25 شخصیت برتر مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان

15. بوبا فت – Boba Fett

این مرد یک جنگنده تمام عیار است که نمی‌توان او را دوست نداشت. اگرچه درباره او چز زیادی نمی‌دانیم اما بخشی از جذابیت او به همین دلیل است و کسی هم دوست ندارد خلاف این باشد. یکی دیگر از جذابیت‌های او زره زیبایش است.


14. دارت ماول – Darth Maul

همانند بوبا فت درباره دارت ماول هم چیز زیادی نمی‌دانیم، اما چهره سیاه و ترسناکش او را به یک شخصیت پیچیده تبدیل می‌کند. او در فیلم “تهدید شبح” (The Phantom Menace) یک شخصیت لولوخرخره‌ای بود. همچنین نمی‌توان نبرد سرنوشت ساز او در انتهای آن فیلم را فراموش نمود. مبارزه دو جدای با هم شوخی نیست.


13. سی‌تری‌پی‌او – C-3PO

این شخصیت که توسط آناکین اسکای واکر برای به جا آوردن تشریفات برنامه نویسی و ساخته شده، به همراه همیشگی آر ۲-دی ۲، لوک اسکای واکر و عصیانگر، تبدیل شده است. شخصیت ترسو و ضعیف او باعث شده که به نماد یک شخصیت ترحم پذیر تبدیل شود.


12. بی‌بی-۸ – BB-8

سفینه‌ای که شبیه توپ فوتبال باشد و روی آن یک سر کوچک هم قرار گرفته باشد، عجیب خواهد بود. این شخصیت پرسرعت همراه پو دمرون و سپس ری بوده، و به رسیستنز در مقابل محفل اول کمک می‌کند. بی‌بی-8 یک شخصیت شجاع، وفادار و بانمک است که همه از داشتن آن خوشحال می‌شویم.


11. چوباکا – Chewbacca

چوباکا یار وفادار و دوست داشتنی هان سولو و خلبان کمکی هزاره فالکون است که در هنگام شکست دست‌های طرف مقابل را از جا درمی آورد. او پیش از بردگی برای امپایر، در کشیک با امپایر جنگید. اما پس از آزادی به امپایر خیانت کرد و علیه او عصیان نمود. اگرچه او زود عصبانی می‌شود و بزدل و ترسو است اما برای نزدیکانش یک دوست وفادار است.


10. لاندو کالریسیان – Lando Calrissian

لاندو کالریسیان یک شخصیت آرام، با اعتماد به نفس و جذاب بود که پیش از ریاست کلود سیتی، یک قاچاقچی، قمارباز و کاپیتان سفینه هزاره فالکون بود. او پس از انجام معامله‌های مکرر با امپایر، سرانجام به عصیانگر رو آورد و در نبرد اندرو به یک قهرمان جنگی بدل شد.


9. اوبی‌وان کنوبی – Obi-Wan Kenobi

ارباب جدای افسانه‌ای که آناکین اسکای واکر را شکست داد، سپس به سیاره تاتویین رفت تا لوک اسکای واکر را زیرنظر داشته باشد. اما پیش از رو به رویی با دارت ویدر برای آخرین بار، به لوک آموزش داد. اوبی وان حتی در مرگ هم به لوک کمک کرد تا به یک شوالیه جدای تبدیل شود.


8. آر ۲-دی ۲ – R2-D2

این استرومک بااراده و تند و تیز، برای انجام کارها قوانین خود را دنبال می‌کند. او که در ماشین آلات تخصص داشته و دستیار خلبان جنگنده است، با گذشت زمان نشان داد که می‌تواند یار وفادار سی‌تری‌پی‌او و متفقین باشد.


7. امپراتور پالپاتین – Emperor Palpatine

امپراتور پالپاتین یا همان دارت سیدیوس با یک دست باعث سقوط جمهوری شد، سنا را از بین برد و به تنها امپراتور کهکشان تبدیل گشت. شرارت او هیچ محدودیتی نداشته و تنها به دنبال قدرت است.


6. یودا – Yoda

ارباب پیر جدای، یودای فرزانه، که پیش از تبعید به داگوباث به مدت بیش از 800 سال به نسل‌های جدای آموزش داد، گاهی اوقات رفتارهای جالب و احمقانه هم دارد اما دانش او درباره نیروهای ابدی قابل قیاس نیست.

ادامه این مقاله را در صفحه بعد بخوانید.



                               

دیدگاه‌ها (6)

بستن فرم

  1. shadow son

    تیر 24, 1402

    یعنی آر۲ باید اوبی وان بالاتر باشه؟
    یکم تحقیق میکردی و میفهمیدی که جایزه بهترین شخصیت جنگ ستارگان رو اوبی وان گرفته، بد نمیشد😤

    پاسخ

  2. Zahra

    آذر 17, 1400

    من با یک و دو موافقم ولی کوای گان باید یه ذره رتبش بالا تر باشه ، فین که از ری و پو سر تر نیست کایلو رن هم تا اون حدی نیست که نفر سوم باشه.

    پاسخ

  3. میلاد

    اسفند 9, 1399

    همش ۵ تا بودن پس جانگو فت بوبافت دارث ماول و… کوشن🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁

    پاسخ

    • ……. در پاسخ به میلاد

      تیر 16, 1400

      چرا مندلورین ها توش نبودن ؟

      پاسخ

  4. ارین

    دی 10, 1399

    عالی بود من شخصیت های منفی جنگ ستارگان رو بیشتر از مثبت هایش دوست دارم از لباس گرفته تا شمشیراشون

    پاسخ

  5. عارف جبیری

    مرداد 11, 1399

    چرا جانگو فیت نبود؟

    پاسخ