10 راهنمایی برای انتخاب مکان مناسب برای مراسم عروسی

مراسم عروسی یکی از خاص‌ترین مراحل زندگی هر فردی است که برای همیشه در خاطر می‌ماند. عوامل زیادی در زیباتر شدن این خاطره دخیل هستند که مکان عروسی یکی از مهم‌ترین این عوامل است. انتخاب مکان مناسب برای مراسم عروسی یک تصمیم مهم است که در این مقاله قصد داریم به شما برای یافتن مکان مناسب کمک کنیم.


هوای ساحل همیشه خوب نیست!

شاید تصور کنید که همراه همسر خود بر روی شن‌های زیبای ساحل راه می‌روید و در گوش یکدیگر حرف‌های عاشقانه نجوا می‌کنید. اما به یاد داشته باشید که هوای سواحل همیشه صاف نیست. در فصل‌های سرد و بارانی هوای سواحل ابری و ناآرام است. بنابراین قبل از برنامه‌ریزی و انتخاب مکان موردنظر از آب‌وهوای آفتابی آن اطمینان حاصل کنید.


مکانی را انتخاب کنید که زیبایی‌های زیادی داشته باشد

هنگام انتخاب مکان مراسم عروسی، مکانی را انتخاب کنید که مطابق سلایق هر دوی‌تان باشد. برای مثال اگر همسرتان دوست دارد کنار دریا مراسم را انجام دهد و شما دوست دارید در جنگل باشد، می‌توانید کنار رودخانه‌ای در طبیعت مراسم خود را برپا کنید.


وب سایت‌های مربوط را بررسی کنید

اگر می‌خواهید مکان دوری را انتخاب کنید، موارد مختلف از قبیل رفت‌وآمد مسافران، وسیله نقلیه، ساعت حرکت و محل اقامت را از چند روز قبل در نظر بگیرید.


قوانین اقامت را بررسی کنید

در برخی از کشورها تنها پس از گذراندن مدت معینی در آن کشور می‌توانید ازدواج کنید. بنابراین این قوانین را بررسی کنید.


مکان‌هایی را انتخاب کنید که برگزاری مراسم در آن راحت باشد

مکان‌های زیبای بسیاری وجود دارند که می‌توانید مراسم خود را در آنجا برگزار کنید، مانند ایتالیا، فیجی، بالی و تایلند. اما برخی از این مقصدها، خدمات خاصی ارائه می‌دهند و برگزاری مراسم را برایتان آسان و ممکن می‌کنند.


به تغییر نام خود توجه کنید

اگر در کشور دیگری ازدواج می‌کنید حواستان باشد که تغییر تلفظ باعث تغییر نامتان نشود. زیرا در آن صورت مجبور می‌شوید پاسپورت و مدارک خود را تغییر دهید.


با برنامه‌ریز مراسم ارتباط تصویری داشته باشید

اگر می‌خواهید از برنامه‌ریز و طراح مراسم خارجی استفاده کنید با آن‌ها ارتباط تصویری برقرار کنید تا از انجام کارها مطمئن شوید.


مراسم ازدواج خصوصی را در نظر بگیرید

می‌توانید مجلس ازدواج خصوصی و کوچکی برگزار کنید و در عوض کلیپ و تصاویر زیباتری داشته باشید.


در روزهای تعطیل ازدواج نکنید

زیرا در این صورت مهمان‌های شما مجبورند بلیت گران‌تری خریداری کنند. بنابراین بهتر است که تعطیلات کشور خود و کشور مقصد را بررسی کنید.


آرام باشید

مطمئن باشید که نمی‌توانید تمام جزئیات را زیر نظر گرفته و کنترل کنید. بنابراین تا جای ممکن افرادی را انتخاب کنید که به سلیقه شما نزدیک‌ترند، به این ترتیب نگرانی و استرس کم‌تری خواهید داشت.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم