حقایق جالب و خواندنی درباره امبر هرد + تصاویر

امبر لارا هرد یا به اختصار امبر هرد (Amber Heard) یک بازیگر آمریکایی است که در 22 آوریل 1986 (2 اردیبهشت 1365) به دنیا آمد. اولین حضور او در سینما در درام ورزشی “چراغ‌های جمعه شب” (Friday Night Lights) در سال 2004 بود. هرد پس از ایفای نقش‌های کوچک در “سرزمین شمالی” (North Country) و “آلفا داگ” (Alpha Dog)، اولین نقش اصلی خودش را در فیلم “همه پسران عاشق ماندی لین” (All the Boys Love Mandy Lane) به نمایش گذاشت و در برنامه تلویزیونی سی دبلیو نخل‌های پنهان (Hidden Palms) حضور پیدا کرد. در مطالب قبلی بیوگرافی کامل این بازیگر خوش چهره را آورده‌ایم. در این مقاله نیز می‌خواهیم 30 حقیقت جالب و خواندنی درباره امبر هرد را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.

1. اولین موفقیت او در سال ۲۰۰۸ و با اجرای نقش در فیلم‌های “عقب‌نشینی هرگز” (Never Back Down) و “پاین‌اپل اکسپرس” (Pineapple Express) حاصل شد.

2.  او جایزهٔ پیشرفت را در جوایز هالیوود جوان دریافت کرده است.

3. حضور او در فیلم‌هایی مانند آگاه گر (The Informers)، ناپدری (The Stepfather)، سرزمین زامبی‌ها (Zombieland) و جونزس‌ها ‌(The Joneses)‌ توجه و شهرت بیشتری را برایش به ارمغان آورد.

4. او در فیلم جان کارپنتر به نام “نگهبان” (The Ward)، در فیلم “رانندگی جنون” (Drive Angry) در کنار نیکلاس کیج و در فیلم “خاطرات عجیب و غریب” (The Rum Diary) در کنار جانی دپ به ایفای نقش پرداخت.

5. او برای بازی در فیلم “خاطرات عجیب و غریب” برندهٔ جایزه ویژه در جشنواره فیلم هالیوود شد.

6. در سال ۲۰۱۴ در فیلم “3 روز برای کشتن” (3 Days to Kill) ظاهر شد و در سال ۲۰۱۵ در فیلم “مایک جادویی ایکس‌ایکس‌ال” (Magic Mike XXL) و “دختر دانمارکی” (The Danish Girl) بازی کرد.

7. او در سال ۲۰۱۷ در فیلم ابرقهرمانی “لیگ عدالت” (Justice League) نقش سوپر قهرمان مرا را به نمایش گذاشت که در فیلم “آکوآمن”(Aquaman)  سال 2018 تکرار می‌شود.

8. او متولد آستین، تگزاس است. پدرش دیوید کلینتون هرد، یک پیمانکار و مادرش پاتریشیا پیج یک محقق اینترنت می‌باشد.

9. او از دبیرستان خارج شد و از طریق آموزش در خانه دیپلم گرفت.

10. زمانی که 16 ساله بود بهترین دوستش را در تصادف از دست داد. هرد که با فرقه کاتولیک بزرگ شده بود در نهایت اعلام کرد که بی دین است.

11. دوست پسر آن زمانش او را با آثار آین رند رمان نویس آشنا کرد، که درباره او می‌گوید: “من تمام کتاب‌های او را خوانده‌ام. از آن زمان جذب کارهای او شده‌ام. تنها چیزی که همیشه به آن نیاز دارم خودم است.”

12. مجله جین او را یکی از زیباترین ستاره‌ها می‌داند، افتخاری که آن را به همراه کلان رود به دست آورده است. در مقالات قبلی پروشات نیز او در لیست زیباترین زنان جهان در حال حاضر حضور داشت.

13. هرد در فهرست 100 زن جذاب دنیا به انتخاب مجله ماکسیم در سال 2008 در جایگاه 11 قرار گرفت.

14. او یک سگ فنجانی طلایی به نام پیستول دارد که در شماره جوانان هالیوود مجله نوجوانان وگ در اکتبر 2009 در کنار هرد دیده شد.

امبر هرد در نقش ملکه آتلانتیس در فیلم لیگ عدالت (Justice League)

15. او پس از حمل سگ خودش و جانی دپ به استرالیا به جرم حمل غیرقانونی دو قلاده سگ محکوم شد. او در همان سفر به جرم ارائه مدارک تقلبی در کارت سفرش هم متهم شد.

16. او در 6 مارس 2014 به جوایز فیلم تگزاس در آستین تگزاس دعوت شد.

17. او همه 7 میلیون غرامت طلاق خود از جانی دپ را به خیریه اهدا کرد.

18. او در 25 مه 2016 برای جدایی از جانی دپ تقاضای طلاق کرد. او در روز بعد به جرم خشونت فیزیکی از جانی دپ شکایت کرد و او را موقتاً بازداشت نمود. با این حال برای این شکایت‌ها غرامت دریافت کرد و دیگر نمی‌تواند از آن‌ها استفاده کند.

19. از آنجاییکه نتوانست به بندهای قرارداد جدیدش برای فیلم “کشتزارهای لندن” (London Fields) عمل کند مجبور شد 10 میلیون دلار غرامت پرداخت نماید. این بندها عبارت‌اند از بازی در صحنه‌های برهنه و تبلیغ برای فیلم.

20. هرد برای افزایش آگاهی درباره خشونت خانگی و جنسی تلاش کرده است.

21. او در جوایز مجلهٔ گلامور سال 2016 به همراه گبوری سیدیبی و فریدا پینتواز طرف امیلی دو، قربانی تجاوز جنسی، سخنرانی کرد. دو در این مراسم جایزه دریافت کرد.

22. هرد در سال 2016 در پروژه #GirlGaze درباره خشونت خانگی اطلاع رسانی کرد و سپس در شماره دسامبر 2016 مجله پورتر درباره تجربه‌هایش با جانی دپ یک نامه سرگشاده نوشت.

23. ایلان ماسک و هرد یک سال با هم رابطه داشتند و در اوت 2017 از هم جدا شدند.

24. نقش آفرینی اولیه هرد عبارت است از حضور در دو موزیک ویدیوی کنی چسنی، There Goes My Life و ایزلی، I Wasn’t Prepared.

25. او در سریال‌های کوتاه “جک و لابی” (Jack & Bobby) و ” کوهستان ” (The Mountain) در WB حضور داشت و در سریال درام مشهور “او. سی” (The O.C) به عنوان بازیگر مهمان در نقش دختر فروشنده ظاهر شد.

26. هرد در سال 2008 و پس از بازی در نقش‌های مکمل فیلم‌های کمدی ” پاین‌اپل اکسپرس” جاد اپتاو و درام رزمی “عقب‌نشینی هرگز”، که هردو بسیار پرفروش بودند، به شهرت رسید.

27. هرد در سال 2009 در فیلم ترسناک “ناپدری” (The Stepfather) و سه کمدی “کشنده” (ExTerminators)، “سرزمین زامبی‌ها” و “جونزس ها” بازی کرد.

28. او در سال 2010 در درام رمانتیک “چرا رودخانه” (The River Why) بازی کرد و سپس در ژانر ترسناک “نگهبان” از جان کارپنتر حضور پیدا کرد. کارپنتر هرد را “بسیار باهوش، بسیار باانگیزه و بسیار بااستعداد” می‌داند.

29. هرد در سال 2011 در فیلم اقتباسی “خاطرات عجیب و غریب” از هانتر اس. تامپسون در مقابل جانی دپ بازی کرد که چندان موفق نبود.

30. هرد در فوریه 2011 در برنامه تلویزیونی مشهور بریتانیایی “تخت گاز” (Top Gear) حضور یافت.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. ملیکا

    خرداد 11, 1401

    چرا ننوشتی همه حرفای امبر دروغ بود و با گریم دادگاه رو گول زد این مقاله بی احترامی با جانی دپ هست در ضمن تو دادجاه جدید اثبات شد امبر هیچ پولی به خیریه نداده در ضمن کل سرمایه امبر قبل از شکایت از جانی دپ دو میلیون یورو بود بعد از اون نه میلیون یورو چجوری تونسته 10میلیون غرامت بابت برهنه بازی کردن بده😂😂خود امبر اینارو ببینه شاخ در میاره در ضمن خود ایلان ماسک هم بعد از متوجه شدن آهن پرستی امبر ازش جدا میشه

    پاسخ