حقایق جالب و خواندنی درباره کریس ایوانز + تصاویر

کریستوفر رابرت ایوانز یا به اختصار کریس ایوانز (Chris Evans) یک بازیگر آمریکایی است که در 13 ژوئن 1981 (23 خرداد 1360) به دنیا آمد. او بیشتر به خاطر بازی در نقش کاپیتان آمریکای جهان سینمایی مارول و نقش مشعل انسانی در چهار شگفت انگیز و سری 2007 آن شهرت دارد. در اینجا 30 حقیقت جالب و خواندنی درباره کریس ایوانز را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.

1. ایوانز با بازی در سریال تلویزیونی Opposite Sex سال 2000 کار خود را آغاز کرد و علاوه بر بازی در فیلم‌های ابرقهرمانی در فیلم‌های دیگری نیز بازی کرده است، از جمله: نه یه فیلم نوجوانی دیگه (Not Another Teen Movie)، آفتاب (Sunshine)، اسکات پیلگریم در برابر دنیا (Scott Pilgrim vs. the World)، شکافنده برف‌ها (Snowpiercer) و با استعداد (Gifted).

2. او در سال 2014 با فیلم درام “پیش از آنکه برویم” (Before We Go) کارگردانی را تجربه کرد، او در این فیلم نقش آفرینی هم کرده بود.

3. او در سال 2018 در تولید نمایش Lobby Hero در برادوی شرکت کرد.

4. ایوانز در بوستون، ماساچوست به دنیا آمد و در شهر سادبری بزرگ شد.

5. مادرش لیزا، در تئاتر Concord Youth یک کارگردان هنری و پدرش جی.رابرت ایوانز سوم یک دندان پزشک است.

6. ایوانز دو خواهر به نام‌های کارلی و شانا و یک برادر کوچک‌تر به نام اسکات دارد. کارلی فارل التحصیل دانشکده هنر دانشگاه نیویورک و معلم زبان انگلیسی و درامای دبیرستان لینکلن-سادبری است، اسکات هم یک بازیگر بوده و در سریال One Life to Life در کانال ای بی سی حضور داشت.

7. دایی‌اش، مایک کپوانو نماینده حوزه انتخابیه ماساچوست است که در گذشته این سمت به تیپ اونیل تعلق داشت.

8. ایوانز از دبیرستان لینکلن-سادبری فارغ التحصیل شد. او به شهر نیویورک نقل مکان کرد و در کلاس‌های مرکز فیلم و تئاتر لی استراسبرگ شرکت کرد.

9. او برای دریافت نقشی در “الیزابت‌تاون” (Elizabethtown) کامرون کرو تست داد اما آن را به اورلاندو بلوم واگذار کرد.

10. ایوانز سگی به نام ایست داشت که بولداگ نیمه آمریکایی و نیمه انگلیسی است.

11. او برای بازی در سه فیلم “چهار شگفت انگیز” (Fantastic Four) قرارداد امضا کرد اما در نهایت تنها در دو فیلم شرکت کرد و سومین فیلم لغو شد. به جای آن بازسازی یک فیلم دیگر در دست تولید است.

12. او در ژوئن 2006 پس از گذشت دو سال از دوست دخترش جسیکا بیل جدا شد.

13. او در سال 2006 در فهرست جذاب‌ترین مجردهای مجله مردم قرار گرفت.

14. او دو بار با جیسون استاتهام و جسیکا بیل همبازی شده است. یک بار در فیلم “موبایل” (Cellular) و یک بار در فیلم “لندن” (London).

15. او تاکنون در هفت فیلم با اسکارت جوهانسون همکاری داشته است: نمرهٔ عالی (The Perfect Score)، خاطرات پرستار بچه (The Nanny Diaries)، انتقام جویان (The Avengers)، کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی (Captain America: The Winter Soldier)، انتقام‌جویان: عصر اولتران (Avengers: Age of Ultron)، کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) و انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War). آن‌ها دوستان نزدیک هم هستند.

16. مادرش، رقصنده حرفه‌ای در گذشته، در زیرزمین خانه‌شان   کفپوش رقص پا نصب کرد. ایوانز هنوز هم گاهی اوقات برای تخلیه عصبانیت اش رقص پا می کند.

17. او در مراحل ساخت “انتقام جویان” به خاطر پوشیدن لباس خاصش به سردردهای میگرنی دچار می‌شد.

18. ایوانز در مارس 2014 گفت که با پایان قراردادش با مارول، فعالیت بازیگری‌اش را کاهش داده و بر کارگردانی تمرکز می‌کند، او همچنین معتقد است که پروژه “کاپیتان آمریکا” در سال 2017 به پایان می‌رسد.

19. ایوانز به فلسفه بودا بسیار علاقه دارد.

20. سریال تلویزیونی مورد علاقه او کمدی انیمیشن “سیمپسون‌ها” (The Simpsons) است.

21. فیلم‌های مورد علاقه او عبارت‌اند از “شجاع‌ دل” (Braveheart)، “جارو جنجال” (Hurlyburly) و “خانواده اشرافی تننبام” (The Royal Tenenbaums).

22. ایوانز در نوجوانی و پس از تماشای فیلم اکشن “سرعت” (Speed) به ساندرا بولاک علاقه داشت.

23. او در یک مصاحبه رسانه‌ای اعلام کرد که دوست دارد پس از فیلم “کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو” (Captain America: The First Avengers) در دنیای مارول، بین کاپیتان آمریکا و عنکبوت سیاه ماجرای عاشقانه ایجاد شود.

24. او همیشه در این باره شوخی می‌کند که اگر از نقش کاپیتان آمریکا استعفا دهد همبازی ‌اش کریس پاین جای او را خواهد گرفت.

25. بخش طراحی لباس مارول در طی فیلم برداری “کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی” از او می‌خواست تیشرت هایی بپوشد که یک یا دو سایز برایش کوچک‌تر باشد و ماهیچه‌هایش را به نمایش بگذارد.

26. روز تولد او، 13 ژوئن، با روز تولد همبازی‌هایش دیگرش در دنیای مارول، آرون تایلر-جانسون، کت دنینگز و استلان اسکارشگورد، یکی است.

27. او یکی از بزرگ‌ترین طرفداران گروه آلیس این چینز، ساوندگاردن، لد زپلین، پل سایمون، وان موریسون، استون تمپل پایلتس، ریدیوهد، آلمن برادرز بند، بیل ویثرز و استیوی واندر.

28. او تا سال 2018 در فیلمی که نامزد اسکار بهترین فیلم شود، شرکت نکرد.

29. ایوانز یکی از بزرگ‌ترین طرفداران تیم فوتبال نیو انگلند پتریوتس است و راوی فیلم America’s Game: The Story of the 2014 New England Patriots بوده است.

30. اگرچه او به عنوان کاتولیک بزرگ شد اما عقاید همه خدایی دارد.

                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. محمد

    آذر 1, 1397

    این مرد فوق العادس
    همیشه دوست داشتم شبیه این بشم

    پاسخ

    • brckeh.wt1373 در پاسخ به محمد

      فروردین 25, 1399

      اره واقعا هم زیبا و جذاب هم با استعداد

      پاسخ