28 حقیقت جالب و خواندنی درباره جاش برولین + تصاویر

جاش جیمز برولین یا به اختصار جاش برولین (Josh Brolin) یک بازیگر آمریکایی است که در 12 فوریه 1968 (23 بهمن 1346) به دنیا آمد. اولین نقش او در فیلم “گانیز” (The Goonies) سال 1985 بود. او سپس در فیلم های مختلفی بازی کرد و از فیلم‌ های معروف او می‌توان به “جایی برای پیرمردها نیست” (No Country for Old Men) در نقش لوئلین ماس، “مردان سیاهپوش 3” (Men in Black 3) در نقش مامور کی جوان، “دبلیو” (W) در نقش جرج دبلیو بوش و “میلک” (Milk) در نقش دن وایت اشاره کرد.

او اخیرا به دنیای ابرقهرمانان نیز وارد شده و نقش کیبل (Cable) در فیلم ددپول 2 (Deadpool 2) و همچنین تانوس (Thanos) در انتقامجویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) را ایفا نموده که هر نقش جزو ویلن های برتر کمپانی مارول محسوب می‌شوند.. در اینجا 28 حقیقت جالب و خواندنی درباره جاش برولین را به شما معرفی می کنیم. با پروشات همراه باشید.

جاش برولین در نقش کیبل در فیلم ددپول 2

1. برولین برای بازی در نقش دن وایت در فیلم “میلک” جایزه اسکار را به دست آورد و نامزد جایزه بهترین بازیگر مکمل مرد SAG شد.

2. برولین در نقش تانوس، شخصیت منفی سینمای دنیای مارول، صداپیشگی و ضبط حرکت می کند.

3. او اولین بار در فیلم “نگهبانان کهکشان” (Guardians of the Galaxy) و در قسمت های پایانی “انتقام جویان: عصر اولتران” (Avengers: Age of Ultron) نقش تانوس را ایفا کرد. او در فیلم ” انتقام‌ جویان: جنگ ابدیت ” (Avengers: Infinity War) نقش منفی اصلی را بازی کرد.

4. برولین در آوریل 2017 در قراردادی که برای چهار سری فیلم مردان ایکس بسته شد، نقش کابل را ایفا کرد که اولین آن در “ددپول 2” (Deadpool 2) بود.

5. برولین فرزند جین کامرون، فعال حیات وحش اهل کورپس کریستی، تگزاس و جیمز برولین بازیگر است.

6. او در سانتا مانیکا، کالیفرنیا، به دنیا آمد و در تمپلتون، کالیفرنیا، در حالی که با حرفه سینمایی پدرش چندان ارتباطی نداشت، بزرگ شد.

7. زمانی که 16 ساله بود والدین اش از هم جدا شدند. در سال 1998 پدرش با همسر سومش، باربارا استرایسند خواننده و بازیگر ازدواج کرد.

8. برولین پس از رفتن به کلاس بازیگرانی دبیرستان اش به بازیگری علاقه مند شد.

9. برولین در مصاحبه ای در سال 2014 توضیح داد که در سال های نوجوانی یکی از اعضای یک گروه دوستانه بود که خود را Cito Rats می نامیدند.

10. او اعتراف کرد که برای استعمال هروئین، ماده مخدری که دوست نداشت، مجبور بود خودرو سرقت کند. او گفت، “شانس آوردم ک اعتیادم ادامه پیدا نکرد و به خاطر مصرف آن نمردم.”

11. او برای نقش وایلد بیل وارتون در فیلم “مسیر سبز” (The Green Mile) تست داد اما این نقش به سم راکول واگزار شد.

12. به گفته برولین 24 تن از دوستانش که با آن ها بزرگ شد بر اثر مصرف هروئین از دنیا رفتند.

13. او در آوریل 2000، در بیست و چهارمین مسابقه سالانه تویوتا در لانگ بیچ، کالیفرنیا، 22 سال پس از پیروزی پدرش، به پیروزی رسید.

14. برولین یکی از طرفداران مشتاق هنر مالکولم لیپک و ارنست نیزوستنی است.

15. پسرش ترور برولین، پیش از فیلم برداری تمام شخصیت های او را طرح می زند.

16. او با الهام از مادرش جین کامرون اجی، که در سال 1995 از دنیا رفت، داستان ها و شعرهای مختلف نوشته است.

17. نام برولین براساس شخصیت جاش رندل با بازی استیو مک کوئین در سریال تلویزیونی Wanted: Dead or Alive انتخاب شد.

18. او یکی از کارگردان های اجرایی نمایش سه گانه آمریکایی Reflections است که از سال 1991 تا 1995 با حضور آنتونی زرب در تئاتر گوا به روی صحنه می رفت.

19. او یکی از بزرگ ترین طرفداران جان کاساوتیس است و می گوید فیلم “زنی تحت تاثیر” (A Woman Under the Influence) را بیش از 40 بار تماشا کرده است.

20. او زمانی می خواست آشپز شود.

21. او تا زمان بازی در فیلم “گانیز” به کارگاه های سینمایی می رفت و پس از این فیلم تحت نظر مربی های شخصی اش، پت جرج و تونی میلر اموزش می دید. پدرش جیمز برولین نیز به کارگاه بازیگری رفته است.

22. او زمانی که فیلم بازی نمی کند دوست دارد در مسابقات رالی یا موج سواری شرکت کند.

23. او در مه 2006 و دو روز پس از بازی در فیلم “جایی برای پیرمردها نیست”، در بزرگراه لس آنجلس، با موتور به یک خودروی سنگین برخورد کرد. خوشبختانه تنها استخوان ترقوه اش ترک برداشت و دو هفته بعد به صحنه فیلم برداری بازگشت.

24. او و پدرش جیمز برولین هر دو در نقش رئیس جمهورهای ایالات متحده بازی کرده اند. جیمز در نقش رونالد ریگان و جاش در نقش جرج دبلیو. بوش.

25. او در تاریخ 18 اکتبر 2008 اجرای پربیننده ترین قسمت برنامه تلویزیونی “پخش زنده شنبه شب” (Saturday Night Live) در طی 14 سال را برعهده داشت که سارا پیلن، کاندیدای جمهوری خواه ریاست جمهوری مهمان او بود.

26. نقش مارکوس رایت در “نابودگر: رستگاری” (Terminator Salvation) به او پیشنهاد شد که آن را رد کرد و این نقش به سم ورثینگتون واگذار شد.

27. کمپانی فاکس درنظر داشت برای نقش افسر تام هانسون در فیلم “خیابان جامپ شماره ۲۱” (21 Jump Street) او را انتخاب کند اما پاتریک هازبرگ تولیدکننده جانی دپ را به او ترجیح داد.

28. او تاکنون در سه فیلم که نامزد اسکار بهترین فیلم شده اند حضور داشته است: جایی برای پیرمردها نیست، میلک و “شهامت واقعی” (True Grit). جایی برای پیرمردها نیست این جایزه را به دست آورده است.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. Bullseye

    آبان 12, 1397

    اسکار مکمل رو که هیث لجر گرفت اون سال

    پاسخ