارلسین قرار بود محاکمه شود اما پیش از حضور در دادگاه ناگهان غیب شد. تا به حال هیچکس درباره او چیزی نشنیده است. شاید او به آینده بازگشته باشد؟ شاید هم کل داستان یک فریب بود. زیرا یاهو این اخبار را از مقاله Weekly World News برداشت که گاهی اوقات اخبار خنده دار پخش می کند.


1. مایکل فیلیپس – Michael Philips

مایکل فیلیپس مدعی است از سال 2070 آمده تا درباره جنگ سال 2019 هشدار دهد. این جنگ که جنگ جهانی سوم خواهد بود انقدر مهیب است که جنگ جهانی اول و دوم در مقابل آن یک بازی کودکانه خواهند بود. فیلیپس می گوید ماموریت او توقف این جنگ است.

این جنگ از اواخر 2018 و با حمله هسته ای کره شمالی به ایالات متحده آغاز می شود. ایالات متحده هم با دو موشک کروز پاسخ داده و به زودی در میان ملت های مخالف یک جنگ هسته ای رخ می دهد که هرکدام می خواهند دیگری را منقرض کنند.

فیلیپس درباره حادثه 11 سپتامبر هم صحبت کرد و مسبب آن را مسافر زمان دیگر: یعنی تیتور می دانست. تیتور به سال 2000 بازگشت تا حادثه 11 سپتامبر را مدیریت کند. هدف این کار رخ دادن اتفاقی برای متحد کردن ایالات متحده و پیشگیری از جنگ داخلی سال 2004 بود (یا به گفته فیلیپس 2008).

فیلیپس علاوه بر صحبت درباره جنگ داخلی و جنگ جهانی سوم، پیشبینی های دیگری هم انجام داد. او مدعی است ترامپ در ریاست جمهور سال 2020 انتخاب شده و الون ماسک در سال 2025 اولین سفینه فضایی برای انتقال انسان به مریخ را خواهد ساخت. تا سال 2032 انسان بر روی مریخ زندگی خواهد کرد. پیشبینی فیلیپس درباره مریخ با گفته های بازیجو درباره سفر انسان به مریخ در تضاد است.

                               

دیدگاه‌ها (247)

بستن فرم

  1. نگین

    شهریور 4, 1402

    نمیشه انسان به سال‌های بچگیش سفر کنه؟اونجوری دوس دارم

    پاسخ

  2. افشین

    بهمن 22, 1401

    همیشه افرادی مثل جمله معروف تو کارتون گالیور هستن که من میدونستم نمیشه ولش کن گالیور اون دسته که هیچ ندادن نخواهند که بدانند بیندم باز ندادن چون در ذات ندادن ادم و انسان، دسته اول مثل ماشین یک چیز پروگرامی در معنای کلی با یک رویه تقریبا یک شکل فارق از مسائل کلی رنگ نژاد و غیرو دسته دوم اشرف مخلوقات و اشرف موجودات یعنی دسته ای که با اولی فرق داره پس هیچ وقت دسته اولی نمیتونه دسته دومی رو درک کنه و دسته دومی نمیتونه دسته اولی رو متقاعد کنه چون در ذات فرق دارند دسته دومی وقتی به باور میرسند که معنای واقعی جایگاه خودشان را پیدا کرده باشند و بدانند که در کدام سمت قرار دارند شبی شود روزی بینی که فردای ان شب بود

    پاسخ

  3. hamid

    خرداد 10, 1401

    درود به پیشکاه حضرت حق

    با افتخار اعلام میدارم خداوند یکتا به بنده حقیر لطف عنایت فرموده و در حال حاضر در انجام سفر زمان هستم.

    پاسخ

    • مهدی در پاسخ به hamid

      مهر 15, 1401

      برو پی کارت بابا

      پاسخ

    • یعقوب در پاسخ به hamid

      بهمن 14, 1401

      برادر من چرادروغ میگی

      پاسخ

    • علی در پاسخ به hamid

      فروردین 9, 1402

      سلام جنابعالی ازکدام نوع بارنگ نوشابه خوشا میاد خدای مهربان شفات بده

      پاسخ

  4. Kian

    اسفند 13, 1400

    دوستان خواهشا وقتی از درک موضوعی عاجز هستید لطفا نظر ندیدن
    الان سفر در زمان حقیقت داره و توهم نیست تو وقتی به کرم چاله و تونل های کوانتومی بری در زمان سفر میکنی افکار شما ها مال زمان قرون وسطی هست

    الان با خودت فکر کن زمان از چه چیزی داره جریان پیدا میکنه زمان چیه وقتی تونستی این موضوع رو بفهمی حتما بعد از سالیان سال به علم کنترل کردن جریان زمان دست پیدا میکنی

    در فیلم مرد مورچه ای دکتر هنک پیم یک تونل کوانتومی ساخت بود و میخواست همسرش رو برگردونه همسرش در دنیای زیر اتمی گمشده بود وقتی هنک پیم رفت داخل تونل کم کم کوچک شد تقریبا میلیارد ها میلیارد بار کوچک شد و رفت به دنیای زیر اتمی اینا (علمش موجوده و حتما ساختنش )
    بعد که رفت به دنیای زیر اتمی همسرش چند سال از زمان حال عقب تر بود ولی هنک پیم در زمان سفر کرد و رفت در زمانی که همسرش گیر کرده بود و همسرش رو نجات داد اینا واقعیت چرا بعضی ها نمیخوان بفهمم

    اقا درسته فیلمه اما نمیان که بگن که ما ساختیم ماشین زمان رو
    در قالب فیلم نشون میدن
    باور گوشی که گرفتی دست فناوریش مال پنجاه سال پیشه الان در اختیارت گذاشتن
    کلا دنیا رو یک خانواده کنترل میکنن
    که اولش روت داره خودت برو پیدا کن
    دوستان اگاه باشید ……

    پاسخ

    • سلطان بانو در پاسخ به Kian

      اسفند 17, 1400

      برخی از سخنان شما درست بود و برخی هم غلط(البته بحثش طولانیه)
      اون خانواده ای هم که میگید اسمش روتشیلد هستش که یکی از بزرگترین و شیطانی ترین خانواده های پرنفوذ ایلومیناتی هستش

      پاسخ

  5. Kian

    اسفند 13, 1400

    دوستان توجه داشته باشید سفر در زمان از نظر علمی حقیقت داره
    دوستان این حرفا که میگید چرته و دروغه اینا افکار مردم چند قرن پیشه که دانایی نداشتند
    لطفا اگاه باشید
    همین فیلم مرد مورچه ای که میگید تخیله ، باور کنید اینا ماشین زمان رو ساختن ولی در قالب یک فیلم به اصطلاح علمی ( تخیلی ) به نمایش میزارن
    الان اگر کمی در مورد علم فیزیک کوانتوم مطالعه کنید متوجه میشید سفر در زمان حقیقت داره

    دوستان بعدشم انفجار بیگ بنگ حقیقت داره البته باید توجه کرد اقا ماده رو بزار کنار زمان و مکان چجوری به وجود امده اگر بیگ بنگ به وجودش اورده چرا خود بیگ بنگ در یک بازه زمانی اتفاق افتاده

    اصلا قبل از بیگ بنگ چی بوده
    فکر کنید مثلا قبل از بیگ بنگ مفهوم واقیعیت و مفهوم خود مفهوم هم حتی وجود نداشته و اصلا مفهوم وجود هم وجود نداشته
    تنها یک چیز مشخص میکنه که حقیقت چیه اونم چیزی نیست جز محدود کردن زمان و مکان برای رویارویی با حقیقت
    البته یک ذره از هیچ و پوچ بوجود میاد

    پاسخ

  6. بهمن 10, 1400

    اگه کل هستی رو بیگ‌بنگ خلق کرده، پس بیگ‌بنگو کی خلق کرده؟

    پاسخ

  7. جعفر

    بهمن 10, 1400

    کاملا حقیقت داره ، من خودم از سال دوهزار و شونصد میام.. زمین کامل از بین نرفته بود و مردم و ربات ها به شدید ترین شکل همدیگه رو نمیکشتن ! یکی رو دیدم که اسم بچه ش رو گذاشته بود عنکبوت !
    گفتم مردک این چه اسمیه برا بچه ت گذاشتی ؟!
    گفت والا تخسیر من چیه.. شانس ندارم ! همه قرآن باز میکنن اسم بچه شون میشه یوسف..میشه داوود.. من قرآن باز کردم سوره عنکبوت باز شد !

    پاسخ

    • تهیونگ 🙂💔 در پاسخ به جعفر

      اسفند 14, 1401

      خب راستش من سفر توی زمان رو تجربه نکردم ولی از نظر علمی واقعیه و میشه توی زمان سفر کرد مثلا وقتی ساعت زنگ میخوره میگی ۵ دقیقه دیگه میخوام ولی تا ۳ یا۴ ساعت دیگه خوابی و اون ساعت برای تو ۵ دقیقه بود…
      یه جور دیگه هم میشه سفر کرد مولا قبل از انجام کاری به آخرش فکر کنی که چی میشه و باد انجامش بدی این کار خوبیه اما به ٪۹۰ ممکنه که عاقبت اون کار چیزی نباشه که تو فکر میکنی به هر حال من چیز هایی که میدونستم رو گفتم…و بای

      پاسخ

    • محمود مقدم در پاسخ به جعفر

      اسفند 17, 1401

      واقعا لازم داریم به یکم شوخی و جدی نگرفتن.دمت گرم.اگر سال ۱۶۰۰ برگردیم به ایران چیزی زیاد تغییر نکرده اونوقت بازم مردم دارن ماشین پرنده پیش خرید میکنن به سه برابر قیمت خارج و دولت هم در حال فشار!یه دولت دیگه اومده سر کار که میگه گرانی ها تقضیر ما نیست!و هنوز عده ای در صف خرید دلار کیهانی هستند!

      پاسخ

  8. زهرا

    آذر 5, 1400

    هرکسی از خودش نظر دارد ولی آمریکا خیلی پیشرفت کرده

    پاسخ

  9. زهرا

    آذر 5, 1400

    ممنونم

    پاسخ

  10. پویان

    شهریور 9, 1400

    به نام خدا
    من تمام نظرات دوستان رو خوندم که در مورد آفرینش بود و اینکه جهان امروزی فقط با علم پاسخ گو هست اول از همه باید بگم علم ناچیزه و فقط فرضیه هست:)
    دوم از همه بعضی از دانشمندان میگن که جهان با بیگ بنگ آغاز شده ما حاصل یه انفجار اتفاقی هستیم که واقعا مزخرفه😂 من خواستم به چند نکته ریز اشاره کنم
    خوب اگه ما حاصل بیگ بنگ هستیم چطور در این جهان انقدر نظم وجود داره خوب خودتون نگاه کنید مثلا انسان همینطوری اتفاقی به وجود امد خوب چطور انقدر بی نیاز و دقیق به وجود امد مثلا قلب نداشت یا مثلا چشم نداشت یا دست نداشت به هر حال فرقی نمیکنه فقط میگم اگه انسان حاصل یه اتفاقه چرا انقدر دقیق به وجود آمده پس صد درصد یه هوش برتر و بزرگ بوده که انسان انقدر خوب و بی نیاز خلق شده مثال هایه دیگه ایی هم هست مثلا انسان به آب احتیاج داره فکر کنید اب رویه کره خاکی نبود خوب انسان میمرد اما یه پروردگار بزرگ بوده فهمیده انسان به آب نیاز داره پس اب رو افریده تا انسان تشنگی نکشه به هرحال هر طور با عقل خودمون فکر کنیم میبینیم که این جهان خیلی هوشمنده پس صد درصد یکه خدا بزرگ هست که نظم جهان رو شکل داده و اگر نظریه بیگ بنگ رو هم قبول کنیم خوب این انفجار خیلی نظم داره پس میتونیم بگیم خدا هست و حواسش به ماهم هست اگر دانشمندان امروزی هم میگن خدایی نیست بخاطر اینکه امروزه غربی ها بیشتر زد دین هستن
    باتشکر از شما

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به پویان

      شهریور 9, 1400

      جناب انسان از اول این شکلی نبوده 😂تغییرات فیزیکی و ژنتیکی خیلی زیادی توسط انسان تجربه شده تا ما بوجود اومدیم و این تغییرات هنوز هم انجام میشن هر شخص ممکنه یه تغییری داشته باشه
      بعد هم بیگ بنگ کل هستی رو خلق کرده انسان رو نکرده انسان داخل خود زمین خلق شده یکم مطالعه کن لطفا

      پاسخ

      • علی در پاسخ به رهام

        خرداد 13, 1401

        داش گلم بیگ بنگ یا همون انفجار بزرگ.
        انفجار ها باعث خرابی میشن
        پس چطور حاصل این انفجار شد کوی ریاضیات که هرچی کشف شده یک ملیاردوم این ریاضیات هم نیست

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به علی

          خرداد 15, 1401

          شمایی که حتی اطلاعات کافی از بیگ بنگ نداری نظرت چیه به من توضیح ندی؟

          پاسخ

          • سلطان بانو در پاسخ به رهام

            خرداد 16, 1401

            بیگ بنگ یه نظریه اس که می‌تونه درست یا غلط باشه، من منکر نظریه بیگ بنگ نیستم، ممکنه درست باشه، ولی سوال مهم اینجاست که خود چرخه بیگ بنگ آغاز اصلیش کجاست؟؟؟
            سوالی که طرفداران بیگ بنگ نتونستن جواب بدن، اینکه بگیم یچیزی از هیچ درست شده باشه، کاملا از لحاظ عقلی و فلسفی نامعقوله‌.
            حتی توی سوره انبیا به نظریه بیگ بنگ اشاره شده(آیه اش رو یادم نیست تو نت بزنی میاره)
            بعدشم، شما بهتره زود تحت تاثیر هر چیزی قرار نگیری، خیلی از این نظریه های آتئیستی هدفمنده و دارن برای هدف قرار دادن ذهن من و شما استفاده می کنند(بحتش خیلی طولانیه ولی بابتش مدرک دارم)

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به سلطان بانو

              خرداد 17, 1401

              قشنگ منظورت رو رسوندی و درسته اما ما هم نمیتونیم دلیلی بر این داشته باشیم که خدا وجود داره یا بهشت و جهنم هستن (بی احترامی نباشه)اگه قرآن دلیل وحود خداونده غیر قابل تاییده چرا؟چون غار حرا جایی بوده که حضرت محمد داخل تفکر میکرده اما هیچکسی نمیدونسته اونجا چیکار میکنه😐شاید خواندن و نوشتن بلد بوده و قرآن رو خودش درست کرده نمیشه اثبات کرد چون خود حضرت محمد خیلی فرد عاقلی بوده در اون دوران

              پاسخ

              • سلطان بانو در پاسخ به رهام

                خرداد 18, 1401

                خب معلومه، هیچکس نمیتونه یه موجود غیر مادی رو با علوم تجربی و مادی ثابت کنه، و ما الان توی جهانی مادی زندگی می کنیم که همه چیز آغاز و پایان داشته پس در حال حاضر بدلیل شرایط خودمون خیلی نمی‌تونیم خدا رو درک کنیم البته دلایلی تو فیزیک کوانتوم درباره اثبات خدا هست( من دانش آموز انسانی ام و اطلاعاتم از فیزیک کمه، پس بهتره واردش نشم)
                ولی ما دلایل فلسفی و عقلی زیادی درباره اثبات خدا داریم، یکی اینکه چرا بشر همواره دنبال کسی به نام خدا بود؟؟ چون توی سرشت و فطرتش قرار داشته، و ما می‌بینیم اکثر کسانی که خدا رو قبول ندارند یا دچار افسردگی و خودکشی شدند یا در آلودگی ها و کار های زشت غرق شدند، چرا؟؟چون همواره این خلأ در وجودشون وجود داشته، درضمن دکارت(فیلسوف فرانسوی) هم یه همچین برهانی برای اثبات خدا داشته و همچنین سقراط (فیلسوف یونانی).
                برای قرآن هم، ما توی قرآن معجزات علمی زیادی داریم که تازه علم الان داره ثابتش می‌کنه و قرآن ۱۴۰۰ سال پیش گفته(میتونی تحقیق کنی) آیا این دلیلی برای حقانیت قرآن نیست؟؟
                همه قوانین قرآن و خدا هم همش برای خودمونه فقط کافیه یذره درباره اش فکر کنیم، ضررش هم برای خودمونه.

                پاسخ

              • محمد در پاسخ به رهام

                مهر 11, 1401

                بزرگترین و اصلی ترین دلیل وجود خدا و اینکه ذات ما خدایه اینه که خیلی هم ساده اس شما میتونی بری یه جایی که تنها باشی اصلا جایی وجود داره که ما اونجا احساس تنهایی کنیم و مثلا بتونیم راحت گناه کنیم؟؟؟؟
                انسان از خود شناسی به خدا شناسی میرسه تو وقتی خودتو بشناسی اون ذات خدایی رو میتونی درک کنی خدا از ازل بوده تا ابد هست شکی دراین نیست که بخواییم به وجود خدا شک کنیم و بخواییم دنبال این بریم که آیا خدا هست یا خیر هیچکس پس‌از دنبال کردن چنین مطلبی به جایی نرسیده چون کسی که به وحدانیت خدا و موجودیتش شک کنه از بنیاد باطله و دنیا و آخرت باخته بهتره به جای فکر کردن به چیزایی که سروته نداره به این فکرکنیم چطوری انسان باشیم چه کارهایی انجام بدیم که انسان بودن مارو زیر سوال نبره

                پاسخ

          • نیما در پاسخ به رهام

            خرداد 17, 1401

            آخه تو برو بشین سر رادیکالت یه بچه چهارده ساله داره برای من از بیگ بنگ حرف میزنه من خودم الان دارم تو دانشگاه فردوسی پزشکی میخونم هر چی میرم جلوتر میفهمم بیگ بنگ فرگشت اینا همش مزخرفات که همش هم تکذیب شده نمی‌دونم چی باعث شده چند تا بچه خودشون از هزاران دانشمند مثل سمیعی خودمون بالاتر بدونن در صورتی که هیچ اطلاعاتی از علم هیچی ندارن بله ممکنه از انفجار حیاط به وجود بیاد که بازم کمه درباره سفر در زمانم آخه کدوم انسان عاقلی به این چیز باور داره ؟
            نشستین پای حرف چند تا یوتیوبر که حتی سیکل هم ندارن بعد میاین اینجا حرف اونا کپی میکنید محض اطلاع اونا برای ویو میان همین جوری یه چیزی میپرونن نمونش مدگل برو اول یکم از دین دانشمندان قدیمی جدید و… تحقیق کن بعد بیا اینجا نظر بده یعنی خودتو از نیوتون ابن سینا و… بالاتر میدونی واقعاً دنیا داره به کجا می‌ره

            پاسخ

    • علی در پاسخ به پویان

      آذر 11, 1400

      عزیزم اول یاد بگیر( ضد )رو اینجوری مینویسن نه اینجوری(زد) بعد بیا درباره بیگ بنگ صحبت کن

      پاسخ

      • رامین در پاسخ به علی

        بهمن 5, 1400

        تو به خاطر یه غلط املایی کل مطلبش رو به باد میدی

        پاسخ

    • مهسا در پاسخ به پویان

      اسفند 17, 1400

      👏👏👏👏👏👏

      پاسخ

  11. Ozymandias

    مرداد 26, 1400

    از وقتی کامنت های این مقاله و بعضی از دیگر مقالات رو نگاه کردم فهمیدم
    این دنیا دیگه ارزش نداره

    پاسخ

  12. امیر

    مرداد 16, 1400

    منم از سال ۱۰۰۰۰ اومدم شاد باشید 😂😂

    پاسخ

  13. مردی از گذشته

    مرداد 6, 1400

    زود قضاوت نکنید .

    پاسخ

  14. ساسان

    مرداد 6, 1400

    حالا که اینطوره منم از سال 7000 اومدم

    پاسخ

  15. مهسا

    مرداد 6, 1400

    عجب چرندیاتی میگن اینا
    عاقبت آزاد بودن نوشیدنی الکی و مواد مخدر همین میشه دیگه.
    این همه گفته شده نوشیدنی الکی حرامه. خب واسه چی میخورن؟؟که این طور توهم بزنن
    تازه تلخ و حال بهم زن هم هست.
    (من شراب و نجسی نخوردم ها از یکی از دوستام شنیدم)

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به مهسا

      مرداد 6, 1400

      و که اینجوری پاک دامنی چرا با دوستی که اینکارو کرده میگردی؟
      من به شخصه خوردم هیچ اشکالی هم نداره هیچ چیز خاصی نداره بعدشم اگه تو بهشت ازاده چرا اینجا نباشه؟طرف اومده بحث زمان رو با دین یکی می کنه واقعا عجیبه

      پاسخ

      • امید در پاسخ به رهام

        مرداد 6, 1400

        خير تو بهشت الکل آزاد نیست
        شربت و آبمیوه های کاملا حلال و بدون الکل هستش
        که مغز رو هم ضایع نمیکنه
        مفهوم شد؟؟

        پاسخ

        • پوکر من در پاسخ به امید

          مرداد 7, 1400

          الکی تواین سایت بحث دین رو وسط نکشین باهام مناظره کنین کافرتون میکنم

          پاسخ

          • یک نفر در پاسخ به پوکر من

            مرداد 8, 1400

            ببین، من از این کاربر چیزی نمیدونم. اما لطفا این حرف رو نزن. این کاربر هر چیزی هم که بهش بگم،درست یا غلط، معلومه ایمانش قویه. کسی که ایمانش قویه، حرف خودش رو میزنه، چون میدونه حرف بنده خدا، حرف خود خدا نیست. یک لحظه فکر کن، چون اگر ما الان باهات بحث کنیم آقای انیمه باز، بعد تو به هر دلیل معقول و نامعقولی، به ما بگی کافر، پس ما کافر میشیم، نه خیر، فقط در دید شما دیگه مسلمان نیستیم. یا حالا پیرو هر دین دیگه ای. این جناب، به طور معقولانه، میگه شراب و الکل بد، چرا؟ چون وقتی الکل بخوری( فکر میکنم از یک میزانی به بعد به صورت شدید) ممکنه ناخواسته مرتکب گناه بشی.حرفش هم منطقیه. پس حالا دیگه لطفا خودت رو در جایگاه خدا قرار نده، چون بی شک شمایی که بدون فکر کردن، رد یا تایید میکنید و با لحن تهدید آمیز صحبت میکنید، در جایگاهی نیستی که بخوای یک نفر رو پیرو واقعی یا کافر بالفطره اعلام کنی.

            پاسخ

            • پوکر من در پاسخ به یک نفر

              مرداد 13, 1400

              باشه خودت خواستی پس بگو که جهان رو کی افریده

              پاسخ

            • Hesamixe در پاسخ به یک نفر

              آذر 5, 1400

              ن ت ن من و ن این اقا واقعیتو نمیدونه . ولی بنظر من اگ یه درصد قران از اون زمان تا الان تغییر نکرده باشه واقعا اسلام بیشترش واقعیه( اون درصدش ک میگم واقعی نیس بخاطر اینه ک شیخا وارد دین کردنو کلا یه دین دیگ از اسلام ساختن ک بهشون میگن تکفیری ها) اخه کی میتونه توی زمان بوق بیاد بگ اگ سجده کنین مفیده . سجده باعث تخلیه ی انرژی منفی میشه ولی پیامبر گفته اگ سجده کنین گناهاتون از بین میره ( یجورایی برای اینکه مردم زبونشو بفهمن اومده اونجوری براشون توضیح داده اخه اگ اون زمان میگفت انرژی منفی مردم ک حرفشو باور نمیکردن هیچ اصن نمیفهمیدن چی داره میگ اونو ب عنوان دیوونه میدیدن ) . یچیز دیگ هم اینکه چن تا از نظریه های دانشمندا ک داره اثبات میشه رو پیامبر داخل قران اورده (اگ قران تغییر نکرده باشه اینا خیلی عجیبه ک اون زمان بدون امکانات همچین چیزاییو فهمیده ) من نمیدونم اینارو ولی دو تا احتمال میدم . یا پیامبر انیشتاینه اون زمان بوده و یه ادم خیلی باهوشی بوده ک بدون امکانات اینارو داخل قران اورده . و احتمال دومم اینه ک یه نفر ک همه ی اینارو میدونسته پیامبرو واسطه کرده ک ب ما علمو ب زبونی ک مردم بفهمن واسشون توضیح بده . یه احتمال دیگ هم ک هست اینه ک قران تغییر کرده ک فکر نمیکنم این درست باشه اخه این همه کتاب قران حتی اگ یکیش تغییر کرده بود حداقل باید یه کلمه جا به جا میشدیا قرانی ک دست منه با قرانی ک دست شماس فرق کنه .

              پاسخ

        • یک نفر در پاسخ به امید

          مرداد 8, 1400

          مغز رو ضایع نمیکنه ؟ میشه بگی وقتی میخوای بری اون دنیا، جسمت که میره توی خاک، پس دقیقا مغز که اتفاقا مربوط به جسم هست، چطوری توی اون دنیا با خوردن الکل ضایع میشه؟ اصلا تو بهشت رو درست باور داری ؟ قیامت و اون دنیا رو چطور ؟ اگر داری، پس لطفا بهم بگو اگر مغز مال جسمه، چطوی با خودت حمل اش میکنی و میبریش اون دنیا که با خوردن الکل ضایع بشه! به غیر از این بحث مغز عزیز، باقی حرفاتون تا حدی درسته. خداوند، میگه به چیز های مادی دل نبندید. هزار تا حدیث از هزار تا پیامبر هم داریم که همین رو میگه. خدا میگه به چیز های مادی دل نبندید که اون دنیا ازت با چیز های مادی مثل میوه و چیز های حلال( چیز های حلال همگی مادی هستند) پذیرایی کنه ؟ ضیافت خدا برای بندگان بهشتیش و پذیراییش، با چیز های اینگونه، چه حلال و چه حرامش نیست. ضیافت خدا چیزی هزار میلین بار بهتره. تا حالا بهشت نرفتم ها، ولی این رو به خوبی میدونم. یک مقدار که همگی دقت کنیم، به این نتیجه میرسیم. مفهوم شد ؟

          پاسخ

          • فرزاد در پاسخ به یک نفر

            مرداد 9, 1400

            این همه صحبت کردی
            که آخرش بیای بگی نعمت های بهشت قابل مقایسه با این دنیای پست و بی ارزش نیست؟؟
            این رو که همه میدونیم.
            ولی کاملا درسته که حروم هیچ وقت حلال نخواهد شد.

            پاسخ

            • یک نفر در پاسخ به فرزاد

              مرداد 15, 1400

              برای این دنیا و این جسم انسان، بله.همین هم باعث میشه، که این جسم به بهشت یا جهنم نره. یعنی این جسم در نهایت به تفسی برخی از قرآن، زنده نمیشود.

              پاسخ

              • فرزاد در پاسخ به یک نفر

                مرداد 15, 1400

                جسم و روح باهم فرق داره
                کافرا هنوز فرق این دو رو باهم نمیدونن

                پاسخ

                • یک نفر در پاسخ به فرزاد

                  اسفند 18, 1400

                  اون مثالی که از بدنیا آمدن بچه مثل رفتن ما به دنیا دیگه هست و نه بچه و نه ما دنیا دیگر رو ندیدیم در پایین زدید هم باور و درک درست نداشتن شما از این عبارت رو بیان میکنه.

                  پاسخ

              • Hesamixe در پاسخ به یک نفر

                آذر 5, 1400

                بهشتی ک پیامبر برای ما ب جنگلو رودخونه ی عسلو حوری بهشتیو اینا مثال زده یا جهنمی ک ب اتیشو عذابو اینجور چیزا مثال زده همون عذاب روحیو آرامش روح تا ابده ک چون مردم اون زمان نمیتونستن اینارو درک کنن پیامبر ب زبون خودشون باهاشون حرف زده . اگ میگف بهشت فقد ارامش ابدیه قطعا کسی وسوسه نمیشد بره بهشت حتی الانشم همینه . ولی اون ارامش روح قابل درک نیس و با حرف نمیشه توصیفش کرد . اینی ک من میگم نظر خودم نیس از یه حافظ اینو پرسیدمو اینجوری جوابمو داد

                پاسخ

          • ناشناس در پاسخ به یک نفر

            مرداد 14, 1400

            قرآن پاسخ شما رو داده
            خدایی که جهانی با این عظمت آفریده برایش کاری ندارد که مردگان را دوباره زنده کند
            البته افرادی بودند که با چشم خود معجزه حضرت عیسی عليه السلام و زنده شدن مردگان را می‌دیدند اما بازهم ایمان نمی آوردند

            پاسخ

            • یک نفر در پاسخ به ناشناس

              مرداد 15, 1400

              آخه دوست عزیز، خدا انسان رو با جسمی که پیر و فرسوده میشه، میبره بهشت ؟ انسان رو با جسمی که کلی محدودیت داره، برای پاداش میبره بهشت ؟ حتما شما از همونایی هستی که معتقدن حوری های بهشتی هم اون دنیا از آدما پذیرایی میکنن. جسم انسان محدودیت داره. قرآن شما هم این رو تایید میکنه، از اون مهم تر، علم تاییدش میکنه. پس به این نتیجه میرسیم با جسم که ناقضه، به بارگاه خدای کامل راه نمی یابیم. یکم معقول باش. اگر انسان با جسم فنا پذیر، یک بار شیطان توی جهنم آتیش بریزه روی سرش، خب از بیخ و بن طرف از بین میره. در ضمن، تریلیارد آدم در گذشته وجود داشتن و مردن، موقع قیامت، خدا گیریم که انسان رو زنده کرد، بعدش هم لابد واسه اینکه برای آدما جا کم نیاد، همه سیارات منظومه شمسی رو قابل سکونت میکنه و تا زمان دادرسی، انسان رو توی زهره و مریخ سکونت میده! فکر فکر فکر. حتی از از نظر آمار و ارقام هم غلطه. بماند جسد میپوسه و از بین میره. حدیث اون پیامبری که رفت هزار سال بعد و سپس اسبش از هیچ چیزش، زنده شد، رو برام نزن. من هم حضرت عیسی و زنده کردنش رو ندیدم، پس انتظار نداشته باش باور کنم. چیزی که علم میگه غیر ممکنه، خودم هم ندیدمش، باور نمیتونم بکنم. حتی اگر بخوام. مفهوم شد؟

              پاسخ

              • فرزاد در پاسخ به یک نفر

                مرداد 15, 1400

                تو فکر میکنی برای اینکه مردم ایمان بیارن خدا باید برای هر بنده ای یک نفر رو زنده کنه؟؟
                مردی و دیدی خبری از مرگ نیست؟؟ اگر اون جهنم قرآن و تورات وجود داشت چه خاکی میخوای به سرت بریزی؟؟ کفر نگو چون که ندیدم.
                بله خیلی چیز ها هستن که دیده نمیشن اما وجودشون رو حس میکنیم.
                بعدشم کل آدم های کره زمین خاک شدن. آدم که میمیره خاک میشه. یعنی کل کره زمین همینه. نیازی به سیاره های دیگه نیست برای تصفیه حساب(پس در نتیجه همین سیاره کفاف میده)
                قیامت وجود داره با انکار فقط گناه برای خودت میذاری. در عجبم این همه علم علم میکنی چرا این علم نمیتونه جلو مرگ رو بگیره؟؟
                علم فقط دانشی که خداوند سبحان ظرفیت یادگیری اون رو به انسان بخشیده.
                دروغ های شیطانی که نمیشه بهش گفت علم.
                مثل این دروغا که چه نمیدونم من اون دنیا رو ندیدم و این چرت و پرتا
                بچه ی توی شکم مادر هم این دنیا رو ندیده.

                پاسخ

                • یک نفر در پاسخ به فرزاد

                  اسفند 18, 1400

                  روی انتخاب کلماتت دقت کن. تو داری یک سفر روحی رو با یک سفر مادی مقایسه میکنی. وقتی ما میمیریم روحمون میره جایی و به قول خودتون جسممون میره توی خاک. کودک با جسمش توی این دنیا هست و فقط جا به جا میشه. این دو تا متفاوت هستند. دوما اینکه ( مثل این دروغا که من اون دنیا رو ندیدم و …)
                  ؟! این دروغه ؟ برادر من، دروغ یعنی اینکه بر خلاف یک واقعیت یا حقیقت اثبات شده حرف بزنی یا انکارش کنی. وجود دنیای دیگر، به صورت کلامی همه تضمینش کردند و گفتند هست ولی تا حالا کسی مدرکی دال بر بودنش ارائه نداده، یک موضوع اثبات شده به حساب نمیاد. و در رابطه با اینکه رفتم و دیدم بهشت و جهنمی هست هم اینو بگم که فکر نمیکنم خدا کسی رو به خاطر نپذیرفتن یک موضوع اثبات نشده سرزنش یا تنبیه کنه. صحبت های من و خدای من به خودم هم مربوطه.

                  پاسخ

              • D.R strange در پاسخ به یک نفر

                مرداد 15, 1400

                اقای یک نفر.
                بله حرفتونو قبول دارم.

                یه مثال ساده میزنم. فرض کنید بشر تا سال 3000 هست بعد قیامت میشه و تمام. (هرچند قیامتی ن_ی_س_ت که بخواد رخ بده) خب طبقه نظریه دانشمندان جمعیت بشر تا سال 2050 به 15 میلیارد نفر میرسه یعنی تو 30سال جمیعت 2 برابر میشه. این یعنی طی 900 سال آینده جمیعت بشر 60 برابر میشه. (هرچند در آینده ممکنه 2برابر نشه. مثلا بشه 3 برابر!! من کلی میگم و سر انگشتی) من اصلا با اون افرادی 1000 سال پیش بودن کاری ندارم. با آینده کار دارم .

                اگه بگیم آخر الزمانی تخیلی یه سری +*@ که عقایدشون برای اندی قرن پیشه،سال 3000 رخ بده یعنی مجموع افرادی که از سال 2020تا سال 3000 سال زندگی کردن حدود 800 میلیارد نفر میشه.

                کدوم بخشی از کائنات میتونه 800 میلیارد انسان رو جا میده؟؟
                تازه من گفتم سال 3000. ممکنه آخرالزمانی تخیلی یه عده سال 6 یا 7 هزار میلادی رخ بده. هیچ جایی از کائنات و هیچ سیاره تو این هستی نیست که این همه موجود رو جاکنه.

                تازه اون یه عده که تعدادشون زیاده با عقاید اندی قرن پیش دارن، اونا میگن اون روز زنده میشیم. خب آب، غذا،هوا میلیارد ها میلیارد میلیارد انسان رو از کجا تامیین میکنن؟؟؟نکنه تانوس بشکن میزنه تامین میشه😂. واقعا یه عده از جهل مردم سوء استفاده میکنن.// تازه این فقط کره زمین هست…
                با رستاخیزی بیگانگان فضایی در کهکشان های دیگر کاری ندارم😂😂😂

                مردم ایران کتاب بخوانید. کتاب بخوانید کتاب بخوانید

                علم امروز ثابت کرده همه اینا از N تا Z که اندی قرن پیش گفتن حرف $@* هست.

                در دنیا امروز علم، علم ،علم.
                چیزی به نام جادو کار عجیب غریب نصف کردن ماه وجود نداره.(البته ماه نصف نشد. اون ماه گرفتگی بود. ) همه اینارو امروز علم ثابت کرده و کار به جایی میرسه که دیگه نمیشه فرق معجزه و جادو رو از علم تشخیص داد!!!

                اگه باور نمیکنید میتونم تمام اون اتفاقات مثلا جادویی اندی قرن پیش رو با علم نوین توضیح بدم و بهتون ثابت کنم.

                ادمین جان تایید کن🙏🙏

                پاسخ

                • صالح در پاسخ به D.R strange

                  مرداد 26, 1400

                  اول اینکه شما بهتره بری یکم ادب یاد بگیری
                  اونی که شما میگی. فقط فرضیه است نمیشه بهش گفت علم.
                  نمونش شایعه ای هست که میگه انسان از نسل میمون های حال بهم زن و نجس و کثیفه
                  در حالی که آئین ما گفته ما بهترین خلق آفریده شده و بهترین موجود آفریده شده در جهان هستی و اشرف مخلوقات و بهترین آفریده ها و باهوش ترین و باکمال ترین موجود هستیم و از خاک و آب به بهترین شکل ممکن آفریده شدیم.و جد بزرگمان حضرت آدم است.
                  با پیشرفت دانش بشری خاک و انسان مورد بررسی قرار گرفت در نتیجه مشخص شد ساختار موجود در خاک و انسان کاملا مشابه و یکسان هستن.
                  ما اصلا 200 سال عمر کنیم. آخرش چی؟؟
                  با انکار و توهین و فحاشی و تمسخر فقط ذات زشت خودتون رو بیش تر به نمایش میذارید.
                  حرف زدن با بی منطق هایی مثل شما بی فایدست.
                  شما فکر میکنی هر جنایتی که انجام بدی آخرش بی جواب میمونه.؟؟
                  اما این طور نیست.
                  همون قدر که از یک فیلم تخیلی مسخره بی هویت که حتی پشت صحنه فیلم رو هم ندیدی حرف زدی و اون رو با جهان واقعی یکی میدونی فهمیدم که آخر جهل هستی.

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به صالح

                    شهریور 9, 1400

                    ببین ما از نسل گوریلاییم یعنی این گورسلی که میبینی تو باغ وحشه همین ماعه😂فقط ما تی تغییرات ژنتیکی به این شکل در اومدیم
                    بیگ بنگ هستی رو خلق کرد توسط برخورد دو ذه اتم با هم کهکشان ها جهان های مواضی فلان و بسال و …همه اومدن بعد زمسن که گرد و غباری کنار خورشید بوده ابدیل به یه سیاره شده این سیاره سالها در گدازه سوخته و اخرش رسیده به اینی که هست تی یسری قضایا انسان یا همون گوریلای قدیم کنار سواحل توسط آب و خاک به وجود اومدی و تی تغییرات ژنتیکی تونستیم به این جایی که میبسنی برسیم این رو حتی خود دانشمندان هم تایید کردن شما فکر نمی کنم ا۱لا کتاب علمی مطالعه کنید وگرنه حتی در درس های خود مدرسه هم خود معلم به ما میگفت چی به چیه و خودمون هم تو کتاب ها میخوندیم

                    پاسخ

                  • شیوا در پاسخ به صالح

                    بهمن 2, 1400

                    الان شما با نزاکت حرف میزنی که نسل میمون و حیوان خدارو اونجور وصف میکنم
                    وای ازآدمها و زبانشون

                    پاسخ

                  • یک نفر در پاسخ به صالح

                    اسفند 18, 1400

                    دوست عزیز که این حرف رو میزنی، و دوستان مدافع ایشون، شایعه ؟ انسان از نسل میمون هست رو میگی شایعه ؟ ای خدا دلم میسوزه واسه اون چارلز داروین بیچاره و دانشمندان بعد اون که با کلی تلاش و تحقیق به این نتایج علمی رسیدن و شما انکارشون میکنید. آقای داروین اولین بار گفت انسان از نسل میمونه به این دلیل و کلیسا تلاش کرد ساکتش کنه. اون موقع اون ظاهری میگفت ولی حرف های ایشون رو ۲۰ سال بعد گرگور مندل پدر علم ژنتیک ثابت کرد و الان هم این یک چیز ثابت شده هست. کتاب منشا پیدایش رو بخون( انگلیسی، ترجمه فارسیش پر سانسوره) و اگر هنوز معتقد بودی به اینکه انسان مطهره و و بالاترین موجود دنیاست و مخلوق خاص و ویژه خداست، بیا و حرف بزن خیلی محترمانه میگم، عقاید و تفکرات شخصیتون رو وارد مباحث علمی نکنید. بهشت و جهنم یک بحثه، ولی این موضوع علمی هست و حرف شما به هیچ عنوان درست نیست.

                    پاسخ

              • D.R strange در پاسخ به یک نفر

                مرداد 16, 1400

                ناشناس

                ‌((قرآن پاسخ شما رو داده خدایی که جهانی با این عظمت آفریده برایش کاری ندارد که مردگان را دوباره زنده کندالبته افرادی بودند که با چشم خود معجزه حضرت عیسی عليه السلام و زنده شدن مردگان را می‌دیدند اما بازهم ایمان نمی آوردند))

                🤣🤣 یه لحظه یاد تانوس افتادم. همچین میگی خلقت کرده فلانه بهمانه انگار دستکش ابدیت گرفته دستش بشکن زده بوم… همه چی یهو خلق شده. یه لحطه یاد این افتادم🤣🤣

                تمام حرف زیر من تایید شده هست و معتبره.
                کائنات مجموع خلفتش نزدیک 14میلیارد سال طول کشیده
                بیگ بنگ سرآغاز کائنات بوده و علت بیگ بنگ نابودی جهانی دیگه و خلق جهان ما بوده. با نابودی هرجهان جهان جدید خلق میشه. سلسه مراتب تکرار پذیر با میلیارد بار تکرار. نه آغازی داشته نه پایانی داره. مطلق هست. چون آگه آخر کائنات باشه پس بعدش چی میشه؟ اخرش میشه تاریکی؟ حالا برعکس. جهان توسط کی خلق شده؟؟ خب قبلش چی بوده؟؟؟ بیابان؟؟🤣😂

                کائنات بوده… هست… خواهد بود…. همه ما ذره ای کوچک از بی نهایت جهان هستیم… شما در عقاید اندی قرن پش هستی به من مربوط نیست… علم خیلی پیشرفت کرده.

                این از بخش اول…. بخش دوم.

                افرادی بودن که دیدن؟؟؟ خب کی؟؟؟
                نه مدرکی هست نه فیلمی هست. هبچ مدرکی نداره.فقط دهن به دهن چرخیده. درضمن هر *+@ میخواهی باش. ولی نمیتونی قوانین فیزیک رو بهم بزنی. زنده شدن مردگان هم همینه. کائنات هم باشی… نمیتونی خودتو نقص کنی. هر چیزی در این دنیا عمری داره. عمر جهان ما مثلا میلیارد سال دیگه…شاید 20 میلیارد سال دیگه تموم میشه و نابود میشه و از اون ور دوباره بیگ بنگ میشه و جهان جدیدی خلق میشه این روند تا ابد ادامه داشته… داره… و خواهد داشت.

                ما هم بعد 80 یا 90 سال میمیریم یا روحمون در کائنات آزاد میشه یا به بدن دیگه میریم. والسلام نامه تمام….

                بعد میگی میمیریم بعد مجدد با همون بدن از خاک بر میگردیم؟؟؟ تا به اون به زمان برسه پودر شدیم هیچی… خاک 5بار تغییر ماهیت داده.

                تو قرن 21 و سال 2021 این عقاید و حرف های اندی قرن پیش اندازه بوووغ هم ارزشی نداره. اگه میگفتی زمین کجه بیشتر باور میکردم… ولی این عقاید اندی قرن پیش ((که متاسفانه افراد زیادی تو دنیا بهش باور دارن)) رو هیچ جوره نمیشه قبولش کرد و علم از بیخ بن ردش کرده…

                پاسخ

                • Masoud در پاسخ به D.R strange

                  مرداد 25, 1400

                  دوستان چرا انقدر
                  بحث میکنید و وقتتون رو سر عقاید شخصی هدر میدید
                  این سری عقاید شخصیه و نباید تحمیل بشه یا اینکه عقیده دیگری مورد تمسخر واقع بشه
                  بعد اینکه به مبحثی ام که میخونید توجه کنید
                  تاپیک بالا هیچ ربطی به مسائل عقیدتی نداره
                  در مورد هر چیزی تو جای خودش حرف بزنید و اینکه توهین نکنید
                  مثل اون خانومه که الکل رو کثافت نام میبره
                  هر کسی دوست داشت میخوره
                  هر کسی هم که مشکل داشت نمیخوره
                  به کس دیگه ای مربوط نیست

                  پاسخ

                • صالح در پاسخ به D.R strange

                  مرداد 26, 1400

                  نصف حرف ایشون رو که به خودش برگردوندی.
                  حالا گیرم اصلا ما 90 سال عمر کنیم.
                  آقا فکر کن همین امشب قراره بمیری.
                  اون دنیا که صد در صد وجود داره بدون شک.
                  124000 پیامبر با این همه نشانه و این همه عذاب و هشدار
                  بازم عبرت نگرفتی؟؟
                  این قرن 21 و این همه علم علم که میکنی واسه چی نمیتونه جلو مرگ رو بگیره؟؟
                  از پاسخ فرار نکن.
                  این دنیای پست و بی ارزش که هر گوشش حال آدم رو بهم میزنه عاشق چی این دنیا شدی؟؟
                  آدم یک وعده غذا میخواد بخوره 4 ساعت بعد حالش از کل دنیا بهم میخوره
                  آدم میخواد یک وعده نون دربیاره. باید این قدر کار و تلاش کنه که دهنش سرویس میشه.
                  آخرش هم میخواد برای پیری اش زندگی کنه میبینه توی پیری به اوج ذلت و بدبختی و نیازمندی میفته.
                  که حتی حال نداره یک لقمه نون گاز بزنه
                  در بچه گی اش هم که نیازمند خانواده و اوج نیازمندی هستش.
                  انواع حشره ها و ویروس ها و انسان های آلوده رو مغز آدمن.
                  انسان فقط موقع خواب آرامش داره. چون روح از جسم جدا میشه.
                  چون ذات انسانیت همینه.
                  شاید به ظاهر با 4 تا سرگرمی 2 دقیقه خوشحال باشه. ولی وقتی به پیری میرسه و به اتلاف عمرش نگاه میکنه احساس پشیمونی و شرمساری داره.
                  (توبه آخر عمر هم قول شدنی نیست)

                  پاسخ

                  • B در پاسخ به صالح

                    مهر 12, 1400

                    ببینم تو عقل داری ؟ خدا مگه دیوانس که بیاید۸ ملیارد ادم بسازه بد ببرشون جهنم ؟ در نظر من خدا وجود داره اما به صورت یه جور اگاهی که دوست داشته همه زندگی هارو تجربه کنه پس با هزاران هزار روح با زره ای از خودش ساخته
                    بعدش هم اون ارواح تناسخ پیدا کردن میلون هاااااا بار تا از ۷ لایه جهان عبور ورده و ماموریت خود را به سرانجام برسونن و پیش اگاهی برگردن

                    پاسخ

                  • فرزاد در پاسخ به صالح

                    خرداد 31, 1401

                    و شاید تمام پیامبران الهی دانشمندانی بودند که از آینده به گذشته سفر کردند…!
                    همانا شما ایمان نمیاورید؟

                    پاسخ

        • Masoud در پاسخ به امید

          مرداد 25, 1400

          حالا اگه مفهوم نشه چی میشه؟؟
          راستی خودت چی میزنی که از بهشت خبر داری…

          پاسخ

          • امید در پاسخ به Masoud

            مرداد 26, 1400

            چی زدم؟؟
            همونی که تو میزنی و در زمان سفر میکنی.

            پاسخ

        • Hesamixe در پاسخ به امید

          آذر 5, 1400

          یجور حرف میزنی انگار ت بهشتو چیندی یا با خدا در ارتباطی یا یه چن باری بهشت رفتی😂😂😂تروقران راجب چیزی ک نمیدونین حرف نزنین یا اگرم میخاین حرف بزنین قبلش بگین: نمیدونم ولی فکر میکنم اینطوری باشه… 😐😂

          پاسخ

      • سلطان بانو در پاسخ به رهام

        اسفند 18, 1400

        آقای رهام ، شما در زمینه دین و خدا مشکل زیاد دارید.
        البته من میتونم به سوالاتتون پاسخ بدم.
        درضمن لطفاً یاد بگیرید مودبانه تر و محترم تر با بقیه صحبت کنید.

        پاسخ

        • یک نفر در پاسخ به سلطان بانو

          اسفند 18, 1400

          من حرف های ایشون رو تایید نمیکنم، ولی مطمئنم که مشکل ندارند. هر کسی، بر اساس سن و سال و تجربیات و تفکری که داره، به عقیده ای میرسه. دلیل اختلاف نظر در خیلی مباحث انسانی و فلسفی دنیا هم همین هست. تجربیات مختلف و تفکرات گوناگون، تعریف های زیاد و گاه به شدت متفاوتی رو به وجود می آوردند. هر طرز فکری هم که داره، درست یا غلط، مشکل نیست.

          پاسخ

    • Majid در پاسخ به مهسا

      خرداد 5, 1401

      سلام دوستان خسته نباشد
      اولا بگم اون کارسلین کلاهبرداره چقداوراق رافروخته بعدها همه مشخصاتش راازهمه جاپاک کرده
      الان پول بده
      سابقه زندان داشته باشی پاک میکنن باپول همه کارمیشه کرد
      شنیده بودیم با فرستادن روح خودمون به یه جاهای که نمیخوام اسمشوبیارم یسری ارتباط باشیاطین اجنه ها میتونن جسم تورایک قرن به خاب ببرن و روحت راباافکاروتوانایی های ذهنت به هرجاحتی باخداهم ملاقات کنی ازدروازه اول تاهفتم ردبشی اینچیزها امکانش راداره
      ولی بیخیال نه من میتونم بگم دروغه نه راست هیچ چیزامکان پذیرنیست اون میگه من ارسال 400000 اومدم توهم بگو من ازبهشت اومدم اومدم شارجرگوشیموببرم جامونده بودش…

      پاسخ

    • Majid در پاسخ به مهسا

      خرداد 5, 1401

      من از بهشت اومدم شارجر گوشیموببرم
      نقطه سر خط.

      پاسخ

  16. صالح

    مرداد 6, 1400

    والا اونایی که ادعای مهدویت و امام زمانی داشتن خیلی بهتر از اینا دروغ سرهم کردن

    پاسخ

  17. فرزاد

    مرداد 6, 1400

    فکر کنم صنعتی زدن
    باید پارکشون رو عوض کنن
    البته تو آمریکا مواد مخدر راحت گیر میاد دلیلش همینه.

    پاسخ

  18. زینب

    مرداد 5, 1400

    همش دروغ بود که
    خاک بر سرشون

    پاسخ