اعلام خبر نامزدی «جاستین بیبر» با «هایلی بالدوین» مدل معروف

اعلام خبر نامزدی «جاستین بیبر» با «هایلی بالدوین» مدل معروف

خبر نامزدی «جاستین بیبر» خواننده مشهور کانادایی با «هیلی بالدوین» مانکن جذاب آمریکایی، طرفداران این ستاره جنجالی موسیقی را غافلگیر کرد.

هر چند که این خبر بصورت رسمی اعلام نشده ولی بسیاری از رسانه ها و نشریات هنری این نامزدی را به نقل از منابع موتق تأیید کرده اند.

گفته می شود جاستین بیبر در جزیره باهاماس و در یک رستوران مجلل از هیلی تقاضای نامزدی کرده و او نیز با خوشحالی این درخواست را پذیرفته است.

ظاهرأ محافظین جاستین بیبر در اقدامی هماهنگ، تلفن های همراه مشتریان و خدمه رستوران را نیز پیشتر جمع آوری کردند تا مانع انتشار عکس یا فیلمی از این لحظات عاشقانه شوند.

پدر و مادر این خواننده جوان نیز از طریق اینترنت شاهد نامزدی پسر خود بودند و به گفته حاضرین با شور و هیجان بسیاری به این زوج هنری تبریک گفتند.

«جرمی بیبر» پدر جاستین با انتشار عکسی از باهاماس، برای پسرش در فصل جدید زندگی خود آرزوی خوشبختی کرد:

@justinbieber Proud is an understatement! Excited for the next chapter!

A post shared by Jeremy Bieber (@jeremybieber) on

جاستین بیبر و هیلی بالدوین چندی پیش در یک مهمانی یکدیگر را ملاقات کردند؛ این دوستی به تدریج به رابطه ای عاشقانه تبدیل شد و در نهایت به نامزدی رسید.

هیلی بالدوین دختر «استفان بالدوین» بازیگر آمریکایی است؛ «الک بالدوین» بازیگر و کمدین مشهور عموی هیلی است.

بعد از این پست نیز، مادر جاستین در توییتی بدون هیچ توضیح اضافه ای نوشت: “عشق، عشق، عشق، عشق، عشق، عشق، عشق” !!!

همچنین پدر هایلی نیز در توییتی گفته بود: هميشه براي اراده خداوند در دعا باش ، او در قلب های جاستین و هایلی در جریان است.

او فعالیت های حرفه ای خود را از نوجوانی آغاز کرده و بعنوان مدل با شرکت های معروف پوشاک زنانه و برندهای مشهور لوازم آرایشی همکاری کرده است.

هیلی در موزیک ویدئوی تعدادی از ستاره های موسیقی جهان نیز بازی کرده و تصاویرش در نشریاتی چون «ووگ»، «ماری کلر» و «هارپر بازار» منتشر شده است.

انتشار این خبر بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت و با واکنش های مثبتی از سوی طرفداران جاستین بیبر همراه شد.

البته گروهی نیز با انتقاد از جاستین بیبر دوست دختر سابقش «سلنا گومز» خواننده مشهور آمریکایی را گزینه بهتری توصیف کردند؛ آنها چندی پیش به رابطه عاشقانه خود پایان دادند.

اما برخی نیز با شک و تردید با این نامزدی برخورد کرده و نیت واقعی طرفین را زیر سوأل بردند؛ به عقیده آنها «اسکوتر براون» مدیر هنری جاستین بیبر طراح اصلی این ماجرای تبلیغاتی است و عشق جاستین و هیلی واقعیت ندارد.

اسکوتر بروان مدیر هنری «آریانا گرانده» نیز هست؛ این خواننده جوان هم چندی پیش با دوست پسرش نامزد کرد و به چهره ای خبرساز تبدیل شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم