برترین فیلم‌های علمی تخیلی سال 2018 + تصاویر

ژانر علمی تخیلی همیشه به عنوان یک ژانر فرعی در نظر گرفته شده است. با وجود اینکه در این ژانر فیلم‌های محبوبی تولید شده و بسیاری از فیلم‌های پرفروش که تابستان‌ها مخاطبین را به سینما می‌کشاند از این ژانر آمده، اما باز هم یک ژانر جدی تلقی نمی‌شود. رفته رفته فیلم‌های این ژانر مهیج‌تر، جالب‌تر و با کیفیت‌تر خواهند شد. در اینجا برترین فیلم‌های علمی تخیلی سال 2018 را به شما معرفی می‌کنیم. البته تمام این فیلم‌ها در لیست بهترین فیلم های 2018 (لیست ۵۰ تایی به همراه خلاصه داستان و تریلر) قرار داشتند. با پروشات همراه باشید.


9. حاشیهٔ اقیانوس آرام: طغیان (PACIFIC RIM UPRISING)

ده سال پس از اینکه انسان، هیولاهای غول پیکر کایجو که در “حاشیه آقیانوس آرام” سال 2013 سیاره‌مان را تهدید کردند، شکست دادند (با کمک ربات‌های غول پیکری که ییگرها نام داشتند)، یک تهدید جدید از اقیانوس آغاز شد: ربات‌های ییگر با کنترل کایجوها به انسان‌ها، که آن‌ها را به وجود آوردند، حمله می‌کنند.


8. دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده (JURASSIC WORLD: FALLEN KINGDOM)

در اینجا باید دوباره به جزیره برگردیم و دایناسورهایی که در ابتدا مشکلات بسیاری به وجود آوردند را نجات دهیم. در این سری یک انفجار آتشفشانی ساکنان ماقبل تاریخ جزیره نوبار را تهدید می‌کند. در نتیجه گروهی از دانشمندان برای نجات این مخلوقات جان خود را به خطر می‌اندازند.


7. چین‌خوردگی در زمان (A WRINKLE IN TIME)

اوا دوورنی کارگردانی این اقتباس از رمان کلاسیک مادلین لنگل را برعهده دارد. مگ موری (استورم رید) متوجه می‌شود که پدر گمشده‌اش، که یک اخترفیزیک دان است، هنوز زنده می‌باشد – به کمک سه زن عجیب (اپرا وینفری در نقش خانم کدام، ریس ویترسپون در نقش خانم این چیه و میندی کالینگ در نقش خانم چه کسی) – و از طریق زمان به یک بعد دیگر سفر کرده است.


6. سولو: داستانی از جنگ ستارگان (SOLO: A STAR WARS STORY)

یک داستان دیگر درباره دنیای جنگ‌های ستارگان که به داستان اصلی خلبان (با بازی الدن ارنرایک) می‌پردازد. او به دنیای زیرزمینی جنایتکار کهکشان دوردست رفته و به چوباکا و لندو کالرسیان ملحق می‌شود.


5. بازیکن شماره یک آماده (READY PLAYER ONE)

استیون اسپیلبرگ کارگردانی این فیلم اقتباسی از رمان آخرالزمانی ارنست کلاین را برعهده داشته و به داستان‌های عامیانه دهه 80 اشاره می‌کند. در این فیلم شاهد یک جهان واقعیت مجازی به نام اوسیس هستیم که انسان در آن به رستگاری می‌رسد.


4. انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (AVENGERS: INFINITY WAR)

در این فیلم ابرقهرمانی از مارول که با اکران شگفت انگیز خود موفق شده رکوردهای بسیاری را در گیشه به نام خود کند (و در زمان نگارش این مقاله هفته یازدهم اکران خود را پشت سر می‌گذارد)، تقریبا تمام ابرقهرمان‌های فیلم‌های قبلی مارول در مقابل یک دشمن مشترک قرار دارند. تانوس با بازی جاش برولین یکی از بهترین شخصیت‌های منفی دنیای مارول است که در این فیلم حضور دارد.


3. شگفت‌انگیزان ۲ (INCREDIBLES 2)

در این نسخه از انیمیشن برنده جایزه اسکار شرکت پیکسار محصول سال 2004، به زندگی خانواده پار پرداخته می‌شود، یک خانواده معمولی آمریکایی که ابرقهرمان هستند اما کسی از این موضوع اطلاع ندارد (به رهبری آقای شگفت انگیز و همسرش الاستیگرل). اگرچه قهرمان بودن هنوز غیرقانونی است اما الاستیگرل حمایت قانونی دریافت کرده و برای نجات جهان تلاش می‌کند – در این میان همسرش در خانه مراقب فرزندانشان است.


2. پلنگ سیاه (BLACK PANTHER)

بهترین و موفق‌ترین فیلم دنیای مارول، زیرا ابرقهرمان‌ها و عناصر فانتزی از واقعیت سرچشمه گرفته‌اند. چادویک بوزمن همان پلنگ سیاه است که به جای پدرش، پادشاه واکاندا بر تخت می‌نشیند – یک ملت آفریقایی که به دلیل داشتن ثروت ویبرانیوم از لحاظ تکنولوژی پیشرفته‌ترین کشور زمین است. اما دشمن پیچیده‌ای با بازی مایکل بی جردن، پادشاهی او را به چالش می‌کشاند.


1. نابودی (ANNIHILATION)

الکس گارلند پس از تولید ” اکس مشینا” (Ex Machina) فیلم “نابودی” را تولید کرد. ناتالی پورتمن در نقش یک زیست شناس ظاهر می‌شود که همسرش از یک مأموریت سری از یک منطقه قرنطینه شده به نام شیمر بازگشته است. شیمر یک منطقه حباب مانند است که رفته رفته جنوب ایالات متحده را می‌پوشاند. او به همراه یک تیم متشکل از زنان به شیمر می‌رود تا درباره جهش یافته‌های عجیبی که منطقه را احاطه کرده – و به زودی بر جسم و ذهن آن‌ها هم مسلط می‌شوند – تحقیق و بررسی کنند.

                               

دیدگاه‌ها (4)

بستن فرم

  1. Victor

    بهمن 21, 1397

    بهترین فیلم یکی ددپول 1_2 یکی پلنگ سیاه

    پاسخ

  2. hamed

    تیر 21, 1397

    اونجرز از کامیکی به همین نام اقتباس شده برادر من . و قطعا اونجرز و شگفت انگیزان 2 و بلک پنتر باید بترتیب اول تا سوم باشند و فیلم مزخرف چروکی در زمان انقدر چرته که نباید در این لیست حتی اسمش بیاد

    پاسخ

    • ادمین در پاسخ به hamed

      تیر 21, 1397

      سلام حامد جان،
      بله درست میگی و اشتباهی بود که در ترجمه پیش اومده بود که اصلاح شد،
      ممنون بابت فیدبک

      پاسخ

    • علی در پاسخ به hamed

      دی 16, 1397

      واقعا چروکی در زمان فقط واسه نوزادا خوبه

      پاسخ