25 شخصیت برتر مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان

معرفی بهترین شخصیت‌های مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان چندان آسان نیست. هر فرد به شخصیت خاصی از جنگ ستارگان علاقه دارد. همچنین برخی ممکن است با ندیدن شخصیت موردعلاقه خود در این لیست عصبانی شود. برخی از برترین شخصیت‌های جنگ ستارگان ویژگی‌ها، دیالوگ‌ها و مشخصات خود را خواهند داشت. این شخصیت‌های برتر حتی در نقش‌های کوتاه هم به یاد ماندنی و فراموش نشدنی هستند. بنابراین با پروشات همراه باشید تا با 25 شخصیت برتر مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان آشنا شوید.


25. مان ماتما – Mon Mothma

تنها چیزی که درباره «مان ماتما» می دانیم این است که در پایان جمهوری به همراه امپراتوری پالپاتین مقاومت نمود. او در فیلم “جنگ ستارگان: یک سرکش” (Rogue One) از جین ارسو کمک گرفت تا پدرش گالن ارسو را بیابد و به ستاره مرگ دست پیدا کند. او همچنین در “بازگشت جدای” (Return of the Jedi) اذعان کرد که “بسیاری از بوتان‌ها از دنیا رفتند تا ما به این اطلاعات دست پیدا کنیم” و مطمئناً این چیزی است که همیشه از او به یاد خواهیم داشت.


24. ویکت – Wicket

اگرچه بسیاری شخصیت ایووک در “بازگشت جدای” را دوست نداشتند اما ویکت یک استثناست. این خرس کوچک بیگانه با پرنسس لیا دوست شده و در نبرد اندرو در مقابل امپراتوری به متفقین کمک می‌کند. قبول کنید او حقیقتاً ستایش کردنی است.


23. ادمیرال اکبر – Admiral Ackbar

ادمیرال اکبر یکی از سربازان کهنه کاری است که در جنگ‌های کلون مبارزه کرد و سپس به متفقین کمک کرد تا در نبرد اندور به موفقیت برسند و دومین ستاره مرگ را نابود کنند. اما هنوز جملات به یادماندنی او را به یاد داریم، “این یک دام است.”


22. کوای‌گان جین – Qui-Gon Jinn

اراده قوی و توانایی‌های عجیب ارباب جدای او را از سایر همتایانش مجزا می‌کند. او همچنین آناکین اسکای واکر را از بردگی آزاد کرده و اگرچه این کار او برای کهکشان مشکلاتی به بار آورده، اما جین در این پسر جوان استعدادهای زیادی دیده و به آینده او امیدوار بود تا اینکه اعضای جدی او را کنار زدند. شاید اگر جدی این فرصت را می‌یافت تا به جای ابی‌وان به او آموزش دهد، شاید اتفاقات جالبی رخ می‌داد.


21. ری – Rey

تنها چیزی که درباره ری می دانیم این است که او به عنوان یک شخصیت فرومایه توسط والدین اش طرد شد، اما حتی نام فامیل او را نمی‌دانیم. او همانند شخصیت مری سو بوده اما چندان شخصیت پردازی نشده است. اما می‌توان با معصومیت، شجاعت، و تلاش او برای برقراری ارتباط با نماد پدری، همدردی کرد.


20. پو دمرون – Poe Dameron

یک خلبان لجباز و خودخواه که در “آخرین جدای” نبرد با استارکیلر را رهبری کرده و در مقابل ادمیرال هولدو ایستاد. او همچنین یاد گرفت که برای تبدیل شده به یک قهرمان باید خواسته‌های شخصی را کنار گذاشته و به فکر سود دیگران بود.


19. فین – Finn

فین یا FN-2817 که از کودکی برای تبدیل شدن به یک stormtrooper آموزش دید، پس از نجات پو دمرون از “محفل یکم” (First Order) به این نام ناگذاری شد. او شخصیت پیچیده‌ای دارد و اگرچه در ابتدا قرار بود به طوفان تبدیل شود اما به یک شخصیت گریزپا تبدیل شد که به رزیستنز کمک کرد تا دوستش ری را نجات دهد. او یک شخصیت کودکانه و دوست داشتنی است که برای دوستانش هر کاری می‌کند.


18. کاسیان اندور – Cassian Andor

این مأمور عصیانگر که اولین بار در “یک سرکش” ظاهر شد، برای رسیدن به هدفش هرکاری می‌کند، از جمله تیراندازی به دیگران و ترور گالن ارسو. او در زندگی‌اش با امتحانات بسیار دشوار رو به رو شده و به همین دلیل سرسخت است. اما رابطه‌اش با جین ارسو نشان داد که او به جای اطلاعت به قوانین باید همیشه به صدای قلبش گوش کرده، امیدهایش را دنبال کرده و کار درست را انجام دهد.


17. اورسون کرنیک – Orson Krennic

ارسون کرنیک برخلاف شخصیت‌های ممتاز یا شرور جنگ ستارگان، یک شخصیت خنثی‌تر است که سعی می‌کند کار درست را انجام داده و احترام کسب کند. دوستی او با گالن و لیرا ارسو بعد انسانی او را افزایش داده و او را احساساتی نموده است. مطمئناً با خودداری گالن از خدمت به امپایر و وفاداری کرنیک به آن، راه آن دو از هم جدا شد.


16. دی جی – DJ

اگرچه دی جی، با بازی بنیسیو دل تورو، نقش کوتاهی داشت اما توانست با کلمات و اعمالش پیام خود را به همگان برساند. او یک سارق و هکر با مهارت است، اما طرف هیچکس را نمی‌گیرد زیرا می‌داند که همگان طالب جنگ هستند. او هم مانند هان سولو بیشتر به فکر خود است تا دیگران، اما او هم قلب دارد و به فکر رز است. او یک شخصیت پیچیده است که نباید دست کم گرفت.

ادامه این مقاله را در صفحه بعد بخوانید.



                               

دیدگاه‌ها (6)

بستن فرم

  1. shadow son

    تیر 24, 1402

    یعنی آر۲ باید اوبی وان بالاتر باشه؟
    یکم تحقیق میکردی و میفهمیدی که جایزه بهترین شخصیت جنگ ستارگان رو اوبی وان گرفته، بد نمیشد😤

    پاسخ

  2. Zahra

    آذر 17, 1400

    من با یک و دو موافقم ولی کوای گان باید یه ذره رتبش بالا تر باشه ، فین که از ری و پو سر تر نیست کایلو رن هم تا اون حدی نیست که نفر سوم باشه.

    پاسخ

  3. میلاد

    اسفند 9, 1399

    همش ۵ تا بودن پس جانگو فت بوبافت دارث ماول و… کوشن🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁

    پاسخ

    • ……. در پاسخ به میلاد

      تیر 16, 1400

      چرا مندلورین ها توش نبودن ؟

      پاسخ

  4. ارین

    دی 10, 1399

    عالی بود من شخصیت های منفی جنگ ستارگان رو بیشتر از مثبت هایش دوست دارم از لباس گرفته تا شمشیراشون

    پاسخ

  5. عارف جبیری

    مرداد 11, 1399

    چرا جانگو فیت نبود؟

    پاسخ